Tuja scena

Krvavi vikend Pippe Middleton

Gilmerton, 07. 10. 2013 11.15 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Pippa Middleton, ki je zaslovela na poroki sestre Kate z britanskim princem Williamom pred malo več kot dvema letoma, manj pa s svojimi knjigami o organiziranju zabav, si je minuli vikend popestrila z lovom na ptice. In pri tem bila zelo uspešna.

Pippa z lovskim psom
Pippa z lovskim psom FOTO: Instagram
Za Pippo Middleton, mlajšo sestro vojvodinje Cambriške, je dobesedno krvav vikend. Lepotička se je namreč skupaj s prijateljicami podala na lov na ptice, skupno pa jim jih je uspelo s tega sveta spraviti okoli 50.

Njihov dosežek je na Instagramu objavil John Greig. Lov je potekal v kraju Gilmerton, južno od Edinburgha, med ustreljenimi pticami pa so fazani in jerebice. Lov naj bi organizirala njena prijateljica Charlotte More Nisbett.

Da Pippa obožuje lov, je znano že nekaj časa, na začetku leta je v ta namen celo odpotovala v Francijo. Takrat so bili njena tarča merjasci in jeleni.

Nasmejana Pippa (tretja z leve) v družbi prijateljic in ubitih ptic
Nasmejana Pippa (tretja z leve) v družbi prijateljic in ubitih ptic FOTO: Instagram
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (85)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Iweek
24. 10. 2013 23.07
+5
Lovski blagor! Branje komentarjev me izredno žalosti, zdi se, kot da je večina komentatorjev nasprotnikov lova. Upam, da komentarji ne odražajo realne slike splošnega mnenja, saj bi to pomenilo počasno propadanje že tako iz vseh strani(kmetov, ki želijo povečanje odstrela zaradi škode in skupin, ki lov zavračajo) napadenega slovenskega lovstva. Mimogrede, ta ima BOGATO TRADICIJO in je VELIKEGA POMENA za uravnavanje populacije. Ne bi rad izpadel kot moralizator, a vsi ki pišete v stilu: "Kako lahko kdo to počne; Ogabno....." pomislite, na kako zelo ogaben in veliko manj naraven način so bile ubite živali, s katerimi se prehranjujete. In če se kdo spotakne ob to, zakaj lovci v lovu uživamo....Moje mnenje je, da je užitek pri lovu neločljivo povezan z zadovoljevanjem lovskega nagona. In tako kot pri drugih za ohranitev lastne vrste pomembnih nagonih, tudi pri tem po dokončanem aktu uplenitve napetost upade, saj je ta pomembna za čimbolj uspešno izvajanje samega lova. Gre za popolnoma naraven odnos, strast, ki nam je v prazgodovini omogočala preživetje in ki jo moderni lovci prilagajamo trenutnemu času in kar je najbolj pomembno, trajnostni rabi naravnih virov z namenom ohranjanja biotske pestrosti in preostalih kolikor toliko naravnih okolij. Trofeje pa so zgodba, intima lovca in plena. A pustimo to za drugič... Prosim zgolj za premislek pred komentiranjem in raznimi obsodbami. ŽIVI IN PUSTI ŽIVETI, pustite nam dihati in opravljati naša poslanstva!
DarthMalgus
08. 10. 2013 12.47
+5
Vsi hočete, da je žival čim bolj naravno in prosta preden ko se jo pospravi in da na polico. Ob takih slikah se pa zgražate. To je najbolj čisto in naravno kar lahko dobite, pa vse bodo še pojedli. Bravo Pippa pa dober tek.
model1960
08. 10. 2013 07.52
+8
Odlična lovska slika lovk po uspešnem lovu...kaj je tukaj narobe...sej ptiče pojejo in ne vržejo v smeti!...Bolj moralno je tako priti do mesa, kot pa da kupiš in vzgajaš piščanca, da ga na koncu poješ...to je bolj bolano!
ZiZuuuu
07. 10. 2013 22.28
+2
sicer zgledajo res prepotentne in na prvo oko niti malo všečne ... ampak kakorkoli, če bi blo treba, bi za svojo lakoto tudi jaz kakega ptiča ... rešil.
majazmaja2
07. 10. 2013 21.11
+1
Smrklje prepotentne ...
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 22.42
+9
Preotentne??? Ker se ukvarjajo z lovom? Je to znak prepoentnosti? Če bi pa v diskoteki do jura skakale pa se ga nalilec in tabletke žrle pa spet nebi bilo prav. Je pa lov veliko boljša alternatva.
tigricapomlad
07. 10. 2013 18.03
+0
Kolk vegetarijancev tukaj pametuje
Mandrake
07. 10. 2013 16.52
+15
najbolj sem pa zadovoljen vsako leto 3-4krat ko se pijani lovci med sabo pokajo
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 17.02
+5
Jaz pa kadar se taki butli kot si ti z avto v zid zabijejo, ker pišejo sms.
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 17.05
+0
Jaz pa kadar se taki butli kot si ti z avto v zid zabijejo, ker pišejo sms.
EricFlat
07. 10. 2013 16.46
+20
Neke bebave, prepotentne Angležinje. Pa niti bogvekaj lepe niso.
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 17.02
+13
Zmago Žagar
07. 10. 2013 16.21
+24
Če pogledaš srečne obraze nad nepotrebnimi živalskimi žrtvami,se sprašujem , kdaj bomo mi na vrsti.
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 17.09
+1
Očitno si bolj strahopetne sorte, pa se bojiš ženske ki zna uporabljat puško.
billie_jean
07. 10. 2013 17.39
-5
Lovec: Za nekoga, ki se je hvalil z univerzitetno izobrazbo, imaš pa nekam veliko časa na voljo, da se ob čisto vsak komentar obdrgneš.
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 17.47
+4
Imam dovolj časa ker sem se ob pravem času učil ij ob pravem času delam, da mi ni hudega.
trabakula
07. 10. 2013 15.43
+41
"čudovite slike".....sramota, da si nekdo dovoli pobijanje živali iz golega užitka in zabave....nekako še toleriram odstrel živali, če so se razmnožile in povzročajo škodo. ampak ubijanje zgolj iz nekega užitka je višek podlosti
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 17.11
+3
Lov kot trajnostna raba obnovljivih nravnih virov- dojameš to? To je kot nabiranje gob, nikomur ne škoduje, le plus je za tega, ki to pridobi, s tem pa za celotno družbo.
Zmešan
07. 10. 2013 15.20
+6
Glede na komentarje me je groza. Lov je predstavljen kot nizkotno in gnusno dejanje. Prosim da brez predsotkov malce razmislite, kaj se zgodi, če ljudje nehajo izvajati lov. Lahko vam naštejem nekaj rezultatov: 1. Številčnost divjadi se drastično poveča 2. Ker manjkajo določeni segmenti zaradi tisočletnega vpliva človeka se pojavijo razne okužbe in bolezni 3. Škoda na poljih in gozdovih šteje v sto tisoče evrov, škoda na avtomobilih in drugih prevoznih sredstvih tudi 4. Pojav nezaželjenih živali v gozdu v velikih številkah - volk in medved Rezultat tega bi bil: 1. Kvaliteta VSEGA okolja pade, degradacija vodnih virov - naj opomnim, da na našem delu sveta človek vpliva na okolje že več kot 15.000 let 2. Po gozdovih in poljih kraljujejo živali - divji prašiči uničjio ves pridelek (tudi sedaj ga lahko) 3. Varnost ljudi je ogrožena - veliko število volkov in medvedov bi pomenilo tudi resno nevarnost za ljudi v gozdu oziroma na prostem Torej ne vem zakaj si zatiskate oči, vendar lov je in vedno bo prisoten. Če ga ne podpirate je to vaša lastna odločitev. Izrazi gnusa ali česa podobnega pa res niso na mestu,
antifa4321
07. 10. 2013 15.25
-7
Zmešan
07. 10. 2013 15.30
-11
Res me zanimajo komentarij posameznikov, ki pogumno mi pritiskajo minuse. Pričakujem utemeljene komentarije resnih ljudi.
EricFlat
07. 10. 2013 16.47
+12
Eno je lov zaradi potrebe po hrani in preživetju, drugo pa je tole naslajanje nad mrtvimi živalimi.
24uric
07. 10. 2013 16.48
+6
koliko ljudi letno umre v slo zaradi živali?
Mandrake
07. 10. 2013 16.55
+1
dober ime si si da '' Zmešan '' lahko bi se tudi preimenoval v ''BEBAV'' bi bilo še bolj primerno
pogan
07. 10. 2013 16.55
-3
Zmešan: Utemeljeni razlogi: Kdo je dal pravico ljudem ubijati živali? Sedaj smo mi lovci in živali plen, kaj pa ko se bo to zamenjalo. Lov in uboj je isto kot če ubiješ človeka, zakaj pa je nizkotno ko žival ubije človeka, tisto pa je grozljivo
antiXfashizmXeuXgso
07. 10. 2013 17.12
+5
pogan, živih živali žal ne moremo jest, torej je treba vsako žival, predno jo misliš pojest, pokončati.
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 17.18
+11
Ubija pač močnejši šibkejšega, tak opač jev naravi. To je vsa tvoja pravica ali nizkotnost, grozljivost ali kakor hočeš...
Zmešan
08. 10. 2013 08.23
+3
Če odogovrim posameznim: EricFlat - lov je nujnost zaradi ohrnitve naravnega ravnovesja. MačekMuri10 - sedaj nihče zahvaljujoč resnemu pristopu k ohranju ravnovesja. SirOliver - brez komentarja. Pogan - kdo je dal človeku pravico, da si vzame cel planet? Očitno ste razumeli moj komentar, kot je bil napisan. Lov je nujnost. Če se kdo naslaja nad trpljenjem živali, to je pa drugo vprašanje. Resni lovci so podpisali etični kodeks, ki prepoveduje trpljenje živali. Strel je nujnost, vendar
AlienneilA
07. 10. 2013 15.19
+16
Nisem lovec ampak povem vam nekaj vsem ki ste proti ubijanju in nevem kaj vse.. jaz sem že 2 leto zapored ostal brez koruze!!! Pa država ne posluša. Preveč je divjadi, saj so mi pretrgali mrežo in vse počistili do zadnjega zrna! Odškodine pa ni od nikjer in je nebo.
HeadGames
07. 10. 2013 15.18
+15
Zakaj nič ne pišate o novi zakon da lahko zdaj pse v Rumunija pobijajo po 14 dneh in kako ljudje zdaj psov pobijajo kar na cest na vse možne grozljive načine v Rumunija....to se bo tudi v 2 tedneh začel v BiH. A to pa ni vam dost pomemben? Sam Kim K., pa Miley Cyrus pa takih tralalas...??
BananaPoslanec
07. 10. 2013 15.00
+28
Bolano...Nasmešek zraven trupel...Nikoli nisem razumel tega...v ptiču vidim čudovito bitje v naravi zakaj bi ga ustrelil?...
antifa4321
07. 10. 2013 15.14
-5
Da ga pojaš, zakaj neki le. Živga pač ne morš, a ne
rossella
07. 10. 2013 15.23
+13
seveda, ker te ptiče so zagotovo vse pojedli, ne?
antifa4321
07. 10. 2013 15.26
+0
Ja, ne vem, upam. Jaz vsako žival, ki jo ustrelim, tudi pojem. Izjema je kaka garjava lisica, ki jo odstrelim iz higienskih razlogov.
Menes
07. 10. 2013 16.55
+7
Fazani in jerebice so pa ja odlična stvar.
Pra_Bica
07. 10. 2013 14.00
+13
A je mela menstruacijo?
antifa4321
07. 10. 2013 13.45
+6
Pol so fazane in jerebice itah oskubl, spucal in pojedl. Kaj je tuki kej tazga? Jest tut srno ustrelim, jo spucam, dam iz kože, razkosam za zrezke, hrbet, golaž,... in v skrino.
Uji5
07. 10. 2013 13.21
+63
O kako se mi gnusijo te slike! Pač če živali že moramo ubijati jih ubijmo toliko kot jih potrebujemo za hrano in nič več. Na bruhanje mi gre, ko ljudje jemljejo lov kot zabavo, ali pa kot druženje. Še huje pa je da se še hvalijo z svojimi dejanji in se slikajo zraven mrtvih živali. Za tako dejanje ni opravičil. Pippa pa bi lahko, kot sestra precej vplivne ženske, raje malo prispevala k dobrodelnosti in počela kaj koristnega in s tem postala dobra vzornica drugim ženskam, namesto, da išče pozornost z ubijanjem in objavljanjem gnusni slik!!
Bu?ko Štru?ko
07. 10. 2013 13.36
+28
se strinjam... jaz bi njo odstrelu pa za trofejo mel...
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 13.38
-4
Kaj se je treba zraven jokat, ko ubiješ žival? Potem kar začni..... z jokom.Tudi zaradi tebe umirajo. Tako pač je to...
Uji5
07. 10. 2013 13.40
+7
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 13.43
+1
No pa bruh in gnus. Opravičila ni predvsem za zaplanakonst ljudi, ki mislijo, da zrezek zraste v merkatorju in da se mora tisti, ki si hrano zna sam ulovit potem skrivat pred javnostjo
Uji5
07. 10. 2013 13.50
+16
o ti pa res uživaš, ko provociraš ljudi kajne? Skoraj pod vsakim komentarjem si nekaj napisal. Ampak OK tak je pač tvoj pogled na svet. In ja nihče ne misli da zrezek zraste v mercatorju na polici. Pač če je tebi normalno slikanje z ubitimi živalmi tudi prav. Ljudje smo si pač različni in cenimo različne vrednote ter imamo drugačne poglede na svet.
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 13.56
+0
A provociram če resnico napišem. Mogočne pa poskušam najstnike, ki tu večinsko komentirajo in ne vidijo iz virtualnega sveta kaj dsti več kot do hladilnika malo spodbuditi k razmišljanju in k pristanku v realnosti.
Aljaž šlibar
07. 10. 2013 15.02
+2
Se strinjam z lovcem že naši predniki so lovili živali za hrano ne vidim razloga zakaj tega nebi počeli še danes saj ko v trgovini kupiš hrano ni nič drugače spet je morala biti določena žival ubita zate pa ne samo to še polno kemikalij je gotovo v tistem mesu a ni bolje da greš v gozd in zdravo žival ubiješ sam če pa so živali gojene v majhnih kletkah je pa nekaj drugege.
BananaPoslanec
07. 10. 2013 15.04
+0
Lovec karma te še bo kaznovala...To si zapomni...Na koncu svojega potovanja na zemlji se boš spomnil vsake duše ki si jo vzel...Ti kar počni kar počneš...in bodi prepričan da delaš dobro...
Zmešan
07. 10. 2013 15.07
-4
Če se vam tako gnusijo slike, potem jih ni potrebno gledati. Glede na to, da je lov nekaj normalnega in po
antifa4321
07. 10. 2013 15.29
-4
Banana, zakaj bi ga karma kaznovala? Pa sej se vedno po lovu zahvali boginji lova Diani.
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 17.29
+7
banana, tebe bodo pa solate preganjale, ker jih pri živem telesu žreš, v prihodnjem življenju seveda. če vejameš vanj, jz ne,,,,
BananaPoslanec
07. 10. 2013 18.19
-4
Seveda ne verjameš vanj zato pa te nič ne ovira in uničuješ planet in vse kar je z njim povezano...Ne živiš v sožitju z naravo...ji škoduješ ker veš da boš umr in nimaš nobene slabe vesti kaj boš pustil za sabo...
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 18.58
+4
Nimaš pojma, z lovom kot ga poznamo pri nas ne uničujemo ničeesar, nasprotno, pomagamo ohranjati zdrave populacije divjadi in s tem celoten ekosistem, ki bi zaradi eksaklacije številčnosti divjadi lahko bil ogrožen. Ampak to ti itak ne razumeš, rajše še enaga zvij pa boš ok...
BananaPoslanec
07. 10. 2013 19.09
-1
Človek pojma nimaš...Narava ima svoj cikel...A zato pa potem futrate fazane in te zivali k jih lahk na spomlad streljate???...Na 200 m s snajperco ti glih vidiš katera zival je bolana...Ker so vsi lovci živinozdraniki...Nehaj fopat ljudi...
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 20.14
+4
nicoleannaja
07. 10. 2013 13.19
+21
grozaaaa od groooze...in s tem se še hvalijo v očeh javnosti....pobijanje živali za krzno, hrano, usnje je katastrofa...saj živali nimajo niti dostojnega in kakovostnega bivanja in življenja do svoje smrti....pobijanje živali za zabavo pa pokaže dejansko v kakšni meri se je človek res razvil :( take zgodbe so samo za zjokat
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 14.07
+1
Lov živali kot trajnostna raba obnovljivih naravnih virov je nekaj povsem sprejemljivega in potrata bi bila, če ga nebi izvajali. Po voje se človek torej pri tem ne sme počutiti dobro,se zabavati, ampak bi moral kaj? Jokati zraven? Zakaj živali po tvoje nimajo dostojnega življenja? Zaradi človekovih posegov mogoče? Jim je človek odsstranil plenilce, ker so ogrožali tudi njega in njegovo živino? Neplenilske vrste pa se ramnožujejo in da se zagotavlja ravnoveje, jih je dobro tudi loviti. Brez solz po licih zraven...
nicoleannaja
07. 10. 2013 14.31
+4
glede dostojnega življenja bom ti rekla samo toliko da je človek kriv...poglej krznarske farme, farme za vzrejo živali....kjer za kvaliteto življenja sploh nič ni poskrbljeno ...majhne kletke s količ kaj dnevne svetlobe, življenje v lastnih iztrebkih ipd. so grozodejstva lenuha ki ima v lasti nekaj takega....pokol mladičev vzetih od samice nekaj tednov po rojstvu za modne namene ....hahaha pa taka moda....ja itak ....saj ni potrebno jokati....le uživanje in pa sploh pokrivanje oči pred tem in izrazi kot so: da je usnje le stranski proizvod in da zajčki in ovčke lepo živijo in se z njimi lepo ravna preden jih na živo ogulijo so le izgovori da se sami tolažite ki ste potrošniki takih in drugačnih izdelkov. ti pa samo jej meso v katerem so vse druge snovi...kot bi morebiti bile če bi te živali....predvsem s katerimi se prehranjujete živeli v bolj naravnem in prijaznem okolju....da ne govorim od hormonov in drugih kemikalij ki se nabirajo v tvojem telesu ne da bi jih opazil... saj umik tega ni mogoč....bi pa blo vsaj humano če bi na farmah takih in drugačnih poskrbeli vsaj za lepše bivanjsko okolje....mislim da če bi spal v temnem prostoru po več ur v lastnih fekalijah da ti ne bi glih dišalo in da verjetno ne bi bil tako zdrav kot si sedaj
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 14.50
+1
Eh jaz o "naravnem" okolju, ti o farmah.... Farm za krzno v evropi itak ni. Krzno od trajnostnega lova je čeisto nekaj drugega. Ne boj se zame, jem v 95% meso divjih živali, ki jih sam ujamem. In moja družina tudi. Kako je pa hudo živini, ni tako kot opisuješ, sem s kmetov pa vidim vsak dan, da ni tak okot pišeš, mogoče kje je, večinoma pa ne.
Aljaž šlibar
07. 10. 2013 15.04
+0
Se strinjam z lovcem že naši predniki so lovili živali za hrano ne vidim razloga zakaj tega nebi počeli še danes saj ko v trgovini kupiš hrano ni nič drugače spet je morala biti določena žival ubita zate pa ne samo to še polno kemikalij je gotovo v tistem mesu a ni bolje da greš v gozd in zdravo žival ubiješ sam če pa so živali gojene v majhnih kletkah je pa nekaj drugega.
nicoleannaja
07. 10. 2013 15.29
+0
jaz se ne sekiram za tvoj način življenja in ga tudi ne skušam spremeniti...debatiramo pa lahko v nedogled....Slovenija ni večina, kjer so še majhne kmetije z živino na travnikih....drugod pa je vse proizvedeno masovno...kar posledično prinaša tudi neoprimerne in nehumane okoliščine. ja in havalabogu pri nas krznarskih farm ni...a na črno se marskijaj dogaja...so pa drugod...ni potrebe po bahanju kolko in kaj se je ubilo....saj se tudi jaz ne baham koliko sem jih pustila živeti ...a ne....torej taki članki so odveč....
billie_jean
07. 10. 2013 13.06
+28
No, tole je pa eno izmed najbolj nizkotnih, brezumnih in primitivnih ostankov navad srednjeveškega človeka. V isti predal dam bikoborce in lovce nasploh.
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 13.15
-9
Ti si pa civiliziran in ješ samo meso živali, ki so poginile same od sebe no če ješ rastline, jih tudi počakaš, da umrejo?
billie_jean
07. 10. 2013 13.22
+15
Lovec: Če bi kdaj bil prisoten na osnovnošolski biologiji, ne bi takšnih klatil.
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 13.35
-11
O ja, še na gimnazijski pa na Fakulteti sem veliko več kot ti o tem poslušal in se naučil.
Uji5
07. 10. 2013 13.38
+11
No po tvojih izjavah sodeč to težko verjamem.
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 13.44
-7
Verjamem, bo treba še v šolo življenja kako desetletje hodit.
billie_jean
07. 10. 2013 13.56
+5
Nekako ni videti... Sicer pa, šola življenja... To velja pri nekaterih ljudeh. Nekateri žal tudi pri tem sedijo na lovorikah emša, za katerega zaman domnevajo, da jim je dal neko zasluženo modrost. Žal sem jaz izkusil, da je nekaterim usojeno, da se v zablodi postarajo in v zablodi tudi umrejo. Dejstvo! Zanikaj, če dejansko verjameš, da ni res.
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 14.09
+0
Lahko si tudi star in neumen. Še lažje pa mlad in neumen. Izkušnje vedno štejejo v plus. Sicer pa, kaj meniš, koliko živali je že umrlo zaradi tebe?
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 13.05
-6
Kdor ne ubija živali naj se oglaša. Se pravi tisti, ki si upa trditi, da zaradi njega ni umrla še nobena žival. Saj vem, takih ni, le oči si nekateri zatiskate, da živali zaradi vas ne umirajo. Drugi pa to brez sramu povemo (jo), pa takoj napad raznih moralizatorjev, ki si z veseljem privoščijo divjačinski golaž. Ali pa piščanca će hočete. Oba sta umrla, da jih ti lahko ješ, pa NIČ NI NAROBE S TEM!!
LOL-ka
07. 10. 2013 13.18
+21
Ubijanje za hrano in tisto za zabavo (in predvsem za bahanje pred drugimi) nista ista stvar. Prosim ponosni LOVEC, uporabi malo možgane.
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 13.36
-8
Če na koncu živali poješ ni nič drugače. A moraš zraven jokat, ko jih jih ubiješ, da bo vredu?
murkecc
07. 10. 2013 13.47
+5
Ponosen LOVEC
07. 10. 2013 13.49
-4
Tistih brez možganov med lovci ni več, o le med nasprotniki lova.
Zmešan
07. 10. 2013 15.10
+2