Tuja scena

Clooney in Canalisova: Raje imava pse kot otroke

Los Angeles, 19. 02. 2011 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

George Clooney in njegova izbranka italijanskih korenin Elisabetta Canalis sta pred časom že povedala, da se ne bosta poročila. Ker ima pse, pa Canalisova ne načrtuje niti nosečnosti.

George Clooney in Elisabetta Canalis
George Clooney in Elisabetta Canalis FOTO: Reuters

"Nikoli si nisem želela zanositi in nikoli nisem sanjala o nosečnosti,“ je povedala 32-letna manekenka Elisabetta Canalis, dekle Georgea Clooneyja."Vse, kar si želim, mi dajejo že moji psi in otrok ne rabim.“

George Clooney in Elisabetta Canalis
George Clooney in Elisabetta Canalis FOTO: Reuters

Elisabetta se ne obremenjuje s tem, da je vse bolj v svetu prepoznavna zgolj kot Clooneyjevo dekle in ne kot model, saj je to zanjo precej manj stresno. "V bistvu je sproščujoče. Rada sem njegovo dekle in kot njegovo dekle se rada tudi udeležujem najrazličnejših prireditev,“ je povedala.

Elisabetto pri 49-letnem Clooneyju najbolj preseneča, da je veliko bolj čustven kot mediteranski moški. "Italijani besedi 'ljubim te' izrečejo z veliko težavo. Američani so bolj odprti za čustvene zveze.“

Parček sicer čas zelo rad preživlja na motorju. "Obožujeva obalo. In avtocesta ob Pacifiku je božanska!“ je še povedala Canalisova.

Kaj o vsem tem meni Clooney?

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (70)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

jokerka113
24. 02. 2011 22.11
tale naslov se pa men čist dopade... mogoč pa enostavno nočeta imet otrok... (zakaj bi jih pa mogla met?)
Mojca Zmajcinha
20. 02. 2011 19.31
AdAAdA:če se ti NEBI svojemu življenju zrd psa odpovedala to ne pomen da si drugi nebi. uglavnem vid se da nimaš psa in ga nikol v lajfu nisi mela kaj šele da bi vedla kaj je to pasja ljubezen. marsikdo bi tvegal svoje življenje ne samo za psa,sorodnika,soseda ampak tud neznanca da bi ga rešu ..tko da .
AdAAdA
20. 02. 2011 18.45
-2
zmajčica1...ne more ti pes nikol nadomestit otroka pa lahk tukaj trdite kar hočte...upam trdit da bi vsak starš, ki ima neskončno rad svojega otroka čisto VSE naredu za njega-npr. zdaj malo karikiram: da bi otrok rabu življenjsko pomemeben organ,in da ne bi blo druge rešitve,sem sigurna da bi se vsak starš odrekel svojemu življenju, da lahko njegov otrok živi naprej...me zanima če bi se kdo svojemu življenju odreku za svojega psa?? mislim da ni takega junaka...tko da naj ta canalisova raj ne daje takih butastih izjav,...ker pes in otrok ne morta biti nikol isto,...drugače pa nimam nič proti temu če se nekdo odloči, da ne bo imel otrok...vsak ima pravico do izbire.moti me pa primerjava pes=otrok...
Mojca Zmajcinha
20. 02. 2011 13.04
The_princess: ČE SI NEKDO NE ŽELI OTROK JE KRIVA VZGOJA? dej mal logično razmisli. kaj ma tle vzgoja veze? kvečjemu ma tle veze izkušnje v življenju in podobne stvari. če nekdo npr: noče met otrok ker že tko komi žvi sam (zrd slabih pogojev) in noče tega ponudt svojmu otroku je kriva vzgoja???
Mojca Zmajcinha
20. 02. 2011 12.56
AdAAdA: velik v si prebrala velik knjig?ENO je praksa eno pa teorija. Psa maš komot lohk za otroka .konc koncev pes je večni otrok z to razliko da se ne rabš z psom velik ukvarjat.peleš ga 3 krat na dan vn in to je to.(če maš dvorišče še to ni treba če si slab lastnik) Otroka bi usak mel.Sej kdo pa nebi mel dojenčka in ga crkljal.sam ta dojenček pol odraste… Sicer sm pa enkrat prebrala izjavo ene slovenske glasbenice ki je rekla da bi vsak predn bi mel otroka mogu met psa.in se čist strinjam z njo.da bi vidl kaj je odgovornost ker večina ljudi k ma psa se jim sploh ne posveča.majo jih sam za okras.al pa celo za iskoriščanje.so ceu življenje privezani pred bajto da jim čuvajo krave in bajto.(sploh na podeželju)tko pes opravlja delo varsnostnika in za moje pojme bi mogl to prepovedat.še večje izkoriščanje je pa k je pes vodnik slepemu in mu nos in odpira vrata in ne vem kaj še.po eni strani folk prav da ne smeš met psa za otroka po drugi strani pa ga izkoriščajo kot enga otroka . Aja naj še povem da sm kakšno leto nazaj gledala oddajo na preverjeno glede psov in je ena PSIHOLOGINJA izjavla da se psov ne sme počlovečt.da ne sme jst skupi z ljudmi.to mi je blo popolnoma jasn. No in pol ta ženska k je kao blazna strokovnjakinja glede psa in človeka je izjavla da če maš slepga psa in da mu daš za jest in med tem ko je da mu še mal dodaš da te bo ugriznu ker bo mislu da je kakšn drug pes????tko da tud tej kao stokovnjakinji se vid da nima totalno pojma o psih. Če maš psa za otroka ŠE ne pomen da je nevzgojen,napadaln vse je stvar vzgoje!!!! Pr psih je isto kot pri otrocih tko kot ga boš vzgoju tak bo. In kaj je narobe s tem če se z psom pogovarjaš????polpolnoma nč.Psi so udomačeni in sploh hišni psi TUD IŠČEJO POZORNOST PR LJUDEH.pridejo do tebe,na kavc da ga mal pobožas ne pa da ga ignoriraš. In marsikdo se svojemu psu velik bolj posveča kot pa nekdo ki ima svojega otroka in se ne zmen prov velik zanga.In pol vidš v trgovini scene k se otrok mecejo po tleh po trgovinah,nč ne ubogajo,grejo na cesto na parkirišču čeprou jih starši klicejo,se nekulturno obnašajo v šoli.ZATO PA JE tolk nasilja na tem svetu.Tko da namest da se zgražate nad tistimi k majo pse in jim so kot otroci se rajš ukvarjite z svojimi otroki in NE izkoriščajte psov. In če kdo obravnava psa kot otroka še ne pomen da ne misl met svojih otrok.Ampak da v tistem trneutku pač nima želje po otroku. Sicer pa ženske ki ne morjo met svojih otrok namest da jokajo med 4 stenami naj imajo psa in naj jim dajo svojo ljubezen.Seveda ni isto otrok ali pes ker je še vedno velka razlika med otrokom in psom.rojstvo otroka je le rojstvo otroka sam vseen bolš kot pa da se smilijo same seb.
Uporabnik443897
20. 02. 2011 10.20
-1
Ta tema in minuse ki sem jih prodobil mi ne gredo iz glave. Pa kako si predstavljate vsi tisti ki ste mi nalepili minuse na mojo spodnjo izjavo, da bi lahko minuse pisali če bi vaši starši RAJE IMELI PESEKE. Razmislite o tem. Prav nekdo se pač ne odloči za otroka praav to me ne moti, da pa v istem stavku pove imam pa raje peseke ki z mano spijo pa je čist navaden ZOOFIL. Pa brez zamere, brez otrok tudi vas NE BI BILO !!!!!
mjolnir
19. 02. 2011 19.33
En nauk, če nekogaršnjo življensko odločitev imenuješ "nenormalno"(ti že veš z katerim komentarjem!) potem je NE SPOŠTUJEŠ! Kdaj sem jaz rekel da so tisti ki si želijo otroka, imajo otroke nenormalni(češrav je veliko takih modelov ki jih res imajo iz čist sebičnih razlogov). Že samo dejstvo da nekdo ki je nastopal z takimi žaljivimi in primitvnimi izjavami kot ti, nekomu ki je že v prvem komentarju rekel "vsak naj živi kot mu paše, če hoče otroke naj jih ima, če ne je tudi v redu", poreče da vsiljuje svoj absolutni prav.....zamisli se malo!!
mjolnir
19. 02. 2011 19.28
Princess Ti meni govoriš o "absolutnem prav"?? KDO je napisal "vsak normalen si želi otroka" in "niso imeli spodbudne vzgoje ker nočejo otrok". To so žalitve, in na žalitve vedno dogovarjam z kontražalitvami. Kako smo obutljivi, prava princeska! Če je tisto res o tvojem možu, pol tudi on spodbuja tvoje samovšečne in otroške izpade- imaš prav, raje ne komentiraj. BTW, boli me kaj sem iz biološkega vidika, le-ta pomeni zelo malo v današnjem svetu. In ne zmišljuj si in ne obračaj svojih izjav- ti da spoštuješ moje mnenje?? hahaha,...... res si samokritična, ni kaj!
bivsha
19. 02. 2011 17.37
-1
bivsha Zkaj bi pol rabili otroke??? Saj je na milijone ŽE rojenih ki so potrebni pomoči, naj se ukvarja z dobrodelnostjo če ima potrebo po dajanju. Bravo! Ljubezen do samega sebe in tistega, kar poseduje je pri večini prevladujoča. Jaz in Moje. Potem pa dolgo nič, potem pa vsi ostali. Zato: imeti svoje otroke.
AdAAdA
19. 02. 2011 17.06
kikislo...jaz nisem rekla, da psa ne smeš crkljat pa ujčkat...nasprotno, sama imam tudi zelo rada pse in jih vedno crkljam. Ampak psa je treba POLEG TEGA tudi vzgajat, mu kazat kaj lahko in kaj ne, kje so pravila...moraš biti njegov vodja.Nekateri pa se z vzgojo psa ne ukvarjajo, ampak si ga nabavjo samo zato da ga ujčkajo v naročju kot bi res meli dojenčka,ga oblačjo v cunje,se z njim pogovarjajo: "pridi k mamici, lubica moja..." Da bi pa psa na en orng sprehod peljal to pa ne. Ker mislijo da je pes kot oni-da lahko cel dan ždi v stanovanju in ne rabi rekreacije...Vidla sem tudi primere, ko psa ne upajo dol s postelje dat, ker jih je strah da jih bo ugriznu-in to zato ker psa niso nikoli vzgajali ampak so se obnašali tko kot sem zgoraj opisala.Za to mi pa ne morš rečt da nimam prav, ker sem vse to tudi vidla...in to mi gre res na živce.Če si kupiš psa, se najprej prepričaj da boš imel dovolj časa, potrepežljivosti in energije da se mu boš posvečal, ne pa zato da se boš z njim špilu dojenčka.In to je največji problem: da ljudje mislimo da je pes kot človek.
The_princess
19. 02. 2011 15.49
-2
mjolnir... Sicer sem napisala prej, da ne bom več komentirala, ampak vseeno. O moških imam zelo dobro mnenje, vendar ga bom sedaj morda spremenila. Potegneš stvari iz konteksta in jih razumeš čisto po svoje in vidiš stvari očitno samo črno-belo. Poglej malo, kolikokrat si ti mene v svojih komentarjih žalil in kolikokrat sem te jaz. Tisto o suhi veji ni bilo mišljeno kot žalitev, ampak je to pač dejstvo (ti se lahko odločiš, da ne boš imel otrok, vendar je to iz biološkega vidika "suha veja" oz. poimenuj to kakor tebi ustreza). Trudila sem se, da ne bi nikogar žalila, ti pa kar naprej ne daš miru. Moj mož mi je prej svetoval, naj se ne spuščam v debato s takimi "p.s.i.h.o.profili" in še prav je imel. Od sedaj naprej ne bom več komentirala na 24ur. com, v nobeni temi. Nima smisla. Zamisli se samo, kako ti žališ druge in dokazuješ svoj absolutni prav. Tudi v primeru, da se strinjam s tabo, boš ti to izkoristil kot da ne stojim za svojim mnenjem. Eh, življenje je ena sama šola in morda se boš še kdaj spomnil na moje besede. V življenju greš skozi različna obdobja in se spreminjaš, prav tako spreminjaš svoje mnenje o določenih stvareh. Tako kot jaz spoštujem tvoje mnenje, te prosim, da tudi ti spoštuj mojega. Ta komentar ni bil mišljen kot napad na tebe, prav tako kot ne noben prejšnji. Napisala bi ti toliko vsega, vendar se res maksimalno zadržujem, ker enostavno nima smisla. Saj če bi ti, bi ti spet z vso silo udaril nazaj.
mjolnir
19. 02. 2011 14.20
The_princess A Slovencev ne marajo? Prvič slišim! A smo čudaški ker nismo vsi mašine za razmnoeževanje? In od kod ti to da smo dons neka izjema, vsaj v tistem delu sveta kamor hočemo pripadati. V ZDA, Britaniji imajo celo DRUŠTVA za pravice tistih ki nočejo otrok. Childless by Choice itn Še enkrat, mal spoznaj svet, zgleda da nisi šla dlje od Ljubljane
mjolnir
19. 02. 2011 14.18
Princess "Proti otrokom"....mislim, kaka "logika"! Le kdo normalen je "proti otrokom", a veš kaj to pomeni?? Da nekdo sovraži otroke, da je proti rojevanju nasploh, ali kaj že. Jaz imam RAD otroke, nasplošno,a osebno si jih ne želim. Razlika je med tistim "kako srćkan otrok, malo bi ga pobožal" in željo po vzgoji tega prikupnega bitja v odraslega človeka. Osebno imam rad otroke tam nekje do 12 leta, potem pa sem totlno indiferenten, celo na živce mi gredo ko začnejo z pubertetniško nadležnostjo. Mal se zamisli nad stanjem LASTNEGA duha, ne pa da tarnaš nad vsem ostalim!
mjolnir
19. 02. 2011 14.14
Princess Ne veš o kateri bolezni govorim, zdaj pa SPET trdiš da je nenormalno če nočeš otrok. "Vsak normalen si želi otročka".....torej a ni tisti ki si ne nenormalen? Prej si pa trdila, da so tisti ki nočejo otrok sigurno imeli slabe starše, torej to je nekaj slabega in potrebuje neko utemeljitev, vzrok. Da si nekdo preprosto ne želim, brez da je imel slabe starše, tega si ne znaš predstavljati- to dovolj pove tvoji razgledanosti.
dobra_tetka
19. 02. 2011 13.39
otroci so super in ti prinesejo veliko veselja! če jih imaš OK, če pa ne, pa tudi prav! ne vem zakaj se zgražate nad tem, da je rekla, da ji psi prinesejo dovolj veselja in da otrok ne rabi. tako sta se odločila. mogoče jih bosta pa enkrat v starosti pogrešala...
izola1
19. 02. 2011 12.47
raje imava pse kot otroke.....korajžna izjava......vsak živi kot mu odgovarja, ne vem zakaj bi se zgražali,
black1cat2
19. 02. 2011 12.41
Če jima paše tako, pa naj bosta brez otrok in s farmo psov. Zato pa res ne bo nobene tragedije! :)
b77
19. 02. 2011 12.37
tako je prav zato slovenci izumiramo ker smo si med sabo kot psi krvoločen narod egoistov
The_princess
19. 02. 2011 12.35
-2
mjolnir... Ne vem, o kaki bolezni govoriš. Negativni komentarji so pa samo odraz naše "civiliziranosti". Žal, smo še daleč za drugimi. Vsak normalen si želi otroka. Očitno pa so se tu gor našli sami taki, ki ne vedo kaj bi sami s sabo. Žalostno. Slovencev že tako ali tako ne marajo po svetu, zdaj mi je tudi jasno zakaj -s takim mišljenjem "smo" res čudaški narod. Upam, da ste vsi s svojimi proti otrokom naravnanimi komentarji srečni!!!!!!!!! Iz vaših komentarjev tega ni za razbrati! Pa ne sem vpletati nekega Fritzla. Sicer pa je to moj zadnji komentar, ker se na ta nivo razmišljanja (egoističen) ne mislim spuščati. Kar razdelite si svoje pluse.
estelle.r
19. 02. 2011 12.14
očitno je administrator italijan ali administratorka, izjemno naklonjena italijanom, saj ji ni bil všeč komentar o italijanih ;))) cccc