Slovenija

Ali smo lahko podjetniki tudi brez poslovnega računa?

Ljubljana, 19. 02. 2013 18.09 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V Sloveniji je v tem trenutku 76.000 samostojnih podjetnikov. Zaplete pa se pri vprašanju, ali morajo omenjeni podjetniki imeti poslovni račun ali pa le ločen račun. Mesečni stroški vodenja poslovnega računa namreč niso zanemarljivi.

V Sloveniji je v tem trenutku 76.000 samostojnih podjetnikov. Zaplete pa se pri vprašanju, ali morajo omenjeni podjetniki imeti poslovni račun ali pa le ločen račun. Mesečni stroški vodenja poslovnega računa namreč niso zanemarljivi.

  • MERCATOR zivalice
  • ŽAN
  • ŽIGA
  • ROK
  • VESNA
  • SAŠA
  • BRUNO
  • LIZA

KOMENTARJI (22)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ubuntu
22. 02. 2013 14.34
+3
Nikjer v zakonu ne pise, da mora sp imeti poslovni racun, vendar banke nocejo odpreti racuna na naziv s.p., ce ni ''poslovni''. Torej, BANKE izsiljujejo tukaj, noben drug.
jfk007
21. 02. 2013 13.27
+1
osnovni problem je v tem, da je vse več fiktivnih SPjev ker novinarske hiše (PopTV, Delo, Dnevnik, tudi RTV) silijo zaposlene novinarje da namesto pogodbe o zaposlitvi odprejo s.p. in "delajo preko s.p." Gre za zlorabo prava s strani delodajalcev v "soglasju" z delavci, ki so pravnoformalno s.p.ji. S.p. in poslovni račun nista v osnovi namenjena prejemanju plače premaskirane v kvazi "plačilo po pogodbi" ampak resnim podjetnikom. Novinarjem svetujem, da najprej NOVINARSKO razčistijo pred svojim pragom, to je zakaj jih vse novinarskle hiše izkoriščajo in silijo v odpiranje s.p.? To je glavna afera, pogoltni bančniki so le stranski produkt, saj pravim firmam itak zaračunavajo manj za vodenje računov in transakcije --- slab položaj in neorganiziranost delavcev - "kvazi-s.p."jev pa izkoriščajo do konca. Challenge accepted?
24vohomurckov
20. 02. 2013 12.14
+4
...če ste elitni kakor podjetnik,politik in drugo plemstvo...imate lahko računov kuker čte,in kastelce v davčnih oazah,pa vas nihče niti pipnil ne bo...za vse navadne ,ki komaj životarijo,morajo računi biti transparentni in dosegljivi v manj kot sekundi!!...
wingspan15
20. 02. 2013 10.49
+2
Pri Sp je komot lahko samo en račun. Sicer pa mora biti vsak strošek, ki ga podjetje prikaže kot strošek,pokrit z računom. Tako, da ne bi smelo biti problema pri tem, saj je računica zelo enostavna.
Ramzess
20. 02. 2013 10.48
+1
Ravno sedaj nekaj mučkajo okoli s.p. jev in otežujejo pogoje, baje bodo celo zvišali davke, spet jih bo veliko padlo.
wingspan15
20. 02. 2013 10.49
+2
Geslo naše države je reveža ožeti do golih kosti.
sodnik16
20. 02. 2013 07.42
+4
Seveda smo lahko brez poslovnega računa, važno je da imaš poštni predal !!!!!
attack
19. 02. 2013 21.30
+4
A ima RKC poslovni račun...? Ima in nima, pa še vedno posluje, celo z milionskimi ciframi:) ma kšna so to vprašanja. Ne rabmo ga . če ga cerkev sporedno šiba zakwa bi ga mi imel ?
attack
19. 02. 2013 21.34
+2
mi smo res 2 polarna družba v vsem pa tudi v davčnih pravilih, kar lahko eni nemoteno počno na vpogled vsem, drug za to sodno odgovarjajo. " polarni v politki, 2 polarni v gospodarstvu, 2 polarni v bistvu:):)kdo smo sploh mi Slovenci?
novaroza
20. 02. 2013 16.27
+1
tega, kdo smo mi Slovenci, še ni uspelo nikomur znanstveno dokazati in razložiti. Smo svetovni fenomen, mogoče celo kozmični fenomen. Našo genetsko zasnovo bi lahko uporabili za rajo nove dobe. Tlačiš, tlačiš, kradeš, za.jebava.š, ponižuješ.....pa se ne zgodi čisto nič. Mal hude krvi v glavnem za šankom ali pred TV, na ulici vse miroljubno in pevsko razpoloženo, z rožicami in prijaznim nasmeškom. Vam pravim, da smo fenomen. Čas je, da se zbudimo iz teh sanj. Realnost je kruta, zdaj nam bojo zaračunavali še omrežnino pri vodi(kolegica je dobila položnico za 78eu na mesec za omrežnino, pol je pa še poraba???), deževnico, ki je od "boga"dana, dodatek na obnovljive vire (do zdaj je bilo sonce zastonj??), me zanima, kaj bodo naredili, ko se bojo spomnili, da bi nam zaračunavali še zrak, ki ga dihamo, pa kdo ne bo imel keša....A ga bodo kar fental al kaj.
Marjan Štimec
19. 02. 2013 20.45
+6
Gledano s strani države je važno samo ali plača davke. Če pa nima poslovnega računa je davek težko plačevati, razlika pri stroških je 100% in več. Bankirji se pa smejijo in nas imajo za norce.
sosoa
19. 02. 2013 20.37
+1
Če si podjetnik, bodi pravi podjetnik in ne kar tako nekaj. Zelo težko je za nas računovodje knjižiti zasebne bančne izpiske, ko ne veš, kaj je za poslovno rabo, kaj je zasebno .... da ne govorim o tem, da te nekdo še debelo pogleda, ko mu rečeš, da mora v računovodstvo prinesti bančne izpiske. Na srečo si potem večina podjetnikov uredi ločen TRR; Zato imamo po eni strani tudi veliko raje stranke, ki so d.o.o. kot pa s.p. Torej ločen račun ni dober le za banke, ampak tudi za računovodje!!!!
pankration
19. 02. 2013 21.39
+0
Ne jamraj preveč. Sem imel eno računovodkinjo, ki je naročila naj prinesem to pa ono pa tretje pa četrto in nato računala 100€ da je to poslala naprej. Pa sem jo poslal v 3 p.m.. Najleše je, ko samo račun za storitev izpišete pa, da podjetniki vse drugo sami storijo.
Ramzess
20. 02. 2013 10.46
+1
Računovodstvo, ki to je, si izpiske priskrbi samo, nenazadnje ji stranke dajo pooblastila za to.
Bruhalnica24
19. 02. 2013 20.32
+6
Ampak jasnega odgovora pa ni...
designbiro
19. 02. 2013 20.21
-2
Pomembno bi bilo samo to, da bi moral imeti podjetnik toliko in toliko imetja. Če ne, ne more biti podjetnik. Ko enkrat zafrkne, ni več možnosti za novo podjetje. Ne vem, kaj zadržuje naš državni zbor ? Če bi pošteno gledali na gospodarstvo, bi to uzakonili.
sosoa
19. 02. 2013 20.39
+2
Se strinjam, moralo bi biti veliko bolj strogo!!!
Ramzess
20. 02. 2013 10.48
Ravno sedaj nekaj mučkajo okoli s.p. jev in otežujejo pogoje, baje bodo celo zvišali davke, spet jih bo veliko padlo.
Dejan Zajebancije
19. 02. 2013 20.15
+14
keri nat3g. Direktorju banke se je kar videlo, kako laže! Nič več dela ni za enega malega s.p.ja, ki izda pet računov na mesec! Preštejte, koliko transakcij imate na svojem osebnem računu vsak mesec. Samo da bi služili, banda p0kvarjena bančniška!
MihaK77
06. 03. 2013 20.18
Se strinjam, že itak so plačani po transakciji torej zakaj potem še večji strošek vodenja računa. In ker so stroški po transakciji za podjetnike tudi višji, me res zanima, koliko več dela je s podjetniškimi nakazili kot z osebnimi. Sploh pa vsi plačujemo preko interneta, se pravi, da bankam še migniti ni treba, da se transakcija izvede. Naj rajši več zaračunajo raznim bakicam, ki jim stojijo pred okencem, ker z njim pa je res več dela.
nanodelec
19. 02. 2013 19.45
+6
Impresivna številka, kam pa izginejo rezultati?
Gone4eveer
19. 02. 2013 19.24
+1
Včasih se je takim reklo šeftarji..