Črna kronika

FOTO: Policist in policistka lažje poškodovana, voznica osebnega vozila pa huje

Ljubljana, 31. 01. 2013 17.05 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na Zaloški cesti v Ljubljani je voznica osebnega avtomobila med zavijanjem levo zaprla pot službenemu vozilu policije. Vozili sta trčili, pri čemer je voznica osebnega avtomobila dobila hude telesne poškodbe, policist in policistka pa lahke.

Nekaj minut pred 16. uro je bila PU Ljubljana obveščena o prometni nesreči na Zaloški cesti.

Na kraju dogodka so ugotovili, da je voznica osebnega avtomobila fiat panda vozila po Zaloški cesti iz smeri Polja proti centru Ljubljane. V križišču z Archinetovo ulico je zavijala levo in pri tem zaprla pot vozniku službenega vozila policije škoda octavia, ki je vozil naravnost iz smeri centra Ljubljane proti Polju. Policijsko vozilo je med vožnjo uporabljalo znake za prednost.

V prometni nesreči je voznica pande dobila hude telesne poškodbe, policist in policistka pa lahke telesne poškodbe. Vsi so bili z reševalnimi vozili odpeljani v UKC Ljubljana, so sporočili s PU Ljubljana.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

KOMENTARJI (622)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

bob87
14. 02. 2013 22.43
Tole s soncem je mal tko tko. Pač sirene so precej močne in če vidiš avto, ki se ne sveti tako očitno, vidiš 100% tudi sirene, tko da to so buče. Če pa nič ne vidiš, potem pa SIGURNO ne pelješ v križišče. Sem zadnič vidu na križišču (eno naprej od starejših občanov trnovo), je rašil prihajal iz moje nasprotne strani, baba na moji desni pa s srebrnim VW Tauranom mirno s telefonom direkt pred njega v kižišče- HALO. Pa jest sm sirene slišu ob radiu dosti prej. Na srečo ji je reševalec ustavu !!! SRAMOTA.
Len?y
02. 02. 2013 15.34
+4
no da vam razjasnim problem in bom čisto fer povedal problem ki je bil na tej temi . Voznico , policaja in policajko osebno poznam in vam povem kako je bilo .Voznica ki je zavijala je čakala da se križišče izprazni ker je bilo sonce nizko jo je zaslepilo in ni videla ne utripajočih luči niti ni slišala sirene ker je malo naglušna(roko na srce tudi jaz dostikrat ne slišim sirene dokler ni policaj čisto za ritjo,drugače je z gasilci in reševalci.manjka jim spodnje utripajoče lučke kot imajo gasilci in rešilčec)pa še enkrat ne zagovarjam nikogar policista pa če osvetli sonce luči ne boš videl da mu gorijo,policist je šel na nujno vožnjo prometno nesrečo zato je šel hitro koliko pa ve samo on.kriva je voznica ki je spregledala policista ali pa ga precenila glede na hitrost.ZDAJ PA NAJBOLJ VAŽNO DOBRO DA SO JO ODNESLI SAMO S POŠKODBAMI IN DA NI NIHČE PREMINIL KAJTI KOT VOZNICA IN POLICIST SO IMELI SREČO ŠE POSEBEJ POLICIST saj bi ga lahko semfor katerega je podru z bokom avtomobila poškodoval kar pošteno
User845486
03. 02. 2013 14.00
+3
Brez veze - nekaterim ne moreš ničesar dopovedati, pa tudi če bi jih s kolom tepel po glavi. Nima smisla. Večina slovenskega življa je zabitega do amena in tu se na žalost ne da nič pomagat.. Brez veze se je sploh karkoli trudit in pojasnjevat, kako je bilo. Zunaj je lep dan in gremo rajši na prehod, bo na koncu koncev več učinka od tega, kot pa da se sekiramo zaradi debilnih komentarjev na tej strani... LP!
User796394
01. 02. 2013 19.14
+17
In zakaj se nekateri tako spravljate na policiste, ki so bili na nujni vožnji??? Obe smeri sta imeli zeleno luč na semaforju, voznica je zavijala LEVO in zaprla pot vozilu, ki je v nasprotno smer peljalo NARAVNOST skozi križišče. Tu je dejstvo, da sta bila policista na nujni vožnji, povsem nepomembno, ker sta imela prednost tudi, če ne bi bila. Če ne poznate osnovnih pravil obnašanja v cestnem prometu, potem ni čudno, da prihaja do takih nesreč.
Tady00
01. 02. 2013 22.36
+2
No, končno preberem tudi nekaj pametnega in predvsem poštenega ter resničnega.
Slavica Miljkovi? Jeram
02. 02. 2013 07.29
+2
žal je takih voznikov veliko, ki izsiljujejo prednost
User17038
01. 02. 2013 18.06
+10
Zadeva je zelo enostavna. Ko voziš bodi maksimalno skoncentriran na vožnjo, ne telefoniraj, ne kadi, ne jej, ne pogovarjaj se, ne štelaj garmina, ne glej nagic na plakatih,... in bodi skoncentriran na vožnjo in dogajanje okoli sebe. Če nimš muske navite do konca in nisi gluh, sliš sireno full prej in temu primerno odreagiraš. Pač tko je, vozila na nujni vožnji imajo prednost in to je treba spoštovati. Samovolja očitno pelje v nesrečo in probleme.
Tady00
01. 02. 2013 15.45
+17
Pa saj ne morem verjet ko berem idiotske komentarje določenih .......ljudi. Najprej razjasnimo nekaj-nisem policistka, ne zagovarjam marsičesa kar se dogaja v našem sistemu, vendar tole....... Jagoda02-govoriš iz lastnih izkušenj kako se prestavlja brzina v avtu, kako se šalta? Se zdiš sama sebi duhovita s takimi primitivnimi komentarji? Klavdija-NIČ NI TAKO NUJNEGA? No, upam in želim ti, da bi ti ali nekdo tvojih bližnjih v nečloveških bolečinah in smrtnem strahu čakal pomoč-in da bi jo čakal nekaj minut dlje zato ker bodo policisti vozili po omejitvah. BRAVO-odličen komentar. Enako velja za vse komentarje o tem, kako pri hitrosti, ki je predpisana na tem delu ceste zagotovo ne bi prišlo do tako hudih poškodb-enako želim tudi vsem vam, ki razmišljate tako bistro-upam, da bo tudi vas ujel trenutek ko boste še kako krvavo težko čakali pomoč mogoče ravno policista-njega pa ne bo in ne bo. In ko se bo končno pripeljal do vas mu čestitajte, da je po coni 30 peljal po predpisih. Priznam, nisem brala vseh komentarjev do konca, saj me je začel bolet želodec ob ugotavljanju koliko primitivizma, nerazgledanosti, podlosti je v določenih ljudeh.
User955144
01. 02. 2013 15.14
+10
lahko ste srečni, ker verjetno še nikoli niste potrebovali pomoč policistov in zato verjetno ne veste, kako veliko pomeni tista sekunda, da prispejo do nas.....nikomur ne privoščim, da bi se mu sekunda zdela tako dolga kot ura ali celo ves dan....ko človeka doleti kakšen nesrečen dogodek, si želiš, da bi bili policisti na tlesk s prsti, ne pa samo z avtomobili in sireno.....
Tady00
01. 02. 2013 15.54
+2
Darko32
01. 02. 2013 16.12
-8
majsikan1 Tvoja razlaga ni opravičilo za vožnjo na blef.
Tady00
01. 02. 2013 16.19
+7
Na blef??? Ma saj nima smisla razlagat nekaj nekomu. Poleg tega-kakšno opravičilo konec koncev pa je lahko za zapreti pot vozilu na Fužinah kjer je preglednost res odlična? Ne obsojam nikogar-niti ne gospe v drugem vozilu. Ker vsak od nas lahko naredi tako bedarijo-saj potreben je le trenutek nepazljivosti. Vendar prosim-kot sem napisala že v svojem komentarju-ko boš enkrat čakal sam ali mogoče kdo od tvojih na nekoga, ki ti bo lahko pomagal-takrat sodi. In takrat vprašaj če so vozili po omejitvah
User845486
03. 02. 2013 13.53
+1
Tady00, temu res nima smisla karkoli razlagat. Do sedaj je na koncu čisto vseh člankov o policiji blatil in žalil policiste. Očitno bi mu zaleglo samo še to, da se izsledi njegov IP in se mu pošlje en pošten plačilni nalog. Če prvi ne bo zalegel, pa še enega in enega in enega... Pa za kazen bi moral it opravljat družbeno koristno delo na policijsko postajo. Za praznit smetnjake v kontejner bi bil že dober.
utek1
01. 02. 2013 13.15
+5
Nekateri,pa ste res nerazgledane opice, če je potek prometne nesreče tak, kot je napisano, je za nesrečo v vsakem primeru kriva voznica,ker ni upoštevala, pravila srečanja,če,pa je policist v križišče zapeljal pri rdeči luči,pa se je dolžan prepričati, da lahko varno pelje naprej,da s tem ne ogroža drugih udeležencev v prometu. Tako, da če je zapeljal v rdečo, bo za posledice prometne nesreče, se pravi prekršek ali kaznivo dejanje odgovarjal voznik službenega vozila policije, ne glede nato, da je bil na nujni vožnji. Da pa je prekoračil dovoljeno hitrost, pa je popolnoma razumljivo, saj zato, pa uporablja posebne svetlobne in zvočne znake, isto kot rešilec in gasilci. Zato, pa ne dajajte neprimernih komentarjev, če ne poznate zakona, ki določa, uporabo posebnih svetlobnih in zvočnih znakov vozil na nujni vožnji.
Darko32
01. 02. 2013 16.10
-4
z tvojim komentarjem se strinjam v točki, da je tudi v službi, če si na nujni vožnji biti previden in pozoren na ostale udeležence v prometu. Tudi sam vedno trdim, da dokler nisi 100% prepričan, da se boš na določeni razdalji ustavil pred oviro vozi tako previdno, da se lahko ustaviš vsak trenutek. JAz pravim takšnim šoferjem, da vozijo na blef v križišče in se sploh ne zavedajo kaj lahko naredijo.
User845486
03. 02. 2013 13.54
darko32, TI si en veliki blef. Samo blef te je in nič drugega. Če še ne razumeš - pojma nimaš o pojmu!! In kako si en tak blef sploh upa blefirat
bamani
01. 02. 2013 12.34
-5
krivi policaji na križišču morajo vseeno pogledat levo desno in zmanjšat hitrost za varnost drugih in sebe
Darko32
01. 02. 2013 16.11
-4
To je tudi kultura v prometu, da moraš pogledati levo in desno, da si zanesljivo prepričan. Tukaj pa se jasno vidi, da se je vozilo z policijskim vozilom na blef.
User845486
03. 02. 2013 13.56
+1
User596793
01. 02. 2013 12.26
-9
Ja policaj je vozil policajka je pa za šalt hebel držala in brzine prestavljala
Tady00
01. 02. 2013 15.56
+6
Jagoda, vse sem napisala že v svojem komentarju prej, a tebi moram prav še posebej. NE VOZI SE KOT SOPOTNICA ČE SO TOLE TVOJE LASTNE IZKUŠNJE KAKO BRZINE PRESTAVLJAT. In še nekaj-poskusi se spuščat malce manj nizko s svojim načinom razmišljanja.
User964430
01. 02. 2013 12.09
+3
In kaj zdaj? Policista sta bila na nujni vožnji, sliš se jih že od daleč. Ženska pa je pač ženska, pomoje že tako ni dobra voznica, zraven pa še radio + telefon + popravljanje makeupa. In pol se pač naredi to.
skradin
01. 02. 2013 12.01
-5
ženska, policajka, avto.......a je mogoče še blond.....????
Darko32
01. 02. 2013 11.56
-3
Me zanima, če upajo napisati, da so POLICAJi zapeljali v rdečo na nujni vožnji. To bi rad slišal danes, da bomo videli kako so nepristranski ti njihovi člani komisije.
Pancho57
01. 02. 2013 12.12
+7
Nisem iz LJ, pa bi tebe vprašal če si ti in poznaš to križišče. So mogoče semaforju tako urejeni, da prihaja do podaljšanja gorjenja zelene luči za zavijanje v levo. Namreč obe udeleženi vozili sta vozili po Zaloški
Darko32
01. 02. 2013 16.06
+1
Pancho57 Ni res. Ljudje tridijo, da je POLICAJ na nujni vožnji peljal v rdečo in ta ženska je imela zeleno luč. TAm zraven po pregledu googla je kar nekaj blokov, gostiln in drugih lokalov. ZAto je veliko očividcev in ne verjam, da bi ženska med vožnjo ob konjici telefonirala in si urejala šminko, kot nekateri blefirate. NA kraju dogodka po podatkih naj bi bil kriv POLICAJ. ZAto me čudi, da je 24 urni molk v koreknosti poročila za ljudi, ki se napajajo iz proračuna. Vsakemu se zgodi nesreča in to je človeško. Ni pa moralno, da se zavaja javnost. Bodimo pošteni in to javno razčistimo, da se nebo v bodoče dogajale te stvari.
Pancho57
01. 02. 2013 16.33
darko32 Kaj ni res. V članku zgoraj točno piše, da sta obe vozili vozili po Zaloški, eno iz centra, drugo proti centru in to drugo je v križišču zavijalo levo in zaprlo pot ravno vozečemu vozilu
Internist7
01. 02. 2013 11.33
-3
policaji mislijo da so glavni in da se lahko vozijo kakor oni hočejo...
User845486
03. 02. 2013 13.35
+1
User450039
01. 02. 2013 10.48
+16
Ko so me učili vozit, je inštruktor vedno poudarjal glej daleč naprej, imej pod kontrolo leve in desne, spremljaj kaj delajo spredaj in zadaj, karkoli storiš vedno poglej za sabo in preveri ali lahko varno zmanjšaš hitrost, zaviješ ali ustaviš. Vožnja in menjava pasov brez smernika te lahko stane življenja! Predvsem pa ne ogrožaj drugih, opozarjaj in skušaj rešiti situacijo , če le moreš. Pa kljub temu ,da me to spremlja vedno , se kdaj zgodi resnično prava butasta neumnost, pa naslednji hip moraš biti trezen in se osredotočiti na okolico še toliko bolj.
DeBill
01. 02. 2013 11.20
+0
Avto pri 120km/h prevozi 30m/s. Če stojiš razporejen v križišču in je pred teboj avtomobil potrebuješ, da s odmakneš cca. 7s. V tem času prevozi vozilo (policjotsko) 210m, po domače, v prometu ob gneči je izven dosega dobrega zaznavanja smeri in hitrosti povprečnega človeka.
DeBill
01. 02. 2013 11.20
-1
Če računamo že reakcijski čas potem so bili daleč vsaj 300m, ko je prišla voznica. Vsi reševalci vedo, da bodo prepeljali križišče brez problemov ampak z zmanjšano hitrostjo in tako, da je varno. Policjoti tega pač ne vedo.
Primzy D Mimzzy
01. 02. 2013 11.26
+1
malinom zdej si me spomnu na mojga inštruktorja tnx
vezuv_
01. 02. 2013 10.45
-6
hmmmmmmmmm ženska zaprla pot policajem mmmmmmm v semaforiziranem križišču, in zdaj bodo rekli, da je voznica zapeljala čez rdečo luč. hhhhhh kar neki glede intervencij, o kateri govorite nekateri - če se kaj naredi traja kar nekaj časa, da se primigajo zato bolj malo verjamem intervenciji.
User845486
03. 02. 2013 13.36
+2
očitno še nikoli nisi rabil intervencije - moli Boga, da jo glede na tvojo brihtnost tudi nikoli ne boš rabil...
Primzy D Mimzzy
01. 02. 2013 10.43
+17
nesreča se je zgodila zrd tega ker so bli na nujni vožnji, verjetno spet kaka prometna nesreča na obvoznici, ženska je pa klub temu kriva ker sireno se ja sliši, če pa vozš kot da si sam na cesti se ti pa potem zgodi to. in mene res čudi da ni še več nesreč ker folk res vozi tko kot da so edini na svetu, ne pogledajo ne desno ne levo samo grejo in tut čez rdečjo še vozjo, potem so pa policaji krivi ker grejo pomagat. vsi tisti k pišejo proti polcajem, ne jih klicat k boste vi mel nesrečo, al pa ko vs bodo okradl, NE JIH KLICAT, a vm je jasno. in še to po zaloški divjajo ljudje z hudimi avti, ne vem zakva, ampak polcaji še niti zdaleč ne grejo tok hitr kokr tisti mazohisti mercedezi, bemfli, audiji. njih pa noben en vid ne. zdej se spomnim še ene nesreče rešilca na nujni vožnji ko se je prevnu na bok. to je vse zrd brezvestnih voznikov. vse dokler sami ne bojo rabil pomoči so ti reševalci, polcisti, gasilci samo v nadležno breme po mišlenju večine udeležencev v prometu. mnogi bojo moral premaknt klikerje v svojih glavah
vezuv_
01. 02. 2013 10.53
-17
yap a si bil očividec te konkretne nesreče ali samo svojo teorijo otresaš naokoli. Sem ženska in vozim avto, sem imela tudi nesrečo in ne ti meni reči, da pri hitrosti 50 km (kot to velja za Zaloško) se avto prevrne streho. Moja teorija je, da je ženska , ki je zavijala levo vozila po predpisih in 50 km/h, priletel je policijski avto s še enkrat takšno hitrostjo, posledica trka je bila, da je počasi vozeči avto dobesedno dvignil v luft hitro vozeči policijski avto - malo fizike. Mojo trditev lahko preveriš z avtomobilčki, s katerimi se igra tvoj otrok, boš videl rezultate.
Pancho57
01. 02. 2013 11.08
+5
vezuv_....meni slike ne potrjujejo tvoje teorije
Arab
01. 02. 2013 11.15
+2
vezuv_ Zaloška je 60kmh (dvo pasovnica), tam kjer je bila nesreča.
Primzy D Mimzzy
01. 02. 2013 11.21
+10
pišem po izjavah verodostojnih prič in po tem kar sem sam videl in slišal nekaj sekund po ropotu. policaj je peljal s sireno in z lučmi. slišal se ga je že 500m daleč. zato sem kr malo jezen kaj vse pišejo ludje. še ko so se prevrnil je sirena tulila, zgleda je niso mogl ugasnt ker pr prevračanju se v kabini vse potrga pa četud je pršraufano. in ja jst sm tut mel že nesrečo zato vem. Absolutno je kriva ženska ker če nisi pozoren pri vožnji nisi za na cesto. omejitev na zaloški je 60 km/h zato lahko kar lepo utihneš , ker vidm da sploh ne veš kva pišeš. si še ena proti policajem. jst pač nisem. zavedam se če nrdim prekršek in če me dobijo ga bom plačal. pa nehte pisat taki k niste iz LJ ker nimate pojma .
User882444
01. 02. 2013 11.49
+3
a kr ženska kriva ? pa je lahk pričakvala da kdo pripelje nasprot več kot 100 km/h... a to povprečn voznik zna predvidet
Darko32
01. 02. 2013 12.00
-4
yapii ZAnimivo. Ali lahko najdeš to pričo in poveš katera lučka je gorela na semaforju, ko je POLICAj prišel v križišče mimo femaforja. Ali je gorela rdeča??????????? Ali je gorela ženski na semaforju ZELENA??? Vsakemu se lahko zgodi nesreča, vendar bodimo pošteni in spoštujmo pravico in poštenje in povejmo, da je zamočil kar presvetli POLICAJ v tem priemru.
Primzy D Mimzzy
01. 02. 2013 12.14
+6
haha policaji, reševalci in gasilci imajo na nujni vožnji prednost pred vsemi ne glede na semaforje. pa jst res ne morem verjet kko eni razmišlajo. a če gori rdeča se more pa polcaj k ma nalogo z sireno in lučmi na rdeči ustavt in počakat na zeleno. jao jst upam da takim res takoj uzamejo izpite. mazhosti
User845486
03. 02. 2013 13.38
+1
darko32 - blef - si si bil ti slučajno priča PN? Kaj se mešeš zraven, če ne veš, zakaj se gre? A si bil tam na kraju??
chimo
01. 02. 2013 10.41
+5
Za vse manj pismene člane portala citiram še enkrat izsek iz zgornje novice: "Policijsko vozilo je med vožnjo uporabljalo znake za prednost." iz tega lahko sklepamo da NI ŠLO za nizke hitrosti. Hvala za pismenost Slovenija.
vezuv_
01. 02. 2013 10.54
-10
po mojem če bi bile sirene vključene, ta ženska nebi zavila v levo, ker bi jih slišala - torej morali so jo vklopiti tik pred križiščem, - moje mnenje
User485618
01. 02. 2013 10.20
+0
sE PRIDRUŽUJEM MNENJU DA JE ENO VOZILO ( VERJETNO POLICIJSKO ) ALI CELO OBA , prekoračila HITROST IN TO NE ZA MALO. tAKA POSLEDICA NE MORE BITI PRI HITROSTI 50 KM/H ALI 70 KM /H !!! SEM 100 %.
klavdija herga 1
01. 02. 2013 10.12
-2
koperja sta bla kriva...ker je vozil 140
klavdija herga 1
01. 02. 2013 10.12
-3
nimajo veze prednostne lampe...ne moreš it 140 po zaloški. nič ni tako nujnega
Primzy D Mimzzy
01. 02. 2013 10.33
+3
nekateri grejo z bemfli m5 200 po zaloški, jih gledamo iz bloka ko drvijo mimo pump
User1012378
01. 02. 2013 14.12
+4
najbolj smešno je k sediš na stolu za računalnikom in se na vse dogodke spoznaš kot tudi vse vseste kako se je zgodilo. Ti klavdija bi mogla delat na kakšnem inštitutu ali forenzičnem laboratoriju ker znaš ocenit koliko so policaji vozili v tem primeru. Sploh ni šlo za ne vem kako hudo prometno zaradi hitrosti to da se vozilo obrne je dovolj majhen pločnik kot v tem primeru in ko avto bočno drsi je avto na boku tudi pri 20 km na uro. To tudi pove podatek da sta bila policaja lažje ranjena da pa je bila voznica hujše poškodovana pa je samo zaradi majhnosti avta panda in pa bočnega trka ki je za vse nas že pri manjših hitrostih lahko zelo usoden. Kadar so hitrosti čez 70 km na uro in to oba avta ponavadi so vsi vklešečni v takih primerih. nad sto pri čelnem trku ali bočnem pa so redko ki preživijo ne samo zaradi udarcev ampak sile na notranje organe katere so zelo velike in nam zelo močno poškodujejo notranje organe kot so arterije srce pljuča vranica itd..
Tady00
01. 02. 2013 17.10
+5
Nima niti smisla komentirat kaj dost. Tole kar prebiram v teh komentarjih......., Zato, kot sem že prej napisala- lahko se le strinjam s temi besedami-upam, da boste kdaj v hudih bolečinah in strahu čakali pomoč ene izmed interventnih služb. In močno upam, da bo ravno to interventno vozilo na poti do vas imelo kar čimveč rdečih luči na semaforjih, kar čimveč območij na katerih je omejitev hitrosti 30 in seveda upam, da bodo ta vozila peljala strogo po predpisih in ne ogrožala idiotov, ki se največkrat ne znajo niti umakniti. Lep dan želim
User845486
03. 02. 2013 13.41
+1
Folk nima pojma, vsi se pa imajo za strašno pametne in potem bluzijo kr neki povprek. I feel Slovenia! Tipično slovensko :(
batom@pinkponk.com
01. 02. 2013 09.49
-8
tipično za slo: oblast jih odnese brez posledic, ljudstvo pa s hudimi poškodbami :-)
User845486
03. 02. 2013 13.41
+1