Črna kronika

Iskanje mučiteljev

Kočevje, 21. 06. 2007 22.04 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Blaž Jarc
Komentarji
43

Kočevci intenzivno iščejo neznance, ki so se sadistično izživljali nad mačjim mladičem. Zanje zahtevajo strogo kazen.


UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (43)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

franz.bull@email.si
24. 06. 2007 22.34
G.Grasscutter,vidim da nisem samo jaz takega mnenja,kako bi se kaznovali taki mulci.Kje pa piše da tudi vaš in moj otrok ne bo počel kaj takega.Tudi pri nas imamo živali:še zato toliko bolj obsojam dejanja teh mulcev,vas pa zato ker jih zagovarjate.Naj mulci na tak ali drugačen način občutijo trpljenje te mačke ,ki je ni več,oni pa se svobodno sprehajajo in iščejo naslednjo žrtev.V Ameriki se za taka početja sedi tudi po več let pri nas pa jih "z pohvalo spustijo na prostost."
suey
24. 06. 2007 16.07
saskia popolnoma se strinjam s tabo! G.Grasscutter točno tako, jaz sem še slabša od teh mučiteljev zato bi jih kar jaz sama fizično kaznovala! Kaj bodo potem preplašeni se v kotu skrivali? Mjavkali, cvilili, s kremplji mahali? Lepo te prosim, dovolj so že stari, da vejo kaj je prav in kaj je narobe.. namesto, da bi doma en stol razbili od jeze so se znašli nad mačko.. itak je ne bo noben pogrešal pa še doma ne bodo kaznovani.. sej je bil stol rešen! Res je težko napast šibkejše.. Jaz bi jim dala to možnost, da bi mene napadli potem bi si to zapomnili.. taka dejanja pri meni ne zbujajo sočutja in brez pardona.. enega življenja ni in če bi bilo po mojem bi se to na isti način poplačalo.. ni tu izgovora, pa zdej najboljše da se še na tak način zabavamo
narobe_svet
24. 06. 2007 11.04
Meni se obrača in razočarana sem nad svetom zaradi takšnih in podobnih stvari! Grasscuter - ti in podobni skos nekaj poudarjate, kak ne smemo kot "ljudje "drugim želeti nesrečo, da smo večvredni kot živali in bla bla bla.... Dajte se mal zamislit, kdo je pa rekel, da smo več vredni kot živali? Po katerih kriterijih? Ker smo pametnejši, bolj napredni.. Močnejši preživi boste rekli. Ja in še sebi bomo jamo skopali. Človek je človeku najhujši sovražnik in vsemu okoli sebe tudi. Ljudje so edina bitja na zemlji, ki so hudobna, ki so sebična, poglejte sam posvetu, kaj se dogaja. Ne trdim, da so vsi hudobni ampak mislim, da jih je takih preveč. Ta mladina, otroci, ki so to nardili so verjetno hudobni tudi do vrstnikov, se norčujejo, pretepajo... In da, glavni krivci so starši, pa vrstniki. Kot pedagoginja vem, da človeka oblikuje okolje v katerem odrašča. Najprej starši, potem vrstniki. Al so ti otroci videli takšen vzorec obnašanja doma -" eh sej je samo mačka "- tak kot je en tu gor omenil " , doma pri njih tudi starši najbrž ne marajo živali, ali so nasilni tudi do otrok in otrok ne more drugače reagirat ali pa se z otroci sploh ne ukvarjajo. Učitelji danes žal ne morejo otroke kr tako kaznovati, kr so otroci tako zaščiteni. Starši pa tudi velikokrat neustrezno reagirajo. Sama bi v svoji glavi te otroke tudi " nabutala", ampak sam v svoji glavi, ke vem, da bi potem sama imela škodo. Pa najbrž žal tudi koristlo ne bi nič. Pa zaradi tega nisem slab človek in me tudi ni sram priznati mojih misli. Sama sploh ne jem mesa, kr imam rada živali, ampak to je že druga zadeva. Doma imam psa in 9 mesečno hčerko. Čeprav je še tako majhna, da še ne razume, ji ne dovolim, da bi psa vlačla za dlako. Hvalabogu je psička prijazna in potrpežljiva in se odlično razumeta. Hočem le povedati, da je otroke od malega treba navajati, da so spoštljivi do soljudi, živali, da vsi občutijo bolečino. Potrebna je predvsem empatija in da se znajo vprašati" kako bi bilo pa meni, če bi mi to kdo naredil ". Zato se dragi otroci, mladostniki, odrasli vsi vprašajte " Kako bi bilo meni, če bi me zbrcali v trebuh, glavo. Bi me bolelo? Zakaj so mi to naredili? Saj sem šel samo mimo. Tudi ta muca je šla samo mimo in je danes več ni....
Grasscutter
24. 06. 2007 05.23
Že v prvem kontekstu svojega mišljenja sem povdaril da POČETJA NE ZAGOVARJAM!!! Doma imam psa, mačka in hčerka si je zaželela zajca, zato imamo tudi tega. Moji otroci in jaz imamo radi živali. In nobeni od njih se do sedaj še krivica ni zgodila.nobene od njih moji otroci še niso mučili., z njimi se ukvarjamo, crkljamo, vodimo na sprehode in nenazanje z njimi uživamo. Nemalokrat so naše živali tiste, ki v našo hišo prinašajo veselje in ŽIVLJENJE. In v naši hiši je življenje tisto kar spoštujemo in česar se veselimo. UIpam da je podobno tudi v družinah mojih mišljenskih nasprotnikov. Mučitelje naj kazen doleti. In kazen naj bo vzgojna! In ne morem se strinjati z vami, ki mučitelejm priželite slabše, kot tej muci. Za njo mi je žal zanjo, ampak vseeno (če ste ljudje) ne morete priželeti sočloveku kaj podobnega. Sploh pa... glede an vaše komentarje, menim da niste od teh mučiteljev nič boljši, ampak le še slabši! Le zelo pokvarjen človek laho sočloveku priželi da bi kdo z njim igral kriket in da bi ga zbrcal do smrti. Vaših ,misli Vas je lahko sram! In po mojem mnenju se z mano strinja cela Sloveninja.
orf.zvone@email.si
23. 06. 2007 22.50
G.Grasscutter izgleda da ste zagovornik takih osebkov in sovražnik živali.kKako naj se tako majhna žival brani,potem se pa ljudje čudijo ko pes ugrizne kakšnega človeka.Očitno ste tudi pristaš vojn.Vsakega posebej ki je igral nogomet z mačkom bi igral nogomet z njim,vsaj da malo proba kako to izgleda
hinko.murovec@siol.net
23. 06. 2007 20.30
Spoštovani g. Marko Benčina3, po navajanju SSKJ predvidevam, da ste kak učitelj in po možnosti tudi znanec staršev teh velecenjenih humanoidov. Radoveden sem ali boste za zagovarjanje njihove malenkostne napake dobil kako pečeno kuro več. Jaz osebno ne morem ljudi z takimi nagnjenji poimenovati z recimo " usmiljeni samarijan " , zato se za čisto prave čeprav ne nežne izraze, ki sem jih uporabil ne mislim opravičevati. Je pa lahko človek tudi duševna nakaza. Izgleda pa, da tudi Vi niste daleč od njihovega mišljenja le starost Vam kljub vsemu daje toliko izkušenj, da se raje izživite na skrivaj. LP
suey
23. 06. 2007 19.18
markobencina3 imas prav.. sadistično mularijo, osebe na prostost pa čimveč mrtvih živali! Bravo! Mislim, da kazni morajo biti za vse enake.. odvzeti življenje poteni konec.. noben ti je ne more vrnit! Vsak ima pravico do življenja, kar pomeni tisti ki ti jo odvzame gre v zapor. Dejanje - kazen.. pa naj gre za mačko, psa, mamo al nonota! Pa naj gre za 40letnika al za 15letnika. Če nisi kaznovan za svoje zmote se tega ne boš nikoli naučil. Verjetno za te mulce ni pošteno, da trpijo kot ta žival.. predlagala bi bolj dolgotrajno kazen, da si za celo življenje zapomne.. kr en pečat sredi čela če pri teh letih ne veš kaj delaš potem pri 40 boš sigurno vedel kaj in kako storit za koga ki te moti!
neznosje@email.si
23. 06. 2007 14.00
Mam prelepo cute muciko, ki pa na vsake toliko sadistično podavi vse vrtne misi, jih ne poje, samo spravi na kup dokler ne zgnijejo v vsem svojem smradu. Naravna selekcija pač, ne vem kaj se tako razburjate, tudi človek je pač žival, predator, nič več, nič manj, vedno je bil, vedno bo.
cristal
23. 06. 2007 11.29
Moje mnenje je, da so tega krivi starši s tistim svojim: udari ga nazaj. s tem sigurno spodbujajo agresijo.Če otroka od malega učiš, da ima sočutje in razumevanje drugih, se po mojem to ne more zgodit. Še najmanj, da bi kogarkoli mučili.
Grasscutter
23. 06. 2007 10.07
g. hinko murovec! SSKJ: Nakaza: organizem s priojeno spačenostjo vsega telesa. golazen: ničvredni, škodljivi ljudje Samo za poduk. Glede vašega besedišča, tudi ni opravičila. g. orf zvone: morda bo nekoč vojna in lahko se zgodi da bo kdo z vašo glavo igral kriket. Tega Vam pa normalen človek ne more priželeti.
pikam_dopust@yahoo.com
23. 06. 2007 10.04
G. Marko Benčina - Zanima me, od kje mulariji prepričanje, da je maček umazana žival, ki samo prenaša garje in kugo? Pa ne da vsaka nova generacija vedno znova čisto sama od sebe prihaja do teh "znanstvenih" spoznanj? Pravljice o tem, da otroci kar sami od sebe razvijajo tak negativen odnos do živali, pojdite razlagati kam drugam.
hinko.murovec@siol.net
23. 06. 2007 09.49
G. Omann, veliko stvari se zgodi živemu bitju, naključna smrt, nesreča z mučnimi posledicami itd. Toda med temi oblikami in početjem teh nakaz je bistvena razlika, tu gre za sadizem najslabše vrste. G. Marko Bencina3 opravičuje uboge nevedne starše, če starši svojega lastnega otroka ne poznajo toliko, da bi začutili, da nekaj ni v redu z njegovim odnosom do okolice potem so res ubogi, a to zato, ker so ali sami enaki ali pa še slabši. Za tako obliko sadizma in totalne brezsrčnosti ni opravičila. Ljudje, ki to počnejo ali dopuščajo so najbolj bedna golazen. Lahko branijo svojo bedo a resnica ostane. So strahopetne potuhnjene nakaze . LP
Grasscutter
23. 06. 2007 09.40
Nad vaši komentiranjem sem ogorčen! saj se mi zdijo mnogokatera menja absurdna. Najprej naj si bomo na jasnem: Strogo ne podpiram tega, kar je razuzdana mladina počela! Mislim pa si da so komentatorji, ki za početje krivijo starše, priželijo "mučiteljem! enako kot tej mački in tisti, ki spet med komentiranjem kmeta za brez veze obtožujejo mnogo slabši kot ta mladina. In krivite starše... zakaj? Mislite da starši podpirajo takšno početje? Mislite da starši vedo da je njihopv otrok sposoben česa takega? Mislite da se v vaši družini kaj takega ne more pripetiti? Malo pomislimno z glavo še prej pred svojim pragom pometimo. Kot sem že dejal storilcev ne zagovarjam. In mislim da je iz te mačke nastal malo prevelik pomp. Ko je (hvalabogu) pokojni Plut moril, cigani v ambrusu domačine pretepali, ko so najstniki lani poleti dva stara zakonca ubili in potem odšli na morje se ni nobeden tako zgražal kot se zdaj zgražate in obtožujete mularijo. Pri 14 letih smo vsi bili še brez pameti razen mogoče Vas, ki tako butasto komentirate. Mulci so krivi! Ampak so vseeno vredni da živijo pa tudi da se jim odpusti. In po mojem mnenju bi resnično lahko spoznali delo bodisi v zavetišču ali pa pri KMETU. K njemu na obisk bi povabil tudi čisto, ki ne veste še da vas prav kmet hrani.
orf.zvone@email.si
22. 06. 2007 23.40
To,kakšne pošasti so vzgojil,ljudi brez srca.To so ljudje ki jih je treba postavt v vlogo mačka in z njegovo glavo igrat kriket
pikam_dopust@yahoo.com
22. 06. 2007 23.24
Kaj naj se pa starši zamislijo? Saj ne dojemajo, da je to sploh kakšen problem! Tak človek se zato niti teoretično ne more zamisljevat nad komer koli - razen seveda v smeri, kakšna krivica se mu dogaja, da so ravno njega dobili...
orf.zvone@email.si
22. 06. 2007 22.44
Mislim,to je pa že noro.Starše bi bilo potrebno močno udariti po žepu,mulce pa poslati v kakšno zavetišče za živali,da bi tam celo leto delali zastonj po cel dan,da jim ne bi prišlo kaj takega na več na misel.Starši teh otrok naj se pa kar zamislijo ko jih bodo dobil.........
Smackyx
22. 06. 2007 21.54
roman.stor; potem so vsi na kmetijah, ki se jim izleže po par 10 mačk na leto, in jih zmečejo v žakl in nanj obesijo kamen in v prvo reko ali jezero, zmožni ubit človeka? Pozaprimo potem polovico Slovenije!!
kriss714@amis.net
22. 06. 2007 20.04
Igor, popolnoma se strinjam s tabo. Tudi sam sem že pisal o tem da raznorazni "varuhi otrok" praktično rinejo otroke v socialno izolacijo in s tem v nevzgojo. Poznam podoben primer, kot si ga opisal s punčko in kužkom. In kdaj bomo porezali krila tem samooklicanim dušebrižnicam, ki posredno škodijo našim otrokom?
Romuel
22. 06. 2007 19.27
zakaj so šli kepico brcat, taki ljudje so zmožni tudi človeka ubit
pikam_dopust@yahoo.com
22. 06. 2007 18.29
Igor gojcic, kje vidiš kakšen začaran krog? Jaz vidim samo trumo oslov, ki ne razumejo, kaj imajo pravico (in dolžnost) urejati in kaj ne. Praksa je taka (lepo vidna tudi v tem prispevku), da učitelji namerno nočejo ukrepati, ker se nočejo je*** z dotičnimi starši. Ampak to je izključno problem učiteljev, ne pa družbe - če učitelji počepnejo, so izključno sami krivi, da jih družba še dodatno je***. Zanima me, koliko časa bodo rabili, da bodo to dojeli, da jim nihče ne bo na krožniku "zrihtal" avtoritete v razredu - avtoriteto si delaš izključno sam. Absolutno se strinjam s slavnim Rugljem - učiteljev ni več. Imamo kup presranih mevž, ki niso avtoriteta niti mojemu fikusu.