Črna kronika

Močan veter prekinil reševanje, planinca prenočila v Triglavski severni steni

Kranj, 03. 08. 2013 07.19 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V Triglavski severni steni sta se včeraj zaplezala planinca. Posadka s helikopterjem Slovenske vojske je poletela na kraj dogodka, a je močan veter preprečil reševanje. Planinca sta prenočila v steni, danes pa so ju rešili.

Planinca, ki sta se včeraj zvečer zaplezala v Triglavski severni steni, so rešili.

Včeraj so bili aktivirani gorski reševalci GRS Mojstrana ter dežurna ekipa GRS z Brnika in posadka s helikopterjem Slovenske vojske. Helikopter je poletel na kraj dogodka, vendar reševanja ni bilo mogoče izvesti zaradi močnega vetra.

Reševanje so zaradi mraka prekinili. Planinca sta prenočila v steni na primernem kraju. Danes so ju rešili, so pojasnili v kranjski izpostavi uprave za zaščito in reševanje

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (41)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Tonček Balonček
05. 08. 2013 10.43
A je res tako težko napisat, da sta čemela v območju zgornjega dela Čopovega stebra? TAjna lokacija?
Nada Bratusa 1
04. 08. 2013 07.42
Verjetno da od sonca!
mertseger
03. 08. 2013 21.08
+4
No to noč jima za razliko od večine drugih vsaj ni bilo mrzlo v steni.
Tonček Balonček
03. 08. 2013 20.58
-3
Humar je na reševalce čakal tudio po en teden.
Tonček Balonček
03. 08. 2013 20.46
-1
Zakja pa ekrat pustiet omentarje, drugič pa ne? Od ečsa je to odvisno, od vremena?
cable
03. 08. 2013 20.34
-12
Za en teden v zapor, družbeno koristna dela, da malo razmislita kam rineta....
Tonček Balonček
03. 08. 2013 20.56
-4
KorakNazaj
03. 08. 2013 18.15
+8
Če sta člana Planinskega društva sta zavarovana in zavarovalnica krije stroške reševanja, vendar ker je GRS dela na prostovoljni bazi je reševanje večinona tako ali tako zastonj. Mislim, da se mora stroške reševanja plačati le takrat, če nista planinca pravilno in ostrezno opremljena in pripraZgrešeni strelljena za hribe.
Huey
03. 08. 2013 18.28
+11
Reševanje nikoli ne more bit zastonj. Ura letenja Bella 212 ali 412 gre v nebo! To nekdo mora plačat. Seveda, GRSjevcev noben ne plača, kapo dol fantom. Helikopter, kerozin, vzdrževanje, hangariranje, ostale stroške pa plačamo davkoplačevalci! Hkrati pa ponavljam...tale sistem GRS delovanja in helikopterska aktivnost je ena izmed redkih stvari kjer lahko rečemo samo kapo dol! Vse ostalo....hja, tik pred revolucijo!
Tonček Balonček
03. 08. 2013 20.41
-4
e razumem, zakaj bi morali tistio v hribih plačevati karkoli, tsiti, kis epa izgubijo v goszdu ali zažgejo hišo zaradi malomarnosti, se zaletijo itd. pa en plačajo nič. Očitno ej pri na tako, d ače te rešijo živehga in zdravega, ti izstavijo račun, če si ap polomljen ali zmrznjen, plača pa bolniška blagajna. A če prideš k zdravniku na pergled in le ta ugotovio, d asi zdarv, moraš tudi kaj plačati, če pa ugotovi bolezen, je pa zastonj?
Tonček Balonček
05. 08. 2013 13.47
Huey, pa akkšne naloge torej naj v zraku opravlja tisti helikopter in zakaj ga potemtakem sploh imamo? A za urjenje "naših fantov" ali za kaj, kar za štos, da ga malo prezračijo na vsake toliko časa?
Huey
05. 08. 2013 19.11
+1
Tona Balona..dej kenslej tole tvojo belo črtico, pejt na sprehod....pa se bova potem pogovorila...
sackovin
03. 08. 2013 17.31
+16
Kadar rešujejo adrenalinskega plezalca, rekreativnega športnika ali zgolj samo navadnega hribolazca, se vedno najdejo ljudje, ki ki sitnarijo s poplačitvijo stroškov reševanja. A ste jim tako neizmerno fovš?! Večino davkoplačevalskega denarja v zdravstvene namene se porabi za paciente z visokim krvnim pritiskom, diabetesom, holesterolom, boleznimi srca in ožilja itd. Farmacije zaradi njih kar cvetijo. Da opomnim, to so ponavadi ljudje, ki celo življenje lenarijo doma, se bašejo z nezdravo hrano in kritizirajo ljudi športnega duha. Mi je v veselje prebrat poste štirih somišljenikov nad mano! Jaz sicen ne lenarim,sem fizični delavec.Živim bolj ne zdravo kot zdravo. Ampak to kar si napisal je vse res.Podpiram pa tudi vse vrste športa, saj je vse to najbolj zdrav način življenja.
Tonček Balonček
03. 08. 2013 20.44
-7
Ne bi s epopolčnoam strinjal, ,pznam veliko starih alpinistov, smuččarjev itd., ki imajo veliek etžave s koelni, kolki, hrbtenico in še s čim. Cerar, Vratič itd. takoerkoč že 20 let koamj hodijo, ionadva iamat vs eskelpe fuč. Nihče em en bo prepričal, d aje hoja anvkreber pri 30 stopinjah zdrava za telo in galvo, ali pa brez kisika na 8.000 m. Ali potapljanje na dah v globine. Nobeno pertiravanje ni zdravo, sploh pa po hribih blodi veliko bolnih, od božjastnih do srčnih bolnikov, pa brez nog, rok itd. jih tudis rečaš, slepe, debeel itd.
User771747
03. 08. 2013 16.54
+8
Upam, da sta bila par, da sta vsaj mela kaj delat ponoči :)
puspan
03. 08. 2013 18.48
+0
Tebi bi od tvojega logotipa ustrezala samo se batina, ampak ta prava, da bi jo nekaj casa obcutil.
stajerc3
03. 08. 2013 13.49
-20
Ne razumem zakaj rijejo gor , če ne znajo oziroma precenijo svoje znanje
cassiopeyaa
03. 08. 2013 16.08
+11
Klic gora, taki, ki to sprašujejo, ne bodo nikoli vedeli, kaj to pomeni.
bbccbb24
03. 08. 2013 18.09
+12
Zgodi se najboljšim!!! Ampak to lahko razumejo samo osebe, ki se ukvarjajo s kakšnim športom, ki je malo bolj zahteven kot balinanje!!! Samo amater oz. nepoznavalec plezanja lahko reče tako bedarijo kot si jo ti stajerc3. Gore so nevarne in nepredvidljive. Tudi izkušene lahko doleti nesreča, saj se vreme hitro spreminja itd... Ne sodit, če nepoznaš.
Tonček Balonček
03. 08. 2013 20.57
-2
JA saj so se n himalaji tudi že igubili ali celo izginili brez sledu!
triklar
03. 08. 2013 12.33
-1
Položnice so napisal?
24vohomurckov
03. 08. 2013 10.44
+48
...skrajni čas je,da gorska reševalna dobi SVOJ helikopter¨!....vsaj enega.....za vse je denar,naj se obvezno najde tudi za to!!
MucekMacek
03. 08. 2013 12.20
+14
sanje. še za avto so komaj naprosili sredstva. veliko ljudi sploh ne pomisli na njih dokler si na šmarni gori ne zlomijo gležnja. potem so pa veseli ko fantje po njih pridejo :)
LaLinea
03. 08. 2013 13.32
+15
Pri nas je denar samo za Falcon, ostalo zraven so preveliki stroški ;)
Huey
03. 08. 2013 15.04
+17
No pri lastnem helikopterju so stvari precej zapletene...potrebno je imeti še izšolano posadko, mehanike, vzdrževanje, hangar.. itd itd...kar stvari precej podraži. Zadnjih 40+ let GRS več kot uspešno sodeluje z LPE (ex Letalska Enota Milice) in 20+let z SV...sistem je vpeljan, izurjenost na vrhuncu in sinergija vseh služb več kot odlična. Pravzaprav ena redkih stvari ki zares deluje v naši državi.
Huey
03. 08. 2013 15.47
+7
...da neprecenljivih izkušenj sploh ne omenjam...tu se pa sploh ne da postavit ceno v denarju...
User771747
03. 08. 2013 16.53
-7
kakšen helikopter. Jaz jih bom osebno s falconom rešil, naj živi pilot janez janša. Sam sendvič morjo pa plačat
Huey
03. 08. 2013 19.13
+3
Tonček Balonček
03. 08. 2013 20.45
+0
Popolnoam brez zvze, itak vojska niam kaj poečeti temi helikopterji.
HulaGula
03. 08. 2013 23.07
-1
Zato pa Tončkov Balon je treba vojsko prekvalificirat v kaj? V Civilno obrambo, zaščito, ki jo rabmo. Vojske definitivno ne!! Sredstva in resource pa v civilno korist.
bibi266
03. 08. 2013 10.00
+15
gora ni nora nor je tisti, ki je ne spoštuje
bibi266
03. 08. 2013 10.01
+5
horhinjo
03. 08. 2013 09.53
+8
Ajga a sta se s papučo za skala zataknla ???
Ja, ja
03. 08. 2013 08.11
+46
Upam, da sta ok. Se zgodi, da se zaplezaš v glavnem zaradi neizušenosti in preslabe priprave na samo smer. Vedno je potrebno imeti nekoga, ki ima dovolj izkušenj ali pa je to smer že splezal. Vsak dan je ogromno plezalcev na večih stenah, nesreč in podobnih zadev ni preveliko. Na nemški dolgi smeri je več možnosti skrenitve in treba je biti pazljiv, da ne pride do podobnega. Obstaja možnost vrnitve, vendar je to nevarnejše, kot vse ostalo. Poleg tega je vprašanje ali bi imela dovolj klinov za omenjeno. Verjetno ni bilo druge možnosti kot, da polkličeta pomoč. Verjamem, da jima je bila ta odločitev skoraj edina in neprijetna.
Explainator
03. 08. 2013 07.42
-41
kdo bo vse to plačal spet?
cirus
03. 08. 2013 07.55
+47
Explainator, če imate blokado na spolni čakri, kličite 3883.
Ja, ja
03. 08. 2013 08.10
+19
aquauris
03. 08. 2013 08.28
+125
Rajši plačam 1000 reševanj s helikopterjem, kot pa en cent dokapitalizacije NLB.
Huey
03. 08. 2013 10.29
+12
LaLinea
03. 08. 2013 13.23
+30
Kadar rešujejo adrenalinskega plezalca, rekreativnega športnika ali zgolj samo navadnega hribolazca, se vedno najdejo ljudje, ki ki sitnarijo s poplačitvijo stroškov reševanja. A ste jim tako neizmerno fovš?! Večino davkoplačevalskega denarja v zdravstvene namene se porabi za paciente z visokim krvnim pritiskom, diabetesom, holesterolom, boleznimi srca in ožilja itd. Farmacije zaradi njih kar cvetijo. Da opomnim, to so ponavadi ljudje, ki celo življenje lenarijo doma, se bašejo z nezdravo hrano in kritizirajo ljudi športnega duha. Mi je v veselje prebrat poste štirih somišljenikov nad mano!
Tonček Balonček
03. 08. 2013 22.39
+1
Saj bi hodil v hribe, ampak potem zamudim Ozare in kakšnen prenso nogometne lige, recimo Zavrć-Rudar.