Glasba

VIDEO: Navdih za videospot je našel na mariborski vstaji

Velenje, 14. 06. 2013 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Velenjski raper Damir Tadić, bolj znan kot Nemir, predstavlja videospot za pesem Dobri momci, ki je posvečena vsem priprtim protestnikom na lanski mariborski vstaji. Ta je bila namreč tudi navdih za končni izdelek.

Video je posvečen vsem protestnikom, ki so bili na mariborski vstaji priprti.
Video je posvečen vsem protestnikom, ki so bili na mariborski vstaji priprti. FOTO: Arhiv izvajalca

Velenjski raper Damir Tadić, bolj znan kot Nemir, je še peti videospot za pesem Dobri momci posnel skupaj z očetom založbe Wudisban Records, raperjem Mrigozom, ustvarila pa ga je velenjska snemalna ekipa.

V videospotu Nemir in Mrigo vklenjena rapata na protestu in se zagovarjata, da sta 'dobra momca', ki se borita za pravico in boljši jutri. V spotu sodeluje tudi novomeški raper Mirko Vorkapić.

Nastope velenjskega raperja smo sicer že lahko spremljali po vseh večjih slovenskih mestih, kjer je raperskim navdušencem, predvsem pa svojim oboževalcem, predstavil svoje rime. Za kar pet komadov na svojem prvencu je posnel tudi videospote, in sicer Boj za obstoj, Old skul MC, I am back in Replika.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

KOMENTARJI (70)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

pedritsegonita
16. 06. 2013 07.49
-11
Še eden v nizu kao reperčkov, ki nabija 3 ali koliko je že minute ... Klepat v slovenskem rime je izjemno težko. Tukaj bi lahko kot primer zastavil: Murat in Jose-a, Ali En-a in Slona , ter sadeža.
Faj? Smajilovi?
23. 06. 2013 05.41
+1
User540078
29. 07. 2013 23.02
kwa ti govoris ( zlati zmaj) nemir mrigz mirko kingi NE SAM ONI
User435818
14. 06. 2013 17.13
+3
Mrigozom hahahaha.. Mrigzom pa res ja experti na kvadrat :D @storyteller: se do določene meje strinjam s tabo. Res je lažje uporabljat 2 jezika za en komad(primer : in the chamber you must enter zdaj js sm tule epicenter), kar pomeni da ga je lažje napisat, kar mu dejasnko zbije (umetniško) vrednost in tudi meni ta >>trend<< ni glih najbolj po volji, vendar se mi zdi da tu pa tam kakšen sleng (ful kul okej itd itd) niso preveč napačni saj se tako izraža pripadnost subkulturi (zdajšnje) mladine in je isto kot da bi uporabljal narečne besede (saj se vsak indetificira kot kot domačin ene izmed slovenskih regij, a ne?) kot so npr. čompe šravfncegr ajmpr panin itd itd...
User435818
14. 06. 2013 17.14
+1
aja drgač pa super spot pa komad tut nis slab sam replika mi je bolš
User1066210
14. 06. 2013 21.07
+0
Ne moti me niti malo šravfncegr. Ker je težko rimat na to pa bi bilo super speljat. Moti me predvsem sledeč in to ima predvsem Ghet. reprezentam STREET (kaj manjka besedi cesta). Di-ck moj (zakaj moraš dick napisat), ker delam pravi sh-it, moram style vržt (neki takega), check the real man, pa can you feel me pa tako dalje.... In to vsak komad....od 100 besed je najmanj 20 angleških. Pa vedno eni te isti. Da bi se kaj novega od slengan ucalo bi bilo super. Treba ostat na nekem nivoju. Ne mi repat o ulici, getu in podobnem ker tega v Sloveniji ni. Kriminala ni na ulicah. :)
smesni_ste1
14. 06. 2013 17.08
+3
dečki punčke, dalje poslušat bieberja, starine pa naložit heleno blagne. spletni mladeniči pa dalje igerce igrat, ker itak ne razumete situcaije.
zigoollo
14. 06. 2013 15.30
-5
kaki ljudje ste tu gor minuse dobivam ko napišem da je en komad bedn ko napeljuje k nasilju preprodaji drog itd
User1075969
14. 06. 2013 17.06
+9
haha napeljuje k nasilju in drogi? to ni nobeno napeljevanje ,to je sam prikaz kar se res dogaja v sloveniji.
zigoollo
14. 06. 2013 14.44
-8
bedn komad kr neki
User685530
14. 06. 2013 14.50
-5
User540078
29. 07. 2013 23.05
Nelle Messi
14. 06. 2013 13.41
+4
Storyteller ne bit pameten pa raje banano pojej! Drugac pa ne razumem tvojo besedo (Jadna). Res si jadan jado jadavi!
User840854
14. 06. 2013 13.51
+4
Saj najrajse mu ne bi potuhe dajal, samo bodimo posteni. Ja
User1066210
14. 06. 2013 13.58
-5
Pa ne vem od kdaj besedo z vleiko pišeš v oklepaju čeprav se z malo piše. Ampak ok vi ste pametni.
User685530
14. 06. 2013 14.00
-5
Daj Story pusti jih. Kaj oni vejo. Otroci so to. Popravljajo tebe a sami delajo napake. Pa sploh ni tema o tem. Zakaj rokeri nimajo slovničnih napak? :) Ker so raperi tej slovenski 60% brez srednje šole.
User840854
14. 06. 2013 14.13
+5
Lublana je bulana se je drl Peter Lovsin... je to pravilna slovenscina?!
User685530
14. 06. 2013 14.21
-4
A je deranje isto kot neki kar daš množici vn in sebe predstavljaš kot nepismenega. Zakaj se pri slovenščini moraš pravilno menit a pri matematiki ni potrebno.
User1066210
14. 06. 2013 14.26
-3
Popravite prvo svojo slovnico pa potem se naučite še kak jezik. :)
User840854
14. 06. 2013 14.30
+4
Hmmm pomojem je pesem Lublana je Bulana dozivela vec ponatisov in predvajanj kot jih bo zgornji videospot kdajkoli (pa brez zamere Nemir), tako, da je iz tega vidika veliko bolj javna a ni nikoli noben ocital Pankrtom da so uporabljali sleng.
User1075928
14. 06. 2013 14.37
-1
Djluxi Bereš ti kaj ona dva tebi že dve ure pišeta? Sleng ni problem ampak slovnica. Strinjam se z obema (stresom pa storyjem). Mladina dan danes vsakega popljuva, ki napiše pravo kritiko z razlago. Branijo vsega možnega pa ni važno ali je dobro ali ne. Namesto, da se posluša kvaliteta se posluša neki kar je v 2 urah posneto. Raje poslušam Scareface, IT, RA ali kaj takega. Ko se igrajo skoz z besedami. Lirike na precej visokem nivoju. Zato od njih nikoli ne bo nič. Ghet rapa in si sposoja denar okoli, da pokriva pufe pri dilerih. Napačen svet.
User840854
14. 06. 2013 14.45
+3
Ampak del slenga je polomljena slovnica... ocitno nimate vseh pojmov razjasnenih. In se enkrat sprasujem zakaj je bilo potem v redu da so Pankrti peli Lublana je Bulana. Ali ni to prav tako sleng. Sleng je del besedil, odvisno pa je kako ekstremen sleng je to ampak ko Nikolovski da svojemu komadu naslov Sanju sm, namesto Sanjal sem ni to nic bolljse kot ce nekdo uporabi besedo momci. Mogoce je tebi sleng ki ga uporablja Nikolovski blizje in se lazje identificiras z njim ker pac v svojem vsakodnevnem zivljenju ne uporabljas besed kot so momci itd, avtor pa ocitno zivi v okolju kjer se uporablja vec takih besed.
User1075928
14. 06. 2013 14.45
-4
Neele preden se osramotiš še bolj. Jadna je slovenska beseda. Vprašaj učitelja tvojega v osnovi. Sklepam pri tvojem znanju, da si še le do tam prišu.
User1075928
14. 06. 2013 14.46
Sleng in slovnica nimata veze. Pravpopis pa še manj, o gramatiki, da ne govorimo. Lublana je sleng, pa bulana tudi. Ni pa sleng če tako poveš...Lublana je biti bulana. Še vedno ne razumeš. Ostali pa.
User1066210
14. 06. 2013 14.48
+1
Hotel sem dodat samo kritiko. Navajen sem tega ko delam z glasbeniki. Vsak jo je do zdej sprejel. Vam pa gre v nos. Vredu. Nasvidanje. :)
User685530
14. 06. 2013 14.51
+0
Fantje in dekleta (malo heca) nima smisla. Pustite jih in je. Eni se ukvarjajo s tem celo življenje pa potem pride ti en, ki ne ve kaj je mastering pa ti soli pamet. :)
User840854
14. 06. 2013 14.58
Seveda imata sleng in slovnica absolutno vezo. Ali ni sleng tisto kar folk orposti ljudje pac govorijo med sabo... na ulici, v razredu kjerkoli pac ze so. In ce bi ljudje med sabo govorili Lublana je biti bulana bi bil to sleng. Cisto navadno je da v slengu ljudje ne uporabljajo dvojine, pa je to slovnicno pravilo; seveda ni. Torej ne mores govoriti o locenosti slenga od slovnice. Sleng si prireja vse vidike jezika po svoje meri
User840854
14. 06. 2013 15.00
Kaksne ma pa veze mastering z slovnico oz slengom. Ocitno sem sprical tisto uro slovenscine. ps: pa izotope ozone zalaufat se ne pomen da znas mastering...trolololo
User1075928
14. 06. 2013 15.06
Pa sleng ni beseda momci ampak neki kar je po svoje. Recimo Swag je sleng. Ne moreš ti reči eni besedi sleng samo ker je tuja. :) Kje smo dan danes? Povej prvo kaj je mastering in čemu služi? :)
User840854
14. 06. 2013 15.06
In pa Mastering, gramatika je samo tujka za slovnico. Mogoce naslednjic raje preveri pomen besed ki jih pises, preden se ti ne osramotis.
User1075928
14. 06. 2013 15.09
Torej če Emkej reče: Nimam Zeit to ni sleng ampak nemška beseda, ki jo vi napišete cajt. Če bi pa to besedo spremenil bi bil sleng. Recimo primer. Nimam cejtat (primer neumen). E to je sleng. Američani recimo napišejo BOI (za Boy). To je sleng. Ni pa sleng če bi američani temu rekli Junge (fant po nemško) saj je le prevzeta beseda iz drugega jezika.
User840854
14. 06. 2013 15.14
+2
" Torej če Emkej reče: Nimam Zeit to ni sleng ampak nemška beseda, ki jo vi napišete cajt. Če bi pa to besedo spremenil bi bil sleng. Recimo primer. Nimam cejtat (primer neumen). E to je sleng. Američani recimo napišejo BOI 8za Boy). To je sleng. Ni pa sleng če bi američani temu rekli Junge (fant po nemško) saj je le prevzeta beseda iz drugega jezika." je rekel priznani slovenski jezikoslovec ki ga vsi poznamo pod imenom Mastering. Ocitno nimas cisto razjasnenega pojma kaj sleng sploh je in to debato tukaj zakljucujem. Mogoce pojdi obiskat svojo bivso uciteljico slovenscine in na hitro ponovita to. Ne vem pa zakaj bi ti moral sedaj tukaj razlagati kaj je mastering in kaj vem o njem, a ze dejstvo da mislim da se samo z ozone preseti ne da naredit dobrega masterja bi ti moralo dati vedet da vsaj vem kaj to je ce ne kaj vec.
User1075928
14. 06. 2013 15.17
-1
Beseda first lady se tudi reče v Slovenščini oz. se uporablja ta beseda pri nas. Pa ne spada pod sleng. Ni mi treba nazaj v šolo kakor vidim. Cool tudi ni sleng. Sam zate izgleda pa je.
User840854
14. 06. 2013 15.22
+1
Ok model zadnjic... ceprav me pomojem itak trolas ker to ze meji na idijotizem. Vzeto iz wikipedije: Sleng je neformalna govorica, ki ni prepoznana kot standardna za jezik ali narečje govorca, a je razširjena v določenih okoljih kot izraz socialne pripadnosti. Najbolj razširjen je med mladimi. Sleng se spreminja hitreje od knjižnega jezika in se uporablja v neformalnih govornih položajih. Torej ko jaz tebi recem da ne bit cool oziroma kul je to sleng. In ko recem frendom Momci ajmo da se napijemo, je to sleng. Vse kar se rece v pogovornem jeziku je sleng. Upam da si sedaj razumel kaj to sploh je ker drugace ti pa res ne znam vec pomagati.
User1075928
14. 06. 2013 15.48
Predvsem ne more bit sleng če je cel stavek v srbščini. :) Ah brezveze. Ciao.
User840854
14. 06. 2013 16.08
Ne vem kako ti je uspelo kaksno solo koncati ko pa se brati ne znas. Saj sem ti prilimal definicijo pe se kar vstrajas. Ce se nekaj uporablja v pogovornem jeziku, v neki subkulturi ali kaksni drugi druzbeni tvorbi je to sleng. In popacena slovenscina, v kateri je vec kot pol besed juznega izvora je prav tako sleng ki ga govorijo v nemaloketerem slovenskem blokovskem naselju. Dobro, mogoce sem res pretiraval z stavkom Momci ajmo da se napijemo ker je res ze cisto srbo/hrvaski jezik a to samo zato ker tudi jaz ne uporabljam besede momci vsak dan in ne bom blatil nekoga ki jo. In v bistvu bi stavek kot fraza lahko bil del slenga pa ceprav je cisto v tujem jeziku. Beseda cajt prav tako ni slovenska pa ja uporabljam vsak dan. Je zato ker je nemskega izvora boljsa... jaz mislim da ne. Ampak ce bi pa napisal recim Momci gremo se ga odbit... bi pa bil sleng.
User1066210
14. 06. 2013 21.09
Ne bomo se kregal. No povedal smo vsi svoje. :) Meni ni všeč. Skoz eno te isto. Nekdo, ki ne razum jezik bi mislu, da repajo eno te isto.
User840854
14. 06. 2013 13.40
+16
Fak slovenci nevoscljivi... niste veseli ce ne morte sosedove breskvice sinfat!!! Najbolse je pa to, da vecina teh ki se vtikajo v slovenscino, sami tako porazno pisejo da bi se lahko malo nad tem zamislili preden se spravijo na druge. Naprimer: storyteller: -Že tako je jadno ko ljudi v svojih textih uporalbjajo tuje besede. ... pritozujes se nad uporabo tujih besed hkrati pa posiljujes slovnico z nepravilno zgradbo stavka in slabim sklanjanjem besed. -Kako si lahko umetnik če ni pravilna slovenščina? ... spet, slovnica na psu. -Vi ste toliko sprani, da vam je slaba kvaliteta dobra, a dobra kvaliteta slaba ker ne razumete text. ... besede text ni v slovenskem jeziku ker tudi crke X nimamo v nasi abecedi... tujka bi bila tekst a imamo tudi lepo slovensko besedo, to je besedilo. In ne rece se vi ste toliko sprani ampak tako sprani. - Pa ne vejo določenih poant ker niso načitani in so končali neko srednjo in v življenju prebrali 5 knjig... spet obupna slovnica, ki kaze na to, da ti mogoce se tistih pet knjig nisi prebral. erhaticd: - "Dobri momci"!!! Pa kaj ta raper ne živi v Velenju, ki je Slovenija? Zaradi takih kot je on, smo tam gi smo. Kaj se sramuje slovenskega jezika? Če mu kaj ne paše v Sloveniji, lahko gre od tam od kje je prišel!... ce si tako zeved slovenec, da ob vsaki priliki podis ljudi ven iz svoje domovine, vsaj sam malo vec spostovanja pokazi do slovenskega jezika. Ki je slovenija, smo tam gi smo in lahko gre tam od kje je prisel, niso prav slovenski izrazi. Je pa res da tezko pricakujes kaj vec od navadnih ovc ko pa politika in gospodarstvo isto ravnata. V glavnem men je kul komad momci pa ne se zment za hejterje!
User1066210
14. 06. 2013 13.46
-8
djluxi Razluikuj ti pogovor med prijatelji ali po netu. In razlikuj JAVNO izdano stvar. Otrok. Pa poleg tega govorim precej dobro slovensko pa nisem ne rojen v SLO pa niti v SLO ne živim. Pa moji starši tudi niso SLO. Govorim pa 9 jezikov perfekt.
User1066210
14. 06. 2013 13.50
-4
Pa da ti jaz popravim mal tvojo slovenščino V glavnem men je kul komad momci pa ne se zment za hejterje! Meni in ne men, kul ni pravilna slovenščina isto kot hejteri ni. Momci pa sigurno ni slovensko. Popravljat druge a pred svojim pragom imaš toliko za delat.
User840854
14. 06. 2013 14.12
+4
Storyteller, tole bo moj zadnji komentar namenjen tebi, ker ocitno si star 12 let ali pa se je tvoj razvoj tam zaustavil. Bolj ko nastopas emocionalno bolj polomljena je tvoja slovenscina, bolj nestrnjene so tvoje misli in je prislo do tocke ko tezko razumem kaj blebetas. Tvoj komentar na tej javni strani je prav toliko javen kot videospot a v koncni fazi javnost nastopa nima nobene veze z jezikom ki ga nastopajoci uporablja. Tudi jaz se ne bi vtaknil v tvojo slovnico ce se ti ne bi v slovnico uporabljeno v videospotu. Dejstvo je da je veliko umetniskih del, pa naj bo to proza ali poezija se posebej pa zabavna besedila pesem napisanih v narecjih in slengih, to je pocel Presern, to so poceli Avseniki, Pankrti in tudi raperji. Vsi namrec v svojih besedilih opisujejo svojo okolico in dogajanja v njej, to pa ponavadi najlazje naredijo z jezikom ki ga tam uporabljajo. Drugi tvoj komentar je neberljiv in nerazumljiv. Ocitno gre za nek najstniski izliv emocij. V tretjem komentarju pa dokoncno pokazes kratek domet tvoje inteligence, ker si nezmozen razbrat prav ociten sarkazem. V zadnjem stavku sem namrec za nalsc uporabil polomljen sleng da bi pokazal da mi je v bistvu vseeno za uporabo slovnice v takih primerih da me bolj moti da ljudje kot si ti kritizirajo a sami iste napake delajo.
User685530
14. 06. 2013 14.18
-2
Kako lahko rečeš, da je isto komentar na eni strani pa pesem za katero rabiš pogodbo. Pa še napisal vam je, da ni slovenec pa, da niti ne živi v Sloveniji. Mene zanima kako bi ti govoru slovensko če bi odraščal kjer drugje in nikoli bil v Sloveniji v šoli. :)
User685530
14. 06. 2013 14.19
-2
Ni govor o slengu. Pa vidim, da ne razumete. Model govori o tem, da je slovnica napaka. Ampak ok. Imate lep primer Emkej (wudisban baham). Nemščina totalno narobe.
User685530
14. 06. 2013 14.20
+2
Nikolovski sanju sem je top. Slovensko brez nekih slengov in napak. Ta komad je recimo sam boljši kot vsi Nemiri in Gheti in tej.
User1066210
14. 06. 2013 14.27
-3
Politiki se v parlamentu menijo pravilno slovensko, a misliš, da to doma počnejo ali med prijatelji :) NOP!
User1075928
14. 06. 2013 14.40
-1
Ahahahahahaha kako smešno pa po drugi strani žalostno na kaj mladina danes pali. Na neumnosti. Zame je Mrigo slab, Nemir pa podpovprečjem. Oba skoz eno te isto repata. Folku pa eno te isto všeč.
IlluminatiAllSeeingEye
14. 06. 2013 12.17
+12
User1065449
14. 06. 2013 11.22
+20
Ne gre se za jezik,pa tuje besede,tuki se gre se za sporočilo. Uporablja se sleng,in dvomim da kdo od vas še uporablja pravilno slovenščino!!! Pa mislim da noben od reperjev ne uporablja pravilne slovenščine,sam se preveč s faušarijo ukvarjate,da bi to zasledili!!! Raj podprite umetnike kot da jih blatite!!! Spoštovanje.
User1066210
14. 06. 2013 12.08
-10
Kako si lahko umetnik če ni pravilna slovenščina? Jaz še nikjer nisem zasledil, da nek znan MC ne uporabljal slovnice in podobno. Kaj za tebe NAS repa v slabi angleščini? Ali pa Immortal? ali pa Celph in JMT? Ne. To sam slovenci počnejo. Nihče od njih ni umetnik. Umetniki so bolj cenjeni za svoje delo. Ne, pa kako repajo o drogi in podobno. Vi ste toliko sprani, da vam je slaba kvaliteta dobra, a dobra kvaliteta slaba ker ne razumete text. Enbi morajo googlat text ker niso razlgedani. Pa ne vejo določenih poant ker niso načitani in so končali neko srednjo in v življenju prebrali 5 knjig.
User1066210
14. 06. 2013 12.11
-7
Pa kaj govoriš? Ukvarjam s z rapom več kot 16 let. V nobeni državi nisem opazil, da so slovnične napake v textu, Ne pri nemcih, ne pri francozih, ne pri turkih, pri nobenemu. Ker ne moreš bit umetnik če še jezika pravilno ne znaš. Pa nihče razen slovencev (predvsem obala) ne meša v svojih komadih po 3 jezike. Lažje je rimat če rimaš več jezikov. LOGIČNO. Sam to ni umetnost. Kje so wordplayovi, kje so punchlini, kje so zahtevne rime, kje so metafore? Kje je IZVIRNOST??????????????????? Nikolovski uporablja pravilno slovenščino!!!!!!!!!!!!!
User1066210
14. 06. 2013 12.17
-7
Primer Nemira in ostalih kekcov: Veš, da sem hud, pa čeprav ne vem kje je HOOD peljem se po cesti ker vem, da sem lud 3 jezike uporabit, sam, da lahko rimaš. WACK. TOTALNO WACK in žalostno.
User1066210
14. 06. 2013 12.31
-5
Minuse dajajo ljudi, ki poslušajo Chris Rijavega, 50 kovancev in Souljah Fantka. :)
User1066210
14. 06. 2013 12.36
-5
Aja pa minusi dajajo tisti, ki pravijo da poslušaj Hip Hop. Ne moreš poslušat Hip Hop ker je to sub-kultura. Lahko poslušaš rap.
User1044830
14. 06. 2013 12.41
+9
Storyteller, 16 let se ukvarjaš z repom, pa ne vrjamem da sm kdaj slišu zate hahahhaha slaba. 16 let je kr lepa doba no :D
User1066210
14. 06. 2013 13.43
-4
Aja ti veš kdo je Marteli? Veš kdo je Tai Jaison ali pa veš kdo je Melbeatz? 100% sem si siguren, dan ikoli nisi slišal za njih. Marteli dela beata Azadu, Jason je delal beata za Aggro Berlin, in Melbeat dela beata za Savasa (Optik Army) in Wu Tang. Vsi znani producenti sam pri vas je tako. Vi sam raperja vidite in to samo slovenskega. Model jaz se ukvarjam s tem v studiu. Delam mastering, produkcijo, sampluiranje in tako dalje. Sicer ne v SLoveniji ker ni kvalitete ampak v Nemčiji. Tam tudi živim.
User1075928
14. 06. 2013 14.43
-1
I like Melbeatz. :) Super ženska s super produkcijo.
IlluminatiAllSeeingEye
14. 06. 2013 17.28
+3
storyteller@kake prbijaš mudel,kva te briga v kakem jeziku repajo f...... naci!po tvoji logiki so npr. cypress hill slabi raperji ker se v njihovih textih poleg angleščine najde veliko španskih besed??!!dej pokej rajš nekam amater...
User435818
14. 06. 2013 17.31
+1
storyteller: Nikolovski n'toko toxisick doša? nemoreš rčt da to ni kvaliteta?
User1066210
15. 06. 2013 13.08
Govor je o teh novih reperih. Ntoko je bolj malo čut. Doša se ukvarja z Vauksom in Čaletom. :) Je pa dober vsekakor.
User1066210
15. 06. 2013 13.08
Nikolovski pa je bil omenjen v tem pogovoru kot top MC.
User1066210
14. 06. 2013 11.05
-25
Že tako je jadno ko ljudi v svojih textih uporalbjajo tuje besede. Če že mešate jezike naj bo to lirično na visokem nivoju. Hrvati se skoz smejejo ko slišijo slovence po hrvaško (srbsko ali bosansko) repat. Nisem pa slišal niti enega iz dol, da nuca slovenske besede. To mi je tak wack.
User1044830
14. 06. 2013 12.36
+9
Ti hočeš povedat da nas uporablja pravilno angleščino ko rapa ? alpa tupac, biggie. Ma teli ghetto črnci majo tok popačeno angleščino, ti pa govoriš da repajo pravilno angleščino. TI si iz lune padu. POJMA NIMAŠ
User1066210
14. 06. 2013 13.55
-7
Tupac ne. Ker je slab. NAS ja. Ti nimaš pojma. Kako mi lahko rečeš nimam pojma a eno samo dejstvo mi nisi mogu povedat. ENO SAMO DEJSTVO. Immortal Technique repa ne pravilno? Veš sploh kdo je to? BIG L je bil poet a repal ne pravilno? NI. E ja. Otroci. Vi o glasbi ne veste nič. Dej mi dokaži da nimam prav ne pa, da sam palamudiš kako ne vem nič. To lahko vsak danes napiše. Ti pomoje ne veš niti kaj je sampliranje!
User1066210
14. 06. 2013 13.56
-5
Si slišal ti NASA repat v nemščini in spanščini poleg angleščine? :))))))))))))))))))))))))))))
GospodZaVas
14. 06. 2013 08.07
+4
Dobro sporočilo komada, dober spot, sao res zakaj ne gre brez južnih besed?!
Saso Jovanov
14. 06. 2013 08.03
-20
Googlebot
14. 06. 2013 07.29
+21
Dober komad! Tudi spot je je dober!
User628775
14. 06. 2013 07.11
-33
"Dobri momci"!!! Pa kaj ta raper ne živi v Velenju, ki je Slovenija? Zaradi takih kot je on, smo tam gi smo. Kaj se sramuje slovenskega jezika? Če mu kaj ne paše v Sloveniji, lahko gre od tam od kje je prišel!
Debely
14. 06. 2013 07.11
-31
Kdo je sploh tale bumbar?