Svetovna turneja ruskega državnega baleta se je ustavila tudi pri nas. Občinstvo v razprodani Hali Tivoli je bilo priča kombinaciji umetnostnega drsanja in klasičnega baleta, tj. novi zvrsti umetnosti, ki jo je davnega leta 1967 ustanovil Konstantin Boyanski. Baletno predstavo na ledu mu je uspelo ponesti na svetovne odre, najprej pa zadovoljiti zahtevno domačo publiko, ki je – Rusija velja namreč za zibelko svetovnega baleta – vajena kakovostne odrske umetnosti.
Umetniki so pri nas nastopili v ljubljanski športni dvorani, a kljub kakovostno odplesani predstavi in razkošnim kostumom niso zadovoljili potreb občinstva, ki se je iz zadnjih vrst trudilo, da bi videlo na majhen oder.
Drsalci pod vodstvom koreografa Konstantina Rassadina iz St. Petersburga so sicer izvrstno opravili svoje delo in upravičili naziv visoke umetniške in elegantne enote, vendar pa je bila skromna ledena ploskev žal premajhna za tako veliko dvorano, pa tudi veličastna glasba Čajkovskega je na trenutke izzvenela v prazno. Popoldanska predstava, ki se je začela z zamudo, je tako pustila grenak priokus vrhunski odrski umetnosti, za kakršno velja predstava Labodje jezero.
Potem ko so organizatorji zmagoslavno najavili, da bo poleg ene predvidene predstave zaradi izjemnega zanimanja na ogled še dodatna, so bila pričakovanja gledalcev, ki so za stol v mrzli Hali Tivoli odšteli 35 evrov in več, očitno prevelika.
KOMENTARJI (20)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.