Črna kronika

Lovci iz Pomurja lagali o številu odstreljenih srnjakov

Murska Sobota, 14. 02. 2014 14.51 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Lovci iz ene od lovskih družin v Pomurju so na lastni koži občutili, kako je, če te ulovijo. Policisti so namreč ugotovili, da so pri vpisu v knjigo evidenc lagali o številu odstreljenih srnjakov. Ovadili so tri člane lovske družine.

Lovci iz pomurske lovske družine so goljufali pri vpisih v evidenco.
Lovci iz pomurske lovske družine so goljufali pri vpisih v evidenco. FOTO: Thinkstock

Murskosoboški policisti so zaradi nepravilnosti januarja letos podali kazensko ovadbo zoper tri posamezne člane lovske družine. Kot pravijo, je bila kazenska ovadba podana za več kaznivih dejanj ponarejanja listin in ponareditev ali uničenje poslovnih listin.

Kot so pojasnili, gospodar lovske družine na podlagi naročila predsednika v evidenčno knjigo velike divjadi ni vpisal pravega števila uplenjenih srnjakov. Vpisal je, da so odstrelili manj srnjakov, kot so jih v resnici.

Prav tako so policisti podali kazensko ovadbo zoper blagajnika iste lovske družine, ki je izdelal ponarejene račune, s katerimi je nadomestil pristne račune za lovski turizem.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (41)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Plaedian
16. 02. 2014 21.16
+1
vadászok das merda
Jasnovidec Cosmos
16. 02. 2014 01.01
-5
V prekmurju so sami taki lovci kateri živali tudi spolno nadlegujejo,ko so pijani kot mavrice.
anathea
16. 02. 2014 17.49
prijavi. ne sam jamrat. obtajajo tudi anonimne prijave...
cable
15. 02. 2014 12.17
+2
Pa patrone prodajajo....
kolbek460
15. 02. 2014 10.08
+12
Sam vem da ta zgodba žalostna samo zato ker v nekaterh družinah vladajo in prevladujejo stare zamere ,revanšizem ,obrekovanje,favšija in se bi se našlo,za to tisti ki to počno mečejo slabo luč na komlet lovstvo,knige ki se vodijo ob odstrelu divjadi po sprejetem načrtu za gospodarjenje ,se sproti vnaša v Lisjak da tu ni možna korekcija,sam načrt je pa možno po zakonodaji presečt za 10% ,v sami zvezi imamo lovske inšpektorje ki to svar kontrolirajo in ob ugotovitvi nepravilnosti napišejo predlog kazni od 1000 eur do 10 000 eur in to gospodarju ,starešini ali pa komlet LD,vsekakor pa je neobičajno da so se v to stvar upletli organi pregona .V taki lovski družini takoj nove volitve ,posameznike ki so z svojimi postopki ravnali ne etično in nasproti pravilom pa pred diciplinske komisije in se ustrezno kaznuje.
dobri lovec
14. 02. 2014 22.12
+7
Dejansko nekateri pričakujete kako zavzeto se bomo lovci sedaj borili za takšne primate in jih zagovarjali. Odgovarjam vam odločno NE, tisti, ki se zavedamo pravega pomena lovstva, podpiramo takšne resnice in si želimo, da jih čim več pride na plano. Zoper kršitelje pa da se poda ovadba in se jih doživljensko pomeče iz lovske družine. Zavedati pa se je potrebno, da takšni primerki, ki jih sicer ni na pretek mečejo slabo luč na celotno lovstvo in na kozlanje mi gre ko pride kaj takšnega v javnost. Tako, da ne bo pomote vse kometatorje ki so kritični do takšnih dogodkov vas popolnoma razumem in vrjetno, ker sem tudi sam v teh vodah takšna dejanja še strožje obsojam!!!
anathea
16. 02. 2014 17.51
zakaj je lovstvo potrebno? ker ljudje zasedamo naravni prostor zivali. drugega razloga ni. ce si
felix59 drugič
14. 02. 2014 20.41
+9
Admin, hvala za izbris komentarja.Nisem vedel da je beseda JAGER (po slovensko lovec) žaljiva.
Kunar
14. 02. 2014 21.43
+5
Bedanc123
14. 02. 2014 20.33
+7
Lovcem bi morali vzeli licenco za lov, če imajo res radi živali za to ne rabijo orožja.
SilverBullet
14. 02. 2014 22.32
-2
Če ne bi imeli orožja, ne bi mogli opravljat dela, ki jim ga nalaga zakonodaja. Če ne bi opravljali tega dela, bi to delo opravljali ljudje, ki bi jih za to plačevali... po vsej verjetnosti iz proračuna, ne iz zraka. In iz proračuna, namesto lovskih žepov, bi tedaj država plačevala tudi škodo divjadi, ki jo zahtevajo kmetje. Kmetje so pa tisti, ki ti zrihrajo hrano. Tudi pri madžarskih in tunizijskih, ki rezultirajo v tvojo hrano v Tušu, principi niso dosti drugačni. Ali pa bi mogoče raje, da namesto lovcev, ki bi jih ukinili, divjad po svojih interesih upravljajo zasebni lastniki in veleposestniki, gospoda, kot v srednjem veku? Tudi to je opcija, za katero mnogi vztrajno lobirajo. To so tisti, ki so pri nas pred stoletji iztrebili Risa, mimogrede. Naselili nazaj so ga pa društveni lovci. V mnogih državah so izvedli optimistične eksperimente z ukinitvijo lova, pa to na koncu ni prineslo tudi konca poseganja v populacijo (beri streljanja) živali. Se pravi, lahko se je pogovarjati o spremembi forme, o spremembi esence je že težje.
kolbek460
15. 02. 2014 10.26
+4
Marsikaj v tem zapisu je točno ,že o lastništvu divjadi je lastnik država ,škodo po divjadi pa plačuje vsaka družna posebej iz svoje blagajne od članarine,po tvoje je da negdo ki je lasnik zemlišča ni absolutni lastnik po naši zakonodaji ki je primerliva z Evropsko,država je podelila koncesnino ki jo je treba plačat od vsakega uplenjenega komada divjadi,divjad z katero se gospodari je nacionalno bogatstvo z katero se sonaravno gospodari v okviru lovsko gojitvenih smernicah in načrtu,evidentno je tu to da ljudje ki so zrasli na asfaltu so zgubili stik z naravo in se gredo sentimentalnosti,že sam odgovor na vprašanje zakaj bi streljali srnice če njeno meso lahko kupimo v Tušu zadosti pove.
Franz_Kafka
15. 02. 2014 23.08
+2
Printer99, vidim da veliko veš o trajnostnem upravljanju z divjadjo.
slovenija981
14. 02. 2014 19.55
+14
Meni se pa lovci ter policisti že od nekdaj smilijo, v glavnem so to osebe, ki so imele težko ali zaničevano otroštvo... za blaženje teh posledic pa se zdaj ukvarjajo z lovstvom, orožjem, navidezno samozavestjo ter vse kar spada zraven....take izsledke najdete že v stoletja stari literaturi, da ne boste mislili, da sem si jaz to izmislil.....
SilverBullet
14. 02. 2014 20.15
+3
Popolnoma se strinjam s tabo. Ljudje svoje težko in zaničevano otroštvo obrnejo v raznorazne stvari. Ustavljanje in lovljenje veseljakov ter šumaherjev po cestah, maltretiranje motoristov zaradi čelad, neprijazno vedenje do kljukcev, ki jih zafrkavajo ipd. No, nekateri pa uberejo čisto drugo smer. Nergajo vsepovprek, stresajo svojo jezo nad vsakim, ki zaštrli iz pravil, ki jim jih postavlja NJIHOVA družba, oviranje in zaničevanje tistih, ki so v čem uspešni ali pa zgolj vzvišeno pametnjačenje nad nekom, ki ga ponudi pač prilika. Torej, Plemeniti, ravnokar smo zajeli kakih 93% slovenske populacije. 93% jih je, glede na številne kriterije, očitno imelo težko otroštvo in tega še niso preboleli. Lovcev in policijstov skupaj je kakih 1,4% celotne populacije. Kje in v katerih poklicih se skriva torej ostalih 91,6? Pa ne si mislit, da sem si jaz izmislil to oceno našega prebivalstva in povezave s težkim otroštvom take ali drugačne vrste.
kaverna
14. 02. 2014 21.55
+4
slovenija981
14. 02. 2014 23.09
+4
Silver imaš prav, ampak se mi še zmeraj smilijo....
borisl1
15. 02. 2014 03.56
+6
z eno besedo: PREPOTENTNEŽI. ali ljudje ki se niso zmožni dokazati z ničemer drugim kot z streljanjem živali in hvaljenjem glede količine orožja...
kolbek460
15. 02. 2014 10.34
+1
Pot človeštva gre nekako takole,lovec (nabiralec),živinorejec,poljedelec,skozi to evolucijo je potegnilo tu to da se je človeku spreminjala prehranske navade in posledično tudi kri,ljudje so se naselili v te čebelnjake ,in vsak hoče jest.
Von_Clausewitz
14. 02. 2014 19.17
+12
Veš kako je, če Policisti med opravljanem funkcije lovijo na črno v rezervatu Portorož. Kaj se pol čudite za lovce...lepo vas prosim.
slovenicu
14. 02. 2014 18.50
+5
Pobitih živali je 3 krat več, kot država predpiše. Lovci itak komaj čakajo, da lahko streljajo + povožene živali + črni lov + bolezni. Državi in zavarovalnicam bi pa najbolj pasalo, da divjadi sploh ne bi bilo...sama ekonomija. *
borisl1
14. 02. 2014 18.44
+14
Tu na štajerskem koncu na Upravni enoti in tudi policiji, dobro vedo, kaj vse počnejo taki "lovci". Črni odstrel, grožnje z orožjem, uporaba orožja večkrat pod vplivom alkohola, streljanje brez dovoljenja na mestih kjer je možnost da zadane človeka, velika(se je že zgodilo)... takšnih primerov je tukaj kar dosti, ampak vseeno nihče ne ukrepa. v primeru Upravne enote Maribor, kjer lovci izdajajo orožja lovcem, pa se sprenevedajo in ljudi ki takšne stvari prijavijo, označijo za lažnivce... Pravna država_________________________________za določene ljudi!
april666
14. 02. 2014 18.32
+20
bi lahko organi še na štajerskem koncu mal preveril.... eni lovci so mal obseden s tem, ....zgleda donosen posel tole skor vsakodnevno pokanje po gozdu pred leti je bilo tega pokanja veliko manj
just-watch-me
14. 02. 2014 17.30
+23
lovci so tako in tako največji raubšici
just-watch-me
14. 02. 2014 17.31
+18
oz to potrjuje definicijo lovcev oboroženi pijanci ki gredo skozi gozd v gostilno
SilverBullet
14. 02. 2014 18.00
+0
loznjak
14. 02. 2014 16.52
+0
Tudi tam imajo enega Črniča in Štrbenca.Sami pa . . . k.r.i v.o....
163540
14. 02. 2014 16.39
+4
Lovci in ribiči ne lažejo," nakladanje " je njihov način izražanja.Čudno je samo to,da so odstrelili res več kot so napisali,običajno je obratno,ker se radi pohvalijo.Kot kaže še lovci ne znajo več po " lovsko " lagat.
Hary12
14. 02. 2014 16.08
+22
naredili so za več milijard izgube bres sojenja v zapor
kotletix
14. 02. 2014 16.01
+10
Ta je pa lovska!
F10
14. 02. 2014 15.55
+0
Cudno, clovek bi pomislil, da so samo v ljubljani barabe in da so v prekmurju preprosti in posteni ljudje. Temu ocitno ni tako!
BananaPoslanec
14. 02. 2014 15.41
+41
Če se vsak vikend napijejo in jejo golaž iz divjačine je lahko jasno da niso ustrelili samo par srnic....Pa še vsak na črno prodaja divjačino da nekaj zasluži...To ja ni nobena skrivnost....
aojz
14. 02. 2014 17.34
+2
Tu ne gre za zaslužek. Spolno razmerje mora biti 1:1.drugače so kazni več tisoč €. Pa so odstrel popravili na papirju.
mogerad
14. 02. 2014 15.19
+28
če smo svetovni prvaki v koruptivnih dejanjih nič čudnega. pr nam je teško najt da je vse v redu