Črna kronika

Dečkovo življenje visi na nitki

Maribor, 12. 02. 2010 18.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Danica Ksela
Komentarji
61

Zdravstveno stanje 6-letnika, ki je med plavalnim tečajem v mariborskem kopališču skoraj utonil, je še vedno kritično. Odgovornost za nesrečo preiskujejo kriminalisti, starši pa napovedujejo ovadbe.

Zdravstveno stanje 6-letnika, ki je med plavalnim tečajem v mariborskem kopališču skoraj utonil, je še vedno kritično. Odgovornost za nesrečo preiskujejo kriminalisti, starši pa napovedujejo ovadbe.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (61)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

pikica567
15. 02. 2010 20.20
Če bom kdaj imela otroka, ga bom sama naučila toliko plavati, da se ne bo utopil, preden stopi v šolske klopi, kot so mene naučili starši. Očitno se otrok res več ne da zaupati niti strokovnim delavcem. Žalostno.
Karmen Matjaši?
15. 02. 2010 17.49
ja,ja,saj se noben z nobenim ne strinja,očitno jih ti tudi dobro poznaš,pa verjetno tudi veš kako na lahek način prit do denarja.NAJBOLJ UBOG JE FANTEK PA NOBEN DRUG!On edini bo nosil posledice,pa če dobijo miljone.Vendar tudi milijoni ne povrnejo vsega,pa če ste še vsi tako pametni in krivite vse,ki so pač bli tam.
outsid3@gmail.com
15. 02. 2010 13.11
+1
nesramnost Vsi samo ugibamo kaj je bilo. A ne? Verjemi pa, da starši pogosto podcenjujejo bolezen, pravtako tudi učitelji. Do napake je lahko prišlo z vseh strani ne samo s strani učiteljev. Za enkrat ne moremo trditi kdo je kriv, zato ne moremo kriviti ne učiteljev, reševalcev in staršev...ministrov...Kaj se je dejansko zgodilo bo pa pokazala preiskava, ki bo objektivna, ne tako kot so ti naši pogledi polni čustev in subjektivnih mnenj. Jaz sem želel le povedati, da niso samo učitelji edini, ki so lahko odgovorni.
isan
15. 02. 2010 11.03
@cx7 - če jih pa tako poznaš, pol tudi veš zaka v tožbo! Drugače pa se vzdrži. Eni jih tudi, in se žal ne strinjamo s tabo!! @outsid3 - starši povedo v šoli, niso pa dolžni ekstra opozarjat plavalne učitelje. Sicer pa, če zdravnik dovoli otroku na plavalni tečaj, potem tukaj ne gre več za vprašanje otrokovega zdravja, a ne??
London-64
14. 02. 2010 20.18
+1
Zdaj ste pa vsi skup že absurdni. Tud če je bil otrok bolan, to ni opravičilo, da niso opazili utapljajočega malčka. Saj otroka sigurno ni kar požrlo na dno bazena, halooooo!!! Močno pa dvomim, da njegova učiteljica ni vedela za njegovo operacijo in astmo, saj take stvari običajno starši povedo vzgojiteljem.
outsid3@gmail.com
14. 02. 2010 16.30
nesramnos... saj ne gre za prisotnost staršev na tečaju. Če starši vedo da je otrok bolan, naj to povedo. Ne vidim razloga da bi se to zamolčalo??? Gre samo za eno ustno pojasnilo, zdravniško potrdilo...pogovor, da je otrok bolan in da se mu naj posveti več pozornosti.
outsid3@gmail.com
14. 02. 2010 16.22
+1
RICHard28 Standardi določeni s strani ministrstva so 8 neplavalcev na enega učitelja plavanja. Tu ni nobene požrešnost, saj je učitelj plačan na uro in ne na število učencev. Verjemi da bi vsak raje delal z enim kot z osmimi! Nihče od nas ne ve kaj se je dogajalo, možno je marsikaj. Lanhko da so res krivi učitelji, lahko da so starši, lahko da kaj čisto tretjega...tudi če učitelj odlično opravi svoje delo, obstaja nek riziko. Pa še nekaj, starši ki želijo 100% varnost pa naj plačajo 50 e na uro, da se bo nekdo individualno ukvarjal z njihovim otrokom, pa še tam lahko pride do česa.
goljat25
14. 02. 2010 15.14
+1
Bravo cx7! Kolko vidim si trenutno edini, ki poznaš kolko tolko ozadje te družine! Če je normalno, da je na 6 letnega otroka pisano premoženje, pa seveda na oba starša vsakemu po eno??? V medijih se delajo boge, drugač pa so navadni zajedalci!!! Ne me narobe razumet, sočustvujem z njima, za otroka, kar pa se tiče njunih potez po vsega 2 dneh od nesreče pa niti slučajno!!! Taka je slovenska družba pač, niti nismo tolko različni od naših južnih balkancev ojoj :S
Karmen Matjaši?
14. 02. 2010 13.01
+1
Kot je rekel Jaušnik:največ vemo povedat o tistih,ki jih ne poznamo in je dobil nagrado.Če bi vedeli v kakšnih razmerah živi fantek,se vam starši ne bi tako smilili.Mami se gre samo za denar,se vam zdi normalno,da po dveh dneh že kalkuliraš?!Moja hčera je bila stara 15 mesecev,ko je bila v bolnici zaradi salmonele,pa na tožbe niti pomislila nisem,želela sem samo,da čimprej ozdravi!
Tonček Balonček
14. 02. 2010 10.08
Podatki o zdravstvenem stanju so dostopni le pooblaščenim, običajno svojcem ali skrbnikom, ne pa medijem! Kdo bo odgovarjal?
roberto1
14. 02. 2010 01.07
richard s podpišem,oklofutal bi pa uotside3 sramota,da taki ljudje živijo
RICHard32
14. 02. 2010 00.02
Tragično res. Samo dejstvo je, da so 100 % krivi vzgojitelji in reševalci iz vode. Starši so zaupali otroka v dobri veri, da je na varnem. To je popolna šlamparija s strani vzgojiteljev. Naj pa imajo manjšo skupino otrok, da bodo imeli nadzor. Tu pa je spet denar v igri (požrešnost). Razumem starše, da v obupu iščejo maščevanje. Naj plačajo odgovorni. Čeprav pa res, to nima nobene veze z okrevanjem otroka. Vso srečo mu želim.
isan
13. 02. 2010 18.18
@outsid3 - se strinjam, če je otrok bolan mora starš obvestit učitelja. Ampak - a ni malce nelogično krivit starša, ki ga ni bilo tam, ker nekateri starši ne moremo spremljat otrok povsod, sploh, ker je to v času pouka ter službe! Ali pa mogoče vsi, ki ste imeli kdaj otroke ste jih spremljali na plavalne tečaje, pa smučarske, pa šolo v naravi,.... Ne verjamem!! Kolikor vem, to ni možno. Določeni otroci v prisotnosti staršev niti ne funkcionirajo, torej je tudi zaradi tega zaželjeno, da se starši umaknemo ob stran, (če je že kdaj kakšen uletel na tako stvar). n potem smo zopet kje? Čigava krivda? Vendar pa so naši komentarji o iskanju krivca totalno nesmiselni - zato je preiskava. Upajmo raje, da bodo delo opravili maksimalno uspešno, ter če bo potrebno tudi z izjavami otrok. Res so majhni, ampak tak otrok bo prej povedal po pravici, kot bilo kdo drug.
outsid3@gmail.com
13. 02. 2010 17.21
igor.gojcic te citiram: Tukaj gre za odgovornost tako vaditeljev plavanje kot reševalcev, kot tudi učiteljev, ki spremljajo otroke, in že sicer po svoji dolžnosti morajo biti ves čas z njimi, pravila tečaja oz. kopališča tega ne spremenijo. Pozabil si odgtovornost staršev. Učitelj ne sme sam posegati v zasebnost otroka in pri njegovem osebnem zdravniku poizvedovati kakšen je zdravstveni status otroka. To lahko ...morajo! Učiteljem sporočiti starši!
outsid3@gmail.com
13. 02. 2010 17.17
Nikomur ne privoščim takšne nesreče, kot jo doživljajo ti starši a vseeno! Odgovornost za nezgodo lahko nosijo tudi sami starši! Če niso ustrezno obvestili učiteljev o bolezenskem stanju utroka, je odgovornost na njih. Sam sem imel primer, ko je otrok med vadbo doživel krizo in ni mogel vdihniti! Nihče ni vedel, da otrok doma uporablja pumpico in da je asmatik. Kako naj potem vem in ugotovim, da je otrok bolan in da potrebujem prilagojen program vadbe???
CorseFiat
13. 02. 2010 13.42
naj odstopi šolski minister...
Mihaela Cvikl
13. 02. 2010 09.45
Tako sedaj pa da nekaj jaz povem. Zelo mije hudo in si niti ne predstavljam, kaj sedaj starši vse prestajajo, koliko je to neprespanih noči in borbe ter upanja.Držimo pesti. Res pa je po svojih lastnih izkušnjah govorim, da otroci takšne starosti ne znajo počasi hodit, ker se bojijo, da bodo kaj zamudili. Imam 7 let stari hčeri in jima vedno govorim, naj ne tekata, ampak to velja samo za nekaj minut in ponovno se pospeši korak in preide v rahel tek nato pa gas. Pravijo, da je otrok šel na WC, mogoče se je že takrat kaj zgodilo, je morda padel, saj je imel mokre noge, se kam udaril in nato ko je prišel do bazena se je pač zgodilo to kar se je. Menim pa, da je otrok dovolj star, da gre sam na WC.
Ramzess
13. 02. 2010 09.39
Ni napak, da sta se odločila za ovadbo, saj je že zdaj preveč sprenevedanj, odrasli se prepirajo, otroci, ki poznajo resnico, sami so fantka potegnili iz vode, dva izmed njih, pa še vedno niso povedali svojega. Na sodišču bodo morali pričati, ali se bodo odrasli pa spet izgovarjali na njihovo mladost in neverostojnost (stereotip odraslih). Ker trenutno govori samo ena stran, ki za povrh ščiti lastne interese, je cela zmešnjava, čas je da spregovori še druga stran, četudi so otroci. Te pravice jim ne morejo vzeti, čeprav ... teorija eno, praksa drugo.
punca08
13. 02. 2010 09.37
se strijnjam z gojcicem
punca08
13. 02. 2010 09.34
drugače se mi pa zdi čudno - tle se lahko komentira pri VBaričeviču pa se ni smelo - tudi tu je življenje človeka v ospredju