Peter Handke se v Zmerjanju občinstva ukvarja s temeljnimi principi gledališča in na svojski način operira z jezikovnimi zakonitostimi in raziskuje njihove razsežnosti. Sebastijan Horvat z mednarodno zasedbo radikalizira problem jezika194160- v predstavi bodo poleg slovenskih ustvarjalk v materinem jeziku spregovorile Nemka Valentina Čabro, Danka Susanne Judson, Bolgarka Radost Kostova194160- in ga konfrontirale s prezenco, gibom. Predstava Nevarno razmerje temelji na ženskem principu in ne provocira, kot bi bilo vsled Handkejevega teksta pričakovati, pač pa zapeljuje.
Sebastijan Horvat je svoj režijski koncept opisal kot ustvarjanje vizualnih in slišnih pokrajin: dogajanje na odru ni izrazito fokusirano, zato se gledalec lahko sam odloča, kateri plasti in delu (igralke in plesalke so razporojene na desno in levo stran odra) bo sledil. S Horvatovimi "pokrajinami" je povezan tudi prostor uprizoritve194160- Pošta, ki omogoča širok spekter pogleda in z "zimskim vrtom" problematizira mejo med gledališko fikcijo in realnostjo. Intimna ustrojenost predstave ne prenese množičnega občinstva, zato je zimski vrt, ki sprejme do 120 gledalcev, več kot primeren.
Nevarno razmerje je po Ionu in Juliette Justine že tretji projekt Sebastijana Horvata v produkciji E.P.I. Centra