Tuja scena

Skrbništvo nad otroki Michaela Jacksona dodelili njegovemu nečaku

Los Angeles, 25. 07. 2012 08.06 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Družinski člani pokojnega Michaela Jacksona so se zapletli v boj za njegovo dediščino, pri čemer ne izbirajo sredstev. V središču spora je mama Katherine, ki je začasno izgubila skrbništvo nad Michaelovimi otroki.

Michael je za seboj pustil precejšnje bogastvo.
Michael je za seboj pustil precejšnje bogastvo. FOTO: Reuters

Družina umrlega legendarnega pevca Michaela Jacksona se je zapletla v srdit spor, zaradi katerega so pritegnili veliko medijsko pozornost.

V središču spora je Jacksonova mama Katherine. Njen nečak je policiji namreč sporočil, da je njegova 82-letna teta izginila. Kmalu je postalo jasno, da del družinskih članov dobro ve, kje je Katherine – na obisku pri svoji hčerki Rebbie v Arizoni skupaj z nekaterimi drugimi člani družine.

Marlon, Tito in Jackie Jackson so vztrajali, da ne morejo do svoje mame Katherine. V današnjem intervjuju so povedali, da so jim sporočili, da se mama počuti dobro in da je zdrava, da pa z njo niso govorili, ker jim to nekdo onemogoča.

''Vse, kar vemo, je, da je v Arizoni in da se počuti dobro, vendar z njo nismo govorili,'' je zatrdil objokani Marlon. Jermaine Jackson je sicer potrdil, da so mami prepovedali dostop do računalnikov in telefonov, ker naj bi ti slabo vplivali na njeno zdravje.

Danes pa je odjeknila še novica, da je T.J. Jackson, nečak Michaela Jacksona, dobil začasno skrbništvo nad tremi otroci umrlega pevca. Sodnik se je tako odločil ravno zaradi odsotnosti babice otrok, Paris, Prince Michael mlajši in Prince Michael II (bolj znan pod vzdevkom Blanket) pa odločitvi niso ugovarjali.

O odločitvi je sicer sodišče obvestilo tudi pevko Diano Ross, ki jo je Michael navedel kot nekakšno rezervo v primeru, če bi karkoli njegovi mami Katherine preprečilo skrb za otroki. Rosseva bo lahko tako zahtevala, da skrbništvo zaradi odsotnosti Katherine prevzame sama.

Očitno želijo nekateri člani družine Jackson vplivati na 82-letno Katherine, ki ima nadzor nad Michaelovo dediščino.
Očitno želijo nekateri člani družine Jackson vplivati na 82-letno Katherine, ki ima nadzor nad Michaelovo dediščino. FOTO: Reuters

Ozadje spora

Umrli pevec je že leta 2002 spisal oporoko, v kateri je upravljanje s premoženjem naložil Johnu Brancu in Johnu McClainu, ki naj bi poskrbela, da njegovi otroci premoženje dobijo prek Michaelove mame Katherine.

V ponedeljek pa se je na domu Katherine Jackson odvil spor, v katerega sta bila vpletena dva moška člana družine, ki ju policijsko poročilo ni imenovalo. Jacksonovih otrok ni bilo zraven.

Pokojnikov brat Randy Jackson je sicer izvršitelja oporoke obtožil kaznivega vedenja in trdi, da je oporoka iz leta 2002 lažna. Branco in McClain pa medtem trdita, da poskušata zaščititi premoženje za člane družine pred nedovoljenimi vplivi, nadlegovanjem in pohlepom drugih članov družine.

Michael Jackson je sicer za seboj zapustil 500 milijonov dolarjev dolga. Hkrati je pevec po smrti "zaslužil" 475 milijonov dolarjev, vendar natančnega pregleda nad njegovo dediščino ni.

Paris Jackson
Paris Jackson FOTO: Reuters

Vpleteni v sporu

Katherine Jackson:

- Upravičenka Michaelove dediščine in skrbnica njegovih treh otrok. Konec tedna so prijavili njeno izginotje. Pozneje so ugotovili, da je pri hčerki Rebbie v Arizoni.

- Njen odvetnik zatrjuje, da že zadnja tri leta spletkarijo, kako bi jo odstranili od otrok in prevzeli skrbništvo nad Michaelovimi otroki.

Michaelovi otroci

- Trije Michaelovi otroci bodo dobili 500 milijonov dolarjev vredno premoženje, ki jim ga je v oporoki zapustil Michael. V oporoki kralj popa ni omenil nikogar drugega. Njegovi bratje, sestre in oče niso dobili ničesar.

- Janet, Jermaine in Randy so jih želeli odstraniti iz njihovega doma. Paris se je uprla.

Janet, Randy, Rebbie in Jermaine Jackson

- Zatrjujejo, da je Michaelova oporoka ponarejena in zahtevajo, da izvršitelji njegovega imetja odstopijo.

- Pritiskajo na Katherine Jackson, da zaprosi sodnika, naj preveri verodostojnost oporoke.

- Skupaj so napisali uradno pismo, v katerem zatrjujejo, da s Katherine manipulirata izvršitelja imetja John Branca in John McClaine. Zaradi tega naj bi trpelo njeno zdravje.

- Randy in Jermaine sta že večkrat zaprosila, da se preživnina za njihove otroke izplača iz Michaelovega imetja. Prošnjo so izvršitelji zavrnili. 

Tito Jackson

Sprva je sodeloval pri uradnem pismu, vendar si je premislil in javno dejal, da ne verjame več v obtožbe, navedene v pismu, zato umika njegov podpis.

Marlon Jackson

Pri zahtevi za umik izvršiteljev ne sodeluje. Zahteva, da vidi svojo mamo.

T.J., sin Michaelovega brata Tita

T.J. je vložil prošnjo, da se začasno skrbništvo Michaelovih otrok prepiše nanj in sodnik je danes prošnji ugodil.
 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (54)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

estelle.r
25. 07. 2012 21.19
+16
Razumem, da se grebeš za dediščino, ko umre neka stara teta ki ni mela ne otrok, ne mačke ne psa. Ampak da jemlješ dediščino otrokom pokojnika se mi pa zdi nezaslišano in nesmiselno....
you.suck
25. 07. 2012 20.36
+9
grebatorji..... kako vezo imajo bratje in sestre z ožjo družino mi ni jasno....
grumman
25. 07. 2012 20.21
+9
F.U.C.K.E.D up family
BrezZavor
25. 07. 2012 20.17
-3
Ah, bodo že zrihtal, kaj nas briga.
lolipoly
25. 07. 2012 19.51
+9
Kam grejo otroci , tja grejo mijioni. Vsak jih hoce!
majorb
25. 07. 2012 19.51
+1
many,many,many
revolucija_mb
25. 07. 2012 19.47
+1
Detektivi !!! Jaz pa mislim da je umrl, da mlinček melje dalje.....on ni več hotel biti mlet, je pa bil zmlet. Če ne igraš igre po pravilih, nisi več v njej in nevarno je da pravila izdaš. ;) PEACE
rebelde
25. 07. 2012 15.09
+71
jacksonova hcerka Paris je ena lepsih deklet. tako posebnih oci ne vidis vsak dan
VampiresRulz
25. 07. 2012 14.53
+15
To je neumno. Teli Jacksonovi so po mojem še bolj lakomni pozornosti kot Kardashianovi: grem stavit, da tak cirkus delajo samo zato, da bi se jih še malo vlačilo po medijih, ker pač noben od njih ni bil sposoben ustvariti tako dobre kariere kot Michael (z izjemo Janet, ki pa je, moram reči, v tovrstnih člankih omenjena še najmanjkrat), zato še po njegovi smrti to izkoriščajo, mediji in javnost pa itak poberejo vse, kar je povezano z Jacksonom. Glede denarja pa: po mojem bi se vse moglo naložit na en sklad in pustit, da tam miruje, razdelit na tri dele in vsak otrok dobit en del potem, ko dopolne 18 ali 21 ali kolikorkoli let je že potrebno, da njihovi svojci ne bodo manipulirali z njimi in od njih vlekli denarja! To je denar Michaelovih otrok, vsi njegovi bratje in sestre in starši in kdorkoli je že še vpleten v to, naj pa se preprosto umaknejo! Teli trije otroci so šli že čez toliko, lahko bi jim pustili vsaj denar, da se lahko v prihodnosti umaknejo nekam na svoje, nekam, kjer ne bodo živeli pod drobnogledom javnosti, in da imajo finančna sredstva, da lahko živijo mirno življenje.
billie_jean
25. 07. 2012 15.27
+10
Strinjam se s prvim delom, vendar pa drugega dela ne bi bilo treba napisati. Michaelova oporoka je zelo pametno napisana, saj je dejansko vse Michaelovo premoženje naloženo v sklad, dobički tega sklada pa se po potrebi izplačujejo Michaelovi mami Katherine, ki je hkrati (vsaj dosedaj) bila skrbnica mladoletnih otrok. Otroci pa bodo ta sklad dedovali postopoma po treh korakih, za prvega ne vem, amapk drugi in tretji del se prepišeta, ko dopolnijo 30 oz 40 let! Kar se tiče pa molzenja, pa je možno v tej meri, da denar, ki ga trenutno Katherine dobiva mesečno (in tukaj gre za zares veliko "žepnino" - cca. 28K $, polet tega ji še posebej Michaelov sklad plačuje hipotekarni kredit, vse osebje (služkinje, sošerje, varnostnike), odvetniške storitve, itd. Višek vsega je pa dejansko tale stavek iz članka: "Randy in Jermaine sta že večkrat zaprosila, da se preživnina za njihove otroke izplača iz Michaelovega imetja." Da da, Michaelova brata sta očitno dejansko zaprosila, da se preživnina za njune otroke, ki jih mimogrede imata z isto žensko, plačuje iz Michaelovega denarja! Zdaj pa če to niso paraziti, ne vem več ničesar!
rdecimak
25. 07. 2012 19.12
-2
Ja,a ti misliš,da ljudje tega res ne vemo???
rdecimak
25. 07. 2012 19.16
-2
Tudi tebi ne bi bilo treba napisati zadnjega odstavka billie,ker ne moreš vedeti,kako so v resnici delovali kot družina!! Je Michael tebi osebno povedal,kar govoriš!? Obstaja dejstvo,da nihče točno ne ve kaj ga je v resnici preganjalo in zakaj,kdo ga je izsiljeval in kakšni so bili vzroki za to,kam je v resnici pripadal,kakšni so bili resnični odnosi med družinskimi člani...in še in še tega je,ki je bolj ali manj plod raznoraznih predvidevanj in mahinacij!!
billie_jean
25. 07. 2012 19.25
+2
Rdeci: Pa kaj sanjariš ti? To, da sta oba brata imela otroke z isto žensko, je preverljivo in znano med nami, ki se spoznamo na Jacksone. To, da sta od Michaelovega Sklada zahtevala/prosila preživnino za SVOJE otroke, je tudi dejstvo.
rdecimak
25. 07. 2012 19.42
-1
In kaj!!?? To se ne more zgoditi nikjer drugje?? Na kakšne se ti obešaš!!? Bili so in so še familija! V družinah ,sploh tako velikih,tako znanih,z ljudmi tako različnih karakterjev,se marsikaj dogaja. So pa iste krvi! Ali to lahko razumeš! Tega nihče,nikoli ne bo mogel spremeniti in v to družino spadajo tudi njegovi otroci! Tako to je!! Denar pa ljudem zmeša glave!! Jo nama ne bi?? Hmmm,ne vem,če ne!!???
revolucija_mb
25. 07. 2012 19.45
+1
rdecimak, ti pa govoriš ker ti je kdo povedal ?? Ne kvasi neumnosti, tu delimo mnenja kaj kdo ve in koliko razmišlja, to je to. Preberite si knjigo od Janet Jackson pa vam bo več jasno....ona se je umaknila, kot so se Lauryn Hill, Sade in ostale... Kdo pa želi od vsega tega koristi, pa vam more zdrava pamet kazat, če logično razmišljate.
rdecimak
25. 07. 2012 19.46
-1
P.S.Denar je hotel zavarovati za svoje tri otroke! Najbrž je vedel,da bo vse najbolj na varnem,če bo vse to v rokah imela njegova mati,ki menda drži dano obljubo!! Za enkrat še!!
rdecimak
25. 07. 2012 19.49
-1
Marsikaj sem že prebral,poslušal tudi njegove zelo redke intervjuje(tem edino verjamem) in razmišljam s svojo glavo! Sem otrok staršev,ki sta oba bila "hipuzeljna" ha,ha,če bi me slišala...tudi z njegovo glasbo sem gor zrasel.Zato nam res ne soli pameti. Gre za debato in različna mnjenja,ti pa vsiljuješ izkjlučno tisto,kar se tebi zdi,da je edino res!!
billie_jean
25. 07. 2012 20.12
+4
Rdeci: Razjarjen si za prazen nič. Očital si mi, da mi ne bi bilo treba napisati zadnjega odstavka, torej sem ti pojasnil, da v njem nisem zapisal svojega mnenja, temveč dejstva, ki so preverljiva. Asem kje zapisal, da se to ne more zgoditi v normalnih družinah? Nisem! Allora! Dejstvo je, da se je Michael svoje družine izogibal in da svojo primarno družino namenoma izpustil iz oporoke, razen matere seveda. Na podlagi preteklega tedna se pa ljudje z zdravim razumom tudi malce sprašujemo, kakšne so bile "intervencije", ki so jo imeli bratje Jackson v mislih za Michaela?! Te intervencije so namreč po njegovi smrti pogosto opevali kot neuspešle poiskuse, da bi ga spravili v kliniko, vendar jim ni pustil blizu. Ko takole opazujemo situacijo s Katherine in z Michaelovimi otroki, ki imajo trenutno 7-8 oboroženih stražarjev, ki jih varujejo predvsem pred Brati Jackson, katerim so sedaj specifično prepovedali dostop na parcelo, se moramo vprašati, ali se tudi Michael ni bal podobne "ugrabitve". No, to pa je moje mnenje!
billie_jean
25. 07. 2012 20.16
+3
Rdeci: "Najbrž je vedel,da bo vse najbolj na varnem,če bo vse to v rokah imela njegova mati,ki menda drži dano obljubo!!" Iz tega stavka je očitno, da si mi po prebranem o Jacksonu le nekoliko inferioren. Mama Katherine nima ničesar v rokah, niti svojih 40% Michaelovega sklada nima v rokah, saj ga ni podedovala v lastništvo, temveč le iz njega prejema denar, dokler bo pač živa. Po njeni smrti se njen delež vrne otrokom! Celotni Michaelov Sklad imata v rokah izvršitelja oporoke in pa tisti sodnik, ki vsakokrat pregleda ter odobri ali zavrne podano prošnjo po večjem izplačilu.
rdecimak
26. 07. 2012 02.41
rdecimak
26. 07. 2012 02.58
+2
Menim,da je bilo okrog "Majkla" veliko več bolj nevarnih in koristoljubnih ljudi,kot so njegovi bratje in,ki so nanj vplivali v toliki meri,da je nazadnje,ko je bil že res popolnoma na tleh in skoraj z zlomljenim duhom to verjel! Preprosto verjamem v to,da so ga želeli popolnoma izolirati od vseh,zato,ker so imeli svoje interese.<Na njem so zaslužili milijone dolarjev in temu se niso želeli odpovedati za nobeno ceno!! Kako je lahko človek s toliko leti glasbene kariere toliko "pridelanimi ,težkimi milijoni,kljub radodarnosti in dobrodelnosti,praktično ostal brez vsega??? Menda so določeni od njega zahtevali zadnjo turnejo in mu v zvezi s tem grozili,mu nakladali,da je popolnoma brez denarja,še sam dr.Murray je izjavil,da je tudi toaletni papir kupoval iz svojih sredstev in,da je za Jacksona zadnje mesece delal zastonj! Ljudem iz ozadja ni bilo mar za "Majklovo " stanje,važno jim je bilo,da pokasirajo svoj denar!!
rdecimak
26. 07. 2012 03.07
P.s.Prepričan sem,da bi bil danes še živ,če bi jim dovolil,da mu pomagajo!! Družina!!!
billie_jean
26. 07. 2012 09.44
+1
O tem bi se dalo razpravljati. Amapk vseeno so bučke, da je bil Michael ob smrti takorekoč ob vse. Tisti dolg, ki ga rumeni mediji tako radi ponavljajo, je predstavljal manjši del njegovega resničnega premoženja. Ni imel veliko denarja (gotovine), imel pa je izredno lukrativno bogatstvo v obliki nepremičnin, avtorskih pravic, itd.
billie_jean
25. 07. 2012 12.31
+22
24kur: Vzrok smrti ni bilo pretiravanje s pomirjevali, temveč akutna zastrupitev s sedativom propofol, ki si ga ni mogel zadati sam!
moelmol
25. 07. 2012 12.42
+5
propofol je zdravilo za lajšanje bolečin jackson je jemal propofol da je lahko zaspal pozanimaj/te se
billie_jean
25. 07. 2012 12.46
+1
Moelmol: Ja kje si pa to prebral?!?! Propofol je močan anestetik, ki ga pred Jacksonom še nikoli niso uporabili za lajšanje insomnije. Na sodnem procesu so pričali strokovnjaki za propofol, ki so izpovedali, da je Michaelov primer bil brez presedana!
Maček2
25. 07. 2012 13.37
+10
zanimivo kako ljudje vse vste oz vse verjamete kar slišite od medijev.nobeden od nas ne ve resnice.
Maček2
25. 07. 2012 13.38
+4
moemol kaj je mal ne vem ve se pa,da je bil odvisnež kar je tudi sam priznal oz rekel je,da jemlje nekaj proti bolečinam.
billie_jean
25. 07. 2012 13.47
+6
1po: Michael ni bil odvisnež, to je potrdila obdukcija. V preteklosti je imel težave s painkillerji.
Maček2
25. 07. 2012 13.58
+2
Billie ne vem enkrat je v intervjuju rekel tako,samo povem
billie_jean
25. 07. 2012 14.11
+3
1po: Ne zanikam, da je imel težave, vendar v času smrti ni kazal nobenih znakov odvisnika. In ne, ne napadam te, če si slučajno tako interpretiral ;)
Negan
25. 07. 2012 15.41
+2
Zdravila so tudi droge, samo ilegalne niso.
billie_jean
25. 07. 2012 15.54
tron3
25. 07. 2012 12.30
+17
Družina Jackson je čisti dokaz debilnosti ameriške družbe, za dolar se bi med sabo pobili,
murkecc
25. 07. 2012 12.40
+38
Negan
25. 07. 2012 15.42
+7
rdecimak
25. 07. 2012 11.40
+14
Jackson je povedal marsikaj,česar "ne bi smel". Družina točno ve,kaj je v ozadju njegove smrti in nekako jim je treba zapreti usta! Očitno tisti,ki naj bi "pospravili" njega, ne izbirajo sredstev za dosego ciljev in se spravljajo na njegovo ostarelo mater!! Sram jih bodi!!
urshulas
25. 07. 2012 11.46
-9
billie_jean
25. 07. 2012 12.09
-7
Rdeci: Ne piši kar nekaj na pamet, temveč se raje pozanimaj, o čem sploh gre!
rdecimak
25. 07. 2012 14.00
+5
billie: Seveda sem pozabil,da si bil osebni "Majklov" kronist!! Kaj,ko bi se ti kaj bolj pozanimal o ozadju njegovega resničnega lajfa??
rdecimak
25. 07. 2012 14.02
+5
Svojo družino,razen očeta in "latoje" je imel neskončno rad!! Zaradi očetove vzgoje je močno trpel!!Pa zaradi sestrinih (zmešanka-ona pa res) laži tudi!! Kaj je le ta z njim počel ,seveda veš,saj ti je "Majkl" sam povedal,ne??
billie_jean
25. 07. 2012 14.10
+4
Rdeci: Blesava napadalnost ni še nikogar daleč prinesla. Dejstvo je, da si mimo kiksnil bolj, kot pa običajno mimo kiksnejo pri 24 kurah. Michael svojih bratov ni želel blizu sebe, zato je tudi tako zelo nasprotoval ponovnemu sodelovanju, potem ko so 1984 imeli zadnjo turnejo kot skupina. Zato jih je izključil iz svoje oporoke. Zato jih je tudi iz svoje predhodne oporoke izključil. Ampak ja, verjetno sem res premalo o Michaelu prebral.
rdecimak
25. 07. 2012 14.13
+0
Moja napadalnost?? No,no,pomiri se!! To,da jih ni želel ob sebi in jih je izključil iz oporoke,še ne spremeni dejstva,da jih je imel rad!! Rad jih je imel,to je sam večkrat izpovedal...ni pa eksplicitno govoril o tem zakaj je to storil. Razmerja v družinah so taka ali drugačna...ljubijo se in se na smrt prepirajo...tudi v popolnoma navadnih,neslavnih!!
billie_jean
25. 07. 2012 14.20
+3
Zagotavljam, da sem povsem miren. Ampak žal ne morem drugače odreagirati, kadar mi nekdo, čigar seznanitev o nečem ne presega vsebin rumenega tiska, skuša s sarkastičnimi pripombami soliti pamet ravno o dotični temi. :)
Martian
25. 07. 2012 11.34
+41
od cele te familije....je bil Michael najbolj normalen..
rdecimak
25. 07. 2012 11.40
-6
Vsi so normalni,da bolj biti ne morejo! Morda pa to najbolj moti.......,da niso bebci!!??
billie_jean
25. 07. 2012 12.07
+8
Martian: Dejansko imaš prav. Zadnja leta je splošno prepričanje bilo ravno obratno, ampak sedaj počasi prihaja resnica na dan. Postaja tudi jasno, da je Michael v nekaterih svojih pesmi pel ravno o svoji družini: "Ghost" - Are you the Ghost of jealousy?
Maček2
25. 07. 2012 13.41
+2
nobeden izmed familije vključno z Michaelom ni bil normalen tudi Michael je imel neke svoje čudne navade in portebe
billie_jean
25. 07. 2012 13.46
+14
1po: Ne glede na vse njegove navade je svoje otroke lepo vzgojil v nerazvajene, vljudne in dobrotne mlade ljudi, česar pa ostali Jacksoni po moje nikoli ne bodo sposobni.
Maček2
25. 07. 2012 13.57
+4
Otroke je res kakor izgleda dobro vzgojil kljub življenju,ki ga je imel in kljub svojim nekaterim čudim navadam glede tega se strinjam
rdecimak
25. 07. 2012 14.03
+8
Še sanja se vam ne ,kako normalen je bil!! Zato je pa tako trpel!! Pritiski so bili preveliki! Tako nežna in dobra duša ni zdržala!!
billie_jean
25. 07. 2012 11.22
+36
Tale prepir jaz že nekaj dni pozorno spremljam in dejstvo je, da Michaeovi otroci ne bodo ostali pri babici, za katero se mimogrede še vedno NE VE, kje je, torej prijava o izginotju ni bila prav nič lažna. Opravičila za to, da otrokov zakoniti skrbnik že 9 dni ni imel stika z njimi, preprosti ni! Kar se pa Michaelovega dolga tiče, pa mediji to vedno z velikim veseljem razglašajo, češ da je bil na robu bankrota. Pri tem pa "pozabijo" povedati, da je Michaelovo premoženje danes vredno minimalno milijardo dolarjev, vendar ne v gotovini, temveč v drugi obliki (avtorske pravice, nepremičnine, , ...). Michaelovi otroci bodo, ko bodo dosegli določeno starost, podedovali bajno bogatstvo, Michaelovi bratje in sestre pa ničesar. In to dejstvo te ljudi neznosno muči. Sedaj namreč še lahko preko mame Katherine črpajo denar, ampak prišel bo čas, ko nje ne bo več in ves denar bo šel Michaelovim otrokom, s katerimi pa so se očitno sprli. Njihov pohlep in zamegljen razum jih bo pokopal, če jih že ni!
rdecimak
25. 07. 2012 11.36
+20
Cuzarji njegovega denarja so ostali na suhem! Otroci so pa top lepi!!
KnightTemplarSL
25. 07. 2012 09.39
+51
To pač naredi denar in požrešnost človeka, ko je v igri denar se pozabi na vse drugo. Za ta papir, ki je jutri lahko takoj vreden toliko kot WC papir se cela družina postavlja na bojno nogo.