Črna kronika

VIDEO: 'V Taninu je pa nekaj eksplodiralo'

Sevnica, 08. 06. 2009 10.25 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Do eksplozije v sevniški tovarni Tanin naj bi prišlo zaradi napake v elektroniki. Lesena bioamasa, ki se je dvignila v zrak, se je raztrosila po bližnji okolici.

Tuja krivda je zaenkrat izključena, zato bodo policisti primer zaključili s poročilom na tožilstvo.

V nedeljo ob 15.15 so policiste obvestili, da naj bi v tovarni Tanin v Sevnici prišlo do požara. Na kraj so prišli gasilci in sevniški policisti, da bi ugotovili, kaj se je zgodilo.

Na kraju so ugotovili, da je verjetno v kotlu za kuhanje lesa zaradi domnevne napake v elektroniki predčasno dvignilo loputo pokrova, zato se je lesna biomasa s paro pod velikim pritiskom dvignila v zrak in se raztrosila po bližnji okolici tovarne.

Obvestili so tudi inšpektorja za okolje, čeprav naj izpust ne bi bil nevaren za zdravje in življenja ljudi. Je pa povzročil precej negodovanja med domačini zaradi posipanih avtomobilov. Sevniški gasilci so ulice in ceste v okolici tovarne v največji možni meri sprali z vodo.

Na srečo nihče ni bil poškodovan, nastala pa je materialna škoda.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • Powered, bencinska kosilnica
  • Lounge naslanjač Relax
  • Lounge set Maja      
  • Gardena, robotska kosilnica      
  • žar
  •  Vrtna hiška, lesena, mikka
  • Scheppach visokotlačni
  • Lounge set Alex
  • Karcher visokotlačni
  • Villager robotska kosilnica
  • paviljon
  • sedežna fiesta

KOMENTARJI (12)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User395682
09. 06. 2009 08.18
MIRKOGT To kar sva se midva razpisala, tako ne spada več pod to temo - pa vseeno. Skrb za ekologijo ob današnji miselnosti in ob nenehnem govoru o gospodarski rasti, ter delniških trgih je metanje peska v oči. Vsi bi se morali zavedati, da že otrokom damo kot osnovo, to kar smo mi pridobili v daljšem življenskem obdobju in tudi v zrelosti in, da ti otroci gradijo iz tega naprej in ne izhajajo iz nekih normiranih osnov. In če so že pri nas temeljne vrednote laž, pohlep, denar..., ter jim to damo v otroštvu, kot izhodišče, potem je normalno, da bodo v tej smeri napredovali in nadgrajevali. In ti otroci bodo , ko odrastejo dali svojim spet višje izhodišče. Tako se to vidno stopnjuje iz generacije v generacijo, dokler ne bomo prispeli do neke točke, kjer bo sledil preobrat.Ugibat, kakšen bo ta je težko. Mogoče se bomo zasužnjili, mogoče med sabo pobili, mogoče bo pa narava sama poskrbela za nas -kdo ve?
User446397
09. 06. 2009 06.15
tmt Sedaj pa imava že skoraj enako mnenje o vsem. Povsem mi je jasno, da ali imaš prav ali ne zveš šele, ko mine. Pa še takrat včasih ni povsem vse jasno. Burna obdobja v preteklost so kar v precejšni meri pojasnjena.Ko pa prebiraš ali gledaš kaj strokovnega pa seveda prideš do točk, ko vsaj jaz nisem zadovoljen z razlago - je ne razumem, ali pa že sami povejo, da ni povsem določeno kako naj bi bilo. Pa nam, relativno zelo blizu zadeva - vsaj po mojem mnenju zelo pomembna - kako je sestavljeno strogo jedro zemlje? To še vedno ni dorečeno in jasno. Dogodki nekoč in danes: ljudje smo neke vrste katalizatorji z svojimi dejanji. Da les gori, je normalen naravni pojav. S prisotnostjo človeka, ki ga opremi z strupenimi barvami in dodatki za to in ono, pa ko pride do faze, da zgori - ta ogenj je povsem nekaj drugega.Pojave, ki so se res nekateri že dogajali, smo uspeli spotencirati - včasih do meja, ki tudi nam niso več vidne. Industrija je pomembna.Razvoj je pomemben.Nihče se ne bi rad vrnil v srednji vek.Vendar na ekologijo - skrb, da bdo tudi naši zanamci lahko uživali na tem planetu - ta bi morala pri tem igrati zelo vidno vlogo.
User395682
08. 06. 2009 22.33
MIRKOGT Mogoče imaš prav, lahko pa tudi ne. Kaj pa, če bomo res na vse pozive in propagando uspeli čez nekaj let vsaj zadovoljivo očistiti industrijsko nesnago. In potem se bo izkazalo, da to ni imelo nobenega vpliva, ampak le zemlja skupaj z vesoljem opravlja svoj proces za katerega se vsem znanstvenikom skupaj niti ne sanja. Sam recimo deloma verjamem v vpliv človeka na podnebne spremembe. Kot laik glede tega, pa vseeno ne morem mimo tega, da ni nihče do sedaj zanesljivo odgovoril, zakaj so se tako burna obdobja, od vročih, do ledenih dob in seveda še mnogo hujših neurij, ki jih imamo danes dogajale že v zgodovini. Takrat pa ni bilo industrije.
User446397
08. 06. 2009 22.12
tmt No, zdaj je pa že laže. Spoznam se samo na kemijo in kemijske reakcije. Genetika, mutacije so mi tuje. Kot laik pa bi ti kar pritrdil. Vendar, če malo pogledaš kaj dogaja z naravo in nami me pa kar malo skrbi. Se bojim, da bomo zaradi dolgoletne brezbrižnosti res morali postati ekološki fanatiki. Sej meni zaenkrat ni hudega, pa tebi očitno tdi ne.Ko pa gledam kaj se dogaja drugje -pa včasih niti ne tako daleč, ja, pol me pa skrbi.
User37521
08. 06. 2009 21.47
V Sevnici dnevno smrdi po taninu.Inšpekcije bi mogle večkrat na obisk.To,da je bio masa neškodljiva,treba dokazat.Premog je tud bio proizvod,njegov pepelj pa je radioaktiven.
User395682
08. 06. 2009 21.26
MIRKOGT Vem kaj hočeš povedati, vendar se samo delno strinjam. Res je da tudi meni gre marsikaj v nos, nikakor pa nisem ekološki fanatik. Glede nato, da so vse raziskave usmerjene v to, kako je kaj strupeno in, če potem vzamemo še vse tisto, kar je naravno strupeno in stalno prisotno v naravi, pa seveda vsa naravna sevanja, katerih sploh vseh ne poznamo, še manj se jih pa zavedamo - potemtakem bi ljudje morali že zdavnaj izumret. Pa očitno temu ni tako, kajti zdravje ljudi je boljše, življenska doba je zavidljivo višja v primerjavi z zgodovino. Torej je povsem možno, da večina tega kar se dokazuje kot strupeno sploh ni, ker se je človek prilagodil, tako, kot se insekti prilagodijo na določene insekticide in jim sploh več ne škodujejo. In seveda bo takoj ob tem nekdo sprožil zloglasno temo genske mutacije, ki so pa tudi bile vedno prisotne tako pri ljudeh , kot pri živalih, saj so v določenih primerih celo pripomogle pri obstoju vrste (recimo odpornost na kugo) ali pa pri selekciji pred prerazmnožitvijo, kar se najbrž ravnokar dogaja pri človeštvu. Mogoče neumno, ampak to je le moje mnenje, da je drastično povečanje neplodnosti pri ljudeh ravno odgovor narave na preveliko število ljudi.
User402370
08. 06. 2009 21.16
plong 08.06.2009, 13:54 kaj ne gre, seveda gre dol, sam morš pa fajn drgnt, to je pa res
User434657
08. 06. 2009 20.55
'V Taninu je pa nekaj eksplodiralo'....glede na naslov sem že mislu da so eksplodirale bombe k so jih odnesl nekaj dni nazaj :P
User446397
08. 06. 2009 20.21
Gospod "tmt": Umirjam žogico tudi pri tem članku..Z svojimi izjavami nisem hotel nič slabega - predvsem ljudem. Seveda pa tudi ne tovarni, saj je od njenega obstoja sigurno odvisnih veliko družin. Z "bio" sem mislil na to kar naj bi bilo povsem neškodljivo. Je pa tako malo težko usklajevati mnenja. Vseeno še nekaj: barve na vodni osnovi ne obstajajo. To je samo izraz, ki gre lepo v uho in avtomatsko prepriča, da je to res nekaj neškodljivega. V resnici so to vodne disperzije različnih polymerov. Večina so sintetični - umetno pridobljeni v kemijskih reaktorjih. Obstajajo tudi naravni - naravni lateks. Zadeve so žal daleč od tega, da bi jih kar vsevprek polivali. Žal pa se to dogaja v preveliki meri. Ni škodljivo samo to, kar te že ob dotiku "fenta". Še enkrat se opravičujem, če sva se narobe razumela.
User395682
08. 06. 2009 15.04
MIRKOGT Zakaj bi pa se po tvojem moral čuditi "plongu", če je napisal resnico? Sam tudi iz enakega razloga, kot ga je on omenil ne parkiram avtomobila pod domačimi orehi, vendar pa ne razmišljam o tem, da orehovih dreves, hrastov, kostanjev sploh ne bi smelo biti na svetu, ker so po tvojem mnenju MIRKOGT strupeni.
User446397
08. 06. 2009 14.15
Gospod "tmt" iz članka " močna eksplozija v Sevnici ", podajte še gospodu "plong-u" vašo začudenje nad našo nerazgledanostjo. Hvala.
User100250
08. 06. 2009 13.54
Tale eksplozija je povzročila na avtomobilih veliko škode,saj ta masa ne gre zlepa z avtomobila,ostanejo pikice za zmeraj.Sicer pa to ni prvič,da ta snov prihaja na avtomobile,še vedno prikrito spuščajo v ozračje in v sevnično.Večkrat se občuti vonj po taninu v sevnici.