Črna kronika

Mučenje živali: neznanec ustrelil in zakopal psa

Ljutomer, 04. 12. 2019 12.19 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Pomurski policisti preiskujejo primer mučenja živali. Neznanec je namreč ustrelil psa in ga zakopal na robu gozda. Psa je lastnik spustil iz boksa, nato pa je zaslišal pok. Ker se pes ni vrnil, so ga začeli iskati. Našli so ga šele naslednji dan.

Policisti so bili včeraj s strani občana z območja občine Križevci obveščeni, da mu je nekdo ustrelil psa in ga zakopal. Po zbranih podatkih je bilo ugotovljeno, da je bil pes minuli ponedeljek okoli 13.30 ure izpuščen iz boksa, da se sprehodi po neograjenem dvorišču. Čez nekaj časa je občan slišal pok in ugotovil, da psa ni na dvorišču. Začeli so ga iskati, vendar neuspešno. 

Včeraj so na robu gozda za hišo našli zakopanega psa. Opravljen je bil ogled kraja, policisti pa so ugotovili, da je imel pes strelno rano. O dejanju so bile obveščene pristojne službe, policija pa preiskuje kaznivo dejanje mučenja živali.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (176)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

brezveze13
06. 12. 2019 17.31
+1
če si je strelec vzel čas in ga celo zakopal za hišo se ve kdo je psa ustrelil, samo da lastnik tega ne upa povedati ker bi s prijavo lahko dobil kazen sam ker je psa pač nekontrolirano izpustil
brezveze13
06. 12. 2019 17.27
+1
ne vem kakšna so merila za mučenje ampak strel sigurno ni mučenje
ni_mi_vse_eno
04. 12. 2019 19.25
+21
Mučenja ni bilo, smrt je bila hitra. Je pa zanimiva razlaga, da so konja ustrelili, potem, ko so ga izkopali iz dreka v Trebnjem in to ni bilo mučenje živali, ampak "uspavanje". Če pa nekdo uspava sosedovega psa, ker ni na povodcu, potem je to mučenje. Da pa tak pes lahko muči okoliške otroke in živali v gozdu, tega pa lastniki ne vidijo. Ko pa se podela sosedu na parcelo, tega tudi lastniki ne vidijo. Edino pravilno, da ga je nekdo uspaval. Psa na povodec, pa ti ga ne bo noben uspaval.
SilvoS
04. 12. 2019 18.35
+18
Upam, da bodo tudi kazensko ovadili lastnika. Kako lahko nekontrolirano psa izpusti. Kaj, če bi napadel recimo otroka?
gozdar1
04. 12. 2019 17.25
+20
Kolikokrat vidim ljudi z glavo v mobilnem telefonu, sprehajat pse brez povodca in to ob najbolj prometnih cestah. Potem pa jok in stok ko pes konča pod kolesi, ljudje se vse premalo zavedajo da je imeti psa odgovornost. Seveda so ponavadi potem taki najbolj glasni.
lumpimonster
04. 12. 2019 17.13
+8
Lahko ste vsaj veseli da si je clovk dejansko cjt uzeu pa ga lepo pokopal....
Materhorn
04. 12. 2019 17.08
+18
mogoče je pa mislil, da je volk in ga je pač ustrelil - kriv je lastnik. če hoče pes na sprehod oz. mora na potrebo je to naloga lastnika
Witmajer Franc
04. 12. 2019 18.13
-10
..pa kak pa naj vedo lastniki ,da je za vsakim grmom en s puško..če je že tak heroj da pobija naj se oglasi in pove da je bila samobramba..sicer pa kaj pa dela z orožjem ob gozdu...a ja raubšic..al se motim..???
JohannDoe
04. 12. 2019 16.59
-1
Ma ja ja... po vseh zakotnih slovenskih vaseh in vogalih se skrivajo samo psi, ki na tujih dvoriščih napadajo otroke poštenih in serjejo njim pred vrata, nikjer pa ni neprilagojenih čudakov, ki premikajo mejnike, sečejo v tujem, se kregajo za meter dvorišča in drugače nagajajo vsem normalnim in sebi podobnim. Če špekulirate in si izmišljujete scenarije med temi komentarji, vsej bodite realni.
JohannDoe
04. 12. 2019 17.05
+16
Včasih je imel Jerman po tv oddajo Nedeljsko oko, kjer vam je lepo predstavil blišč in bedo na slovenski zemljici, ali pa pristavil ogledalo, kar je komu bilo potrebno. Pa ne bi o njem, osebno opažanje je dovolj.
bojer
04. 12. 2019 16.46
-2
Pravijo, da ima pes kosmata ušesa in to bi lahko lastnik psa vedel, če ga je že spustil v neograjenem dvorišču. Kaj je pričakoval? Ne vem ali v prekmurskem koncu še ne bo konec "bedarij. Policija kar nekaj raziskuje a drogi po njivah, ustreljene živali,....to pa deluje.
Capo dei Capi - novi profil
04. 12. 2019 16.01
-23
Vidim, da spodaj teče zadeva o dušilcih.... Sem ZA njihovo legalizacija... Predvsem zato, ker vam "ljudem" smeta zvok strelnega orožja... To je mišljeno zaradi vas, da ne stokate, po novicah, o zvoku petard in strelih, kako ne morete živeti, ker vam smeta... Dušilci so legalizirani v skoraj vseh državah EU... Tudi radikalno levičarski Švedski.... PS: Oglasite se na strelišču in vzamite .308WIN in izstrelite 1 naboj, brez slušne zaščite, če upate... Po parih strelih boste oglušeli. :)
DirtySanchez
04. 12. 2019 16.21
+19
JohannDoe
04. 12. 2019 16.43
+9
Klubi naj jih imajo za uporabo na streliščih. Da se ne bodo občutljive dušice vznemirjale v okolici. Lov z dušilci je pa po moje eno navadno preseravanje, ker ni poka se živali ne prestrašijo in lahko pospraviš pol gozda naenkrat. Idealno tudi za vse raubšice. Ampak ti jih najbrž že imajo. Razen, če so za klasiko.
Capo dei Capi - novi profil
04. 12. 2019 16.50
-8
JohhanDo....Se strinjam glede strelišča in uporabe dušilca... To se gre za ljudi, kateri so bluzi strelišča in jim zvok smeta .. Še vedno če imaš dušilec moraš imeti slušno zaščito.... Brez duš.170db, z duš: 140db... Strel se bo še zmeraj slišal v radiju 2 kilometrov.... Ljudje preveč filme gledajo in mislijo da če daš gor dušilec, da se nič ne sliši... Pametujejo pa vseeno.. :)
Uporabnik1152447
04. 12. 2019 17.05
+11
Minuse ti dajemo, ker pišeš malo po srbsko in malo slovensko, potem pa še malo pljuvaš in misliš, da si boljši. Ne vem, a maš to pa atu ali po mami - verjetno po tistemu, ki je bolj poln sam sebe.
Andree
04. 12. 2019 17.06
+9
Capo v Nemčijo dušilca ne moreš dobiti v prosti prodaji. Dokler sem živel in delal v Sloveniji sem bil lovski čuvaj in predobro vem kaj kako poči. Na strelišču se strinjam z Johannom,da je uporaba dušilca ok. Zunaj pa niti pod razno.
Andree
04. 12. 2019 17.06
+4
Torej kot lovec ali pa član strelskega društva oziroma kot rezervist vojske ali policije
JohannDoe
04. 12. 2019 17.09
+2
Za mali kaliber že itak skorajda ne rabiš slušnikov, z dušilcem je pa kot, da bi zračna malo bolj pihnila. Pa smo spet pri zračnih... in samostrelih in lokih.
Capo dei Capi - novi profil
04. 12. 2019 17.18
-2
Andree... Kakšno povezavo ima prosta prodaja... Seveda nisem za prosto prodajo dušilcev.. Za ostalo se strinjam..JohannDo.... 308WIN + dušilec = 140db... Strela ima 120Db... Kar nekaj bluziš... Ne rabiš zaščite... Nehaj filme gledat. :)
Andree
04. 12. 2019 17.21
+5
Johann se spomniš časov,ko so iz Avstrije švercali "floberte" posebno iskani med rabšici so bili tisti z kalibrom .22 malo bolj premožni krivolovci pa so kupovali .222 ali pa .243win
laycan
04. 12. 2019 19.26
+0
😆😆😆😆😆😆🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
periot22
04. 12. 2019 15.54
+38
Lastnik je psa spustil da opravi potrebo na sosedovem a ne in nekdo ga je ustrelil kriv je pa lastnik psa ker je prelen da bi čistil za njim in prelen da bi ga na povodcu peljal na sprehod če že sam nima ograjenega vrta za njega! Mi je pa žal psa ker vsi vemo da žival ni nič kriva!
AlenkinaBratovš?ina
04. 12. 2019 15.40
-7
spet je nek nadobudni kmetovalec zamenjal psa za volka in pravico vzel v svoje ročice
Uporabnik1152447
04. 12. 2019 17.07
-1
Pomoje je bil pa begunec, če pa ni bil begunec, je bil pa kakšen rdeči tovariš.
Recenzor
04. 12. 2019 15.32
+3
Zarad mene lahko pri in mačke serjejo ij ščijejo po dvoriščih pasjeljubcev kolikor hočejo (seveda če ve živijo v pesjakih . pardon solidarnostnih stanovanjih). PO mojem dvorišču in moji lastnini, pa rudi povsod tam kjer so prostori javni in jih vsi uporabljamo, pa nimajo kaj srat in scat. A mislite, da smo še vedno v socializmu, kjer je vse naše. Kar naj to vaši ljubljenčki delajo to doma in se potem skupaj valjajte v dreku če vam to paše. Ostalim to ne!
9474
04. 12. 2019 15.34
+42
Moj pes se bo na javnem travniku ali gozdu poscal in posral kjer bo hotel... Pa ce se ti tam na trepalnice postavis... Jaz bom pa poskrbel za drek in ga v vrecki odnesel s seboj, brez brige...
AlenkinaBratovš?ina
04. 12. 2019 15.43
-1
sicer je recenzor zgoraj izrecno napisal "po mojem.." ampak naj ti bo
9474
04. 12. 2019 15.44
+14
Recenzor je napisal na mojem in tudi drugod, na javnih povrsinah... Nimam po ravno navade psa vozit k privat hisam scat in srat...
korlowski
04. 12. 2019 15.48
+6
upam,da nimaš otrok in da ti kateri kdaj v trenutku nepazljivosti ne uide na prometno cesto...,ker tam nima kaj iskati,a ne? Drugače pa tvoj urin in blato na koncu vedno prideta do podtalnice ali reke odvisno kam si priklopljen,če si že...
Brabus
04. 12. 2019 16.12
-7
Karlowski, še eden,ki enači človeka in psa. Res ste ubogi in zreli za psihijatra. Pes je žival, ima 4 tace, otrok je pa ČLOVEK , z 2 ma nogama. Kaj vam ni jasno, pasjeljubci?
mmickica
04. 12. 2019 16.17
+4
Recenzor, a naj macko dam na povodec po tvoje? Kaj ti bo ta mali drekec naredil un macka ga celo zakoplje, torej pospravi za sabo. Niki se ne pokaka kar nekam na beton na primer. Za psom mora pa lastnik pospravit, tako je to. Ampak jaz nimam psa, pa veckrat najdem kakce ob ograji pri cesti, pa kaj... vzamem vrecko, jih z njo poberem in dam v smeti. Pa me se ni pobralo zaradi tega. Saj pticje kakce tudi vsi pobiramo, pa kaj...
korlowski
04. 12. 2019 16.23
+12
če pri usmrtitvi psa ostaneš ravnodušen potem tudi do človeka nisi drugačen
JohannDoe
04. 12. 2019 16.51
-1
Včeraj smo tlele imeli živalonergače in hkrati "velike humanitarce", ki se brigajo za blagor ljudi v stiski samo, ko lahko iz žlehtnobe komu pred nos mečejo da naj se briga za ljudi, ne neke živali. Danes pa imamo, zgleda, velike ljubitelje otrok in družinskega vrveža.
Casey Ry
04. 12. 2019 15.07
+51
Med mučenjem in usmrtitvi jo je velika razlika! Ne da bi zagovarjal, ampak je razlika!
+6
če pes ni bil normalen leti to iz lastnikove strani
grega999
04. 12. 2019 14.53
-15
Če bi se 3 leta stara hčerka igrala zunaj na dvorišču in bi pri tem prišel pes na to dvorišče, bi občutil ogroženost življenja moje hčerke in nebi samo gledal. Vzemi na znanje da je žival na dvorišču, ki nima povodca, nima nagobčnika in ne veš od kod je, kaj počne tukaj, ali je nevarna ali ima steklino, ali bo napadla mojo hčerko ali ne? Ni vse enostransko. In nebi ravno nepremično stal in gledal kaj se bo zgodilo, saj nebi hotel reskirat, da se ji kaj zgodi.
lluckyss
04. 12. 2019 15.21
+28
Ne izmišljaj si scenarijev...pes je bil na domačem dvorišču ali vsaj v bližini domače hiše in ne pred tvojimi vrati..
mmickica
04. 12. 2019 16.21
+8
Grega, in ti za vsak slucaj, ko se tvoja hcerka igra na dvoriscu, stojis s pusko v roki zraven nje, da jo v primeru, ce pride mimo zival, kot pravis, resis pred gotovo smrtjo. Saj ne vem no, ce ne bi bila novica zalostna, bi se ti do solz nasmejala...
26277
04. 12. 2019 14.26
+19
Imam soseda, ki je ubil vsaj 3 moje pse,, v penziji 30 let,, kradel kot sraka v času Yu. Tip ima 73 let, kaj svetujete, sicer dokazov nimam?
Hej Slovani
04. 12. 2019 14.40
+40
Sedaj, ko je zima mu polij pločnik z vodo, pokrij s snegom (če zapade) and voila. Zlomljen kolk. Pol pa ni več daleč od ure resnice :)
lluckyss
04. 12. 2019 14.42
+16
Predvajaj mu lajanje psa preko zvočnikov v dovoljenem času..Ne bo dolgo zdržal...;)
Thor33
04. 12. 2019 14.49
+2
3 pse ti je ubil? In kaj nrdiš zto? Zdj ko se začne fajn mrzl mu nj en razbije vse šajbe na oknih vratih... nbo mogu tak hitr zamenjat se more nekam preselit ko zamenja spet tak !!!
DR.Fejsbuk
04. 12. 2019 14.51
+15
Spominjaš me na soseda, ki za vse, kar se mu zgodi, okrivi nekoga!
26277
04. 12. 2019 15.03
+5
DR.Fejsbuk
04. 12. 2019 15.17
+3
Moj sosed enako razmišlja! Zanj je resnica samo njegova resnica! Dokaza, da je tvoj sosed morilec psov pa ni, če smo prav prebrali!
ni_mi_vse_eno
04. 12. 2019 19.29
+0
26277, daj go pro psu okoli vratu in zberi dokaze. Če je 73 let star itak ne bo vedel, kaj je to.
mojcd
04. 12. 2019 14.25
+90
Drugače pa prosim vse pametnjakoviče, da gredo vsaj enkrat na lep dan na Šmarno Goro. Jaz imam psa 40kg-a, vedno privezan, a ga bom kmalu odvezal na tej poti, ker so vsa ščeneta odvezana, in imam zaradi tega toliko dela, med drugim me je že odnesel, ker se je na ozki poti motal z drugim odvezanim psom. Nobeno opozorilo ne pomaga, vedno je odgovor, saj ne bo nič. Naš je prijazen...itd. Edino kar pomaga je, da rečem da je naš hud in da ga bom odvezal, če ga ne privežejo (drugače je naš kot mucek, samo zgleda krvoločno). Takrat seveda dobiš pogled, kot kaj pa ti potem tukaj delaš, ti si nevaren, umakni se.... PSI NISO KRIVI!
lunaa12
04. 12. 2019 14.35
+16
DR.Fejsbuk
04. 12. 2019 15.21
+11
Mi, pametnjakoviči gremo na lep dan raje nekam, kjer se ne tare ljudi, ki se v civiliziranem svetu obnašajo egoistično!
RR7
04. 12. 2019 15.41
+12
imam podoben problem...imam ameriško staffordko. Res prijazna, vzgojena in šolana psička. Res zelo redko je nimam na povodcu, vedno ko je spuščena, kjer nikogar ne ogroža pa se najde nekdo, ki mi se*je po glavi. Po navadi lastniki vedno spuščeni majhnih ščenet, ki se zaganjajo v vse in vsakega. Se pravi, moj staff mora bit vezan, maltežan pa ni nujno?
DR.Fejsbuk
04. 12. 2019 15.47
+10
In zdaj bomo priče, ko se tudi lastniki psov med sabo ne marajo!
mojcd
04. 12. 2019 15.49
+3
korlowski
04. 12. 2019 15.54
+1
če te pes prevrača si nabavi manjšega...če je tvoj pes takšen kot je,se mu pudelj brez povodca ne bo približal.....če pa tvoj pes vleče in zaradi tega padaš pa ni drugih krivda
grega999
04. 12. 2019 14.25
+27
Uboj in mučenje je razlika. Malo je pa treba pazit na pomen besed, drgač bodo brez pomena ostale. Nobenmu ne paše da se mu nekdo na dvorišču sprehaja in če to dela na dnevni ravni in še kakšno škodo povzroči zraven, potem takem je jeza opravičljiva. In če žival spustiš na ne ograjenem dvorišču potem lahko predvidevaš da nebo tam ostala in da se bo sprehodila na drugo dvorišče, to ni nobeno presenečenje. Tukaj gre za sebičnega in neobzirnega lastnika ter preostro ravnanje storilca.
JohannDoe
04. 12. 2019 14.26
+0
Mene tud marsikdo razjezi, prepričan sem, da upravičeno, pa to še ne pomeni, da ga lahko...
Mengele
04. 12. 2019 14.19
+16
Najbolj me žalosti to, da je 90 % lovcev alkoholikov, ne samo občasnih pivcev. In ti pijančki z orožjem mislijo, da lahko streljajo na vse kaj se v gozdu premakne..., na srečo tudi kdaj ustrelijo drugega pijančka, ki nosi orožje... Zanimiv je bil inciden izpred par let, ko je en pijanček z orožjem ubil drugega pijančka z orožjem..., potem pa izjavil, da ga je zamenjal z jazbecem. Ne razumem kako lahko nekoga zamenjaš za jazbeca, ki ima 10 kg in zgleda kot malo večja mačka. Te veš kak je mogo bit vlit..., da bi barem rekel, da ga je zamenjal za jelena ali divjo svinjo..., glede na to, da drugi ni nosil kape iz jazbecove kože... In taki ljudje posedujejo orožje, sramota...
juhej77
04. 12. 2019 14.29
-9
Alkoholikov... Poglej mal sebe... Ce mas ti probleme niso ljudje krivi.. Poisci si strokovno pomoc.. Ma ne v kozarcu in vinjaku!!!
0OO7
04. 12. 2019 14.30
+3
Kaj pa, če je oni drugi ravno takrat čepe sral...?
korlowski
04. 12. 2019 15.57
+1
še nikol ču za takšno dogodivščino....a si si mal zmislu?
hipertrop
04. 12. 2019 14.13
+49
Na prostem imejte psa na povodcu, nevaren naj ima nagobčnik, doma pa naj bo za dovolj močno in visoko ograjo. Od takrat ko me je brez razloga na sprehodu ugriznil pes, imam vedno nož zraven zaradi psov. Lastnik psa mi je takrat rekel, da sem jaz kriv da me je ugriznil, ker se me je pes ustrašil ko sem prišel po cesti. Vsakega ki vidim da vodi psa brez povodca, ga prosim da ga naj da na povodec, večinoma dobim nazaj žaljiv odgovor.
lluckyss
04. 12. 2019 14.18
-16
Če si bil na cesti je kriv lastnik psa, če pa si tacal po kakšnem travniku, si kriv sam...
hipertrop
04. 12. 2019 14.22
+25
bil sem na cesti... tudi če ga vodiš na travniku, ga imej na povodcu in se ne izgovarjaj na zakonske luknje. Od dveh neljubih dogodkov s psmi imam vedno zraven nož, saj sem spoznal, da imate butasti lastniki butaste pse. Drugače pa imam sam tudi psa.
anjaR88
04. 12. 2019 14.26
+21
Poprov sprej zadostuje in ga imam tudi jaz. Zdaj brez razloga-možno. Poznam kljukce. Predvidevam da si prijavil policiji in veterinarski inšpekciji. Včasih pa je "brez razloga" samo laiku, ki nima pojma o psih, žal mnogokrat tudi lastniki psov. Jaz se z normalnimi ljudmi normalno pomenim, pripnem psa, mnogokrat že prje rotiram drugam, če vidim da je človeka strah, ni problem privezat psa...če pa išče konflikt in se dere, pa samo zavijem z očmi.
hipertrop
04. 12. 2019 14.31
+16
imam tudi poprov sprej, takšnega z balističnim curkom, mu ne zaupam ker moram direkt v oči zadet. Od drugega ugriza se zelo bojim drugih psov, zaupam samo da ga zabodem če me ugrizne. Lastnik je imel milijon in in en izgovor, sem prijavil, nebi zdaj o tem... ampak mene je še vedno strah... in vedno prijazno prosim da ga naj dajo na povodec, vedno uporabim besedo prosim, ampak nekateri ljudje so že nagonsko užaljeni če komu kaj rečeš
MxMx
04. 12. 2019 15.36
-5
nevem, očitno je vseeno problem v tebi če te psi en za drugim grizejo? :) in verjemi če boš nekomu tapravemu zabodel psa pričakuj, da boš tudi ti tisti nož verjetno nekam kasiral :)
korlowski
04. 12. 2019 15.58
-5
korlowski
04. 12. 2019 16.01
+2
madonca,ti si pa ornk oborožen....pa se da hodit z vsemi temi stvarmi v žepu?