Slovenija

Sredinski trojček bo pritisk preusmeril na Jankovića

Ljubljana, 21. 01. 2013 08.39 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
N.D./V.L./STA
Komentarji
2733

Predsedniki DL, SLS in DeSUS naj bi na tajnem sestanku iskali izhod iz politične krize. Oblikovali naj bi stališče, da kakršna koli koalicija s Pozitivno Slovenijo do popolnega umika Zorana Jankovića ni mogoča.

Javnost še vedno čaka na napovedan odziv premierja Janeza Janše. Na skrivni lokaciji naj bi danes Gregor Virant, Radovan Žerjav in Karl Erjavec iskali rešitev, kako in s kom vložiti konstruktivno nezaupnico, ki bi jo podprlo 46 poslancev, so poročali v oddaji 24UR.

Iskali so rešitev iz politične krize.
Iskali so rešitev iz politične krize. FOTO: Damjan Žibert

A pogoj da sredinski trojček zažene projekt konstruktivne nezaupnice, ki glasove Jankovićevih poslancev nujno potrebuje, je popoln umik Zorana Jankovića, so še poročali v 24UR. Virant ima pri dogovarjanju s Pozitivno Slovenijo zadržke, ker je Janković še vedno samo "zamrznjen".  Podobno meni Žerjav. "Pogovarjati se z nekim zamrznjenim predsednikom, hkrati pa z županom Ljubljane, ne gre," meni Žerjav.

Janšev SDS je že povedal, da so na potezi druge koalicijske partnerice, ki naj, če so nezadovoljne s predsednikom vlade, vložijo konstruktivno nezaupnico v DZ. Vendar Žerjav ob tem opozarja, da je konstruktivna nezaupnica "z desetimi poslanskimi podpisi in nekim imenom za mandatarja brez veze". "Škoda je izpostavljati nekoga, ki v DZ ne bo prejel 46 glasov. Tak mandatar je smiseln, ko za njim stoji resna večina v DZ," je poudaril. Žerjav sicer na tem mestu osebno "vidi eno samo ime", a ni želel povedati, za katero ime gre.

SLS se po zadnjih javnomnenjskih raziskavah vzpenja, vendar Žerjav ob tem zatrjuje, da si glede odhoda iz politike ne bo premislil in bo z marčevskim kongresom vajeti stranke prepustil nekomu drugemu. Dejal je, da se ne obrača po javnomnenjskih raziskavah. "Čeprav je to velik kompliment in mi je v čast, ampak odločil sem se tako, kot sem se, in ne mislim spreminjati odločitve," je jasen Žerjav. Na vprašanje, ali bi bil pripravljen prevzeti vlado, pa je odvrnil z vprašanjem: "Imate kakšno bolj resno vprašanje?"

Janša se bo odzval, ko bo vložil pritožbo zoper KPK

V stranki SDS so napovedovali, da se bo Janša na aktualne politične razmere odzval že konec prejšnjega tedna, a so napoved premaknili v začetek tega tedna. Spet pa niso povedali natančno, kateri dan se bo Janša odzval, so pa dejali, da bo to takrat, ko bo Janša vložil pritožbo zoper Komisijo za preprečevanje korupcije (KPK) na upravno sodišče.

Glede na dosedanji potek dogajanja ne gre pričakovati, da bi Janša upošteval poziv DL. Omenjena stranka ga je  pozvala, naj odstopi ali pošlje v državni zbor glasovanje o zaupnici. Postavila mu je tudi rok, v katerem pričakuje, da sprejme odločitev, in ki se izteče jutri ob polnoči.

V sredo bo predvidoma potekal svet stranke DL, na katerem se bodo odločili o nadaljnjih potezah glede sodelovanja v koaliciji.

Janez Janša - 1
Janez Janša - 1 FOTO: Miro Majcen

Vlada dela normalno

Čeprav je jasno, da so odnosi med koalicijskimi partnericami napeti, sta minister gospodarski razvoj in tehnologijo Radovan Žerjav ter notranji minister Vinko Gorenak pred vladnim kolegijem, na katerem so ministri pripravljali dnevni red za sejo vlade, zatrdila, da vlada dela normalno.

Notranji minister Gorenak pa ni želel ocenjevati, kako se bodo razpletle politične razmere. Kot je dejal, ima toliko dela, da se s tem vprašanjem ne ukvarja, po njegovem mnenju pa je SDS "svoje povedal dan po objavi poročila protikorupcijske komisije".

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (2733)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Uporabnik113189
29. 01. 2013 12.33
+1
S PRITISKOM NA JANKOVIĆA s strani odhajajočega trojčka se ne strinjam..Sem odločno proti vsakemu pogojevanju. z njihove strani. Ali so mogoče pogojevali odstop Janše, ki ima celo vrsto obtožb in sodnih postopkov v teku? NE, CELO Z NJIM SO ŠLI V KOALICIJO ko so vendar vedeli da nima čistih rok.. Sedaj se pa delajo fine kot da so najbolj pošteni na svetu.. Pritisk na Jankovića mi smrdi po prevari. Prav lahko se namreč zgodi, da bi on odšel, potem bi pa zopet slavili Janšo, ki se pod nobenim pogojem ne umika od nikoder..Prav nasprotno, celo napada protikorupcijsko komisijo, se pritožuje in v ozadju grozi s kadrovskimi čistkami..Trojčku ne verjamem, niso niti najmanj kredibilni..Iz koalicije odhajajo zaradi lastnih koristi (kar je za nas celo slučajno dobro) ne pa zaradi tega, ker bi jih tako hudo pekla vest.. Torej, če že, nas se lepo dogovorijo za skupne projekte s PS, janković pa naj bo zamrznjen do tedaj, ko bo zmrznil tudi Janša..Potem lahko naredimo naslednji korak. Z odstopom Jankovića kot župana, pa se mi zdi ta zgodba še posebej neumna..Imamo celo vrsto skorumpiranih županov, nekateri celo javno priznavajo, da brez podkupnin nikoli ne bi uspeli naredili za svojo občino takšnih projektov kot so si jih zamislili..Če mora odstopiti Janković, potem predlagam da ista merila veljajo tudi za vse župane po vsej Sloveniji. ( To pa se ne bo zgidolo NIKOLI, ker so večina iz SLS, SDS, NSI). Zopet prevara?
Uporabnik113189
29. 01. 2013 12.38
Ali na kratko, trojček je lahko bil v koaliciji s skorumpiranim Janšo, ne zmore pa biti v koaliciji s stranko PS (in zmreznjenim skrupiranim Jankovićem). Dvojna merila?
jakc8
23. 01. 2013 03.21
+1
Ma dobro pa kaj za boga se greste sedaj na popt tv.. Kaj človek ne more ni več napisat al kaj.. Da bog dal čimprej ulico pa da pol vidimo..boste prišli pred nas hinavci!! Če bi bili na pošteni strani nebi tako delal...!!!!!!
+4
Firer se je poslovil...sedaj bo poveljeval iz bunkerja... ja ja
jagoda02
22. 01. 2013 18.20
+0
Po Ameriki se med sabo streljajo pri nas se pa preseravamo.
qwiiky
22. 01. 2013 17.43
+3
SPREGLEJ SLOVENEC!
Flenca
22. 01. 2013 13.40
+3
VIRANT ,LUKŠIČ ,ŽERJAV ,ERJAVEC vi niste izvolili Jankoviča za župana,izvolili so ga Ljubljančani na lokalnih volitvah,zato ne pogojujte tega z vlado ,pa ga ne zagovarjam ampak ugotavljam da hočte deskriditirat PS.G.LUKŠIČ a ste prepričani da bo SD dobila večino če bodo nove volitve,mislim da ste samovšečni tako kot vaš nekdanji predsednik stranke.
caps1
22. 01. 2013 12.25
+8
Vsi bevskači, ki pozivate naj Janša odstopi, mi povejte alternativo, da se bom lažje odločil: Kdo? Liksič, Virant? Stari senilni Kraljič? Janković? Menciger? Kdo?
2suzana
22. 01. 2013 13.33
+3
hillya
22. 01. 2013 15.00
+1
Erjavca bom volil. :))))))))) Je najlepši od vseh. :)))))))))
srebrnibreg
22. 01. 2013 16.09
+0
Ti našteti ne morejo konkurirati Janši- v lopoviji. Po takšnem je lahko kateri koli pd njih.
skradin
22. 01. 2013 10.17
+5
Kumrovška šola jih je nučila ............politike ........sedaj pa njuhovi otroci nadljujejo brezsramno ropanje naše lepe
nonna
22. 01. 2013 10.15
-4
In g. predsednik Borut Pahor, najdi že enkrat pogum in samozavest in pozovi Janeza Janšo naj odstopi. Bi bil že čas.
Kornfleks
22. 01. 2013 10.23
-4
Kot predsednik države bi to moral storiti, sploh ko je jasno, da ga niti lastna koalicija z izjemo Nsi ne podpira več. Koalicija je mrtva, priključena na dihalne aparate, predsednik države pa se ne želi vmešavati, ker ga je očitno strah za svojo priljubljenost, ki si jo je tako težko privoril z zlaganjem nogavic. Ampak kot predsednik bi se moral zavedati, da je njegovo delo kaj več od zoknov in da bi res bil čas, da se aktivno vmeša v stanje države, ki strmo pada navzdol zaradi oklepanja oblasti nekoga, ki več nima podpore.
Stjepans
22. 01. 2013 20.46
+2
Mislim, da od g. Pahorja pričakujemo več kot je on - po svojem značaju - pripravljen storiti.
Tonček Balonček
22. 01. 2013 10.15
+3
Kako naj pa pritiskajo, saj ni niti predsednik stranke niti poslane, takorekoč brez politične funkcije.
Kornfleks
22. 01. 2013 10.21
+2
Nima veze. Mora se odmrzniti in odstopiti. Zapustiti stranko. Samo tako si lahko PS pridobi zaupanje nazaj. Če kdaj dokaže svojo nedolžnost, pa naj se vrne. Janša bi tukaj sicer rekel, da se dokazuje krivdo in ne nedolžnosti, kar je po zakonu sicer res, vendar gre se za neformalno dejanje od katerega je odvisno zaupanje ljudi v nekoga. In ker brez zaupanja ljudi ne gre, je takšno dejanje, čeprav zakonsko nepotrebno, vseeno nujno. Sicer pridemo v situacijo kot smo zdaj, ko se JJ oklepa položaja, čeprav ve, da je klinično mrtev.
HujUsrajini
22. 01. 2013 10.27
+6
Je pa skorumpiran župan Ljubljane in zgolj zamrznjeni predsednik PS.. Trojček zahteva, da se ta oseba umakne z vseh javnih funkcij. Upam, da ni pretežko za razumet Tonči?
Kornfleks
22. 01. 2013 10.37
+1
Glede župana LJ naj odločijo Ljubljančani, saj gre za njihovo lokalno politiko. Ko pa govorimo o politični stranki, pa vemo, da delovanja te vplivajo na celotno Slovenijo.
HujUsrajini
22. 01. 2013 10.43
+2
Hmm, od kdaj pa ulica odloča koga je treba "obglavit".. Sem mislil, da o tem odločajo instrumenti pravne države?! Potemtakem morajo tudi Slovenci odločiti glede premieja?!
Kornfleks
22. 01. 2013 10.55
+0
Reče se revolucija in ne ulica. Kadar inštrumenti pravne države zatajijo, lahko ali sklonimo glave in se podredimo, ali pa jih dvignemo in gremo na ulice izvesti revolucijo, katere rezultat je lahko tudi odstavitev premiera, jasno. Ljubljančani z ZJ ne bodo imeli potrebe po kakšnih ulicah, saj je ta sam izrazil, da če ljubljančani izrazijo željo po zamenjavi je takoj pripravljen razpisati vnovične volitve za župana. Vendar na teh glasujejo ljubljančani za ljubljano in ne celotna Slovenija. Če pa bi ljubljančani izrazili željo po odstopu, ta pa bi jih ignoriral, bi bila lokalna vstaja pravtako smiselna. Vendar pa se zdaj pogovarjamo o državi Sloveniji in ne Ljubljani, tako da je prav, da na tem nivoju tudi ostanemo. Ljubljano si bodo že ljubljančani sami porihtali kot želijo.
HujUsrajini
22. 01. 2013 11.05
+2
Po tem kar si napisal mislim, da je slovenska pravna država pravzaprav idealna takšna kakršna je - odraz naroda samega!
Kornfleks
22. 01. 2013 11.37
-2
Vsake večje spremembe v preteklosti so se pričele z revolucijo. Tudi Slovenija potrebuje večje spremembe. Zakaj bi torej tokrat bilo drugače? A mogoče misliš, da bo Janez Janša samoiniciativno, ker je pač tako hudo pošten človek, pričel s spreminjanjem zakona in ustave v smer, da se vzpostavi nov nivo reda in predvsem politične etičnosti v državi?
nonna
22. 01. 2013 10.14
+6
Janković bi moral odstopiti in ne samo zamrzniti svoj status. Saj, če se izkaže, da res ni bilo nič nezakonitega v njegovem neprijavljenem premoženju, bi lahko kasneje spet vstopil v stranko in kandidiral za župana. Če je res prepričan, da ni nič spornega pri njegovem premoženju, zakaj tega ne naredi?
+9
"Danes se ima zgoditi slovenski Hosni Mubarak. Ivan Janez Janša, osovraženi politik, ki doživlja najnižjo podporo vladi v zgodovini samostojne države, ki mu je Komisija za preprečevanje korupcije izrekla ukor, proti kateremu tečejo sodni procesi doma in v tujini, ki se zadnjih 20 let poslužuje radikalne, populistične in razdiralne politike in retorike, ki s svojo falango nevarno ogroža in posega v delovanje občutljivih družbenih sistemov, ki nedemokratično posega v delovanje varnostnih sistemov; politik, ki je za dosego oblastnih ciljev uzurpiral slovensko osamosvojitev, ki izreka politične zahteve, ki se jih sam in njegova partija ne držita, ki je od sebe odgnal vse politične sopotnike in partnerje razen satelita NSi, ki je izgubil vsakršno razsodnost pri realni oceni politične situacije v državi, ki strahopetno že 10 dni ne upa stopiti pred slovensko javnost, ki je doslej arogantno in s strašljivim cinizmom diskreditiral celotne skupine prebivalstva (priseljence, novinarje, sodnike, kulturnike, pisatelje, protestnike itd.), ki mu oblast predstavlja poligon za kadrovske čistke, ki ne razume dejstva pluralne slovenske družbe. Politik, ki se v avtokratskem slogu krčevito oklepa oblasti in ki ga bo, če ne bo sam vsaj enkrat sprejel zrele politične odločitve, odstavil narod. Ocenjujem, da Janez Janša predstavlja varnostno grožnjo demokratičnim standardom in Ustavi Republike Slovenije, zato bi morali neodvisni organi sprožiti ustrezne postopke (ustavna obtožba). "
nonna
22. 01. 2013 10.04
+1
Se strinjam (ma si napisal nekam dolg stavek)
Kornfleks
22. 01. 2013 10.16
-2
To pa si zelo dobro napisal. Problem je, ker ima desnica zajetno množico neomajnih podpornikov za sabo. Ti se Janezu ne bodo odrekli, saj imajo neposredno korist od članstva v SDS pod okriljem Janeza. Če pade on, je ogroženih ogromno ljudi, ki so bili na ključna mesta nastavljeni po barvi in poznanstvu namesto po znanju in izkušnjah. In ti ljudje imajo moč, ter pod sabo druge ljudi, ki jih iz istega razloga zopet podpirajo. Težko je tako veliko organizacijo povezanih koristnežev razdreti z razumom, ker razuma v tej mreži nikoli ni bilo, temveč zgolj lastna korist.
-4
To je posledica ker JJ je bil zaradi korupcijske sprege vojska,policija ,tožilstvo ,sodišče,ustavno sodišče .OPROŠČEN in potem se je po tem skotumpiranem modela kraja razširila kot rak--upam ,da bodo začele padat domine po JJ odstavirvi!!
Kornfleks
22. 01. 2013 09.55
+2
Roko na srce, ima PS še najbolj dober program za razvoj Slovenije in še pomembneje, imajo ljudi, ki bi to znali izpeljati. Žal pa je zaupanje ljudi zaradi pročila KPK do Zorana tako upadlo, da bi bilo edino prav in smiselno, da se Zoran umakne. Je celo sam povedal, da za program razvoja Slovenije ne zahteva nikakršnih avtorskih pravic in da ga lahko izpeljejo tudi drugi, brez njega. Torej, naj se umakne, naslednja vlada, katerakoli pa že bo, pa naj zaviha rokave, pobere program PS in sposobne ljudi iz vseh vetrov, ter se loti dela. O Janši pa ne bom, ker je jasno, da z njim ne bo šlo nikamor naprej.
daf3
22. 01. 2013 10.00
+4
Ja pajade PS ima program kako pobrati še zadnje denarce katero je ostalo kar dobro poglej kdo stoji zadaj za ZJ sami prebežniki iz LDS in drugih strank iz katerih so pobegnili ko ni bilo več koristi za njih ne tolaži se z tem da imajo dober program
Kornfleks
22. 01. 2013 10.01
+0
Potem pa se držte programa SDS, ki ga je pol itak neresničnega oz. zlaganega (npr. znižanje cene goriv na najnižjo izmed vseh sosednih držav, itd...), druga polovica pa ga je zgolj zategovalnega do srednjega sloja. Kmalu boste pili vodo in jedli zrak, če bo Janša še naprej forsiral svoj 10 + 100 manifestum. Eni ste očitno pripravljeni finančno propasti in izgubiti celoten standard v zameno da "vaš vodja" zmaga in vam daje občutek, da ste tako premagali nek "komunizem". Patetično-žalostno in debilno razmišljanje.
daf3
22. 01. 2013 10.07
+3
pa kdo je reku da je njihov program dober(SDS) pravm samo da politična elita dela samo in samo za sebe za nas jim je pa vseeno
Kornfleks
22. 01. 2013 10.07
+0
Saj je vseeno kdo stoji za ZJ. ZJ se mora umakniti in s tem moč izgubijo tudi tisti, ki stojijo za njim. Bolj pomembno kot to, kdo je kdo in kdo z akom stoji in kdo so razne tete in strici, je VIZIJA in PROGRAM, kako Slovenijo gospodarsko zagnati. To namreč pomeni nova delovna mesta, večji obtok denarja, večje plače in višanje standarda. PS ima tak program in tudi ve, kako ga realizirati. Potrebujemo še ljudi, ki jim gre to zaupati tako, da bomo vedeli, da delajo za nas in ne za lastno korist. Zato pa pravim, potegnit skupaj stroko in ga sparit s programom PS. Kaj ti misliš, da je Janez kakšna stroka? Ali pa njegovi vojaki mogoče? Ne bodi smešen, SDS so političarji, po večini z izobrazbo kakšne politologije ali pa kupljenim spričevalom, ne pa stroka. In kako naj takšni ljudje razumejo kako izpeljati program za razvoj? Saj ne vidijo drugega kot to, kam bi še kakšnega svojega nastavli in kako bi potegnili še kakšen EUR v svoj žep.
Kornfleks
22. 01. 2013 10.10
-2
daf3: Sem volil PS zaradi Zorana, ker sem mu verjel in zaupal, pa sem zdaj vseeno mnenja, da se mora popolnoma umakniti, tudi če je nedolžen. Gre za etiko in izkaz spoštovanja do nas ostalih. Hkrati pa mu predlagam, če je denar dobil na pošten način, naj se potrudi in to dokaže in če mu uspe, se naj vrne v politiko, sicer pa ne. Vendar ZJ gor al dol, njegov program oz. program stranke PS je po vsej verjetnosti zelo dobra rešitev za Slovenijo in prav bi bilo, da ga povzamemo, tudi če se z ZJ ne strinjamo.
daf3
22. 01. 2013 10.27
+3
Oprost Janez mi potrebujemo -očitno trojko iz EU saj smo sami očitno vsak na svojem bregu Lahko bi prepisali zakone od sosede Avstrije pa jih ne ker eliti to paše pa ni potrebe nobene pameti in nekakšen program.Ja pa še nekaj jaz ga nisem volil Ps samo zaradi tega ker sem videl kdo stoji za njegovem hrptom ker te ljudje nastopajo že zelo dolgo v tej politiki
Kornfleks
22. 01. 2013 10.43
-3
Ni res, da smo vsak na svojem bregu. Jaz, ki sem volil PS, sedaj PS ne podpiram, ravno zaradi suma po korupciji. Še vedno pa podpiram njen program. Kar se zakonov tiče, bi jih nekaj morda res lahko prepisali, vendar program je še vedno potrebem. Slovenija recimo je zaradi svoje geografske lege izrazito tranzitna dežela, veliko bolj kot avstrija, zato bi morali v prvi vrsti poskrbeti za ustrezno infrastrukturo, ki bi lahko v proračun prinašala ogromno kapitala s strani tujih "obiskovalcev". Po drugi strani smo lesno zelo bogata država, pa ne samo to, celo kvaliteta lesa je zelo visoka. Vendar z njim ravnamo skrajno neodgovorno. Že v teh dveh panogah, ki sem jih naštel, torej infrastruktura in lesna industrija, se skriva blizu 100.000 delovnih mest in novih priložnosti. Stranka, ki tega ne upošteva ali pa o tem ne želi nič slišati je zaspala, ali pa ima druge interese. Pa še bi se našla področja, kjer lahko Slovenijo močno poženemo v tek. Vendar potrebujemo politiko, ki bo znala prisluhniti in politiko, ki bo imela interes ter znanje. Sam pa veš, da se z JJ ne da nič dogovarjati, razen tistega kar sam predlaga in tako kot to on predlaga. Dialoga z SDS ni. Interesa in znanja pa tudi ne. Oz. če se že kje najde kanček znanja, se ta zaradi drugačnega interesa stranke ne izrazi tako kot bi se moral. In to je zelo velik problem naše politike.
Kornfleks
22. 01. 2013 10.52
-2
daf3, še to: Jaz se takoj pridružim tvojemu bregu, če boste pokazali dober program, za katerim bo stalo znanje in ljudje, ki bi ga znali realizirati, ter stranka, ki tega zaradi lastnih interesov ne bo zatirala. Sam politično nikoli nisem bil vkopan v določeno stranko ali opcijo, ki bi jo nato preko vseh meja in preko vsakega razuma podpiral. Vedno prisluhnem programu ter ocenim, kaj bi po mojem mnenju bilo za Slovenijo najboljše. In tako potem tudi glasujem na volitvah. Zato ni prav, da me obsodiš kot apriori "rdečkarja" ali "komunajzarja" ali bilokaj drugega, kar nakazuje na nestrpnost iz preteklosti, saj vedno gledam naprej. Zgodovina je zame samo vir znanja o napakah, na katerih bi se morali kaj naučiti ne pa smernica za linč v sedanjosti ali prihodnosti. Časi komunizma so že davno minili.
kawboy
22. 01. 2013 09.54
+1
Ja ker se dela vse kontra že pri vrhu, potem ni čudno, da tudi sistem oziroma pristojne državne institucije delajo kontra, zato tudi v praksi ni nič učinkovito ter uspešno. Slabi vzgledi vlečejo, ker se vrag skriva v podrobnostih.
24vohomurckov
22. 01. 2013 09.47
+3
Izdaje. Na proslavi v Dražgošah je Zoran Janković spet držal pod roko Janeza Stanovnika, ta pa je tri dni pozneje od predsednika Pahorja pisno zahteval, naj predlaga odstop Janše in Jankovića/pozar/ pomenljivo,kene............vse ima rok trajanja.......
pgdpgd
22. 01. 2013 09.43
+5
V tem božjem parlamentu nihče ne dela kar bi moral. Vse glih kontra,same spletke in zarote,podtikanja eden drugemu in reševanje riti drug drugemu. zakone se pa sprejema po hitrem postopku in na koncu sploh ne vedo,kaj so sprejeli. samo ,da je statistika na koncu,da so nekaj delal.
acim
22. 01. 2013 09.35
+2
Najboljša rešitev je da nov AVNOJ kupi od Hrvaške Goli otok za potrebe vseh bivših jugoslovanskih republik,vsaj na 99 let in da se stvari premaknejo naprej.
MICLA
22. 01. 2013 09.34
+1
tale virant sploh ne ve kaj hoče je navadni dvoličnež sam je prvi začel goljufati in prejemati nadomestilo pa čeprav je zraven zalužil še 100,000€ sedaj se pa dela nekega poštenjaka takega imeti za partnerja v koaliciji je zelo nevarno in on te bo prvi izdal in ti zasadil nož b hbet zato če so ostali politiki kolikor toliko razumni se ga odkrižajte čim prej pea isto velja za žerjava in rjavca čim dalje od njih in upam da SLOVENCI to vidijo pri sledečih volitvah posebno rjavca in viranta .
Izbrisani38
22. 01. 2013 09.32
+3
Ste slišal da klovnesa Alenka Bratušek nima nič denarja! Revca ma samo ene 10.000 evrov pa 1/2 malega stanovanja in en star avto. Finančna strokovnjakinja, da.
purjakolt
22. 01. 2013 09.57
+10
Sicer nisem nikakršna privrženka Alenke, ampak če živiš pošteno (ona si verjetno drugje več privošči, otroci ...) imaš težko kaj več denarja. Naj Zoki razloži od kod njemu 14 milijonov eur????
mixmax
22. 01. 2013 09.25
+6
Verodostojnost trojčka je zamegljena. Janković mora odstopiti kot župan. Tam je leglo njegove korupcije. Stranko pa naj Janković vodi kakor hoče. Kot zamrznjen ali pečen pingvin.