Črna kronika

Oče ustrelil ženo in otroka ter si sodil sam

Hildesheim, 19. 03. 2009 08.41 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

37-letni Nemec je ubil ženo in osemletnega sina, v strelskem pohodu pa je ranil tudi tri najstnike. Na koncu je storil samomor. Nepoškodovana je edino njegova najmlajša hčerka.

Policiste so o streljanju obvestili sosedje.
Policiste so o streljanju obvestili sosedje. FOTO: Reuters

Nemčijo je pretresel nov nerazumljiv zločin. V manjšem kraju v bližini mesta Hildesheim je 37-letni moški ubil svojo soprogo in osemletnega sina ter ranil tri najstnike, nato pa sodil še sebi.

Sosedje so okoli 18.45 slišali strele in takoj poklicali policijo. Ko je patrulja prispela v hišo družine, je imela kaj videti. Poleg treh trupel so našli hudo ranjene 14-letno dekle in 16-letnega fanta, otroka iz ženinega prvega zakona, ter njunega 15 let starega prijatelja. S helikopterjem so jih prepeljali v bolnišnico.

Streljanje v Nemčiji
Streljanje v Nemčiji FOTO: Reuters

Strelski pohod svojega podivjanega očeta je nepoškodovana preživela edino šestletna deklica, njegova najmlajša hči.

Policija je dejala, da je moški za pištolo, s katero je moril, ni imel dovoljenja, hkrati pa so v njegovem domu našli tudi druga neprijavljena orožja.

Policija o vzrokih za tragedijo, ki se je zgodila teden dni po morilskem pohodu 17-letnega najstnika v Winnendnu, ne govori. Prijateljica morilčeve žene pa je povedala, da je bil storilec zelo ljubosumen in da je zaradi tega v zakonu škripalo. Ukvarjal se je z lovom, zato je imel doma celo zbirko orožja.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (53)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

maximus35
19. 03. 2009 17.02
žalostno! Že dva taka pohoda, v tako kratkem času!
gigi39
19. 03. 2009 16.00
pač sej vas razumem se ne strinjata z mojim komentarjem ampak realnost je taka
2311dn
19. 03. 2009 15.46
definitivno če imaš strelno orožje doma je velika verjetnost,da ga boš uporabil.....ampak potem je dosti stvari doma tudi orožje:nož,sekira,kij....tako da moralizirat o tem nima smisla.......pa tud to njegova žena je verjetno vedela,da je nasilen dvomim da jo ni že kdaj prej maltretiru,ampak nasilje v družini je pa že čist ena druga zgodba....
Gre_gor
19. 03. 2009 15.10
Na, pa mam svoje...Abigail...članek o Fritzlu je čisto drugje, in ga noben ne omenja, droge pa so bile omenjene samo kot primer, kaj se dogaja in kako to ljudje sprejemajo. Okol otrok pa nisem hotel govoriti žalega. Tak primer si podala, da sem moral zagrabit. Šment. Pač...ne pišite površno in tja v tri dni. Moj komentar? haha...kaj ni očitno, da se ljudem utrga, v času krize v kateri smo? Tako popularna kot je kriza, je pa tudi to, da folk pač laufa okol pa strelja na vse živo, na koncu pa še sebi sodi...rešen proračun, ne vlači se ga po sodišču.... Provokacija je pa vredu, ane :)
abigail
19. 03. 2009 14.33
Gre_gor Nisem rekla, da ga ne morem in vsak, ki ima otroke že ve, kako stvari potekajo. Tvoj komentar pa sploh ni daleč stran od vseh tistih, katere kritiziraš. Kaj neki tako netolerantnega sem napisala, da vsi kritizirate moj komentar? Če stopiš mački na rep, zacvili? Nisem se izrekala za legalizacijo drog in o tem v člankih, katerim je moj komentar namenjen, sploh ni govora. Vsekakor pa še enkrat poudarjam, da orožje ni za v stanovanja in da bi bilo potrebno to prepovedati. Pisala sem o današnjem času in za današnji čas, ne za srednji vek inkvizicije, kjer so ljudje svojo agresivnost pasli pač ob javnih usmrtitvah... Katere filme in risanke je gledal Fritzl, ne vem in verjetno tudi nihče od vas tega ne ve... Še enkrat; če nekaj ne preberete natančno pač ne komentirajte. McCreamy Seveda se bom vedno trudila rasti v svoji zavesti, razumu in čustvih. Hvala, enako...
sasska
19. 03. 2009 13.26
mega 383011 bravo se strinjam, več bi blo pametnih in predvsem tolerantnih, manj bi blo grozot
Gre_gor
19. 03. 2009 13.21
Dajmo pa pogledat risanke in animirane filme...a v njih pa ni agresije? Pa jih gledajo otroci in v vsaki risanki nastopajo "dobri" proti "grdim in hudobnim". Tudi igrače so že prirejene temu, da se otrok lahko igra žandarje in indijance in vojake in ..... pa čeprav je plastika. Dajmo potem prepovedati prodajo igrač, ki namigujejo na agresijo! Če smo že tako daleč, da vse probleme rinemo samo na filme in igrce. Nehajte že enkrat gobcat, zaradi česa se človeku utrga. Definitivno ne od igrc, pa filmov. Človek pač umsko zboli, ker njegovi možgani ne zmorejo več prenašati vsega, kar se mu je zgodilo v življenju. Pa slučajno, da kdo ne napiše, da zagovarjam taka dejanja, ker jih ne! Se je kdo vprašal, zakaj se mu je strgalo? NOBEN!!! Vsi samo pišete, kaj je naredil in kako je lahko tak...ste kot "Fijakerski konji"! To kar pišejo v cajtingah, še ne pomeni, da je vsa zgodba, ker storilca noben ni (mogel) vprašati...Zakaj? Eni res najedate s komentarji! Abigail...če svojga otroka ne moreš zamotiti z drugimi stvarmi, kot z igrcami, je to tvoj problem! Pa mu izklopi računalnik, ali pa naj gre prah pobrisat, al pa sobo naj pospravi...IZI!
Gre_gor
19. 03. 2009 13.21
Igrice in filmi....pred vsakim filmom je opozorilo, do kake minimalne starosti je film primeren za gledanje, prav tako je na ovitkih vsake igre en okrogel znak, ki opozarja na minimalno starost.
mraulica
19. 03. 2009 13.02
pa kaj je s temi nemci... odkar se je razvedlo tisto od fritzla se kar neki pobijajo!
Mitja Polner
19. 03. 2009 12.45
filmi in igrce so izgovor vsak ki ima vsaj malo pameti-malo, ve, da filmi in igrce niso resbičnost ker če bi se vsi sklicevali na to, bi se take stvari dogajale vsak dan-vsako uro ali minuto mislim, da bi nas pol bilo že vsaj polovico manj na svetu, če še ne več moj primer: hči je en prfuknjen narkič pred mojimi očmi brcno v trebuh-brez razloga sredi mesta, razlog znašle sva se tam jaz bi ga potem takem mogla ubit in zaradi duševnih težav še kar nekaj ljudi, ker pač so potencialni nasilneži opravičla mu tega dejanja ne bom nikoli, pa tud zaradi tega ga ne bom ubila, živeli bomo naprej-skušali pozabt ali pa vsaj s tem živet ZAKAJ ker smo v družini vsaj malo pametni-malo in se ne maščujemo in pobijamo pa čeprav radi pogledamo vse dobre akcije, trilerje, grozljivke pa tud igrce igramo ZAKAJ živimo v resničnem svetu, filmi in igrce pa so neresnični to vemo, ker smo vsaj malo pametni-malo
McCreamy
19. 03. 2009 12.45
Ej abigal!!!!!! Ktero igro je že Josef Fritzl igral????? Zakaj je katoliška cerkev imela toliko mučnih naprav? aja v filmu so vidl... Hitler je pa vrjetn preveč Call of duty špilu pa je tak ratu... Abi abi grow up!
Dr Kova?i?
19. 03. 2009 12.40
ljudje so pod pritiskom,zato se to dogaja...šibki popustijo in poči film.
abigail
19. 03. 2009 12.39
ziiggiii Predlagam, da še enkrat prebereš, kar sem napisala in potem komentiraš dalje. Če se ti ne da, se ti pač ne da in ti tudi nič ne morem. In če še enkrat prebereš in spet ne dojameš, ti tudi nič ne morem pomagat. Enkrat se ti bo mogoče pa že posvetilo?
arion1234
19. 03. 2009 12.19
abigail filmi in igrice so le izgovor. zakaj pa nas je en kup normalnih ob teh rečeh? Jaz tudi pravim, da ko poči film, poči film in ni več pomoči. ni važno ali je žena otroci, ubiti z nožem ali pištolo. V možganh se nekaj obrne, saj več ne vejo kaj je prav in kaj ne, pa če tudi so imeli pištolo že 20 let doma.
abigail
19. 03. 2009 12.05
Se strinjam, da vse hujša socialna stiska in kapitalističen, tekmovalen način življenja najbolj prispevata k vedno večjemu sproščanju agresivnosti na neprimeren način. Res, da so posledica prav tega sistema tudi prikazi večinoma agresivnih kriminalk po TV in v kinih (a sploh obstajajo še kakšni drugačni filmi?!), nasilne računalniške igrice (tudi sama sinu s težavo preusmerjam interes še na druge stvari). Jaz bi rekla, da že ti filmi in igre kažejo na to, da je v družbi nekaj močno narobe. Čeprav se mogoče težko dokaže, da ves ta prikaz nasilnosti sproža konkretno nasilje v družbi, prav gotovo močno prispeva k povečevanju tolerance do takšnega obnašanja in do razmišljanja: "Saj ne more biti drugače, še hujše bo!". In potem si večina tistih, ki tako razmišljajo, omislijo orožje v domačih sefih in skritih kotih svojega stanovanja, z izgovorom, da je za samoobrambo ali pa za športni lov itd. Nikakor ne trdim, da vsi to orožje tudi dejansko uporabijo. Vsekakor pa prispevajo k povečevanju tolerance do osebnega lastništva nad orožjem in posledično tudi do njegove uporabe. Zanimivo je tudi, kdo so ti ljudje, ki orožje, v sicer mirnodobnem času brez vojnega stanja, tudi dejansko uporabijo. To, v teh nekaj konkretnih primerih, niso ljudje, ki jim grozi, da ostanejo brez vsakodnevnih obrokov in strehe nad glavo. In niso pobili politikov, direktorjev in šefov, ki so si nagrabili večje premoženje od njih. Pobili so svoje najbližje in slučajno prisotne nedolžne ljudi. To so ljudje, ki jim je kapitalistični sistem in tekmovalni način življenja prinesel materialno blagostanje in zahteval svoj davek. Izgubo vrednot in človeškega dostojanstva? Izgubo smisla v življenju? Ceste in postaje večjih mest so polne brezdomnih, obupanih in obubožanih ljudi, celo klošarjev, ki se (ne vsi) zapijajo in drogirajo, vendar niso nasilni do okolice v tej meri in ne nosijo orožja. Težko je najti odgovore na vse grozljive dogodke in na čudna nasprotja, ki vladajo človeški družbi in naravi... Vsekakor pa se strinjam, da bi bilo potrebno prepovedati lastnino nad orožjem in hrambo orožja po domovih.
rakica123
19. 03. 2009 12.04
ko clovek pade v krizo ne razmislja na lepe stvari apak samo na grde... ce nimas pomoci tisti trenutek je prepozno...
McCreamy
19. 03. 2009 12.00
Zakaji taki morilci najprej postrelijo bližnje potem pa si sodijo sami? Aja! recesija ni dnarja za sodišče...
maesrto
19. 03. 2009 11.48
KAM GRE TA SVET?!?!?!
Gre_gor
19. 03. 2009 11.25
@Teychika Predvidevam, da, ko človeku počijo živci, nima nikogar več rad, ker tudi sam sebe ne pozna več. Psihično bolan človek pač ne ve, kaj je prav in kaj ni.
teychika2008
19. 03. 2009 11.14
ne razumem kako lahko oče ubije svijga otroka pa ženo,ki naj bi jo imel rad. in tazga folka bo še več. žalostno res...