Zanimivosti

NLP na prastarih slikah

Ljubljana, 28. 04. 2011 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

So dokazi o obiskih Nezemljanov v resnici na risbah, slikah in kipih, ki so jih skozi tisočletja ustvarjali ljudje? Številni verjamejo, da o tem sploh ni dvoma.

Ljudje, ki verjamejo, da so Zemljo že v preteklosti obiskovali Nezemljani, postavljajo med drugim kot dokaz tudi skalne slike v Avstraliji. Petroglifi Wandjina so stari okoli 5.000 let in prikazujejo precej nenavadna bitja, za katera marsikdo verjame, da gre za Nezemljane. Vendar je treba vedeti, da imajo avstralski domorodci izjemno bogato mitologijo. Vendar zagovorniki Nezemljanov razlagajo, da je ravno njihova mitologija nastala pod vplivom obiskov iz vesolja.

'Nepravilnosti' se kažejo tudi na nekaterih novejših verskih slikah, kot je freska Marije z otrokom iz 14. stoletja. Freska, ki naj bi jo ustvaril Sebastiano Mainardi, prikazuje v ozadju predmet, za katerega ljudje verjamejo, da gre za plovilo Nezemljanov.

Oglejte si še ostale slike, ki naj bi bile dokaz o obiskih iz vesolja.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (58)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

AlternativeFacts
16. 06. 2011 16.02
Ja kaj bi pa bilo, če bi morala uradna znanost priznati, da pa pač darwinova teorija evolucije ne velja(ali pa vsaj ne čisto točno)? ... Hahaha..saj včeraj ko je bil lunin mrk,ste lahko lunčke videli,kako svetijo z baterijami...hja....svet se vrti,mogoče smo pa zato tako zmešani?
yarrick
16. 06. 2011 15.25
+1
PowRider 29.04.2011, 01:09 Vprašaj Nikolo teslo o skalarnih valovih, ki imajo (začuda!) malce drugačno valovanje kot pa elektromagnetni sistemi...pa verjemi, da to, kar ve danes uradna znanost ni NITI 1% tega kar je skritega zadaj... @Morelife takoj ko boš omenil reptile je ponavadi kredibilnosti KONEC.saj veš; illuminati, reptili, vlada v senci itd...se pa strinjam; kdor hoče naj verjaem v to, drugi pač ne.
MoreLife
16. 06. 2011 09.06
+2
Evo to je dokaz za krščanskega boga, ki nima veze s Stvarnikom! Kok je lepo vidt, da se ljudje zbujajo... Po nekih virih naj bi 300.000 let nazaj na Zemljo prišli reptili oz. bogovi ustvarjalci, ki so z nami (glede na to, da je Zemlja na robu vesolja, kjer velja svobodna volja) lahko izvajali razne genske mutacije. Tako so nam DNK gensko zmontirali, da imamo samo 2 vijačnici, čeprav naj bi jih (in jih bomo) imeli 12. Vse to bo počasi prišlo na dan. Tisti, ki bodo to lahko sprejeli se bodo razvijali dalje, drugi pač ne. Tako to je...reptili pa so samo ena od vrst. Obstaja jih več kot 100.000 različnih! ;) Sicer pa kaj vam čem to govort, sj že veste...globoko v sebi...sam spomnt se je treba! :) Pa lep pozdrav.
PowRider
29. 04. 2011 14.16
No super, se pravi bo ta sprememba dokaj kmalu? Se pravi v roku nekaj let? Po vsej verjetnosti je to kaj povezano z letom 2012? No komaj čakam da končno dočakamo ta prehod, me res zanima kaj bo in kaj bo če se ne bo zgodilo nič. Si pa mislim da so nekateri tu gor stalno v kontaktu s temi reptili ali karkoli že so ko vse veste o njih, najbolje da se zmenite in jih povabite in se usedemo skupaj in kako rečemo pa da nas razsvetlijo kako so prišli do nas. se pa bojim da znajo biti nekateri zelo razočarani ker nas bo zemlja furala še naprej kakor nas je do zdaj...skratka bomo videli kaj se bo izcimilo iz tega prehoda. Do takrat so pa to le sanje in domišlija ;). Aja, se pa sprašujem če niste v kontaktu s temi nezemljani od kje vam te napovedi o tem prehodu? Upam da ni odgovor od Billya in podobnih?
Ramzess
29. 04. 2011 13.53
+1
Možnost masovnega prehoda v 4D realnost, je bilo prej rečeno, ...mnogi si niso na jasnem kaj ta 4D realnost je, oz. sveta kakršnega percipiramo mi zdaj se ne razlikuje bistveno, to še vedno fizična relsnost, s to razliko, da fizikalnost ni fiksna kot v tem svetu, temveč variabilna, spreminjajoča se, po vplivom naših misli, ali drugače rečeno, misli se udejanjajo takoj, ...nekateri ljudi so ob 'oknih' v naš svet že doživeli tak pojav, nekari so zaradi neznanja in nerazumevanja tega kar se dogaja, kar je privedlo do šoka, končali v psihiatričnih bolnišnicah. En tak primer je denimo najdba, vsaj tako so mislili, pogrešanih letal v Bermudskem trikotniku, kjer je zaradi okoliščin, nastalo okno v drugo dimezijo, realnost. Podobno se dogaja v okolici podzemnih baz, nezemskih, ki niso v naši realnosti, ali njihov se širi v našo reslnost. Druga razlika je v pecepciji, ki si je v tej naši realnosti sploh ne moremo predstavljati, vizualizirati, denimo 3D kocko poznamo, si jo znamo predstavljati, kaj pa 4D kocko, te pa ne, ne znamo si je vizualizirati, obstajajo le neke delne predstave kvantnih fizikov. Nenazadnje so mnogi primeri videnj, percepcij NLP-jev in ali nezemljanov, zgrešeni, nepravilni, ljudje mislijo, da so nekaj videli, v resnici ne vedo kaj in kako so to videli, tudi to je pomembno.
Ramzess
29. 04. 2011 12.17
+0
Nima smisla da se prepiramo s posmezniki, ki še ne razumejo konceptov multidimezionalnosti. Mi smo v bistvu multidimenzionalna bitja, ... v našem omejenem svetu, ki je neke vrste ječa, v katero smo ujeti, in nas reši le ustrezno znanje, ki se tako ali drugače začne z zavestjo multidimezionalnosti, v katere domeno sodijo naša lastna resnična narava, resničen svet okoli nas, vesolje, nezemljani, NLP in mnogi neobičajni dogodki v našem, ki jih drugače ni mogoče pojasniti. Hkrati imajo vsakodnevni dogodki v našem svetu, mnogo širši razpon vzročno-posledičnega kontunuuma, kot ga je večina ljudi sposbna percipirati in razložiti, ...ne le fizčni (očitnostni) del, s katerim potem operiramo tudi na sodiščih, katerih zakoni temeljijo izključno na materialnih dokazih. Mnogo se še vedno oklepajo 3D konceptov, zato marsičesa ne morejo razumeti, ali celo napak razumejo, ...če se pomaknemo izven teh kreiranih omejitvenih konceptov, in v mnogi meri celo napačnih, od religioznih do znanstvenih, uradna znanost je polomija, ki nas umejuje, prav tako religije, ipd., ter vse skupaj zapleteno v mrežo zavajanj in laži, ki ne vodijo nikamor, vse v končni fazi da prepreči človeku pogčled izven teh omejitev, uvid v resnični svet in višja znanja. Torej, če se pomaknemo izven teh omejitev, v katera smo ujeti že tisočletja, v to je ječo na tem planetu, potem uvidimo, ne le da marsikaj postane bolj ali povsem jasno, temveč marsikaj tudi precej enostavno, vključno s potovanjem skozi čas, ki navsezadnje sploh ni tako nemogoča in zapletena zadeva, ravno nasprotno. Naši ječarji Reptili to počno vesčas, in sperminjajo našo realnost, na katerikoli točki naše ti. preteklosti. Oni na svojem nivoju, realnosti, znanju, itd. pristopajo k 'časovnemu kontinuumu' podobno (analogija) kot človek pristopa k posameznim kronološko urejenim diapozitivom v projektorju. Videnja NLP, in različne vrste ugrabitve ljudi, kadarkoli skozi čas oz. zgodovino, ima številne vzroke in razlage, ... Zunaj omejitev naše realnost ob spoznaju in znanju multidimezionalnosti spoznamo da je v naši realnosti iluzija, oz. percepcija časa kot preteklost, sedanjost in prihodnost, je iluzija, medtem ko na višjih nivojih, Lizziji (Reptili) živijo (ekzistirajo) na 4D nivoju, naslednja 'plast čebule' nad našo, kjer te iluzije ni, tam je vse eno, hkrati, glej zgoraj omenjeno analogijo. Kmalu bomo vsi, všeč ali ne, soočeni z mnogimi dejstvi, razkritje je blizu, in neobhodno, kar za mnoge, ki še niso prerasli 3D koncepte in načine razmišljanja, kajpak pomenilo velik šok. Mnogi se ne zavedajo v kakšnem času živimo, zaključek Velikega Cikla, Zemlja je točka povezovanja vseh realnosti in dimezij obstoja, ob tem prehodu, nekaterim je znano da se zato v našem sistemu zbirajo množice raznih vrst nezemljanov, vsaka s vojimi nameni, eni za določeno korist, drugi v pomoč človeštvu, tretji so samo opazovalci ob strani...velika predstava se obeta, ki se je mnogi še ne zavedajo. Sklapljanje dimezij, realnosti, ob prihodu Vala (gravitacijski val, meja med dimezijami), omogoča masovni premik človeštva na višji nivo, višjo dimezijo, 4D v našem primeru, ...seveda za vse, ki 'diplomirajo' na 3D, in da vredno je truda, da se pripravimo na to, ...alternativa ni ravno zanimiva, ponovitev celotnega cikla na 3D nivoju, na začetku, pravijo da kot jamski človek, oz. bolje, kot ljudje po zadnjem svetovnem potopu, zadnji kataklizmi (ne pozabiti da je ta del življenj le tistih, ki ne preidejo na višji nivo, 4D, ali tudi 5D (kontemplacijski nivo) v primeru smrti, kamor gremo, potem pa nazaj v naslednjo inkarnacijo, ki je (reinkarnacija) mimogrede, še vedno del tudi 4D nivoja), po zadnjem, prejšnjem zaključku Velikega Cikla.
etis
29. 04. 2011 10.26
+1
PowRider29.04.2011, 01:09 Mislim da je Igor Gojcic želel povedati v bistvu to s čimer se tudi jaz strinjam da so na planetih drugih osončji drugačni fizikalno kemiski zakoni kar pomeni da so tam lahko popolnoma drugačna bitja kot so tu na zemlji tam vladajo tudi driugačni vremenski pogoji temperatura je lahko višja ali nižja od naše težnost planeta je lahko višja ali nižja od naše. Strinjam se tudi z trditvijo da tehnologija nemore delovati v okolju za katerega ni projektirana to vedo tudi pri NASI denimo en zemelski primer: Nemška podmornica U-200 iz 2 s.v. projektirana za potop do globine 230m ni projektrana za potop do globine 2000m. Vsi vemo kakšen pritisk bi bil tam sodaj, podmornici bi v trenutku popokale vse zakovice v trenutku bi se spremenila v stisnjeno pločevinko in razpadla. Tako podobno bi se zgodilo tudi z vesolskimi plovili, ki nebi bili projektirani za tisti prostor v katerem bi vladali popolnoma drugačni zakoni, pa še eno dejstvo v vesolju jelahko 30% planetov v različnih osončjih enakih našemu o.z. z enakimi zakoni in razmerami in z rumenim soncem in popolnoma logično bi bilo naše odprave preusmeriti v osončje z rumenim soncem lep primer so Greyi, ki živijo v osončju Zeta Ritchul na planetu Serpo z dvema rumenima soncema sicer je na planetu prevroče zato so se Greyi prilagodili plantu tudi njihove odprave ciljajo na osončja z rumenim soncem.
Geronemo
29. 04. 2011 07.43
+1
Ufff. vidim da ste prišli že daleč... :) Martian: Če povzameš dimenzije kot sloje v čebuli, potem dejansko so zemljani ki obiskujejo zemljane... Ampak paralelna dimenzija ne pomeni samo paralelno zemljo ampak celotno paralelno vesolje kar pomeni da gre za neskončno paralel ker je kreacija po sebi poskrbela za nešteto možnosti dogodkov v neštetih oblikah z nešteto manifestacijami... In če zadevo malo bolj logično povežeš mi dojemamo premike skozi paralelna vesolja kot ČAS. Vsaka tvoja odločitev v zavesti povzroči premik iz enega v drug svet in to z tako visoko frekvenco da ti tega sploh ne moreš skozi fizične čute opaziti in ker če gledaš relativno iz osebnega vidika si to dojel kot neki pač dogodek na zemlji. Ti pa dam primer: Preden si obuvaš čevlje... Vprašaj se, na koliko različnih načinov si lahko obuješ in zavežeš čevelj (prvo levega nato desnega, obratni, normalni vozel itd...) in katero pot boš izbral ti? Nekaj podobnega je s paralelnimi vesolji, vse možnosti so že interpretirane, na tebi je da izbereš pot ki ti je najbolj po godu. Je pa še ena dodatna finta, da v omenjenem konceptu razdalja ni pomembna ker če bi se ti zavedal kako lahko preskočiš paralelne svetove bi lahko preskočil iz zemlje recimo na mars kajti ko ti zapustiš točko in čas A-x se skozi neke zakone lahko v paralelnem svetu manifestiraš na poljubni točki B (kjerkoli v vesolju) v poljubnem trenutku y(kadarkoli). In to je dečki potovanje skozi čas in prostor. Tako naj bi naši bratje potovali.. tralčalalalalala... Če mi verjamete ali ne, v našem VESOLJU bi naj bilo prek 40 mio. različnih ČLOVEKU sorodnih ras (različne barve, konstitucije itd..) ki so direktni sorodniki z nami.. V naši galaksiji je v tem trenutku 7 mio ČLOVEKU sorodnih ras.. Obstajajo pa še druge rase in če seštejete vso solato skup boste opazili da je v tej naši galaksiji in vesolju dokaj velika gužva... In mi se sekiramo za našega Pahorja in politiko.
PowRider
29. 04. 2011 01.09
+1
igor.gojcic 28.04.2011, 12:24 mmm samo tako za informacijo, za vse stvari na zemlji veljajo popolnoma enaki zakoni! Pa naj bo to za kolo ali za avto ali pa za palačinko. Nevem od kje nekaterim ideja da veljajo za različne stvari kar drugi zakoni??? Pa dajte no, niti osnov ne obvladate! Take neumnosti pišete da me kar glava boli. In pa te dimenzije, ali se zavedate da živimo v 4 dimenzijah? :) in pa obstaja le ena prava konstanta katera je posredno skrita v praktično vsaki stvari ki jo vsakodnevno uporabljamo...to so take malenkosti ki so zelo pomembne, vendar če se ne razume osnov se ne da graditi in razumeti kompleksnejših stvari, tako pa se zgodi da pridejo na dan take teorije o prehodu med nekimi dimenzijami, vesoljci ki nadzirajo voditelje v svetu...mah preveč je tega... Kar se tiče potovanja skozi čas, teorija je seveda postavljena, vendar v resnici se jo pa zelo težko doseže. In žal veljajo nekatere omejitve preko katerih ne gre (trenutno) in mogoče se jih sploh ne da zaobiti, se pravi mogoče tudi nezemljanom, ki so lahko milijarde let pred nami kar se tiče razvoja še niso uspeli zaobiti teh omejitev. Se kdaj vprašate po tem? Zakaj nas tako podcenjujete? Zakaj vse kar smo dosegli v zgodovini pripisujete nekim tujim bitjem? Aja pa še to, potovanje skozi čas je seveda možno le pod določenimi pogoji in v določeni smeri. Upam da razumete svet tako dobro da poznate v katero smer se da iti in pa seveda tudi kake omejitve so in pa upam da veste za vse paradokse ki se pojavljajo ob tem vprašanju. Teorija je seveda izredno zanimiva ko je na papirju, v praksi pa... heh think about it :) robetosss: Se popolnoma strinjam z vsem kar si napisal! Verjamejo v to v kar hočeji in pri tem se jim omeji zmožnot realnega presojanja in razmišljanja. To je dokazano! In pa te stvari so res že kot neke nove religije. Se strinjam tudi da so razdalje resnično enormne in zelo malo možnosti je da bi res lahko potovali skozi ta prostor. Tu se je potrebno spomniti le na elektromagnetno valovanje in ga povezati s takim potovanjem in tisti ki vsaj malo ve kaj je kaj ima zelo kmalu pred sabo odgovor...no in to je ta stvar na katero sem mislil zgoraj da se jo mogoče sploh ne da zaobiti, niti vsemogočnim nezemljanom mogoče še ni uspelo. Dopuščam pa seveda možnost da jim je, vendar je pa zelo majhna in dokler tega ne vidimo na lastne oči temu ne bomo verjeli. Samo neke slikice nam niso zadosti!
TheSmartHead
28. 04. 2011 18.12
+1
"Pa vete kok je tega,.....hjao,.... Pa sam poglejte starejše civilizacije,.......Mi jim enostavno ne sežemo niti do gležnjev!! Podzemna mesta v Turčiji, Boliviji, Romuniji,...Lobanije s podalšano glavo,...po vsem svetu jih imate,...če se hočte na lastne oči prepričat pojdite v muzej v berlin. Sam to je folk prepovedana arheologija,.... nebo pršlo kr tko v širšo javnost. Tisti, ki smo že več kot 10let v tem notr,...dobr vemo da je zgodovina, ki jo dobivate v osnovni šoli in srednji šoli en velik larifari :)" Zelo dobro napisano, sem povsem strinjam! :)
etis
28. 04. 2011 17.13
Te jamske poslikave, figure ki so vklesane v kamen celo glinene ploščice z vsebino čudnih postav in predmetov in pa celo biblija obeh zavez, ki opisuje zanimive dogotke iz katerih je razbrati pristanek NLP-ja. In pa Bagdadska baterija 2000 let pred izumom prve prave baterije, s katero so v takratnem času pozlačevali kovino ta baterija je imela le 0.5V in je delovala na kislino pridobljeno iz zmečkanega grozdja. Pa Skaywardska ptica model letala najden v eni od piramid v Egiptu, ko so najditelji naredili poskus je model poletel z vso svojo milino. Takih predmetov je še veliko, ki nebi smeli soditi v tisti čas. Vse to nakazuje na takratne obiske iz vesolja to da nismo sami v vesolju je dejstvo, ki je naše prednike spremljalo skozi življenje, spremljal bo nas in naše zanance samo sprijazniti se moramo s tem.
mlad3n
28. 04. 2011 16.02
To vvsak ve da vesoljci obstajajo in da človek ni edino bitje v vesolju. Kdor pa misli da smo sami (človek) v vesolju pa se mu koleščki ne vrtijo vsi v pravo smer.
purja kolt
28. 04. 2011 14.49
+1
in še nekaj : to , da nas nekdo obiskuje je dejstvo, ostalo je še izvedeti kdo so oni in od kod natančno prihajajo . prihajajo pa lahko ne samo z vesolja , ampak tudi z dna našega oceana, o katerem vemo zelo malo. lahko pa tudi z naše prihodnosti. to , da jih po svetu vidijo na tisoči ljudi nikakor ne more biti fikcija. to je dejstvo
purja kolt
28. 04. 2011 14.41
-1
te slike so le majhen delček vseh arheoloških najdb na to temo. celo Mojzes , ko je vodil svoj narod čez puščavo, imel aparat za proizvajanje mane nebeške , v Bibliji je celo opisan tale aparat . in vam povem , da po opisu sodeč ga je dobil od visoko razvite rase.
robetosss
28. 04. 2011 14.00
-1
@igor.gojcic Potrjuješ to kar sem želel povedati (oz. ravno nasprotno)...Vse teorije o NLP-jih in vesoljcih, ki ji preberemo so lahko samo subjektivno obravnavane, ker objektivnih dokazov ni...Ne moremo izključiti možnosti njihovega obstoja, ampak realnost je nekaj drugega....Ti si tako zagret, da je to resnica, ampak si vse skupaj nekje prebral ali pa gledal na youtube-u itd. in to je za tebe resnica?! 90% informacij, ki nam jih dnevno svet servisira je prirejenih ali v celoti izmišljenih, tj. lahko, da je nekdo iz prvotne informacije o DOMNEVNEM NLP incidentu dobil znanstveno fantastično inspiracijo in napisal zanimiv scenarij za film Stevena Spielberga , ti pa temu slepo verjameš....prej kot pa neki racionalni razlagi, da je vse subjetkivno in je kot tako treba jemati.... Ne govorim tukaj kaj je resnično in kaj ne, ampak to, da vsemu prebranemu ni verjeti, če imaš zdravo razvito percepcijo za logiko to vidiš....Razni Reptili in kaj jaz vem kaj....lahko, da je res nevem, ampak bodimo realni, fajna priča za malu decu, se vam ne zdi? In ja dopuščam si možnost, da je v tem nekaj resnice, če bodo kdaj to dokazali bom prvi priznal zmoto... @kristjan kristjan ti se raje poglobi v svoj tekst in kdaj kako ločilo uporabi
konj666
28. 04. 2011 12.45
ne trdim da smo v širnem vesolju sami ampak niti enega dokaza samega ni,to je isto ali verjameš v duhove ali ne.te neke teorije od enih lajkov pa reptili pa tehnologija pa razdalje to so sam teorije brez kakršnekoli podlage
Martian
28. 04. 2011 12.39
igor.gojcic ce bi mal razmislju pa se poglobil u to bi vidu da se lahko enormne razdalje komot lahko prepotuje seveda ne z naso tehnologijo je pa mozno ---- in katera tehnologija je tebi,razen naše še znana?na podlagi česa ti tle nakladaš da se laho enormne razdalje premaguje komot?
konj666
28. 04. 2011 12.35
-1
vsi ki pravte da so nezemljani sm hodili ste neki veliki ateisti a verjamete še v večje neumnosti i žalite človeško raso naše praočete ki so bili prav tako pametni in sposobni kot mi danes
konj666
28. 04. 2011 12.32
za 500 let bojo pa rekli vam podobni da so nam elektriko internet letala vso tehnologijo dali nezemljani.s tem žalite velike ume znastvenika žalite samo človško bitje ki je gradilo velike civilizacije
konj666
28. 04. 2011 12.29
ma dejte no i teh par slikic je vam dokaz da so nas vesolčki obiskali