Črna kronika

Na krut način pokončal psa

Rače, 08. 10. 2018 11.15 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Prebivalci vasi v občini Starše so v soboto z dvorišča ene od hiš zaslišali strele in cviljenje psa. Obvestili so policiste. Izkazalo se je, da je 68-letni moški 76-letnemu lovcu naročil, naj ustreli njegovega psa, kar je ta tudi storil. Zaradi suma storitve kaznivega dejanja mučenja živali obema grozi kazen do treh let zapora.

Lovec je na prošnjo lastnika ustrelil osem let starega psa. (Slika je simbolična.)
Lovec je na prošnjo lastnika ustrelil osem let starega psa. (Slika je simbolična.) FOTO: iStock

Moška, stara 68 in 76 let, doma z območja občine Starše, sta v sostorilstvu osumljena kaznivega dejanja mučenja živali, za kar je zagrožena kazen do treh let zapora, je sporočil predstavnik PU Maribor Miran Šadl. "Mlajši od njiju, ki je bil lastnik psa mešanca, starega približno osem let, ki ni bil čipiran in ne cepljen, je nagovoril 76-letnega lovca, člana ene izmed lovskih družin, da je ta v soboto, 6. 10. 2018, na krut način pokončal njegovega psa. Lovec je tistega dne zjutraj prišel na dvorišče stanovanjske hiše, kjer prebiva lastnik psa, in žival z lovsko puško dvakrat ustrelil ter tako na krut način povzročil njegov pogin," je pojasnil podrobnosti sobotnega dogajanja. 

Policijo so obvestili občani, ki so slišali strele in cviljenje psa. Policisti so nemudoma ukrepali in 76-letnemu osumljencu odvzeli prostost in ga pridržali. Opravili so tudi hišno preiskavo na njegovem domu, med katero so mu zasegli tri lovske puške in več kot 600 kosov streliva.

Zasežena lovska puška
Zasežena lovska puška FOTO: PP Rače

Lovsko puško, s katero je ubil psa, so mu zasegli in jo bodo kot predmet, s katerim je bilo kaznivo dejanje storjeno, skupaj s kazensko ovadbo poslali na pristojno tožilstvo. Ostalo zaseženo orožje in strelivo bodo poslali na Upravno enoto Maribor. Obenem bodo podali tudi pobudo za odvzem vsega orožja, streliva in orožne listine.

Zoper 76-letnika so zaradi kršitve določil Zakona o orožju uvedli tudi prekrškovni postopek, ker je streljal z lovsko puško zunaj lovišča. 

 

  • festival
  • festival 1
  • festival 2
  • Festival 3
  • Poletna noč
  • Stvarjenje
  • El Amor Brujo
  • The Duke Ellington
  • Kronanje Popeje
  • Dih zveri
  • Ennio Morricone
  • Cluster
  • Fantom
  • EuroCubans
  • Vicente Amigo
  • Robben
  • Munchnski virtuosi
KOMENTARJI (135)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Erin Straus
13. 10. 2018 15.57
lovci bi morali ko ne lovijo imeti puske v lovskem domu ali na kaksnem varnem mestu, ne pa doma!!! in pise se novi zakon...
Čriček mali
11. 10. 2018 07.46
+3
Te dva mudela nebi nebi dala v zapor anpak ravnala enako kokr sta z pesm ravnala rezala jim prste itd.. do grde boleče smrti. M@RŠ!!
Stauffenberg
10. 10. 2018 18.32
+7
Oh, koliko je teh lovskih butlov še med zeleno bratovščino !
tornadotex
09. 10. 2018 09.58
+17
Prihaja čas kolin in vsakodnevno se bo pobijalo na stotine živali,živali bodo cvilile od bolečin od jutra do večera,a takrat se pa ne boste zgražali,šnicelni vam dišijo,cviljenje pa ne...zato se ne zgražajte nad drugimi,tista dva sta samo staro revše odstranila z tega sveta,normalno da malo tudi zacvili...
felix58
08. 10. 2018 21.10
+4
qua ste mu gvere odnesli, kaj če je član varde
fenikss
08. 10. 2018 20.29
+8
Kako je lahko 8 let mel psa, da ga ni čipiral? Kam je pa mislil kadaver dat? Za lovca bi moral met več sočutja do živali. Normalno, da je cvilil če ga je pa prvič obstrelu zato je dvkrat streljal. Vse pobrat pa kazen nabit.
jg57
08. 10. 2018 20.06
-13
Psa sta pač evtanazirala.
LiiMaa
08. 10. 2018 20.00
+31
Naslov je malo tezak novinarji, se vam ne zdi? Dvomim tudi, da je imel pes cas cvilit, lovec vseeno ve kaj cilja, sploh pa to niti od dalec gledano ni krut nacin. Ne zagovarjam teh dveh pajacev, kar naj odgovarjata, si pa mislim, da je zadaj kaksna zgodba o bolezni psa ali podobno... Zavedajte pa se, da je mnogo hujse golazn.i, tudi pri nas, ki mucijo uboge pse na res okrutne nacine, in take prej zaprite raje. Se enkrat, te dva sala.bajska sta stvar vzela v svoje roke in opravila po domace MORDA koristno delo in bosta zaprta, ju sigurno ne zagovarjam - medtem, ko zunaj mrgoli res ogromno ljudske gol.azni, ki se vsakodnevno izzivlja in zapostavlja svoje pse.
Apostol1
08. 10. 2018 21.28
+19
Ko so bili še časi ki se jih ti verjetno ne spominjaš je bila to običajna praksa usmrtitve psa , mimogrede sem letnik 1956 in prav dobro se spomnim na vasi ,ko so pri neki hiši privezali psa za drevo in lovec ga je takrat povsem legalno ustrelil , bil sem poleg in za vedno se mi je vtisnilo spomin strah tega psička in cviljenje , ker ga je zaradi nemirnosti psička lovec sicer iz neposredne bližine najprej samo obstrelil nato je ubogi kuža v srce parajoče cvilil in padla sta še dva strela potem je bilo konec tega trpljenja in mučenja . Žal ko sem odrasel v in sem bil star tam nekje 22 let smo tako naredili tudi doma ,ker smo imeli vedno pri hiši pse ,ki so bili družinski člani ostarelega psa sem privezal za drevo ga pobožal in odšel proč ,ker nisem mogel tega gledati , kako ga je sosed ,ki je bil lovec ustrelil, kasneje sem ga samo še lahko pokopal v solzah ,ker nam je bil družinski član nekih 13 let . Lahko na koncu samo rečem , HVALA BOGU ZA HUMANO USMRTITEV , ki jo izvede veterinar in hvala zakonom Slovenije ,ki je prepovedala streljanje psov , kljub temu pa preveč ne mislim obtoževati teh dveh starejših oseb ,ker sta pač nekje na nek način živela še v preteklosti , denarna kazen in lovcu odvzem orožja bo dovolj. Na koncu pa te prosim ,da ne pišeš o stvareh ,ki jih očitno ne poznaš . Kasneje smo imeli še pse in tudi sedaj ga imamo in žal ,ko se je bilo treba posloviti smo to storili pri veterinarju ,samo brez solz ni šlo ,pa lep pozdrav vsem skupaj.
flojdi
08. 10. 2018 16.03
+4
.škoda, da ni več nikogar , ki bi kar tko, UBIL, tudi ljudi.... /….
štumbamfirer
09. 10. 2018 10.23
+5
cico6
09. 10. 2018 12.35
+0
Daniel Franc Ocvirk
08. 10. 2018 15.45
+6
Za vsak slučaj takojšen zaseg orožja.
mlutherking
08. 10. 2018 14.29
+14
Sporno je vsekakor streljanje na za to nenamenjenem mestu. Lovec sme streljati samo v zato začrtanem območju pa še to, ko mu rečejo. Meso živali gre lovski zvezi in se potem meso proda v tujino, denar pa gre pitaj boga kam. Pozabil je, da je v današnjem času delovanje človeka strogo začrtano. Kršenje si lahko privošči samo elita, drugi pa lepo v vrsto eden za drugim.
mmickica
08. 10. 2018 14.47
+10
A samo streljanje na za to nenamenjenem mestu je zate sporno? A to, da je ubil žival, je pa ok.? Lovci so itak eni navadni morilci vsi po vrsti!
Apostol1
08. 10. 2018 15.06
+3
mlutherking...... plus zate čeprav se povsem ne strinjam s celotnim komentarjem ampak vseeno to je tvoje mnenje . Edini popravek pa je ,da lovec lahko strelja kadar hoče v okviru revirja in dovoljenega lova na tisto žival ,le vsak strel ,ki ga izstreli mora prijaviti.➕
Apostol1
08. 10. 2018 15.10
+8
mmickica .... Razloži zakaj so lovci morilci , sploh pa če je neke divjadi preveč , kaj bi ti storila , bi raje videla več povoženih srn na cesti ali pa več pobite drobnice in bog ne daj še kakšno smrtno žrtev zaradi prevelikega števila medvedov in tako naprej.➖➖➖➖
mlutherking
08. 10. 2018 15.15
+2
Pa ja kaj je problem. Kmalu bodo koline in bo na dvorišču veselo. Po mojem se ne bo ubila samo ena žival. Smrt je vsakdanja stvar. Svet je narejen tako, da se živi na račun drugega bitja. Zakaj bi bila potem smrt zame sporna. Pač človek je sigurno izjema, pa še ko berem novice jih po svetu tisoč sem in tja pobijejo. Tako da je tudi včasih človeško življenje vredno par evrov, če si na nepravem mestu.
Apostol1
08. 10. 2018 15.21
+2
mlutherking..... spet plus zate ,edini popravek človeško življenje ,na nekaterih področjih sveta , če se človeka ne da porabiti življenje ni vredno nič oziroma še manj➕
mmickica
08. 10. 2018 15.30
-3
Apostol, tisti, ki mu vec pomeni trofeja, kot skrb za zivali, je zame pac to, mar sem napisala. Se nekako razumem ulov zaradi hrane, vse ostalo pa je izgovor. A ves kdo steje medvede? Lovci! Zato jih je pa vedno prevec.
mlutherking
08. 10. 2018 14.26
+1
Sporno pa je vsekakor streljanje na zato nepredpisanem območju, saj lovec sme streljati samo v zato predpisanem območju, pa še to mu mora lovska zveza povedati koliko živali lahko ustreli. Meso živali gre potem lovski zvezi, ti pa prodajo v Italijo, denar gre seveda pitaj boga kam. Pač ta lovec je pozabil, da je delovanje človeka v današnjem času strogo začrtano in ne moreš delati kot ti paše. Prosto delovanje si lahko samo privošči elita, drugi pa pridno en za drugim v vrsto.
mlutherking
08. 10. 2018 14.14
+12
A niso lovci pred časom pokončali medveda. Za lovca je žival žival. Vsaj ni dvoličen. Eni bi samo kužke mazili vse drugo pa bi mučili. Ne strinjam se z takim pobojem, samo vsaj dvoličen pa ni.
DAEMONIUM
08. 10. 2018 14.05
+24
To so navadne nebuloze "na krut nacin pokoncal psa". Nikoli pa niste napisali ko je bil kaksen clovek ustreljen, da je bil pokoncan na krut nacin ampak, da je bil preprosto ustreljen, za zival je pa to isto dejanje "krut nacin". Nekaj drugega bi bilo, da bi se lovec izivljal in najprej psu odstrelil noge oz se izivljal nad psom,
Apostol1
08. 10. 2018 16.40
+9
DAEMONIUM ..... Se strinjam s tvojo definicijo , kar se krutega načina tiče uboja psa , je pa mišljeno tule kot kruto v primerjavi z injekcijo pri veterinarju in to je res , usmrtitev z injekcijo je humana , streljanje pa kruto. tako je to mišljeno , sicer pa brez zamere ampak to ni posebno težko razbrati iz članka in čudim se ,da to tebi ni uspelo.➕➕
Boško1980
08. 10. 2018 13.43
-8
Zakaj ,ker ni davka odvedel državi, kot ga na računu pri veterinarju! Pa še pes je v trenutku umrl! Pri veterinarju pa so procedure, papirji in 1 inekcija in 2 inekcija vse skup pa kar nekaj 10 evrov! Aja pa inekcije so "neboleče" Drugače pa o lovu naj sodijo lovci kot o čevljih kopitar! Aojz tebe pa vprašam zakaj si lovec, če si sploh res!? Al samo na ogenj pljuvaš! No tudi v mesni industriji se kolje pa lepo papcate čevape, zrezke itd..
Apostol1
08. 10. 2018 14.02
+10
Boško1980...... Spomnim se še kako izgleda če se psa ustreli in kako ,če se ga ,da humano usmrtiti , zato ne natolcuj tule o nekih davkih in še ne vem o čemu . Naš pokojni kuža je ko je dobil prvo injekcijo za pomiritev spokojno prekrižal tačke in zaspal , potem pa je dobil še drugo injekcijo in spokojno šel iz tega sveta v pasja nebesa, če ti pa opišem streljanje , ki se večkrat zaradi nemirnosti psa ,ki se boji kot bi se ti bal privezan pred puško konča šele z drugim ali celo tretjim strelom, bolje je , da ti ostalo ne opišem ,ker bi bil komentar upravičeno pobrisan. Zato še enkrat drži usta zaprta , če enostavno pojma nimaš tem.
Apostol1
08. 10. 2018 14.05
+12
Boško1980 ....Dovolj ti pove uvodni stavek , zaslišali so strele in cviljenje psa in zato še enkrat BODI TIHO s takim pisanjem kot je zgoraj.
Apostol1
08. 10. 2018 14.08
+6
Boško1980 .... Pa še tole , naravnost bes me zagrabi ,kadar preberem tak komentar kot je tvoj , ki jasno izraža NEVEDNOST IN AROGANCO.
Boško1980
08. 10. 2018 14.54
-5
Apostol nebeški amen! Kako pa to vse veš? Sepravi imaš iskušnje?! Daj si bil jager, ker so te isključili iz LD zakaj?! Pometi pred svojim pragom! Pred svojim čistim jaz!
Boško1980
08. 10. 2018 14.58
+1
Tukaj boš ti meni pametoval ,da tvoj pes ni vedel kaj ga čaka!? Ko ste ali si ga tja peljal !? Pa še kak je vedel kaj ga čaka! Opazuj pse ki gredo na evtanazijo ali psa ki pride po cepivo!
Boško1980
08. 10. 2018 14.59
-7
Tudi jaz bi te z veseljem postavil na realna tla!
Apostol1
08. 10. 2018 15.02
+7
Boško1980 .....spet ena natolcevanje pojma nimaš kdo sem jaz in me imenuješ za faliranega lovca . Jaz pa po tvojih komentarjih brez težav zaključim da NIMAŠ POJMA O ČEM PIŠEŠ . Res počistit je treba pred svojim pragom jaz sem , zato pa lahko počistim še tvojega ,ker ga sam nisi sposoben in lahko si mi za to le hvaležen ,da ti to naredim zastonj KAPIŠ.
rozalinda
08. 10. 2018 15.04
+5
rozalinda
08. 10. 2018 15.06
+5
Apostol1
08. 10. 2018 15.12
+4
Boško1980
08. 10. 2018 15.44
-5
Ok svetnik v vsem imaš prav, si srečen zdaj??? Idi se raje z otrokom igrat bo več haska!
miss_bee17
08. 10. 2018 13.41
+19
Da je ustrelil psa, ker ni imel denarja za veterinarja? Pa kje v živite? Če nimaš denarja za veterinarja, potem si ENOSTAVNO ne omislis psa! Svojih psov pod nobenim pogojem ne bi prepustila nekemu lovskemu psihopatu s puško, ampak bi jim zagotovila dostojno slovo. Potemtakem bi morali kar zdajle v bolnice poslat hordo lovcev, da pobijejo vse na smrt bolne? Pa kje ljudje vi živite? Groza!
Abica
08. 10. 2018 14.05
+11
Tako je. Nikogar od teh zagovornikov humanega streljanja tudi ne moti, da nek norec strelja po dvorišču sredi neke vasi očitno?
Uporabnik1540409
08. 10. 2018 13.41
-13
Ne vem kaj je to čudnega. Saj to je stalna praksa.
Abica
08. 10. 2018 14.05
+10
Si mislil nezakonitega. Nezakonita stalna praksa.
Frigo
08. 10. 2018 13.34
-3
Tri leta grozi,haha ce se bosta lepo obnasala pa leto dni dozivotno bi dal obema nema usmiljenja adijo.
Frigo
08. 10. 2018 14.05
-5
User792410
08. 10. 2018 13.30
+26
Torej, če lovec ustreli bolnega psa je to mučenje živali, če pa srno, lisico, volka, medveda... pa skrb za naravo al kaj??? Bi se bilo treba vprašati, zakaj se lastniki psov in mačk, predvsem na podeželju, rajši odločajo za za lovski odstrel bolne živali, kot pa za veterinarja, ker v tem grmu tiči zajec?!
Lar?i1123
08. 10. 2018 13.35
-2
User792410
08. 10. 2018 13.51
+12
Saj ni tako pomembno in je mogoče bil kakšen drug problem z psom!? Lovci pa divje živali streljajo npr. tudi zaradi nadzora nad populacijo in na vse zadnje tudi tako imenovanega športnega lova! Jaz sem napisal samo kot primerjavo in veliko bolj pomembno vprašanje je zakaj se lastnik psa odločil za lovca ne pa veterinarja!
FIGEC
09. 10. 2018 08.36
+4
Vprašam se, kaj bi določeni komentatorji pisali, če bi živali kontrolirale populacijo človeka. Mi smo namreč izvirno zlo na planetu, tem edinstvenem in čudovitem svetu, ki smo ga vesoljsko gledano uspeli v sekundi pripeljati na rob propada.
supergigi
08. 10. 2018 13.02
+17
Kakšen psihopat moraš biti, da živalske lobanje obešaš na zid, kot to počnejo lovci.
Apostol1
08. 10. 2018 13.14
+13
suprgigi ......Če sem povsem iskren tudi meni to ni jasno ,sicer ne bi ravno teh ljudi imenoval psihopate kot ti praviš ,ker to so lovci in lovce pa vsaka skupnost potrebuje pa če se strinjaš ali ne . Samo obešanje glav ,rogov po stenah se pa strinjam , ne vidim nobene lepote v tem še manj pa korist , res gre bolj za širokoustenje s trofejam in za večino ljudi je to nesmisel.
aojz
08. 10. 2018 13.24
+15
Sem lovec in se v celoti strinjam z gornjim komentarjem.
Obalakebala
08. 10. 2018 13.35
+10
Lovce potrebujemo, ne potrebujemo zafrustriranih pijančkov. To obešanje lobanj res nima smisla. Kot da bi veterinarji obešali glave od mačk in psov v ordinaciji, ki jih morajo zaradi bolezni/preštevilčnosti evtanazirati.