Slovenija

'Strinjamo se, da je težave mogoče rešiti le z dialogom'

Ljubljana, 24. 07. 2013 06.57 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Predstavniki slovenskih kmetov so se srečali s premierko Bratuškovo in ministrom Židanom. Dogovorili so se, da se bodo v takšni sestavi srečevali dvakrat letno, če bodo vprašanja iz področja kmetijstva bolj pereča, pa tudi pogosteje.

Krava na pašniku
Krava na pašniku FOTO: Thinkstock

Premierka Alenka Bratušek se je skupaj z gospodarskim ministrom Dejanom Židanom srečala s predstavniki ustanov in organizacij iz kmetijskega in živilskega sektorja. Kot je dejala, jo ''veseli, da so danes sedli za isto mizo in razgrnili kar nekaj težav, ki so ne nek način skupne težave nas vseh.''

Na sestanku so med drugim govorili tudi o že načrtovani ustanovitvi ekspertne skupine, ki se bo ukvarjala sprva z davkom na nepremičnine, potem pa tudi z drugimi vprašanji iz področja kmetijstva. Omenjeno delovno skupino bodo poleg predstavnikov ministrstva za finance ter ministrstva za kmetijstvo in okolje sestavljali tudi predstavniki iz področja kmetijstva.

Kot je še pojasnila, so dali na mizo nekaj problemov, ki so skupni vsem. "Ekspertna skupina se bo sedaj ukvarjala z omenjenim davkom, v nadaljevanju pa tudi z drugo problematiko v kmetijstvu," je pojasnila.

Najpomembneje pa je, da smo se vsi skupaj strinjali, da je težave mogoče rešiti samo z dialogom, zato tudi verjamem, da bomo na ta način tudi uspeli priti do skupnih dogovorov. Alenka Bratušek

Vlada je na sestanku, kot je dejal minister Židan, jasno povedala, da želi uskladiti predlog s kmeti, bilo je tudi dano opravičilo, ker je prišel zakon v javnost na način, ki je kmete razburil. Največ časa je bilo na sestanku namenjenega prav obremenitvi kmetij z novimi davki. "Ti lahko pripeljejo kmetije na rob obstoja," je opozoril predsednik Kmetijsko gozdarske zbornice Cvetko Zupančič. Verjame, da so bile dane besede na mestu in da se jih bodo vsi držali.

Kabinet predsednice vlade med drugim trenutno koordinira tudi projekt ministrstva za kmetijstvo ter finančnega ministrstva, preko katerega želijo pomagati javnim zavodom, da bi v večji meri dajali prednost lokalno pridelani hrani.

"V tujini je običajno, da v javnih zavodih vedno bolj ali celo v celoti temeljijo na lokalni hrani. Želim si, da bi v nekem doglednem času prišli do tega, da bi bilo več kot 70 odstotkov hrane v javnih zavodih lokalnega porekla," je še pojasnil Židan.

Na današnjem sestanku so se še dogovorili, da se bodo v takšni sestavi srečevali dvakrat letno, če bodo vprašanja iz področja kmetijstva bolj pereča, pa tudi pogosteje.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (278)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

jagermeister1
25. 07. 2013 09.44
+5
vsi ki tako tolčete po kmetih , ali veste , da smo še nekaj let po osamosvojitvi bili samozadostni in da so Slovenski kmetje pridelali več kot smo porabili in takrat smo še jedli kvalitetno..............potem se je pa začelo , da so razni Jankoviči in ostali " solatarji " začeli z uvozom cenenega sadja , zelenjave , žit , mesa in ostalih živilskih izdelkov in to je pomenilo propad več kot polovice takratnih kmetov , obenem pa tudi propad velikega števila živilsko predelovalne industrije , kar je pomenilo izgubo delovnih mest.................če se danes obdavči kmete toliko kot želi vlada bo to pomenilo , da se bo spet ponovila zgodba iz 90-ih in bo spet propadlo kar nekaj kmetij , kar bo pomenilo propad še tiste živilske industrije , ki jo imamo........................danes vsi vidite njihove traktorje , kombajne in ostale stroje ter štejete njihov denar , nobeden pa ne vidi njihovega dela ...............oni nimajo dopusta , nimajo vikendov na morju in v hribih , imajo pa veselje do kmetovanja in nos kateremu ne smrdi živalski drek..............za vse tiste , ki ste tako pametni , meso ne raste v mesnicah , in zelenjava ter sadje ne rasteta na trgovskih policah..............vse to pridelajo ljudje po katerih tako vneto pljujete ! ! !
sinhron
25. 07. 2013 10.09
-2
SLOVENSKA HRANA IN IZDELKI SO OBČUTNO PREDRAGI IN ZATO NEKONKURENČNI !
d-pro
25. 07. 2013 10.22
+3
Ja nekonkurenčni so v rgovskih centrih in multinacionalnih verigah, ki imajo enako maržo na "kvaliteten" uvoz in pa na slovenski proizvod, katerega lastna cena je nekoliko višja, saj so cene energentov, gnojil, FFS, popolnoma enake kot v najrazvitejših državah EU (AVSTRIJA, NEMČIJA-kot že nekateri tako radi primerjajo). Vendar pa imajo oni višji standard, in si svojo hrano lahko privoščijo, ker je povprečna plača delavca 1x višja kot pri nas.
d-pro
25. 07. 2013 10.24
+2
Da pa imamo v evropske cene in pa balkanske plače, pa je zdaj kriv slovenski kmet al kaj?
yyy44
25. 07. 2013 10.48
+4
če ti je slovenska hrana predraga zato niso krivi kmetje.., odkupna cena govejega mesa od kmeta je slabe 3 eu za kilogram, vendar trgovci ki to meso odkupijo, ga izvozijo v tujino, ker je naše meso preveč kvalitetno za domače potrošnike, na policah trgovin sicer vidiš napis pridelano v slo. , pa gdo še to kontrulira., pridelano v slo., pomeni še samo to da je bilo morda prepakirano v slo. drugače pa je to vse uvoz iz vzhodne evrope., po večini iz romunije in ukrajine.., to uvoženo meso pa je kvaliteta .., vsaj iz okolice črnobila..., pa za takšne cepce , ki pluvajo po domačih kmetih ,je še to predobro..., ( en bik raste 24 mesecov, hranit ga je trba 3 na dan, doseže težo 700 kg. , to pomeni da ima 300kg. mesa, ki ga kmet proda po 3 eu. za kg. bedaki vprašajte se zakaj je hrana predraga...
godhead
25. 07. 2013 12.01
+2
mato, a ni smešno, da se naziji delate poštenjake?
jagermeister1
25. 07. 2013 13.25
-1
@godhead kje si pa ti zdaj nazija našel pa ne vem..............ne vem niti kaj ima tvoj komentar s člankom ! ! !
mobutu1
25. 07. 2013 09.44
-3
Kmet dobi subvencijo tudi za prdec...!!
jagermeister1
25. 07. 2013 09.48
+5
vidiš samo denar iz subvencij , ki ga dobi kmet , ne vidiš pa denarja in to tudi davkoplačevalskega , ki ga za 513 evrov na uro svetovanja politikom , dobi neko podjetje !!!
d-pro
25. 07. 2013 11.05
+1
Če bi slovenija v teh 20ih letih res postala druga"švica" ali pa vsaj avstrija, kot je bila kao naša strategija, pol kmet več ne bi potreboval toliko subvencij, saj bi standard bil višji, in bi si lahko privoščili domačo proizvodnjo . Ampak ne, bolše je zdaj kmeta krivit za stanje v državi, pa saj niste normalni eni...
godhead
25. 07. 2013 12.02
+2
zahvalite se vašemu ljudskemu kmečkemu krščanskemu peterletu za to drugo švico
d-pro
25. 07. 2013 14.15
+1
zahvalimo se lahko levim in desnim...... istemu folku, ki je že 20let v politiki. Kaj pa njih boli ....... če so v koaliciji ali opoziciji, samo da je vsak mesec 3jurčke na kontu....
MARK AUREL
25. 07. 2013 19.15
Uzokoniti bi morali, da poslanci lahko kandidirajo samo dva mandata. Zato pa gledamo te fosile, ki še povedati kaj pametnega ne znajo. Prav sram me je, ko jih poslušam. Še narečja se v 20 letih noso znebili. In takim cepcem smo zaupali, da odločajo o naši usodi. Meš banda ritoznojska.
godhead
25. 07. 2013 09.38
+3
dobro jutro hribolazci! če moramo kmetom vse financirat, kakšen je potem sploh smisel, da jih imamo?
sinhron
25. 07. 2013 09.10
-1
Če država ne sme obdavčiti kmeta , potem jim naj ukine vse subvencije za nafto , kmetijske mehanizacije in onemogočit prodajo kmetijskih izdelkov na črno . KMETJE SAMO IZSILJUJEJO ! Delavcu in upokojencu pa obdavčijo vsak cent , jim manjšajo mesečne prejemke iz dneva v dan , kratijo jim vse pravice , pa mirno prenašajo vse . DRŽAVA MORA OBDAVČITI TUDI BOGATE IN NE SAMO REVNE !
Fuxer
25. 07. 2013 07.47
+6
bodo gnoj pripeljal pred parlament da bo zadišal ^o^
Saloreich
25. 07. 2013 05.17
+3
<--- Tole bo treba še pred zimo pospravt...
HooplaToopla
25. 07. 2013 00.17
+2
"Predstavniki slovenskih kmetov so se srečali s premierko Bratuškovo" --- Jebbi ga zdaj! --- A ni bilo rečeno, da v samostojni in demokratični Sloveniji ne bo več kmetov? Da bodo vse delali roboti. Ker bo Slovenija namesto po poti komunizma raje zavila med visokotehnološke kapitalistične države?
mobutu1
24. 07. 2013 23.52
+4
Kmetje pravijo, da bi težave rešili z dialogom, kaj pa do sedaj, ko so samo grozili...!!!???
Kritik19
24. 07. 2013 22.43
-1
Komunisti jih bodo nate_gnili, da jim ni in ne bo nič jasno.
HooplaToopla
25. 07. 2013 00.24
+2
Pod komunisti kmetje niso hodili na pogovore v Ljubljano. Niso imeli časa, ker so delali v ljudskih zadrugah. Za pogovore in take zadeve smo bili zadolženi pa komunisti.
iGURT
24. 07. 2013 21.03
-1
Dogovorili so se, da se bodo v takšni sestavi srečevali dvakrat letno - Fajn, zelo konstruktivno, cenim.
sniffff
24. 07. 2013 22.07
+4
Jaz pa bi rekel da se gre le zgolj za formalnost, delalo se bo pa pač tak, kot v Bruslju rečejo, tako da... vsi pogovori so malo tu pa tam ;) Ammm lepo bi pač bilo ne, da se ne pogajajo naši vladniki l o cenah živil, pač da našim kmetom še napovejo vizijo kmetijstva za nadaljnih 10 let, če to sploh zmorejo, na primer v kaj naj kmet vlaga, da se mu bo to obrestovalo s tem da za tem predlogom in garancijo stoji pristojni minister in ne zopet država. Tako nekako, bi se načrti v naši državi lahko začeli odvijati, tudi če ne bi slučajno držal obljube, bo kmetu povrnjena škoda, ta minister, pa nima več varijante, da prime kakšno drugo delo, kot da lahko še samo krave molze, takoj bomo dobili sposobne ljudi na mesto, kjer bi jih že davno morali imeti, pa niti slučajno samo v kmetijstvu.
xyxyxyxyxyxyxy
24. 07. 2013 20.08
-1
Kaj pa bi radi, naj prodajo višek traktorjev in priključkov pa bojo imeli za davke.
Gosssttt
24. 07. 2013 20.17
-3
Tako je! Danes imajo že skoraj za vsak večji priključek drug traktor!
cool123
24. 07. 2013 20.20
-3
mislim pa da dobijo tud subvencijo za nafto
yyy44
24. 07. 2013 20.44
+9
točno tako , naj prodajo, samo ne traktorje in priključke,naj prodajo pridelke , mleko, živino , žito, skratka vse kar se da prodati, v tujino .., v avstrijo , italijo, mislim da bolje plačajo, gnila država pa naj hrano uvaža, po bistveno dražji ceni, ko te bodo pa neznosnio drage cene hrane v trgovinah udarile po žepu, se boš pa spraševal kje so pa naši kmetje, kje je pa naša doma pridelana hrana....,
Marjan h.1966
24. 07. 2013 21.07
+12
Mali kmetje lahko samo sanjajo o novih strojih in subvencijah. Te zadeve so za razne vriske bute smrkolje in podobne ase
yyy44
24. 07. 2013 21.18
+4
zakaj nihče ne vzame pod drobnogled g vriska.., ker on je za kmeta naredil toliko kot kordež, bavčar, ali šrot za gospodarstvo...,
sniffff
24. 07. 2013 21.22
+3
Kar zgoraj berem , temu lahko rečem le načrtna slaboumnost in verjamem da so dotične osebe ić-i
korintos1
24. 07. 2013 21.25
-1
sniffff
24. 07. 2013 21.27
+3
Ne jih nimam, vidim pa kam nas kdo pelja, ti tega še ne vidiš? Pol pa začni gledat z očali.
periot22
24. 07. 2013 22.10
+6
premagovalec in cool123 zapuščenih kmetij v sloveniji je veliko začnita kmetovat pa bosta videla kako se cedi med,sta dva butla ki vidita samo veliiiiikeeeeee kmeeteeeee poglejta še ostale ki se v mukah prebijajo iz dneva v dan in ki nimajo niti za stroške!!!!!!!!
sniffff
24. 07. 2013 22.30
-2
@periot22 Se opravičujem in upam da ne sodim v tvojo skupinpo ljudi, če misliš pa tako, pa si prosim malo spodaj preberi za kaj se zavzemam. Lp.
DoubleVision
24. 07. 2013 19.38
+3
kako ste kmetje neumne...zdaj bi morali LJ blokirat ko je turistična sezona....nič ne boste dosegle s čakanjem do septembra ...
korintos1
24. 07. 2013 21.20
+5
enyoy
24. 07. 2013 19.37
-2
Kmetje dobijo subvencije za nezaraščanje travnikov.Po pripovedovanju tistih,ki to koristijo tudi 300 € na hektar.Na Krasu,kjer so prostranosti se dobi subvencij olala veliko- kar računajte 1500 hektarjev po 300 € je to obilnih 450 000 € na leto-a se potem še komu ljubi kaj delat ?!!!!!! Pol bi pa kmetje šli na ceste-ko bodo za vsako salamo,klobaso,hlebec kruha izdali račun in plačali davke se pa naj oglasijo.
zvizi
24. 07. 2013 19.46
+8
Za 450000 evrčkov kupiš krasno kmetijo na krasu. Kupi jo in v enem letu po tvojih izračunih bo poplačana.....Izvoli, si in ste (tudi ostali) na potezi......
enyoy
24. 07. 2013 19.53
+4
ne želim živeti na kmetiji ,le povem,da vsi niso tako ubogi in nebogljeni kot se predstavljajo-ja veliki denarji gredo v ene žepe-žal ne od malih in neukih kmetov -denar gre v žepe ljudi, ki za kmetije in živali niso vedeli-če niso obiskali živalskega vrta.Ti ljudje velike denarce tlačijo v žepe...
xyxyxyxyxyxyxy
24. 07. 2013 20.13
-4
tu gorski kmetje dobijo toliko subvencij, da se prav afnajo z mehanizacijo. Vsak ima vse mogoče, ne da bi npr. kupili en nakladač in si ga delili, ne vsak ima svojega. Kar dobro jih je treba obdavčit.
korintos1
24. 07. 2013 21.22
+2
Delajo pa tudi dva šihta! Eni mogoče malo pretiravajo s temi traktorji in priključki, samo nobeden od vas z njimi ne bi menjal ker ne veste kako to gre.
enyoy
24. 07. 2013 21.44
-5
Tudi jaz delam dva šihta za beden denar,pa mi vseeno vse trgajo za davke in dajatve.Kmetje si plačujejo minimalca za zdravstveno zavarovanje,ko pa zbolijo pa z mano vred ležijo v bolnišnici za bistveno manjši denar kot ga moram jaz plačati od svoje plače. Pol so pa bogi ubogi kmetje?!!!!!!
enyoy
24. 07. 2013 19.28
+3
No pa dajmo takole-če bodo kmetom znižali ali celo ukinili davek na nepremičnine ga morajo tudi vsem obrtnikom ukiniti za delavnice skladišča itd....Le zakaj bi bili zopet eni posvečeni izuzeti iz obdavčitve.Plačajmo vsi malo,ne pa samo eni in ti veliko.Prav tako je potrebno davčne blagajne in obvezno izdajanje računov speljati še pri zdravnikih,odvetnikih,notarjih,pa še se zagotovo kdo najde pa bo državna malha kaj hitro polnejša.
primc81
24. 07. 2013 19.35
+1
dejansko niti ne gre za nižanje davka....težava je v željenem višanju davka na nepremičnine....
sniffff
24. 07. 2013 19.49
+0
@enyoy Se strinjam, temu bi se recimo lahko dejalo da je to prvi sicer navidezni korak, a vseeno korak k razbrenjevanju gospodarstva. Čeravno da sem odkrit, bi ta DAVEK moral prizadeti le ljudi z večjo lastniško strukturo, torej osebke, ki oddajajo stanovanja, da se razumemo. V prvotnem smislu je to bilo rečeno in bi tako moralo tudi ispasti, saj bi jih le te prisililo v prodajo stanovanj, a druga resnica je ta, da to spet bankam ne diši, pa smo spet na začetkui.
enyoy
24. 07. 2013 19.58
+3
Bankam v Sloveniji pa tako ne diši nič drugega kot dobiček in ožemanje varčevalcev-denar za sanacijo bank bi morali vložiti v gospodarstvo-realni sektor-če želite in naj potem gospodarstvo poplača svoje zavožene kredite -banke pa naj svoj denar izterjajo in vnovčijo-prodajo zastavljene objekte ne pa da čakajo kaj bo spet padlo od državne mize.
sniffff
24. 07. 2013 20.11
+3
Ok, banke vemo zakaj stojijo in za čem morejo streneti, to je svetovno znano, vendar naše banke ne delujejo na način, kakor je svetovno znano, pač pa so politično orodje in to ČISTO politično orodje, ki je ustvarjeno da ožema ljudi, BREZ milosti. Veljaki si sposojajo kredite brez upništva kaj šele odgovornosti, tamalega pa treba po jajcih, da bo plačal velikega, wtf??? Je pa dobro vprašanje ZAKAJ banke ne prodajajo imetja v ka5terega so vlagale in še vedno terja za slabe kredite državljane? Sam vem odgovor, a tukaj bi narod moral odpovedat in državo prisilit, da to odprodajo po smešnih cenah, da se razumemo, je pa res da bi v tistem času nasrtkali kreditojemalci za stanovanja, ki še imajo odprte kreite za toliko in toliko let....
primc81
24. 07. 2013 19.04
+5
VSAK se lahko ukvarja s kmetovanjem. Pač kupite zemljo in začnite na malo, čez par generacij bo že relativno velika kmetija(če bo vreme prizaneslo)....Namreč TAKO nastane kmetija in tako se pride posledično tudi do več denarja.....pa da vas vidim....
primc81
24. 07. 2013 19.06
+5
Seveda sosed ima traktor za 70k, jaz pa 800 € delavske plače....marš delat po 12 ur na dan pa čez vikende, pa ne na morje, da se lahko kupi kakšen stroj.....
primc81
24. 07. 2013 19.18
+10
sicer pa si malce preberite ostale članke.... Fructal 16 centov za kilogram breskev.....1000 ton = 16.000€ V okolici Krškega toča uničila pridelek.... Res kmetom pada denar z neba....
korintos1
24. 07. 2013 19.20
+2
Tudi v našem koncu toča vinograde klesti, samo Triglav tu pomaga.
korintos1
24. 07. 2013 19.22
+3
primc81
24. 07. 2013 19.24
korintos1
24. 07. 2013 19.26
korintos1
24. 07. 2013 19.26
+1
xyxyxyxyxyxyxy
24. 07. 2013 20.17
-3
kaj pa protitočna zaščita? škoda denarja za nabavo, mogoče pa le ne bo toče. zavarovanje - se ne splača, saj mi ne bo toča stolkla. Ko pa toča uniči pridelek je pa "država" kriva
damirg@email.si
24. 07. 2013 19.00
+1
to bi pa rad videl.... blokado cest. da slovenija vidi kolk drage traktorje vozijo. ni jim škoda dat 100k÷200k€ za traktor, jim je pa škoda dat 5÷10k€ za namakalne sisteme ali zaščito pred točo.
korintos1
24. 07. 2013 19.04
+8
Ni vse v traktorju, delajo tudi ko drugi še spijo ali so že odšli spat!
xyxyxyxyxyxyxy
24. 07. 2013 20.20
-1
tudi mi smo zgodaj vstajali za službo (ob 6h ), zgradili tovarne sedaj pa ali brezposelni ali z nizkimi pokojninami ravno tako plačujemo davke
korintos1
24. 07. 2013 18.58
+4
A nismo TSO Ormož zaprli za časa Janševe vlade?
iGURT
24. 07. 2013 19.00
+4
razlog je bila direktiva EU, kvote in to...
iGURT
24. 07. 2013 19.01
+2
Tovarna sladkorja je ustavila proizvodnjo sladkorja v tržnem letu 2006/2007, zaprla tovarno in v celoti odstranila svoje proizvodne zmogljivosti ter hkrati opustila celotno kvoto za proizvodnjo sladkorja. S tem proizvodnja sladkorja ni bila več mogoča, opuščena pa je bila tudi pridelava sladkorne pese. V letih 2008 in 2009 je bilo Tovarni sladkorja za namen prestrukturiranja skupno izplačanih 34,8 milijona evrov.
korintos1
24. 07. 2013 19.01
+2
Komu je bilo teh 35.000 ton sladkorja v napoto? Prodali smo delnice tujcu, tujec fajn zaslužil in TSO zaprl.
korintos1
24. 07. 2013 19.02
+1
Še kar dosti objektov stoji v Ormožu, silosi in podobno.
iGURT
24. 07. 2013 19.03
+1
Da, v Sloveniji smo pred leti zaprli tovarno sladkorja v Ormožu, ker je bilo na svetovnem trgu zelo veliko sladkorja. Zdelo se je. da ga ne potrebujemo toliko. A letos ga je začelo po svetu primanjkovati. Države so najprej zagotovile sladkor zase, kar je normalno. Posledica je, da se je cena sladkorja pri nas v letu dni dvignila za dvakrat, saj pri sladkorju sploh nimamo samooskrbe. Enako se nam ho dogajalo z drugo hrano. Ko je bo nekje začelo primanjkovati, se bo cena dvignila in po zelo visokih cenah nam bodo prodajali odvečno hrano, pa še to manj kakovostno. Dokler jo bodo imeli, potem ne več. Zato je pomembno, da hrano pridelamo doma, mi pa jo še vedno večino uvozimo. Vsi, država z ustreznimi ukrepi, kmetje s pridelavo in slovenski potrošnik z izbiro domače hrane in zaupanjem vanjo, hi morali poskrbeti, da se nam bo samooskrba povečevala.
iGURT
24. 07. 2013 19.03
zaradi silosov bi radi da jim plačamo kazen, EU
iGURT
24. 07. 2013 19.04
+1
EU je določil kvote - oz. če povemo drugače, zaščitil je svoje proizvajalce sladkorja mi pa smo morali zapret.
korintos1
24. 07. 2013 19.05
Kako povečala, hektarji so vedno isti, samo sedaj se jih na tisoče porabi za bioelektrarne!
korintos1
24. 07. 2013 19.06
Silosa niso podrli ker ga koristi novi uporabnik prostorov za prepakiranje sladkorja. Kazen baje bo.
iGURT
24. 07. 2013 19.07
-- EU je določil kvote - oz. če povemo drugače, zaščitil je svoje proizvajalce sladkorja mi pa smo morali zapret.
korintos1
24. 07. 2013 19.10
+1
Tu so eni dobro zaslužili! Tusi kmetje so par let fajn kasirali, sedaj je pa konec. Odškodnina ni bila niti tako slaba.
sniffff
24. 07. 2013 19.12
No pa smo hitro prišli do cilja in takoj se je izkazala hlapčevska miselnost. Sedaj pa gremo dalje, kdo ima to pravico, da nam jemlje žemljo iz ust, verjemi tudi EU je nima. V nasprotnem primeru, so nam dolžni škodo vrniti, ampak v politični opciji, kot jo poznamo, ali smo jo dobili in se je PORAZGUBILA kdo ve kje, ali pa naše vlade niso spšosobne poskrbeti za lastno državo, torej kdo si želi takšne ljudi?
korintos1
24. 07. 2013 19.14
+0
A mi smo s to mini tovarno-proti drugim, ogrožali EU pri pridelavi sladkorja? Za Božič je že dostikrast mirovala ker je bilo že vse predelano!
sniffff
24. 07. 2013 19.20
Ne korintos, ni poanta v temu. Poanta je da mi takrat, ko smo jo imeli, nismo rabili uvažat takrat sladkorja za 100mio. € letno in tega sicer ne bom trdil a kolikor se spomnim, je ta sladkor šel tudi v izvoz, to niti ni toliko pomembno, pomembno je to da smo bili preskrbljeni, pa tudi če nismo bili, koliko denarja manj smo porabili? Ogromno manj, danes pa se gleda,... 10 mio smo prišparali na malcah šolarjev itd., ne me basat no!
korintos1
24. 07. 2013 19.25
+0
Samo če bi imeli lasten sladkor bi imel isto ceno kot uvoženi! Najbolj jo pogrešajo kmetje zaradi kolobarjenja in rezancev! Kapital je pa nad tem.
sniffff
24. 07. 2013 19.28
Cena ni toliko pomembna kolikor jo plačaš danes, jo boš plačal jutri, pomembno je pa to, da se ta denar obrača tukaj noter in ne da ga pelješ ven, ne vem v državo s sladkornim trsom na primer, to kaj se lahko noter obrne se naj obrača tukaj, kar je treba dati ven, pa pač brez tega ne gre. In mi se gremo biodisel, za koga že?
iGURT
24. 07. 2013 18.46
+5
me preseneča da najbolj modrujejo takšni ki niti ne vedo da smo imeli volitve, redne in predčasne, zanimivo..
korintos1
24. 07. 2013 18.56
+0
Eni kmetujejo pa niso na traktorju sedeli!
sniffff
24. 07. 2013 18.56
+1
Sem ti spodaj vse napisal, dobordošel v Sloveniji.
iGURT
24. 07. 2013 18.56
sniffff
24. 07. 2013 18.57
+1
Eni pa le pametujejo in hodijo v lidl in gledajo cene paradižnika iz nizozemske ali pa iz afrike, ki ga sem vozijo v zameno za orožje.
iGURT
24. 07. 2013 18.57
-1
imel si predčasne volitve, zmaga PS, SDS sestavi vlado, janša dobi nezaupnico, PS sestavi vlado - kje je problem kaj ti ni jasno ?
korintos1
24. 07. 2013 18.57
+0
sniffff
24. 07. 2013 19.02
od Gurta_sosed 24.07.2013 18:57:48 imel si predčasne volitve, zmaga PS, SDS sestavi vlado, janša dobi nezaupnico, PS sestavi vlado - kje je problem kaj ti ni jasno ? --------- Meni je vse jasno, vem pa na kak način se gradijo vlade in na kaki osnovi, če ti pove kaj informacija da je že napoved vzdržnosti določene vlade vnaprej določena, ti še enkrat povem da je to predstava za otroke, zame sigurno to NE pije vode. Se strinjam da je "zakonito" saj so si vlade same pisale te zakone, tzakaj se pa to ne vpraša ljudstvo? Vidiš to so referendumske teme in ne meja s Hrvaško, delavniki trgovin, ki tako ali tako ni vzdržala volje ljudstva itd. Še kaj? Rabiš pše kako tezo?
iGURT
24. 07. 2013 19.05
me je skrbelo ko si pisal da dve vladi volitev pa se ne spomniš
korintos1
24. 07. 2013 19.08
+1
A ni fiskalno pravilo malo referendume zavrlo, pa tudi po novi zakonodaji jih najbrž več ne bo!
korintos1
24. 07. 2013 18.44
+4
Nerodna zadeva je le to da pri nas imajo kmetje samo po 20 ha. zemlje, nekaj pa v najem in zato imamo drago hrano! Ko se bodo kmetije povečale, ko bo več hektarjev bo tudi proizvodnja cenejša, istočasno pa tudi pridelek.
?\?~
24. 07. 2013 18.46
+0
aha....sploh ob tako dragi nafti, semenih in fitofarmacevtskih sredstvih......to pa se res zmanjša strošek na hektar.....saj nisi resen!!!
sniffff
24. 07. 2013 18.48
Tukaj se pa s teboj strinjam, ker se pa nato toliko spoznaš. mi pa še povej zakaj so zaprli npr. cukrarno Ormož in zaradi tega uvozimo letno sladkorja za cca. 100 milijonov €, samo sladkorja, da ne začnem nabijat še o čemu drugem.
korintos1
24. 07. 2013 18.48
Je razlika če imaš 5 hektarjev skupaj ali pa površine po 20-30 arov razmetane 3-5 km. od kmetije. Niso tega kmetje krivi, samo lahko bi pa med sabo zemljišča pozamenjali in bi bilo boljše.
korintos1
24. 07. 2013 18.49
A je kdo zagovarjal da naj cukrarne ne zaperejo? Imeli smo leta in leta direktorja v izgradnji, sedaj pa imamo direktorja v zapiranju, je pa zaprta že koliko let? prodali smo delnice, dobro zaslužili, ostali smo pa brez TSO!
iGURT
24. 07. 2013 18.50
+1
korintos1
24. 07. 2013 18.50
+2
štajerka... Uvožen paradižnik 2 krat cenejši kot domač, ti to razumeš? Jaz ne.
sniffff
24. 07. 2013 18.52
@ŠTAJERKA. Ok, ampak glede fitofarmacevtskih sredstev, pa ti bom povedal tole, če bi se naša kmetijska šola, zadruge (pospeševalci) in kmetijsko ministrstvo nekaj naučila o tudi drugih kulturah, ki škodljivce odganjajo, posajene v neposredni bližini, bi opazili, da tega en kmet potrebuje v veliki, veliki manjšini, kakor danes. Nisem ravno kmet, nisem univ. profesor za kmetijstvo, sem pa dokaj, vsaj menim da sem razgledana oseba in me zanima marsikaj, pa še zdaleč ne trdim, da imam vse prav.
korintos1
24. 07. 2013 18.54
+1
sniffff Morali pa si bomo enkrat natočiti čistega vina in reci nekomu da je bedak! Sejamo oljno ogrščico za bio diesel, sejemo na tisoče ha. pšenice, ječmena in koruze za bioelektrarne, sedaj bi pa eni spet gradili TO! Pa nima Slovenija zemlje dovolj niti za cukerico.
sniffff
24. 07. 2013 19.15
Korintos, kdo si je to izmislil, me res ne rabiš vprašat, ker če bom začel razlagat, bom izpadel dokaj neumno, ljudje očitno še niso dojeli dejstev, ampak krivi smo si pa sami, pa ne mi državljani, pač pa naše vodstvo, ki nas vodi in težko me boš v nasprotno prepričal, da je prišlo do tega so pa vedno v odzadju ala primeri Thaler!!!
korintos1
24. 07. 2013 19.19
+1
Thaler ni nič dobil, tisti kateri so pa glasovali za bioelektrarne so pa dobili, vetrnih pa ne smemo graditi!
sniffff
24. 07. 2013 19.41
Zakaj jih ne smemo? Ker imamo pri nas lobije, ki so zakoreninjeni v fosilna goriva, radi se bi pa šli ohranjanje narave, brez debate sem prepričan da imam prav. Vedno se najde en zakaj in odgovor zato, dokler pa bodo pri nas novinarji pod vplivom enakih, se nam pa slabo piše. Ljudje berejo neumne članke, namesto da bi prebrali kakšno dobro knjigo o tej temi, pregledali kak relevanten sajt na spletu in šele nato izrekli svoj - ali +.
dosti
24. 07. 2013 18.44
+0
Vsako leto zmečemo MILIJARDE za kmete, da jih rešujemo suše, toče in ostale subvencije........ampak, da bi zgradili vodne rezervoarje, kupili s tem denarjem mreže proti toči....to pa ne a nede?! Raje čakajo in to jih dosti dela nalašč, da jim vreme uniči pridelek, ker vedo, da bodo od države dobili denar, pa še dela jim ne bo potrebno opravit !!! Ne, raje denar porabijo za traktorje z navigacijskim sistemom, pa za STRUPENA ŠKROPIVA in GNOJILA, špricajo PREKOMERNO in preko vsega RAZUMA, v pohlepnem upanju na veliko količino pridelka. Pol pa še gredo hinavsko prodajat ( brez računov ) strupene pridelke kot bio izdelke......Pa nč vam ne bi dal, sleprji !!!!
?\?~
24. 07. 2013 18.45
+3
kaj ti veš, da kmetje še niso dobili odškodnin iz leta 2010.....ne bluzi, če nimaš pojma.......