Črna kronika

50-letnik bodečo žico napeljal čez pohodno pot

Ruše, 07. 08. 2020 09.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V začetku julija je 50-letni Rušan preko priljubljene pohodniške gozdne pešpoti na Ruškem Pohorju napel plastično mrežo, na vrh katere je namestil še bodečo žico, so ugotovili policisti. Ovadili ga bodo zaradi povzročitve splošne nevarnosti, za kar je zagrožena kazen od enega do osmih let zapora, so sporočili s Policijske uprave Maribor.

Očitno je bila 'past' namenjena predvsem kolesarjem in tekačem, ki radi uporabljajo to pohodno pešpot.
Očitno je bila 'past' namenjena predvsem kolesarjem in tekačem, ki radi uporabljajo to pohodno pešpot. FOTO: PU Maribor

"S tem dejanjem bi lahko ogrozil življenje morebitnih pohodnikov ali tekačev, pa tudi kolesarjev, ki nemalokrat uporabijo to pešpot za kolesarski spust in bi se lahko ob trčenju v oviro huje poškodovali," so danes izpostavili na mariborski policijski upravi. Tokrat k sreči poškodovanih ni bilo.

Ruški policisti so sum storitve kaznivega dejanja povzročitev splošne nevarnosti obravnavali 5. julija. "Z ogledom kraja kaznivega dejanja so ugotovili, da je takrat še neznani storilec v noči na 5. julij na Martnici na območju Ruškega Pohorja preko priljubljene pohodniške gozdne pešpoti, za ovinkom in za gostejšim rastjem, med dvema drevesoma zavezal gradbeno PVC mrežo, na vrhu katere je napeljal še bodečo žico," so pojasnili na policiji.

Z zbiranjem obvestil so policisti ugotovili, da je storitve dejanja osumljen 50-letni Rušan, ki so ga že kazensko ovadili Okrožnemu državnemu tožilstvu v Mariboru. Policisti ob tem še preverjajo, ali je osumljenec vpleten tudi v druga podobna kazniva dejanja, ki so jih obravnavali na Pohorju.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (371)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

juhan11
12. 08. 2020 12.36
+7
Če gredo komu motokrosisti na živce, je v gozdu precej lahko poiskat drevo, ki ga požagaš čez stezo, po kateri se vozijo. Država pa naj, namesto da samo kaznuje vsepovprek, zagotovi varne proge za vožnje z motokros motorji, če že dovolijo prodajo takih vozil. Samo davke znajo pobirat ...
Spliskan
12. 08. 2020 11.24
+1
Ubogi ljudje, še dober da to prizadene samo ljudi in ne živali... Cepci...
mzz66
09. 08. 2020 09.45
-9
Če je pameten, NIKOLI ne bo priznal, da je dal bodečo žico tam. Samo rdečo mrežo. Bodečo žico je sigurno dodal kak naravovarstvenik iz kakšnega XY društva. Zdaj pa dokažite.
Covid 19
08. 08. 2020 13.11
+0
Še to bom napisal..imam teto v Mehiki in sem z enega privat posestva letel ko raketa pred repetirko..dobro,da mu je ona razložila,da nisem od tam in ne poznam njihovih navad..sem mu potem,ker sem zmotil njegovo posest prinesel flašo prvovrstne tekile in sem ga poklical in jo pustil na meji njegove lastnine..zvečer smo že pili skupaj in je rekel,da,ko spet pridem,da se moram oglasiti,pa zraven mi je dal neverjetno lepo žlico z vdelanim mestom na sredini..stari kavboj je bil v resnici pravi car in zakladnica znanja..
Apostol1
08. 08. 2020 13.25
+17
covid 19..... Mehika je Mehika in če si ti želiš enako stanje v Sloveniji si malo ali pa kar veliko nor. Beremo kar se Mehike tiče od umorov , ugrabitev in še kaj in na nek način je skoraj logično , da so zaradi teh razmer vsi oboroženi ,kar pa seveda vodi tudi v veliko več umorov in tako stanje si v Sloveniji vsaj zaenkrat ne moremo predstavljati in upam , da tudi v prihodnosti ne. zato je to, napenjanje žice , da se lahko kdo zelo hudo poškoduje dejanje barbarstva , ki ne sodi v nobeno družbo.
METKA102
08. 08. 2020 11.26
+10
Pri nas je tako, da kar ni izrecno prepovedano, je vse dovoljeno. Pa še tisto kaj dosti ne pomaga. Npr. prehajanje železniških tirov. Piše: pozor, vlak, smrtno nevarno, ali kaj v tem smislu, a se še vedno najde junak, ki zapelje pod vlak.
janez11
08. 08. 2020 11.14
+23
No novinarji. Pa napišite v čigavem gozdu oz. Na čigavem zrmljišču je postavil zaporo. Če je to storil na svojem bi bilo tudi prav da se to mapiše. Ker je vsak lastnik dolžan kot dober gozpodar da zaščiti svoje premoženje. Tako ti poveko policisti, če ti kdo ukrade stvar ki ni zaščitena, ali avto ki ni zaklenjen.
Tomy Bananas
08. 08. 2020 12.59
+4
Šumsko voče
09. 08. 2020 08.31
+3
Janez11 mal si zakone preberi pa pol komentiraj
Iniesta
08. 08. 2020 10.03
+18
Vse lepo in prav, vendar se zna folk v gozdu obnasati zelo neprimerno ... to z bodeco zico je pa res preterano ...
scipio
08. 08. 2020 09.22
+9
Nisem za omejevanje gibanja po gozdovih v Sloveniji, razumem pa tudi pritožbe lastnikov zaradi ravnanja raznih divjakov in brezvestnežev. Ali mora v tej sloveniji res vsaka nova stvar voditi do konfrontacije med skupinami? Smo res dežela čisto navadnih in vedno hujših primitivcev in rokovnjačev? Če se da prepovedati motorne sani izven za to določenih površin, se da prepovedati tudi quade in podobna vozila in jih spraviti na zanje določene površine, poti in ceste. Za kršitve uvesti kazni, a ne z rezalnimi žicami, tomahavki, minami in podobnim...
Covid 19
08. 08. 2020 08.45
+22
Če je bilo to narejeno na njegovi posesti,kar niste napisali in so info kar nekaj na pol,je naredil pravilno,ker sem jaz na svoji enako.V Avstriji,Švici,Italiji..je privatna lastnina sveta,v Mehiki te lahko lastnik ustreli..kaj mislite,da je v slo vse državno,vse naše in lahko hodi vsak kjerkoli?Izbite si to čimprej iz glave dokler ne letijo sekire..lastnina je izključno od lastnika in pika amen..če pa je tip gradil po tujem,pa je jasno,da ne sme..
Covid 19
08. 08. 2020 09.05
+11
Naša lastnina je zgrajena iz žuljev in krvi naših prednikov in nas,lomili so se,ko so na roke odsranjevali na desetine kubikov kamna in obdelovali zemljo,da ni vse postalo divjina,tako,da tisti,ki mislite,da lahko hodite povsod in počnete kar se vam zljubi,pridite,pa boste videli kako se pri nas tem rečem streže,..
scipio
08. 08. 2020 09.14
-4
Covid, živiš v Sloveniji in ne v Mehiki ali v Namibiji. Če imaš gozdno posest, si odgovoren, da jo vzdržuješ, in pravico, da črpaš les iz nje ali da jo prodaš, ne pa da omejuješ gibanje, gobanje, lov in kar je tega prehajanja in sprehajanja. Sicer pa si postavi betonsko ograjo okrog nje, če ti oblast to dovoli, in po vrhu napelji električno žico, če ti še to dovolijo, in imej potem tam svoj Dachau buchenwald. Normalni ljudje pa bomo spodobno in tudi veselo hodili tam, kjer so lastniki človeški in vedo, kaj in za kaj je gozd.
Novi uporabnik
08. 08. 2020 10.47
+7
če je bodeča žica na popularni poti po kateri se kolesari in podobno, je jasno da je lahko ovira zelo nevarna. Pohabljeni motoristi ali kolesarji bi bili strošek države. Zato ni kul da jih pohabiš.
Covid 19
08. 08. 2020 12.56
+7
Scipio,v moj gozd ne pride nobeden,ga ni zakona.Nisem pa proti pametnim ljudem,ki iščejo počitek,senco,sprehod..lahko pridejo tudi na pir,težava so barabini in turisti,ki serjejo naokoli,na črno taborijo,kradejo les,celo kurijo,puščajo smeti..takega ga pa zadavim .proti normalnim ljudem pa nimam nič.Prej našteti vključno s kolesarji in motoristi pa mi povzročajo zelo nevarno alergijo..kako to zgleda pa jih že kar nekaj ve..
Apostol1
08. 08. 2020 16.22
-1
Covid 19...... A si res tako butast ali pa ti momentalno kaplja tekoči biološki odpadek na možgane . Morda je res v Mehiki lažje ubiti človeka ker se itak kar na veliko med seboj streljajo , toda v Sloveniji ,ki velja za eno najvarnejših držav na svetu pa to ni tako enostavno , ker to se pri nas obravnava kot umor in prav je tako in če bo kdorkoli prišel v tvoj gozd , ti boš pa zagrešil umor ali pa ga boš trajno poškodoval , boš šel sedet in upam da vsaj za 30 let ,ker ljudje s takim razmišljanjem kot ga imaš ti ne sodijo v civilizirano družbo in mimo grede povedano. Mehiko si lahko s teto vred nekam zatakneš . Pa brez zamere razmisli kaj zagovarjaš in posledično tudi pišeš.
Drekachi24
08. 08. 2020 08.42
+23
No, tudi divjaki na kolesih so povzročitelji splošne nevarnosti. Kdo pa obravnava njih?
Novi uporabnik
08. 08. 2020 10.49
+4
policija, v kolikor povzročijo nesreče ali kršijo CPP
Moros
08. 08. 2020 08.27
+31
roblem so motociklisti, šririkolesniki itd. ki z svojo divjo vožnjo po gozdu, travniku itd. uničujejo zavestno tujo lastnino. Tako da popolnoma podpiram dejanje lasnika. Pohodnik bo enostavo lahko šel mino, saj je lastnik ustrezno oznacil mesto. Divjake na morotrji pa naj sreča pamet. Vsi ki odobravate takšno početje se pa javno izpostavite da pridem jaz k vam na dvorišče, v vrt ali pa stanovanje malce škode narediti pa da vidimo če še boste potem enakega mnenja.
Covid 19
08. 08. 2020 08.50
+10
Moros absolutno se strinjam.Ko je pri meni lansko leto za kolesarji letela sekira je bil hitro mir..
hondak
12. 08. 2020 10.38
-1
Covid 19.....prosim povej kje je ta tvoj gozd...da pridem JS z kolesom do tebe pa da vidim če boš za menoj upal metat sekire.............Da se ti ne bo zgodilo slučajno da boš iz lastne posesti letel direkt na policijo. Da te vidim FRAJER, povej KJE je ta gozd, da vidim če si res tak HRUST!!!
krizasrednjihlet
13. 08. 2020 18.08
+0
Točno tako, kot je rekel Hondak, bodi frajer in povej kje je ta tvoj gozd, da te vidim s sekiro, ker ti obljubim, da bo sekira končala v tvoji riti. Še prje te pa bom tako namlattil, da ne boš niti vedel kako se kličeš. Pffff...frajer s sekiro!
Nimasmisla
07. 08. 2020 19.54
+30
Po privat gozdovih kopljejo in si postavljajo ovinke žagajo drevje in uničujejo podrast a sedaj jih pa naj pohvalim saj imajo roglo pa pohorje in krajnsko goro sam tam je pa treba plačat
Tone 12345
07. 08. 2020 19.40
-14
RES sem na planini notranjski zavil na kolovoz da bi se malo odpocil pa prileti v 1 minuti neki kao lastnik kaj tukaj delam!je rekel da je to njegovo!pa nobenih tabel privat zemljisce nič!
MikiM
08. 08. 2020 08.06
+9
Po kolovozu se seveda ne smeš vozit z avtomobilom, za to so namenjene kategorizirane ceste + gozdne ceste, na katerih voziš na lastno odgovornost. Vse, kar ni kategorizirano, pa ni namenjeno vožnji. To sicer tisti redki inšpektorji tudi kaznujejo, ampak ponavadi nasankajo domačini... vsaj v trnovskem gozdu je tako.
G8J
07. 08. 2020 19.00
+27
A vi bi bili veseli da vam nekdo skače in uničuje vaše zemljišče? Odkar so se MTB-jevci in downhill-erji razpasli je totalen kaos
Tone 12345
07. 08. 2020 19.34
-37
Kaj pa je vaše zemljišče???to zemljišče je od mati zemlje!!NE VAŠE!!NI OD NIKOGAR!!!!
krava_muca
07. 08. 2020 21.36
+29
Arktika, potem pa pridem jutri na tvoj vrt po malo krompirja in solate. Itak je vse NAŠE!😂
MikiM
08. 08. 2020 08.13
+19
Se pravi zagovarjate, da se po tej materi zemlji brezvestno vozi z motokrosi in 4-kolesniki in uničuje podrastje, se na veliko pleni gobe, mah in še kaj. Mati zemlja je zelo hvaležna!! Lastniki so tisti, ki leta in leta skrbijo za te gozdove. Zakaj? Da potem po njih lomastijo, plenijo in uničujejo ljudje, ki pravijo, da je to od matere zemlje. Potem tej materi zemlji naredite uslugo in se odstranite, iz gozdov in travnikov in njiv... ljudje brez pameti in vesti!
Covid 19
08. 08. 2020 08.57
+8
Arktika kre. ..naše zemljišče je sveto,zgrajeno z žulji naših prednikov in nas,umirali so za to,čistili na desetine kubikov kamna,na roke,da boste nekateri sedaj mislili,da hodite lahko kjerkoli,pojavi se pri meni,pa boš videl,kako se pri nas tem rečem streže..
mikitr
07. 08. 2020 16.19
+25
Ah,smo država bivšega socjalizma z sloganom ,kdor dela nima pravic,....
Laker
07. 08. 2020 16.15
+28
Zakljucek: - kmet naj na vsako od svojih 150 parcel, ki jih ima, nabije tablo: privat lastnina - in to z vseh 4 strani parcele. - za parcelo dobi par evrov subvencije, teh par evrov je prispevalo vec kot 1000 000 davkoplacevalcev v drzavi, to pa pomeni, ker je vsak prispeval drobiz, ki ga ne znamo niti poimenovati, lahko po tej parceli vsak davkoplacevalec dela kar hoce. - v primeru, da na tej svoji parceli postavis skakalnico, na kateri se nekdo poskoduje, te bo poskodovani davkoplacevalec se tozil, ker nisi vzdrzeval objekta, on pa ni vedel - kljub tablam- da ne sme gor. - itd
Krematorij666
07. 08. 2020 17.20
-20
Tako je, odpove naj se "par" € subvencije, do 70% nepovratnih sredstev ori nakupu kmetijske mehanizacije in naj dela kot moramo vsi mi...poleg rok naj uporablja še možgane.
Moros
08. 08. 2020 08.12
+4
Potem pa pričakujem da bodo vsi preostali deali petek in svetek 365 dni na leto brez počitkov, dopustov itd. pa da vidimo kao boste povem veseli. Priviligiranci.
BrNuS
07. 08. 2020 16.14
-16
Skoda, da se sam ni zakajlal v to njegovo past, more biti nek veleum tale 50 letnik, kaj se bi kaksen otrok se peljal s kolesom... bognedaj po njegovi hosti mu lahka zemljo znuca...kekec.
Marjan Marodi 1
07. 08. 2020 19.04
+26
Ti si pa pameten .. od koga je pa lastnina ? A si mu jo ti kupil .. najbolje da vsi povprek vozijo uničujejo in odmetavajo smeti , ja ..??
Moros
08. 08. 2020 08.14
+9
Dej povej kje živiš pridme malo nabunkat tvoj avtomobil ali pa stanovanje zakuriti sej te nebo motilo ker itak ni tvoje.
Frankenstajn
07. 08. 2020 15.31
+43
Javne površine so dostopne vsem zasebne pa naj bodo zasebne ker se nekateri sprehajalci in drugi nekulturno obnašajo odmetavajo ovitke bonbonov, robčke in obnašajo se kot da je vse njihovo je prav da se do neke mere lahko prepove.
Tomy Bananas
07. 08. 2020 15.41
-45
Dokler dobivate subvencije iz naših žepov morate lastniki biti čisto tiho
Krematorij666
07. 08. 2020 15.49
-7
Gozd je javna in ne zasebna površina. Imaš lokal in 10 parkirišč, ki si jih sam postavil. So zasebna ali javna parkirišča? JAVNA!!! Privat zasebna bi bila, če so varovana z zapornico a v tem nebi dobik obratovalnega dovoljenja. Gozd je Javen, če ga pa ogradiš pa zaseben. Ali ga je dovoljeno ograditi ne vem, vem le, da ima kolega oboro in je seveda ograjena in v njo je vstop nedovoljen.
Kozjancan
07. 08. 2020 16.32
+24
Pol ti bo pa veja na kepo padla se bos pa joko da lastnik gozda ni poskrbel za drevesa . Kar je javno je javno kar je zasebno je zasebno .
Marjan Marodi 1
07. 08. 2020 19.09
-3
Kaj pa si ti butl il prispeval ? Halo ?? Morate biti tiho .. a si ti nore gobe jedel ali si po naravni poti tako ruknjen.??
Marjan Marodi 1
07. 08. 2020 19.11
+3
Marjan Marodi 1
07. 08. 2020 19.13
+14
To še ne pomeni , ds lahko s Krosarji in nevem s čem vse divjajo , uničujejo in odmetavajo smeti . Ali po tvojem ??
Frankenstajn
07. 08. 2020 15.23
+24
Mu bodo davek za zemljo plačali kolesarji in tekači
Tomy Bananas
07. 08. 2020 15.41
-23
Laker
07. 08. 2020 16.19
+17
Uporabnik1095190
07. 08. 2020 21.49
+10
Tomy Bananas: Omisli si potem še ti neko posest pa boš videl koliko subvencij boš dobil,če ne boš garal cele dneve. Če daješ takšne izjave,samo potrjuješ,da nimaš prav veliko pojma,koliko subvencij dobi nek kmet. Seveda vsi vidite samo velike kmete,ki res dobijo večje zneske,manjše pa samo ta pomoč še drži pred propadom oz. opustitvi kmetovanja. Pa saj imamo uvoz a ne? Briga takšne kot si ti za samooskrba,raje kupujete drugorazredni šrot po diskontih.
dante
07. 08. 2020 15.15
+13
Če je zemlja njegova lakho dela ka hoče,