Tujina

Avstralski premier: Pozicijo črnih skrinjic poznamo na nekaj kilometrov natančno

Sydney, 11. 04. 2014 07.13 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Kot kaže, so ekipe, ki v južnem Indijskem oceanu iščejo črne skrinjice pogrešanega boeinga 777, tik pred tem, da jih najdejo. Avstralski premier namreč pravi, da so njihovo lokacijo zožili na nekaj kilometrov.

Iskanje letala Malaysia Airlines
Iskanje letala Malaysia Airlines FOTO: Reuters

"Verjamemo, da lokacijo črnih skrinjic poznamo na nekaj kilometrov natančno," je na Kitajskem dejal avstralski premier Tony Abbott, kar pomeni, da naj bi bili iskalci snemalnih naprav na boeingu 777, ki je z 239 ljudmi na krovu izginil 8. marca, tik pred tem, da jih najdejo.

"Vendar zelo dobra določitev lokacije ni enako kot dvig razbitin iz globine okoli 4,5 kilometra globoko v morju, niti ne pomeni odgovora na vprašanje, kaj se je zgodilo," je še dodal Abbott.

Abbottova izjava je prišla le dan potem, ko so iskalci območje iskanja skrčili le na četrtino velikosti področja, na katerem so iskali šele pred nekaj dnevi. In po tem, ko so ugotovili, da v četrtek zaznan signal ne pripada črnim skrinjicam letala.

Stroški iskanja letala naj bi medtem že presegli stroške iskanja leta 2009 strmoglavljenega letala družbe Air France. Takrat je preiskava stala okoli 115 milijonov evrov, čeprav so razbitine letala našli že dan po strmoglavljenju. Večina stroškov je tako nastala po določitvi kraja strmoglavljenja, da so črne skrinjice in razbitine dvignili z morskega dna, so potrebovali 2 leti.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (43)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Praškovarit
12. 04. 2014 10.29
????????????????? pa kje ste vi???? signali niso od črnih skrinjic!
Milan LUKI?
11. 04. 2014 23.13
mislim da nebo nič od tega nič nebojo najdli,signali bojo izginili
Praškovarit
12. 04. 2014 10.29
DJ Suzuki
11. 04. 2014 14.20
-1
Ker pritisk in s tem vzgon narašča z globino, kvečjemu živo srebro potone do kilometra in pol. Ali trdiš, da Malaysia izdeluje letala, težja od živega srebra?
lolipoly
11. 04. 2014 18.09
+0
Vsa Malejziska trditve so bila napacna, ker nimajo zadost tehnike za kaj takega!
KungFuPanda
12. 04. 2014 17.33
+2
DJ Suzuki, zadnje čase smo vsi fiziki in kemiki, kajne? Samo v osnovni in srednji šoli sta bila pa ta predmeta vsem bedna... Naj te popravim: vzgon ni odvisen od tlaka ampak od gostote tekočine. Gostota se sicer z globino veča zaradi stiskanja tekočine pod pritiskom (ta je po grobi oceni na 4500 metrih globine okoli 450 barov, v resnici je verjetno malo več zaradi slanosti morja), vendar je ta efekt v vodi zanemarljiv, ker je stiskanje vode skoraj zanemarljivo. Tako da gostota vode na tej globini ne bi smela preseči 1,5 kg/L (v resnici je verjetno pod 1,20, vendar se mi zdaj ne da računat). Gostota aluminija je okoli 2,5 kg/L, kar je še vedno znatno več, tako, da potone na dno. Gostota živega srebra je še več: 13,5 kg/L, tako, da mora potonit. Ne vem, od kod tebi informacija, da potone do samo določene globine.
korosec_SLO
11. 04. 2014 12.04
+1
Perth, 11. aprila - Avstralski iskalci pogrešanega malezijskega letala so sporočili, da signali, ki so jih dobivali doslej, najverjetneje niso signali od črnih skrinjic letala. To je pokazala akustična analiza signalov, je v Perthu sporočil koordinator iskalne akcije v Indijskem oceanu Angus Houston.
Praškovarit
11. 04. 2014 22.22
+2
vse mi je jasno, ampak zakaj ne povejo čigavi signali so bili potem?????????????
JellyFishBeky
11. 04. 2014 11.50
Zdaj pa že mene tudi zanima, kje je to letalo.:)
Mr.Somebody
11. 04. 2014 11.16
+3
kako sploh lahko trdijo da je letalo tam, če pa niti ene razbitine še niso najdl? Čist vedno do zdej so na površje prplavale razbitine letal tuki pa niti ena...
lolipoly
11. 04. 2014 18.05
Morda se je letalo v celoti potopilo, tako kot je bilo namenjeno, da se nic ne najde,
Praškovarit
11. 04. 2014 22.22
+2
ja, možno da se je, sam kje?? očitno tle ne kjer iščejo
HooplaToopla
11. 04. 2014 11.08
+0
Vedno bolj čudno je vse skupaj. Tole mi vse bolj smrdi na 'Stargate'. In ne bi dvakrat rekel, da ne gre spet za kak umazan trik 'Goauldov' ali 'Wraithov' ... Vsekakor bi kapitanom ladij na območju svetoval največjo možno previdnost ....
Mr.Somebody
11. 04. 2014 11.12
+1
ANKETAR
11. 04. 2014 11.05
+4
Pravkar je bilo na radiu, da so iskalci potrdili (po akusitcni obdelavi posnetkov), da zvoki niso iz crnih skrinjic. Zdaj pa ne vem kdo zamuja s posodobitvijo novic?
Praškovarit
11. 04. 2014 11.13
+0
no sej jz že skoz govorim, da to niso skrinjice
Lion_57
11. 04. 2014 11.02
+7
STAVIM, DA TEGA LETALA IN SKRINJIC NIKOLI NEBODO NAŠLI!!!!!!!
Andrej Lenar?i? 1
11. 04. 2014 10.57
+3
Za začetek bi ne bilo napak, če bi maherji znali skrinjici opremiti z airbagom, ki si se napihnil, čim pride škatla v stik z vodo.
Grega77
11. 04. 2014 10.32
+6
In kaj so signali ki ne pripadajo skrinjicam?
Mr.Somebody
11. 04. 2014 11.12
+5
ochi
11. 04. 2014 10.26
+1
kdaj ugasnjejo signali na črnih skrinjicah? jaz mislim, da je lokacija že davno določena, seveda pa bodo v vlogi dobrega podjetnika počakali, da signal potihne, da bodo še malo na "ku-ku" iskali še par mesecev in par sto milijonov dalje.
Majkl Najt
11. 04. 2014 10.20
+2
ne vem zakaj, sam se ful veselim da ju najdejo... bom komaj cakal air crash investigation :)
Praškovarit
11. 04. 2014 11.15
+2
Majkl Najt
11. 04. 2014 11.27
expertq100
11. 04. 2014 10.16
+5
Če bi zožili območje iskanja na 100 metrov, skrinjic ne bodo našli, še manj letala a ne zaradi velikosti in globine oceana,, preprosto, letala ni tam!!!
Praškovarit
11. 04. 2014 11.15
+2
se strinjam. ne vem iz koga se norca delajo. strokovnjaki pa taki, da ne ločijo signala skrinjic od drugih signalov. potem pa naj povejo kaj so slišali
.jest
11. 04. 2014 22.18
Takšni strokovnjaki ne bi ločili niti Avsenikov od Cece.
Mismosprememba
11. 04. 2014 09.48
+7
To letalo so zanalašč strmoglavili,ne rabiš biti nek genij.Globalna korporacijska,fašistična mafija.Letalo je letelo popolnoma nasprotno začrtane smeri,iz radarjev je izginilo-kako je to mogoče.Vojaški sateliti ne najdejo razbitine.Vojaški in civilni radarji ne zaznajo da potniško letalo leti v nasprotno smer.Črne skrinjice 30 dni odajajo signal.Skrinjice se nahajajo v najbolj zakotnem delu sveta 5km pod vodo.Ni nobenih plavajočih nepotopljivih stvari.Lepo vas prosim za koga nas imajo.Nevarnost pa je da postanete kolateralna škoda zaradi nekih interesov ....
Komendator
11. 04. 2014 09.50
-2
Ne rabiš biti nek genij, da ugotoviš da te partnerica vara! Tako sumljivo se obnaša! Imam prav? :)
Dakota 100
11. 04. 2014 09.48
+2
Hudič ga jevzel pa ga ne da nazaj.
Vse strokovnjak
11. 04. 2014 09.27
+0
In spet naj glodam to oguljeno kost? Jaz sem LAČEN dobrih in pomembnih novic!
slayer2
11. 04. 2014 09.16
+2
Nič od tega,samo zavajajo,da imate novinarji kaj pisat,poleg tega pa še napihnete vso stvar na 10x!!!
113113
11. 04. 2014 09.15
+1
Signal je od marsovcev....Film že snemajo(nadaljevanko)?
Praškovarit
11. 04. 2014 08.32
+14
ni bil signal od črnih skrinjic?? ja čigav pa je potem bil????? potem tud ostali signali niso 100%.......že skoz govorim, da letala ni tm
Komendator
11. 04. 2014 08.59
-3
Ti že veš! Žejni smo tvojih svežih informacij!