Tuja scena

Pustil je 700 dolarjev napitnine

Berlin, 07. 06. 2013 15.12 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Ameriški igralec Brad Pitt se je izkazal za precej velikodušnega. Na nedavnem praznovanju rojstnega dne svoje partnerice Angeline Jolie v Nemčiji, je presenečeni natakarici pustil več kot 700 ameriških zelencev napitnine.

Brad Pitt se je izkazal za zelo velikodušnega.
Brad Pitt se je izkazal za zelo velikodušnega. FOTO: Reuters

Ameriški igralec Brad Pitt se je z družino nedavno mudil v Nemčiji, kjer se je udeležil tamkajšnje premiere novega filma Svetovna vojna Z. Njegova zaročenka Angelina Jolie je medtem praznovala 38. rojstni dan in Brad se je odločil, da bo družina njen dan proslavila z večerjo v eni od japonskih restavracij v Berlinu.

''Tako so bili prijazni. Ob devetih zvečer so se pojavili na vratih in si, tako kot drugi gostje, sezuli čevlje,'' je povedala 24-letna natakarica.

49-letni Brad naj bi si naročil kar malo vsega iz ponudbe, medtem ko so si Angelina in otroci privoščili suši, solato, piščanca in juho, kar je skupaj naneslo več kot 1000 ameriških dolarjev.

Ko je prišel čas plačila, je Brad natakarici brez pomisleka odštel 1846 ameriških zelencev in ji dejal, da lahko preostanek obdrži.

''Kolena so se mi tresla. Napitnino sem delila s 15 sodelavci,'' je povedala presrečna natakarica, ki jo je hollywoodski igralec osrečil z več 700 dolarji.

Angelina in Brad sta se pred kratkim mudila v Nemčiji.
Angelina in Brad sta se pred kratkim mudila v Nemčiji. FOTO: Reuters
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (61)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Sara Mili?evi?
09. 06. 2013 10.56
+0
V čem je dilema, če 700 dolarjev je za njega tko kot 7 eur :)
Dr_imbecil
08. 06. 2013 03.17
+0
Verjetno je bila to ena cenejših reklam!
Super1337
08. 06. 2013 02.25
-2
dobra reklama...
Bazinga...
07. 06. 2013 21.21
-8
Js nebi nic delil s sodelavci :)
Mladen sir
07. 06. 2013 20.49
-4
Dajte se zmenit med sabo če je dal 500 ali 700 da boste isto pisali,ne pa da kopirate med seboj in na tujem portalu pišejo 500€.
coca.eskim
07. 06. 2013 21.03
+6
wrong
07. 06. 2013 21.04
+5
Für 840 Euro gab‘s Sushi, Salat, Suppen. Um 22.50 Uhr verlangte Pitt die Rechnung, gab 1400 Euro in bar, sagte: „Stimmt so.“ to pomeni 560 Euro napitnine 24ur pa prevajanje....
Dr_imbecil
08. 06. 2013 03.18
+1
wrong
08. 06. 2013 11.00
bigb2008
07. 06. 2013 20.34
+13
Medsebojno spoštovanje in hvaležnost - to je pri nas redki pojav. Na žalost. Lepo se mi zdi, kar je družina Pitt-Jolie naredila. Je pa problem, da pri nas nekdo zahteva VIP pogostitev (v kafiču ali restavraciji), potem pa niti 10 centov napitnine ne pusti. Mislim, da je puščanje napitnin pri nas premalo razširjeno. Pa da ne bo pomote - če s postrežbo nisi zadovoljen, pač ne pustiš napitnine. Ampak za lep nasmeh in prijazno postrežbo tudi 5 centov ni težko pustiti (razen, če je znesek na računu enak vsoti, ki jo imaš v denarnici). Američani so pri tem veliko bolj dosledni - spomnim se, ko je en Američan pustil natakarici napitnino, ker mu je povedala za nekaj mest, kjer imajo v LJ dobro hrano. Njena napitnina je znašala 100 USD. Na žalost od naših bogatašev natakarji redko (če sploh) dobijo 20€ napitnine.
Torkoborko
07. 06. 2013 20.08
+4
On lahko da toliko napitnine, pri nas je to celotna plača za cel mesec in že če kdo da 1 eur napitinine je to veliko.
honsej
07. 06. 2013 19.20
+15
kak ste eni smešni ko ne verjamete da hrana lahko tolko stane.. sploh za toliko oseb .. z lastnimi očmi sem videl v montecarlu hamburger za 300€ in šampanjce po več 10.000€ .. ni to isto kot pr nas ko kupimo take stvari za 10eu al pa manj
gnu
07. 06. 2013 20.31
+4
ne, motiš se. hrana ne more stati tako veliko, lahko pa je prestiž neskončno drag.
gnu
07. 06. 2013 19.15
-6
Z napitnino tisti, ki daje, kaže svojo (pre)moč. Lastniki lokalov v pohlepu ustvarjajo mnenje, da je napitnina 'nujna'. Nekateri gredo celo tako daleč, da natakarjev ne plačujejo. Obstaja 100 načinov, da storiš nekaj dobrega za svet. 700 evrov napitnine od izdelka ameriške industrije svetovne prevlade ob večerji v luksuzni restavraciji je delanje norca iz človeškega intelekta.
yaks
07. 06. 2013 20.15
+8
Napitnina je v Ameriki in ogromno drugih državah stalnica. 20% je pričakovana napitnina v restavracijah v Ameriki, če je ne daš, si čuden. oz. škrt.
yaks
07. 06. 2013 20.15
+9
Ne kažeš nobene premoči ampak le solidarnost do natakarja, ker ti streže.
gnu
07. 06. 2013 20.23
-2
yaks :)= A daš napitnino v trgovini prodajalki ali pa šoferju avtobusa? Napitnina ima korenine v flirtanju s kelnercami, kar pa so moderni kapitalisti spremenili v neobdavčen dodaten znesek. Ponekod kelnerjev sploh več ne plačujejo, 'naj se živijo iz napitnin'. Živel zakon ulice, adijo pamet :)
yaks
07. 06. 2013 20.36
+4
Koga briga zgodovina in začetek napitnine. To se je pri njih že ustalilo in je normalno. Tako kot je normalno da vržeš kovanec v vodnjak brez nekega namena. Pa sigurno ne kažeš premoči nad tistim izklesanim kamnom. Tudi jaz pustim tistih par centov ko mi hrano domov pripeljejo. Pa še nisem nikoli pomislil na to, da bi tako izkazoval premoč nad raznašalci.
gnu
07. 06. 2013 20.39
-3
yaks, večina ljudi ne misli ampak so zgolj socialno konformna bitja, po domače se obnašajo normalno, ali še bolj po domače imajo značilnost neke klišejske živali. tako da niti ne pričakujem da kaj pomisliš, ko vržeš kovanec v fontano ali daš napitnino luštni natakarci. lahko pa pomisliš, preden komentiraš sodobno družbo in ali je to prav ali ne.
yaks
07. 06. 2013 20.44
+3
Nevem zakaj se greš zdaj tu nekega filozofa, sociologa, antropologa al kar koli že. Povprečen človek, ki da napitnino s tem ne izkazuje premoči ampak se s tem zahvali za dobro strežbo. Če si pa ti osebno kakšno raziskavo nardil iz tega, mi jo pa lahko pošlješ.
gnu
07. 06. 2013 21.35
+1
Brad Pitt in 700 evrov napitnine na 1000 evrov račun pač ni povprečen dogodek. Večina da napitnino ker se to pričakuje (saj si napisal .. ) da ne bodo izpadli škrti. Pričakuje se zato, da se ljudi prisili dat napitnino. Napitnina je neobdavčen zaslužek, Ponekod jo morajo dati šefu, ponekod natakarji ne dobijo plače. Tudi sam dam napitnino, redko natakarjem/icam, nikdar ko se to pričakuje, še posebej ne v Italiji ali Angliji. Napitnino dam mojstrom, blagajničarkam, .., ko imam navdih za to (sem vesel z njihovim delom) in ko vem, da oseba napitnine ne pričakuje. Tvoji komentarji o tem kaj se grem samo kažejo na to, da se morajo po tvoje ljudje vesti tako, kot pričakuješ od njih, da se bodo. Ne ljubi se mi pisati kar vsi že vedo ali pa se smatra za normalno. V čem bi bil point?
yaks
07. 06. 2013 21.49
+0
Ravno to je kazanje premoči oz. nadutosti, ko nekaj ne storiš ravno zaradi tega ker se od tebe pričakuje. Po minusih in plusih sodeč ljudje ne razmišljajo kot ti.
yaks
07. 06. 2013 21.52
+1
Ljudem ne paše, če da 700€ napitnine, ne paše jim če ne da nič, prav tako ne če da 50€. Vedno samo komplicirate.
agnus
07. 06. 2013 18.25
-2
1000 dolarjev v japonski restavraciji?! Najbrž so si rumeno-črni mediji štorijo izmislili.Je bilo danes očitno premalo nesreč in drugih šokantnih zgodb. Naj napišejo kolk delavcev so odpustili na pop tv. Bo vsaj resnično in črno!
NotMe
07. 06. 2013 18.41
+10
Ja in kaj je to čudnega? 750 evrov, koliko jih je bilo 5,6? cca 150 po osebi! Še v Sushimami pustim 50 evrov po glavi, pa gremo samo na 3 hode, poleg tega pa so nemške cene malo drugačne (prečekiraj le ceno kave)
i b R
07. 06. 2013 19.28
-7
Nevem kje si prebral da je bila japonska restavracija...
agnus
07. 06. 2013 19.43
+0
ja, ne vem.. piše v eni izmed japonskih restavracij... zato nisem napisal v italijanski restavraciji... čudna cena? ne vem. koliko slovencev si to lahko privošči?vprašanje je, seveda, retorične narave....
NotMe
07. 06. 2013 18.21
+26
Zelo lepo in pika. In lepo od natakarice, da jo ni podurhala direkt domov in pod odejo štet "drobiž"
MLB
07. 06. 2013 17.45
+3
svašta....ja kdor ma dnar ma dnar nemaš kej...če bi bla jz na njegovm mestu bi pomoje se lah tud preseravala
isse
07. 06. 2013 17.42
+8
fak kakšno roko ma Angie
498983
07. 06. 2013 17.39
-14
On je tipičen primer človeka, ki NE ZNA delati z denarjem.
GK87
07. 06. 2013 17.47
+15
Uporabnik487511
07. 06. 2013 18.24
+11
Lol. On 700 dolarjev zasluži na uro... Ta napitnina je za njega podobno, kot da bi si ti kupil škatlo cigaret.
Red racoon
07. 06. 2013 17.29
-5
"delila s 15 sodelavci"... ob 9h zvečer jih je še tolko delalo?
blokbi
07. 06. 2013 17.15
-7
toliko kot imata denarja bi lahko pustil še več
CrackMilko
07. 06. 2013 16.55
+16
S polno ritjo je lahko srat.
Eva Gruden 1
07. 06. 2013 17.21
+10
bmwfanatik
07. 06. 2013 16.47
-27
naročil kar malo vsega iz ponudbe, medtem ko so si Angelina in otroci privoščili suši, solato, piščanca in juho, kar je skupaj naneslo več kot 1000 ameriških dolarjev to je stalo 1000 dolarjev, kakšna restavracija je pa to bla...dej dej, preseratorji, na kebap bi šla, ostalih 1500 dolarjev pa nesla v sirotišnico.
Eva Gruden 1
07. 06. 2013 17.15
+29
kašen komentar,..kot da sta ena od unih k stiskata rit skp,...dj ne pokejte neumnosti
vzemisigamalo
07. 06. 2013 16.46
+15
to je za njega isto kot za mene 1e..
Eva Gruden 1
07. 06. 2013 17.20
+11
NB20
07. 06. 2013 16.36
+20
Lepo od njega, da deli. Itak da ma dnara preveč, zato je smiselno delit na okoli.