Nogomet

Mourinho po zmagi na derbiju: Nekateri zaradi domnevno spornih sodniških odločitev kar naprej jokajo

London, 19. 01. 2014 21.32 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
Matjaž Ambrožič
Komentarji
57

Tekmo med Chelseajem in Manchester Unitedom (3:1) je zaznamoval Kamerunec Samuel Eto'o, k je dosegel klasični hat-trick. S tem je postal prvi igralec Chelseaja v zadnjih šestdesetih letih, ki mu je uspelo na eni tekmi proti vragom zabiti trojček golov.

Jose Mourinho in Branislav Ivanović
Jose Mourinho in Branislav Ivanović FOTO: Reuters
Zanimiv je bil tudi zaključek srečanja, ko je bil zaradi grobega, a vendarle ne pregrobega, prekrška nad Edenom Hazardom izključen kapetan Uniteda Nemanja Vidić. Jose Mourinho, ki je, kljub vodstvu in navidezno že v prvem delu priigrani zmagi, zelo goreče spremljal ves obračun in se nad nekaterimi potezami svojih varovancev v drugem polčasu razhudil tako, kot da bi ti lovili zaostanek, je stoto zmago Chelseaja pod njegovim vodstvo ocenil tako: "Zadovoljen sem s tremi točkami. Obenem sem vedno vesel, če kateri moj igralec prav izstopil To je čudovit trenutek za Samuela. Zasluženo smo zmagali, vseeno pa si nismo zaslužili, da bi bili v prednosti z 2:0 že takoj po prvih 45-ih minutah. Manchester United si naglega zaostanka torej ni zaslužil, saj so v tekmo vstopili boljši od nas. Seveda je imela tekma nato povsem drugačen značaj. Izid 3:0 je, res, razblinil dvome o zmagovalcu, toda nasprotnik se ni predal. David Moyes je ukrepal, zamenjal nekaj igralcev in Manchester United je bil spet zelo prepričljiv. In ko so izid znižali, sem čutil, da je moja ekipa že utrujena. Moji igralci so pretekli veliko. Včasih smo nasprotnika prijeli že na njihovi polovici, drugič spet so morali moji napadalci preteči dolge razdalje na poti skozi njihovo strnjeno obrambo. Mislim, da smo v prvem polčasu izgubili preveč žog. Jones in Carrick sta zelo dobro zapirala prostor. Oscar, Willian in Hazard navadno teh težav nimajo. Našo igro bi poimenoval kar "ponižno". To pomeni, da znamo prepoznati, kdaj je nasprotnik upešan in kdaj je ta v zanosu. Temu primerno se znamo nato odzvati. Je pa res, da smo imeli kar srečno, ker smo s prvi strelom na njihov gol dosegli vodstvo, po drugem pa smo vodili že z 2:0."

Tiskovne konference Joseja Mourinha so vselej izjemno dobro obiskane.
Tiskovne konference Joseja Mourinha so vselej izjemno dobro obiskane. FOTO: Matjaž Ambrožič
Novinarje zbrane na tiskovni konferenci po derbiju nas je zanimalo tudi, kaj si strateg še vedno tretje uvrščenega moštva na lestvici Premier lige (Cheslea točko zaostaja za Manchester Cityjem in dve za vodilnim Arsenalom) misli o izključitvi Nemanje Vidića. "To so frustracije, ki jih prinese neugoden rezultat. Tudi moji igralci so že izkusili podobne. Eden je imel žogo, Nemanja ga je zrušil. Ne vem. Mogoče je bil prekršek za oranžni karton, mogoče. Ravno nekje vmes, nekako. Sodnik je bil dober, Phil Dowd je s tekmo opravil dobro. Svojim igralce zapovedujem, da naj sodnikom ne otežujejo življenja, da naj ne komplicirajo. Nekateri trenerji svojim varovancem naročajo prav nasprotno. Zdaj ne govorim o Davidu Moyesu, da se razumemo. Pred začetkom sezone smo imeli menedžerji sestanek s sodniki. Morda so nekateri moji kolegi na ta sestanek že pozabili. Tako se dogaja, da nekateri igralci zaradi domnevno spornih sodniških odločitev še kar naprej jokajo." Portugalec je bil nato naprošen še, da pripomni kakšno k rekordu, to je k najhitreje doseženi stotici zmag, ki jo je Premier ligi pridelalo moštvo pod vodstvom enega trenerja. "Za rekorde mi ni mar. Važne so tri točke in to, da bomo tudi naslednjo tekmo zmagali. Je pa zanimivo, da sem prvo zmago s Chelseajem dosegel proti Manchester Unitedu, tako kot to današnjo stoto. In tudi to, da je, nenazadnje, prejšnji trener Manchester Uniteda do sedaj ohranjal ta rekord. Vsekakor pa, sto zmag pomeni tristo točk za Chelsea. In današnje tri točke so še kako pomembne."

Izid, 22. krog:
Chelsea
- Manchester United 3:1 (2:0)
Eto'o 17., 45., 49.; Hernandez 79.
RK: Vidić 90.


 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (57)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Jerad
20. 01. 2014 13.38
+9
Sem navijač chelsea:) ampak če gdo joka nad sodniki vedno je pa to mourinho, spomnite se kako je bilo pri realu haha po vsaki izgubljeni tekmi z barcelono je cmizdil, drugače pa je odličen trener
RM 2014
20. 01. 2014 12.10
-4
LP . Jst pa mislim da man united rabi edina đeka ali pa morato ali benzemaja v napadu kot ima chelsea etoja
bergla 1
20. 01. 2014 12.15
+6
Napad sploh ni taka težava... Obramba in sredina, sploh wingerji...
DGOT
20. 01. 2014 11.28
+6
Ko tvojemu klubu gre si pameten, lani ko ti v Realu ni šlo pa so bili vedno krivi drugi !Tito Vilannova je skoraj ostal brez očesa zaradi enega poraza. Sram te bodi
Hachi
20. 01. 2014 20.44
+0
mi smo ostali brez enega pokala zaradi enega sodnika :D
dalmatinijan
20. 01. 2014 11.10
+4
res je car.njegov slog igre sicer ni pasal k realu največjemu klubu v zgodovini,kjer zraven zmag moraš igrat tudi napadalni nogomet,ampak za premier ligo je pa kot nalašč.verjamem da se bo mourinhova chelsa naosvajala lovorik.
Kiki hajime
20. 01. 2014 11.08
+3
Se tapravi uglaša. Sam nej se spomni kok je užaljen, če ne sodi v korist klubu, ki ga vodi in
Hachi
20. 01. 2014 10.42
+8
90 posto spodnjih komentarjev je ČE ČE ČE ČE ČE ČE ČE ČE.... Zadnjic je Oscar odigral prekrsek v kazenskem in ga je Mou javno okrcal, za kar se je Oscar potem tudi opravicil. Kateri trener je to ze naredil????? GA NI. Ko je Azpi zelel se malce potencirati prekrsek nad njim, ga je Jose dvignil, ces naj se ne dela in naj igra naprej, ker to pac ni Spanska liga. Vidicev prekrsek je pravilno rdec karton. Ko je vse odloceno in pokosis nasprotnika, ob tem pa ni niti drobtinice nakazal, da bi sel na zogo, ampak povsem na igralca, je to zasluzen rdec karton. Je pa res, da bi za start z obema iztegnjenima nogama, pa ceprav je odnesel zogo, moral pordeceti tudi Rafael, vendar mislim, da se je Dowd odlocil dovolj razumno, ker ni zelel se dodatno podzgati frustracij Uniteda. Ce bi se to zgodilo naprimer v 60. minuti, ne dvomim, da bi Rafael koncal na tribuni. Skratka, drugace pa zasluzena zmaga in se vedno velja to, kar sem govoril pred sezono, da Uniteda s to ekipo ne bo med 4. Lani je potrebno vedeti, da so osvojili naslov predvsem po zaslugi zamujenih priloznosti konkurentov. United je osvajal tocke v zadnjih minutah (enkrat se tudi to ustavi), drugi pa so pomembne tocke izgubljali na tistih tekmah, ko bi morali z lahkoto vknjiziti zmage. Tako je nastala ralzika, zaradi katere se je vecina potem osredotocala raje na pokalna tekmovanja in boj za preostala 3 mesta, ki vodijo v ligo prvakov. Ce pa dodamo se odsotno Rooneya in Robina, pa je United zelo zelo povprecna ekipa, ki ji mesto ni visje od 8 mesta.
GlavniModerator
20. 01. 2014 11.00
-9
ce ne bi biu chelsea umetn klub, bi mu mogoce se prvoscu ksno zmago....
Felipao
20. 01. 2014 12.56
+4
V Realu se niti enkrat ne spomnim, da bi denimo Pepeja kakorkoli javno okrcal zaradi njegov izpadov, zdaj se pa dela "gentlemana"... Volk menja dlako, nravi pa ne.
Rubberman
20. 01. 2014 13.07
+1
to da ga je okrcal je samo še ena od Mourinovih spletk in njegove geste za medije....to je vse samo krinka za njegou že tako osovražen karakter in samo da se nekaj piše po medijih samo da odvrne medije od igraucou in tzako sprošča pritisk....
Hachi
20. 01. 2014 20.43
Rubberman, tudi to je res in prav je tako. To bi moral poceti vsak trener, ne samo Jose. Na ta nacin so igralci manj obremenjeni, vse ostalo pa trener prevzema nase.
drimtim
20. 01. 2014 10.18
+15
največja jokica,ki še na novinarsko konfereno ne gre ko izgubi
Hachi
20. 01. 2014 10.24
-8
big247
20. 01. 2014 10.10
+7
Chelsea ima letos res ekipo za osvajanje lovorik upam da jim bo šlo v LP tudi tako dobro!!!
dalmatinijan
20. 01. 2014 11.12
+7
jaz pa mislim da šele naslednjo leto lahk pričakujemo eksplozijo mourinhove chelse.trenutno niso med top 5 klubi in tega se dobro zaveda tudi mourinho,bodo pa že v kratkem spet med top 3,4 klubi na svetu
Melita Mavsar
20. 01. 2014 12.32
se strinjam, letošnja ekipa še ni zmagovalna ekipa... po izjavah mou se lahko vidi, da sam ne načrtuje letos kake lovorike. če že pride kakšna toliko bolj zanj in za ekipo... letos je bolj pripravljalna sezona za drugo leto... v poletnem času nabavijo še top napadalca in potem bo ekipa uigrana in pripravljena na kaj več.
Rubberman
20. 01. 2014 13.09
+2
gdaj pa bo zmagovalna? ko kupijo še 5 igralceu top kvalitete? kaj rabte messija pa ibrahimoviča? al koga?? hazard, oscar, willian, torres, eto, luiz, lampard, terry, mikel kaj bi radi še meli? ista mentaliteta kot bayern....več ko majo več hočejo met...
big247
20. 01. 2014 14.30
Res niso še top sam js mislim da lahko letos ovojijo kako lovoriko
odgovorje42
20. 01. 2014 09.53
+3
manchester rabi kupt precej kadra poleti AMPAK če to nalogo zaupajo moyesu je to samomor. Tip je dve kategoriji prelahek za ta ring. Vstrajat z njim je samomorilsko. Četudi mu dajo 200mil je vse kar bo naredil to da bo spucal obstoječe igralce ki mu ne zaupajo in nabavil everton mk2.
*sweet*
20. 01. 2014 09.46
+15
hahahahaha...Mourinho ne govori bučk.Ti si prvi ko se skoz joče in pritožuje čez sodnike.
SAF1
20. 01. 2014 09.44
+9
Jaz jokam ker je Moyes delal neumne napake in ne zaradi sodnikov, ki pa mislim da so kar solidno opravili svoje delo. "oranžni karton" WT,F? Dajte že tega novinarja... Drugače pa edina napaka ki jo je Dowd naredil (no 2 napaki), ker je dal Vidiču rdečega in Rafaelu Rumenega, čeprav si je Rafael zaslužil bolj rdečega kot Vidič.
tedoVV1CHmedo
20. 01. 2014 08.52
+9
Saj ne navijam za nikogar, ampak se je videlo, da je Chelsea igral zelo napadalno, tudi v obrambi, da so igralci Manchestra hitro izgubili žogo; ko je bilo obratno, pa rdeči niso nič kaj močno pritisnili na modre, ko so dobili žogo, da so tako brez nekih težav prišli v kazenski prostor. Bi lahko rekli, da so pri Manchestru preveč izgubili, ko je šel v penzijo Alex Ferguson.
alien8potnik
20. 01. 2014 08.30
+3
Ziggi
20. 01. 2014 11.22
-1
res je, pa tudi dvoličnež kateremu lahko le ti pariraš, menda ja ne boš zanikal tega???
Matej Kos 1
20. 01. 2014 07.58
+5
Po vsej verjetnosi pa sam najbolj joka !
Marchastic
19. 01. 2014 23.46
+13
Ah, trenutno bi res težko izlil vso frustracijo. Najlažje bi bilo kriviti vse druge, ampak tako pač ne gre. Na začetku je United sicer deloval bolj nevarno, to je pa bilo to. Chelsea je izkoristil ponujeno, čeprav so imeli še kakšno priložnost za zvišanje rezultata. Januzaj je bil svetla točka na 'naši strani' poleg vedno borbenega Jones-a, medtem, ko so Willian, Eto'o in Hazard držali niti igre na drugi strani. Ne bom jamral glede sodnikov, ker menim, da so bili vsi kartoni pravično podeljeni, vključno z brezglavim štartom Vidića, ampak frustracija pač naredi svoje. Čestitke Chelseaju, edina kritika pri modrih leti na stran Luiz-a, ki s tekme v tekmo dobiva neslaven status, vsaj pri meni (prekršek nad Valencio pri avt črti). Sam ne obupavam, ker mislim, da United še zmeraj premore slavni zaključek. You win some, you lose some.
fghfhfhfhf
19. 01. 2014 23.40
+15
A TO ON ZASE GOVORI?!?
united19boy
19. 01. 2014 23.33
+2
a da bi pa izgubil alpa kar kol bi pa reku da so sodniki krivi zdej pa kao niso :) ne glede na use glory glory united ! upm da moyes pripele že kšno top okrepitev nevem kva čaka :)
Sputnik
19. 01. 2014 23.32
-11
k je dosegel klasični hat-trick. ok bolj kot to da spet ni slovnično me zanima pomen tega. kaj je to klasični hat trick???? kako to izgleda? kakšen je hat trick ko ni klasičen???? evo zdej od kod politikom toliko nepomembnih olepševalnih pridevnikov in samostalnikov za lepše stavke. iz medijev kateri klamfajo neumnosti kot je klasični hat trick. zamisli si da bi med novicami o poslih z bananami in lupo začeli med poročili poročat o zelenih bananah ki so kasneje rumene in o luki koper ki je pristanišče v kopru in je ob morju. mislim wtf?!??!?
Quaresma7
19. 01. 2014 23.37
+2
Dej ne mlati neumnosti in ne išči dlak v jajcu. Pozanimi se sam prvo nebo ti cel nogometni slovar pisal poleg novic.
Matic Ivan?i?
20. 01. 2014 00.13
+3
klasični hattrick: en gol z desno nogo, en gol z levo nogo in en gol z glavo...
Seljako1899
20. 01. 2014 00.17
-2
nevem kermu naj se bolj smejem enmu drugmu al tretjemu hahahahahahahahhahahahahahahahahahaah
FIKRET BAUMGARTNER
20. 01. 2014 00.59
+17
klasicni hatrick pomen da isti igralec zadane 3x zaporedoma, da se med njegovimi 3-mi goli ni noben drug vpisal med strelce, ce bi chelsea slavil 4-0, Eto bi pa dal prvi,drugi in cetrti gol to nebi bil klasicni
pinguwin
20. 01. 2014 09.24
-1
tocno tak, chelsea.my.Love ma prav. Malo pogooglajte pa bote vidli :)
Hachi
20. 01. 2014 10.32
+0
js res ne vem, a ste nekateri res zaceli nogomet gledat vceraj al ga boste sele jutri, da ne veste, kaj pomeni klasicni hatrick. sj ce ne ves, nic hudega, da pa zelis biti nekaj pameten ob tem, je pa ze malce tragikomicno. predlagam kaksen nogometni slovar, pa gremo se ucit fantje, da se ne boste sramotili naslednjic. Razumem tistega, ki se zajebava in napise duhovito, kaj je klasicni hatrick, tebi C-16, pa tudi samo: WTF?!?!?!
fafajonka
19. 01. 2014 23.24
+13
Muri govori o jokanju, ko se mu še robec ni osušil.
adidas78
20. 01. 2014 07.20
+1
+10
če bi chelsea izgubil bi se skor poslovil od naslova prvaka lahko, zdaj pa bojo očitno odločali derbiji med chelseajem arsenalom in cityjem....united pas e je s tem porazom precej oddaljil od evrope....žal...res jim ne privoščim, navijam za chelsea ampak LP brez uniteda ni LP...pa še milana ne bo naslednje leto v LP...vse skupaj bo čudno. ajde united poberte se pa gremo v ligo prvakov chelsea-city-arsenal-united , da pokažemo nemcem in špancem da je premierleague najjača!