Tuja scena

FOTO: Zvezdniki, ki so se odpovedali vsem živalskim izdelkom

Los Angeles, 24. 12. 2013 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V svetu znanih je kar nekaj veganov. Začasno sta se za tovrstno prehrano odločila tudi Jay Z in Beyonce, v fotogaleriji pa si poglejte, kdo vse (trajno) prisega nanjo in zakaj so se odločili za tovrstno prehranjevanje.

V svetu znanih je kar nekaj veganov. Začasno sta se za tovrstno prehrano odločila tudi Jay Z in Beyonce, v fotogaleriji pa si poglejte, kdo vse (trajno) prisega nanjo in zakaj so se odločili za tovrstno prehranjevanje.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (85)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

stacey klovner
26. 12. 2013 07.23
-9
Veganom se v glavah ustvarja pritisk,ker se jim manjšajo možgan! Posledično nestrpni do drugače mislečih, hehehehe
mikeTHEbike
26. 12. 2013 07.27
-5
mikeTHEbike
26. 12. 2013 07.29
-3
mikeTHEbike
25. 12. 2013 23.07
-7
Vegani in ostali patroni so problem sodobnega sveta. Pred kratkim je otrok umrl zaradi tega, ker so bili vegici točk pametni okoli prehrane. Jest jem skoz meso in posledično nisem nestrpen. Lp
mikeTHEbike
25. 12. 2013 23.09
-3
Jutri mamo furez, 2 gudeka bota padla hehehe
stacey klovner
26. 12. 2013 07.14
-5
Hehehehehe, se strinjam! Meso je odlična hrana. Eskimi naprimer splohne jedo ničesar drugega kot meso, pa so menda krivoverci. Pa levi in druGa mesojeda banda bi se tut lahko bolj socialno obnašala, hehehe. Eni smo pač na vrhu prehranjevalne verige, drugi pa na za pasnik!!!
Hugh_Mungus
25. 12. 2013 09.43
+4
katja_t
24. 12. 2013 23.43
+19
Nekateri imajo pomešane pojme. 1.) Veganstvo NI enako rastlinojedstvu. Rastlinojedstvo je hranjenje z rastlinsko hrano, medtem ko je veganstvo gibanje za pravice vseh čutečih bitij. Vegani ne izkoriščajo živali ne glede na namen oz. kot je rekel D. Watson: ,Veganstvo je filozofija in način življenja, ki si prizadeva, kolikor je mogoče in izvedljivo, izključiti vse oblike izkoriščanja in krutosti do živali (torej za hrano, obleko, testiranja,...). Poudarek je na KOLIKOR JE MOGOČE IN IZVEDLJIVO. Kar pomeni, da včasih ponesreči kakšno žival pohodiš in da ponesreči umre kakšna žival, ko se žanje žito. Nesreče se žal dogajajo. In niso niti slučajno primerljive z namenskim izkoriščanjem in ubijanjem. 2.) Uboge rastline? Mnogo rastlin oblikuje privlačne plodove ravno zato, da jih živali rajši pojedo in s tem odvržejo njihova semena na čim večjem področju. Človek je ta postopek sicer spremenil, a še vedno shranjuje semena in jih razmnožuje. Mnogo rastlin živi v sožitju s svojimi živalskimi plenilci. Ko jih popasejo, zrastejo močnejše steblo in cvetovi, ki obrodijo obilneje kot bi, če jih ne bi popasli. Rastline imajo veliko sposobnost regeneracije in ponovne rasti. Veliki večini rastlin zraste nov list, novo steblo, nova veja itd., če ji jo utrgamo. Pri rastlinah niti ne moremo definirati umora kot takega. Poleg tega njihovo ,telo' pogosto sestavljajo deli, ki nam niso vidni, (npr. podzemni), tako da z odtrganjem enega dela rastlina še vedno živi. Razlika med živalmi in rastlinami je tudi v zaznavanju bolečine. Rastline je ne zaznavajo, saj nimajo ustreznih receptorjev niti možnosti, da bi se pred njo umaknile. Se pa znajo zelo dobro zaščititi pred tem, da njihove plodove ne bi živali prehitro pojedle (plod je do trenutka, ko so semena pripravljena, trpek, kisel, grenak,...).in tudi pred tem, da jim živali ne obžirajo listov (so strupene, trnaste,...). 3.) Vsak, ki se mu smilijo rastline, naj si poleg zapisa pod točko 2 prebere tudi, da se za proizvodnjo mesa porabi do 12x več rastlin kot jih v svoji hrani porabi rastlinojedi človek. Torej je edina rešitev rastlinska prehrana oz. še bolje fruktarijanstvo, s tem ne bo škodil nobeni rastlini. 4.) Naši predniki so se prehranjevali kot so pač se prehranjevali. Dokler so bili v Afriki, pač s sadjem in zelenjem, kasneje so dodali še koreninice, pa kakšno žuželko in občasno mrhovino. Prav tako so se pobijali, ugrabljali ženske, jih posiljevali, imeli sužnje,...In potem se je zgodila EVOLUCIJA, tako fiziološka kot psihološka. Morda ne pri vseh, ampak k sreči vsaj pri nekaterih. Tako danes ne sprejemamo umorov, posilstev, sužnjelastništva in podobnega izkoriščanja ljudi, zakaj bi torej sprejemali enako ravnanje z živalmi? In glede na našo fiziologijo ne rabimo živalskih beljakovin, maščob in ostalega (še celo škodijo nam), zakaj bi jih torej jedli? 5.) Prepričanja, mnenja in odločitve so stvar posameznika SAMO, DOKLER se z njimi ne škodi drugim čutečim bitjem in/ali okolju. Ker pa se tega večinoma ni upoštevalo oz. se ne upošteva, pa so pobijali Žide in Slovane, so zlorabljali in pobijali temnopolte, so zlorabljali in zlorabljajo otroke, so pobijali in še pobijajo krave, prašiče, kokoši,... Če bi Hitlerjevo ,mnenje' in ,prepričanje' ustavili, preden je zrastlo preko vseh meja, ne bi imeli 60 milijonov človeških žrtev in še kdo ve koliko milijonov žrtev med ostalim živalmi. Če bi šlo za nekomu dragega človeka ali drugo žival, najbrž ne bi kar mirno sprejel, da bi se nekdo drug ,odločil', da ga zlorabi in ubije, ker je tak pač njegov ,način življenja'.
Hugh_Mungus
25. 12. 2013 09.43
+3
stacey klovner
26. 12. 2013 07.21
-9
A ves, da npr hijene začno jesti svoj plen, preden ta umre? A ves, da narva funkcionira po principu preživetja najmočnejšega? A ves, da se evolucija dogaja samo in izključno zaradi krutosti načina izbora najmočnejšega? Dva bizona se po potrebi tudi ubijeta samo zato, ko se bo paril in prenesel svoje gene.... Enipa tu pišete veganske zgrešene teorije, ki so za nikamor!!!!! Groza so ti vegani, pika!!!!
_glamour_
24. 12. 2013 22.18
+15
Vesela sem, da je veliko humanih ljudi, ki imajo doma hišne ljubljenčke in vedo, da so zelo čustvena in čudovita bitja ter da niso nič več vredna od pujskov, kur itd. Njihovi komentarji imajo namreč največ pluskov. Lepo :) Živalce so tako iskrena, nedolžna, ljubka bitja. Pravi srčki so! <3
Hugh_Mungus
24. 12. 2013 21.27
+4
Tukaj malo mešajo pojme... prehrana, ki bazira na rastlinski prehrani in veganstvo sta 2 zelo različna pojma... Veganstvo je filozofija o nenasilju in ljubezni do živali, medtem ko je rastlinska prehrana samo prehrana in nič drugega. Ne moreš biti 80% vegan... SI vegan ali NISI vegan. Tako kot ne moreš biti 20% morilec, če ubijaš si morilec PIKA.
karamba34
24. 12. 2013 21.21
-15
če bi vsi ljudje vsak dan jedli meso nebi bil noben impotenten in žeske nebi bile histerične.
_glamour_
24. 12. 2013 20.08
+15
Znanstveniki že več let dokazujejo vplive živalskih produktov (knjiga: Kitajska študija). Dokaze tudi živimo, a jih ne želimo videt, ker sta razloga za mesojedstvo tako ZELO MOČNA, in to sta: okus in navada. Le kdo bi verjel tako smešnima izgovoroma kot sta: dober okus in navada v primerjavi z znanstvenimi dokazi? Poleg tega obstaja povsem razumljiva kurja logika: pridelovalci živali ne božajo, ne dajejo jim protibolečinskih sredstev in nikoli se niso strinjale s smrtjo. Mene ne prepriča nobeno prepričanje, navada, okus, množično mnenje, zgodovina ljudi...itn. Mene prepriča samo tisto, kar je dokazano, logično in naravno. Pač nisem naivna. Naravno je pa že samo dejstvo, da ubijanje in mučenje ni prav. Če nam v glavi ne bi kliknilo, da to ni prav, potem ne bi imeli zakonov proti ubijanju in mučenju ljudi, kajne? Gre le za to, da nam je za šibkejše vseeno. A mi to zanikamo. Briljantno! Potrebno je vedeti, da si z živalmi delimo planet in prav nobene pravice nimamo nad njimi, ker niso naša last. Tisti, ki pravijo, da rastlina trpi, se smešijo in to iz dveh razlogov: 1. - s tem se strinjajo, da živali zelo trpijo in menijo, da če že rastlina "trpi", naj pa še žival, 2. rastline nimajo nevrotransmiterjev :) Smešno se mi zdi tudi to, da se mesojedci tako zelo branijo pred veganci in vegetarijanci, in to brez, da bi jih sploh kdorkoli kaj vprašal oz. napadel :) Psihološko dejstvo v tem primeru je to, da v podzavesti čutijo krivdo, vendar sami sebe prepričujejo, da temu ni tako, s tem pa tudi skušajo prepričati druge. Ker sem že omenjala naravo: glede na to, da je tako popolna in zapletena, da je še sami ne razumemo (samo poglejmo naše telo in planet), zakaj bi dvomila, da nam ni priskrbela vsega, kar naše telo potrebuje? Ne dvomim vanjo. Narava nam je priskrbela vse, pa tudi vest nam je dala, da vemo kaj ni prav in kaj je prav, ker se namreč nismo rodili s pisnimi navodili za življenje. Vsi tisti vsejedci, ki radi pametujejo govorijo samo iz navade ter občutka, da kar počne množica in kar je počela zgodovina, tako je prav. Glede na to koliko grozodejstev se dogaja po svetu, od vojn in lakote, le kako naj zaupam vladnim organizacijam, vodilnim sveta itn.? Njim se j* za nas. Dokaz? Pridobivajo dobrine (npr. meso) na najbolj poceni način, jih pridelajo tako, da izgledajo čudovito in okusno, s tem pa pobirajo ogromno denarja. Celo zakone so naredili take, da to dopuščajo in ljudje dejansko verjamejo, da je to prav. Neverjetno so inteligentni, res. Pa še nekaj: tisti, ki mislijo, da je naše telo narejeno za meso. Potrebno se je vrniti k naravi. Zakaj ima tiger tako močne in velike zobe in je hiter? Zakaj tega žirafa nima? Zakaj ima tako močne kremplje in tako naravo? Zakaj tega človek nima? Drugo dejstvo, ki ga potrjuje narava: če bi lačnemu otroku dali kruh in zajca, v kaj bi ugriznil? Vlada, ki to dovoljuje želi denar od nas, zato MISLIMO S SVOJO GLAVO!
Tomas Novak
24. 12. 2013 21.43
-7
Zanimivo bereš točno določeno temo in nikakor ne moreš razširiti svojega pogleda.... Si nekako kot tisti ljudje, ki na vsak način spodrivajo in nasprotujejo gejem in sploh ne pogledajo vseh kotov, ki so v kocki... In zgleda, da sem edini prebral tvoj komentar ker sem točno vedel kaj bo pisalo...
_glamour_
24. 12. 2013 21.59
+6
točno to. Vse dokler ne razširiš svojega pogleda in razmišljaš s svojo glavo, pač ne moreš podati konkretnega mnenja. O katerih pogledih ti govoriš, ni niti pomembno. Tisti znanstveni dokazi in dejstva so samo dodatni argumenti..drugače obstaja samo en in edini argument, ki ga žal ni možno izpodbit: HUMANOST. Tukaj se vse debate končajo, ker ne obstaja niti en sam razlog, NITI EN, ki bi bil dovolj dober argument, da je ubijanje v redu. Niti en. Konec debate. Moj komentar je bil namenjen tistim, ki bi želeli preklopiti k vegetarijanstvu, pa potrebujejo dodaten "klik", kot sem ga jaz in ne jeznim vsejedcem. Zanje mi je vseeno. Vsak mora prevzeti odgovornost za svoja dejanja, slej kot prej. Jaz jih bom tudi morala...nekoč. Vsak se mora enostavno sam zavedat kaj dela narobe in sprejet dejstvo, da bo enkrat odgovarjal za to. Če tega ne želi je to njegova odločitev. Vsak se odloča zase. Jaz nisem tukaj zato, da koga obsojam ali ga skušam spremenit. Je pa dejstvo, da karma še kako deluje, o ja :)
Auslender
24. 12. 2013 16.42
-15
Ti tako imenovani vegani se verjetno ne zavedajo, da če njegovi predniki ne bi jedli mesa, bi on danes imel pol manjše možgane................ pa ne mi spet težit, kako je ta način prehranjevanja zdrav pa to............... poznam družino, ki se kao prehranjuje vegetariansko, pa tako daleč ni nič narobe, samo otroci imajo mavec vsake tri mesece............. Uh, sranje, zakaj le??????????????
luckyss..
24. 12. 2013 18.05
+13
Bluziš...in to na pamet ...Naši predniki so bili nabiralci in to v dolgem obdobju (3 - 4 milijone let), ko je bilo praktično po celem planetu ugodno podnebje. Iz tistega časa so našli tropske rastline npr. na Aljaski. Edini, ki so imeli pretežno mesno prehrano so bili Neandertalci, ki so kot veš izumrli, se pa njihovi geni kažejo v mnogih izmed nas :) Večina starodobnih narodov je bila pretežno vegetarijanskih ... v Bhagavad Giti in drugih starih spisih je to dovolj dobro opisano. Eseni, Abhazijci..hinduizem,bramanizem, zoroasterianizem vse to temelji na vegetarijanstvu.. .V severovzhodnem Pakistanu je znano vegetarijansko ljudstvo Hunza za katere je značilna izjemna dolgoživost (100 let)..Torej, ko omenjaš tisto imaginarno družino so mavci lahko le posledica večje živahnosti in aktivnosti, ker pred računalnikom in v Mc Donaldsu se težko poškoduješ....Mesna prehrana se je na našem območju začela uveljavljati šele ko so keltska in germanska ljudstva potovala po gozdovih in se prehranjevala predvsem z mesno hrano (lov, ribolov)..
Radio1od5hdo9h
24. 12. 2013 16.39
+7
Pri Joaquin Phoenixu ste pozabili napisati, da je sodeloval pri filmu Earthlings, ki je dolg več kot uro, sama ga ne morem gledati, ker je grozno kaj prikazujejo, kako pride meso na naše krožnike :/
Krematorij666
24. 12. 2013 15.49
+1
V današnjih časih nisi normalen, če si hetero, mesojedec, ne konzumiraš konoplje in si imel srečno otroštvo. Vedno se najde nekdo, ki ti vsiljuje nek stil življenja. Najljubše pa so mi tuje zvezde, ki so pol življenja prespale v svetu drog sedaj pa so doživele razsvetljenje. Slovenčki pa se popajo na vsako muho, ki jo slišijo :)
Dana Love
25. 12. 2013 12.06
+4
Jaz se strinjam s tabo. Stvari so se popolnoma obrnile... Naj vsak živi po svoje...in pusti druge da uživajo v svojem načinu življenja... Pa srečen Božič vsem. Mesojedcem in veganom... :)
kaviar_komunist
24. 12. 2013 15.36
-10
Krave naj jedo travo, krave bom pa jaz!
luckyss..
24. 12. 2013 14.41
+12
Nikogar ne bi rad užalil, vendar spodnji trije komentarji povedo veliko o tipičnem mesojedcu :))
Slovenec-slovencu=pes
24. 12. 2013 15.24
-8
luckyss zakaj vedno ko ostanete brez komentarja pričnete z subliminacijskim žaljenjem? Še posebno @vzdev ti je pošteno podkuril pod rep a ne? S tem, da je resneice še zunaj. Predvsem ta, da za vzgojit velike količine zelenjave, se uniči na hektarje zemljišč z pesticidi, ki jih kmetje uporabljejo proti insektom, mrčesu in ostalim za njih škodljivim živim bitjem. In z hiper koltivacijo rastlinja, solate, brokoliji, paradajz, se sproducira tudi večje število insektov. Več hrane več življenja. :) Mislim, da ste postali veganci že sekta in ne razmišljate razsodno. Če pa vam gre nekdo proti, ga okarakterizirate za nevedneža in neumnega človeka. Naj bo raje neumen in jem raznovrstno domačo hrano, kot pa vi kupljeno v velecentrih, ki jeste plastično gensko spremenjeno zelenjavo z okusom po plastiki. Pa dober tek. :)
luckyss..
24. 12. 2013 16.14
+10
Nekaterim komentarjem res ne moreš odgovoriti drugače kot sem zgoraj.......Kar pa se tiče kolobocije kjer omenjaš zemljišča,insekte itd., pa naslednje:.....Velika večina vseh kmetijskih zemljišč v svetu je namenjena za pridelavo živalske krme. Vsak dan izgine stotine hektarjev amazonskega pragozda, ki ga požgejo in na teh površinah gojijo sojo in žitarice za krmo...Ta zemljišča so v nekaj letih uničena zaradi strupov, potem pa še erozija odnese zemljo tako, da so nepovratno uničena..Če bi samo polovico teh zemljišč namenili za neposredno prehrano ljudi - bi lahko vsi jedli bio pridelke, pa še ostajalo bi hrane...Kar pa se mene tiče si vso hrano pridelam sam, če pa ne bi imel te možnosti, bi jo kupoval od okoliških malih kmetov...
milesahead
24. 12. 2013 22.02
+0
@luckyss ... and of course. ja seveda @ss pes, vegani in vegiči ne poznajo ekološke predelave, še nikoli niso slipali za bio kmetovalce, sploh ne kupujejo drugje kot v šparu in merkatorju NOT. brihta si ni kej. če poglobljeno razmišljajo jim je valjda tud jasno, da se špricane hrane ne kupuje. to je osnova vege scene. zate pa verjamem, da ti plastična solata pridelana na hidroponih brez zemlje pomeni enako dobro kot bio od kmeta. seveda nihče nima namena nikogar žalit, s subliminarnim žaljenjem si pa začel kar sam, brez razloga. Ker te je strah. Ne veš kaj te čaka v prihodnosti. Sveža karma, ki si jo nalagamo v sedanjosti, nas bo nekoč ujela. Nasilje mora nekdo ustavit. If ya know what I'm talkin' 'bout...
vzdev
24. 12. 2013 14.21
-9
Nimam nič proti vegetarijancem. Toda ne mi govorit, da se zaradi vas ne ubije nobena žival. Veš koliko živali umre, da zraste ena glava solate. Koliko voluharjev se pobije, da lahko zraste krompir. Sedaj mi pa povejte, kaj je boljše, da se ubije eno kravo in ima več kot 10 ljudi za nekaj časa dovolj hrane. Ali, da se ubije 20 žuželk (sigurno jih je več), da ima en človek dovolj za eno malo kosilo. Sedaj mi pa povejte zakaj je krava več vredna od ene male žuželke?
Hugh_Mungus
24. 12. 2013 21.19
+7
Kaj pa je krava? Od kje pride hrana zanjo in koliko živali najprej umre, da ona dobi hrano... tole si fejst mimo pihnu fant!
Tomas Novak
24. 12. 2013 21.50
-1
nebi
24. 12. 2013 14.07
-13
Jaz uživam meso pri vsakem obroku. Zakaj? Ker zelo cenim rastline kot žive bitja in jih ne želim mučiti! Vendar kot praktična oseba ne vržem stran solate, kruha, krompirja,... ko jih dobim postrežene. Vendar ko sem sam doma vedno jem pršut in sir brez kruha. Rastline je treba zaščititi. Živali so kruta bitja, ki ubijajo druge živali oz. rastline. Rastline pa so tiste, ki so nemočne in edina poštena živa bitja. Zamislite se malo...
Komentiranje.ni.dovoljeno
24. 12. 2013 14.07
-11
Ker se človek spreminja v zelenjavojedca se bo njegova prebava kmalu spremenila v prebavo podobno kravi, ležali boste pred TVjem obvezno 5 ur po kosilu, vsake pol ure izbruhali v usta del svojega kosila, ga nekaj minut mirno prežvekovali ter potem pogoltnili v naslednji želodec. Tako pač narava poskrbi za živali, ki živijo od trave, da kar optimalno vsrkajo vse hranilne snovi svoje slabe prehrane.
Tomas Novak
24. 12. 2013 21.51
-5
Ja sam res evolucija bo poskrbela, za to ker bo sistem potreboval večji boost ki ga zelenjava enostavno ne zmore in bodo potrebne resne spremembe...
milesahead
24. 12. 2013 22.22
+6
7 kil žitaric gre preden dobimo kilo prehrambenega mesa = 7x več ljudi bi lahko nahranil! boost mi rabmo v glavah...
Slovenec-slovencu=pes
24. 12. 2013 13.32
-7
Ooooo đizs. A se vi sploh berete. :) Mene ne sekirate sploh. Obstajate in to je dejstvo. Kot take vas tudi sprejemem. Dokler me pustite na miru in me ne prepričujete v nekaj v kar ne verjamem. PIKA. Glede neke agresivnosti pa se raje še enkrat preberite. Če je to pisanje produkt zelenjave, bom raje presedlal na čisto meso hahahahah
karamba34
24. 12. 2013 13.06
-21
kdor ne je mesa greši in se more spravit k spovedi.
jayprakash
24. 12. 2013 12.34
+12
Slovenec-slovencu=pes Mi se trudimo za rešitev tvoje grešne duše, ti baraba pa ne pustiš. Namesto da bi skrušeno priznal svoj nezdravi apetit do trupel, nam rišeš grozljive predstave o trpljenju solate in korenčkovih solzah. Pozabil si klasične argumente glede vitamina B12, naših krvoločnih prednikih, o tem naj raje skribo za lačne otroke, da nosimo usnjene čevlje, ... To kaže na tvojo blago in občutljivo naravo in verjamem, da si v zadnjem stadiju svojega nesmiselnega upora. Za Božič ti želim veliko blagoslova in spoznanja, da je ljubezen do živih živali zbrava, ljubezen do mrtvih živali pa "vsejedska". Pa ne več vsega dajat v usta.
No1Voyo
24. 12. 2013 12.16
-1
Vegetarijanska prehrana ne vključuje jajc.
luckyss..
24. 12. 2013 12.20
+15
Veganska prav gotovo ne...vegetarijanska pa odvisno od "podzvrsti"....Nekateri jedo ribe, pa se imajo za vegetarijance..:)