Črna kronika

Kaznovali 40 voznikov

Ljubljana, 27. 03. 2008 19.23 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Tanja Volmut
Komentarji
27

Ljubljanski policisti so poostreno nadzorovali, ali so vozniki in potniki pripeti z varnostnimi pasovi.

Ljubljanski policisti so poostreno nadzorovali, ali so vozniki in potniki pripeti z varnostnimi pasovi.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (27)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

BinxL
07. 02. 2009 12.59
motofrik
07. 02. 2009 10.01
Miha.zupopihec, ne ni res, da je odločitev vsakega posameznika, se bo pripel ali ne. Kdo pa misliš, da plačuje potem zdravljenje poškodb, nastalih zaradi neuporabe pasu?
caribian
29. 03. 2008 19.25
Ja res je morda, da višje sile več ali manj vidijo v štrafanju folka za pas polnjenje proračuna. Se popolnoma strinjam, ampak če bi se več voznikov in sovoznikov pripenjalo, potem po tej logiki ne policaji več toliko štrafali..mar ne! Vsaj za pas. Vsak se ima možnost odločiti ali se bo zavaroval na tak način ali ne. Če se odloči, da se ne bo, naj pred policisti ne išče izgovor zakaj se ni pripel, ampak enostavno plača za svoje dejanje. Moram pa rečt, da je mojemu bratu pas rešil življenje!!! Lp, zavarujte se, predvsem pa svoje otroke..
caribian
29. 03. 2008 19.19
mihec.zupopihec@email.si
29. 03. 2008 16.20
ne vem kaj se toliko razburjate... to je pač odločitev vsakega posameznika ali se bo pripel ali pač ne... js osebno se v osebnem avtomobilu pripasam takoj k se v njega usedem, v tovornjaku se pa nikoli ne!!! in tako bo tudi naprej ostalo... ampak v tovornjaku se ne zato ker bi bil neranljiv ampak zato ker imajo tovornjaki sedeže na zrak in neprestano nihajo gor in dol, pa me ta pas reže čez ramo in na razdalji 800 km imam ramo čisto rdečo od tega pasa!!! zato se v kamijonu ne bom nikoli pripel v osebnem pa vedno, pa ne zarad policajev in kazni
Biofrutekk
29. 03. 2008 12.03
Fantje in dekleta. Dejstvo je da varnostni pas rešuje življenja. In tistih nekaj procentov katerim je nepripetost rešila življenje je zanemarljivih. Če se zanašate na to je to enako igranju ruski ruleti z avtomatsko pištolo. Tisti ki se zanašate na to da ima avto x varnostnih blazin naj vam povem da vas airbag ob proženju ko niste pripeti ubije. Vsi tisti ki se pritožujete kako boste za svojo varnost poskrbeli sami se zamislite saj z svojim telesom pri prometni nesreči lahko ubijete sopotnike v avtomobilu ki pa so pripeti. Ne razumem kaj vas stane predenj se odpeljete stegnit roko in se pripet.
Silent_Pain
29. 03. 2008 11.50
Jaz sem enkrat na nekem nemškem programu gledala eno oddajo, kjer so testirali odzivnost voznikov 1. če telefonirajo, 2. če telefonirajo z napravo za prostoročno telefoniranje in 3. če vozijo pod vplivom alkohola (0,5 promila). Ta test so delali študentje, vedno pod nadzorom. Najprej so šle vse tri testne osebe na poligon brez vsega. Rezultati odlični. Nato so šli na poligon z mobitelom v roki - rezultati porazni. Kot tretje z napravo za prostoročno telefoniranje - rezultati sicer boljši kot z mobitelom v roki, ampak še vedno zelo slabi. Kot zadnje pa še pod vplivom alkohola - rezultati boljši kot pa z mobitelom in s prostoročno napravo. Nisem mogla verjet. Ne vem kolk drži, ampak tako je v tistem trenutku bilo. Zanimivo.
jansa-arms
28. 03. 2008 22.42
po moje so mbiteli veliko večji problem. vsk drugi med vžnjo telefonira in je popolnoma zgubljen pa naj drži aparat pri ušesu ali pa prostoročno ni razlike.in grem stavit da ste vsi tla gor glih taki.
janez_2013
28. 03. 2008 22.19
Jst se vedno pripenjam in mi je pas resu dvakrat zivljenje. Bi pa morala bit to lastna odlocitev, kot balkonska ograja v sestem nadstropju, ni zaradi zakona.
Silent_Pain
28. 03. 2008 18.59
hudimedo: joj, joj ... ne vem če bi komentirala tole: "... otroka pa žena vozi, kaj pa ona dela, mi pa dol visi." Za svojega lastnega otroka ti dol visi? Al sem mogoče samo narobe razumela? Jaz osebno se vedno pripnem v avtu. Niti ne vem več kdaj se, ker to nardim čist svtomatsko. Sem pa tudi pozorna, da se pripnejo vsi moji sopotniki, pa naj sedijo zadaj ali pa spredaj. Mi je totalno vseeno al hočjo al nočjo, z mano se neprisanani ne bojo vozil. Dobivam tut argumente "pa sej bom sam plaču če te polcaji ustavjo". Pa kr nekak ne štekajo, da se mi ne gre za denar. Enostavno ne želim imeti nikogar na vesti. In tut ne gre se tukaj za to, da ne bi zaupala sebi (ker se res striktno držim omejitev), ampak problem je v tem, ker ne zaupam drugim. Nikogar ne obsojam, vsak tako, kot mu najbolj ustreza. Eni se pripasajo, drugi se ne. Tako je in vedno bo. Se pa tudi meni zdi precej smešno, da se policaji tako intenzivno ukvarjajo s temi pasovi, ko pa po naših cestah dirkajo vozniki, ki niso samo nepripasani, ampak še pijani in hitrostni manijaki. Ne razumem, zakaj enkrat ne naredijo takšne hude akcije za takšne voznike. Sicer pa ... če smo odkriti ... a bi res pomagalo? A sploh kaj bi pomagalo? Resnično dvomim. Ampak to je samo moje mnenje. Lp!
Buena Vita
28. 03. 2008 18.37
hudimedo prav če imaš svoja obvezna pravila,samo ne vsiljiuj jih še drugim,zadrži zase,kot sam praviš niso vsi prav vzgledno pametni,in taki bodo se zgledovali po tebi,in tebi enakim--kdo pa bo potem poskrbel za žrtve??KAJ NISO VEDNO V NESPAMERTNIH RAVNANJIH ŽRTVE---POMISLI
veckasno
28. 03. 2008 13.08
Pol pa vsi tisti, ki trdite drugač kot jaz, prite k men v Jesenice, pa povejte mojim butastim, zagovejenim neandertalcem čefurjem, da so kreteni, ker se ne prevežejo. Jaz se ne, pa ma avto 8 zračnih blazin, otroka pa žena vozi, kaj pa ona dela, mi pa dol visi. Demokracija je to, da lahk delaš kar hočeš, dokler ne ogrožaš drugega, jaz pa z nepripenjanjem ne ogrožam druge. Naj se rajši spravi policija na pijance in narkomane, ki so bolj nevarni v prometu kot jaz, ko sem normalen, jaz vsaj vozim po pameti, zadrogiranec ali pa noro pijan voznik pa ne vem, če je glih varen. Mogoče za vas, ki se tako strogo pripenjate, zraven ste pa zadrogirani in zapiti. Kaj je boljše, biti nepripasan ali pa pijan in zadrogiran na cesti ? Vem, da ni nič od tega dober, sam jaz pač ne maram pasa, se počutim utesnjenega in nemočnega.
Oleander
28. 03. 2008 12.05
ljudje, kaj se razburjate. To je naravna selekcija. Butastih, torej tistih, ki se ne privežejo bo slej ko prej zmanjkalo.
VanGogh
28. 03. 2008 09.37
pa kaj se obremenjuješ s tem, sj če rukne v koga nebo nobenem drugem škode naredu kot sebi ..
vsevidi@email.si
28. 03. 2008 09.32
Ma ste pametni tisti, ki navijate za nepripenjanje. A svojega otroka (če ga seveda že imate) tudi ne pripenjate? Če je to res, naj ga vam socialna takoj odvzame, ker s takšnim početjem ogrožate nič krivega otroka. Če pa otroka pripenjate, potem imate pa dvojna merila. Pa zapomnite si, da zračna blazina brez varnostnega pasa je smrtno nevarna. Mogoče pa imate škripe, ki AIRBAG-ov sploh nimajo. Potem je pa itak vseeno, ker vas že pri najmanjšem trku vaša rja pokoplje, pa nja bo z ali brez pasov. Pa tud porcent tistih, ki niso bili pripeti in so po vaše skakali iz avtov, je hudo majhen proti tistim, ki jim je pas rešil življenje.
trout80
28. 03. 2008 08.58
@hudimedo Se strinjam, da je v določenih primerih lahko pas škodljiv če ne celo usoden. Eno vprašanje pa prideš skozi tehnični pregled če nima avto pasov? Poznam clo primer ka mu je življenje rešilo točno to, da ni bil prepasan in se je lahko še pravočasno vrglel iz avta vun - če bi bil prepasan bi bil danes ta kolega 3m pod rušo.
VanGogh
28. 03. 2008 08.48
nintendo je konzola :)
veckasno
28. 03. 2008 08.43
Jaz se nikoli ne pripnem in se nikoli ne bom, pa me ustavljajo, pa še nisem plačal. Jaz enostavno v avtu sploh nimam varnostnih pasov, sem jih dal ven pobrat. Takega zakona pa ni, da bi te kaznoval, če nimaš pasov. Pas ubija.
trout80
28. 03. 2008 07.50
Mislim, da imajo policaji možnost da te samo opomnijo in opozorijo glede pasa - seveda lahko pa pišejo tudi kazni. Vendar te akcije prihajajo iz samega vrha - z enim samim namenom -> polnjenje državne blagajne. Pa upam, da noben ne misli, da to delajo za našo varnost - njim se je_be za nas. Policaj ni druga kot en avtomat za keš pobirat, kolko bodo pa pobiral pa nastavijo višje sile vlade :)).
vsevidi@email.si
28. 03. 2008 07.37
@nintendo64: kot že tvoj nick dokazuje, ti rade volje verjamem, da se razen v kakšni računalniški igrici še nisi srečal z avtomobilom oz. kakšnim drugim prevoznim sredstvom na 4 kolesa. Razen mogoče pri očku na zadnjem sedežu. Dejstvo je, da pas zmanjšuje možnost poškodb, sploh v kombinaciji z zračno blazino. Da pa s tem ne ogrožaš nikogar drugega (mal si poglej kaj lahko naredi nepripeto telo na zadnjem sedežu, ki poleti proti prednjim potnikom) razen sebe je čista neumnost. Poleg tega pa zaradi nepripetosti lahko utrpiš veliko večje poškodbe in si kasneje veliko veliko breme državi.