Črna kronika

Na prehodu za pešce v Lenartu zbil peško in pobegnil

Lenart, 15. 10. 2023 07.17 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na območju Lenarta je osebni avtomobil trčil v peško, ki je prečkala vozišče na prehodu za pešce, pri tem pa je padla in se poškodovala. Voznik je kraj prometne nesreče zapustil, Policija pa ga poziva, naj se zglasi na Policijski postaji Lenart.

Policisti Policijske postaje Lenart so bili včeraj obveščeni o prometni nesreči II. kategorije. V petek naj bi okoli 20. ure, na Trgu osvoboditve v Lenartu, pri kulturnem domu, peška prečkala cestišče na označenem prehodu za pešce, ko je voznik osebnega avtomobila vanjo trčil.

Prehod za pešce, avto, splošna
Prehod za pešce, avto, splošna FOTO: Shutterstock

Peška je pri tem padla in se poškodovala, voznik pa je s kraja nesreče pobegnil. Zaradi razjasnitve okoliščin prometne nesreče policisti naprošajo morebitne očividce, kot tudi voznika osebnega avtomobila, črne barve, ki je bil udeležen v nesreči, da pokličejo na telefonsko številko 02 729 11 50 ali na interventno številko Policije 113 oziroma se lahko zglasijo tudi na Policijski postaji Lenart.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • Powered, bencinska kosilnica
  • Lounge naslanjač Relax
  • Lounge set Maja      
  • Gardena, robotska kosilnica      
  • žar
  •  Vrtna hiška, lesena, mikka
  • Scheppach visokotlačni
  • Lounge set Alex
  • Karcher visokotlačni
  • Villager robotska kosilnica
  • paviljon
  • sedežna fiesta

KOMENTARJI (51)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User1568683
16. 10. 2023 10.17
+1
Meni vsi ustavijo, če vozim narobe...!, celo semafor se prižge na rdečo...
jutri_pa_res
15. 10. 2023 14.37
+2
Je res tako težko pogledati levo-desno in mogoče kako sekundo-dve počakati, ne pa da se nekateri zakadijo na prehod naravnost pred avto. Vem, da ima teoretično pešec prednost, ampak nekaj osnovne obzirnosti nekaterim ne bi škodilo. Da ne rečem, da ti nič ne koristi, če na nagrobniku piše 'imel sem prednost'.
stumfeta
15. 10. 2023 14.54
+1
Je res tako težko dojet, kaj piše v zakonu? Če se voznik drži zakona, potem res težko pešca povozi na prehodu za pešce, razen če se mu ta dobesedno namerno vrže pod avto.
jutri_pa_res
15. 10. 2023 17.18
+3
Ne predstavljem si, da kdo pešča na prehodu povozi namerno. Vendar tudi vozniki so od slabih do dobrih, in jaz svojega zdravja ali življenja, kadar sem pešec, sigurno ne zaupam nikomur. Uzdaj se use i u svoje kljuse, so me naučili.
123soba
15. 10. 2023 13.37
+5
Postajamo Afrika ali indija...
NIkoli-SDS
15. 10. 2023 12.10
+8
Dosti pobegov iz prometnih nesreč je tudi zaradi tega, ker ogromno ljudi vozi brez vozniškega dovoljenja.
Bitialinebiti
15. 10. 2023 12.48
+6
Trikrat cepljen
15. 10. 2023 12.09
-3
Ker živimo v kameni doboi. Avto brez gps neprave človek brez čipa. Le kdaj bomo stopili v sedanjost in vzeli kar nam digatalizacija ponuja.
Hugh_Mungus
15. 10. 2023 11.58
+2
Veselim se dneva, ko bo človek dobil primat v mestu in ne avto. Od uvedbe avtomobilov dalje, je postalo normalno, da se vse prilagaja avtu in ne obratno. Včasih je bilo to logično, ker so jih sprva imeli samo bogatuni, ki so se imeli za nadljudi.
kapljač1
15. 10. 2023 11.55
-3
A ni poslanec Breznik iz Lenarta ??
Sredinc
15. 10. 2023 11.24
+7
V Sloveniji je problem ker folk ne upošteva znakov…namest da bi pred prehodom upočasnili oni dajo po gasu da se ja sliši mašina in konjički…zakaj?? Da nekoga smrtno ogrožaš zaradi tega da boš 5s prej na cilju??
stumfeta
15. 10. 2023 11.14
+7
Tole, kako se v takih primerih nekateri komentatorji začnejo spravljat na najbolj ogrožene udeležence v prometu, postaja že ornk neokusno. Dobesedno je izpitno vprašanje, kaj voznik naredi, ko se začne približevati prehodu za pešce. In edini pravilen odgovor je: "Zmanjšam hitrost in poveča pozornost." V učbeniku dobesedno piše: "Prehodu za pešce, na katerem promet ni urejen s svetlobnimi prometnimi znaki ali ga ne ureja policist, se morajo vozniki približevati s potrebno previdnostjo in takšno hitrostjo, da lahko varno ustavijo, če bi z vožnjo preko prehoda ogrožali pešce." Za vse tiste, ki si tega ne znajo pravilno razložiti- če zbijete pešca na prehodu za pešce, četudi se ta ni prepričal ali je prečkanje ceste varno ali ne, ste krivi vi, ker niste prilagodili hitrosti in povečali pozornosti. Če še vedno ni dovolj jasno- ne glede na situacijo morate vedno biti vi tisti, ki preprečite nesrečo, ker imate 500 kg težek avto, proti kateremu pešec nima možnosti! Vi ste močnejši udeleženec v prometu, viste odgovorni, vi ste krivi! A zakaj? Resno?! Mogoče zato, ker obstajajo otroci v prometu, ki nimajo takih zmožnosti kot odrasle osebe, da bi natančno ocenili hitrost avtomobila in razdaljo? M? A se komu zdi, da bi loh blo kej tacga? Pa mogoče kake starejše osebe, ki tudi z leti izgubijo sposobnost, pa je na vas, ker sedite v pol tone težkem avtomobilu, ki se premika! Plus, v zakonu lepo in jasno piše: "Na prehodu za pešce, na katerem promet ni urejen s svetlobnimi prometnimi znaki ali ga ne ureja pooblaščena uradna oseba, morajo vozniki in drugi udeleženci cestnega prometa omogočiti pešcem varno prečkanje vozišča, ki so na prehodu ali stopajo nanj." "KO STOPAJO NANJ!" PREDNOST! In še enkrat za tiste močnejše, pešec se seveda mora prepričati ali je varno stopiti na prehod za pešce. ZARADI LASTNE VARNOSTI!!!!! Ne pa zaradi tega, da vam ne bo treba ustaviti ali pa da boste lahko ptičke opazovali med vožnjo 5 metrov pred prehodom, kot ena od voznic zadnjič.
Ramzess
15. 10. 2023 11.38
-2
Lep sestavek, vendar si pozabil tudi na odgovornost pešcev in spremljevalcev otrok, nimajo absolutne prednosti, pa nedolžnosti tudi ne. Ravno smo brali o dveh praktično enakih nesrečah otrok, dvakrat, mladi (6) šolarki iz avtobusa, brez spremstva in dečkih na kolesih, ki sta peljala pred nepozornimi starši na prehod za pešce in pred avto, katererih voznika sta ravno tako kršila predpise, s prehitevanjem vozila pred sabo, ki ustavili pred prehodom.
stumfeta
15. 10. 2023 11.44
+3
Ramzess, in ponovno, za tiste močnejše- pešec se mora prepričati zaradi lastne varnosti ali je varno prečkati prehod za pešce. In ponovno za močnejše, citiram zakon: ""Na prehodu za pešce, na katerem promet ni urejen s svetlobnimi prometnimi znaki ali ga ne ureja pooblaščena uradna oseba, morajo vozniki in drugi udeleženci cestnega prometa omogočiti pešcem varno prečkanje vozišča, ki so na prehodu ALI STOPAJO NANJ." Ja? Torej, če se je pešec odločil stopiti na cestišče, voznik ustavi. Pretežko?
stumfeta
15. 10. 2023 11.45
+3
Ne vem a ni logično, da pešec ne more biti nikoli toliko previden, kot je lahko voznik nepreviden?
Ramzess
15. 10. 2023 11.55
-2
"Mogoče zato, ker obstajajo otroci v prometu, ki nimajo takih zmožnosti kot odrasle osebe, da bi natančno ocenili hitrost avtomobila" Odrasli enako, težko je od spredaj oceniti ali avto zavira, upočasnjuje. Menda bodo uvedli za avte spredaj zeleno zavorno luč.
Top Gun
15. 10. 2023 11.13
+3
Sami CPP sanjači🤮
Ramzess
15. 10. 2023 11.57
-2
Na obeh straneh, da sprehajalcev čez prehod za pešce niti ne omenjam. Semaforji in njih programki intervali, pa so druga zgodba, marsikje nepravilni.
Watcherman
15. 10. 2023 10.32
+5
Pešec in kolesar imata tudi prednost pri prehodu za pešce in kolesarje brihte.Lp
pomlad 2020
15. 10. 2023 11.05
+2
Watcherman, res je, imajo prednost. Vendar ta prednost jim ne daje pravice, da drugim udeležencem v prometu ne nakažejo, da bodo prečkali cesto. Tudi v avtomobilu, na motorju, avtobusu, tovornjaku damo smerni kazalec, mar ne? S tem sporočimo drugim kam bomo zavijali. Tudi na kolesu nakažeš z roko smer zavijanja, mar ne? Torej se tudi pešec MORA ustaviti pred prehodom za pešce, se prepričati, da lahko varno prečka cesto in šele potem stopiti na prehod za pešce.
Top Gun
15. 10. 2023 11.13
+5
Prvič te opozarja trikotni prometni znak, da se približuješ prehodu in potem znak obvestila neposredno pred prehodom in vidiš, da se pešec približuje prehodu, kaj bi še rad brihtna? Daj zresni se!
stumfeta
15. 10. 2023 11.17
+4
pomlad 2020, pešcem ni treba nakazati, da bodo prečkali cesto!!!!!!!!!!!! In ja, pešec se mora zaradi lastne varnosti prepričati, če je varno prečkanje ceste. Ti moraš pa ne glede na to ali je pešec to storil, pri približevanju prehodu za pešce povečati pozornost in zmanjšati hitrost. In če tega ne narediš si kriv ti, pa če se je pešec prepričal ali je varno prečkat ali ne!
Ramzess
15. 10. 2023 11.41
-4
Top Gun, ne na pamet, če se pešec priblužije prehodu in ustavi pred njim, z jasnim namenom, je eno, toda pešec lahko gre tudi mimo njega drugo pot, ker pač zato (ker ima drugo pot) nima namena iti čez.
Hugh_Mungus
15. 10. 2023 11.54
+4
Ramzess a si nepismen? V komentsrjih je že nekajkrat citiran zakon, ki je zelo jasen. Ti s svojim strojem ogrožaš druge in ne obratno, zato je tvoja odgovornost da storiš vse, da ne bi poškodoval šibkejših udeležencev. Dolžnost pešca, da pogleda levo in desno je samo za njegovo dobro, zakonska dolžnost, ki se tudi kaznuje, pa je samo voznikova.
Watcherman
15. 10. 2023 10.31
+7
Voznik je po pravilih dolžan pred vsakim prehodu za pešce upočasniti vožnjo ne glede na to ali vidi pešca ali ne tako,da tudi,če mu pešec stopi pred vozilo ne more biti hujšega,če se voznik tega drži zato ne pametujte,ko nimate pojma.Lp
Top Gun
15. 10. 2023 11.08
+6
Watcherman
15. 10. 2023 10.26
+5
Vedno več je čudakov,ki si predstavlja,da mora biti pešec pri prehodu bolj previden kot pa voznik,ki se mu bliža in mora bolj gledati in upočasniti vožnjo vedno pred vsakim prehodu za pešce nimate pojma očitno.
Bitialinebiti
15. 10. 2023 11.13
+2
Jaz se vedno ustavim preden preckam prehod in preverim, ce je varno preckati. Kdo mi bo zagotovil, da mi bo voznik avtomobila res ustavil?! Mi je bolj pomembna moja glava.
stumfeta
15. 10. 2023 11.18
+6
Bitialinebiti, lepo in varno. In tudi če se ne bi prepričal, nisi ti kriv, če te na prehodu zbije avto. Vozniki imajo tudi svojo odgovornost, povečanje pozornosti in zmanjšanje hitrosti na tako stopnjo, da so lahko pred prehodom ali na prehodu kadarkoli sposobni ustaviti je zapisana v zakonu.
Ramzess
15. 10. 2023 11.43
-3
Watcherman, oba morata biti previdna, oba sta enako odgovorna. Za oba veljajo enaka pravila.
Hugh_Mungus
15. 10. 2023 11.55
+3
Ramzess daj mi citiraj zakon, ki ga omenjaš 😊 ker to kar govoriš pač ni res
Ramzess
15. 10. 2023 13.39
-3
Ni važno, oba sta odgovorna, še prevečrat je voznik kriv, avtomatska krivda, dejanske okoliščine kot da niso važne. Potem se naj brabi kakor ve in zna. Vseeno zaznamovan za vedno.
stumfeta
15. 10. 2023 14.54
+2
NIkoli-SDS
15. 10. 2023 10.15
+6
Heh, če je že pobegnil je z namenom.
pomlad 2020
15. 10. 2023 09.59
+4
Vsekakor obsojam pobeg iz kraja nesreče, ter beg pred odgovornostjo. Vendar tudi pešci nimajo nobene kulture pri prečkanju ceste. Tudi, če je označen prehod za pešce, se je treba ustaviti, pogledati levo in desno ter tako nakazati voznikom, da boš prečkal cesto. Žal je v veliko primerih tako, da pešec iz pločnika samo stopi na prehod. In takrat je voznik avtomatsko krivec, čeprav je tudi pešec udeleženec v prometu in tudi za njega veljajo pravila. Zato sem za uvedbo kamer na vse označene prehode čez cesto.
Vrtni a
15. 10. 2023 10.05
+3
Se poponoma strinjam. Mene je teh pešcev kar strah, sploh tistih, ki hodijo z mobitelom v roki, se pogovarjajo in iznenada stopijo na prehod za pešce, kot da so sami na svetu.
Vrtni a
15. 10. 2023 10.06
+9
Pobeg s kraja nesreče pa ni na mestu in je obsojanja vredno.
Watcherman
15. 10. 2023 10.17
+1
Voznik je tisti,ki mora prvi videti pešca pri prehodu in upočasniti vožnjo,če stopi na cesto.Lp
Top Gun
15. 10. 2023 11.07
+4
Daj ne pametuj ok? Prvo, ko se pripližuješ prehodu za pešce imaš prometni znak, ki te opozarja, da se približuješ prehodu za pešce in da pazi! Torej, že takrat boš postal pozoren, kaj se dogaja! Je pa res, da imaš vedske pešce, ki ti po vsem naštetem res dobesedno skočijo pred avto, to pa je obsodbe vredno!
periot22
15. 10. 2023 09.57
+5
Pešci velikokrat kot ovce čez cesto po možnosti še čez redečo luč s slušalkami s telefonom brez da pogledajo levo in desno!
96bimBo
15. 10. 2023 10.31
+3
Oven si ti, ker ne poznaš CPP. Zato je zebra, da predvidiš dejanje pešca.
mackon08
15. 10. 2023 09.16
+6
Treba bo obvezno kamere montirat, ker to kar delajo pešci ni normalno. Ne vem kako je bilo tu vendar kako prečkajo prehode ne moreš verjeti.
the kop
15. 10. 2023 09.24
+3
Ko pa vozniki čez rdečo pa vse ok, pa izsiljevanje prednosti pešcem?!
96bimBo
15. 10. 2023 10.34
+9
Se strinjam z namestitvijo kamer. Marsikateri voznik bi "nadrajsal".
Vitruvio
15. 10. 2023 09.16
+6
Zakaj se to redno dogaja ? Zato ker zaradi načina in uspešnosti iskanja policije imajo možnosti, da ostanejo nekaznovani ali v primeru, ko jih odkrijejo gredo skozi pravosodni mlin in z dobrim odvetnikom po nekaj letih zadeva zapade .
Slovenska pomlad
15. 10. 2023 09.14
+6
Da ni SDS Breznik hitel z donacijo iz Derbyja za Dom upokojencev Lenart?
Sredinc
15. 10. 2023 08.59
+9
glih javo se vam bo ja…:D…za takšne primere pa bodo kamere fajn!! za vsako dejanje je treba odgovarjat!