Po osmih studijskih albumih in skoraj 15 letih ustvarjanja je tudi Jan Plestenjak končno dobil plošček, na katerem so zbrane vse njegove največje uspešnice. 22 starih hitov v novi preobleki in tri nove pesmi so izšle na albumu z naslovom Klasika. "Ko sem razmišljal o tem projektu, sem prišel do zaključka, da ne želim preprosto še enkrat izdati starih uspešnic v originalu, temveč jih želim preobleči v nove aranžmaje, jih obogatiti. Menim, da si to moji poslušalci zaslužijo in v užitek mi je bilo stare melodije odigrati s simfoničnim orkestrom," je Jan razložil, kako je Klasik, na katerega izzid se je glasbenik skupaj z ekipo pripravljal kar 12 mesecev, sploh nastal.
Lastnik založbe Menart Boštjan Menart, ki z Janom uspešno sodeluje že nekaj let, je priznal, da je delo s pevcem zaradi njegovega perfekcionizma vedno naporno, a vredno truda. Podobno je delo z Janom opisal tudi Martin Štibernik, skladatelj in pevec, ki se je pod plošček Klasik podpisal kot koproducent. "Skozi potek nastajanja projekta sva se oba veliko naučila. Izjemno sem zadovoljen z izdelkom in zelo vesel bi bil, če bi lahko z Janom še kdaj sodeloval," je povedal Štibernik, ki so ga sicer kot avtorja pri vabilu k letošnji EMI, kjer bo Jan sodeloval kot avtor pesmi za Alyo, spregledali.
Če Jan na odru deluje brezpogojno samozavesten in vase prepričan, pa je zgodba povsem drugačna, ko pride do njegove zasebnosti. Takrat je zelo samokritičen in se večkrat znajde v situaciji, v kateri se sprašuje, ali je dovolj močen, da jo prebrodi na način, ki ga je izbral, nam prizna. "Na odru moraš biti brezpogojno prepričan vase, da lahko v svojo glasbo prepričaš tudi druge, ko se luči ugasnejo, pa se lahko zgodba hitro obrne," pravi Jan, ki še vedno velja za enega od notorično neulovljivih zvezdniških samcev pri nas.