Aljoša Rebolj predstave Tomaža Pandurja snema neprestano, odkar ne igra več v gledališču. Te sodijo v intimnejši del njegovega fotografiranja od siceršnjega komercialnega dela.
Odločitvi, da razstavlja ta fotografsko zahtevnejši projekt, so botrovali minimalna svetloba, scenska očiščenost in vsebina Laclosovega romana Nevarna razmerja, z litetarno razčlembo ontoloških ljubezenskih stanj ter čustev v interpretaciji dveh čudovitih igralcev in izčiščeni Pandurjevi estetiki. Rebolj je na ta način izkazal svoja estetska znanja in fotografsko veščino, vključno s printanjem velikih formatov, ki jih je izdelal sam.
"Obisk razstave je bil izjemen, žal smo ga morali zaključiti, ko so ljudje še prihajali, ko je bilo še zelo živahno," je za 24ur.com povedal Aljoša. Razstave se je udeležilo kar nekaj znanih slovenskih obrazov in po Aljošinih besedah so bili otvoritveni odzivi laskavi. Prišlo je nekaj njegovih prijateljev, kot tudi stalnih obiskovalcev Mestne galerije.
"Resnično pa sem hvaležen nekaj prijateljem, ki so mi nesebično pomagali, da je bila razstava pravočasno postavljena, navkljub mojemu pestremu fotografskemu urniku v zadnjih tednih," je še povedal izkušeni fotograf.
Pomembno vlogo pri tej razstavi, pa je imel tudi njegov starejši brat Lev, ki ga je navdušil za fotografijo, ko je s svojim takratnim srednješolskim dekletom delal šolske programe na Srednji šoli za fotografijo.
Razstava pa bo v Mestni galeriji na ogled vse do 4. novembra.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.