Tuja scena

Allen odgovarja: Seveda nisem zlorabil Dylan!

New York, 08. 02. 2014 08.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Režiser in oskarjevec Woody Allen je podal obsežen odgovor v časopisu The New York Times, v katerem odgovarja na obtožbe posvojene hčerke Dylan Farrow, ki je trdila, da jo je v otroških letih spolno zlorabljal.

Woody Allen je podal svoje končne misli o obtožbi posvojene hčerke Dylan Farrow, v katerih poudarja, da upa, da bo nekoč spoznala, kdo je prava žrtev v tem primeru.
Woody Allen je podal svoje končne misli o obtožbi posvojene hčerke Dylan Farrow, v katerih poudarja, da upa, da bo nekoč spoznala, kdo je prava žrtev v tem primeru. FOTO: Reuters

Časopis The New York Times je objavil obsežen odgovor 78-letnega režiserja Woodyja Allena na obtožbe posvojene hčerke Dylan Farrow, ki je trdila, da jo je spolno zlorabil pred dvema desetletjema, ko je bila stara samo sedem let.

Allen je napisal daljši sestavek, objavljamo pa samo najbolj pomembne poudarke in zaključek. "Seveda nisem zlorabil Dylan. Ljubil sem jo in upam, da bo nekega dne dojela, kako je bila prikrajšana, ker je imela ljubečega očeta in izkoriščevalsko mamo, ki jo je bolj zanimala njena podžigajoča jeza kot pa hčerkino dobro počutje. Ker so jo učili, da naj sovraži očeta in verjame, da te je zlorabil, je že imelo psihološke posledice na tej ljubki mladi ženski, s Soon-Yi pa upava, da bo nekega dne razumela, kdo jo je res naredil za žrtev in da se spet povežemo, tako kot Mojzes, na ljubeč in produktiven način. Nihče ne želi odvračati žrtve zlorab, da bi spregovorile, a vedeti je treba, da so kdaj pa kdaj ljudje, ki so po krivem obtoženi in da je to strašno destruktivna stvar," je zapisal Allen, ki je poudaril, da so to njegove zadnje besede na to temo, saj nima namena več odgovarjati na kakršne koli trače v zvezi s temi obtožbami.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (42)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

LaFemme
09. 02. 2014 12.35
+2
Če te hči obsodi, da si jo zlorabljal, že mora biti nekaj narobe. Tud če je ni, je pa počel drugo nasilje nad njo. Oče, ki ima hčero res rad, na take obtožbe ne bi odreagiral tako kot je on.
496344
08. 02. 2014 21.02
+1
Pojdite pod angleski wiki in si tam preberite...tale mia in dylan nista tako nedolzni
Tonček Balonček
08. 02. 2014 20.29
+0
Ja zakaj bi pa priznal, če ni dokazov?
šlogar
08. 02. 2014 16.41
+3
Ki pa mu nihče ne verjame!!
MUNGATUMBA
08. 02. 2014 16.40
+7
Starši niso zato, da "nagačijo" svojga otroka....
gizdalinka
08. 02. 2014 12.38
-12
zgleda, da enim res ne paše, da se jim pove resnica. Jaz samo to vem, da mi niti na pamet ne bi prišlo, da bi imela otroka in bi potem šla s tem otrokom k drugemu moškemu, kaj bi si tak otrok mislil. Že fotr mi je še večkrat na živce, drugi moški bi mi pa gotovo še bolj.
peglezn
08. 02. 2014 13.11
+12
Travme iz otroštva, ki jih zaradi preveč krščanske vzgoje ne upaš priznat, zato jih tudi ostalim oporekaš?
gizdalinka
08. 02. 2014 13.36
+3
vsaka vzgoja mora imeti tudi poleg pravic tudi obveznosti, pa naj bo krščanska ali ne, starši so zato, da otroke naučijo kaj je prav in kaj ni. Če pa misliš da imaš vedno prav, je pa tudi prav, samo potem moraš sam posledice nositi.
rew333
08. 02. 2014 15.32
+7
...ampak najbolj grozno je, ko prebereš vse komentarje od gizdalinke, vidiš, da ona čisto resno tako misli... da to ni neka njena zafrkancija.... brrrrrr, mi gredo mravljinci....
gizdalinka
08. 02. 2014 11.09
-23
marsikdo, beri marsikatera hoče denar in se čez leta spomni, da je bila zlorabljena. Ne rečem, da nekatere niso bile, ampak te so ponavadi tiho, ker se hudo počutijo.
Morana7
08. 02. 2014 11.14
+23
Kaj pa potem hočejo tiste, ki obtožijo reveža posilstva? Ni malo primerov veš.....kakšen je pa njihov motiv po tvojem? Tale logika: trpi molče je pa voda na mlin tem možem, ki se na otroke spravljajo.
gizdalinka
08. 02. 2014 11.25
-24
čudi me, zakaj se potem ženske s takimi moškimi sploh ubadajo. To me pa res čudi.
gizdalinka
08. 02. 2014 11.26
-20
mene že ne more kdo prisilit, da se ukvarjam z decem, če se nočem.
Morana7
08. 02. 2014 11.43
+11
Kot vidiš se takšne zadeve dogajajo, jaz vsekakor postavim svoj zarod pred bilokaterega moškega...medtem ko nekatere mame ne zaslužijo naziva mati...otrok vmes odraste, se postavi zase končno po 15 ih letih in eto...ne ne to pa ne bomo verjeli...ziher se ji gre za denar. Naj pač trpijo molče a ne? Če mati ni nič storila potem je to že pase in brezveze sploh omenjat....vglavnem se ne strinjam s tvojim načinom razmišljanja okoli tega.
Zorz
08. 02. 2014 11.52
-1
Zavoljo debele denarnice tudi kakšna mati globoko pogoltne preden kaj reče. To je ta žalost.
monika je štor
08. 02. 2014 11.59
+13
gizdalinka, upam, da tvoje razmišljanje ne velja za to punčko? Kako neki naj se otrok pri teh letih ubrani starega kozla, ki grozi in terorizira? Saj se je navgravžnež celo poročil s svojo pastorko, ni to dovolj, da vemo, kako je pokvarjen? Otrok, ki ga posvojiš, je tvoj otrok, bedak zmešani stari.Fej in fuj, Woody!
gizdalinka
08. 02. 2014 12.14
-9
zdi se mi, da je bila tudi pastorka zato, da se z jim poroči, kaj je potem narobe, pri vsaki zvezi ali poroki morata biti oba zato. Ne vem kako vi to razumete, mogoče kje v Indiji in podobno, ko ženske že pri 3 letih poročijo. To se mi zdi prisiljeno, pri nas pa nihče nobenega ne sili.
kiboko
08. 02. 2014 13.03
+7
Gizdalinka, Dylan je stvar povedala mami že takrat ko se je zgodilo. Tožilec se je odločil da bi bilo sojenje preveč travmatično za Dylan.
Hard1234
08. 02. 2014 11.08
+12
Ma na faci mu piše da je kriv !
lala3
08. 02. 2014 10.52
+36
Zakaj ste mi zbrisal komentar, ker sem naposala da model ziher nima sva poslihtan v glavi, glede na to da se je porocil s svojo posvojenko????! Mi lahko razlozite, kaj ke blo tuki zaljivega?!!?!
Zorz
08. 02. 2014 11.10
+14
Woody je sumljiv od peta do temena. Upam, da bo pravici zadoščeno kljub njegovi debeli denarnici.
5767547
08. 02. 2014 10.50
+29
hmmmm glede na to, da dvomim, da si katera ženska, punca želi biti poznana kot žrtev zlorab oz. posilstev (kot pišete nekateri, da hoče samo "slavo", ma kaka slava no? dvomim tudi, da hoče pozornost glede tega dogodka. hoče pa pravico.), nekako dvomim, da je zgodba punce izmišljena. to niso heci.
Morana7
08. 02. 2014 11.11
+11
Mah ja to je nekako tako, kot bi vsi sledili paradigmi:če je človek bogat potem je gotovo edini možni motiv denar, ker bogati ne posiljujejo...aham....kot da je zajeten kup denarja na bančnem računu neko zagotovilo, da človek ne bo posiljeval...v isti sapi pa je večina brez denarja na stališču, da denar pokvari človeka..nekako ne gre skupaj ne ?
Amnasty
08. 02. 2014 13.31
+5
se strinjam z Morano7, za vsakega bogatega ki ga obtožijo zlorabe, se potem govori da se gre žrtvi samo za denar. Ljudje ne bit naivni. Nekateri bogatunčki mislijo da so nedotakljivi in so navajeni da imajo povsod privilegije. Sploh pa dvomim da bi se želela katera izpostavit da je bila zlorabljena samo zaradi denarja. Gre se bolj za maščevanje, ker konec koncev, ni prijetno, da vsi s prstom kažejo nate, da si bil posiljen.
caspera1
08. 02. 2014 10.45
-12
Jaz ne vem kaj sta imela. Je pa kar naenkrat modno, da pozornost zbujaš z javnimi izjavami o raznih zlorabah iz otroštva. Ne verjamem, da je to pravi način za ozdravitev takih ran. To je zasebna stvar žrtve in tistih, ki ti pomagajo (družina in strokovnjaki).
Morana7
08. 02. 2014 11.06
+10
Ne vem če ravno, ti primeri se izpostavljajo ravno zato, ker se v dostih primerih nikogar ne obsodi in se zadeve potem dogajajo drugemu otroku...oseba pa ostane spoštovana v družbi, ker ni medijsko izpostavljena....jaz bi dokazane pedofile izpostavila, medtem ko ne vem koliko je to priporočljivo za žrtve glede na to da se vedno najdejo bolani ljudje, ki pridejo na dan z izjavami v stili: Ja saj je sama hotela....tudi pri malih otrocih..ali pa ja pa saj ta človek je pa ja dober mož in oče...pač večni problem človeka, dokler ne občuti sam je sposoben obsojanja po dolgem in počez...potem ko je že davno prepozno mu pa rata kristalno jasno.
galop
08. 02. 2014 10.28
+10
Sploh ne vem kdo gleda te njegove dolgočasne filme,če se nebi pisal kot se jih sigurno nebi snemal.Je pa znano da filmsko industrijo v zda vodi židovski lobi in koga drugega bodo financirali kot sami sebe.Če se je spsoben poročiti s svojim posvojenim otrokom ,je sposoben še česa drugega.
velesperun
08. 02. 2014 10.25
+12
Meni se nikol ta wudi ni dopadu!
Uporabnik552740
08. 02. 2014 10.22
-9
Vsi ste zgrabili kost medijev in komaj čakate z mediji vred da ga obsodijo. Nimate pojma koliko je krivih ovadb s strani hčera, sploh pa pri smrklji, ki ve da ima tale mož debelo denarnico, Nihče neve resnice, skratka ni treba obsojat če pojma nimate.
monika je štor
08. 02. 2014 12.04
+6
Tipično razmišljanje enega dedca. Same so krive ženske, zdaj pa še otroci, kajne? Ker izzivajo boš najbrž rekel? Ker že kot pet let stari(ali pa še manj)otroci računajo na kasnejšo slavo in denar. Vedno se verjame žrtvi, posebno, če je to otrok. Ni hujše stvari, ki bi jo otrok lahko doživel kot ta!
gizdalinka
08. 02. 2014 10.08
-8
po mojem bi rada ta nekaj zaslužila, zakaj pa ne, saj dobro ve, da ima dovolj denarja, ji pa ne bo treba delat. En postopek, nekaj prič plačaš, pa po časopisih to raztrosiš, že zato dobiš dolarčke.
monika je štor
08. 02. 2014 12.04
+6
moj i
08. 02. 2014 09.58
+2
no ne vem, videt mu je
Tonček Balonček
08. 02. 2014 09.46
-8
Ni dokazov, na neznanem kraju, ob neznaem času... nimajo šanjs, Amerika ej pravna država, na podlaki nekih posrednih dokazov mu ne morejo nič! Itak je vse zastaralo! Ona ej verjetno kakšna spolna obsednka in svoje fantazije zdaj hoče uersničevati še na sodiščih! Podlo! Predlagam, da organizioramo zbiranje podpisov za Allena in mu pošiljamo pisma podpore, osebno sem šokiran!
T12
08. 02. 2014 09.59
+3
Če ni v ozadju stric, je pa teta; verjetno ob pomoči udbe. Sovražnik je povsod in nikoli ne spi!
gizdalinka
08. 02. 2014 09.30
-11
zgleda da so danes vsi zlorabljeni. Največjo reklamo si s tem delajo, če jim kdo verjame. Pozam žensko, ki je bila poročena in ga je sračkala z drugim decem in je okrog govorila, da je njen mož zlorabljal njeno hčerko, tako nekako je bilo tudi s to koroško deklico. Ne vem zakaj se ženske sploh zapletajo z moškimi, če jim pa kaj ne paše pa okrog govorijo, da so njih ali njihove otroke moški zlorabljali.
kkkkz555
08. 02. 2014 08.58
+24
Zorz
08. 02. 2014 09.10
+26
Psiho stari. Ves svet prepričuje v svojo nevrozo, a dejansko pa je čisto navadni psihopat po moje. Njegova "čudaštva" in tako naprej...zgolj krinka.
monika je štor
08. 02. 2014 12.05
+9
Saj je to jasno vsakemu, ki je gledal nekaj njegovih filmov, pokvarjenec stari.