FIT 24UR

Če ne bodo telovadili, bodo oblastem več plačevali

London, 03. 01. 2013 10.39 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Prekomerna telesna teža prebivalcev je v Veliki Britaniji resna težava, s katero se morajo spopadati lokalne oblasti. Predlogov, kako rešiti to težavo, je več, najnovejši pa želi povezati način življenja posameznika z upravičenostjo do finančnih ugodnosti.

ženska s prekomerno telesno težo
ženska s prekomerno telesno težo FOTO: Reuters

Westminstrski mestni svet je objavil poročilo, v katerem piše o možnostih, kako bi mestni sveti lahko povezali določene finančne olajšave in ugodnosti z načinom življenja tistih, ki so do ugodnosti upravičeni.

Tiste, ki bi jim zaradi prekomerne telesne teže ali drugih zdravstvenih težav osebni zdravniki predpisali telovadbo, bi nadzirali, ali navodila zdravnika res upoštevajo. To bi delali s t. i. pametnimi karticami. Zdravnik bi torej posameznika, ki ima težavo s prekomerno telesno težo, usmeril v telovadnico, s pomočjo pametne kartice pa bi lahko videli, ali jo res obiskuje.
Upoštevanje navodil zdravnika bi se posamezniku obrestovalo, saj bi bila od tega odvisna njegova upravičenost do ugodnosti pri plačilu davkov.

Prekomerna telesna teža prebivalcev je v Veliki Britaniji velika težava, število Britancev, ki so predebeli, pa naj bi v naslednjem desetletju naraslo za 10 odstotkov.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

KOMENTARJI (72)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

dalmatia
14. 01. 2013 18.59
+2
jaz bi jih udaril po žepu
User811626
14. 01. 2013 07.41
+3
Pitje tekočine,tekočine,tekočine,tekočine,tekočine....
derus
13. 07. 2013 12.33
+1
gigaa
05. 01. 2013 19.35
-1
pravilno takih se ne rabi
elll
03. 01. 2013 16.45
-2
Popravek naslova: oblasti katere uporabljajo denar kot nadzorno sredstvo nad ljudmi so resan težava s katero se spopada večina ljudi če ne pa debeli bojo ostali debeli če jim je to v interesu denar ne bo spremenil ničesar, to lahko tudi pri kadilcih vidimo
sataraš
03. 01. 2013 12.35
+16
Joze, ne bluzi. Manj se basat z OH z visokim glikemičnem indexu pa bo....In gibat se je treba! Nekar posloševat nekaj, 60% debelih ljudi je samoh krivih da imajo težave z težo.Za 30% ljudi pa pa neodgovorni starši ki bulajo tamlga v smislu " le jej da boš velik in močan"... Že res, da hitra industrisjska hrana res bolj redi in je xxxxxx bolj škodljiva, samo doben te ne sili to jest. Dajte si zapomnit, da ješ zdravo, ne rabiš €€€€€. Le z kavča je treba vsta in obisat trgovino in si znat sam pripravit kaj... Prav raz**** me,ko se začno oglašat debeli ljudi kako je ves svet kriv da so sami debeli, zarota v vladi, zarato v tgovini vsepovsod je zarot...za znort... Sedet za TV in gledat Top Shop ter kupovat magične tablete za hujšanje, to je to..itak...
dannyer
03. 01. 2013 12.53
+0
pozabil si na zanič hrano iz tujine ki povzroča bolezni z katerimi jih zdarvimo z tabletami ti pa povzročajo debelost če poješ 5 tablet na dan so dajali da ne rabiš jest lani drugič zaradi zobnih past imamo epidemijo ščitnice ki povzroča debelost na žalost TA ZAKON JE DISKRIMATORSKI RASISTIČEN GRE ZA DEBELOFOBIJO NAPAD NA DEBELE LJUDJE TO JE KAZNIVO NEDEMOKRATIČNO NESTRPNO .
Morana7
03. 01. 2013 13.29
+3
Tudi alkohol lahko kupiš vsepovsod, pa nismo zdaj vsi kroniki...vedno imaš na izbiro..čeprav se strinjam da to kar ponujajo ni vredu....a tako pač je v svetu kjer je preventiva povsem nepomembna ker se s kurativo služijo miljoni..... Nekomu, ki se mu gre za denar ni važno, da na dolgi rok trpi zdravje ljudi, ki jih ne pozna...boli njih. Zveza potrošnikov vs. ponudniki....kam to pelje se vidi...država se pa pač ne bo vpletalal....kar bodo storili bo, da bodo lezli v rit ameriški politiki in eto monsanto bo eno in edino in vse kaj sploh je in kar bo...tisti ki imate kak vrt...bo treba delat na lastnih semenih...ni druge.
dannyer
03. 01. 2013 13.31
+2
demokracija pomeni svoboda to ni kar predlaga to je fašizem zdravstvenih nacistov ki lažejo
Morana7
03. 01. 2013 13.36
+2
Sicer pa kakšna demokracija neki ?? A to, da je na policah en izdelek v miljon in eni obliki je pa kar demokracija al kaj ?? Pesek v oči.
fotrlole
03. 01. 2013 13.59
+7
sataraš
03. 01. 2013 14.00
+1
Glede , stvar je preprosta. Z tem problemom se GB spopada že delj časa. Vse se pa suče okrog €€, njih baš boli kakšni ljudje hodijo po mestih, fora je samo, debeli ljudi stanejo državo 1x več kot pa normalno težki ljudje. Enkrat je bil en članek, koliko več €€€€ gre v zdravsvu več za debele ludi, ker je z debelostjo povezano kar vse, bolezni srca in ožilj, sklepi, kolki in xxxyxyxyx..... Problem pač skušajo rešit na normalen način, dati debelim možnost da sami naredijo nekaj za sebe....So hotli debelim dodatno zaračunavati zavarovanje ali davke, ne vem več...itak da je bil halo, saj logično.....Tak da to, da ti plačajo fitnes, je zelo vredu način rešit zadevo...Mogoče proti volji posameznikov, samo pa verjeamem, da bo veliko ljudi tud not potegnala vadba, in bodo na koncu tudi mogoče hvaležni za to prisilno telovadbo... Jst bi bil vesel, vsak mesec dam 30€ za fitnes pa še 40€ za spining....da bi mi kdo polovico dal zraven, bi bil najbolj vesel....
joze drugi
03. 01. 2013 11.59
-4
Spet zapravljanje denarja po nepotrebnem. "Stroka" še tega ne ve, da do debelosti pride večinoma zaradi nepravilnega delovanja hormonov, ki jo zakrivi instant toksična hrana, ki nam jo ponujajo supermarketi. To je prehrana za nahranit tisti sloj prebivalstva, ki je na minimalni plači, potem jih pa hočejo še v telovadnico poslati, da bodo še ja kakšne poškodbe pridobili. Sebi v parlamentu pa pripravljajo bio prehrano, na račun teh revežev. Meso in mesni izdelki so glavni motilec usklajenega delovanja hormonov, še posebej ko je živali spremenjen genski sistem, kar dosežejo z rejo v zaprtih prostorih, kjer je živalim onemogočeno gibanje, jedo neprimerno prehrano in rastejo pod neonkam, napolnjene z nenormalno količino hormonov in antibiotikov. Vse to se že vidi pri pripravi jedi. Meso prave živali je veliko bolj zateglo in bolj smrdi.
scar_face
03. 01. 2013 12.10
+6
Aha. Zagotovo imaš prav. Debelost nima nobene veze s tem, da se ljudje dneve in noči nažirajo z preprostimi ogljikovimi hidrati. Meso bo krivo ja....LOL
Morana7
03. 01. 2013 12.28
+1
Jaz sem tudi revež..kupujem poceni hrano a imam 50kg..max kar se zadnjih 10 let zredim je 3kg med zimo in ti tudi skopnijo do spomladi.....zakaj je temu tako? Pojem okoli 6 obrokov na dan...in se pri nobenem ne prenažrem..kuham sama in na krožnik si dam tolk kot dejansko pojem.
Morana7
03. 01. 2013 12.35
+0
Po tej tvoji logiki bi ja moralo bit 90% vseh ljudi debelih.
vezuv_
03. 01. 2013 12.45
-5
scar _face: prosim, da si enostavno tiho s tvojimi obtožbami. bom opisala svoj primer: dnevno prehodim cca 10 km, v 8 nadstropje nikoli nisem šla z dvigalom, ampak vedno peš in sem bila prej gor kot dvigalo, ki se je ustavilo v vsakem nadstropju - pa sem debela. Zakaj hudiča? Boš rekel, da se nažiram s kruhom, cvrtjem..... bla bla bla. Pohanje in pomfrit imamo pri nas na leto 2 do 3 krat. v ponedeljek kupil pol štruce kruha - v petek polovico tega moram vržt stran ker je plesniv - ja ker se nažiramo...... zato ja..... sladkarije nimam doma, oziroma jih spečem za ta večje praznike, pa še tisto samo orehovo potico. Za žejo pijem navadno vodo s pipe in to na dan 2,5 litrov brez težav. Sadni sokovi me ne potegnejo, jih ne maram. Od česa se redim? hja ugotovila sem, da meso, ki ga kupujem pri trgovcih je tudi redilno. Si upaš trditi da ne? Ti povem zakaj je redilno! Namreč meso v trgovinah in v klavnicah je v glavnem iz različnih farm, kjer jim k silaži s katero jih krmijo primešajo še krmila v katerih so rasni hormoni in sredstva, da so živali mirne in da počivajo čim več, da v čim krajšem času zrastejo. ne verjameš? če bi živel na kmetih bi lahko videl, kaj vse zna narediti en prašič, ki nima teh aditivov ... poden v hlevu dvigne - če je ta lesen, korito (leseno težko) za hec prestavi...... razen tega jemanje nekaterih vrst zdravil tudi povzroči debelost, porušitev hormonskega ravnotežja prav tako povzroča debelost - in kaj lahko storiš v teh primerih? Ne moreš nič narediti - nekateri pač lahko stradamo do onemoglosti, pa ne bomo shujšali. meni je zdravnica sama povedala, da lahko stradam do onemoglosti, pač svojih širokih bokov ne bom izguvila. In kaj naj zdaj? A naj grem živa pod zemljo ? Se bom raje kakemu za vrat obesila. Zdaj pa talajte minuse ali pluse kakor želite.
Morana7
03. 01. 2013 12.58
+1
Priznam da jaz nisem nek mesoljub po naturi...enkrat do 2x na teden mi zadostuje...če bi se šla pa klasično kuhinjo bi bilo pa vsak dan na jedilniku...samo preprosto ne čutim potrebe ker tudi delam konec koncev sede. Vezuv poznam še 2, ki kljub normalnemu vnosu hrane nikakor ne shujšata....za vse ostale pa glede na čas preživet z njimi lahko trdim da preprosto nimajo ravnovesja med vnosom in porabo in ti slednji so tudi zdaj na tapeti in nikakor ne tisti, ki dejansko vlagate nek trud v svoje dobro fizično stanje.
vezuv_
03. 01. 2013 13.06
-2
jaz se tega zavedam in se trudim maximalno ogibat se stvari, ki so redilne - makaroni me ne ganejo, piza me ne gane ker imam raje surovo papriko brez soli njammmi to je zakon...... pa kljub temu....... sem pa ugotovila, da preveliko odtegovanje prepovedanih stvari tudi vpliva škodljivo na ogranizem Primer: popolno črtanje maščob iz prehrane je napačno dejanje, kajti določene vitamine telo lahko dobi samo če je prisotna tudi maščoba. pač uporabljam olivno olje ali maslo, za solato je dobo imeti limonin sok, je manj kisel kot kis, nikoli pa ne uporabljam solatnih prelivov z majonezo. Preveliko odtegovanje sladkorjev ima posledično zaprtost (če dojenčku daš sladko mleko, ga prežene in driska), tudi pri odraslem je enako, če je sladko ga požene. V družini živimo štirje člani in na leto porabimo 10 kg sladkorja, s tem, da je tu všteto tudi vlaganje in kuhanje marmelad......
odprioci
03. 01. 2013 14.00
+1
Debelost je posledica podhranjenosti v smislu da telo ne dobi mineralov in vitaminov ki jih potrebuje(posebaj pomankanje dveh mineralov, ki ti sprožijo lakoto). Telo hoče nutricijo in ko je ne dobi sproži lakoto in dela zaloge v obliki maščobe, ker je prepričano da so težki časi ker ne dobi kar potrebuje. Vsa provesirana hrana od mesne do vegi vsebuje žitarice soja koruza kot filer in vemo zakaj se žitarice dajo živalim, da se zredijo. Poleg žitaric je notri polno kemije ter hidronigiziranega oksidiranega olja, aka trans maščobe. Lipton je hormon ki pove telesu kdaj ima dosti hrane ter sproži signal za kurjenje maščob. Če ješ sladkor fruktozo in glukozo ter sukarozo, to pomeni tudi preveč sadja, ter žitarice uničiš hormonsko ravnovesje. Vsak bi moral začeti jesti zelo preprosto hrano za nekaj časa in potem dodaja drugo hrano da vidi kaj mu odgovarja in kaj ne.
fotrlole
03. 01. 2013 14.01
+7
vezuv, ko bi men v roke pršla za en mesec bi bla k Twigy
joze drugi
03. 01. 2013 22.53
+2
@vezuv, na youtube odtipkaj Anette Larkins pa boš na pravi poti do uspeha. Od tam naprej pa imaš še veliko povezav. Lahko v google tudi napišeš Jim Morris personal treiner, če ti pot Anette ne bo všeč.
joze drugi
03. 01. 2013 23.06
+1
Je pa tako, da večino, ki je meso začnejo prej ko slej napenjati ogljikovi hidrati. Vsi mislijo, da so krivi OH-ji in še naprej uživajo meso, z prebavo je pa vsako leto slabše. Jim ni jasno, da se pri prebavi mesa množijo patogene bakterije in uničujejo dobre. Slaba prebava se posledično kaže tako, da še bogega belega kruha ne morejo prebavit, jih že napenja. Potem ne zmorejo več prebavit sadja, ko se pa enkrat to zgodi pa ne dobijo zadosti vitaminov in mineralov in so že v začaranem krogu. Nadaljujejo z mesom, vsakih par let jim pa zdravnik predpiše kakšne tablete, da lahko kolikor toliko funkcionirajo.
User990096
03. 01. 2013 11.59
+2
BRAVO BRITANIJA
odprioci
03. 01. 2013 11.56
+3
Res, da prekomerna telesna teža predstavlja nezdrav način življenja ampak to je osebna odločitev kaj bo kdo dal v svoje telo. Nemoreš nikogar prisiliti, da se spremeni oziroma lahko jih prisilijo vendar bo to privedlo do psihičnih težav in obisk psihijatra. Jaz sem bil debel in me ni mogel noben prepričat naj hujšam sam sem se odločil in hodil na fitnes ampak nič od tega ni pomagalo, dokler nisem začel študirati bio-kemični proces v telesu. Ko enkrat veš kaj se dogaja v telesu ti ni problem odrezati tisto "hrano" ki ti škodi in te naredi debelega (predvsem sladkor, oglikovi hidrati in procesirana "hrana"). Ko sem enkrat to naredil sem BREZ NAPORA izgubil 25Kg, ker se telo vrne v svoje naravno stanje ko je rešeno toksinov.
momentum
03. 01. 2013 12.00
+3
Se strinjam. Vsak se mora malo bolj poglobiti in se izobraziti, če želi resnično nekaj konkretnega narediti za svoje zdravje. Tebi pa čestitam za pametne odločitve, pogum in seveda izgubljene kg.
odprioci
03. 01. 2013 20.02
+2
IvanaO
03. 01. 2013 11.43
+13
tud sama sem bolj okrogle narave in prepričana sem da šele ko folk udari po žepu ali pa zdravju, se mal v glavi premakne in začne bolj zdravo živet. drgač pa si vsak dan rečeš, ah sej bom jutri začel. živa resnica!
vezuv_
03. 01. 2013 12.48
-6
Ivana tudi jaz sem okorgla, pa ti povem, da udarec po žepu ali zdravju ne pomaga - jaz sem shujšala 25 kg pa sem jih dobila tudi nazaj, ker se mi je hormonsko ravnovesje porušilo.
odprioci
03. 01. 2013 13.52
+4
Hormonsko ravnovesje se pa poruši zaradi hrane.
momentum
03. 01. 2013 11.41
+5
Js mislim, da pri vsakomur, ki ima 15 kg preveč, gre za bolezensko stanje, ker človek enostavno več nima samokontrole. Mislim, da vsak normalen človek ve, koliko je dovolj in kaj je preveč in škodljivo, problem nastane, ko tega več ni sposoben nadzirat sam, zaradi takšnih in drugačnih razlogov (največ je tu psiha) in te razloge je potrebno prvo odpraviti, samo zdraviti simptome dolgoročno ne bo prineslo razultatov. Na fitnes greš zaradi sebe, ne pa zato, ker ti drugi povedo, da moraš iti.
odprioci
03. 01. 2013 11.57
+1
"Mislim, da vsak normalen človek ve, koliko je dovolj in kaj je preveč in škodljivo" nažalost to kar misli da je normalno je napačno in info ki ga dobimo je od zdravnikov, ki v povprečju živijo manj kot povprečen človek.
momentum
03. 01. 2013 12.08
+1
neke OKVIRE zdrave prehrane ima vsak, že če otroka vprašaš ve, da bomboni niso zdravi, ampak jih je ker so dobri/sladki/barvni..., o tem govorim.
odprioci
03. 01. 2013 12.16
+1
Vem kaj si mislil in se strinjam vendar sem dostikrat slišal ljudi ki so bolani in so bili pri zdravniku, da jim je zdravnik predpisal totalno napačno dieto za tisto bolezen. Pa še ko ljudje pravijo "vsega po malem je zdravo" in s tem mislijo enkrat na dan lahko pivo, čokolado, snikers, bontj, mars in vse ostale firme sladkarij :).
skevo1
03. 01. 2013 11.40
+4
Ni debelost samo od hrane, velika odvisnost je tudi od genov, hrane, pijače, načina življenja. Jaz osebno bi sladkor močno obdavčil. Samo tuje cuker lobij, ki pa tega zagotovo ne bo dopustil. Potrebno je ljudem v glavah razčistit in ne s prisilo. Prisila ni še nikoli dala rezultata. Pa tudi tu ne bo.
odprioci
03. 01. 2013 12.00
+4
Epigenetika je nad genetiko tako da je to bolj izgovor o genih. Davek ni nikoli dal rezultatov samo polnil je žepe birokratov. Vsak je sam odgovoren za svoje telo in to se mora zavedati.
grim3
03. 01. 2013 11.26
+6
Dobra ideja z izvedbo, ki bi jo pročakoval od te države. Bodo kartico dali znancu, ali pa se jih bo dobilo 10 in bodo hodili izmenoma, samo štempljat se. Bo pa nekdo zaslužil s karticami. Naj raje pridejo 1x na mesec na kontrolo in se jih vaga.
vezuv_
03. 01. 2013 12.50
no če to uvedejo pri nas potem bo marsikateri poslanec tudi na tem, da bomogel hodit v telovadnico brez izgovorov- le poglejte kako okrogli so ratali - najbrž od bio hrane po 3 evre
rkl
03. 01. 2013 11.23
+6
Sem slišal da je župan Ljubljane predlagal da se na vstopno stopnico na avtobusih montira vaga in vozovnico plačaš glede na težo in razdaljo.......
mommatke
03. 01. 2013 11.22
+9
Debelost je posledica aditivov v predelani hrani v večini primerov............jaz sem bolj za da se aditive ukine pa bomo hitro videli rezultate...........
Br.1
03. 01. 2013 11.28
-1
Morana7
03. 01. 2013 12.05
+4
Zakaj nismo potem vsi razen 10% bogatih ki si lahk zdravo hrano privoščijo debeli ?
odprioci
03. 01. 2013 12.19
+0
Debelost je posledica podhranjenosti v smislu da telo ne dobi mineralov in vitaminov ki jih potrebuje. Velja tudi za presuhe. Aditivi so pa posledica splošnega slabega zdravja, danes se smatra nekaj normalnega da imaš atritis, diabetis, raka, tumor, maščobna jetra, itd.
devlon
03. 01. 2013 11.22
+9
men se tud zdi hrana draga. in nc ne bom mel proti, ce mi drzava fitnes karto kupi, ki tudi ni poceni
User446190
03. 01. 2013 11.28
-1
odprioci
03. 01. 2013 12.05
+0
Država pa dobi denar od tebe v obliki davkov in ko začne država nekaj financirat cene te storitve zraste.
odprioci
03. 01. 2013 12.05
-2
Fitnes se pa je podražil zadnja leta tudi zaradi davka na šport.
odprioci
03. 01. 2013 20.03
+0
bb38150
03. 01. 2013 11.13
-1
Pravilno! Kje dobijo ti ljudje denar, da toliko pojedo, saj hrana je draga? Debelost je nezdrava. Ti debeluhi niso sposobni delat.
User446190
03. 01. 2013 11.31
+5
Gre za odvisnost od hrane, ki jo je potrebno zdraviti tako, kot odvisnost od alkohola,...
User709354
03. 01. 2013 11.08
+3
Debelost je tabu!!! Meče se v isti koš kot prostitutke,narkomani.... Več si poglejte na taboo national geographic
User709354
03. 01. 2013 11.11
+11
Debelost ni bolezen! Debelost je požrešnost!!!!!
Bu?ko Štru?ko
03. 01. 2013 11.20
+5
Zmerna debelost je lahko bolezen, sao če človek vidi, da mu gre teža čez 120kg in da ne more hujšati je sam dolžan poiskati pomoč. Vse kar je čez 150kg je pa res požrešnost.
Maday
03. 01. 2013 11.23
+3
Tudi pijančevanje in drogiranje ni Tako, da se ve zakaj so čakalne vrste..
User709354
03. 01. 2013 11.25
+1
Matej si kdaj šel v lekarno na tisto tehnico ki ti meri višino in kilažo? tam ti piše če si 175 visok rabiš 75 kil za idealno težo.Pa še to je za odraslega človeka. Kar je pa preveč je pa preveč
User709354
03. 01. 2013 11.27
+6
za debelost so pa krivi starši ker od malega na silo hranijo otroke z obilnimi obroki, posledica je pa sladkorna bolezen
Maday
03. 01. 2013 11.05
+5
Tako kot so izgnali iz Lokalov izgnali Kadilce bi bil čas da še debeluhe in Pijance.. Ter na steklenico nalepit veliko smrt in na škatlo za pico si predebel da bi še žrl...
Red_October
03. 01. 2013 11.17
-4
Ajde čuti mala! Kaj je boljše, da sem in tja mazneš kakšno dobro pico.
User709354
03. 01. 2013 11.20
+9
ja res je ena pica ni preveč 2,3 pa so.Debeli ljudje nimajo mere saj je želodec rastegnjen za 300%. Če je nekaj dobro nerabiš 10 krožnikov pojest... jej v mejah normale
Red_October
03. 01. 2013 11.25
-10
Morana7
03. 01. 2013 12.00
+2
Definitivno bi morali alkoholiki, kadilci in predebeli plačevat zdravstveno zavarovanje po bistveno višji tarifi....če so se odločili zafurat svoje življenje naj pa še ekstra plačujejo zato..zakaj bi jaz, pa miljon drugih, ki imajo neko samokontrolo? Logično je da če nezdravo živiš tudi več zdravstvenih uslug koristiš...
odprioci
03. 01. 2013 12.10
+1
Morana7 se strinjam in vsi, ki jedo sladkor, pijejo gazirane pijače, jejo kruh itd. ter vsi ki imajo raka, ker vse te bolezni so zaradi prehrane. Vse je pa tako ker ljudje zaupajo zdravnikom, ki niso v biznisu zdravljenja bolezni ampak simptonov. Vsak naj si sam plača zdravstvo pa boste videli kako bodo hitro pazili kaj dajo v usta.
Morana7
03. 01. 2013 12.36
+1
Mah to naše zdravstvo...če bi psihijatrija delovala tako kot bi morala bi bilo manj kurative v obliki kirurških posegov. Ampak ne zakaj bi se s preventivo preveč ubadal...je prepoceni..kurativa je pa donosen biznis.
User709354
03. 01. 2013 11.01
+0
V sloveniji pa takšnih problemov zaradi debelosti ni saj večina nima kaj za jest!!!
User709354
03. 01. 2013 11.04
+12
V sloveniji moraš 3 mesece umirat od lakote da dobiš socalno pomoč!!!!
devlon
03. 01. 2013 11.22
+1
ja. ker narod še za kruh nima, mora potico jest
User709354
03. 01. 2013 11.30
-4
mislim da si potico večina niti privoščit ne more
User515337
03. 01. 2013 11.52
+4
poceni hrana redi. Lahko bi se subvencioniralo polnozrnata žita pa mlečne izdelke z malo maščobe..
odprioci
03. 01. 2013 12.12
-1
"Lahko bi se subvencioniralo polnozrnata žita pa mlečne izdelke z malo maščobe.. " Točno ti izdelki promovirajo slabo zdravje. Razišči gluten, gliadin in surovo mleko
User980727
03. 01. 2013 11.00
-5
Tomaz1980
03. 01. 2013 12.14
-4
Ti bom jst dal PRAVILNO!!! Potem naj pa tudi kadilcem kaj takega naredijo!
elll
03. 01. 2013 16.47
+2