Črna kronika

Ledena ploskev prebila steklo in poškodovala voznico

Cerknica, 14. 11. 2017 10.37 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V nesreči pri Cerknici se je poškodovala voznica, ki je vozila za tovornim vozilom, s katerega je padla večja ledena ploskev. Ta je prebila vetrobransko steklo na njenem vozilu in jo poškodovala po glavi. Policija opozarja, da je potrebno pred vsako vožnjo temeljito očistiti vozilo.

Zimske razmere na cesti zahtevajo od voznikov več zbranosti, znanja in predvsem primerno zimsko opremo. Včasih pa pozabljamo, da je potrebno pred vožnjo očistiti tudi celotno vozilo. Kosi snega in ledu, ki ostanejo na strehi vozila, lahko namreč med vožnjo padejo na cesto in povzročijo nesrečo, še hujše pa so lahko posledice, če takšne zaplate snega in ledu padejo na vozilo, ki vozi za vami ali vam na ovinku pripelje nasproti.

Voznici je led poškodoval vetrobransko steklo.
Voznici je led poškodoval vetrobransko steklo. FOTO: PU Ljubljana

To se je včeraj okoli 12. ure zgodilo voznici pri kraju Podskrajnik med Cerknico in Rakekom. S tovornega vozila, ki ji je pripeljalo nasproti, je padla zaplata zmrznjenega snega naravnost na njeno vetrobransko steklo ter jo tako zelo poškodovala po glavi, da so jo morali odpeljati v ljubljanski klinični center. Voznik, ki ni očistil svojega vozila, je po nesreči odpeljal naprej. Najverjetneje sploh ni opazil, kaj se je zgodilo.

Posredovali so gasilci PGD Cerknica, ki so zavarovali mesto nesreče, odklopili akumulator ter pomagali policiji in reševalcem.

Vozniki, pred vožnjo očistite vozilo!

Podobna nesreča se je zgodila v začetu letošnjega leta na Gorenjskem, ko so kranjskogorski policisti na cesti med Mojstrano in Kranjsko Goro obravnavali prometno nesrečo, ki se je zgodila zaradi zdrsa ledene ploskve s ponjave tovornega vozila. Ta je padla na osebno vozilo, ki je pripeljalo nasproti. Led je razbil vetrobransko steklo avtomobila in ga porinil v notranjost, razbiti delci pa so se raztresli po notranjosti vozila in lažje poškodovali voznika, huje pa potnika. V avtomobilu je bil še otrok, ki pa ni bil poškodovan.

Posledice nesreče, ki se je 18. januarja letos zgodila na Gorenjskem.
Posledice nesreče, ki se je 18. januarja letos zgodila na Gorenjskem. FOTO: PU Kranj

Policisti voznike pozivajo, naj pred začetkom vožnje očistijo svoja vozila in preprečijo take nevarne situacije.

Zakon določa, da na motornih in priklopnih vozilih v cestnem prometu ne sme biti snega. Pa tudi ledu, vode ali drugih snovi ne, ki bi lahko vplivale na vozne lastnosti vozila ali bi se lahko raztresale ali razlivale z njega. Očiščena morajo biti stekla vozila in vzvratna ogledala, ker je v nasprotnem primeru onemogočena normalna vidljivost. Če voznik ne očisti celotnega avtomobila pred začetkom vožnje, ga lahko doleti kazen 200 evrov. V primeru pravnih oseb so kazni višje.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (71)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

123soba
09. 02. 2020 13.06
Policija opozarja, bla bla bla. Grejo naj na teren in naj kontrolirajo tovornjakarje, ker se vecini sladko j... kaj se lahko naredi, če pada led iz njihovih kamionov....
ssbobo
15. 11. 2017 19.28
Ok. Je priletelo z Caddya, Transporterja ali z Magnuma......
Miškonček
15. 11. 2017 09.40
+0
En folk pa res ni normalen. Kaka varnostna razdalja. S kamiona nima kej letet in pika isto iz avtomobilov da ne bo nesporazuma. To je na hitri cesti H4 še najbolj nevarno ker je tam še mal vetra pa itak so stopinje višje kot drugod in se sneg in led kar topita. Če ga greš pa vzporedno prehitevat ti pa itak vse leti v avto.
amarium1
14. 11. 2017 22.11
-17
Ledena ploskev na strehi tovornjaka. Od kod led? V Sloveniji so bile temperature v zadnjih dneh krepko nad ničlo.
kajpavzdevek
14. 11. 2017 21.00
-2
Splet nesrečnih okoliščin-torej prometna nesreča. Ne krivim šoferja ker ne more bit bog da bi lahko vse vedel. Kriva tudi ni voznica ki je pač bila tam v tisti sekundi. Me pa razpizdi očitek da vse slabo leti na voznike kamionov. Halo !! A vi nedeljski vozniki 1 tonskega avteka delate po 120.000 km in to na leto z do 40 toncem kot je kamion ?? Respect ! Ocena dobrega ali slabega voznika se bi morala merit v razmerju prevoženih km in povzročenih nezgod. Ne pa da lahko en nedeljski voznik ki nardi le 10.000 km letno bluzi o tem da že 10 let ni povzročil nezgode
knapeljc
14. 11. 2017 21.12
+0
S strehe avtomobila, malo težko ledena ploskev prileti. Al?
Apostol1
18. 11. 2017 22.28
kajpakvzdevek.......Kamionar pa naj bo še tako obremenjen nima pravice s tem ko ne očisti ledu ali snega s strehe ogrožati drugih udeležencev v prometu in v tem primeru ti misliš da je kriv bog e malo morgen kolega kriv je voznik kamiona katerega ti po ne vem kakšni logiki imaš za nedolžnega KAPIŠ.
awontuwej
09. 02. 2020 17.47
Čiščenje cerade kamiona je pač ena od šoferjevih nalog. Ampak ti očitno tega ne počneš, ker pač nimaš časa. Ali se boš skliceval na pomanjkanje časa, če boš nekoga poškodoval ali ubil?
vladaricaumov
14. 11. 2017 20.23
-26
Varnostna razdalja. Da ne rečem predvidevanje.
knapeljc
14. 11. 2017 21.12
+6
kontra smer vožnje je bila. Ker je bilo pri srečanju.
pabo39
14. 11. 2017 23.09
+7
Kakšna varnostna razdalja in predvidevanje??? A si normalen. Vsak voznik kamiona je dolžan sčistit sneg in led s svojega kanjona. Čez glavo imam že podobnih ekscentričnih egoistov. Takšne stvari se dnevno dogajajo na naših cestah. Daj si malo poglej kaj bi se s takšnim frajerjem zgodilo v naprimer Franciji!
awontuwej
09. 02. 2020 17.48
Najprej preberi, potem komentiraj! Kakšna varnostna razdalja, če je pripeljal nasproti?
srecnii
14. 11. 2017 20.16
+3
tule bi voznico samo kamera rešila brez odškodnino, k sreči, da je z njo vse ok
azzurro9111
14. 11. 2017 17.36
-12
to kr neke fotke z neta limate sm gor, je balva s bogda vas je bal!!!!!!!!!!!!!!
XenoSlo
14. 11. 2017 17.33
+5
Seveda se ne bo ustavil, ker bo njegov šef plačal 10 kratnik kazni, ki ga je plačal šofer kamiona (pravna oseba press)
nekdonekje
15. 11. 2017 13.47
Če ga dobijo, bo pa prosil, ča lahko zavrti čas nazaj, ker potem bo šele resna kazen.
arizonadream
14. 11. 2017 17.27
-1
Novinarska šlampastika
Ramzess
14. 11. 2017 17.17
-1
Je peljal naprej, ne odpeljal, saj se ni ustavil. V bistvu sploh ni opazil, da se je kaj zgodilo. Kdo ve. če je sploh vedel, da ima led na avtu, za vodo že morda, ampak led.
kajpavzdevek
14. 11. 2017 20.57
-2
knapeljc
14. 11. 2017 21.13
+3
Aja v snegu in minusu led na avtu. Čudež
guojle
14. 11. 2017 21.34
+1
Cudez ja celo noc snezili, le kako je mozno da ima kaj na strehi
Emtisunce
14. 11. 2017 17.14
-18
A nimate o čem za pisat! Pa koga tole briga!!!!
joze-j
14. 11. 2017 17.52
+14
awontuwej
09. 02. 2020 17.49
Če bi tebe zadelo v glavo, res ne bi bilo nobene škode...
LAC
14. 11. 2017 15.35
-42
V TEM OPISANEM PRIMERU KRIVA TUDI VOZNICA, KATERA NI UPOŠTEVALA VARNOSTNE RAZDALJE!
carevicmilic
14. 11. 2017 16.14
+14
V obeh primerih je padlo na nasproti vozeče vozilo....
LAC
14. 11. 2017 16.37
+7
PARDON NAROBE PREBRAL ALI PA JE ČLANEK POPRAVLJEN.
User468584
14. 11. 2017 18.15
+0
ne, v naslovu še vedno piše, da je vozila za tovornjakom
Jože Uršnik
14. 11. 2017 14.21
+13
Stari znanec ,če se srečaš z vozilom v zavoju daj mi povej kako lahko držiš varnostno razdaljo.
stariznanec
14. 11. 2017 14.39
-6
V clanku jasno pise, da je tovornjak vozil pred njo.
mackon08
14. 11. 2017 16.25
+4
stari znanec, preberi celi članek pa modruj.
stariznanec
14. 11. 2017 16.37
+9
saj sem ga, pa na poptvju pisejo tako kvalitetno, da se clanek od dopoldneva do popoldneva vsebinsko spremeni
arizonadream
14. 11. 2017 17.23
+1
Ja tako je, to je že tretji avto ki ga kažejo kateri je pravi
arizonadream
14. 11. 2017 17.26
+3
In na teh slikah je prvi avto rdeče barve drugi pa bele barve. Mal bolj si poglejte kaj berete
Apostol1
14. 11. 2017 13.57
+21
Ledena plošča je padla na avto in logično je da voznica ali pa katerikoli drug voznik ne bo pogledal registerske številke vozila pred seboj , kaj šele da bi si ga zapomnil . Na Norveškem lahko kdorkoli prijavi tako vozilo in ostane anonimen , res da se predstavi policajem in v primeru neresničnih podatkov ga policija obravnava , drugače pa ostane anonimen , pri nas mislim da to ni izvedljivo , skoraj nemogoče je v tem primeru ostat anonimen , čeprav bi z veseljem marsikoga prijavil
joze-j
14. 11. 2017 17.56
+7
Je znanka hotela anonimno prijavit blokovskega soseda, ki se mu je snelo in poslednično začel grozit, da bo spustil plin in vse skupaj v zrak poslal. Pa niso hoteli sprejeti anonimne prijave. Ona se pa je bala soseda, s katerim bo še naprej živela.
Morana7
14. 11. 2017 20.12
+7
Iz članka na Žurnalu: "Kamere na armaturni plošči. Čeprav so koristne, sodišča ne dovolijo sodelovanja javnosti. Tako kot v drugih zahodnoevropskih državah se tudi pri nas vse več voznikov odloča za vgradnjo specializiranih kamer, ki spremljajo dogajanje v prometu in morebitne prekrške preostalih udeležencev. A medtem ko v Rusiji takšni posnetki služijo kot dokaz pri zavarovalnih zahtevkih, v Veliki Britaniji pa je pred kratkim policija ljudi celo pozvala, naj pošiljajo posnetke, na katerih so vidne hude kršitve cestnih pravil, pri nas prevladuje ocena, da lahko slikovno dokazno gradivo o prekrških zbira le policija, morebitni posnetki občanov (ali tudi Darsa) pa služijo kvečjemu kot povod za razjasnitev morebitnega prekrška. "V postopkih o prekrških se smejo kot dokaz uporabljati zgolj posnetki, ki so jih naredile pooblaščene uradne osebe," pojasnjujejo na policiji. " Jaz sem si kamero kupila in upam, da je ne bom potrebovala za razjasnitev okoliščin.
Fery Zaka
14. 11. 2017 13.49
+6
Mamo kamere za take zadeve. Vse se da urediti.
jesenvoyo
14. 11. 2017 13.37
+7
Voznika torej še niso prijeli ?
stariznanec
14. 11. 2017 13.12
-11
A varnostna razdalja je bila pa zadostna? Pac vprasam, ker opazam da se je na slovenskih cestah vsaj 50% voznikov, vkljucno z policaji, ne drzi.
stariznanec
14. 11. 2017 13.28
-10
Aja minusarji, se oproscam, vsi vozijo z ustrezno varnostno razdaljo in za vsako nesreco je kriva neprilagojena hitrost. Amen!
Morana7
14. 11. 2017 14.13
+17
To, da nekdo nima očiščene strehe pač nima veze z varnostno razdaljo...če bi streho očistil, kot bi po zakonu moral se to ne bi zgodilo.
stariznanec
14. 11. 2017 14.35
-14
Morana, popolnoma se strinjam s tabo in vsekakor ne zagovarjam voznikov neociscenih vozil. Absolutno pa drzi, da premajhna varnostna razdalja kraljuje na slovenskih cestah in je vzrok za veliko nesrec. Le-te pa so v statistiki zamaskirane in predstavljene kot kaj drugega. Nisem se nikdar slisal, da bo kdo dobil kazen zaradi premajhne varnostne razdalje. Vidim pa ta prekrsek brez izjeme vsak dan. Lahko bi obrnil tvoj stavek in dejal da do nesrece ne bi priso, ce bi bila varnostna razdalja vecja. Dolga vsekakor ni bila, ce je kos ledu priletel naravnost v vetrobransko steklo. V razmislek: 10kg kos ledu pada z visine 3m manj kot eno sekundo, varnostna razdalja pa je 2 sekundi... Resnica je zal taksna da je vsaka nesreca splet vec potencialnih nevarnosti. Kakorkoli.. apeliram na vse voznike naj ne racunajo, da se bodo drugi udelezenci drzali pravil in naj raje predvidijo se tako nepredvidljive situacije.
scipio
14. 11. 2017 15.17
+9
Stari, tvoja o prostem padu zanemarja dejstvo, da se taka plošča odlepi pri šleperjevi hitrosti 80-100kmh in lahko dobi lastnosti krila, pri čemer jo odnese najprej gor in jo ustavi ravno toliko, da jo ti ki voziš lepo za njim ali ravno mimo njega dobiš v šipo in v glavo in na jajca, kar je vse smrtno nevarno. Vsak liter ledu pa je skoraj 1kg.
štrekeljc
14. 11. 2017 15.24
+10
stariznanec policije, ma pameten si kot lesen tič. Sam sem nekaj podobnega doživel lani, s cerade pred menoj vozečega tovotnjaka je odneslo ogromen kos ledu, debel 10cm in vsaj 1m×0,5m velik. Vozil sem precej za njim, tako da sem ga videl in se mu lahko za las izognil, ker je levi pas na srečo bil prazen. Če bi ne bil, bi ga dobil v sredo vetrobrana. Varnostan razdalja je bila zanesljivo večja od zakonsko predpisane, še moje tečna žena, ki je bila zraven, je to ugotovila. Bolje bi bilo, če bi vozil tik za tovornjakom, led bi v tem primeru odneslo preko mene.
štrekeljc
14. 11. 2017 15.34
+4
stariznanec, pozivaš k temu, naj ljudje ne spoštujejo zakona? 3. odstavek 4. člena zakona se namreč glasi: Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah. Udeleženci v prometu imajo torej PRAVICO pričakovati, da drugi udeleženci spoštujejo zakon!
stariznanec
14. 11. 2017 15.43
-7
scipio: strinjam se o lastnostih krila. Nesreca se ni zgodila na AC, tako da je bila hitrost za tovorna vozila omejena na max 80kmh. strkl: predpisana varnostna razdalja je minimalna in ne priporocena vrednost. ustrezno jo je treba povecati glede na trenutne vozne razmere. ti se lahko zahvalis svoi previdni voznji, da si lahko se pravi cas ukrepal.... No hotel sem le opozoriti na pomen varnostne razdalje, ki se v slo tolerira in prekrskovno ne preganja, povzroca pa veliko nesrec. Vidim, da mi ni uspelo zato bom raje tiho. Srecno voznjo!
stariznanec
14. 11. 2017 15.45
-6
strkeljc: poleg tega da me zalis me se neupraviceno obtozujes.. tvoja zena mora biti res tecna da te je tako dalec pripeljala
štrekeljc
14. 11. 2017 15.55
+2
stari, lepo si napisal: apeliram na vse voznike naj NE racunajo, da se bodo drugi udelezenci drzali pravil in naj raje predvidijo se tako nepredvidljive situacije. Torej naj NE spoštujejo določil 3. odstavka 4. člena.
štrekeljc
14. 11. 2017 16.06
+6
p.s. Kaj namreč to pomeni? Da se boš ustavljal pred zeleno lučjo na semaforju, kajti vedno se najde kak bedak, ki pelje skozi rdečo. Saj verjetno nočeš tega? Da zmagajo kršitelji zakona in ne tisti, ki ga spoštujejo?
stariznanec
14. 11. 2017 16.45
-7
ves kaj strkeljc, tisti ki je hotel razumeti je, tisti ki noce mu pa tudi ni treba. zaposleni tudi morajo imeti placane prispevke, pa jih imajo vsi? ko vidim, da mi v kriziscu, kjer imam prednost z desne "leti" avto vame... bom predvideval da se ne bo ustavil, ali se bom peljal naprej; saj imam navsezadnje prednost? moj kolega iz mladih let je tudi racunal, da mu policijsko vozilo brez svetlobnih in zvocnih opozoril ne bo presekalo prednostne poti, zdaj pa je mrtev. Kje je zdaj tvoja logika? (vprasaji so tebi v razmislek, jaz tvojih nebuloz ne potrebujem)
štrekeljc
14. 11. 2017 17.22
+6
OK, kaj pa nesreča motorista in reševalca na Zaloški? Zdaj je reševalec kriv, ker je motorist divjal okoli 130 km/h. Tisti 3. odstavek bi morala olicija in/ali sodišče večkrat vzeti v obzir! Tako pa so prekrškarji zaščiteni.
joze-j
14. 11. 2017 18.01
+1
Ne berete člankov in pišete po naslovu in za povrh še slabo poslušate. So že plačali kazen za prekratko varnostno razdaljo. Na štajerki so to kontrolirali z nadvozov in na naslednjem počivališču delili listke.
keved
14. 11. 2017 13.06
-27
Ja kako boš pa lezu tja gor pa s strehe nek led čistil, če je streha visoka 3, 4 metre. Pejt ti pa plezi po avtu.
WAYNE.ROO
14. 11. 2017 13.38
+27
Ne da se mi plezat bom pa raj nekoga za sabo poskodoval-tvoje mnenje
CIGU MIGU
14. 11. 2017 12.52
+19
gospoda iz darsa,to imajo v nemčiji urejeno na posebnih postajah kjer so služde avtoceste ki tovornjake očistijo in seveda le ti to plačajo,tako da se bo potreba malo sprehoditi ven iz pisarne,spoštovana gospoda
Morana7
14. 11. 2017 14.16
+16
Cigu migu, če te storitve mi nimamo na voljo na trgu potem mora pač voznik za to poskrbet sam...ali bo potem, ko bo koga resno poškodoval reke: Ja v Avstiji je pa ta in ta storitev?? Nikogar ne briga...