Gospodarstvo

Agrokor Mercatorja ne more kupiti po nižji ceni

Ljubljana, 05. 10. 2013 18.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Agrokor bo moral pri prevzemu več kot polovičnega deleža Mercatorja plačati dogovorjenih 120 evrov na delnico in to kljub temu, da trenutna tržna cena znaša 81 evrov za delnico. Od nakupa lahko odstopi, a le pod določenimi pogoji.

Mercator - 7
Mercator - 7 FOTO: Miro Majcen

Po priporu glavnega Agrokorjevega lobista v Sloveniji Tomaža Lovšeta, pridržanju šefa NLB Janka Medje, ki se je zato izločil iz postopka prodaje Mercatorja, in objavi prisluhov Lovšetu, se stopnjujejo ugibanja, ali bomo najboljšega soseda, ki zaposluje preki 12.000 ljudi in je močno zadolženo, sploh prodali ali ne. Mercator še nikoli ni bil tako malo vreden kot je danes, cena delnice je le še 81 evrov, a v hrvaškem Agrokorju tajkuna Ivice Todorića, ki ima pri nas ogromno zelo angažiranih lobistov, zatrjujejo, da bodo za delnico plačali 120 evrov, kot je bilo dogovorjeno. In ni mogoče, da bi lahko s pogodbo določeno ceno kaj spremenili, tudi če bi Agrokor to morebiti želel.

"Agrokor upošteva obveznosti iz pogodbe za nakup 53 odstotkov odstotkov delnic. To pomeni, da bo plačal polno ponujeno ceno 120 evrov na delnico po končni sklenitvi pogodbe. Ta bo zaključena v najkrajšem možnem času, saj postopek poteka po predvidenem načrtu," so zapisali.

Vse, kar Hrvati lahko naredijo je, da enostransko odstopijo od pogodbe, če bi na primer odkrili kaj zelo slabega, česar do zdaj niso vedeli, ali pa da Mercatorju morda ne uspe reprogramirati posojil. Vendar pa bi morali v tem primeru plačati dogovorjene penale. Enako sta zatrdila tudi dva največja prodajalca, NLB in Skupina Pivovarna Laško.

Po drugi strani pa bo imel Agrokor precej težav pri zbiranju denarja za naskok na Mercator. Vprašane je, če mu bo sploh uspelo zbrati denar, ki ga potrebuje za nakup. Agrokor ima namreč že brez tega prevzema ogromno dolgov, zato naj bi tokrat nakup izpeljali z dokapitalizacijo, ne dodatno zadolžitvijo. Kdaj naj bi bilo izpeljano to povečanje kapitala, v kolikšnem znesku in kdo bo dal koliko denarja v tem trenutku ni povsem jasno, a v Agrokorju zagotavljajo, da bo tudi to pravočasno urejeno, prodajalci pa jim očitno verjamejo.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (65)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Uporabnik113189
07. 10. 2013 07.00
+4
Visoka zadolženost Mercatorja ni nobena težava..Tudi druge trgovske verige so zadolžene, pa niso noben problem..Resna težava je uhajanje podatkov, dostop do podatkov s strani Agrokorja, mafijske naveze lastnikov in izbiranje vodstva, ki nima polne opravilne sposobnosti..
nicknamenamenick
07. 10. 2013 10.05
-1
Mislim, da se vsi strinjamo s tabo. Tudi pri drugih ni bilo nobenega problema. Istrabenz, Interevropa, Droga Kolinska, Tuš, Pivovarna Laško, Trimo,..., eh, ne da se mi jih več naštevati, saj jih vsi poznamo. Aja, a zadolženost bank tudi šteješ sem, he he?
Uporabnik113189
07. 10. 2013 10.12
+1
Žane12
06. 10. 2013 11.46
+7
Upam da odstopijo... Vsaj mercator naj nam pustiijo...
bublika
06. 10. 2013 11.54
+22
Da ga bomo lajhko državljani kot že v nekaterih drugih podjetjih dokapitalizirali ali kako drugače finančno pomagali. Če je Mercator toliko dolžan, je treba ugotoviti kdo ga je zadolžil in kdo je odgovoren za tako stanje v Mercatorju. Odgovorne v poduk ostalim pa najstrožje kaznovati. A to se žal ne more zgoditi pri nas....
tao3
06. 10. 2013 12.30
+12
bublika ... kaj pa praviš na to, da ga kupi Tajkun, ki je 6x več dolžan kot Mercator ... ki ne plačuje dobaviteljev in ki bo kmalu bankrotiral ... Kaj pa to? Prodaja za vsako ceno? NE!
tao3
06. 10. 2013 10.16
+12
Nekateri slovenski ekonomisti tako živčno navijajo za prodaje ... nimajo nič od tega? A bi vi živčno navijali za prodajo parcele enega X tipa, če nebi imeli nič od tega? Mastni denarji se podmazujejo in ROP TISOČLETJA je v ozadju ... Očitno edino policija še ni čisto podkupljena, ker so lopova Lovšeta dobili s prisluhi z Godlman Sachs - kako bodo razgrabili slovenske firme ...
tao3
06. 10. 2013 10.13
+26
Goldman Sachs - lobira, plačuje mastne provizije slovenskim ljudem na položajih. Policija ujela prisluhe, Alexander Dibelius - Lovše ... pogovarjajo se KAKO BODO RAZPARALI SLOVENIJI TREBUH! Erste Bank - Hrvaški - kupil Diners, Tajkun Todorovič - Unicredit - kupil Mercator ... Deutsche Telekom ne bo direktno kupil Telekoma Slovenije - ampak PAZITE - Telekom Slovenije bo kupila Hrvaška podružnica Deutsche Telekoma ... ZAKAJ ŽE? Spomnite se, kaj je še držalo od tega kaj smo se dogovorili s Hrvati ... Spomnite se prodaje Lek-a ... ob prodaji sta Lek in Krka zaposlovala približno isto ljudi ... po prodaji Lek-a tujcem in nekaj letih poslovanja je v Krki zaposlenih 7x več ljudi in ima največji dobiček v Republiki Slovenij --- pa kljub temu, da je državna firma! Niso firme krive ampak podkupljeni lopovi, ki hočejo vse privatizirat!
Uporabnik113189
07. 10. 2013 06.57
+3
Goldman Sachs je bila največja finančna prevara na svetu, potem pa ko so se jim pridružili še Merrill Lynch (ki so še za mnogokratnike hujši), je to mafija, s katero nihče pameten noče imeti opravka. Res mi ni jasno zakaj v Sloveniji nismo sposobni poiskati koga ali firmo v svetu, kjer so vsaj za silo pošteni?
tao3
07. 10. 2013 08.17
+2
Klasik: ker talajo dobre podkupnine ... in velike, velike provizije so v igri ...
POŠTENO JEBENO
06. 10. 2013 07.56
+6
Ja kaj a še ni prodano-kupljeno ???? Pa sej že več k pol leta o tem goflajo......So očitno mal težji časi za goljufanje in jim negra kot v starih dobrih časih.......
498983
06. 10. 2013 02.15
+14
Ta zgodba smrdi pri repu.
Miha Akoja
05. 10. 2013 22.34
+18
Agrokor ne sme kupiti Mercatorja, vsi ki govorite o tem da je mercator zapufan za miljardo ste narobe obveščeni, točna številka je letos padla pod miljardo, ob tem pozabljate da ima Mercator nepremičnine v lasti katerih vrednost je preko miljarde evrov, to so podatki ki so javni in točni.. če bi imel mercator večje terjatve kot sredstva bodisi na računu bodisi kot nepremičnine bi šel v stečaj... in to kar piše nickname je navadno zavajanje, vsaj to kar piše da ne more odplačevati obresti itd.. Bi pa veliko raje videl da se proda Belgijcem ki so vsaj za moje pojme imeli boljši načrt ko bi prevzeli mercator kot pa agrokor.. to kar si napisal o mesu ti bom pa nekaj povedal, naj delajo kontrolo vsak dan po trgovinah pa me zanima če boš še kupoval v eurospinu, hoferju, lidli.. Mercator ima precej boljšo kvaliteto kot omenjeni trgovci.. ti pa povem iz lastnih izkušenj da ko je prišla inšpekcija nazadnje k nam v mercator, so prišli v času ko je bila največja gužva, bila sva 2 na celmu oddelku.. in verjemi da inšpekcija ne gleda pod prste kar je prav, ampak marsikatera napaka ki jo napišejo je predvsem zaradi pomanjkanja kadra oz zaposlenih..
vezuv_
05. 10. 2013 22.52
-9
Eh Miha glede mesa ti povem pa takole: meso v času roka uporabe je zaudarjalo (sem kupila), hrenovke v času roka uporabe so bile neuporabne - so smrdele, da sem kozlala. v jogurtu sem našla plesen, v skuti je bila plesen, skuto sem dala trgovki v roke in ji pokazala - vse navedeno je bilo pri izdelkih katere rok uporabe NI BIL PRED IZTEKOM!!!! Tako, da ne bluzi mi !! glede kvalitete mesa.
Dr. Vseved
05. 10. 2013 22.55
+0
A veš kolikokrat večji je Hofer pd Mercatorja? Ne govori v tri dni..
nicknamenamenick
05. 10. 2013 23.01
+7
Glede na to, da si kot je razvidno iz Mercatorja, moje mnenje ne jemlji kot osebno kritiko zaposlenih. Vsaj tistih ne, ki delajo kot trgovci in za stanje v firmi niso nič krivi. Za meso je pač rezultat bil tak kot je. Seveda ni to krivda trgovk, ampak je to sistemski problem v Mercatorju. Sistemski problem, ker je Mercator že pred časom obvestil svoje zaposlene, da ne smejo na svojih dopisih več navajati standarda ISO 22000 (t.j. certifikat varnega ravnanja s hrano), ker ga nimajo več, to ti najbrž pove vse. Če ne bi videl sprintanega dopisa na lastne oči, tudi jaz ne bi verjel. In zaradi takšnih odločitev vodstva nastajajo takšni rezultati. Glede dolgov: ja, res je Toni sporočil, da je dolgove zmanjšal za cca 150 mio (če se ne motim), ampak zadnja uradna ciftra poleti je bila 1,2 miljarde, pa še več kot pol milijarde neporavnanih obveznosti do dobaviteljev. To so bili podatki, dani s strani nadzornega sveta. In če se je dolg končno začel zmanjševati, hvala bogu. Ampak za moratorij na odplačevanje dolgov pa ponavadi prosiš samo v enem primeru - ko le tega ne moreš več odplačevati. In ta moratorij je bil že enkrat podaljšan, sedaj velja do konca tega leta. Likvidnostni problemi torej so. Veš, z vrednostmi nepremičnin je pa takole. Tudi za tvojo hišo lahko meniš, da je vredna milijon, a če trg prizna vrednost te hiše le pol milijona, je to prava vrednost hiše. In, spomni se še propadle monetizacije. In zapisov po časopisih. Za isti nabor objektov se je navajala cifra 1,5 milijarde obetane kupnine. Nato milijarda. Nato pol milijarde. Nato še manj, vse do končnega propada prodaje. Torej prava vrednost nepremičnin ni vrednost, za katero prodajaš, ampak vrednost, za katero najdeš kupca. Ponavljam, če ga najdeš. Zaenkrat kupcev za Mercatorjeve nepremičnine ni.
Miha Akoja
05. 10. 2013 23.07
+3
Poslušej isto se je men zgodil pr piškotih z smetano, k so smrdeli k sm kupu v enem izmed diskontov, meso je bilo tudi že vizualno sumljivo, da o svežem programu sadja ne govorim, ne grem kupit nikamor kot le v mercator oziroma špar.. lej vse to se dogaja povsod, se pa da za razliko od drugih trgovcem zmenit, ali za vračilo denarjo ali menjavao izdelka, bodisi tudi doborpis itd.. je pa tudi ena stvar ki jo je nazadnje povedala mi ena izmed glavnih delavk v mlekarni celea in zelene doline, to pa je da ljudje kopujete jogurte in jih poleti ko je vzunaj zelo vroče, ne pospravljate na hladno dovolj hitro.. tako da del krivde je moda tudi na tvoji strani če si slučajno ko si vzela jogurt iz police pa si tja do doma se ustavla še na kaki kavi al pa pustila v avtu in se ti lahk pokvari. pa ne mislim branit, pač seveda je možno da se kaj pokvari, hvala bogu da se.. če bi vse sadje bilo vedno lepo, jogurti in mleko pa se nikoli ne bi skisalo bi vsaj meni bilo čudno,, ker najbrž bi vsebovalo precej konzervansec, aditivov itd..
Miha Akoja
05. 10. 2013 23.15
-1
nicknamenamenick se deloma strinjam s tabo, edino mislim da obveznosti do dobaviteljev so vključeni v to številko? Morda pa se motim, mislim da točne številke trenutno vedo le v upravi ter agrokorju, ki tudi če ne prevzame mercatorja, ga bo s tem močno oslabil, ker so pustili vpogled v poslovanje, vpogled v knjige itd.. Sam si želim prodaje nekemu stabilnemu lastniku.. kar se tiče kreditov mislim da je še vedno opcija reprogram kredita, kar je tudi pogoj da agrokor prevzame družbo mercator.. Kar se nepremičnin tiče je problem le v tem da le te padajo oz vrednost danes ni ista kot je bila 5 let nazaj, strinjam se da trg postavi ceno, je pa bila zadnja cenitev nepremičnin ocenjana na okoli miljardo evrov, za ceno na današni dan pa res ne vem.. In pa kupcev tako kot si napisal za te mercatorjeve nepremičnine, vsaj večino res ni.. Je pa treba povedati da tudi za druge nepremičnine kupcev ni, ker ni denarja v tej državi, tujci pa trenutno ne vidijo interesa vlagati v nekaj kar propada.
nicknamenamenick
05. 10. 2013 23.36
+3
MIha, žal je cifra o dobaviteljih pravilna. In ni vsebovana v dolgu bankam. Ampak saj to ni toliko važno. Cifra je velika. Stabilen lastnik, praviš? Absolutno. Ampak mislim, da je situacija sledeča: tako Agrokor, kakor Mercator sta oba posamično premajhna za kakšnega resnejšega prevzemnika. In mislim, da je načrt, ki ga ima Ivica, sledeči: kupiti Mercator, oddvojiti dejavnost trgovine in proizvodnje (to bo konec koncev od njega zahtevala tudi Komisija EU), nato pa združeno trgovsko podjetje Agrocator ali kakršnokoli bo že novo ime, prodati resnemu tujemu trgovcu. Zakaj? S tem bo veliki tuji trgovec imel interes kupiti velikega regijskega trgovca, s katerim bo resnično lahko mešal štrene ostalim po Balkanu, pa še po Bolgariji, Romuniji, Albaniji, ... Kjer je ponekod Mercatorju že podletelo. In če si iz Mercatorja, boš najbrž tudi vedel, zakaj je spodletelo... Oziroma, kakšni interesi so se skrivali z t.i. velikim investiranjem (beri odlivanjem denarja) v nekatere države... Če bo Agrokor kupil Mercator in ga čez cca dve leti prodal recimo Carrefourju, mislim da si vsi v Mercatorju lahko le obliznete prste. Verjemi, Ivica nima interesa se ukvarjati z trgovino, ker po vstopu Hrvaške v EU ni več takšnega dobička v tej panogi. Tudi Miškovič je odprodal še pravočasno svoje trgovine Delhaizu. Samo še najemnino zaračunava. Mislim, da ima tudi Ivica takšen načrt. Ohraniti proizvodnjo ter pobirati poleg še najemnine za trgovske prostore od tujega trgovca, ki bo od njega kupil združeni trgovinski del.
zims
06. 10. 2013 08.22
+0
Miha ne nakladi v kolikor napišem resnico v Mercator-ju bo admin takoj izbrisu .Zoki je Mercator spravu na kolena nakoncu bomo Mercator reševali tisti ki plačujemo davke pokopana trgovska družba VERJAMI MI
negro
06. 10. 2013 20.19
-1
Kar zadeva ocenjevanja vrednosti, bi morali najprej pogledati na kakšen način so bile ocenjene. Ker je to lahko vse zelo relativno. In to tisti, ki se s tem ukvarjajo dobro vedo.
ART 1
05. 10. 2013 22.25
+8
V vsem tem času bi se lahko že kaj naučili od Avstricov, za piko na i ga bomo pa prodal tajkunu...
nicknamenamenick
05. 10. 2013 20.49
+4
Da ne boste vsi skupaj preveč pametni: Mercator ima milijardo pufa do bank (katerim ne more odplačevati niti več obresti), več kot pol milijarde neporavnanih obveznosti do dobaviteljev, velik delež novejših nepremičnin ima prodanih bankam po sistemu see&lease back, vse kar je bilo odprtega novejšega v zadnjih nekaj letih, pa ima zgolj v najemu, v lasti so mu ostale zgolj še stare, razpadajoče trgovine, ki jih nihče ne želi kupiti. Hofer in Lidl gradita svoje nepremičnine. Spar tudi, le da to poteka preko njegove hčerinske družbe, ki pa je zopet v 100% lasti Spara. Mimogrede, ste že kdaj slišali za firme Aspiag iz Švice oziroma SES-Spar European Shopping Centers iz Avstrije? Ja, Spar res posluje v najetih objektih, ampak te prostore pravzaprav najema kar od samega sebe. In ne, Mercator ne najema prostorov tako kot Spar. Žal. In tu je velika razlika med njima. Mercator najema prostore od raznoraznih wannabe podjetnikov (tipa Ročnik in podobni). Ergo, Spar plačuje najemnino samemu sebi in si s tem zmanjšuje svojo davčno osnovo (na osnovi celotne skupine seveda), Mercator pa plačuje najmenino nekomu tretjemu in od tega nima nič. Zakaj je Mercator torej vedno bolj v buli, Spar pa ne? Pa še ena razlika je med vsemi njimi, he he. V Mercatorjevem največjem in najbolj uglednem trgovskem centru, v Hipermarketu Šiški, po nedavno objavljeni raziskavi prodajajo najslabše sveže mleto meso med vsemi testiranimi trgovinami. Pristalo je celo na zadnjem mestu, kar pa je še bolj sramotno, bolj kakovostno mleto sveže meso od Mercatorjevega je bilo celo na policah Lidla, Hoferja in celo Eurospina. Ja, slej ko prej se pozna, če se Toni namesto posla raje ukvarja z drugimi stvarmi, he he...
negro
05. 10. 2013 20.59
-5
Se pravi Špar lepo goljufa državo, če si z lastnimi objekti znižuje davčno osnovo. Primer za DURS. Z vsem spoštovanjem do Špara, ker vem, da je drugače dobra družba. Malo takih.
nicknamenamenick
05. 10. 2013 21.06
+0
Žal narobe razumeš. Davki se že lepo plačujejo, ampak najemnina ne gre nekemu tujemu najemodajalcu, pač pa plačuješ svoji firmi, ki ti oddaja. Ne poznaš nobene firme d.d., ki ima v svoji lasti razne firmice d.o.o., ki od nje najemajo poslovne prostore? To ni nič nelegalnega, ampak samo pametno razmišljanje podjetij. Vsaka od firmic se namreč lahko ukvarja z čisto svojim poslom, in ima svoj račun, a je v npr. 100% lasti krovnega d.d.-ja. Enostavno.
negro
05. 10. 2013 21.18
+1
nicknamenamenick
05. 10. 2013 21.24
+2
Ne vidim problema v temu. Reciva da si ustanovitelj/lastnik d.d.- ja, ki razpolaga z npr. petimi objekti, ki jih oddajaš na trgu. Torej si za to med drugim tudi registriran. In se odločiš, ker ti gre dobro, da se boš začel ukvarjati npr. tudi z prodajo računalnikov. Ustanoviš firmo tipka d.o.o. Ker rabi vsaka firma imeti svoj poslovni prostor, ga kot pametni podjetnik ne boš iskal drugje, če pa veš, da imaš v enem izmed svojih objektov prazno npr. celo pritličje. Ergo, direktor tipke d.o.o. sklene zato najemno pogodbo z tvojim d.d.-jem za najem teh prostorov in ne pri sosedovemu Lojzetu, ki tudi oddaja nepremičnine. Najmenina torej ostane v hiši, davki pa plačani. In Lojze z dolgim nosom... Ampak, kar je glavno, najemnina pri tipki d.o.o.-ju gre v njen strošek... Tudi Mercator je pred leti sanjal o tem. Da bo ustanovil svojo nepremičninsko družbo, ki bo upravljala z vsemi njegovimi nepremičninami. In pobiral najemnine. In od tega lepo živel. Veliko se je pisalo o tem. In veliki načrti so bili opisovani. Ker pa so bili fantički preveč pogoltni, so razmišljali, zakaj pa ne bi nepremičnine prodali hkrati še enemu od nepremičninskih skladov, govorili so o angležih, ... Poleg ene velike kupnine bi tako prejemali še vsak mesec najemnine! Ja, ampak fantički so pozabili, da ko enkrat svoje nepremičnine prodaš, jih ne moreš več oddajati... No, nadaljevanje te zgodbe in njen današnji končni rezultat pa itak veš.
negro
06. 10. 2013 20.05
negro
05. 10. 2013 20.39
+1
A za njih ne velja Z-Pre, ki pravi, da morajo prevzemniki sredstva deponirat vnaprej pri KDD ali kako bi zdaj kar manj plačali (kaj imamo mi v tej državi dve plati zakonov?) za Merkator? Sploh pa kdo dovoli, da se tako dolgo zavlačuje s prevzemom in, da curljajo na dan interni podatki o vrednosti! Smisel prodaje je koliko je nekdo voljan plačati, ne koliko bo razkril v podjetju. Oz. smrdi po insajderstvu. Nobeno podjetje v svetu še ni bilo nikoli plačano realno, vedno na koncu ugotovijo, da so bile ocene precenjene, mi bi pa talali zaradi korupcije!
?\?~
05. 10. 2013 20.33
+14
še zastonj ga bomo ponujali, pa ga noben ne bo hoto........kaj se je zgodilo z NLB - na vladi LEVAKI - ko želijo Belgijci odkupiti, tulijo o nacionalnem interesu, pa zlatnini, srebrnini in ne vem kaj še.......in od te propagande je ostalo "blato" (dr....ek), ki ga bomo plačali REVEŽI!!!......in isto se bo zgodilo z Mercatorjem!!!!
tao3
06. 10. 2013 10.04
+2
Še dobro, da je Mercator prodal Ivan Janez Majer Janša Šrotu in Bavčarju pod mizo, tako da se sedaj o tem pogovarjamo, drugače se sploh nebi ... Toliko o levakih ... Ko je Zoran šel iz Mercatorja je bil Mercator na višku moči ... Pa ne zagovarjam Zorana, oba z Ivanom Janezem Majerjem Janšo sta lopova in bosta imela taka okna kot Hilda!
DarthMalgus
05. 10. 2013 20.28
+7
Hehehe.....najbolj uspešna trgovina pri nas....samo poglejte kaj nam servirajo, kaj nam Janković daje na krožnik....
PATRIOT.SI
05. 10. 2013 20.30
+14
Ne podpiram Jankovića ampak tole je pa Janševo maslo ko je naredil prenos Mercatorjevih delnic na Istrabenz in pa Laško, sledili so pa tajkunski prevzemi teh dveh firm.
cifur
06. 10. 2013 08.12
+10
ce bi zadevo poznal do obist potem bi vedel da je jankovic hotel prevzeti mercator v stilu,bavcarja,srota,kordeza ...................le izslo se mu ni po nacrtih osebno sem pa mnenja da mercator trenutno potrebuje sposobno vodstvo,malo strpnosti s strani bank pocistiti razne lenuhe ki samo vlecejo placo ter v vsakem primeru mora ostati slovenski
Red_Power
05. 10. 2013 20.27
+6
UPAM DA JIM NE BO USPELO!!!
zelenica
05. 10. 2013 20.21
+19
janković naj vrne kar je od merkatorja pobasu pa je merkator brez pufa
PATRIOT.SI
05. 10. 2013 20.19
+9
Se je malo zaštrikal Todorović, bo pa lepo penale plačal. Še dobro da se mu ga ni prodalo po ceni 240 evrov pred slabimi tremi leti, to bi bili šele problemi danes ko ne bi bil sposoben odplačevati kredit.Mercatorje naj ostane v slovenskih rokah, dolg pa naj se prenese na slabo banko.
?\?~
05. 10. 2013 20.22
+29
japajada.......zarubit premoženje vsem, ki so se okoristili z Merkatorjem........SLABO BANKO PLAČAMO MI IN JAZ NITI POD RAZNO NE MISLIM PLAČEVAT PUFOV TAJKUNOV (JANKOVIĆA)!!!!!!
PATRIOT.SI
05. 10. 2013 20.26
-1
Spet si bojevita :) Saj dolgoročno bo svoj delež dolga Mercator že sam odplačal.
?\?~
05. 10. 2013 20.30
+6
daj malo spremljaj medije....pa ne POP......na kredite ima moratorij, ker jih ni sposoben odplačevat......Merkatore je v veliki buli.....negativni!!!
PATRIOT.SI
05. 10. 2013 20.32
+9
Mercator sam jih že je, samo lastniki jih niso, torej Laško in pa Istrabenz zaradi tajkunskih prevzemov, tu je še solastnik Nlb ki je te kredite dajal.
?\?~
05. 10. 2013 20.34
+6
večinski lastniki so banke in ne Laško-Istrabenz....pa še nekaj tudi JANKOVIĆ JE IMEL TAJKUNSKI PREVZEM MERCATORJA!!!
PATRIOT.SI
05. 10. 2013 20.35
+1
Ni res, Janković je imel namero tretjinskega prevzema skupaj z zaposlenimi, torej ne bi imel večinskege deleža in s tem ne bi postal lastnik, ne?
windmaster
05. 10. 2013 20.43
+2
Zato pa je tako pri nas kot je. Važno da firma ostane v naših rokah pa če ob tem celo državo hudir vzame. Da bi pa kakega zahodnega, dobrega kupca našli, pa bože ne daj.
negro
05. 10. 2013 20.57
+1
Kadar lastnik prevzame podjetje z zaposlenimi ima tolikšno pogajalsko moč, da se vam sanja ne, ker se bo vsak zbal za službo in prodal nje!!
MaunelNeuer
05. 10. 2013 20.12
+15
ma vso državo bojo prodali prek,leta banda
?\?~
05. 10. 2013 20.12
+17
POP ne zavajajte - ne more kupiti po nižji ceni, če ne odstopi od ponudbe.....KAJ PA ČE ODSTOPI????.....pa še nekaj....na POP nikoli v zadevi Mercator ne poročate o zadolženosti.......Mercatore je zadolžen za 1 milijardo eur - na kredite ima moratorij, ker jih ni sposoben odplačevat.......ja, tak je to.....KJER JE ZOKI, TAMO SO PUFI!!!!......ne smete, ali nočete poročat o tem vidiku????
Avtomatik4
05. 10. 2013 20.40
+2
saj piše, da je Mercator močno zadolžen in še nikoli ni bila tako malo vreden kot danes. je treba kašen prispevek tudi prebrati.
Verbena
05. 10. 2013 19.53
+9
Kako so že tečni s tem Mercatorjem.Saj že več ne vem kolikokrat so ga že prodajali.Lumpi.Kaj ko bi dali zraven še naš parlament gratis z vsemi poslanci.
gula
05. 10. 2013 19.44
+3
Spet manever reševanja nacionalnega interesa. Le kdaj bo tega konec ?
jožagolikoža
05. 10. 2013 19.43
+14
zoki podobno kot bavčar in drugi tajkuni izčrpali in prodali
tao3
06. 10. 2013 10.07
+3
Še dobro, da je Mercator prodal Ivan Janez Majer Janša Šrotu in Bavčarju pod mizo, tako da se sedaj o tem pogovarjamo, drugače se sploh nebi ... Toliko o levakih ... Ko je Zoran šel iz Mercatorja je bil Mercator na višku moči ... Pa ne zagovarjam Zorana, oba z Ivanom Janezem Majerjem Janšo sta lopova in bosta imela taka okna kot Hilda!