Tuja scena

Užaljeni Depardieu se odpoveduje francoskemu državljanstvu

Pariz, 16. 12. 2012 12.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Francoski igralec Gerard Depardieu je v odprtem pismu francoskemu premierju Jean-Marcu Ayraultu užaljeno zabrusil, da vrača francoski potni list. Ayrault je namreč pred dnevi igralčevo odločitev o selitvi v Belgijo, v kateri bo plačeval precej nižje davke, označil kot "bedno".

Gerard se seli v Belgijo.
Gerard se seli v Belgijo. FOTO: Reuters

"Bedno, pravite, bedno? Kako bedno!" je pismo, naslovljeno na Ayraulta, ki ga je objavil francoski nedeljski dnevnik Journal du dimanche, začel Depardieu.

Ayrault je Deparieujevo odločitev označil za bedno.
Ayrault je Deparieujevo odločitev označil za bedno. FOTO: Reuters

Francoskega premierja je v njem spomnil, da je 14 let delal kot tiskar, nato pa kot dramski igralec. Opozoril je, da je vedno plačeval vse davke in prispevke ter državi v 45-letni karieri prispeval 145 milijonov evrov in omogočil zaposlitev 80 ljudem. V življenju ni nikogar ubil, niti namerno delal hudega, je poudaril.

"Ne prizadevam si za odobravanje, me pa lahko vsaj spoštujete! Ne žalijo vseh, ki zapuščajo Francijo, tako kot mene," je zapisal Depardieu. "Kdo ste vi, da me ocenjujete na tak način, vas sprašujem, gospod Ayrault, prvi minister gospoda Hollanda, sprašujem vas, kdo ste?" je vzrojil Depardieu in poudaril, da se ne more sprijazniti z oznako "bedno".

"Vračam svoj potni list in kartico socialnega zavarovanja, ki je nisem nikoli uporabil. Ne bomo več imeli skupne domovine, jaz sem pravi Evropejec, državljan sveta, kot mi je venomer zatrjeval oče," je pismo zaključil Depardieu.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (83)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

SonyGirl
17. 12. 2012 09.58
+4
Če se postavim na njegovo mesto, ga čist razumem, zakaj benti nad tako državo. Politiki so najslabši trgovci. Polni zamer in polni egoizma. Politik mora znat bogatim odpreti možnosti za zaslužek in za zapravljanje v državi. Bogati radi zapravljajo in preko tega država dobi delavna mesta in posredno dobiček. Če pa jim že kar v začetku rečeš: ˝Ker si bogat, ti bomo vzeli toliko in toliko˝ potem tudi bogati niso več bogati in nočejo zapravljati, še manj pa živeti v taki državi.
xyxyz
17. 12. 2012 08.46
+9
Dobro mu je povedal.Gerard Depardieu mi je bil zmeraj vsec.
JurijGrmMlajsi
17. 12. 2012 00.49
+5
Visoki dvaki so samo demagoški trik, robinhudovsko afnanje nesposbne vlade, ki je nespsobna najti KONSTRUKTIVNE rešitve.Davki so do dolečen stopnje nujni, da država sploh lahko funkcionira, ampak to "za revne" je navadno sprenvedanje, saj to gre samo do določenene točke, ne pa, tako kot misli Hollande. "če bo še tako hudo bomo samo še bolj obdavčili" bogate. V zdravem gospodarstvu ne potrebujejo astronmksih dvačnih stopenj, ker je dovlj dobra plača, večina zaposlena, tisti ki niso, pa so samo v prehodnem obdobju, tako da je tudi z manjšimi dvaki denarja za socialno ogrožene dovolj. Skrtaka, mit, d abo še tako bedno situacijo z visokimi dvaki rešila država (zanima me od koga jih bo sploh pobirala, če je vse na psu) j populistična finta za tiste, ki ne razmišlajjo. Delo, pošteno plačilo, dobre delovne špogoje....poltiki so neumni in nesposbni, zato se tega ne znajo lotiti, davke pa lahko navije vsak butec
gruber74
17. 12. 2012 09.27
+2
Prav zanimiv da države z najnižjo obdavčitvijo imajo največji standard.
franceljtancelj
16. 12. 2012 19.51
+27
Tam je državo zapustil en človek pa tak direndaj, pri nas je državo zapustila cela generacija pa "nikome ništa".
suckers
16. 12. 2012 19.09
-16
beden je Depardieu. Bogatim zgleda nikoli dovolj. Koliko je folk pozresen, pa to ni res. Bogati bi morali prispevati dosti vec kot revni. Sedaj je ravno obratno. Revni iz rok v usta, bogati cedalje manj davkov placujejo, da ne omenjamo raznoraznih ugodnosti ! Danski sistem je zakon. Vec zasluzis bolj si obdavcen, do 75%. Zato pa imajo stabilno druzbo, mega infrastrukturo, ... Francoski premier bi ob tem moral predlagati uvedbo zakona: bogatuni, ki se izselijo naj se jim enostavno vzame lep procent bogatstva ter prepove prodaja njihovih proizvodov / storitev na francoskem trgu. Da vidimo koliko bo potem pametoval. Kar naj ostane v tej belgijski davcni oazi za bogate. Vprasajte kksnega francoskega podjetnika z s.p.-jem kksno davcno breme placuje ter primerjajte z Depardieu-jem. Totalno nepravicen sistem !
24pšancov
16. 12. 2012 22.19
+12
Daj ne bluzi bedarij, pa se raje pozanimaj kakšne davke imajo v Franciji. V vseh državah imajo progresivne (izjema je Slovaška, ki s svojim EDS daleč najbolje gre skozi krizo). Problem v Sloveniji je, ker se stopnje davkov začnejo zviševati že pri klošarskih plačah, posledica je, da nimamo srednjega razreda, ampak samo klošarje in par mafijcev.
JurijGrmMlajsi
17. 12. 2012 00.52
+1
suckers zkaj nakladaš, ko VEŠ, da lahko preverimo? Dnska ima 5
JurijGrmMlajsi
17. 12. 2012 02.06
+4
sucker zakaj nakladaš....saj lahko vsak preveri! vedel sem, da NE drži, a zdaj sem pogledal in imajo 55% NE 75%!
nickey
17. 12. 2012 08.38
+4
Suckers... res si sucker... Če nekdo zasluži recimo 1.000.000 €, zakaj bi hudiča dajal državi več kot polovico? Da bodo ja poslanci ali politični mafijci pokradli?! Depardieu je dal Franciji več kot 10.000 navadnih francozov.
34254rdfbfgh4453334
16. 12. 2012 18.42
+7
O.K. Po eni strani logično, po drugi človeška tragedija. Vendar se takoj za tem vprašam o tem v čem se po opravljenem delu in kvaliteti razlikuje od npr. Poldeta Bibiča, Staneta Severja, Poliča itn... v uspešnosti črpanja denarja iz naslova avtorskih honorarjev v filmski industriji. In verjeti ali ne ta denar izhaja od nas. Mi smo to industrijo dobro plačevali in jo še plačujemo. Če je v 45 letih s podjetjem plačal 145 mio EUR, pomeni, da mu tudi danes denarja ravno ne more primanjkovat in ga po vsej verjetnosti tudi če živi zelo dobro do 200 leta, ne bo zmanjkalo, kljub davščinam. Zakaj je recimo potrebno kazati sočutje z bogataši, ki kalkulirajo koliko denarja bodo pustili za sabo ko bodo umrli, po drugi strani pa mižati in se delati francoze, ko se gre za stiske ljudi v soseščini? Koliko denarja pa mora imeti tak bogataš, da je lahko še srečen? Vsake toliko je potrebno vsako makadamsko cesto poravnat, da nimaš na njej preglobokih lukenj in prevelikih grbin in kolesnic, da ne pride do poškodb ali pa nasedanja vozila. Tako da se z vsako tako selitvijo povsem strinjam z besedeo: "bedno".
Audy
16. 12. 2012 17.55
+37
Bravo Depardieu, oblast mora služiti ljudstvu, ne pa obratno
Komentiranje prepovedano
17. 12. 2012 08.24
Ljudstvo pa državi. Bogatejši malce bolj...
mes
16. 12. 2012 17.22
-30
Bednež kateremu je več vreden denar kot ponos Francoskega državljana. Logično da bogatuni bežijo,ne samo v Franciji samo naj se nikoli več ne vrnejo.
24pšancov
16. 12. 2012 17.25
+17
Zakaj pa bi se ? Da bi jih še naprej ropali ? Bogatune v normalnih državah lepo sprejmejo, saj bojo tam plačevali davek, trošili denar in ustvarjali nova delovna mesta. Franciji in ostalim socialparazitom pa ostane dolg nos (pa ne njegov) in jokec ob njihovi prihajajoči bedi. Ponos jim bo pa izginil z lica, ko bodo tekmovali z mački za ribje kosti v smeteh.
Sputnik
16. 12. 2012 18.06
+14
ponos Francoskega državljana hahahaha pa dej si sam vrži granit v glavo dej ti živi od ponosa da te vidim. pa malo se seznani z obdavčitvijo v franciji. bogate krepko obdavčijo. če je prej zaslužil milijon evrov mu zdaj od tega milijona pobere 70%. ne rečem da dobi malo ampak to je žaljitev za človekovo pošteno delo predvsem pa za njegov trud. komaj čakam da jaz vrnem svoj potni list sloveniji. me prav malo briga kaj si mislite taki ki trdite da je treba bit ponosen na domovino. zakaj če ni domovina ponosna name??
JurijGrmMlajsi
17. 12. 2012 00.36
+1
mes Če v Franciji ne bi imeli toliko lenuhov (Hollande bi jih pripeljal še več) bi morda lažje požrl take nore davke. Tamn imaš množico ljudi, ki NAMERNO ne dela, in PRIZNA da najraje živi od sociale. P
intel1
16. 12. 2012 17.17
+19
KA BI ZA SLOVENIJO REKU, SRAM BI GA BILO
niceplay
16. 12. 2012 17.01
+22
Ne vem kaj so pametnjakoviči pričakovali da bo še več bogatih francozov prišlo nazaj v francijo pa plačevalo 50% davke. Zgodilo se jim bo isto kot angležem 80% bogatašev bo stalno prebivališče prijavilo v tujini in na koncu bodo pobrali še manj davka kot so ga pred tem. Logika, logika ljudje.... Me kar pogreje ko slišim take predloge pri nas. Kako to delajo v albanji? Kdor vloži 150.000 EUR v odpiranje novh delovnih mest mu podarijo državljansoto evo to je nekaj inoviativnega na področju upravljanja z državo. Pr nas pa državniki sam stare fore gulijo (davki pa proračunski izdaktki= tko ko so to delal 100 let nazaj. Dajte mal inovativnosti pokazat za take plače bi res pričakoval mnogo več od vas en delavec v proizvodni mora za minimalno plačo v enem tednu pokazati več inovativnosti pri delu kot en poslanec za ogromno plačo v 4 letnem mandatu!
24pšancov
16. 12. 2012 17.05
-7
Razloži to opranim rdečkarjem, ki mislijo da je idealna država kjer imajo vsi enake dohodke, ne glede na njihov doprinos - Severna koreja (ostale, ki so se šle to - Juga, SSSR so že propadle)
tony_abcde@yahoo.com
16. 12. 2012 17.07
+6
Zakaj pa misliš, da je nekdo takoj rdečkar če se ne strinja z določeno ideologijo? Ker je v kapitalizmu kot ga vidimo vse super je zato v Ameriki vse rožnato?
Costaa10
16. 12. 2012 17.14
+16
To zanima tudi mene. Zakaj je vsak nasprotnik kapitalizma takoj komunist? Sam podpiram kapitalizem v njegovi osnovi, to kar pa se je iz njega razvilo sedaj, ko banke perejo denar za mafijske kartele in noben ne odgovarja, ko so banke nad vsakim zakonom, ko bankirji preko podkupnin sprejemajo svoje zakone, ko v komunistični kitajski delavci delajo za 1e na dan, da bi v kapitalistični ameriki imeli milijardne prihodke, njihovi delavci pa brez služb zato ker je enemu kapitalistu premalo 50 milijard dobička na leto in hoče preko Kitajske ustvariti 100 milijard in mu je vseeno za ameriške delavce itd. itd., to je gnili kapitalizem in ga kot takšnega ne podpiram. Če se gremo kapitalizem, najprej razčistimo pri bankah. V kapitalizmu neuspešno podjetje propade, to je kapitalizem. Drugo pa je, da kapitalisti ne poznajo ovir pri svojih zaslužkih. Direktor banke zafura banko in gospodarstvo, država to isto banko reši z nepovratnim posojilom, na koncu meseca pa si ta kapitalist, ki je banko zafural in povzročil ogromne izgube izplača 10 milijonov letne nagrade. Pa kje mi živimo? da ne omenjam, da je banko iz minusa rešila država potem pa naenkrat ima banka vse te silne milijone za izplačilo nagrad, pred tem pa niso imeli denarja. To je kapitalizem ki ga želimo? Malo razmili rankatan
pankration
16. 12. 2012 17.29
-5
Costaa10 pri tebi vidim samo fovšarijo in nič drugega.
24pšancov
16. 12. 2012 17.29
+11
V sloveniji kapitalizma nikoli ni bilo, ampak samo mafijska kleptokracija. V pravem kapitalizmu ni državnih bank in državnih podjetij. Če podjetje crkne, se ga ne rešuje z davkoplačevalskim denarjem (ta je v klasičnem kapitalizmu samo za policijo in sodstvo, vojsko). Ti zdaj malo razmisli, koliko smo kdaj imeli kapitalizma v tej vukojebini.
Kunar
16. 12. 2012 17.41
-2
Otrok najprej preberi komunistični manifest potem pljuvaj po komunizmu. Poleg tega boš šele na to ugotovil da komunizma nikoli ni bilo ampak je bilo obdobje tranzicije v komunizem, ki pa se imenuje socializem, ki je hibrid med komunizmom in kapitalizmom(podeduje namreč vse sistemske slabosti slednjega), povrh vsega, pa so kapitalistične države blokirale trgovanje in razvoj socialističnih držav kar je privedlo do njihvega propada. Namreč izolacija v obdobju globalizacije je enako propadu.
tony_abcde@yahoo.com
16. 12. 2012 17.46
+6
Kdo je reševal v Ameriki banke in zavarovalnice? Davkoplačevalci, na stotine miljard $ v obliki bonusov so se čez leto in pol delile. In to v glavni izvoznici neoliberalnega kapaitalizma, saj ni res pa je :) Ali ne diši to po socializmu?
24pšancov
16. 12. 2012 17.57
+0
Ja, to si je Obama reševal rit, in je rajši tiskarno zagnal, kot pa da bi tvegal revolt klošarjev, ki so kredite za vile najeli, ki jih niso bili sposobni plačat. Definitivno socialistična poteza. Sicer pa Obamo v usa psujejo s socialistom, ki je tam najhujša psovka, celo pred teroristom...
tony_abcde@yahoo.com
16. 12. 2012 18.12
+3
Mislim, da je reševal lastnike in pa celoten sistem. Seveda vse skupaj je potrdil kongres z glasovanjem.
Costaa10
16. 12. 2012 22.24
+0
V vsaki državi na svetu imamo državne banke. Tudi tiste, ki so "zasebne" so zasebne samo v času dobička, ko pa nastane izguba in so pred propadom takrat so vse te banke državne. Tako da mi ne govori. Pravi kapitalizem je po tvojem v Ameriki, če bi bil res, bi vse te največje banke na svetu zdaj bile v stečaju. Sploh pa se nikoli ne bi združile v tako velike koncerne, da je sedaj propad ene take banke grožnja celotnemu svetovnemu gospodarstvu. In Obama ni reševal svoje riti, reševal je rit kapitalistom in eliti.
STELA_
16. 12. 2012 16.39
+12
Hahaha premier pa v jok pa na drevo;)
Northwest
16. 12. 2012 16.36
+5
A ni to un k je ns letalu pred potniki urineral.
Sputnik
16. 12. 2012 18.07
+2
janezpodre
16. 12. 2012 16.27
+4
Naše poslance, vladne uslužbence, direktorje in podobne, ki imajo nad 3.000 evr neto plače, bi obdavčil kot Holland. 1. ker rezultati njihovega dela kažejo, da še toliko niso vredni 2. sprostil bi se naval polupismenih goljufov na ta delovna mesta 3. s tako pridobljenim denarjem bi dozidal še en blok na Dobu
tony_abcde@yahoo.com
16. 12. 2012 16.11
-11
Pa kaj potem, če bo več davka plačeval. V najslabšem primeru bo imel lepšo linijo. Sicer pa mislim, da gre samo za igro igralca, ki pravi da se bo preselil v Belgijo, verjetno tako tako kot se je Jurček na Ciper..
24pšancov
16. 12. 2012 16.22
+21
Tale igralec je denar sam zaslužil, ga ni prešmuglal z državnega proračuna preko 5 podjetij na svoj Ciprski račun kot opankovićov jurći.
tony_abcde@yahoo.com
16. 12. 2012 16.26
+7
Pravim, da bo še vedno živel v Franciji samo stalno prebivališče bo imel v Belgiji :) tako kot Jurček, ki je prijavljen na Cipru, živi pa v skladišču brez elektrike, če verjamete :)
24pšancov
16. 12. 2012 16.43
+3
No, saj v Sloveniji tudi veliko ljudi živi v čebelnjakih z dimnikom :)
Costaa10
16. 12. 2012 16.46
-1
tony_abcde@yahoo.com
16. 12. 2012 16.53
+3
Shisui
16. 12. 2012 16.04
-28
V zivljenju je brez pravega dela zasluzil pol milijarde €, zdaj mu je pa tezko placati 10 milijonov, in s tem pomagati drzavnemu proracunu? Zares je "beden".
Bolha Velikanka
16. 12. 2012 16.24
+16
Sej gres ti tut lohk za igralca pa slo proracunu placujes vse mozne davke. Cakamo mi na vas, resitelje:)))
Costaa10
16. 12. 2012 15.35
-22
Premier ima prav. Ne more en bogataš plačevati enakih davkov kot srednji sloj. Če pa so mu ti davki previsoki pa naj podeli vso svoje premoženje, se zaposli za minimalno plačo in bo imel minimalne davke. WTF?? Že tako so v kapitalizmu razlike med najvišjim slojem in ostalimi absolutno previsoke sedaj pa bi radi še, da na milijonska izplačila plačujejo po 100€ davka. Razlike med nekom, ki ima 10 milijonov € in nekom ki ima 10 milijard € itak ni nobene. Potem se gre samo še za to, koliko avtov lahko voziš naenkrat, v koliko spalnicah lahko spiš naenkrat, koliko televizij lahko gledaš naenkrat....tisti ki ima 10 mio si lahko privošči identične stvari kot tisti z 10 milijardami in ne vem zakaj tako jočejo za te davke, ker če bi jih obdavčili po 80% stopnji bi imeli denarja še vedno dovolj za svoje debele riti
24pšancov
16. 12. 2012 15.59
+15
Tvegaj vse lastno imetje, ustanovi podjetje, riskiraj in bodi bogat ali propadi kot klošar ? Aja ne, ti bi raje živel udobno brez tveganja z zagotovljeno plačo za nič dela, hkrati pa kaznoval tiste, ki zagotavljajo delovna mesta. Si to logiko od severne koreje pobral ali od stare juge ?
pankration
16. 12. 2012 16.00
+22
Jaz se pa ne strinjam s tabo. Zakaj bi dal 80% državi? Da bodo nekateri paraziti še naprej lagodno živeli????? Pomisli koliko ljudi s tem denarjem on nahrani. Gre v restavracijo porabi 10.000€ in s tem ima natakar zagotovljeno službo vsaj par mesecov. Nato gre v trgovino, kjer kupi za 5000€ oblek, spet bodo trgovci, ki bodo živeli s tem. Kupi 3 avtomobile, porabi 300.000€ pomisli koliko ljudi je tukaj, katere nahrani s tem dejanjem (prodajalcev, menadšžerjev, delavcev, kooperanov,....),. Zdaj pa pomisli, kaj bi ljudje imeli od tega če bi državi ves ta denar dal. Neko ravnovesje mora bit. Mi živimo od srednjega in bogatega sloja, ker oni največ kupujejo izdelke, ki jih proizvajamo, prodajamo,... mi pa delamo za njih in smo zato plačani(nekateri več nekateri manj). Tako je krog zaprt Logika pa je taka, da če boš davke nabil, bogataši ne bodo čakali križem rok vendar se bodo pobrali v davčno bolj prijazne države in s tem bo država na še večji izgubi... Zakaj ne bi zato v Sloveniji raje znižali davke??? Pomislite koliko podjetij bi tujci odprli pri nas in koliko bogatašev bi se naselilo v Slovenijo.
janezpodre
16. 12. 2012 16.13
-7
Res ste bebavi. Zakaj pa protestiramo?. A ,da bodo bogati še bolj bogati, reveži pa bolj revni.
24pšancov
16. 12. 2012 16.17
+15
Daj črni, obišči severno korejo; tam je raj zate, ker so vsi enako bogati. Pa žepe imej zašite.
Costaa10
16. 12. 2012 16.42
-1
Podjetja plačujejo svoje davke. Če lastniku Facebooka zvišajo davke bo Facebook še vedno zaposloval vse te ljudi in še več....kaj ti tukaj ni jasno? Govora je o posameznikih in ne more plačevati milijonar enakih davkov kot navaden delavec. Davki so pač nekaj kar plačaš za luksuz in uživanje življenja. In z veseljem bi plačeval milijonske davke, če bi to pomenilo da imam milijone na računu, bogataši pa so skopuhi, bolj kot so bogati še več bi meli. Zato pa propada industrija po svetu, ker se vse seli na Kitajsko, ker je lastnikom 10 milijard na leto premajhen zaslužek in hočejo imeti 100 milijard. Zato pa otroci delajo za 50 centov na dan, zaradi takšnih ne zaradi mene.
ZakoniZdravja
16. 12. 2012 15.30
-5
V Jugoslaviji je bilo bolje. Vsi so imeli sluzbo. Zdaj bo nekdo pisal o zadolzevanju...jugoslavija je bila zadolzena 14 milijard dolarjev..danes pa so vse drzave bivse republike razolzene za vec kot 250 milijard dolarjev. Naibolj zadolzena je Slovenija. Si predstavljate..Slovenija je bolj zadolzena kot Bosnaali Makedonija :-):-):-):-)
24pšancov
16. 12. 2012 16.02
+11
Juga je dobivala tudi "posojila", ki jih ni nikoli vrnila, zadnjega pa sploh ni več dobila (čeprav se je marković plazil pred reaganom po kolenih), kar je vodilo do fajnega varčevanja, in na koncu do propada te bedne tvorbe klošarske.
MihaK77
16. 12. 2012 16.18
+16
Me prav zanima, kje si bil ti, ko smo hodili v Avstrijo po Milko, ker v tej tvoji krasni Jugoslaviji niti tega sploh ni bilo za dobiti. Ali pa ko je YU dinar tako hitro propadal, da so plačo izplačevali skoraj vsak dan in si jo moral že takoj zjutraj zapraviti, ker so bile popoldne že višje cene. Aja, pa ko nas je večina drugorazrednih državljanov (po ata Turku) vozila le Zastave 101, katrce, Wartburge, Lade in podobno vzhodno sranje. Da ne govorim, da so bile avtoceste povsem prazne, ker si folk avtomobilov niti ni mogel privoščiti. Medtem so vsi zahodno evropejci vozili Volkswagne, BMWje, Mercedese, Ople in podobne. Verjetno si ali manj kot 20 let star ali pa si bil en od privilegiranih Yugonostalgikov, ki so živeli na račun drugih.
Jovika
16. 12. 2012 17.14
-1
A res? potem mi pa povej, kako si naj zdaj nekdo z 500 eur privošći kaj več kot to "vzhodno sranje" ?
Agron Dautoski
16. 12. 2012 15.11
+4
Kaj pa ce se jansa tak raskuri in da se odpove slo drzavlj .
smukec1
16. 12. 2012 15.15
+12
Pravi Gori?an
16. 12. 2012 14.29
+37
24pšancov
16. 12. 2012 14.35
-9
Dobra stvar te krize je, da bo socializmu končno odklenkalo. Parazitizem uspeva samo, dokler ima gostitelj dovolj krvi.
berle
16. 12. 2012 15.09
+1
RanKaTan , neumnosti pišeš. verjetno si na Janševem plaćilnem seznamu.?
24pšancov
16. 12. 2012 15.17
+0
Če bi bil na Janševem potem bi zagovarjal parazite, saj koga pa misliš da se trenutno rešuje s temi 'reformami'.
janezpodre
16. 12. 2012 14.29
+19
Holland je progresivno obdavćil bogate,Janša bi rad pa reveže pomolzu. Če hoče, bomo spet nafilal banke, da boste imeli kaj ukrast. Ta Gerard pa naj ne serje, kam pa bo z denarjem, jest tko ne sme več, ker se bo razpoču. On bo Evropejc, Jure Ciprčan, Janez pa Avstralopitek.
24pšancov
16. 12. 2012 14.34
+6
Daj malo se pozanimaj preden pišeš bedarije. Francija ima že zdaj tako kot večina držav, progresivno obdavčitev. Najbolje pa v krizi gre ravno tistim, ki nimajo progresije (Slovaška), ali pa je ta zelo nizka (vzhod, ki se je končno rešil komunajzarjev).
janezpodre
16. 12. 2012 16.19
-7
Ne seri s tem neoliberalnim sranjem. Če bi bil bogat, bi te še razumel, tko pa pljuvaš v lastno skledo.
24pšancov
16. 12. 2012 16.50
+3
Če mi ne bi komunajzarska država vsak mesec požrla polovico plače, si lahko siguren, da bi precej bolje živel, in to tudi z veliko bolj kvalitetnim privat šolstvom in zdravstvom, kot pa je ta razsuta socialistična greznica, kjer uspeva samo birokracija in zažiranje.
JurijGrmMlajsi
17. 12. 2012 00.42
+2
črni Janez Vzhodna Evropa je povečini uvedla ENOTNO dvačno stopnjo, pa imaš Rusijo, ki smo se ji nekoč smejali, danes pa ima 6% brezposelnih, ZDA pa 11%¨