Črna kronika

Ker je ubil vlomilca, so ga aretirali

Manchester, 18. 09. 2011 13.08 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V Manchestru je moški preprečil dvema vlomilcema, da bi vlomila v njegovo hišo. Pri tem je z nožem zabodel enega od njiju, ki je posledično umrl. Kljub temu da je ščitil sebe in svoje imetje, so ga policisti aretirali.

39-letni lastnik hiše v kraju Bramhall v Manchestru je zasačil dva moška, ki sta vlamljala v njegovo hišo in jima to dejanje preprečil.

Eden od njiju je pobegnil, drugega pa je 39-letnik, sicer mož in oče, zabodel z nožem, zaradi česar je kljub pomoči reševalcev umrl.

Bizarno pa je, da so ga, ker je zabodel vlomilca, policisti aretirali in ga odpeljali na zaslišanje. "Gre za resen primer, v katerem je človek izgubil življenje. Res pa je, da v tem trenutku verjamemo, da gre za vlomilca. Na primeru dela skupina detektivov in uporabili bomo vse vire informacij, da ugotovimo, kaj se je v resnici zgodilo,“ je to potezo utemeljil načelnik Tim Forbes. 

Policija drugega vlomilca še išče.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

KOMENTARJI (75)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

breznican
19. 09. 2011 20.07
saj bi blo pri nas isto
User244498
19. 09. 2011 12.23
krivci za tako stanje so samo odvetniki in ostala njim podobna banda
User756952
19. 09. 2011 11.05
Mr_Primrose18.09.2011, 20:44-14 Ali pa močno pijMr_Primrose18.09.2011, 20:44-14 Ali pa močno pijan in ti pa si pozabil zaklenit vrata? Da nekoga ubiješ v samobrambi mora biti tvoje življenje realno ogroženo, če ni potem to dejanje ni samoobramba ampak uboj. an in ti pa si pozabil zaklenit vrata? Da nekoga ubiješ v samobrambi mora biti tvoje življenje realno ogroženo, če ni potem to dejanje ni samoobramba ampak uboj. MOJ PREJŠNI KOMENTAR VELJA TUDI ZAMr_Primrose, : : Prvo doživi, potem govori.... Verjetno boš čakal, da te tisti , ki vlamlja prvi rani in potem boš poln moči vrnil.. in se boril za življenje . ej razmisli malo , no !!
User756952
19. 09. 2011 10.56
caps119.09.2011, 10:15-1 Niko_K In tako bi pristal v zaporu z obtožbo morilca. In ko bi sošolci spraševali tvojega otroka, kje ima očija bi jim verjetno rekel, da je na službenem potovanju.. žal. ---------------------------------------------... kaj ti povem, res, da ne vem kdo si,ne kaj delaš(caps) bi ti rada povedala, da bi vsak človek: - branil voje imetje pred vlomilci ( če le more) - branil svojo družino , predvsem SVOJE otroke (vedno) - branil sebe - branil mater in očeta - branil prijatelje, ki mu resnično nekaj pomenijo - itd.... Glede na to , kar si ti napisal je bolje pustiti, da te okradejo ( o.k. , če te samo okradejo...že tukaj je jeza, da se ne da opisti). Nikoli se ne ve s kom imaš opravka. So lopovi, ki poleg kraje, posilijo, ubijejo, zabodejo , zavežejo, maltatirajo.......in tako dalje.. Kaj bodo sošolci rekli otroku je pa stvar, ki bi jo "lahko" starši razložili otrokom. Verjamem, da bi vsak starš naredil kar se da , da obvaruje svoje otročiče pred temi _______(no dejmo rečt "vlomilci" , no). Če ga je zabodel z nožem, ga je zabodel v strahu in v boju za preživetje. Če ga je pa zadel v vitalne organe,,,to je pa drugo...IMEL JE SREČO. Manj nesnage . Tako, da dokler ne probaš, ne sodi... Jaz bi naredila vse , samo da moji ne bi bili ogroženi...
Jimi1
19. 09. 2011 10.51
Vsekakor je najvarnejša rešitev nevarne situacije, ko se srečaš z vlomilcem v hiši ta, da se z njim ukvarja pogrebna služba s teboj pa pravosodje....
Ivan janez
19. 09. 2011 10.20
čisto pravilno je naredil ker sodstvo bi itak nič ne naredilo če bi bilo več tako korajžnih --ne bi bilo ropov tudi jaz bi naredil tako
caps1
19. 09. 2011 10.15
Niko_K In tako bi pristal v zaporu z obtožbo morilca. In ko bi sošolci spraševali tvojega otroka, kje ima očija bi jim verjetno rekel, da je na službenem potovanju.. žal.
User406010
19. 09. 2011 08.32
Moj komentar pa so zbrisali, ko sem napisal, da če bi kdorkoli vlamljal k meni in ogrožal mojo družino, otroke ali mene, ga pospravim, dokler rečeš keks!
User719718
18. 09. 2011 23.45
Pepermint Dvomim, da ga bo to dosti preganjalo! Ni to kot pri prometni nesreči, kjer si zaradi nepazljivosti, ali pijanosti ubil NEDOLŽNEGA človeka. Kazni si NE zasluži, ker je vlomilec SAM kriv.
User719718
18. 09. 2011 23.39
happy007 hahha....kaka primerjava! Pes?? Glej, imaš nešteto primerov kjer je pes napadel, ali celo ubil NEDOLŽNEGA človeka, ker je pač PES in ne razlikuje! Ne vem kdo tukaj zagovarja pravico, da nekoga fentaš sam zato ker ti se "zdi sumniv", to bi namreč nekako ustrezalo tvoji primerjavi. življenje, družino in lastnino imaš pravico braniti....policja lahko ugotavlja, ali je prišlo do prekoračitve praga samobrambe, ne more pa (kot ti) obsojati nekogar ki je vlomilca raje fental kot da mu dovoli da nekaj odnese. Tudi jaz bi....pa naj gre za karkoli!
User719718
18. 09. 2011 23.32
happy007 Stopil je v hiš, nepovabljen in z namero da me oškoduje in najbrž tudi poškoduje, če mu poskušam preprečiti. Tu pride nagon v igro, in ni nobene civliziranosti, človekovih pravic in ostalega hokus-pokus.....tudi medved neusmiljeno raztrga vsiljivca!
Mr_Primrose
18. 09. 2011 20.44
Ali pa močno pijan in ti pa si pozabil zaklenit vrata? Da nekoga ubiješ v samobrambi mora biti tvoje življenje realno ogroženo, če ni potem to dejanje ni samoobramba ampak uboj.
User643005
18. 09. 2011 20.37
Iz moje hiše bo vsak vlomilec prišel le horizontalno s pomočjo dveh delavcev pogrebne službe, potem pa naj pametni sodniki opravljajo svoje delo....
User605971
18. 09. 2011 20.28
Mr_Primrose: Uporaba zadostne sile, da končaš grožnjo svoji personi (in verjetno svoji lastnini)... če uporabiš preveč sile, to ni več samoobramba. Clovek ce nekdo pride v tvojo bajto nepovabljen, ti ne ves kaksn motiv ima on razen tega da je zlonameren. Lahko bo prsu probat kej ukrast, lahko bo koga hotel umoriti, posiliti, zazgat, ugrabit. V ameriki te lahko na licu mesta pocijo ko ima vsi orozje, mi slovenci bomo pa prijel za noze in sekire, verige in se marsikej drugega, in izdali pravicno kazen brez sojenja na licu mesta! kukavicji mihci se pa lahko skrivajo pod mizo in klicejo policijo, ki bo prisla vendar prepozno!
ascension
18. 09. 2011 20.07
Osvald@ se strinjam s teboj. Svoj dom moraš zaščititi. Da ga "pihneš" na prvo žogo je logično, saj nimaš časa v temi in strahu razmišljati ali je oborožen ali ne! Da imam pa še otroka doma... ga pa 3x pihneš :)
Kriko07
18. 09. 2011 19.45
Jst se bom pa Rambota špilu...bo lopov vidu kdo sm jst :) ...grem dons prec po manicico....bom kr mitralez nastavu pred vrate :)
User410198
18. 09. 2011 19.31
vzeti zivljenje nekomu je veliko vec ,kot sam vlom oz. napad na nekoga oz. njegovo prmozenje.....treba mu je sudit min.5 let jece......
User463050
18. 09. 2011 19.28
V trenutku ko ropar stopi prek tvoj prag je pustil svoje pravice pred vrati.
User739039
18. 09. 2011 19.24
Aretirali itq da so ga, samo obtožili ga nebodo oz. v najslabšem primeru nebo spoznan za krivega
User205624
18. 09. 2011 19.17
Ranunculus žal si se zmotil. Tudi v republiki Sloveniji je tvoja državna pravica, da lahko vlomilca pridržiš do prihoda policije.