Slovenija

FOTO: Nalet štirih tovornih vozil je za več ur povzročil zastoj na štajerski avtocesti

Celje, 15. 05. 2013 15.07 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na avtocesti pred priključkom Slovenske Konjice se je zgodila prometna nesreča. V naletu štirih tovornih vozil je bila ena oseba lažje poškodovana. Zaradi trka je bil zaprt vozni pas pred cestninsko postajo Tepanje, zato je nastal zastoj. Na ljubljanski severni obvoznici pa je trčilo pet osebnih vozil.

Na štajerski avtocesti pred priključkom Slovenske Konjice v smeri Maribora je zaradi prometne nesreče gost promet z zastoji. Tiskovna predstavnica Policijske uprave Celje Milena Trbulin je povedala, da je bila v naletu štirih tovornih vozil ena oseba lažje poškodovana.

Po podatkih prometnoinformacijskega centra za državne ceste je bil zaradi omenjene prometne nesreče zaprt vozni pas pred cestninsko postajo Tepanje proti Mariboru. Ker je bila avtocesta prej tukaj zaprta, je za nekaj ur nastal zastoj, proti večeru pa je promet stekel normalno.

Na ljubljanski obvoznici nalet petih osebnih vozil

Okoli 15.30 pa je počilo na severni ljubljanski obvoznici pred priključkom Nove Jarše v smeri Zadobrove. Po podatkih prometnoinformacijskega centra je bilo v naletu udeleženih pet osebnih vozil. Gasilci GB Ljubljana so zavarovali kraj dogodka in počistili iztekle motorne tekočine. V nesreči se je poškodovala ena oseba, ki so jo reševalci prepeljali v bolnišnico.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (108)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Krompir991
19. 05. 2013 19.05
+1
Pa da se še jaz malo vključim v debato. Vsi nekaj kritizirate varnostno razdaljo. Drži, potrebno je imeti 2 sekundi varnostne razdalje, ampak zdaj mi pa nekaj drugega povejte: če je moj tovornjak hitrejši od tovornjaka pred mano, za recimo 4-5 km/h, ali je boljše, da mu grem ''za rit'' in ga prehitim, ali pa je boljše, da ga začnem prehitevati že recimo 100m prej in ga prehitevam par deset kilometrov in naredim za sabo par kilometrov zastoja?!
mikeTHEbike
16. 05. 2013 10.59
+5
Tovornjaki so veliki, šoferji pa cool!!!!!!!!!!!!!
Meco
16. 05. 2013 10.31
+10
Edina razlika med vami in vozniki tovornjakov je, da ko oni storijo napako je takoj zraven novinarski kartel in so že na tnalu. Ko naredite napako vi po pisarnah in drugih delovnih mestih pa ste z rdečico na obrazu lepo tiho.
bossanoga
16. 05. 2013 09.18
+6
Darsovci in policija pa ne delajo v takih primerih NIČ. Bil sem 900 m pred dogodkom. Lokalni izvoz Tepanje je bil odprt, prehitevalni pas je bil VOZEN in prost, ampak ga ni bilo enega pametnega, ki bi usmeril osebne avtomobile po prehitevalnem pasu na lokalni izvoz in na staro cesto proti Mariboru. Delavec DARS na cestninski postaji mi je po telefonu TRIKRAT zatdril, da je izvoz Tepanje(Konjice) odprt, ampak nismo mogli naprej, ker so se nekateri darsovci in policaji sprehajali z metri po prehitevalnem pasu. Nihče pa ni očitno niti pomislil, da bi poleg špraciranja po AC še kaj naredil. In ko so končno sprostili promet, so naredili samo to, da so postavili stožce in usmerili prometni tok na prehitevalni pas mimo kraja nezgode - kateri je bil ves čas prost-, nato pa smo se odpeljali mimo, darsovci so pa čistili vozišče na nasprotni strani tovornjakov, to je na prvem delu izvoznega pasu. Ko smo prišli mimo tovornjakov, je bil seveda izvoz Tepanje (konjice) popolnoma prost. Ampak zaradi NESPOSOBNOSTI ali LENOBE je promet osebnih vozil stal 2 (DVE) uri.
H2OH
16. 05. 2013 07.59
+1
Nalet....saj ni čudno, ko pa jih gledam te tovornjakarje na avtocesti, ki vozijo pri 90-100km/h z 1m varnostne razdalje...
bossanoga
16. 05. 2013 09.21
-6
Ja, pa da ne bi kdo preveč čudno gledal- voznik Tuševega tovornjaka (ta, ki se je zaletel v tretjega) je vozil v lesenih COKLAH!!!!!!
DeycoSI
16. 05. 2013 09.49
+1
Ka je s tabo? Kako to veš in kaj je s tem narobe? Ne nabijaj v prazno, *!
Mile91
16. 05. 2013 10.37
+0
Kaj je s tem narobe? To ni primerna obutev za vožnjo, nimaš občutka pa še zatika ti se lahko med pedale itd.
brank1
16. 05. 2013 06.07
-3
Ta naša agencija za varnost prometa bo sigurno ugotovila da je vzrok alkohol. Na Štajerskem ga je nekaj že v zraku in ne moreš imeti 0.0.
ggzz
16. 05. 2013 07.34
+0
ne, ne, teli bodo odkrili, da je Janša kriv....
soba666
15. 05. 2013 22.43
+2
Misija, ti nisi glih dihtig, kdo ti je kriv, če ne veš koliko ton vozi in kakšna je njegova zavorna pot, če mu vzameš prednost, lahko bi takoj šel na skrajni levi pas in ga ne bi oviral, drugače bi on imel tovor za vratom, ti pa tvoj kos rje; vidiš tu je problem, NE OBVLADAŠ
gozdar1
16. 05. 2013 07.13
-3
Kamioni imajo drugačno zasnovo zavornega sistema (zrak)..kar je glaven vzrok za daljšo zavorno pot...
opazovalec_
16. 05. 2013 07.33
+4
Ja zraven zraka pa še motorna zavora, retarder, intarder, ABS, ... Gozdar si že slišal za gibalno količino?
gozdar1
16. 05. 2013 07.41
+0
Jup pa za zavorno silo tudi..ali pa trdiš da ima Fičko krajšo zavorno pot kot BMW.
opazovalec_
16. 05. 2013 08.19
+3
Zaradi zraka ni zavorna sila oz. zavorni učinek nič manjši, glede na to, da lahko v vsakem primeru zaviraš do meje zdrsa koles.
gozdar1
16. 05. 2013 08.32
+1
Tega nihče ne trdi vendar pa taksne zavore potrebujejo del sekunde da začnejo delovat...
tarmac
15. 05. 2013 22.30
+10
vsi ste pametni kaj bi blo treba z tovornjaki na vlak pa nevem ka še vse...če tovornjakov nebi blo bi mi vsi kar tanko piskali...
maijster
16. 05. 2013 07.20
.itak,da je načrt že leta za tovorna vozila od lendave do kopra na vlak,kar bi razbreeemenilo AC,ter varnost bi bila dost večija,da negovorim o uničenju cest,onesaževanju okolja,...
opazovalec_
16. 05. 2013 07.35
+3
Če kdo sanja o vlakih, lahko kar osebni avto zamenja za vlak, je tudi opcija. Me zanima, koliko prednosti si bo obetal z vlakom. Saj pa tovorni promet ni panoramska vožnja 2 dni čez slovenijo.
Misija1
15. 05. 2013 22.12
-12
veliak vecina tovornjakarjev je katastrofa. Izvzeti so tuji, saj tile ocitno se edini pazijo, ker se bojijo v tujini narediti nesreco. Moje videnje pac, glede na to da sem dnevno na cesti s kombijem. En zanimiv pripetljaj se mi je zgodil, ko sem se pred meseci vkljuceval s svojim podhranjenim kombijem (skupaj s tezkim tovorom) na avtocesto. Edini v vidnem polju je bil tovornjak ki je bil vsaj dobrih 500 metrov za vkljcuevalnim pasom na avtocesti. In ker pri mojem kombiju pac traja da pricijazim na 110 kmh, mi tale tovornjakar lepo prihiti BREZ ZMANJSANJA HITROSTI za rit, kljub temu da sem ze vozil cca. 90 kmh. Mi blenda in ne vem kaj se vse. Mi le uspe potegnit do 110kmh (vec pa zal kombi ne gre, ker je povisan in veter ze dela svoje). Talent se kr za ritjo, trobi, blenda, jaz pa lepo parkrat po bremzi narahlo. In me nato zacne prehitevat, za seboj naredi sigurno najman kilometrsko kolono (bil je breg). Nato pa ocitno razjarjen zacne umikat na desni pas kljub temu, da me se ni prehitel. Jaz nisem mogel verjeti. Talent mi je pocohal celo desno stran in zlomil desno ogledalo. Poklicem policijo, itak ga potem par 10 km za tam ustavijo in je fasal fino kazen (posnele so ga celo kamere pred cestnino, ob tem dejanju). Ampak kaj mi je rekel policist, ko sem mu pvoedal, da se vozim 110kmh po avtocesti - da je to dokaj nizka hitrost in da pa me nikakor tovornjak ne more prehitet, ce sem res vozil s to hitrostjo, ker da imajo VSI noter vgrajene BLOKADE. Jaz pa sem ga vprasal kako ej torej mozno, da me vsak dan prehiti na desetine tovornjakov, ko vozim med 100 in 110 kmh, vzadaj pa imajo vsi nalepke 80 in 90 (se pravi max. hitrost bi morala biti 90khm). In me je debelo gledal. Vsak dan isto! No s tujci je drugace, ampak slovenski tovornjakarji si mislijo, da so glavni na cesti!
Draža
15. 05. 2013 22.58
+11
ježika21
16. 05. 2013 00.41
+15
ni mi jasno kako ti je počohal DESNO stran in zlomil DESNO OGLEDALO če te je prehiteval??????? pa števec si daj porihtat če ti kaže 110 še ne pomeni da je to tvoja hitrost
comandante3
16. 05. 2013 01.08
+2
salabajzros
16. 05. 2013 02.36
+3
dohtar mu nebo pomagal...,naj gre k mesarj...
opazovalec_
16. 05. 2013 07.08
+8
Misija glede na napisano boljše, da greš obnovit CPP in kakšna ura vožnje bi tudi pomagala..
manh8
16. 05. 2013 12.55
+1
ni ti teba nalagat na kombi dve tone ker imaš nosiolnost maximum 900-1000 kg če imaš povišan kombi.Najprej pri sebi pošlihtaj glavo pol pa se razpiš
Misija1
16. 05. 2013 22.30
+1
@ el-komandante1: Levo stran sem mislil, normalno! Stevec dela vec kot vredu, problem so tovornjakarji z magneti, ki jih lepo montirajo noter in tako divjajo po avtocestah, pa tudi tahografe lepo iznicijo ;) @manh8: No, zdaj lahko debatirama celi dan kdo je tu smesko, ampak fantic, ocitno ne ves da je nosilnost tovornega vozila (kombija), 1,5 tone. Toliko vozim jaz. Z 108 konji moci, preprosto ne morem it hitreje kot 110, morda 120 kmh. Tovornjaki pa NE SMEJO peljat vec kot 90kmh, vecina celo do maksimalno 80kmh. Malce precekiraj nalepke vzadaj, pa bos videl!
soba666
15. 05. 2013 22.09
+5
še dobro, da ne vemo iz katerih držav so tile šoferji oz. šleperji, ker koliko jaz vem, naši slo kamioni pridno plačujejo oz. si kruh služijo na zahodu, vsaj pametni delodajalci se več ne pečajo z slo neplačniki oz. špedicijami; ja pridejo v domače kraje, ko je konec tedna, če, in ti pridno plačujejo cestnine na Češkem, ... v Švico pa tudi ne gredo na avtovlak, edino Avstrija ima neke variante, Turki pa v luki Koper menjavajo kontejnerje tako, da ne gredo po več mesecev domov, kar pa se policije tiče, brez skrbi so zelo previdni, delovni teden, vikend pauze - vse se vidi na kartici, oz. dovoljenju za licenco, ki jo morajo obnavljati vsako leto; s tem, da od D LKW policije dobi več informacij in navodil, kot od naše; bi pa vsakemu privoščila, da gre na kako furo v Romunijo, lepo doživetje, aja max. dovoljena hitrost je 90 km na AC, več ali manj delajo zgago osebni, bodite pozorni, ko se vključujete na AC
jozo46
16. 05. 2013 06.05
+4
trafficexpert
15. 05. 2013 21.20
+42
vozniki, ki vozijo robo po trgovinah (v tem primeru tuš, pa že pred časom je njihov tovornjak bil udeležen v naletu) morajo zgodaj zjutraj na pot, sami nalagajo, razlagajo, večkrat na dan,....so zelo obremenjeni!!!!.....vmes na AC berejo papirje (med vožnjo), itd.......ker gre za profesionalne voznike, bi od njih pričakoval največjo pozornost na cesti, ampak pritiski delodajalca so pač večji in povezani z delovnim mestom......
civitasstain@gmail.com
15. 05. 2013 21.53
-15
Profesionalni vozniki? Vozniki tovornjakov, ki še niso nikol slišal za varnostno razdaljo in zavorno pot, pa naj bi bili profesionalci?
V46R
15. 05. 2013 22.11
+18
daj ne bot pametn k nimaš pojma ,kaj je tovornjak še manj pa da bi ga po 10-12 ur na dan vozil nakladal razkladal itd
cool_B
15. 05. 2013 23.00
+7
no, kar se varnostnih razdalj tiče, ne rabiš bit poklicni voznik, da opaziš, da jih 90% tovornjakarjev na AC nima. Če se ne moreš na AC varno vključiti med dva tovornjaka, je razdalja vsekakor premala-velika večina jih pa vozi na tempomatih in 5-10metrov razdalje po AC...in ko prvi nenadoma zavre...no, sej se vidi na slikah kaj sledi.
salabajzros
16. 05. 2013 02.38
+0
zakaj se pa moras vkljuciti med dva tovornjaka...,malo bol pocas ,pa pejt za tovornjak....
just_nina
16. 05. 2013 07.48
-1
Zgleda same kamionđije med nami... vsi pametni, vozjo pa tko, da bog pomagi! Kaj maš pa za vozt 10-12 ur!?
JEZNI_JAGER
16. 05. 2013 09.20
+5
@just_nina: Sprašuješ se kaj imaš za vozit 10-12 ur. To je še malo, verjami. Vem kaj govorim, ker sem tudi sam bil v teh vodah (hvala bogu nič več) - start ob 00:30 zjutraj, nakladanje in gas do prve stranke na drugem koncu Slovenije. Ko sem razložil zadnjo stranko (spet na čisto drugem koncu Slovenije), je bila ura že preko 15:00 (popoldan!) in me šef mirne duše pokliče in nažene nalagat dodatno furo (če zavrnem, se ve kaj sledi). Končam nekje okoli 18:00. In to 6x tedensko. In vse to samo zaradi vas, potrošnikov (ker je pač v nekem marketu zmanjkalo akcijske robe...) Še kakšno vprašanje?
just_nina
16. 05. 2013 16.34
Dragi moj Jezni_Jager: Kot si že dobil nasvet od tedybear-a bi bilo morda pametno take stvari prijaviti na inšpekcijo. Če si tiho, pomeni, da tako obnašanje toleriraš, zato pa delodajalec dela tako. Druga stvar, ki me pa moti je pa ta, da si zdej mene vrgel med potrošnike... a ti pa nisi? A ti si vzameš iz kamijona? Ne gre za nas potrošnike, pač pa za požrtne trgovce. Ja?
Tomozuki
15. 05. 2013 21.16
+1
Mene pa nekaj zanima; nekaj ljudi tukaj mi je že zadnjič zatrjevalo, da imajo kamijonarji vgrajeno avtomatsko zaviranje in da vožnja drug drugemu v zavetrju/za ritjo ni problem... torej?
eosss.slo
15. 05. 2013 21.33
+1
slovenianight
15. 05. 2013 21.45
+9
to obstaja, vendar še vedno kot dodatna oprema, ki jo nihče ne nabavi
Mile91
16. 05. 2013 10.41
+1
govora je o radarskem tempomatu, ki sam zmanjšuje hitrost in zaznava oviro pred vozilom, je že nekaj let kot dodatna oprema, sam bo še nekaj časa preteklo da bo to serijsko vsepovsod
esimovec123
15. 05. 2013 20.30
+12
kabino kr pol metra prestavilo nazaj
Maxster
15. 05. 2013 20.37
+7
hvala bogu,da ima novejši avto in mu varnost to omogoča. Si predstavljaš,da je imel starejši avto, kjer se kabina nebi podala nazaj? bi bil sploščen in verjetno bi naslovnica teme bila malce drugačna kot je
12345cenzurirani54321
15. 05. 2013 20.14
-21
Kaj pa mislijo ti kamionarji, saj so vsi pijani in bi jim bilo treba zapleniti kamione in robo /za državni proračun/... Skoraj tako citiram sedanja dva odmevna funkcionarja na državnih jaslih...ZAVOD za varnost /njegovo socialno varnost. Drugi pametnjakovič pa je imel strašansko smolo, ko mu je pijani voznik poškodoval otroka in seveda sedaj videva vse voznike kot pijance ki jih je treba zapreti in avtomobile zarubiti. Krivi so politiki...bla,bla,bla, poglejte šefa NPU kako veselo je končal. Vsa naša politika je polna uspešnih alkimistov, ki so IZ ZLATA NAREDILI DREK.
maijster
15. 05. 2013 19.57
+25
........ma vsak delaovni dan sem na relaciji MB-LJ in LJ-MB,pa povem da si vozniki kamijonov vozijo za ritjo na tesno,tako da ko nek divjak z osebnim vozilom pripelje 180 na uro se nemoreš prej umakniti dokler ne prehitiš zadnje tovorno vozilo,med tem pa te ta divjak potiska,blenda,......*
dr.dare
15. 05. 2013 20.21
+7
jaz takemu stopim po bremzi... če je sreča ga ob bremzanju vrže pod tovornjak!
borisl1
15. 05. 2013 21.26
+10
enako... sicer imam dovolj pod havbo da dovolj hitro prehitim, ampak ko vidim kakega prepotentneža ki se ti prinese od zadaj kot raketa(čeprav že voziš nad omejitvijo) pa po možnosti še trobi kot nor, samo parkrat rahlo pobožam bremzo toliko da se mu malo vroča pamet ohladi. sicer so tovornjakarji tudi včasih pravi bizgeci. pride v hrib pa gre prehitevat drug tovornjak, potem pa se 5 km vozita eden ob drugem...
civitasstain@gmail.com
15. 05. 2013 21.56
+0
Majster. 180 kmh na uro na slovenski AC, Take divjake lahka na prste prešteješ! Hvala Bogu!
V46R
15. 05. 2013 22.21
+5
boris a si pametn ,a ti ves ,da s praznim tovornjakom najlažje , in najhitreje drugega polnega prehitiš v klanec,in kaj te to moti ,pojdi pa pol ure prej na pot
cool_B
15. 05. 2013 23.03
+3
prepotentnežem na levem pasu se ne bremza...varneje je parkrat zadnjo meglenko prižgat, sploh če je pozicionirana v sklopu zadnjih luči in ne ločeno... ;)
Hugh_Mungus
16. 05. 2013 01.25
+6
Kolk dela si delate :) Se umakneš in maš mir. Če se ne moreš, pač pelješ dalje dokler ne dobiš prilike, da takega spustiš mimo, pa naj blenda če mu paše...
salabajzros
16. 05. 2013 02.42
-2
maijster 15.05.2013 19:57:18 ........ma vsak delaovni dan sem na relaciji MB-LJ in LJ-MB,pa povem da si vozniki kamijonov vozijo za ritjo na tesno,tako da ko nek divjak z osebnim vozilom pripelje 180 na uro se nemoreš prej umakniti dokler ne prehitiš zadnje tovorno vozilo,med tem pa te ta divjak potiska,blenda,......* zakaj ti pa blenda pametnjakovic,kaj mislis no...itak nic ne mislis,ker drugace nebi neumnosti pisal in kaj je se slabse...,neumnosti tudi pocnes..
maijster
16. 05. 2013 07.23
+1
.maro-preberi še enkrat moj komentar,si verjetno eden divjakov,ki niso za nacesto,drugače bi razumel moj zapis,.............
H2OH
16. 05. 2013 08.05
+1
...saj...za tiste, ki bi se radi peljali več kot 130km/h imamo letalski promet! :)
kurva2
15. 05. 2013 18.38
+31
Tretji pas manjka....
12345cenzurirani54321
15. 05. 2013 20.15
+5
Neznamsipomagat
15. 05. 2013 18.23
+30
iščem preprosto navadno punco, lahko se oblači kot fant sploh ni panike, ne rabi ličil, tko no preprosto
FH540
15. 05. 2013 19.57
+9
civitasstain@gmail.com
15. 05. 2013 21.59
+0
Vlada. kaj pa ima to tu veze, če si nesposoben eno punco dobit?
ena44
15. 05. 2013 18.20
+2
kamione bi blo treba dat na vlak in bi bil problem rešen. Itak jih pa malo upošteva varnostno razdaljo, z užitkom se prehitevajo med seboj, po možnosti v kakšnem klancu, ko ostali lahko vozimo po voznem pasu, med vožnjo telefonarijo, gledajo filme...Tukaj varnostne razdalje sigurno ni bilo!!!!
memori
15. 05. 2013 18.25
-33
Kak pa to zgleda ko daš kamione na vlak? Daj pojasni dosti ljudi to zanima.
ferak
15. 05. 2013 18.32
+32
SIMPL KO PASULJ SAM MAL MORŠ VN IZ SVOJE VASI IT PA BOS VIDEL!
Gašper Klan?nik
15. 05. 2013 18.54
+14
Švica daje kamione na vlak. temu pravimo oprtni sistem in je zelo pogosta in sodobna zadeva v logistiki
maq1966
15. 05. 2013 19.02
+14
Oprtni vlak NI zelo pogosta in sodobna zadeva v logistiki. Ce bi bila zadeva OK, bi jih imeli povsod. Za tranzit preko Slovenije bi jih rabil par sto dnevno.
Rammstein...
15. 05. 2013 19.03
+17
Kamione na vlak??? Me prav zanima, če ti bo ta vlak pripeljal mleko do trgovine??? Po moje boš šel brez mleka domu, pa v jok in na drevo....
mrbungle
15. 05. 2013 19.36
+3
spet eni pametujete... ja, kamione v nekaterih državah dajejo na vlak, to so
mrbungle
15. 05. 2013 19.37
+10
kamioni, ki samo potujejo skozi državo, da pridejo do cilja v drugi državi. SAmo problem je, da se je Slovenija obvezala, ko je pridobila kredite za gradnjo avtocest s strani evropske banke, da država ne bo zaprla avtoceste tujim kamionarjem...
kosovarec
15. 05. 2013 20.18
+1
Oprtni sistem je prvi korak, da bi naše železnice zaživele in tranzit, ki je čedalje večji pa bi spraznil naše prenatrpane avto ceste. Posledično bi bila varnost na AC bistveno večja. Ker ti tovornjakarji, to je preutrujen narod in posledice lahko dnevno spremljamo na cesti. Tako pa na vlaku se spočijeta in to obvezno oba!! Oprtni sistem je v SLO možen in ne vidim razloga zakaj nebi zaživel. To bi lahko sedaj bila vržena rokavica "stručkotom" na prometnem ministerstvu.Seveda, če je tam sploh še kaj stroke???
12345cenzurirani54321
15. 05. 2013 20.19
+9
Predno bi naše železnice to natovorile bi banane že zgnile... Sicer pa, kdor se somni, imeli smo NOČNI SKOK, paradajz, paprike, lubenice iz Makedonije preko noči. Te makedonske paradajze pogrešam nameto teh toplogrednih špancev ali italijanov, ki so brez okusa. Mar bi še okus v flaškah poleg paradajza prodajali.
ZeleniPikec
15. 05. 2013 20.38
+3
Na vlak tiste kamione, ki gredo ČEZ Slovenijo. Logično da neujo dali tiste, ki vozijo hrano k nam. Je pa zelo veliko takih, samo prečkajo našo državo, pač zaradi geografskega položaja, ki ga mamo. Dajte malo študirat folk no! Plačujemo take cestnine, da te na rit vrže, a tovornjakarji nam ** ceste. Plus tega, denar za ceste namenjen gre bog ve kam.
Tomaž Smrekar
15. 05. 2013 20.46
+0
Zdaj me pa prav zanima katera drzava daje kamijone na vlak. Prevozu sem celo evropo podolgem in počez pa se nisem nikol peljal na vlaku. Nikjer NI PREPOVEDAN TRANZIT je pa vlak opcija prav tako kot trajekt
Rammstein...
16. 05. 2013 00.14
+3
Vlak v današjem času enostavno NI več opcija. V današnem času je vsak prevoz natempiran skoraj na minuto, ne na uro. Z vlakom se pa enostavno izgubi preveč časa. Zato se ga ne bi skoraj nihče posluževal. Tudi, če bi bil cenejši. Včasih je vozil odprti vlak iz Ljubljane do Salzburga. v Ljubljani si moral biti do 18h, Iz Salzburga pa si startal naslednji dan ob 7h zjutraj. To je 13 ur. Za isto razdaljo po avtocesti pa potrebuje današnji kamion 3.5 ure. Mislim, da je s tem vse povedano.
salabajzros
16. 05. 2013 02.45
+3
Ja in se bos pelu na vlaku iz Lj do Celja,pa das neki dol,pol pa spet vlak cakas do Zalca,pa spet.....ha,ha,ha
ena44
16. 05. 2013 06.48
+2
Če kdo ni razumel, sem pisala o tovornjakih, ki samo prečkajo Slovenijo. Logično je, da tisti, ki dostavljajo robo po Slovenije, ne morejo na vlak. Čudim se, kakšne bedarije pišete eni. S tem bi bile tudi ceste manj poškodovane, posledično bi bilo manj nesreč... Samo pomislite koliko vozniki avtomobilov ob registraciji zmečemo za ceste, da ne govorim še o vinjetah. Vozimo se pa po takih cestah, da sploh brezveze pisat o tem
opazovalec_
16. 05. 2013 07.27
+1
Janez z jezika si mi vzel, če pa kdo sanja o vlakih pa lahko kar osebni avto zamenja za vlak, je tudi opcija.
JohannTheTerrible
15. 05. 2013 18.17
-4
Slovnica cvek: Pisec članka ne razlikuje med pridevnikom in prislovom.
F12
15. 05. 2013 18.01
+20
varnostna razdalja? kaj je to?
memori
15. 05. 2013 18.16
+1
ena44
15. 05. 2013 18.21
+4
ja tud ko se zapelješ na cestninsko velja varnostna razdalja, a ni tako? Še veliko bolj previden moraš bit
memori
15. 05. 2013 18.27
+3
civitasstain@gmail.com
15. 05. 2013 22.08
Memori.Če se bi vozniki držal, ali pa poznal cestna pravila, nebi prišlo do naleta.! LOGO? Sedi ena!