Črna kronika

22-letnik streljal na mimoidoče. Maščevati naj bi se želel ženskam, ki so ga zavrnile

Santa Barbara, 24. 05. 2014 14.37 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Iz Santa Barbare poročajo o strelskem obračunu. Moški je iz avta streljal na mimoidoče. Umrlo je sedem oseb, sedem je poškodovanih. Med mrtvimi je tudi strelec. Motiv za krvavi obračun naj bi bilo maščevanje ženskam, ki so ga zavrnile.

V petek zvečer je kraju Isla Vista v bližini kampusa kalifornijske univerze v Santa Barbari napadalec iz svojega avta streljal na mimoidoče. Umrlo je sedem oseb. Med mrtvimi je tudi strelec. "Gre za naklepen umor," pravi predstavnik tamkajšnje policije Bill Brown.  Po poročanju Daily Maila gre za 22-letnega Elliota Rodgerja, ki naj bi bil sin asistenta direktorja filma Igre lakote.

V streljanju je bilo poškodovanih sedem oseb, ki so utrpele strelne rane. Ena oseba je v kritičnem stanju. Policija poroča o devetih različnih krajih zločina. Strelski obračun je trajal 10 minut. Priče opisujejo črn BMW, ki je drvel po ulicah, strelec pa je streljal na mimoidoče.

Napadalec se je zapletel tudi v strelski obračun s policijo, ki ga je lovila, kasneje pa trčil v avto na parkirnem prostoru. Ko so policisti pristopili do njega, so ugotovili, da je bil ustreljen v glavo. Ni še jasno, ali si je sodil sam ali pa so ga med lovom ustrelili policisti.

Maščevanje ženskam, ki so ga zavrnile?

Oblasti še vedno preiskujejo motiv krvavega strelskega obračuna. Pozorni so predvsem na video, ki se je pojavil na družbenih omrežjih, v katerem strelec besedno obračuna z ženskami, ki so ga zavrnile.

"Star sem 22 let in sem še vedno devičnik. Nikoli v življenju še nisem poljubil dekleta," pravi v video posnetku. "Čas na fakulteti naj bi bil čas druženja, a zame je bil to čas osamljenosti," je dodal. Sprašuje se, zakaj dekletom ni privlačen in dodaja: "Za to boste kaznovane". 

V videu večkrat ponovi, da se bo ženskam maščeval. "Spoznale boste, da sem alfa moški," pravi v smehu.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (56)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

pridn skos
24. 05. 2014 21.39
Nihče ne ve kaj se komu dogaja v mislih, niti psihiater, niti vedeževalka, astrologinja ipd nakladači. To ve le vsak človek zase.
Vostro
24. 05. 2014 21.29
Z orožjem se ne rešujejo zadeve...
mišekmali
24. 05. 2014 21.02
+8
za veliko problemov so posredno krive ženske, pa ne le kot partnerke, ampak tudi v vlogi mater
Sianne
25. 05. 2014 01.03
-1
Piškica
24. 05. 2014 20.17
+2
najdite mi eno tok zblojeno zensko kokr je lahko zblojen en dec.,. je ni!!!
spuko
24. 05. 2014 20.08
-1
če je ibl sposoben nasilja in se upreti pravilom pol je bil res alfa samec.
Piškica
24. 05. 2014 21.08
+1
Draža
24. 05. 2014 19.27
-4
Hmeljko
24. 05. 2014 18.47
+0
Glede diskusije o 2. amandmaju v Ameriki. 2. amandma je bil sprejet v času, ko so Angleži želeli obdržati Ameriko, Američani so se pa želeli znebiti Angleške prevlade. Angleži so hoteli v čim krajšem času nasilno zatreti upor. V ta namen je bilo potrebno v čim hitrejšem času oborožiti čim večjo populacijo, in posledično je bil sprejet 2. amandma. Sedaj se pa vsi, ki želijo orožje, sklicujejo na njega, kljub temu, da je v osnovi bil sprejet za popolnoma drug namen in nima nobene povezave s sedajim časom.
Gone4eveer
24. 05. 2014 19.01
+3
Glede na to, kaj ameriške vlade počnejo zadnjih 100 let, je 2. amandma še kako potreben...
EricCantona_Legend
24. 05. 2014 18.39
+0
Zdi se mi,da je kr inteligenten poba,samo imel je psihične probleme.
boond
24. 05. 2014 18.37
-2
Koga briga dogajanje v Ameriki...
mišekmali
24. 05. 2014 18.26
+20
če bi se to zgodilo pri nas, potem bi bilo komentiranje zaprto. Ali se motim??
Praškovarit
24. 05. 2014 18.35
+20
itak, ne smemo komentirat unga norca ki je skoz okn s hčerko skoču, niti ne unga psihiča, ki je mamo treh otrok ubil iz ljubega miru. pa še vejo ne kje je. pomoje u bližnji gmajni kje na drevesu visi
mišekmali
24. 05. 2014 20.58
+5
Smešno da obveščajo, da je zelo nevaren... Jaz mislim, da je nevarnost mimo, sicer pa, kje so bili prej, ko je toliko let hodil okoli. A takrat pa ni bil nevaren; naj se raje vprašajo, koliko je še takih "nevarnih".
Praškovarit
24. 05. 2014 18.04
+6
to so ti največji strahopetci, ki se bojijo samega sebe, ko se grejo na koncu fentat. če maš jajca preživi in plačaj za zločin, ki si ga storil!!!
proofreader
24. 05. 2014 17.47
+19
Tudi pri nas se vozniki BMW-jev med vožnjo čudno obnašajo. Na srečo niso oboroženi.
Dart Vejder
24. 05. 2014 18.01
+8
Mb128
24. 05. 2014 18.03
+2
A sodiš karakter človeka po avtu, ki ga vozi?!
Natural Selection
24. 05. 2014 17.21
-8
Pac en neznanec je streljal na par ljudi kao big deal...Pac hotu je mal zabave preden je umrl cant blame him
Gone4eveer
24. 05. 2014 17.27
+12
Noben pri zdravi pameti ne gre pobijat drugih ljudi.
Natural Selection
24. 05. 2014 17.29
-4
Psihopat lahko pa je tut pri zdravi pameti
METKA102
24. 05. 2014 17.00
-5
Res me zanima, zakaj človek nabavi strelno orožje. Kakšen je namen? Vem, da je nož ali avto lahko tudi orožje, nekoga lahko pokončamo še z marsikaterim orodjem, vendar, avto kupimo predvsem zato, da se z njim vozimo. Tudi nož je uporaben npr. v kuhinji in še marsikje. Pištola, puška, ali je še zakaj drugega, kot za streljanje? Naj mi nekdo to pojasni. Hvala.
Našvasan_zob
24. 05. 2014 17.09
+12
Z nožem lahko režeš solato, korenje, kolerabo, zrezek... ljudi............ S pištolo lahko streljaš tarče, glinaste golobe, pločevinke, debla....... ljudi.
LordKEK
24. 05. 2014 17.11
+13
Orozje je del njihove folklore. 2. amandma njihove ustave jim dovoljuje nosenje orozja. Naceloma lahko v ZDA po ulici hodis z mitraljezom za pasom in s tem ne kršiš nobenega zakona. Evropejci to malo tezje razumemo.
Jaz sem tvoja vest
24. 05. 2014 17.14
+4
ja, poleg tega lahko s puško/pištolo tudi posnameš spot (če maš premal v glavi, okoli pleč ali v gatah), lahko pa ju tudi prodaš naprej in posledično postaneš vpliven politik
Gone4eveer
24. 05. 2014 17.24
+12
Hobi. Tako kot poštne znamke so namenjene kot plačilo poštnine, a jih nekateri zbirajo, nimajo druge namembnosti. Lokostrelstvo - v preteklosti glavno orožje za boj na daljavo, danes le v športni dejavnosti ter na olimpijskih igrah. Puška, pištola - prve verzije (na črni smodnik, uporabljane do prbl. 1890, en strel na prbl. 30 sekund pri puškah) so bile uporabljane v vojnah. Z razvojem tehnike in izumom naboja so se pojavile repetirne puške(2. generacija: nekatere so imele nabojnik za 5 ali 6 nabojev, večja hitrost streljanja). Uporabljale so se do 2. svetovne vojne, ko je drugačna tehnika zahtevala pol-avtomatske puške (3. generacija, tudi do 30 in več možnih nabojev v nabojniku, rafalno streljanje). Te se uporabljajo še danes v vojnah... Danes nihče več ne pomisli, da bi se v sodobni vojni znašel v roki s puško na črni smodnik, ali pa z repetirno puško (pri nas jih sedaj uporabljajo lovci), ker so zastarele. Uporabljajo jih le še rekreativni strelci, zbiratelji in pa navdušenci, ki streljajo glinene golobe, in luknjajo papir. Za več to staro železo ni uporabno, je pa še vedno klasificirano kot orožje in pri nas moraš za posedovanje imeti Orožni list, tako kot za drugo orožje(zanimivost: v Ameriki se orožje na črni smodnik ponekod ne smatra več kot orožje in je v prosti prodaji - ni zlorab za uboje, itd.). Kratkocevno orožje (revolverji, pištole) so danes namenjeni takrat, če ti zataji glavno orožje (polavtomatska puška). Uporabljajo ga policisti, vojaki in lovci(milostni strel pri zastreljenih živalih). Tudi pri nas lahko pridobiš kratkocevno orožje, za šport, zbirateljstvo ali pa za samoobrambo(zelo težko dostopno!!!). Vsak ima svoje hobije, a mediji o orožju pišejo kot o zlu, kot da obnori človeka, ubija, itd. To ni res. Vsakodnevno se po svetu mnogo oseb ubrani pred kriminalci, če imajo orožje pri sebi. Kaj ti bo policija pomagala, če za prihod potrebujejo več kot pol ure, ti imaš pa kriminalca pred vrati in se nimaš s čim branit? Obramba je eno, šport je drugo, nekateri pa le zbirajo, ker jim je tako všeč (nekateri zbirajo stare avtomobile, pa izpadejo norci pred ženami)... Mimogrede: V Ameriki (iz kjer nam 24ur piše samo o množičnih streljanjih) je na leto 3.5x več ljudi ubitih s kladivi in rokami, kot pa s puškami... Demonizira se strelno orožje, a ugani: Ali kriminalci spoštujejo zakone? Ne, nasrkajo le ljubitelji ter tisti, ki bi se radi branili pred zločinci.
Gone4eveer
24. 05. 2014 17.28
+2
@Valar morghulis Ne, open carry je dovoljen v zelo malo državah... Že za CC moraš imeti dovoljenje...
LordKEK
24. 05. 2014 19.29
+2
CivilEjga. To sem malo karikiral. Se pa strinjam s tabo, da je 2. amandma se kako potreben. Kot je bilo v primeru Bundy Rancha. Zanimivo je tudi da je statisticno najmanj kriminala v drzavah, kjer je "concealed carry" dovoljen. Najvec kriminala pa v tako imenovanih " gun free zones", kot so New York, Chicago, washington D.C.
Gone4eveer
24. 05. 2014 19.48
+1
@valar morghulis Vse je res... Tako v Ameriki kot tudi pri nas (EU komisija) pa seveda politiki trdijo svoje, brez konkretnih dokazov, ponavljajo le že stokrat isto neutemeljeno pesem, brez logike... Kao, da s strožjo zakonodajo preprečijo kriminal... Medtem pa statistični podatki vladnih agencij (FBI) govorijo obratno...
LordKEK
24. 05. 2014 19.59
+1
Propagandni stroj melje in vsak tak pokol gonijo do onemoglosti. Ce americani izgubijo svoj 2. amandma se nam vsem slabo pise. To je se edina varovalka pred prevlado globalistov oz. N.W.O. "FROM MY COLD DEAD HANDS" je lepo rekel pokojni Charlton Heston.
Gone4eveer
24. 05. 2014 20.10
+1
Je tako. Pa " 1776 will commince again" Alex Jones
LordKEK
24. 05. 2014 20.25
Haha, ja dober je bil na Pierse Morganu. Sicer eni pravijo, da je s tem storil vec skode kot koristi. Men se med zagovorniki 2.amandmaja še najbolj dopade Ted Nugent. Answer to 1984 is 1776.
Gone4eveer
24. 05. 2014 20.58
Ja, mogoče bi blo boljš, da nebi vpil.... Gledaš kaj prepperje na yt? Mene to kar zanima... kanali: Maineprepper, ThePatriotNurse, SensiblePrepper, GeneralSLee, Themiami prepper... pa Skallagrim ima dobre... Drugače pa se tudi v EU prebuja vse... German Rifle Association, Firearms United... Upamo na boljše, pripravljamo se na slabše... Samo nam ne bo hudega, saj smo na kmetih. Za jest bo skos.
LordKEK
24. 05. 2014 21.29
Gledam na national geographic prepperje. Poznam se od Joela Scousena ( strategic relocation). Sem si ze veckrat rekel da bo treba zacet neki v zvezi s tem. No, agregat imam, in pa zalogo koloidnega srebra za primer kontaminirane vode, kej vec pa zaenkrat ne. Fajn bi bilo imet se kaka semena. Orozja pa se nimam zaenkrat. Poglej si film "Take Shelter".
Gone4eveer
24. 05. 2014 21.35
Jaz si moram tudi enkrat agregat nabavit.... Orožja (razen sekir, vil, zračne puške) tudi nimam, bi bilo pa fajn imet(drugače mi lahko "naši" vse poberejo ha ha). Film sem pogledal, mi je všeč, edino konec ne vem: Ali je nevihta zares prišla, ali pa je tudi ženska zbolela za motnjo?
spletni_nepridiprav
24. 05. 2014 15.44
+6
na youtubu si lahko pogledate njegov "manifesto" če napišete Elliot Rodger's Retribution. kot kaže je imel nekakšno obliko mentalne bolezni in afluenzo pa to
Jaz sem tvoja vest
24. 05. 2014 16.25
+6
aja? Pol ni streljal, ker bi mu to bil hobi? Namest vrtnarjenja? Al pa podvodnega hokeja? Al pa teka na smučeh?
Gone4eveer
24. 05. 2014 16.43
+7
Ne... Nima to nobene veze... lahko bi jih z nožem poklal, tak je pa drugo stvar izbral... pa z avtom. V Ameriki je več kot 200 milijonov vzornih lastnikov orožja. Če se pa na vsakih 200 milijonov najde 5 psihopatov, je treba za to kaznovat celotno skupnost?
yaks
24. 05. 2014 17.15
-1
CivilEjga ja. Dokler ma vsak bebec dostop do orožja se bo to dogajalo. Logika ti je tuja vas.
Gone4eveer
24. 05. 2014 17.26
+4
V kaliforniji imajo stroge zakone, kar se tiče pridobitve orožja... očitno ga to ni ustavilo. Po celi državi imajo background check in pa obisk pri zdravniku... Pa ga očitno ni ustavilo... Posnetek je objavil ure preden je storil zločin... pa ga ni nihče ustavil... Že mesece je objavljal depresivne videoposnetke... pa mu ni nihče pomagal...
Natural Selection
24. 05. 2014 17.28
-1
Jaz sem tvoja vest
24. 05. 2014 17.28
+1
Pomagaj si sam in bog ti bo pomagal, pravjo...
proofreader
24. 05. 2014 17.49
+6
Sin bogataša zagotovo ni imel težav s pridobitvijo orožja.
yaks
24. 05. 2014 18.05
+2
Ja ker en človek, ki je bil vedno duševno "zdrav" in si je takrat pridobil orožje ne more past v depresijo al pa se spomnit kakršnega koli drugega razloga da gre ljudi strelat. Pa če ma njegov foter celo garažo orožja doma, mu je res težko eno puško ukrast.
Jaz sem tvoja vest
24. 05. 2014 15.20
+6
V Santa Barbari? A pol Cruz Castillo ni več policaj tam? Ko je bil, se to ni dogajalo.
Našvasan_zob
24. 05. 2014 17.11
+3
Eden Capwell je ena od unih k ga je zavrnila..
Jaz sem tvoja vest
24. 05. 2014 17.17
+4
In zdej, k je mrtev, ga niti Mason ne more zastopat :( Btw, a mislš, da je Eden že nehala padat s pečine in je končn čofnla v tist morje, al da še kar pada, tko k zadnjih 65 delov?
Praškovarit
24. 05. 2014 18.09
+2
Našvasan_zob
24. 05. 2014 21.37
+2
Pust Cruza.. jz bi raj poredno polcajko Eleanor prtisnu... ;)
Jaz sem tvoja vest
24. 05. 2014 22.03
+2
Si me pa dubu zdele, sm moral kr mal pomislt, da sm se spomnu nanjo (cc-jeva nezakonska hči, a ne?). bi jo js tut ja :)
blabla33
24. 05. 2014 15.20
+5
V sloveniji mamo tut strelske obracune, en je se zmer na naslovnici
slovenec09
24. 05. 2014 15.05
+14
v rusiji je tega se vec,,,samomorov in umorov samo se tega ne poroča,,amerikanosi pa se iz tragedije nardijo biznis
GlavniModerator
24. 05. 2014 15.04
+15
pa vedno vec bo tega in ne sam po ameriki ampak po svetu. Sistem je ustvarjen da ljudi sprav na rob obupa in potem se jim zmesa.....
Natural Selection
24. 05. 2014 17.35
+2
Tisti ki si na robu obupa se sami sebe spravjo stran
Tone 12345
24. 05. 2014 14.59
+13
Ali ste gledal dokumentarec! To je amerika!!!!Pred mnogimi leti!Recimo 30 timi!!!