Črna kronika

Čudež na avtocesti

Dunaj, 06. 01. 2008 18.06 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Avtobus s predvsem makedonskimi zdomci je v bližini Gradca v Avstriji zdrsnil z nadvoza. Najmanj 40 je poškodovanih.

Danski avtobus s 50 potniki, med katerimi so bili predvsem Makedonci, ki delajo na severu, je v bližini Gradca na avstrijskem Štajerskem zdrsnil z nadvoza nad avtocestnim križiščem in padel osem metrov nižje na avtocesto. Najmanj 40 potnikov je bilo pri tem poškodovanih, med njimi trije huje. Eden od težje poškodovanih potnikov je trenutno še vedno v intenzivni oskrbi.

Večina potnikov je makedonskih državljanov, ki so se po novoletnih praznikih v Makedoniji vračali nazaj na delo na Dansko. Kot domneva policija, naj bi voznik spregledal izvoz za tunel Plabutschtunnel, nato pa ga je zaradi premočnega zaviranja pri hitrosti 100 km/h zaneslo. Pri tem je prebil betonsko varnostno ograjo na mostu in treščil na avtocesto pod nadvozom.


Sreča v nesreči

Le nekaj sekund pred tem je pod mostom peljal drug avtobus. Če bi avtobus priletel nanj, bi bile v prometni nesreči tudi smrtne žrtve, je dejal eden od policistov.

Zaradi udarca se je z avtobusa odtrgalo več sedežev. Potnike, ki so bili po nesreči v šoku, so takoj odpeljali v tunelsko kontrolno sobo, kjer je za njih poskrbela krizna itervencijska skupina. Tam bodo počakali nadomestno vozilo, ki jih bo prepeljalo na Dansko, takoj ko bo to mogoče. Če nadomestnega avtobusa ne bodo mogli priskrbeti še isti dan, bodo za njih organizirali zasilno nastanitev.

Dieter Pilat, vodja poklicne gasilske brigade, ki je priskočila na pomoč, je situacijo opisal kot zelo mirno, saj tako odrasli udeleženci nesreče kot tudi otroci niso podlegli paniki. Pravi, da se je zgodil pravi čudež, da so vsi potniki preživeli.


UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

KOMENTARJI (16)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User199756
12. 01. 2008 20.07
peacemaker tebe na vlak pa bo... kakorkoli že tega ne bo nihče nikoli dosegel da bodo tovornjaki po evropi na vlak
User299682
11. 01. 2008 15.42
šleperje na vlak, pa bo!
User199756
11. 01. 2008 15.30
sharona šleper sploh ne gre 120 na uro pa tudi noben ne more z njim tolk pelat po navadni cesti a si normanlna.. pa odloč se k enkrat pišeš da se vozjo 120 na uro pa da se jim/nam mudi, drugič pa da delamo zastoje... zastoje delate vi z osebnimi vozili in ne mi.. kolikokrat moram prehitet osebnega na navadni cesti da lahko normalno peljem ker on cinca spredi.... velikokrat.... ti si tista/tisti ki dela zastoje... pa na vlak idi v službo boš pa prej pa še okolja ne boš osneževala/val
User14072
08. 01. 2008 03.41
mihec.zupopihec, čeprou nism pro. voznik pa vseen prevozim 50-60 tisoč letno. Se pa strinjam s tabo, in tud sam sm nehote kdaj naredu kakšno neumnost pred šleparjem, no od zdej naprej se bom trudu da ne bom več. Moraš se pa zavedat, da nam z osebnimi avti marsi kaj ni jasno, glede šleparjev; nas prehitevate, čez 500 metrov pa zavijate iz glavne na stransko pa moram js bremzati s 40 tonam zato k vi ne morete čez nasprotni
User272343
07. 01. 2008 22.55
mihec.zupopihec, se strinjam s tabo, da ste šoferji večkrat zaničevalno obravnavani, ampak. iz mojega konca slovenije ti javljam, da je pri nas za 90% nesreč kriv tovorni promet. šleparji, ki vozijo čez naše kraje 120 na uro, ki imajo preveliko hitrost, da bi ustavili pri rdeči luči, ki prehitevajo druge šoferje na avtocestah....ne mečem vseh v en koš.mogoče si eden redkih, ki upošteva predpise.sama še pač nisem srečala šoferja z nalepko "do 80km/h, ki bi na cesti z omejitvijo 90km/h peljal 80 (vedno je peljal več).poleg tega si, kot si sam rekel, si sam izbral to službo, ti živiš praktično na cesti (ne v slabšalnem smislu tega vzet), nekateri pa ne živimo zato, da bi po 8-9 urnem delavniku morali preživeti na cesti 2 uri več zaradi šoferjev, ki povzročajo zastoje(predstavljaj si:zjutraj se vstaneš ob 6 namesto ob 7, zato da bi do 8 bil v službi.domov prideš ob pol šestih, če je sreča-in to na relaciji 20 km!!!!) ne pravim, da ste krivi šoferji, ampak celoten sistem, ki vas sili čim hitreje pripeljat stvari iz enega konca na drugega. zato nekaterim včasih pač popustijo živci-vam ali nam.žal.
User199756
07. 01. 2008 15.29
tinie100 seveda se vozim z osebnim avtom... veš 1-2 uri zamude te lahko stane da v petek v tujini ne boš naložil, v soboto ne delajo oziroma ne nalagajo in boš po nepotrebnem fasal vikend paket, k bi drugače lahko bil doma in namesto da bi prišel v petek ponoči nazaj domov boš prišel šele v ponedeljek zvečer in kaj to pomeni, da svojih ne boš videl 14 dni namesto 5 dni in to samo zaradi enih k ne znajo in si ne upajo vozit po predpisih, tam kjer to dopušča.. in veliko je takih šoferjev osebnih vozil, ki se po ravnini kjer je omejitev hitrosti 90km/h vozijo 60km/h za njimi je neskončna kolona, nasproti so avtomobili, da ne morš prehitevati pa se moraš 80 km za njim vozit k ima frajer čas oziroma se ne upa peljati.... k sm z osebnim ni panike k sm mimo njega tako k ga bi preskočil ampak k sm pa z šleperjem kljub 600 konji potrebujem kr nekaj metrov da prehitim osebno vozilo na navadni cesti, sploh če imam polno tonažo, pa ponavadi k začneš na navadni s šleperjem prehitevati ti pa frajer za nalašč zraven tišči gas prej pa tega ni mogel ampak potem pa lahko sm da ga tovornjak ne bi prehitel in take bi blo treba zmetat iz ceste še prej pa tako nažgat da na kaj takega še v sanjah ne bi upal pomisliti, da bo oviral promet k ga boš pa prehiteval pa nalašč zraven gas tiščal... sm do neke mere strpen voznik in tudi velikokrat odstopim prednost voznikom k so na stranski sploh če so gužve in kolone, ampak kar je preveč je pa preveč, k opazuješ nekatere pa so stari 40 ali pa 30 ali pa 60 let pa ne moreš verjeti kaj delajo na cesti, kot da bi nalašč to delali sploh takrat k so največje gužve na cestah... srečno vožnjo vsem
No pa dejmo
07. 01. 2008 14.11
Sploh nevem zakaj delate vedno tak baubau iz prometnih nesreč. Pač enostavno enkrat en ni zbran enkrat drug ni zbran, in bolj enostavno bi bilo da vsak pazi na drugega pa je. Če si poklicni voznik ali pa dnevni voznik ki se pelješ samo v službo 5km na dan, si v isti nevarnosti. Malo več strpnosti na cesti in tudi tukaj, ker če ste tukaj takšni, kakšni ste šele na cesti. Srečno vožnjo vsem.
Darth Sidious
07. 01. 2008 11.53
Zmerom ko je kaka novica o nesreči se na tem portalu oblikujeta 2 pola. Poklicni šoferji in vozači. Vsi smo udeleženi v prometu. Eni vozijo 40tonsko scanio, eni vozijo 800 kilskega swifta, nima veze. Strpni in potrpežljivi bi lahko bili vsi. Poklicni šoferji vozijo da zaslužijo kruh, vozači se vozijo do mesta kjer zaslužijo kruh. Bottom line, vsi služimo kruh. Predalčkat se pa ne splača ker je v obeh primerih polno raznih cvetk na cestah in tako vedno bo. Niso pa vsi za v isti koš. Posploševanje je grda razvada
Ramzess
07. 01. 2008 11.39
Spirit |="Ni potrebno, da je nekdo udeležen PRI nesreči, da lahko oceni psihično stanje ljudi PO nesreči. Zakaj je dal to izjavo? Zato, ker bi bilo njegovo delo v primeru panike precej oteženo." Že res, da ocenjevalec ni nujno udeležen PRI nesreči, vendar je treba upoštevati, to si ti zanemaril, da ocena psihičnega stanja ljudi PO nesreči ni enaka tistemu MED nesrečo. Preveč je razlik za takšno posploševanje, ob katerega se vedno znova spotikamo. Res je da panika precej oteži delo, pa ne leto, nebrzdana panika in histerija sta odgovorni za mnoge žrtve med nesrečami, pa tik po nesrečah, taki ljudje sami sebe in druge potegnejo v smrt. Čeprav se nihče v to ne poglablja, je prav neverjetno koliko napak in ja, neumnosti, naredijo ljudje med nesrečami in katastrofami, kar jih, jasno, stane življenja, poleg pa potegnejo, po možnosti, svoje bližnje, tudi otroke, oz. soljudi. Zanimivo kako ljudje, recimo, umrle v okoliščinah nekega potresa, zaokroženo štejejo vse za žrtve potresa, ne glede na dejanski vzrok za smrt, dejstvo da število žrtev v naravnih nesrečah, nikoli ni bilo in ne bo realno, dejansko, preveč je ta civilizacija navajena posploševati in zaokroževati. Kako taka dejanja vplivajo na njihovo karmo, ni znano direktno, lahko pa sklepamo iz indirektnih ali podobnih primerov, ki so zgodili zunaj takih okoliščin, razumeš kaj hočem reči.
User265491
07. 01. 2008 10.28
Mihec.Zupopihec, to da si poklicni šofer, že vemo. Ampak to še ne pomeni, da si edini, ki zna vozit. Glede na to da si različnim ljudem že celo grozil, da jih boš zgazil ali nasadil s svojim šleparjem, bi si celo upal trdit, da bi moral tisti, ki ti je dal izpit, v zapor zaradi povzročitve splošne nevarnosti.
User281138
07. 01. 2008 10.25
Daj mihec z. ne se jezit samo na voznike os. vozil. Vsi smo enaki, vsem se mudi, vsi se pehamo za denarjem! Kaj ti ne voziš avta? A se z tovornjakom furaš po SLO, ko ne delaš? Daj se pelji 1x od kopra do prekmurja in nazaj z os avtom, pa poizkusi štet kolikokrat ti vzame prednost tovornjak ali kombi (beri poklicni šofer) in kolikokrat voznik os vozila. Poklicni šoferji bi morali biti vzor strpnosti in fer vožnje na cesti, ki vam je vsakdanji kruh. Ura ali dve na dan zamude ni vredna človeškega življenja. V veliki večini pa žal nastradajo vozniki os avtomobilov (tudi ne samo po vaši krivdi). Vam pa se še poveča zamuda pri dostavi. Tisti ki planirajo dostavo Just In Time, se tudi zavedajo da se pri transportu lahko zgodijo tudi nepredvidljive stvari. Jaz potrebujem za 40km poti v službo 1h vožnje. Zaradi gostega prometa. Če se zgodi prometna nesreča, pa tudi po 3-4 ure, če obtičim in ni izhoda iz zastoja. Važno je da pridem na cilj živ in zdrav. Zamuda pomeni nadure tudi pri meni. Tudi vozniki os vozil smo zgarani in nam koncentracija in živci popuščajo zvečer ko se vračamo proti domu. Nekateri imamo tudi popoldanske obveznosti, pri katerih smo vezani na čas. No res pa je, da ste slovenski šoferji še kar znosni, ampak tujci so pa res poden od podna. Pri slo šoferjih se še kak najde, ki mu je znan pojem kultura za volanom. Tudi v os. vozilih je vedno več nestrpnosti. Če kdo vozi po pravilih, bi ga večina najraje kar porinila z ceste, tako tiščijo za njim in silijo ven na nepreglednih ovinkih. Če je promet gost, pomeni da ni prehitevanja!!! To enim ni jasno in zato je toliko prometnih nesreč, ko se 2 takšna srečata (prehitra in nestrpna). Najslabše je, ko nastradajo nedolžni. Zato vam vsem udeležencem v prometu polagam na dušo: STRPNO in VARNO vožnjo. Vozite Z varnostno REZERVO in ne na meji kot dirkači na pisti (na cesti nikoli ne veste kaj vas čaka za ovinkom). Držite varnostno razdaljo in nakažite spremembo smeri vožnje preden prehitevate ali zavirate. Ne vozite pod vplivom alkohola, tablet ali drog. tinie
User24101
07. 01. 2008 09.10
mihec, lepo si to napisal, se podpisem.
User199756
07. 01. 2008 08.20
igor.gojcic zakaj ti nisi kak minister ali pa kak forenzik za prometne k si vedno tako pameten glede prometnih pa vedno citiraš besedila iz novinarskega poročila, dej odpri kako privat agencijo ali pa ne a veš kaj naredi če si sposoben seveda, pejd delat izpit za avtobus pa idi vozit iz makedonije na dansko... upam da ne boš mel kakšne prometne ali pa kakega prekrška, ker ti si popoln in teb se ne more kaj zgodit.... tolk k smo poklicni šoferji na cesti, sploh v mednarodnem prometu imamo tako zelooooooooooooooo malo nesreč, napram vam amaterjem tu v sloveniji z osebnimi avtomobili, ki so 10 krat manši od naših vozil!!! dej nehi citirati pa pametovati pa se oglašaj takrat k boš na mesec prevozil več k pa 1000 km, recimo k jih boš okroli 15000 povprečno tako kot js, potem k boš veliko stvari videl na cesti, k boš začel primerjati tuja cestišča z našimi, k boš videl tujo kulturo na cesti in obnašanje proti slovenski, k boš videl vsak dan najman eno hudo prometno nesreče, k boš sam v kakem kritičnem položaju in bo potrebno tvoje znanje, tvoje izkušnje, tvoji refleksi, k boš ponoči in podnevi na cesti, k boš videl kaj vse so zmožni vozniki na cesti, pa še bi lahko našteval ampak ne bom ker je brez veze, k vi amaterji itak ne boste nikoli dojeli kaj mi poklicni vozniki počnemo da robo pripeljemo na cilj, vi pa pljuvate po nas pa nas krivite za stvari za katere nismo mi krivi (ne govorim o tem primeru), nam blenkate in trobite na AC, nam izsiljujete prednosti, nas prehitevate, čez 500 metrov pa zavijate iz glavne na stransko pa moram js bremzati s 40 tonam zato k vi ne morete čez nasprotni pas na stransko, ker je nasproti polno prometa, se vozite z osebnimi pod omejitvijo, mi smo pa omejeni z časom vožnje in delovnim časom, delate zastoje kjer je le možno, potem pa ste vi k se dnevno vozite cca. 50 km v službo in nazaj domov, pa v nedeljo k maši in v avtopralnico, pa 1 krat na mesec k mami na obisk k je 100 km proč, potem boste pa vi pametovali pa nekoga nekaj obtoževali pa pojma nimate o teh stvareh in tej službi... dej zamisli se malo, pa meni ni težko vozit šleperja, saj sem se sam odločil za ta poklic, js sm na to ponosen, da sem sposoben peljati nekaj ki je dalše od 4,5 metra in težje od 1,3 tone... kritični ste in boste vedno vi s temi malimi jajcami ki jih niste jih ne in jih ne boste znali vozit... ne pametuj pa o drugi stroki o kateri nimaš blage veze posvečaj se raje svojemu poklico, razen če ga nimaš in zajedaš državo za tistih 200 evrov k se ti pač ne ljubi delati... pa srečno vožnjo vsem.. poklicne voznike pa pusti na miru, ker ni lahko biti 8-10 ur na dan zbran na cesti (uradno), pa paziti na druge ki delajo napake in se izživljajo ker imajo pač avtomobile
User270544
07. 01. 2008 06.35
G. Igor Gojcic, si predstavljaš mirne Slovence po taki nesreči? Da ne bi noben delal panike? Ni potrebno, da je nekdo udeležen PRI nesreči, da lahko oceni psihično stanje ljudi PO nesreči. Zakaj je dal to izjavo? Zato, ker bi bilo njegovo delo v primeru panike precej oteženo.
User46767
07. 01. 2008 00.30
Saj tisti izvoz je res bolj šlampasto naret...
Ramzess
07. 01. 2008 00.25
"Kot domneva policija, naj bi voznik spregledal izvoz za tunel Plabutschtunnel, nato pa ga je zaradi premočnega zaviranja pri hitrosti 100 km/h zaneslo. Pri tem je prebil betonsko varnostno ograjo na mostu in treščil na avtocesto pod nadvozom." Res imajo srečo pri takem kretenu za volanom, pa kaj potem, če je zgrešil izvoz, na cesti se zavira tako efektivno, sploh pa ni imal za kaj, rikverc tako ali tako ne sme peljati, ali kaj je mislil. Voznika čaka zahteven postopek pred sodnikom, kar nekaj CPP-ejev je kršil. Sploh pa potem takem avtobus ni zdrsnil z nadvoza, to je čisto nekaj drugega, poleg tega pa skozi ograjo ne moreš kar zdrsniti, pa kje vam je logika. "Če nadomestnega avtobusa ne bodo mogli priskrbeti še isti dan" Zakaj ne bi mogli, ne isti dan, v isti uri ga bi morali priskrbeti, zdi se, da je spet birokracija vmes, tako kot povsod. "Dieter Pilat, vodja poklicne gasilske brigade, ki je priskočila na pomoč, je situacijo opisal kot zelo mirno, saj tako odrasli udeleženci nesreče kot tudi otroci niso podlegli paniki." Hm, prav rad bi vedel, kdaj (no, to vemo) in po čem je ta gospod vodja ocenjeval ali so bili ljudje (odrasli in otroci) med nesrečo panični ali ne, glede na to, da sam sploh ni bil prisoten. Do takrat ko so njih obvsetili in so prišli na kraj nesreče, je ta bila ta že mimo, in ljudje so ustrezno ukrepali in se reševali iz razbitine. Čeprav je tako vedenje ljudi spoštovanja vredno, ker je še vedno sorazmeroma redko, pa taka izjava ni prav logična, šef gasilcev ni prava oseba za tako izjavo, le kaj je hotel sicer z njo potrditi. Kako lahko ocenjuje in presoja o nečem, česar ni videl in v čemer ni sodeloval.