Črna kronika

'Ne gre za mučenje, le za pomanjkanje veterinarske oskrbe'

Celje, 12. 09. 2011 14.04 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

V Stranicah so člani društva za pomoč živalim opazili psa s krvavečo rano na glavi. Policija in inšpektorica Vursa, ki so ju poklicali na kraj, znakov mučenja živali nista opazila, so pa lastniku naložili, naj psa odpelje k veterinarju.

Društvo za zaščito in pomoč živalim Animal Angels je v petek na Vurs podalo pisno in telefonsko prijavo o sumu zanemarjanja psa. Obveščeni so namreč bili, da naj lastnik svojega psa ne bi veterinarsko oskrbel. Kot so izvedeli, naj bi v Stranicah bival psiček, ki naj bi na čelu imel velik krvaveč izrastek.

Na Vursu so za 24ur.com povedali, da so v petek prejeli klic ter da so lastniku psa po telefonu takoj naložili, naj psa odpelje k veterinarju.

Pes ima na čelu krvavo rano.
Pes ima na čelu krvavo rano. FOTO: Društvo za zaščito in pomoč živalim Animal Angels

V nedeljo sta nato dve članici društva odšli na teren in ugotovili, da je psiček v precej slabem stanju ter da potrebuje veterinarsko pomoč. O tem sta obvestili tako policijo kot Vurs. ''Kar nekajkrat sem klicala in ni bilo odziva. Policija iz Slovenskih Konjic mi je zatrdila, da sta v službi le dva zaposlena in da imata nujno zadevo. Vztrajala sem in še vedno klicala, saj več kot eno uro ni bilo nikogar. Policist mi je na to rekel, da potrebuje pisno izjavo, da dobijo patruljo iz Celja za pomoč, ker ne moreta iti samo dva na kraj dogodka. Gospa iz Vursa si tudi sama ni upala na kraj dogodka, brez spremstva policije,'' je povedala ena članica.

Za 24ur.com so prihod na kraj dogodka potrdili tako na policiji kot na Vursu. Tiskovni predstavnik Vursa Matjaž Emeršič je povedal, da je klic v nedeljo prejela dežurna veterinarka, ki je odšla na kraj dogodka, kjer je ugotovila, da rana ne ogroža življenja živali, kljub temu pa je odredila takojšen pregled pri veterinarju in oskrbo rane. Tudi tiskovna predstavnica PU Celje Milena Trbulin je povedala, da so se klicu na policiji odzvali, vendar znakov kaznivega dejanja ali prekrška niso ugotovili. ''Pes je imel na glavi neko rano, ki je bila posledica odstranjevanja klopa, tako da so lastnika napotili k veterinarju,'' je povedala in dodala, da znakov mučenja živali ni bilo.

Uta ni izolirana in ni v senci.
Uta ni izolirana in ni v senci. FOTO: Društvo za zaščito in pomoč živalim Animal Angels

V društvu Animal Angels se s tem ne strinjajo. Ko so inšpektorico seznanili s tem, da pes ni imel ne vode ne hrane, naj bi jim ta odgovorila, da jo ima nekje ob hiši in da je niso videli, pravijo v društvu, kjer prav tako niso zadovoljni z razlago inšpektorice, da ima pes na čelu le bradavico, iz katere krvavi, ko se udari, sicer pa da je normalno rejen.

Društvo je inšpektorico opozorilo tudi na to, da ima pes zavozlano dlako, vendar naj bi ta odgovorila, da je to normalno, saj se dolgodlaki psi ne pustijo razčesati. Na očitek, da je pasja uta neizolirana in na soncu, pa naj bi odgovorila, da ima pes dovolj dolgo verigo, da se lahko umakne v senco.

''Vsi smo odšli, pes pa je še vedno tam, v enakem stanju, kot je bil pred prihodom inšpektorice in sprašujemo se, ali je res potreben primer Boršt, da pristojni ukrepajo, hkrati pa jih pozivamo, da članom društev odvežejo roke in nam izdajo pooblastila, kjer bomo lahko opravljali oglede namesto njih, da se ne bodo sklicevali vedno na to, da imajo preveč dela,'' pravijo v društvu.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (105)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Simona Selih
14. 09. 2011 20.55
+1
Danes sem se peljala mimo na Stranicah in z veseljem sporočam, da je kuža že dobil veterinarsko oskrbo in tudi novo pasjo uto. :)
AA11
13. 09. 2011 14.44
-3
Točno tako, androb; ko se bo začelo nepotrebne intervencije zaračunavat, bodo pa cvilile....Verjetno pa jim lastnik ne bi branil, da bi psa skrtačile in skopale, ampak za kaj takega so seveda take "aktivistke" prefine....
dr_fik
13. 09. 2011 14.42
http://24ur.com/novice/crna-kronika/pred-hiso-mrte...
dr_fik
13. 09. 2011 14.41
Tile so tudi ljubili živalce http://24ur.com/novice/crna-kronika/pre...
dr_fik
13. 09. 2011 14.25
-3
Panda, če ne znaš pisat pol ne kopiraj brezveze cele odstavke. Pes je pes in pes mora biti privezan ves čas. Tudi, ko ga pasjeljubci peljejo v naravo mora bit privezan. Žal. Psa je človek pred tisočletji udomačil iz potrebe, da mu dela in služi kot konj, osel, slon in podobno. ne zato, da bi ga imel za sužnja ali klovna za kar ga imajo danes t.i. pasjeljubci, da mu bo rezal ušesa in repe, ga kopal v šamponu in kemikalijah , mu dajal za jest brikete namest mrhovine in hkrati vpil, kako da ga ima rad in to dela njemu v prid in ljubezen ! Panda, kar pejd v kožo psa, ni problema
Chad Reed
13. 09. 2011 13.42
-3
androb13.09.2011, 13:12-1 Pes je bil vedno na ketni ali špagi, celo predpisano je tako. Tisti na sliki ni noben kužek ampak nemški ovčar, priklenjen na ketno, stanujoč v pasji uti, kar ni nič narobe. Ima bradavico na glavi, kar imajo tudi ljudje, pa jih zdravniki pošljejo domov, isto kot bi s psom naredil veterinar. Kaj bi radi? da ga čoha dvakrat na dan kot to počne FOCUS, ki nima drugega dela kot da češe psa? Vosli. Po moje so tisti, ki se na vse pretege ukvarjajo z zaščito živali, malce čudne osebe. Res je, žival se ne sme mučiti ali matrati ampak kar počnejo danes neki kvazi živalo zaščitniki, je pa že neumno Če bi bil vsaj 5 minut v koži tega psa,nebi pisal takšnih primitivnih komentarjev.
dr_fik
13. 09. 2011 13.36
-4
Kdo pa medvede v gozdu krtači, pa so tudi dolgodlaki , pa druge podobne prostoživeče živali, ki v realnosti smrdijo, da se ti želodec obrača, pa so tudi velikokrat ranjene, pa imajo bradavice in podobne tegobe? Nobeden. In Fcus2031 kdo pa si ti, ki sprašuješ za standarde, hvališ američane, ki imajo neko komercialno bezveznost ki se kliče animal policija, v realnosti jim pa ljudje na ulici umirajo, pa nikome ništa...kaj si strokovnjak mogoče, ali zgolj človk ki živi v pravljičnem svetu in misli da je krava vijoličasta? Tule pljuvate čez veterinarje, kot da so neki pikzigmarji, ki se ne spoznajo na žvali. klukci ste vi. Veterinar je bolj študiran kot zdravnik in njegovo osnovno delo ni, da skrbi za cuceke in kanarčke, ampak ima pametnejše delo. Ljudje ste popolnoma izgubili kompas. Žival bi po vašem morala imeti stanovanjski standard, kot ga imajo politiki, tajkuni ali poslanci :) kaki kekci ste. Pes ima uto in nič ni narobe če sonce sveti nanjo.
dr_fik
13. 09. 2011 13.12
-2
Pes je bil vedno na ketni ali špagi, celo predpisano je tako. Tisti na sliki ni noben kužek ampak nemški ovčar, priklenjen na ketno, stanujoč v pasji uti, kar ni nič narobe. Ima bradavico na glavi, kar imajo tudi ljudje, pa jih zdravniki pošljejo domov, isto kot bi s psom naredil veterinar. Kaj bi radi? da ga čoha dvakrat na dan kot to počne FOCUS, ki nima drugega dela kot da češe psa? Vosli. Po moje so tisti, ki se na vse pretege ukvarjajo z zaščito živali, malce čudne osebe. Res je, žival se ne sme mučiti ali matrati ampak kar počnejo danes neki kvazi živalo zaščitniki, je pa že neumno
29350
13. 09. 2011 12.58
+1
Ko sem pogledal video mi je bilo vse jasno. Primitivec, Zaradi takih bi morali imeti specialno policijo, ki bi hitro reagirala z orderji in specialni oddelek za sojenje takih primitivcov. V ministrstvu pa naj ze enkrat naredijo red in postavijo na delovna mesta profesionalce in ne te lutke, ki se pacijo.
AA11
13. 09. 2011 12.49
13.09.2011, 12:31 0 Pa da ne bo kdo zdaj sukal gobca, da nimam rad živali; ravno danes je šla žena po tretjo psičko v zavetišče! Me zanima koliko tukaj pisočih kvazi ljubiteljev ima doma kakšno žival, ki jo je rešila z ulice....
AA11
13. 09. 2011 12.28
-1
Točno tako, androb; ko se bo začelo nepotrebne intervencije zaračunavat, bodi pa cvilile....Verjetno pa jim lastnik ne bi branil, da bi psa skrtačile in skopale, ampak za kaj takega so seveda take "aktivistke" prefine....
focus2031
13. 09. 2011 12.25
+1
..seveda ima tudi možakar očitne psihične motnje in nujno bi mu murali priporočiti temeljito duševno oskrbo, potem pa ga še kazensko ovaditi za napad in grožnje na novinarsko ekipo...to je nezaslišano
focus2031
13. 09. 2011 12.21
+1
sprašujem se, kakšni standardi veljajo glede oskrbe in mučanja živali obstajajo v Sloveniji, da za inšpektorje to ni zanemarjanje...ali pa so morebiti v njihovih vrstah sami sadisti, ki tega že po defaultu ne opazijo...res žalostno. Skrajni čas je, da tudi pri nas čim prej ustanovijo policijo za živali po vzoru američanov in da začnejo bolj odločno sankcijonirat take primere
psi.so.zakon
13. 09. 2011 12.03
+1
Brko1952 se popolnoma strinjam! Sicer se pa že po sami sliki vidi, da je kuža bolj prepuščen samemu sebi - samo dlako se pogleda, verjetno lastik sploh ne ve, da je treba psa, sploh če je dolgodlak, 2x tedensko krtačiti. Upam, da mu bo čimprej nudena veterinarska oskrba. Sicer so veterinarske storitve res drage, vendar mora človek še preden si nabavi psa pomisliti tudi na to. Poznam par ljudi, ki si ne morejo ravno zaradi tega privoščiti psa, pa ga raje nimajo, in gredo lepo v zavetišče skor vsak dan in ga tam posvojijo.
dr_fik
13. 09. 2011 11.56
-3
Upam da bo lastnik psa tožil snemalca, novinarko in tiste babe od živalskih angelov, za motenje posesti in za lažno prijavljanje. ljudje tako se ne gre. Če si neki kao ljubitelj živali, nekdo z nekimi pravljičnimi pogledi na živalce in to, še ne pomeni, da imaš pravico nadlegovati normalne ljudi, policijo in VURS, ki imajo sigurno pametnejše opravke, kot hodit gledat bradavico na psu.
AA11
13. 09. 2011 11.49
elvog75, bravo! Kaj češ. Enim so živali več kot ljudje... Pa o takih temah, karšno si načel, je prepovedano pisat...
brko1952
13. 09. 2011 11.42
Borut Janžekovič, ti in tvoja mušja pamet se probajta zadržat s takšnimi komentarji. Če nimaš kaj pametnega povedat, drži jezik za zobmi oziroma se v tem primeru usedi na roke! Že to pove veliko, da te domače muhe pikajo ... Santamaura, se strinjam, pa še kakšnega klopa bi mu z veseljem odstranil (lastniku namreč)
AA11
13. 09. 2011 11.39
Uta ni v senci....saj pes tudi ni privezan....
Borut Janžekovi?
13. 09. 2011 11.19
Tudi muha je žival mar ne. Nisem videl še nikogar da bi peljal muho k veterinarju zaradi tega, ker jo je premalo udaril ko ga je pičila. Dajmo se potem zavzemat za vse živali enakovredno.
santamaura
13. 09. 2011 10.39
Tu je edina pametna rešitev, da lastnika za en teden namesto ovčarja privežejo na verigo ob uto, pa bo morda ugotovil kakšen primeren prostor za bivanje ima njegov prijatelj.