Otrok (Predpremiere)
Brezposelnemu Brunu in Sonii, ki sta v dvajsetih, se je pred nekaj dnevi rodil sin. Poimenovala sta ga Jimmy. Par živi od njene socialne pomoči ter Brunovih malih prevar in preprodajanja ukradenega blaga. Njuna prihodnost ni rožnata, Brunovi dolgovi se počasi kopičijo, kmalu pa pride navzkriž s ponudbo, ki vključuje tudi malega Jimmyja.
Brata Jean-Pierre in Luc Dardenne sta v filmu predstavila tematiko zapuščanja otrok. Vse skupaj pa sta postavila v zelo skrajno okolje, saj sta starša pravzaprav klošarja, ki si sicer želita boljšega in normalnega življenja, a jima na uspe. Sonio je otrok sicer do te mere streznil, da si želi zanj skrbeti in vložiti vse moči v njegovo vzgojo, nezrelemu in otročjemu Brunu pa je bolj pomemben "dober posel" na ulici, zato se otroku tudi brezsrčno odpove. Posledice tega dejanja si vzročno sledijo, saj Sonia z Brunom noče nič več imeti, prijavi ga policiji, on pa z razvojem dogodkov ugotovi, da je storil veliko napako. A strojene škode ni mogoče kar tako popraviti ...
Film, ki je letos prejel zlato palmo v Cannesu, lepo pokaže, kako junak Bruno, ki sicer podpiše očetovstvo, od popolne brezbrižnosti do otroka, kljub nemoči počasi začne dojemati, da otrok obstaja, situacija pa je še vedno enaka. Celo hujša. Kar starša, razočarana in prizadeta nad kruto usodo, do konca zlomi.
Antares (Obzorja)
Tri zgodbe o ljubezni, strasti, ljubosumju, navadah in nasiju. Življenja, ki se križajo v kritičnih trenutkih, so spretno prepletena v film o globelih ljubezni, iskanju bližine in upanju na srečo. Medicinska sestra, žena in mati preživi nekaj burnih noči s tujcem, znancem iz daljne preteklosti. Bo njeno življenje še naprej monotono? Blagajničarka v trgovini svojemu fantu laže, da je noseča, saj je bolestno ljubosumna. Lahko ljubezen požene korenine v lažeh? Neuspešni prodajalec nepremičnin pa z aroganco skuša pridobiti nazaj svojo nekdanjo ljubezen. Vse skupaj se izrodi v sovraštvo in nasilje, sam pa konča tragično. Skratka, ljubezen kot sila, ki poganja čustvene in telesne izkušnje likov.
Režiser Götz Spielmann poudarja, da je "samota kvaliteta ljudi, ki se zavedajo". In kljub temu, da so navidezni tujci, so si lahko nevarno blizu in se njihove življenjske zgodbe hote ali nehote prepletajo. To lepo pokaže tudi zaključni prizor v filmu, ki prikazuje blokovsko naselje podnevi, ob mraku in ponoči. Spielmann se je v priozorih seksa zgledoval po filmu Intimnost Patricea Chéreauea, z igralci pa je pred snemanjem veliko delal, kar se je obrestovalo, saj je njihova igra zelo avtentična.
Vsekakor film, ki bo pritegnil ljubitelje filmov s podobno strukturo, npr. Kratke zgodbe, Magnolija, Pasja ljubezen in nenazadnje Šund.