Tujina

Dokumenti o NLP: Dokazi o Nezemljanih ali pesek v oči?

Ljubljana, 18. 04. 2011 10.27 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Pred kratkim so dokumenti, najdeni na strani FBI, o domnevnih neznanih letečih predmetih v Roswellu dvignili precej prahu in mnogi so že razglasili, da so dokaz o prikrivanju ameriške vlade. Pa so res?

FBI-NLP dokumenti: dokazi o nezemljanih ali pesek v oči?
FBI-NLP dokumenti: dokazi o nezemljanih ali pesek v oči? FOTO: iStockphoto

Dokumenti iz leta 1950 naj bi razkrili, da so leta 1947 v bližini mesta Roswell strmoglavila tri plovila nezemeljskega izvora, našli pa naj bi tudi trupla Nezemljanov. Poročilo o tem je direktorju agencije takrat poslal agent FBI Guy Hottel.

Vendar izstopata vsaj dve stvari. Najprej, ti dokumenti nikoli niso bili označeni kot skrivnost ali kot državna tajnost in so dosegljivi javnosti že od konca devetdesetih. Poleg tega agent Guy sploh ni preverjal nobenega podatka, temveč je zgodbo o nezemeljskih plovilih slišal od človeka z imenom Silas Newton.

Druga stvar je, da poročilo govori o treh ladjah, medtem ko naj bi pri Roswellu strmoglavila le ena. In v resnici se poročilo sploh ne nanaša na Roswell, temveč manjše mesto Aztec.

Kot kaže, je vir te zgodbe ravno Silas Newton, ki je zanjo imel svoje razloge.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (94)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Tosho84
22. 04. 2011 18.57
@draghci: še en 2012 freak! smešni ste ko vic!
PowRider
21. 04. 2011 18.23
-1
Jah tukaj bi se lahko prerekala in prerekala in nebi bilo konca, najbolje da počakamo na nadaljne dogodke in bomo videli. Opažam pa da take teorije postajajo že kar kot neke religije, jaz verjamem samo v znanost in zato ne verjamem takim stvarem. Se pravi v tisto kar verjamem je sigurno 100% res in je tudi dokazano, take teorije so pa le domneve z nekimi kvazi dokazi in zato tem ne verjamem dokler ne vidim na lastne oči. Za kvazi dokaze tukaj označujem teorijo o HAARP-u, drugih pa itak nisem šel brat ker nimam časa, aja pa seveda fake slike NLP-jev. Če ne vidite da so slike ponarejene potem ostanem res le še brez besed. Me pa prav zanima če bi šli delati raziskavo koliko znanstvenikov ki so s področja fizike in vseh izpeljank iz tega, koliko jih verjame v te stvari. Prepričan sem da hudo malo. Nevem sicer koliko se spoznate na fiziko, vendar obstajajo določene omejitve v svetu in v vesolju katerih se mogoče sploh ne da izogniti.
Elias Ehnaton
21. 04. 2011 08.33
+2
@PowRider Z vami se ne splača več Izgubljati časa, ker samo obračate besede, tistih stvari, ki sem vam jih priporočil pa nočete preučiti! Slik mu niso podtaknili, ampak, kot sem to tudi napisal spodaj, da je bilo dokazano, tudi od NASA-e, da BEAM-ove slike NISO ponarejene; niti slike, niti njegov posnetak zvoka NLP-ja, niti njegovi videi NLP-jev, niti njegov primerek zlitine, ki so mu jo dali Plejari, niti njegovo znanje o tehnologijah, ki jih na našem planetu še sploh ne poznamo, itd.! Kaj je rekel glede tretje si pa raje preberite v njegovih dobesednih prerokbah in v njegovih kontaktih, ne pa te stvari brati na wikipediji ali kje drugje, kjer je vse to napisano kar tako neki ala "rekla, rekel", kjer so napisali nekateri svoje interpretacije, niso pa napisane BEAM-ove stvari dobesedno. Preberite original, tisto kat je on, dobesedno, napisal, v svojih dobesednih prerokbah in kontaktih, na straneh, ki sem jih svetoval!!!! Spet skušate dajati neko mnenje, brez da bi preučili dokazov. Naredite tako, kot sem svetoval: NAJPREJ PREBERITE IN POGLEJTE TISTO, KAR JE RES ON SAM NAPISAL IN PREDSTAVIL, NA TISTIH STRANEH, KI SEM VAM JIH PODAL SPODAJ, NE PA TISTEGA, KAR PRIKAZUJEJO TISTI, KI GA HOČEJO DISKREDITIRATI, KER ONI LAHKO MANIPULIRAJO NJEGOVE RESNIČNE INFORMACIJE; ... ŠELE POTEM PA PODAJETE SVOJE MNENJE. NE PA DAJAT SVOJEGA MNENJA KAR TAKOLE NAPREJ, BREZ DA BI PREJ NJEGOVE ORIGINALNE INFORMACIJE DOBRO PREUČILI, KER JE OČITNO, DA POJMA NIMATE O ČEM GOVORITE, ZATO PA OBRAČATE BESEDE IN DOKAZE, SAMO DA BI UGODILI SVOJEMU POGLEDU NA SVET IN SVOJI NEVEDNOSTI. Iz Japonske pa se očitno nismo naučili NIČ! Višji standardni razredi ne bodo pomagali nič! Ko se bodo podobne katestrofe dogajajle tudi drugod, se bodo zopet dogajale takšne jedrske katastrofe tudi tam, ker bo zopet prišlo do prekinitve dotokov hladilne tekočine zaradi potresov, bo zopet prišlo do ponovnih pregretij reaktorjev. BEAM je napisal, da je treba VSE jedrske elektrarne TAKOJ ugasniti; kajti, ko se bodo podobni potresi dogajali tudi drugje, bo takrat prepozno. Torej jih še niso vseh ugasnili, torej se niso naučili NIČ! Nauk iz Japonske bi moral biti TAKOJ UGASNITI VSE JEDRSKE NAPRAVE!! Sicer pa bolje, da vse skupaj pustite, ker je očitno, da se s tem niste niti sposobni niti pripravljeni soočiti! Pojdite raje nazaj gledat na risanke in poslušat politike in župnike, da vas bodo še naprej nateg.... Jaaa, Zemlja je ploščata, življenje obstaja samo na Zemlji, Zemlja je center vesolja, vse se vrti okoli nje, Zemlja je stara samo 10 000 let, Zemljo je ustvaril bog, tudi ljudi, ostanki dinozavrov pa so tam samo zato, ker nas bog preizkuša, 2012 pa bo konec sveta, ko bo prišel Jezus (Ye Zevs - Zevsov sin - sin sonca) na belem konju na oblakih v spremstvu svojega očeta sonca Zevsa, potem pa vas bo tiste, ki verjemete vanj, vzel s sabo v nebese na sonce!
PowRider
20. 04. 2011 18.25
-1
Aja zdaj so mu pa že podtaknili slike :) res ste prav smešni s tem. Če ne ločite teh slik da so ponarejene potem pa res nevem... V pol sekunde najdem ogromno stvari na slikah ki kažejo na fotomontažo. In pa vsak ki se malo bolj spozna na obdelavo fotografij bo naredil še boljše slike, tiste so res slabe in neprepričljive. Tu se vidi kako omejen razum imate privrženci takih teorij! Nekaj tako imenovanih "dokazov" sem že pogledal in sem ugotovil da ni nobenega trdnega dokaza! Povsod so same domneve in obračanje besed, na koncu pa to nekaj ljudi celo prepriča, seveda to le take ljudi ki se na določene stvari ne spoznajo in jim je znanost popolna neznanka! Drugače se pa sploh ne čudim da prihajajo take zgodbe od njega če ima narejene le 4 razrede OŠ, tu namreč lahko tiči bistvo problema. Kar se pa tretje tiče je pa najprej trdil da se bo začela leta 2006, nato ko ni bilo nič je določil 2008, nato 2009, zdaj je določen 2011. Je pa podal tudi neko razlago zakaj se niso uresničile te napovedi, katere pa trenutno nimam v glavi. Seveda bi se na Japonskem dalo preprečiti tako katastrofo, tu sploh ni debate. Preprečit bi se jo pa dalo s še višjimi varnosnimi standardi...vendar kar je je, lahko pa se iz tega kaj naučimo da bomo za naslednjič bolje pripravljeni. Kar se pa 2012 tiče pa najbolje da počakamo do 1.1.2013 in potem še kako rečemo na to temo :) Lp
draghci
20. 04. 2011 15.53
+0
Mah, ne vem, kolikokrat treba še povedat, da bo stvar vsaj približno jasna. Večina nas, se sploh ne zaveda, v kakšni prevari živimo. Ni, da bi človek vse to grajal in tarnal nad življenjem. Spoznanje naj bo prijetno in želim si, da bi ga hitro odsvojila velika večina. Pripravljajte svoje egote na spremembo razmišljanja v zelo kratkem času. Prej boste začeli razmišljat v to smer, lažje vam bo. Vse variante, od mogoče čisto lažnega priznanja, do resničnega, pa vse v sklopu blue beama, do ne vem kakšnih zarot, ki pač so prisotne v našem življenju, so seveda možne. Meni je obstoj NLP-jev jasen popolnoma. Jasen za to, ker logično razmišljam. In pri logiki ne uporabljam samo razum, ampak, tudi intuicijo. Samo z njo se da kej pogruntat in biti zadost širok za vse možnosti. Dolgo časa sem se mučil, kaj NLP-ji sploh so. Njihov obstoj sem doumel že pri rani mladosti. Bolj, ko se približuje leto 2012, bolj se kaže, da je njihov obstoj v tesni povezavi s tem, kar vse pomeni ta letnica in to je zopet ena druga in zelo dolga tema, dejstvo pa je, da je teh "pojavov" vedno več, ne samo več, kar njihov plaz! Kdor se trudi zatiskati oči, da tega ni, je milo rečeno smešen in patetičen. Kaj so in od kje izhajajo, postaja vedno bolj jasno. Nisem 5 let visel na rač. in raziskoval ko zmešan, da ne bi imel kljub temu neke logične zaključke. In na koncu so prišli zelo logični. Ko sem jih začel videvati kot višje razvita bitja, torej iz višjih dimenzij, so postala zelo dobra vkomponenta vsem tem dogajanjem danes, kot so vse te variante od iluminatov, elite, teorij zarot, Roswella, chemtralov, območja 51 itd. itd. Spoznanje, da vse to resničnost, postaja vedno bolj očitno in hkrati vedno bolj nezanimivo. Nočem več sodelovat v njihovi drami in tudi zelo dvomim, da jim bo uspelo izvest lažno invazijo. Mislim, da to ni tako enostavno in ljudje niso več tako naivni.
Elias Ehnaton
20. 04. 2011 12.31
+2
Aha; pa samo tole še; pa, brez skrbi, zadnjič, ker se potem nimam več namena s tem ubadati. Ko sem govoril o "izdaji", sem mislil na to, da dandanes ljudje, namesto, da bi poslušali in sledili tiste, ki jim res skušajo pomagati, raje sledijo tiste, ki jih samo izkoriščajo, ki jim lažejo, ki jih zavajajo, ki jih nesramno manipulirajo, ki nad njimi izvajajao najbolj odurne zločine, celo prikriti genocid, in ki jih imajo celo namen popolnoma zasužnjiti. Pa še več; ljudje, takšni kot ste Vi, lolipoly, in podobni, se tem ljudem, ki samo skušajo pomagati, celo posmehujejo in jih zaničujejo. Ali vas to kaj spominja na dogodke izpred 2000 let, in tudi prej?!! Glede tretje; če bi vi dobro prebrali tisto kar je BEAM napisal glede tretje svetovne, bi vedeli, da je BEAM povedal, v katerih letih je največja verjetnost, da se bo začela, če se bo sploh začela, to pa je napisal že pred več kot 20 leti, kot opozorilo. Njegov glavni namen pa ni bil napovedati tretjo svetovno, ampak opozoriti človeštvo, da bi jo potem mi vsi skupaj skušali zavestno preprečiti. Glede konca sveta 2012; prav za te stvari pa BEAM pravi, da se ne bo zgodilo, da so to samo laži; ampak, da bo življenje na Zemlji potekalo še milijone let. Pravi pa tudi, da tisti kar bo, smo si skuhali sami. 2012 pa konec sveta pa ne bo! Upam, da se bodo tisti, ki se nam posmehujejo in norčujejo iz nas, ko se bodo začele stvari, na katere vas zaman upozarjamo, še bolj pospešeno dogajati, tudi njim; upam da se bodo takrat zavedeli, da, če bi namesto posmehovanja in norčevanja, nam raje pomagali opozarjati ljudi, da se je večina tega dalo preprečiti; če bi le več ljudi posvetilo več pozornosti tem opozorilom. Tudi to kar se je zgodilo na Japonski se bi lahko preprečilo, če bi ljudje že pred desetletji resno jemali BEAM-ova opozorila. Žal pa so se tudi glede teh stvari BEAM-ove prerokbe uresničile in se še uresničujejo, žal!
Elias Ehnaton
20. 04. 2011 12.17
-1
@PowRider Če si boste ogledali dokumentarce, ki sem vam jih priporočil, boste lahko uvideli, da to sploh ni res, ampak, da so si to Karl Koff in ostali agenti in dezinformanti, da bi deskreditirali BEAM-a ("Billy" Eduard Albert Meier), izmislili; potem pa, ko jih je Michael Horn pozval, naj potem naredijo, da dokažejo svoje trditve, tudi oni takšne slike in videe, za nagrado pa jim je celo ponudil milijon dolarjev, pa se nobeden izmed teh ni več javil. V zadnjih letih pa je celo Karl Koff postal zagovornik informacij, ki jih predstvalja BEAM. Torej to niso bili nobeni ponaredki. Da pa Billy na ta način služi denar, pa tudi ni res, saj je vse kar nudi zastonj, kot lahko vidite tudi na "futureofmankind", "figu", "figuusa", Michael Horn "theyfly", "4shared" straneh. Billy in tisti iz FIGU-a pa živojo zelo skromno življenje na BEAM-ovi farmi v Švici in v hiškah v bližini. Če pa kdo hoče kupiti kakšno knjigo, pa je tudi ne more dobiti zastonj, saj tiskanje in papir stanejo, njim pa tudi denar ne pada z neba, da bi si lahko privoščili, da bi tudi knjige dajali zaston. "In še enkrat, knjige in papir prenese vse, na žalost pa nekateri obvladajo psihologijo človeka in zgodbo napišejo tako da bralcu čisto omejio zdrav razum." Točno tako; tudi večino tistega, kar ste se vi, jaz in vsi ostali naučili v svojem življenju, v šolah in v cerkvi, je bilo prenešeno na isti način; podobno pa je tudi v tem primeru, le da je tukaj ogromno dokazov, le poiskati in pregledati jih je treba. Meni pa so bile prvi glavni dokaz izpolnjene prerokbe, ki jih je napovedal desetletja preden so se izpolnile, potem pa so še tukaj tudi dokumntarci, z ustreznimi priloženimi dokazi. Če pa mislite, da lahko eden, tako kot je to BEAM, ki nima niti končanih štirih razredov osnovne šole, tako obvlada psihologijo, pa še tisoče drugih stvari, potem pa bi vaša trditev res veljala. Če pa si človek vzame čas prebrati, kar so BEAM in Plejari povedali, pa lahko ugotovi, da je skoraj vsem ljudem na planetu res čisto omejen; samo prebrati je treba kar so povedali!
PowRider
20. 04. 2011 09.32
+1
No privzemimo da je vse res kar je rečenega o Billyu, venar zakaj si je potem privoščil vse ponarejene fotografije in pa odlično ponarejen video o NLP-ju? Na podlagi tega lahko brez pomislekov zaključim da je tudi on prevarant tako kot še mnogo ostalih, kateri pač morajo na nek način služit denar. In še enkrat, knjige in papir prenese vse, na žalost pa nekateri obvladajo psihologijo človeka in zgodbo napišejo tako da bralcu čisto omejio zdrav razum.
Elias Ehnaton
20. 04. 2011 08.22
-1
Najbolj žalostno pa je to, da se v mnogih pogledih zgodovina izpred 2000 let ponavlja; ne samo na ravni Farizeji - Rimski Imperij - Zionisti (Vatikan) - ZDA (plus ostali deli (Zahodnega) Imperija), kar se tiče kolonializma in imperializma, ampak tudi na relaciji Jmmanuel ("Jezus") - BEAM, kar se tiče naukov o Stvarstvu in izdaje le-teh s strani nevednih oz. neumnih ljudi, le da bodo tokrat posledice drastično hujše; tokrat ne bomo zopet dobili 2000 let za naslednjo priložnost! Kar se pa tiče, da nimamo nobenega uspeha, kot pravite "očitno ne zanimajo širših množic", ni čisto tako; kdaj pa kdaj se najde kakšna duša, ki išče te stvari, tako, da kdaj pa kdaj kdo le pokaže interes za te stvari. Že latos se jih je javilo vsaj deset; tako da število tistih, ki so že spoznali kdo BEAM je in kaj v bistvu uči, le počasi narašča. Število ljudi, ki pa je na "futureofmankind" podpisalo "Birthstop Petition" pa tudi narašča. Glede dokazov pa; če boste prebrali, kar sem vam svetoval, boste tako in tako lahko sami ugotovili. Sicer pa; vsak je svoje sreče kovač! Srečno!
Elias Ehnaton
20. 04. 2011 08.21
@Grim_reaper "@Elias: Včasih imam občutek da si mazohist;), ko se trudiš pojasnjevati stvari, ki "očitno ne zanimajo širših množic" točno tem množicam. Na žalost izgleda, da je to res, in na žalost bomo kmalu zaradi tega vsi čutili resne posledice. Nekateri, ki smo preštudirali Eduar-da Albert Meier-ja, poskušamo to spremeniti, žal pa pri tem nimamo pravega uspeha, ker so ljudje pač preveč izgubljeni, zapeljani in/ali nevedni. Videti je, da ste tudi vi nekaj poskušali raziskati o BEAM-u - Eduardu Meierju, vendar pa ste se, tako kot že mnogi drugi, napačno lotili stvari. Namreč, najprej ste šli "vprašat" tiste ljudi, prav katerih naloga je prikriti resnico o BEAM-u pred javnostjo. To pa je tako, kot bi šli vprašati skodoželjne kritike kaj menijo o neki knjigi, brez da bi knjigo sami prebrali. Če vas zanima; najboljši način za študij BEAM informacije je, da lahko ugotovite njegovo avtentičnost, da najprej preberete njegove prerokbe (pojdite na google, vpišite "Billy Meier Wiki", ko vam ponudi možnosti izberite "futureofmankind" internetno stran, in na njej izberite "Prophecies and Predictions", tam preberite vse prerokbe od "Open Letter to all Human Beings of Earth - 5th July 1951" do zadnjega "Human being of the Earth...", tam so njegove napovedane prerokbe, mnoge že uresničene.), nato vam svetujem ogled dokumentarca "Contact - An Investigation Into the Extraterrestrial Experiences of Eduard Billy Meier" (ta dokumentarec o Billyu je prvi o njemu in še najbolj avtentičen), ki si ga lahko zdownloadate zastonj z "4shared" strani, priporočen je tudi ogled zadnjega dokumentarca "The Silent Revolution of Truth", ki je tudi na 4shared strani, nato "Contact Reports" (lepo po vrsti, kot so predstvljeni; od Sfathovega, nato Asket, nato Plejaran...), šele nato vam priporočam študij ostalih njegovih stvari, tudi "The Talmud of Jmmanuel", itd. Če boste vse to preštudirali, in še potem vedno trdili, da BEAM ni niti malo avtentičen, imate pravico od mene zahtevati odškodnino v višini do 100 € (ob tako mizerni ekonomiji si kaj več ne bom privoščil, vsaj ne pri tako ekstremnih skeptikih, pa tudi velika možnost je, da boste to trdili, čedtudi ne bo tako, samo zaradi denarja) za vaš trud, tako da bo vsaj malo poplačan. Če pa hočete, pa mi lahko pošljete svoj email, pa vam lahko linke za te stvari posredujem. Do sedaj je vsak, ki sem mu na njegovo željo posredoval te linke in je stari prebral, spremenil svoje mnenje o BEAM-u; potrebno je bilo samo tisto kar BEAM ponuja tudi res prebrati. Tako je verjetno pri vseh, ki naletijo na BEAM material, preden ugotovijo, da je to to. Tisti pa, ki to ne storijo, oz. ne storijo na pravi način, po pravem vrstnem redu, teh informacij ne morejo pravilno prefiltrirati, in posledično, se s temi informacijami niso zmožni soočiti, ker so tako drugačne od tistega, kaj je ljudem predstavljeno kot "resnica" oz. "realnost". Drugače je pa ljudi, ki vedo za BEAM-a in njegove informacije kar veliko, vendar pa večina med njimi ne zgublja časa s prepričevanjem ljudi, ker BEAM prerokbe tako in tako tudi napovedujejo, da se ljudje v tem času še niso zmožni soočiti s tem, da si zaradi njihovega party lifestylea ne vzamejo časa, vendar pa tudi pravijo, da preden se bodo, bo preteklo še okoli 500 let (pekla na Zemlji). To pa se bo zgodilo šele takrat zato, ker bodo življenske razmere vmes tako slabe, da se bodo ljudje, ker ne bo okoliščin za eskepizem ala today, bolj pripravljeni posvečati tem stvarem, v stilu "v sili še hudič muhe žre". Najbolj žalostno pa je to, da se v mnogih pogledih zgodovina izpred 2000 let ponavlja; ne samo na ravni Farizeji - Rimski Imperij - Zionisti (Vatikan) - ZDA (plus ostali deli (Zahodnega) Imperija), kar se tiče kolonializma in imperializma, ampak tudi na relaciji Jmmanuel ("Jezus") - BEAM, kar se tiče naukov o Stvarstv
lolipoly
20. 04. 2011 07.03
-1
Sedaj mi je jasno za katerega Billy Meier se gre,,,, Samo se lahko smejim, vam ki to verjamete a on se pa smeji, ko mu denar gre v zep....Vredu ga je za poslusat, je komidian zelo pameten...)))
PowRider
19. 04. 2011 22.21
Elias Ehnaton In kaj je bilo dokazanega? Glede vseh fotografij ki sem jih videl za katere je bilo navedeno da so njegove (od NLP-jev) ni niti ene prave, vse so fotomontaža. Se takoj vidi, tudi na youtubu so neki dokumentarci kjer je video ko naj bi posnel NLP, vendar se takoj vidi da je posnetek fake. Posneto je samo od daleč, slike so pa od blizu, nobena ni ko je plovilo pristalo, to pa zato, ker bi bilo potem preveč očitno da slika ni prava. Če bi ga res obiskali nezemljani bi bile slike za katere ne bi v pol sekunde rekel da so preurejene! In pa še video je zelo zelo neprepričljiv, saj so že čisto enako stvar uspeli uprizoriti z igračo. Res ne razumem zakaj ni videa od blizu, ali pa zakaj ni posnetka ko je plovilo pristalo, seveda je odgovor zato ker NLP-ja sploh ni bilo. In pa 3. svetovno vojno je že 3x ali 4x napovedal in je še kar ni, napoveduje jo za letos, vendar mu žal zmanjkuje datumov, kajti 2012 je žal že rezerviran za konec sveta. In tako bo mineval čas, prišlo bo slavno leto 2012 v katerem se bo (žal) sigurno zgodila tudi kaka naravna katastrofa, in ker ne bo nič hujšega od tega, o koncu sveta seveda ne bo ne duha ne sluha, boste pa rekli da se je napovedovala ta katastrofa, za konec sveta se bo pa našel nek drug datum. Se pa strinjam da je v vesolju lahko ogromno planetov ki so podobni zemlji in je lahko na njih razvito življenje, lahko je kje življenje kjer so tudi veliko slabši pogoji, vendar po vsej verjetnosti ta bitja še niso prišla do nas. Kot naravoslovec ne morem verjet nekomu le na besedo, mora ta človek to stvar tudi dokazati, pa naj bodo to nezemljani ali pa slavni HAARP. Dokaza pa žal ni nobenega, razen besed, kar pa ni dokaz! Za vas to je dokaz? In kako lahko rečete da je on edini ki ima/je imel stike z nezemljani? Ste bili zraven ko je imel te stike? Odgovor je seveda ne. To pove vse.
yarrick
19. 04. 2011 21.49
@Elias Včasih imam občutek da si mazohist;), ko se trudiš pojasnjevati stvari, ki "očitno ne zanimajo širših množic" točno tem množicam.Res je, d ima vsak pravico da si misli kar si hoče, vendar so stvari, ki so nad nami, ki jih ne zaznavamo a SO TAM.Samo še en quickie: kje pa najdem te "prerokbe"? Sicer sem ponavadi rpecej zadržan do teh stvari, a nekateri osebki v polpretekli zgodovini so se dokazali kot zaupanja vredni, in nikoli nebi smeli zavreči še kakšnega dobrega vira informacij. A je tako težko dopustiti možnost, da obstaja intelientno življenje tam zunaj, neka rasa, ki je dosti bolj razvita kot smo mi? je to tako nemogoče in smo mi res NAJBOLJ PAMETNA VRSTA V CELEM VESOLJU, a nismo sposobni pristati na marsu, kaj šele da bi šli kam izven našega osončja.... Da pa spravlja FBI te podatke ven me pa skoraj malco čudi.Glede na to kako natančni so pri cii glede teh zadev me tole vse skupaj bega. Bomo videli; ali nas zopet zavajajo ali pa res pripravljajo 3D laserski šov stoletja.Bo čas pokazal kdo je imel prav LP
Elias Ehnaton
19. 04. 2011 19.25
@PowRider In, da, Billy Meier je edini, ki je zares imel oz. še ima stike z njimi v zadnjih stotih letih; drugi pa so vsi prevaranti; kajti samo Billy ima konkretne dokaze in temu primerne informacije. Seveda vas pa razumem zakaj se posmehujete; tudi jaz sem se mu najprej posmehoval, ga ignoriral in ga nisem jemal resno. Ko pa mi je nekdo poslal kopico prerokb, od katerih se je medtem že mnogo uresničilo, in za mnoge kaže, da se tudi bodo (tudi glede vas in vam podobnim "genijem"), za katere sem šele pozneje izvedel, da so njegove, sem pa preštudiral še neke druge njegove informacije, in si ogledal dokumentarce o njem, pa "seeing is believing"; ni bilo več dvoma. Vem, da ga mnogi skušajo diskrementirati, ker so njegove informacije velika grožnja statusa quo-u in temu kar ljudje jemljejo za "resničnost", vendar pa; če si je Billy, ki nima niti dokončanih štirih razredov osnovne šole, in je poleg tega še invalid, zmožen vse to kar tako sam namisliti (od pred 50-imi leti, pa do danes), potem pa se izkaže, da se vse to izpolnjuje, potem bi pa predlagal, da vsi tisti, ki imamo papirje o kakršnikoli izobrazbi, vržemo te brezvredne listine proč in se vrnemo v vrtec, VSI, kajti, vsi zemljani skupaj nimamo, očitno, niti približno toliko znanja kot Billy, sam. Če je to to, potem z izobraž(njđšžlk)evalnim sistemo na našem planetu neki ornk ni v redu!
Elias Ehnaton
19. 04. 2011 19.07
@PowRider Najlažje se je posmehovati, namesto, da bi si človek vzel malo časa, prebral kaj sam in potem naredil zaključke. Prebral sem kakšno četrtino njegovih informacij, in pogledal okoli 30 dokumentarcev o njem, tako da nimam več dvoma o njem in njegovih informacijah, ker so bile že vsaj tisočkrat dokazane kot resnične, predvsem njegove prerokbe, ki jih je podal že v 60-ih letih in kasneje. Najprej raje malo preberte, kaj je napisal, pa se potem posmehujte, da ne boste navsezadnje izpadli kot tisti, ki so se smejali Galileju, Koperniku in Nostradamusu, ko so trdili, da je Zamlja okrogla, in ne ploščata. Vendar pa je na žalost še veliko takšnih kot ste vi, ki mislijo, da "Zemlja mora biti ploščata, ne pa okrogla, saj bi drugače tistim ob strani drselo, tisti spodaj pa bi padli dol". Če bi ljudje razumeli, da je življenje, kot je trenutno na Zemlji, naravni proces evolucije vsakega planeta, ne pa kakšno "božje" dejanje, bi se nihče več ne posmehoval, ampak bi VEDEL, da je v galaksiji na milijone podobnih planetov kot je naš, na katerih tudi obstajajo človeške civilizacije. V Vesolju - Stvarstvu pa je na milijarde galaksij!
Tosho84
19. 04. 2011 13.45
-1
Nezemljane (oz. njihove obiske planeta Zemlje), bi uvrstil v isto kategorijo, kot so palčki, čarovnice, demoni & angeli, pošastjo pod posteljo, bog,... Treba je začeti ločevati med življenjem v vesolju in ˝nezemljani˝, ki kot po pravilu, padajo na Zemljo.
PowRider
19. 04. 2011 13.24
Tosho84 Res je, in potem nekateri še sveto verjamejo človeku ki trdi da je v kontaktu z nezemljani in da je bil celo že v njihovem plovilo...
Tosho84
19. 04. 2011 12.57
+0
Zanimivo, kako ljudje hitro nasedejo zgodbicam o nezemljanih. Preproste razlage so vedno bolj privlačne, kot nekaj, kar je treba potrditi, dokazati. Tudi ¨žrtve¨ ugrabitev nezemljanov so bile psihično nestabilne, ali pa so bile v otroštvu zlorabljene. DOKAZANO! Vendar o tem se ne govori, le v njihove blodnje ljudje takoj začnejo vrjeti.
PowRider
19. 04. 2011 11.14
Elias Ehnaton 19.04.2011, 08:21 In začel si študirat kar ima za povedat Billy Meier in podobni? Si začel študirat njihove knjige?
Vandal2
19. 04. 2011 10.35
Torej imamo podoben "dokaz" ničnosti dokumentov, kot v Sloveniji. Ko so iz arhivov dol. osebni potegnili dokaz, da je partija pobijala nedolžne ljudi ali da je npr. bil g. Turk obveščen o teroristični akciji in ljudeh, ki so ga izvedli v Velikovcu... Kljub vsemu so se vsi skupaj dobro potrudili, da so dokumenti postali nični in neresnični...Partija pa kot, da nikoli ni obstajala... Glede amerike pa... Padec "nlpja" ni bil prvi. Prvi se ni zgodil v Roswellu, v Rusiji so denimo pred parimi leti po oslabitvi moči Zionistične Sovjetske KGB dol. ljudje (bivši generali, vohuni...) prišli na dan z dokumenti KGB in vpletenost vojske v "Ruske Roswell" primere....