Razočarana publika zahteva vračilo denarja, Smeti pod krinko Broadwaya in drugi šokantni naslovi so zapolnili hrvaške medije, potem ko se je v koncertni dvorani Vatroslava Lisinskega odvila predstava Broadway, ki je poskrbela za ogorčenje že na domačih tleh. Koreografinja Mojca Horvat je s svojimi plesalci po petih razprodanih predstavah v Cankarjevem domu poskrbela še za nezadovoljstvo v Zagrebu.
Medijski linč
“Mojca Horvat je z nesebično pomočjo hrvaških medijev in upravo koncertne dvorane Vatroslava Lisinskega uspela 'nategniti' več tisoč gledalcev,” se glasi dobesedni prevod začetka članka na Teatar.hr. “Muzikal Broadway best of Cats, Hair, Cabaret ... je z neverjetno slabo izvedbo razbesnel prepolno dvorano Lisinski,” piše Jutarnji list, portal muzika.hr pa je predstavo označil za “kulturno sramoto!” “Dve razprodani predstavi pod krinko fantastičnih medijskih napovedi o vrhunski produkciji, scenografiji, koreografiji in glasbi sta poskrbeli edino za frustracijo publike zaradi stran vrženega denarja, s katerim so kupili drage vstopnice za dveurno porcijo amaterizma s slabim ohranjevalnikom zaslona v ozadju,” so še zapisali.
Nedosegljiv organizator
Zagrebčani so za predstavo odšteli 260 kun, kar je skoraj 36 evrov, dvorana je pokala po šivih, po prvem delu pa se je začela, tako kot v Ljubljani, prazniti. Jutarnji list se sprašuje, kako je mogoče, da je predstava, ki je bila označena za debakel že na domačih tleh, uspela pridobiti zaupanje uprave Lisinskega. Predsednik Dražen Siriščević si predstave ni ogledal, a je zaradi odziva publike odredil notranjo preiskavo. “Zahteval sem pojasnilo Hrvoja Huma iz producentske hiše, ki je organizirala muzikal, ker smo bili skeptični zaradi njihovega nastopa v Sloveniji. Uspel nas je prepričati, da je predstava dobra. Ker že dolgo časa dobro sodelujemo, ni bilo podlage za sumničavost. Po končani preiskavi bomo potegnili odločnejše poteze,” je za Jutarnji.hr povedal Siriščević, medij pa je še zapisal, da je bilo organizatorje po predstavi nemogoče priklicati.
Kaj pravi Horvatova?
Po pričakovanjih se je koreografinja Mojca Horvat že v Ljubljani postavila v bran predstavi. Isto odgovornost pa nosijo tudi organizatorji in uprava dvorane Vatroslav Lisinski in pri nas Cankarjevega doma, ki niso preverili, kaj bodo spustili na svoje odrske deske.
Po razočaranju v Ljubljani je med argumenti navedla tudi to, da bi se marsikateri posameznik lahko postavil ob bok nastopajočim na Broadwayu, ob tem pa pozablja, da za denar, ki so ga ljudje odšteli za vstopnice, lahko z malo sreče ob spletni rezervaciji dobiš kar dve letalski vozovnici do Londona in hitro ugotoviš, kako kakovostna je bila v Sloveniji predstavljena produkcija in plesalci, kaj šele, če bi odleteli na Broadway. Njenega odziva v hrvaških medijih (še) ni mogoče zaslediti, žal pa Horvatova tudi za nas ni bila dosegljiva.
Škoda za slovenski ples
Dejstvo je, da bi se morala Mojca Horvat kot pomembna ustvarjalka v slovenskem plesnem prostoru, katere zaščitni znak sta bila kakovost in dodajanje posebne vrednosti slovenskemu plesu, zavedati, da je z zavajanjem in očitnim, celo nesramnim podcenjevanjem slovenskega in tujega občinstva naredila vsem slovenskim plesnim predstavam veliko medvedjo uslugo in vsi plesalci so lahko upravičeno jezni nanjo.
KOMENTARJI (112)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.