Črna kronika

FOTO: Predor Golo rebro zaprt zaradi nesreče tovornjaka

Slovenske Konjice, 12. 02. 2012 07.37 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V predoru Golo rebro na avtocesti v smeri Ljubljane se je zgodila prometna nesreča, v kateri je bil udeležen tovornjak. Poškodovanih k sreči ni bilo, je bil pa predor več ur zaprt.

V soboto ob 15.27 se je na avtocesti v smeri Ljubljane v predoru Golo rebro v občini Slovenske Konjice zgodila prometna nesreča, v kateri je bilo udeleženo tovorno vozilo. Poškodovanih k sreči ni bilo.

Posredovali so gasilci PGE Celje in PGD Slovenske Konjice, ki so zavarovali kraj trčenja, odklopili akumulatorje, z absorbentom počistili razlito kislino iz akumulatorjev in pomagali policiji ter delavcem Darsa.

Zaradi nesreče je bil predor več ur zaprt.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17

KOMENTARJI (72)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

primc81
13. 02. 2012 14.43
+7
...še nikoli se mi ni 1m za menoj prilepil pri 150 km/h kakšen šleper ampak VEDNO kakšen prepotentni voznik osebnega avtomobila, ki pričakuje, da boš takoj skočil z avtom kar čez ograjo, samo da bo imel prosto.... Ljudje, ne pravim da so tovornjakarji idealni šoferji, sam do sedaj še vedno ko sem imel skoraj nesrečo, me je izssili kakšen de-bil v osebnem avtu....
User202729
15. 02. 2012 09.44
-1
Jaz imam pa slabe iskušnje s tovornjaki. Ravno od teh bi pričakoval bol pametno vožnjo. Jaz pravim o svojih izkušnjah. Ne držijo odstojanja, kar je pri tolkih tonah nerazumljivo. Vozjo v dežju in snegu, kot za stavo, ko osebni avti zmanjšujejo hitrost itd.....
txoxnxy
12. 02. 2012 20.16
+4
To je pa ST- jev spolzki beton
User202729
15. 02. 2012 09.46
Če bi se držal hitrosti, nebi bil spolzki beton. Se mi zdi, da je imel spolske možgane. Pa ne samo on. Jih je še več takih.......
maijster
12. 02. 2012 18.37
-4
...nasplošno bi potrebovali prepoved prehitevanja tovornih vozil v sloveniji,kajti nam manjka vsaj še en vozen pas,.....
User202729
15. 02. 2012 09.47
Mi ne rabimo še en vozni pas, ampak novo kulturo.
Ivan janez
15. 02. 2012 10.26
se takoj pozna da so ukinili menistrstvo za kulturo
User547732
12. 02. 2012 18.00
-6
Če povem, včeraj ko je bila ta nesreča sem čakal pred predorom da so ta bogi tovornjak ven odmaknali 2ure pa 30 min. Zmrzovali smo na avtocesti. smo poklicali na dars kaj se dogaja če lahko povejo so rekli en tovornjak ven šlepajo bo za kake pol ure odprto ha ha čakali smo še 1uro in 20 min. Ne vem je res tak problem ta tovornjak mal na stran potegnat pa en pas odpret?
Kriko07
12. 02. 2012 18.27
+0
User480500
12. 02. 2012 15.50
-3
Ja deset let nazaj tovornjakarje iz regionalnih cest spravt na avto ceste zdej so pa že tam problem!! ti Janko si pa velik po svet ko take klobasaš! Prepoved prehitevanja je od do dopoldne in popoldne in prav malo jih je ki se tega ne držijo!! Če pa se romun cjazi pred tabo 80 ga boš pa verjetn prehitu če se pelješ 90 In če bi ti vozil 130 kolikor je dovoljeno bi mal spustu gas in se odpeljal mimo!!
nik500
12. 02. 2012 16.08
-2
Zdej je treba čivmeč tovarnjakov ki so v tranzitu spraviti iz avtocest na vlake, stem pa se tudi zmanjša obremenjenost zaraka z emisijami CO2.
User480500
12. 02. 2012 16.13
-1
Ja prjatu stroški prevoza so glavna računica ne pa okolje! Tko je vsi delajo za denar!
User303165
12. 02. 2012 18.05
+5
isije co2 so lari fari . samo da nam praznijo žepeem
marocanac
14. 02. 2012 14.00
+0
star avto bolj onesnažuje okolje kot nov kamion.
Šofer48
12. 02. 2012 12.45
+19
Janko Ig, ti ves eno figo kako se vozi in kaj je voznik tovornjaka.
Janko Ig
12. 02. 2012 12.12
-16
KODR SE JE SAMO ENKRAT PELJAL MED LENDAVO IN KOPROM MU POVSEM JASNO ZAKAJ JE TOLIKO NESREČ NA NAŠIH AC. TOVORNJAKARJI SO KASTA ZASE ZA KATERE NE VELJA NIČ. VARNOSTNE RAZDALIJE NE DRŽIJO,ČE BI JO SE MED SEBOJ NEBI SMELI PREHITEVATI TAKO PA VOZIJO KOT DA SO SAMO ONI NA CESTI.POLICAJI PA JIM ŠTANGO DRŽIJO SAJ PREGANJAJO SAMO VOZNIKE OSEBNIH ,KI PELJEJO NEKAJ ČEZ OMEJITEV 130, KI JE ZA DANAŠNJE TEHNOLOŠKO RAZVITE AVTOMOBILE ZA 20 KM PRENIZKA.sEM VSAK DAN NA CESTI IN TUDI PO TUJINI TAKO, DA VEM O ČEM GOVORIM.
User281566
12. 02. 2012 13.15
+0
ti nimaš pojma o pojmu ! vsedi se in si malo predpise preber, pa mal opazuj kaj osebni avti na cestah delajo. tovarnjakarjem je pa vožnja kruh in verjemi, da vozijo veliko bolj brevidno in varno kot večina osebnih avtomobilov !
User591345
12. 02. 2012 15.30
+12
pa ka ti sanjaš, lejga? če bi se vsi vozl tk ku tovornjakarji, bi ble ceste dost bl varne... zakaj v avstriji nimajo takih problemov? tovornjakarji se lahka med seboj prehitevajo, sam gor majo avtomobilisti več kulture... zamisl se mal...
User480500
12. 02. 2012 15.45
-2
User303165
12. 02. 2012 18.08
-3
govarjaj tovornjakarje. vozijo brez varnostne razdalje in v zavetrju. enkrat bi lahko objavili koliko krat je bil vzrok to.za nesreče. saj imajo kamere darsa pa naj pogledajo. drugače pa naj grejo novinarji na nadvoz in snemajo 10m sigurno jih najdeš polno. pri predorih je distanca 100m. upošteva pa je nihče. ko prideš pa v tujino a ali d pa se kar tresejo
marocanac
14. 02. 2012 14.02
-1
janko ig ti se verjetno po tujini voziš s kolesom.ne tralabajzaj,kr zaraddi taki pametnjakovičev poka po cestah
User787564
14. 02. 2012 18.21
+2
Kolikokrat sta pa udeležena pri nesreči samo dva tovornjaka.vedno je zraven osebni avto Pojma nimate nekateri kaj pišete verjetno pa tudi izpita za avto.
maijster
12. 02. 2012 10.59
+5
....se opravičujem,ker v svojih komentarjih nisem zapisal,da to kar sem zapisal velja v celoti za tuje voznike tovornih vozil,polaki,rusi,moldavci,romuni,čehi...še enkrat opravičilo našim tovornjakarom l.p.
marocanac
14. 02. 2012 14.02
ziglej
12. 02. 2012 10.41
+9
največji problem je vedno več prometa.ko so gospodje gradili avtoceste so gradili štiripasovnice denarja pa je šlo za osempasovnice.mb koper ali ms gorica bi že zdavnaj lahko bile šestpasovnice z odstavnim pasom.
neznanec2
12. 02. 2012 10.45
+10
Vojko, se povsem strinjam s tabo ... In v primeru Slo, je problem naše geografske lege, ko gre ves tranzit skozi državo. Je pa res da so ceste drage tudi zaradi terena in njegove sestave (ne pravim, da se ni kaj pospravlo v žep).
ziglej
12. 02. 2012 11.28
+4
seveda.samo tudi z železnico bi se dalo kaj narediti.od samostojnosti naprej imamo na železnici izgube ceste pa uničene.najlepša hvala vsem vladam,;)LP
neznanec2
12. 02. 2012 11.35
+0
Vojko drži, ampak na žalost tut železnice niso v nič kaj boljšem stanju kot ceste ... Prometna politika je spodbujala razvoj cestnega prometa, na železnico pa so pozabli .. imamo dele omrežja stare nad 15 let, ki ne prenašajo nevem kako velikih obremenitev .. bomo vidli kaj sledi :) LP
neznanec2
12. 02. 2012 10.20
+54
Pozdravljeni, nisem tovornjakar ampak povsem navaden uporabnik osebnega vozila, naj pripomnim da nisem star 30, 40 .. zgolj 21 let. Po premlevanju mojega obnašanja na cesti sem spoznal, da tudi jaz delam napake, ne samo ostali udeleženci v prometu. Preden pljuvamo po drugih, pomislimo najprej nase! Menim naslednje: 1.) Vsi ki trdite,da ni nadzora nad delovnimi časi tovornjakarjev se motite (od kar zaradi visokih kazni, običajni vozniki ne prekoračujejo hitrosti več tako pogosto, so ravno tovornjakarji tisti, ki so pod drobnogledom institucij za nadzor prometa -> vir zaslužka za državo) 2.) Tovornjakarji so prisiljeni v kršitve zakona, zaradi kapitalizma. Voznik je namreč odgovoren za zamude pošiljke, morebitno nastalo škodo in ne mislite, da tovornjakar pač vozi kot se mu zljubi. Vzamite v roke kakšno knjigo o prevoznih pogodbah pa boste videli, kaj vse mora trpeti voznik -> medtem ko šefi (<- sprejmejo prevozne pogoje in podpišejo pogodbe) sedijo na toplem in z družino, brez da bi za ta posel 1x zavrteli volan ... 3.) Vsi ki imate toliko za povedat čez "agresijo" ki jo povzročajo tovornjakarji s svojo vožnjo, se vprašajte, koliko krat ste videli v škarje prehitevati navadno osebno vozilo (da ne omenjam prehitevanje po desni na AC, HC,...), ali neizpravno vozilo? Koliko krat zasledite ljudi v osebnih vozili z telefonom na ušesu? Se zavedate, da je na cestah mnogo več osebnih vozil, a začuda opazite samo napake tovornjakarje? Mnogo kateri voznik avtomobila, ni sposoben voziti v danih vremenskih razmerah, tovornjakar pa mora, ker mu je to delo kruh! + mobilni telefoni zmanjšujejo koncentracijo med vožnjo in če ste vsaj nekajkrat tedensko na AC boste opazili da se ravno uporabniki osebnih vozil po avtocesti vozijo z mobitelom -> včasih tudi pod 80 km/h. Zgražate se nad prehitevanjem tovornjakarjev med sabo (zaradi zgornje omejitve 100 km/h, lahko slednji prehitevajo zgolj v klančinah - tam se pokaže prava hitrost praznega tovornega vozila in naloženega). 4.) Vozniki tovornjakov resnično niso brezmadežni ljudje, delajo napake in kršitve; vendar v veliki meri ne po svoji lastni volji (v to jih silijo sprejeti prevozni pogoji šefov). Vozniki cel teden preživijo v kabini, zelo malo prostora, brez družine, brez osebe za pogovor, brez kuhinje .... Mnogokrat pa tudi sami niso odgovorni za stanje vozila s katerim si morajo služiti kruh (za to so običajno odgovorni vodilni v družbi -> ampak ker šparajo vsak € za svoj žep, vidiš tovornjake z povsem uničenimi pnevmatikami, nedelujočimi smerniki, lučmi ... - z vedno istim izgovorom: NI DENARJA) Ne pravim, da so vsi vozniki isti, vendar preden obtožujete ljudi, ki si poskušajo pošteno služiti kruh, poglejte iz vseh zornih kotov, ne samo iz enega zornega kota, toplega objema doma! EDEN IZMED POKAZATELJEV VOZNIŠKE KULTURE, PA SO TUDI VAŠI KOMENTARJI - premisli, preden pokomentiraš kaj neumnega! To je zgolj moje mnenje, dopuščam pa, da ima vsak svojega (le naj ga podkrepi z čem in ne bluzi nekaj v tri dni!).
maijster
12. 02. 2012 10.34
-36
ne bluzi,sem vsak dan na AC s sloveniji in tujini po 6 ur z osebnim vozilom,in v austriji ne vidiš-niti ne pomislijo da bi delali to kar delajo na naših AC,prisiljeni so kršit,...ti si dotalni bebec,kako lahko kaj takšnega izjaviš,50 ton je prisiljeno ogrožat življeneja ??, da se prehitevajo tik pred predorih,na vijaduktih,....sam sem službeno ogromno časa na cestah pa jaz sam odgovarjam za svoja dejanja in ni te sile ki bi mi narekovala,kako in kaj naj počnem za volanom !!
neznanec2
12. 02. 2012 10.40
+21
vidim da je tvoja kultura na višku .. pač maš drugačno mnenje kot jaz .. preberi si še enkrat kaj sem napisal ...
User281566
12. 02. 2012 11.28
+13
neznanec2 , se popolnoma strinjam s teboj. Sem poklicni voznik in si čisto realno vse napisal. Maister je pa verjetno eden tistih ki mislijo da so tovornjaki samo v napoto in da se mu morajo vsi umikat .
User615433
12. 02. 2012 12.58
+4
Maister mislim da je edn izmanjkulturnih voznikov ja!
TheGreatRusia
12. 02. 2012 14.53
+7
maijster- AVSTRIJA NI SLOVENIJA, V AVSTRIJI SE DELAVEC-TOVORNJAKAR SPOŠTUJE IN CENI. NE GONI SE GA, KOT TO DELAJO NAŠI POŽREŠNEŽI, KI JIM JE SAMO DO TEGA, DA ČIMPREJ OBRNE FURO IN GRE NA DRUGO. POHLEP, ZATO MORA MARSIKATERI VOZNIK PRESEČI DELOVNI ČAS, HITROST, NDM,... NENAZADNJE SVOJE FIZIČNE IN PSIHIČNE ZMOŽNOSTI, DA BI NA KONCU DOBU 1600EVROV, OD ČESAR JIH POL NA CESTI ZAPRAVI, DEBELUHAR V PISARNI GA PA POVRH ŠE SPREMLJA PREK GPS-a IN KRITIZIRA, ČE TANKA NA ENI ČRPALKI, KER JE 15 KM VIŠE ŠE DRUGA IN MISLI, DA BO NJEGOV VOZNIK ZAMUDIL- LOGIKA ŠEFOV.
User591345
12. 02. 2012 15.40
+11
maijster- ti očitno ne veš za ka se gre... bi te rad vidu pljuvat čez tovornjakarje po 14-dnevni stavki... ti kot "wnb direktor" nebi meu kej jest, pit, pa tud avto bi bil žejn... verjetno misliš, da se trgovine magično same napolnijo, al pa da majo kr zadaj proizvodnjo... študiri z glavo...
maijster
12. 02. 2012 18.33
-5
ma to kar pravite je men jasno itak,saj nimam proti njihomem delu-službi nič,pač pa proti njihovem početju,sam vozim z os.vozilom po predpisih na AC in se ne teram in ugrožam drugih,dejstvo je da se nekateri vozniki tovornih vozil,preveč španajo na ac,kajti ko se začnejo prihetevati rabijo nekaj km. da prehiti drug kamijon,in kaj je dosegel z tem,nič samo dolgo kolono os.vozil za njim,sam tovornjak pa ima predseboj še 100 kamijonov,da negovorim kako malo kamijonov ima varnostno razdaljo med seboj,in ker te nimajo spolh se težko odmakneš hitremu vozilo ali pa težko zapustiš ac,......
User821139
12. 02. 2012 23.43
+3
maijster...kaj ima tovornjakar od tega da prehiti en tovornjak...izračunaj malo: tvoj tovornjak je sposoben peljati 100km/h,pred tabo vozeči pa 85km/h... koliko časa pridobiš teoretično že samo čez slovenijo,če se pelješ 100 namesto 85,kaj šele kam dlje... drugače se pa 100% strinjam z neznancem2 tovornjakarska je težka...
maijster
13. 02. 2012 07.29
-2
čez slovenijo ne predobi skoraj nič,ker preden pripelje od MS do LJ ima pred seboj 500 ali več kamijonov,jaz sam z svojom os.vozilom,če peljem 130 km na uro potrebujem uro do lj če je takšen povpreček,če peljem 155km na uro se samo 5 min. prej v lj,kajti povprečka nemoreš vzdrževati,........praksa,.....
marocanac
14. 02. 2012 14.04
+1
maijster za kolesa ne bluzi,nezannec je lepo napisal!
User591345
14. 02. 2012 18.09
+2
maijster, če bi se tovornjakari vozili "po predpisih" bi šele nastajale kolone, da ne omenjam zamud, ki bi se s tem napravile... po predpisih, lahko tovornjaki, ki prevažajo ADR (nevarne snovi ---> bencin pa take fore) vozili največ 70-75 km/h... omejitev za ostala tovorna vozila z ndm nad 7,5t pa je 80 oz. 90 km/h... tudi ob vzdržani varnostni razdalji 100 metrov, bi se nabrale kolone (več 10 km), kajti prehitevanje po SLO AC je dovoljeno le med urami od 10h - 14h in od 17h - 6h (če se ne motim), zato bi se vsi morali voziti z isto hitrostjo kot prvo vozilo v koloni... prehitel bi lahko samo v klance (samo če ni pred teboj kakšnega tejžjega in počasnejšega vozila (katerih pa je žal na AC polno)... skratka ko potegnemo račun skupaj, ugotovimo, da je bolje da vozijo tako kot vozijo...
Draža
12. 02. 2012 10.11
+21
Vozniki kombijev s hitro pošto so najslabši in nekulturni vozniki na cesti,takoj za njimi pa Romuni.
povrsniste24kur
12. 02. 2012 13.25
+6
pa ne misli si, da v resnici vozijo hitro pošto. takšen imajo le napis, in sicer na vseh kombijih. prevaža se pa 10% navadne in priporočene pošte in 90% paketov. povem ti s prve roke, ker sem tudi sam vozil te kombije 3 leta, da se pa ti tile zdijo najslabši vozniki in z najmanj kulture pa je verjetno zato, ker Pošta Slovenije za to delo sprejema le študente in dijake z napotnicami (vsaj v LJ je tako), ker jih pač manj stane, kot če bi koga redno zaposlili!
mtr
12. 02. 2012 09.24
+29
Js pa mislim da šoferji tovornjakov so dobri vozniki,saj večinoma, glede na število km. Njihov problem je izčrpanost, saj vozijo cele dneve. Nimajo počitka, edino kar ima pri njih počitek so kartice, ko odvozi svoje jo zamenja z drugo in gasa naprej. Krivda za to, so pa njihovi šefi ker jih terajo, plače imajo absolutno premale pol pa tudi na ta način not pridobijo, saj imajo nekateri potem skoraj dvojno plačo! Včasih so bli šoferji gospodje, dans pa so siromaki!!!!!!!!!!!!
User799415
12. 02. 2012 09.39
+11
ja kateri delavec pa danes ni siromak???????
mtr
12. 02. 2012 10.08
+2
kateri delavec pa je biv časih gospod?????
Včasih je delavec mislil, da je gospod. To pa zato, ker mu ni rablo misliti na preživetje tako kot danes. kako bi tudi jaz rad mislil, da sem gospod.
maq1966
12. 02. 2012 20.08
+2
30 let nazaj je voznik v mednarodni špediciji imel 5 x večjo plačo od mehanika. O tem je bilo verjetno govora.
Franci Bajde 1
12. 02. 2012 08.59
+32
Ja spet dva brihtna k noč. Verjetno so pa res za vse hudo krivi tovornjakarji. Tistih 10 km ki jih prevozita na dan pa že vse vesta. Vozniki res da včasih naredio napako, ki je lahko usodna, vendar jo tudi zdravniki, pa imajo plače 20x večje. Narod dragi, ne policija sama država in evropa bi mogla poseči v posel avtoprevozništva. Ogromno stvari se dogaja, Stranke manjšajo cene transporta, država viša ceno goriva, stroški so ogromni, dela pa se za golo preživetje z našimi direktorji na čelu, ki vlagajo miljone dobijo pa bore malo. Npr. Leto 2000. Cena goriva 0.7 eura, plačan kilometer 1.2 eura, stroški zelo majhni, moja plača je bila po vseh upoštevanih pravilih vožnje in počitka 2500-3000 eurov. Vozil sem po Evropi, irski, skandinaviji. Leto 2012 Cena goriva 1.4 eura, plačan kilometer 0.7-0.9 slednji je super, stroški veliko, plača voznika, ki vozi iste relacijo kot jaz nekoč 1500-1.800 eurov., pa še po pravilih ne vozi vedno, ker ga priganjajo stranke in posledično lastniki podjetij. IN SEDAJ KRIVITE VOZNIKE IN NAJ SE VAM SMILIJO VSI GRADBINCI, KI SO V RECESIJI VSE UNIČILI, MI V TRANSPORTU PA GARAMO KO NORI ZA MALE PARE, SAMO DA BI PREŽIVELI. AFER PA ZAČUDA NI, ČEPRAV DELA VELIKO TUJCEV V NAŠI BRANŽI.
User325018
12. 02. 2012 09.10
-17
kaj češ rečt da rabiš 5000eur na mesec v zameno da boš spodoben na cesti... halo. Naredim cca 120k na leto, kar ni veliko malo pa tudi ne.
User744162
12. 02. 2012 09.18
-17
bodoči revež. ne nabijaj! če voznik pri proju, dobi cca.850 eur. netto boš tudi ti preživel z dvakratno vsoto.
Granturismo
12. 02. 2012 09.55
+11
Jz sm trgovski potnik, leta 2001 je bil poln tank passata letnik 2000 5.400 sit, poraba avta je bla 5,4l/100km, moja plača 200.000SIT, danes 2012 je poln tank passata 2009 letnika 90€, poraba avta 7,7l/100km, moja plača 1.050€, zdej mi pa povejte če je to normalno
User500331
12. 02. 2012 10.38
+4
je, dokler lahko voziš passata 2009. Č e bi imel še vedno tistega iz 2000 bi mislil, da nekaj ni v redu.
User281566
12. 02. 2012 13.36
+5
ker se čez Trojane držim omejitve 100 in če je , v tunelu 60, me je vedno srtah da se mi bo kdo v rit zabil. Ker to kar šviga mimo . Osebni, kombiji , ampak NOBEN TOVORNJAK !
User325018
12. 02. 2012 08.42
+17
Sem voznik kombija in sem veliko na cesti. Nekatiri tovornjakarji so res problem. nisem človek ki bi delal gužvo. običajna moja hitrost na ac je cca 135-140kmh po tunelih 105kmh. Ko pa postavijo v tunelu omejitev 60 se je strogo držim, ker v bistvu nikoli ne veš. Pol ti pa na rit prileti kamion, ki ne sme na prehitevalni pas in ti blenda in piska k da je steboj kaj narobe. Ni se mi to zgodil enkrat, je bil pa vedno kk tujc, s kkšnmu velikmu vlačilcem, k da nima zavor in da se zaveda, da če bo počilo, da je zadnji, ki bo poškodovan ...KULTURA NA VIŠKU
Domzalcan
12. 02. 2012 08.58
+32
Jst sm šofer kamiona... in se kar držim omejitev v tunelih, nikol pa nism piskal, če se je kdo peljal v tunelu 60, ker je tolk omejitev, mi pa stisne živc, če se kdo ne zna pelat po omejitvah. Recmo Ljubljanska obvozinca, kjer se folk vozi 70, nekateri celo manj. Ko jih greš prehitevat, pa stisne gas...to me pogreje. Je pa velik tujcev, ki nam slovenskim šoferjem delajo sranje in potem slovenski vozniki vse mečejo v en koš, kar pa me moti. Tudi vozniki kombijev, so nesramni. Kot pravim, ne VSI! So pa po večini mladi vozniki, k mislejo če vozjo dostavni kombi, da so carji in da morjo bit povsod prvi, izsiljujejo prednost, vozijo v rumene, rdeče luči itd itd!
Tetrapan89
12. 02. 2012 08.59
-3
Tudi sam imam veliko podobnih izkušenj z tovornjakarji. Ne želijo izgubiti hitrost pa se ti nalepijo na rit in blendajo čez predore ali omejitvne cone Policisti pa to gladko ignorirajo..Lovijo raje tiste ki vozijo 160 ali 170 km/h, sramota....
marocanac
12. 02. 2012 09.06
+12
za voznike kombijev bi morala veljat omejitve časa vožnje kot za ostale šoferje,ne pa da vozijo dokler ne zaspijo.aja pa poln naložen kombi pa 130 do 140,mislim no to pa je varnost.bedarija no.....
TheGreatRusia
12. 02. 2012 14.59
+5
Domzalcan- ODLIČNO SI POVEDAL, DOGAJA SE, KO NEKOGA ŽELIŠ PREHITETI, TA POSPEŠI- NEVEM ZAKAJ, VERJETNO ZARADI KOMPLEKSA MANJVREDNOSTI, TE OVIRA IN TAKO NASTANE KOLONA, VSAK PA POTEM TROBI TEBI, KI SI V TOVORNJAKU, PRI NAS RES NI KULTURE. NAJHUJE PA JE, KO VIDIM, KAKO OSEBNI AVTO IZSILI TOVORNJAK, KI IMA 40 TON IN TO BREZ POSPEŠKOV, BREZGLAVO MISLI, AH SEJ BO USTAVIL. TOVORNJAK MA DOLGO ZAVORNO POT, NEKATERI TEGA SPLOH NOČEJO OZIROMA NE VEDO!
maijster
12. 02. 2012 08.20
-25
,......99 %,nesreč na AC,je zaradi tovornih vozil,ali zastojev zaradi tovornih vozil,nič novega.....
maijster
12. 02. 2012 08.32
+0
sem vsak dan od pon. do petka na rfelaciji MB-LJ in LJ-MB,tako da vidim in doživljam te zdrahe kamijonarjev na svoji koži,da ne govorim o njihovem prehitevanju kljub takšnim razmeram na cesti,...
User431785
12. 02. 2012 08.48
+26
..... in vsaki dan vidis 100 norcev v osebnih avtomobilih ki ne vedo kaj je varnostna razdalja...
Franci Bajde 1
12. 02. 2012 09.07
+5
OD KJE PA TA STATISTIKA? SAMO IZ TVOJE GLAVE. NE LAŽI IN NE NAKLADAJ, PREVERI STATISTIKE IN POTEM GOVORI.
marocanac
12. 02. 2012 09.08
+11
mislim,da je vsakemu jasno kolko sranja naredijo avtomobilisti.
User799415
12. 02. 2012 09.46
-4
bodoci revez ti si že revež sam si še nisi prišo gor :-)
maijster
12. 02. 2012 10.41
-3
nerabiš statistike to so iskušnje,sicer pa kaj so dnevna sporočila po radio in tv z naših AC ?? pokvarjeno tovorno vozlio tam in tam,prevrnjeno tov.vozilo tam in tam,razsipan tovor iz tov. vozila.,,,,,samo prejšni teden smo vsak dan stali več dni
User281566
12. 02. 2012 13.24
+2
če bi hoteli objavljat koliko je nesreč ki so jih povzročili osebni avtomobili, bi lahko bila ena stran 24 ur namenjena samo temu. še dobro , da jih ni več, glede na to kako jih večina divja ne glede na gostoto prometa in vreme . Kaj so že to, omejitve hitrosti ?