Črna kronika

Mariborski dijaki in šolarji pogosto žrtve roparjev in izsiljevalcev

Maribor, 15. 03. 2012 16.27 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Mariborski policisti opažajo porast ropov in izsiljevanj pred šolami, kljub temu pa žrtve zaradi strahu pred maščevanjem kaznivih dejanj velikokrat ne prijavijo.

Ker je nasilja nad dijaki, ropov in izsiljevanja vse več, policija prosi, da žrtve napade prijavijo na številko 113.
Ker je nasilja nad dijaki, ropov in izsiljevanja vse več, policija prosi, da žrtve napade prijavijo na številko 113. FOTO: Thinkstock

Mariborski policisti v zadnjem času obravnavajo več primerov ropov in izsiljevanj v okolici srednjih šol na območju Maribora. Žrtve zaradi strahu pred maščevanjem veliko kaznivih dejanj sploh ne prijavijo, zato policisti morebitne oškodovance naprošajo, da to vseeno storijo na najbližji policijski postaji ali na telefonski številki 113.

V torek nekaj pred osmo uro zjutraj je 25-letni moški iz okolice Ruš v sodelovanju s še nekaterimi moškimi na Smetanovi ulici v Mariboru pristopil do treh dijakov. Od njih so zahtevali večjo vsoto gotovine, pri tem pa grozili s smrtjo, eni od žrtev pa odtujili mobilni telefon in manjšo vsoto gotovine.

V sredo so policisti 25-letniku odvzeli prostost. Osumljenec je v večini primerov pristopil do dijakov nižjih letnikov, jim grozil s pretepom in jim jemal denar, mobilne telefone in druge predmete. Po izvršenem kaznivem dejanju je oškodovancem zagrozil, da bo grožnje z napadom uresničil, če ga bodo prijavili policiji, navajajo mariborski policisti.

Spremljajte 24ur.com na Facebooku in Twitterju!

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

KOMENTARJI (55)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

godhead
16. 03. 2012 08.11
+3
dejansko se ropa ljudi na ulicah, po parkih, naključne mimoidoče, sicer pa to ni nič kaj novega. konec devetdesetih so imele že nekatere mariborske srednje šole najete varnostnike in na vhodu detektorje za kovine..
User680827
15. 03. 2012 23.58
+2
Evo balkan prihaja! Vi pa se kr zvesto sledite vašim prvorazrednim vodjem kot so Tuerk, Kućan in Janković!!! Sami jih volte zdej pa mate!!!
godhead
16. 03. 2012 08.13
+3
ja, pa za vse naravne katastrofe po svetu so oni krivi.
User429976
16. 03. 2012 10.32
-4
Loool nism vedu da telebajski tut komentirajo na RTV.
User764517
15. 03. 2012 22.42
+6
pred kero srednjo šolo je to bilo ? Serš, Strojna ali Gradbena ??
User764517
15. 03. 2012 22.55
+0
tudi jaz sem nekoč hodil na toto šolo samo takrat so bili taglavni na šoli dogoščani in dupelčanari
User764517
15. 03. 2012 22.57
+0
visoki
15. 03. 2012 22.25
-2
in to je mesto kulture
tian28
15. 03. 2012 23.07
-9
Mesto NEkulture. Njihov EPK je podoben zabaviščnemu parku (šumenje vode po zvočnikih, osvetljene napihnjene žoge, svetlobni napisi in par svetlobnih snopov, usmerjenih v stene hiš) Wow, umetnost, ni kaj! Za posladek pa rdeče obarvan stiroporni zid, postavljen okrog mestne fontane. Slab zabaviščni park.
User393604
15. 03. 2012 23.24
+13
Je že lepše mesto, kot pa tam, kjer ti živiš.
Valhalla92
16. 03. 2012 01.30
+7
tian28... vsako mesto je na nek način lepo... Maribor je zelo lepo mesto... kaj pa dela kangler z njim pa se nebomo menli, ker še meni je glupo ko grem čez most in poslušam iz zvočnikov to žuborenje... upajmo da bo zdaj ko postaja toplo, se začelo kaj več dogajat v MB
Morana7
16. 03. 2012 10.44
+2
Tem podvigom se reče konceptualna umetnost in žal če ne poznaš ozadja se ti resnično zdi zgolj nek bebast poskus nečesa kulturnega. Meni je Maribor najlepše slovensko mesto z Epk ali brez, tudi ljudje so bolj odprti skratka živim tu že kar nekaj let in se počutim domače kot se v Ljubljani nisem nikoli.
User736617
15. 03. 2012 22.19
+11
Maribor postaja vedno bolj nevaren. Ropajo šolarje, ropajo nakupovalce Hoferja in Tuša na Taboru. Ne vem koliko slednji plačujejo, da ne pride v javnost, kako Romuni sredi belega dne pristopijo do človeka, mu odvzamejo pol nakupa, denar, mobitel... Aja, policija o tem ne ve nič...
User764517
15. 03. 2012 22.43
+8
policaji so pa lopovi ker na cesti nonstop stojijo in ropajo voznike
User875479
15. 03. 2012 19.41
+27
@visoki ,...ne niso viole. Tudi jaz hodim na to šolo, ta tip je Bošnjak po narodnosti in vbistvu maltretira ljudi že dolgo časa na večih šolah. Z njim sodeluje več dijakov z SERŠ MB, tudi oni so "priseljenci". Srčno upam, da jih Policija vse odkrije in pozapre. Ta človek je hodil vsak dan na našo šolo in prav vsak dan iskal nove žrtve, predvsem dijake iz 1. letnikov. Da, je pa žal, da ima toliko privržencev svoje sorte...upam da zavedno ostale v zaporu, saj za drugam ni.
Benjamin Muršec
15. 03. 2012 21.20
+7
ta človek ne bo v zaporu za vedno saj niti slovenija tega ne dovoljuje ker koliko jaz vem je najdaljša kazen 30 let v sloveniji trenutno pa mu grozi 2-5 let če slučajno nisi slišal.
User875479
15. 03. 2012 21.51
+13
Ja, žal je res. Je pa žalostno tudi to, da dobi tako kratko dobo. Slovenija bi morala take, v trenutku ko začnejo pri nas kršiti zakone in še huje; nadlegovati državljane, deportirati od koder so prišli. Sklepam, da potem takem poznaš tudi njegovo punco, katera ga v tem podpira in je nanj zelo ponosna, kar je še najbolj skregano z logiko. Lep večer še dalje!
User764517
15. 03. 2012 22.45
+6
a to je oni Bosanec za katerega se je govorilo leta 2005 ali 2006 da je na Seršu prvi očiten bosanec ? je pa res da so to samo govorice jaz ga nikoli nisem videl
Limonin sok
16. 03. 2012 11.27
-5
Hahaha,v Ljubljani bi ga že zdavnej stepl,kokr so vsazga k je reketeru vsaj 1x v življenju.
visoki
15. 03. 2012 18.40
-18
Erin Straus
15. 03. 2012 22.14
+5
Widzew&V89Maribor
15. 03. 2012 22.26
+5
Widzew&V89Maribor
15. 03. 2012 22.26
+2
User764517
15. 03. 2012 22.46
+2
Uroš Vajnhandl 1
15. 03. 2012 18.22
+20
Jaz mislim, da bi glede tega lahko kaj storila občina ali pa vsaj šole. Vse šole, ki vedo, da so njihovi dijaki pod vplivom nasilja se bi naj povezale. Ne pa, da se pretvarjao kot, da nič ne vedo. Toliko je mestnih redarjev, ki radi pišejo kazni za napačno parkiranje in policija se udobno vozi naokoli. Lahko bi redarje postavili na vsak večji trg, pred šole. Policisti pa bi se lahko malo več razgibavali po mestu in nasilja bi bilo manj. Prosim vas v imenu vseh dijakov,ki so pod vplivom nasilja, država ali na koga se naj se obrnemo pomagajte nam. Sami ne zmoremo.
User108308
15. 03. 2012 22.18
+3
LOL to bo ja... Šola se bo izpostavla ja... Pol to več ne bo "elitna šola" ker so na naših šolah še zmeraj ravnatlji starodobni mamuti ki nimajo otrok
Limonin sok
15. 03. 2012 17.57
+34
To mora bit en klošar od človeka,kdo je star 25 in ropa za drobiž dijake....pač klošar
gram.
15. 03. 2012 20.20
+5
User875479
15. 03. 2012 21.58
+8
Se popolnoma strinjam! Takšnega, ki ropa in ustrahuje mladoletnike oz. kogarkoli bi poslal v nek zloglasen Ameriški zapor pa naj se tam dalje igra gangsterja-ne za dolgo.
Limonin sok
16. 03. 2012 11.10
+2
Stop_nasilju JA!..ali pa v kakšen brazilski zapor
Benjamin Muršec
15. 03. 2012 17.42
+17
sam obiskujem to srednjo šolo in na srečo nisem bil izsiljen, ampak zelo dobro poznam te tri osebe, ki so bile. tukaj piše da ostajamo tiho in taki stvari ampak zdaj mi vi povejte, če bi prijavili osebo, ki je na pogojni in ima za sabo že 2 človeka, ki ju spravil na drugo stran?
Limonin sok
15. 03. 2012 17.57
-2
ne laž,če bi ubil dva človeka ne bi bil na pogojni
Benjamin Muršec
15. 03. 2012 18.05
+12
zdaj ne vem če je pogojni tak sem slišal vem pa da je ubil dva in je odsedel 8 let...
Limonin sok
15. 03. 2012 18.19
-9
Uroš Vajnhandl 1
15. 03. 2012 18.23
+5
Benjamin Muršec
15. 03. 2012 21.17
+6
si si sama kriva ampak jaz sem to osebo videl zelo od blizu in veliko ljudi ga pozna in čisto vsak pove da je 2 ubil!
User875556
15. 03. 2012 21.32
+4
Bil je na pogojni, in tudi to je res da naj bi ubil dva človeka.
Erin Straus
15. 03. 2012 22.13
-4
User875556
15. 03. 2012 22.16
+5
NIkoli-SDS
15. 03. 2012 17.17
+11
Še hujše prihaja. Verjemite mi.
User466803
15. 03. 2012 16.56
+24
Po družinskem zakoniku jaz kot oče otroka ne smem okoli ušes, vrstniki ga pa lahko.... Zaradi ukrepov te brezvezne države tudi večkrat...
dajbev
15. 03. 2012 17.14
-15
Pa res mi ni jasno, pritožuješ se, ker svojega otroka ne smeš okoli ušes. Zakaj bi si kdo SVOJEGA otroka želel udariti? Dvigniti roko nad SVOJEGA otroka? Te ne uboga? A če ga boš udaril, bo boljši človek? Si želiš, da bi se te otrok bal in vzbuditi strahospoštovanje pri njem? Otroci poberejo vrednote v družini, kasneje tudi v okolju, ampak zakaj bi bil ta otrok super priden, spoštljiv, prijazen, vse najboljše, če se njegov oče pritožuje, ker ne sme dvigniti roke nad njim. Poglej kakšnega očeta ima tvoj otrok. Dokler bo oče takšen, ne pričakuj od otroka česa boljšega, tako ga učiš, takšen vzor mu daješ, takšne vrednote mu cepiš. Nekoč bi od sreče zajokal, ko si držal tisto malo bitjece v rokah, zdaj leta kasneje, se pa pritožuješ, ker tega istega bitja ne smeš udariti.
User466803
15. 03. 2012 18.14
+18
Moj komentar je bil sarkastičen. Kaj je s tabo?
User483122
15. 03. 2012 18.16
+10
Js sn ga okol ušes sam od jeze, ker sem cel tvoj komentar prebral...
dajbev
15. 03. 2012 18.20
-12
Vem, da je bil, ampak sploh ni zabaven. Tudi tisti, ki ti bodo otroka tepli, ti ga bodo, ker so sami imeli zanič vzgojo. Kriva bo pa tako ali tako vedno država.
Uroš Vajnhandl 1
15. 03. 2012 18.26
+12
to je napisal, da bi pokazal kakšni zakoni so v naši državi. Otroka nesmeš niti za ušesa pa te lahko prijavi, v mestih pa se lahko dogaja nasilje brez posledic. Kaj je boljše otroku vzgojno zaušnico ali da je pretepen v mestu?
User840586
15. 03. 2012 18.34
User466803
15. 03. 2012 21.42
+5
Poglejte - če bi otroke vzgajali moški, potem pretepanj med vrstniki ne bi bilo. Otroci bi se - povsem pravilno - bali, da jih bo doma nabunkal oče. Zdaj pa otroke vzgajajo mame, ki iz njih delajo Ojdipovske pohabljence, ki nikoli niso nič krivi. In zunaj pretepsti sošolca zanje ni nič posebnega. Zato so naši otroci pri karateju ali pri judu. To vsi vrstniki vedo in jim zdaj niti na misel ne pride. Jaz otrok ne tepem, ker mi ni treba in vedo, da sem še bolj nor kot oni. Jaz svoje dosežem z mojo besedo in avtoriteto, saj rinejo kolikor daleč jim pač pustim, a dosegel sem glavno: moji otrici ločijo med "prav" in "narobe". No, kdo dandanes vzgaja otroke? ženske, ker se "moške copate" umaknejo, da se ne bi z ženo prepirali. Ojej...
User108308
15. 03. 2012 22.14
+2
Moraš povdarit da kot slabiči pretepajo mlajše, če bi jih vzgajali očetje bi pa izzvali starejše
User108308
15. 03. 2012 22.16
+1
ena po tazadni majhnu otroku še ni škodla prav tako pa ne mal podaljšana ušesa pubrtetniku ki si misli da je ves svet požrl. Če bi starši znali postavit meje pa čeprav bi zato en enkrat mal bolš slišal tedn dni potem teh pretepov 10 let maljših, 30 kil lažjih in 20cm manjših sploh nebi blo
User764517
15. 03. 2012 22.49
+2
samo malo vi to o najstnikih samo 25 letnik ni več najstnik xD
Morana7
16. 03. 2012 11.02
+0
"No, kdo dandanes vzgaja otroke? ženske, ker se "moške copate" umaknejo, da se ne bi z ženo prepirali." Aja jaz slišim drugačne zgodbe, vrtijo se pa predvsem okoli tega, da se moški predvsem skrivajo za svoj šiht še dolgo po tem ko so doma in se vzgoji lepo izognejo. Preprosto se kar enem lepem odstotku moških s tem ne da ukvarjat ....če samo pomisliš, da je 33% enostarševskih družin in si upam trdit, da je od tega le kake 3-4% očetov, je to en hud odstotek fotrov ki se jim šiša za vzgojo svojih lastnih otrok. Če tole razširimo na tipično slovensko familijo v kateri vse štima in je foter prisoten je pa tudi en velik vprašaj koliko se ta foter ukvarja...z mano se ni prav nič pa čeprav je bil tam...je bil pač dosti bolj zaposlen sam z sabo kot pa da bi prevzel nase kakšno odgovornost.....in tega dragi moji je danes vse prveč...starša sta dve osebi in ne ena. Pa mimogrede, to da mama skrbi za ognjišče je dosti starejša zgodba od trenutne realnosti, ko moški v večji meri ne delajo več fizično temveč so psihično utrujeni a ne dovolj, da ne bi uživali svoj fraj čas....ukvarjanje z otroci pač ni sprostitvena tehnika. Še kot zadnje bi pa dodala, da so otroci včasih že zelo zgodaj tvorili efektiven del družbe saj so aktivno pomagali pri preživetju...danes se pa sklicujejo na raznorazne pravice ob tem si pa še vezalk ne znajo zavezat.