Slovenija

Stranke o zapletu s Stepišnikom: Bratuškova naj udari po mizi in naredi red

Ljubljana, 19. 11. 2013 15.11 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Po novici, da se bo Emo Orodjarna prijavila na Spiritov razpis, kritike gospodarskega ministra Stanka Stepišnika ne pojenjajo. V SD opozarjajo, da gre že za drugi tovrstni zdrs v mandatu te vlade, v DL upajo, da bo Bratuškova udarila po mizi, v DeSUS pa, da bo Stepišnik odstopil.

Po novici, da se bo Emo Orodjarna, v kateri ima gospodarski minister Stanko Stepišnik posredno petodstotni delež, prijavila na Spiritov razpis, kritike na ministriv račun ne pojenjajo.

Bratuškova in Stepišnik se bosta sestala v sredo.

Prvak SD Igor Lukšič je opozoril, da si je aktualna koalicija za cilj zastavila visoke kriterije za delovanje ministrov in poslancev, a je na "drsalnici" zdrsnila že dvakrat – pred primerom Stepišnik se je namreč zgodil še primer imenovanja nekdanjega državnega sekretarja Gašparja Gašparja Mišiča na čelo Luke Koper. Oba sta člana Pozitivne Slovenije, je pristavil.

Od premierke Alenke Bratušek v tej luči pričakuje, da "začne vleči poteze". "Tisti, ki gre dvakrat na led ... v politiki to ni samo moralna kvalifikacija, težava, ampak velika napaka," je ocenil. V tej luči zgolj pogovor predsednice vlade z ministrom po njegovi oceni ne bo dovolj, temveč bi bilo treba rešitve za tovrstne zaplete iskati na ravni koalicije. "Nekateri ne razumejo, da je politika prostor, kjer se koncentrira zaupanje ljudi. Če ključni ljudje delajo na tem, da sejejo nezaupanje, potem ni šans, da bo imela cela vlada zaupanje ljudi. To bomo postavili na dnevni red," je še poudaril Lukšič.

Stranke od premierke Alenke Bratušek pričakujejo, da "začne vleči poteze".
Stranke od premierke Alenke Bratušek pričakujejo, da "začne vleči poteze". FOTO: Reuters

Virant: Bratuškova naj udari po mizi in naredi red

"Vsakdo se mora odločiti, ali bo minister za gospodarstvo ali bo prejemal subvencije ministrstva. To dvoje skupaj ne gre. Ne glede na to, ali to zakonodaja dopušča. Če to dopušča, je pomanjkljiva," je bil oster tudi predsednik DL Gregor Virant. Prepričan je, da se zgodba vleče predolgo, zato upa, da bo predsednica vlade "udarila po mizi in naredila red" oz. se s Stepišnikom čim prej pogovorila in to uredila.

Na vprašanje, ali bi moral Stepišnik odstopiti, je Virant odgovoril, da to prepušča Bratuškovi. Je pa po njegovem mnenju nesprejemljivo, da ohrani funkcijo in prejema subvencijo ministrstva za gospodarstvo.

Erjavec: Najbolje bi storil, če bi odstopil

Posredno sodelovanje ministra za gospodarstvo v razpisih ministrstva za gospodarstvo je za neokusno označil tudi prvi mož DeSUS Karl Erjavec. Strinja se, da mora premierka s Stepišnikom, ki bo "pod takšnim pritiskom javnosti težko nadaljeval svoje delo", opraviti pogovor in ukrepati.

Erjavec pa je hkrati menil, da bi Stepišnik "najbolje storil, če bi odstopil". Na vprašanje, ali tega ne bodo zahtevali kot koalicijski partnerji, je odgovoril, da je treba pustiti čas, da "predsednica opravi, kar mora opraviti". "Ne nazadnje je njena odgovornost, koga ima v vladni ekipi. Tudi če ne bo ukrepala, bo njena odgovornost s strani javnosti toliko močnejša," je dodal.

Interpelacije zoper Stepišnika ne pričakuje, saj bo minister po njegovi oceni prej sam sprejel odločitev. "Prvič se je že lahko zgodilo, da je podjetje, katerega solastnik je, kandidiralo na razpisih. A da se to drugič zgodi, ni več naključje," je sklenil.

Erjavec meni, da bi Stepišnik "najbolje storil, če bi odstopil".
Erjavec meni, da bi Stepišnik "najbolje storil, če bi odstopil". FOTO: Reuters

Direktor Emo Orodjarne: S pritiski na Stepišnika se nam dela škoda

Direktor družbe Emo Orodjarna Miran Šrot pa je poudaril, da se jim s pritiski na Stepišnika dela velika škoda. Pojasnil je, da se družba, ki je v solastništvu gospodarskega ministra, pripravlja na razpis, ki spada pod okrilje gospodarskega ministrstva. "Delamo na tem, da projekt prijavimo na razpis, rok se izteče 25. novembra. Na razpisu smo vsi enaki, mi delamo samo za izvoz, pripravljamo pa projekt, ki je razvojno naravnan in bo pripomogel k še večji konkurenčnosti našega podjetja," je poudaril. Vprašal se je, ali se morda druga podjetja bojijo njihove prijave, ker jih je strah konkurence. "Do ponedeljka, ko se bo iztekel rok, je sicer še nekaj časa," je dodal.

Bratuškova je v pogovoru za nacionalno televizijo dejala, da ji je Stepišnik zatrdil, da ne drži, da se bo družba Emo Orodjarna ponovno prijavila na razpis. Minister pa je v ponedeljek novinarjem najprej dejal, da se bo družba prijavila na razpis, nato pa, da še nič ni dokončno, saj rok za prijavo še ni potekel.

Družba Emo Orodjarna je že bila med uspešnimi kandidati za sofinanciranje prek javnega razpisa za spodbujanje tehnološko razvojnih projektov v letih 2013 in 2014. Družba bo v dveh letih na podlagi tega razpisa prejela skupno 348.500 evrov. Čeprav se je minister iz postopkov odločanja o dodelitvi sredstev izločil, je to sprožilo številna negodovanja.

V ponedeljek pa je v javnosti zakrožilo, da se namerava podjetje že v drugo potegovati za sredstva, ki jih podeljuje ministrstvo oz. njegova Javna agencija RS za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma (Spirit). Ta bo za mikro, mala, srednja in velika podjetja med letoma 2013 in 2015 namenila 30 milijonov evrov za spodbujanje razvoja novih produktov.

Emo Orodjarna je družba s 178 zaposlenimi, ki izdeluje orodje za preoblikovanje pločevine. Večino proizvodnje izvozi, in sicer na najzahtevnejše trge. Letni prihodki od prodaje presegajo devet milijonov evrov, leto 2012 pa je družba sklenila s 74.500 evri čistega dobička.

Stepišnik je solastnik Emo Orodjarne prek družbe Corda - Orodjarna, obe pa imata sedež na istem naslovu v Celju. Po podatkih Agencije za javnopravne evidence in storitve je Corda - Orodjarna v lasti 15 oseb, med njimi pa je Stepišnik z dobrimi petimi odstotki delnic največji lastnik.

Stepišnik je bil pred izvolitvijo za poslanca PS, to je v letih od 1984 do 2012, tudi direktor Emo Orodjarne. Z nastopom poslanske funkcije je direktorski stolček predal Šrotu, prav tako solastniku družbe Corda - Orodjarna.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (652)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Boschtjan Zupanchich
20. 11. 2013 18.46
Ja, edino kar bo tolkla bo po narodu : Tko kot ŽE zdaj !
Polly ß
20. 11. 2013 13.48
+1
Bratuškova bo udarila po narodu, ne pa po njenih ministrih, ki jih je tako lepo postavila. Njeni ministri so super! Ona jim zaupa in jim verjame, da delajo vse prav! Treba je narod je....oni so pa nedotakljivi. Samo, da so njeni!!!!! Stepišnika je potrebno skinit in naj gre v orodjarno, ko je tako super delavec!
Polly ß
20. 11. 2013 13.45
BRATUŠKOVA BO UDARILA PO NARODU, NE PA PO SVOJIH MAFIJAŠIH. Sedaj je važno vse drugo, kot njeni ministri! Narod mora našpukat, ne pa pajdaši!
Gaja Bobek
20. 11. 2013 10.35
+2
saj se ve, kdo je glavni..... kar šerif hoče, to je in pika, pa se vsi skupaj postavite na glavo, sploh pa - kaj se dogaja z obtožbami jj in zj? smo kar zaspali, kot zmeri.
NARAVNOODVAJALO
20. 11. 2013 09.29
+1
danes bo obdavčila sanje in uzakonila obljube-----. Bojan-F 19.11.2013 18:33:24 -1 2 3 Te obljube, ki je bila uzakonjena zgodaj poleti 2008, slovenska sodišča ne dovolijo razveljaviti, čeprav je Vlada g. Pahor Boruta to poiskusila........UZAKONJENA OBLJUBA?????????da ne delaš ti za frlinca in klanjškovo..........
NARAVNOODVAJALO
20. 11. 2013 09.37
+2
ZDAJ VEM ZAKAJ JANŠO PREGANJAJO,ZARADI OBLJUB-------ZGODAJ POLETI JE UZAKONIL OBLJUBE------ne moreš verjet,kako trpijo teli podporniki bratuškove
MARK AUREL
20. 11. 2013 09.09
+5
Takot pri Gašpar Gašpar Mišiču, tresla se gora, rodila se mič. Ali v vladi nimajo kriterijev po katerih se zbirajo kandidati z ustrezno izobrazbo. Nič ni čudno, da gre vse k hudiču če imaš pogrebika, ki upravlja z miljardami. Človek nima besed.
dule100
20. 11. 2013 08.25
+3
Nekdo, ki prepiše magisterij in program druge stranke proglasi za svojega se zgraža nad strankarskim kolegom !
zek
19. 11. 2013 21.28
+9
Še en veliki uspeh te nesposobne vlade kot je dejala g Bratovšek -- 1,5 miljarde eur kredita smo vzeli samo zato da dokažemo ,da se lahko zadolžimo (je to normalno?) IN SEVEDA JE POZABILA POVEDATI DA JE OBRESTNA MERA DALEČ NAJVIŠJA MED VSEMI DRŽAVAMI V EU 4,8% jo jo jo jo Španija,ki naj bi spadala med rizične države v območju EU PA SE JE DANES ZADOLŽILA PO OBRESTNI MERI 0,6% IN TO CELO ZA DOBO 12 MESECEV --- Bravo Alenka nas ste zadolžili po 8x višji obrestni meri --- PREOBRAT? --
MsPikapiki
19. 11. 2013 21.41
-6
Bo Janša pri Odmevih povedal rešitev. Ko je bil na oblasti se ni izkazal, ozir. je deloval le v svoj prid in koristi svojih strankarskih pripadnikov in sorodnikov. Ne glede na pogoje, so postali svetovalci, dobili so državne donacije, in dobro plačane službe v državnih ustanovah. Čeprav ta vlada ni brez napak, je vseeno veliko boljša od vlade SDS, kjer vsi tulijo v isti rog in ga ni člana, ki bi imel svoje mnenje.
prašek
19. 11. 2013 21.26
+0
Jutri bo spet naporen dan, zato se kar nazaj poslavljam . Lahko noč !
srebrnibreg
19. 11. 2013 21.27
+0
M_teorija
19. 11. 2013 21.34
-3
zek
19. 11. 2013 21.21
+5
M-teorija --- Še enkrat preberi kaj si napisal in koga podpiraš! -- g Lukšič je delala v OKC z avtisti (je strokovnjakinja se strinjam) potem pa sta s soprogom g Lukšičem vzela v najem stavbo v velikosti 2200 kvadratnih metrov jo preuredila v kliniko DOBILA STA KONSECIJO IN ODNESLA SEBOJ PROGRAM ZA AVTISTIČNE OTROKE -- OKC Jano zdravstvo PA JE TA PROGRAM PREPROSTO UKINILO -- Torej namesto,da ZZZS storitev plačuje JAVNEMU OKC jo sedaj PLAČUJE gosp in gospodu LUKŠIČ --- TOLIKO O TEM KDO ZAGOVARJA JAVNO ZDRAVSTVO
srebrnibreg
19. 11. 2013 21.25
+1
ZAKAJ SE JE PA OKC ODREKEL TEM STORITVAM? In še nekaj. Pišeš, da sta stavbo vzela v najem eni pa isto tvoji trdijo, da sta geradila. Kateri lažete in zavajate?
M_teorija
19. 11. 2013 21.29
+0
Racinalizacija. Ukinjena je bila očitno po ustanovitvi sodobne strokovne nepotreben strošek!? LI je politik in se gre rad politične igrice, a verjemi, da se z grešnimi igricami ne igra, ker je dosledno pošten!? Nikoli ne bi naredil nekaj kar je v nasprotju z pravili, ki so zapisani v Z. Čitabah!?
zek
19. 11. 2013 21.36
+1
SREBRNI --- Stavbo sta vzela v najem sta jo pa v celoti preuredila ---- Kakšno uprašanje zakaj se je OKC odrekel tem storitvam --- NI SE ODREKEL PROSTOVOLJNO saj je ta storitev prinašala donos --- Zakaj misliš,da pa je g Lukšič dobila konsecijo ? --- Zakaj pa TE STORITVE NEBI ŠE NAPREJ IZVAJALA V JAVNEM OKC? -- DENAR-DENAR DENAR to si prepevajo TAKO ZVANI LEVI TURBO KAPITALISTI in da je mera še bolj polna VAM TI ISTI LEVI KAPITALISTI NON STOP NAKLADAJO KAKO SE ZAVZREMAJO ZA JAVNO --- Vi jim pa pač verjamete
M_teorija
19. 11. 2013 21.16
+2
Pa kakšen halo je to zaradi Stepišnika. Če je kriv bo letel. Pika! Pa sedanja koalicija nima navade prejšne, kjer bi podpirali od kriminalcev, obsojancev, do koruptivnežev!?
prašek
19. 11. 2013 21.17
-3
zek
19. 11. 2013 21.19
-5
he he TAKO KOT JE LETEL GAŠPER MIŠIČ --- Si že slišal,da se še ena državna sekretarka g Vonta seli v vodenje mednarodne univerze ---
kardinal Msgr. Svetislav
19. 11. 2013 21.19
+3
Ha,ha,ha prašek in teoretik, norost je čudovita in neboleča, kapiš?
M_teorija
19. 11. 2013 21.25
-2
wolfterier
19. 11. 2013 22.52
+3
Trio Poštenjaki bi moral spet zapeti,pa manjka Žerjavist.Morda bi ga nadomestil Lukšić,vendar Previravz in Kahl nista preveč zavzeta.
1xy
19. 11. 2013 21.14
+5
O LEWAKI.......STE PA RES SPOSOBNI.....od solatarja do kelnarja vmes pa še k šivilji na probo.....a nje???
srebrnibreg
19. 11. 2013 21.15
-3
In zamisli še to katastrofo. Nobeden ni mednarodni koruptivec in pralec denarja. Pravi amaterji.
1xy
19. 11. 2013 21.18
+3
ne, Zoki pere v Cipru......pa Srbija je tudi naša - tako da ni mednarodni....si tak mislo???
srebrnibreg
19. 11. 2013 21.19
-2
Nisem zasledil, da bi kateri od tvojih omenjenih dobil za ta dejanja dve leti zapora.
zek
19. 11. 2013 21.20
-4
prašek
19. 11. 2013 21.06
+0
Nimam ravno dosti časa, pa tudi utrujen sem, zanima me pa , če se je že kaj uredilo glede Stepišnika ?
korintos1
19. 11. 2013 21.07
+1
prašek
19. 11. 2013 21.07
+1
prašek
19. 11. 2013 21.08
+1
kardinal Msgr. Svetislav
19. 11. 2013 21.11
-4
ASISTENT profesor si že naročil novi 40 ton cementa, kapiš?
korintos1
19. 11. 2013 21.11
+5
Mislim da bo šel ker Virant, Lukšič in Korln so rekli da mora iti! Po moje naj tudi gre da bo mir.
prašek
19. 11. 2013 21.14
+5
Nekaj sem slišal pri poročilih, ja . Upam, da ga Alenka lepo načevlja !
prašek
19. 11. 2013 21.16
-1
Sicer je bilo menda vse po črki zakona, ne bi se pa dalo govoriti o etiki, oziroma morali početja !
kardinal Msgr. Svetislav
19. 11. 2013 21.18
+0
Seveda, ko NAŠI kvačkajo je vse po črki zakona, kapiš?
prašek
19. 11. 2013 21.06
-1
Dober večer vsem normalno komentirajočim in adminu !
MsPikapiki
19. 11. 2013 21.09
-1
prašek
19. 11. 2013 21.11
-1
M_teorija
19. 11. 2013 20.53
+1
Je lepo Lukšič povedal, da politika ni biznis. Vsaj v tej vladni koalicije NE!?
M_teorija
19. 11. 2013 20.56
+2
zek
19. 11. 2013 20.56
-2
O je je biznis le kako drugače bi g Lukšič odprl s svojoženo PRIVATNO KLINIKO V MOZIRJU he he he Ali nis pisal,da ima kliniko Janša? -- In ti in tebi podobni podpirate ljudi,ki vam govorijo kako se zavzemajo za javno zdravstvo OB ENEM PA ODPIRAJO PRIVATNE KLINIKE.
korintos1
19. 11. 2013 20.57
+4
MsPikapiki
19. 11. 2013 21.03
+3
Nekateri ne ločijo kaj je ambulanta in kaj je klinika. Lukšičeva žena bo imela ambulanto za avtizem za kar je pridobila koncesijo. Isto delo, kot ga sedaj opravlja v UKC, bo opravljala v svoji privat ambulanti, plačnik bo ZZZS. Razlika je samo v lokaciji.
M_teorija
19. 11. 2013 21.04
+5
Zek, da ne boš rekel celo, da je JJ-jeva klinika moja pogruntavčina. Vsaj tako zveni!? Proti privatniemu zdravstvu nisem bil nikoli (ga celo pozdravljam) proti sem pa podeljevanju koncesij, če za to ni potrebe. Koncesije tako v šolstvu in zdravstvu naj bi bile namenjene kort dopolnilo mankajočemu državnemu omrežju. Kar se pa konkretne klinike tiče, pa je Marta strokovnjakinja in brezvezno podtikanje lahko samo škodi prenekaterim avtistom.
zek
19. 11. 2013 21.04
+0
Ni vse klinika --- ODPELJI SE V MOZIRJE PA SI JO OGLEJ domačini ti jo bodo zveseljem pokazali -- POGLEJ POL PA KOMENTIRAJ ---
kardinal Msgr. Svetislav
19. 11. 2013 21.07
+1
A to misliš ukrep ata Lukašenka, ko je z ukinitvijo dvoizmenskih počitnic povzročil 14 MIO škode v SLO! In sedaj vam ta atek fila USB! Kapiš? Zapiši kje je kradel, ali te bo janšizem spet vrgel! saj poznaš diagnozo:laž, podtikanje, produciranje afer in plagiatorstvo! Kapiš drugič? Ali rabite leta 2013 kak MONTIRAN proces, vsaj tako trdi g. KRIVIC! Kapiš tretjič?
MeaParvitas
19. 11. 2013 21.07
+2
Zek, mar ni to zgradba, kjer deluje večje število posameznih zasebnih ambulant??
M_teorija
19. 11. 2013 21.07
+4
Marta bi bila z ali brez Lukšiča strokovnjakinja. Brez njega bi kvečjemu večkrat bila v cerkvi!?
kardinal Msgr. Svetislav
19. 11. 2013 21.07
+0
Ha,ha,ha kaj se pa izvaja v ambulantah? Čakam slike še vedno od klinike na neki oddaljeni celini, kapiš?
MsPikapiki
19. 11. 2013 21.08
+0
Velikost zgradbe ni dovolj, da zdravstvena ustanova pridobi naziv KLINIKA.
korintos1
19. 11. 2013 21.08
+3
Zek, ni to klinika, Lukšičeva bo imela ambulanto!
zek
19. 11. 2013 21.14
+1
M-teorija --- Še enkrat preberi kaj si napisal in koga podpiraš! -- g Lukšič je delala v OKC z avtisti (je strokovnjakinja se strinjam) potem pa sta s soprogom g Lukšičem vzela v najem stavbo v velikosti 2200 kvadratnih metrov jo preuredila v kliniko DOBILA STA KONSECIJO IN ODNESLA SEBOJ PROGRAM ZA AVTISTIČNE OTROKE -- OKC Jano zdravstvo PA JE TA PROGRAM PREPROSTO UKINILO -- Torej namesto,da ZZZS storitev plačuje JAVNEMU OKC jo sedaj PLAČUJE gosp in gospodu LUKŠIČ --- TOLIKO O TEM KDO ZAGOVARJA JAVNO ZDRAVSTVO
M_teorija
19. 11. 2013 20.51
+3
Je pa drugače dobro, da se kdaj zgodi kak Stepišnik v tej koaliciji, drugači bi kanarčki ofrfoleli od žalosti in nemoči, še posebej v luči zadnjih pohval Bruslja!?
M_teorija
19. 11. 2013 20.48
+1
Iz komentiranja M Šrota se vidi, da Stepišnik, čeprav 5% solastnik nima besede pri prijavljanju Orodjarne za subvencije. Zgleda, da ga Šrot ne šmirgla, celo več zgleda kakor, da so mu to nastavili, da ga lahko odstavijo kot ministra?! V vsakem primeru, kriv nekriv je nerodna situacija in glede na to, da je izgubil kredibilnost (pa če je po njegovi krivdi, ali ne), bi bilo prav da odstopi!? Že po prvi prijavi za subvencije bi lahko svoje deleže prodal in tako delal brez kakšnih uteži slabe vesti. Ampak očitno je računal, da lahko biznisira in rešuje probleme države. Takorekoč je sedel na dveh stolčkih, katero pa slej ko prej ne vzdrži!? V tako neoporečni koaliciji neverodostojni nimajo kaj delat. Pa ni Alenkina vlada podedovala navade prejšne!? Takšne navade v Alenkini vladi so črne ovce, le te pa vemo so izjeme, ki potrjujejo pravilo, ki je v tem primeru to, da je Alenkina vladna koalicija poštena in kredibilna!?
MsPikapiki
19. 11. 2013 21.21
+0
Zasebno zdravstvo s koncesijo ni nič drugačno od državnega. Tudi tu dobiš zdravstveno oskrbo na knjižico. Pacientu ni potrebno plačati. Drugo je pri zasebniku brez koncesije, kjer mora pacient zdravstveno oskrbo v celoti sam plačati.
binmister
19. 11. 2013 20.40
-1
Bratuškova je marioneta v rokah palčka iz Murgelj in Opankota
korintos1
19. 11. 2013 20.55
+4
zek
19. 11. 2013 20.33
+4
Še ena BRULESKA TURBO KAPITALISTIČNIH DESNIČARJEV Z LUKŠIČEM NA ČELU ---- Tako kot pri imenovanju 2XGašperja na čelo luke koper VSI PROTI EN KUP NAKLADANJA ZA JAVNOST V RESNICI PA VSE DOGOVORJENO -- Stepišnik je prvo TAJKUNSKO prevzel podjetje potem postal minister V KVAZI LEVI VLADI in sedaj kar sam sebi podeljuje NEPOVRATNA SREDSTVA,da odplačuje kredite za prevzem MORALNEŽ VIRANT PA NIČ he he g Lukšič je zopet glasen in seveda računa na svoje bedast... volilce,ki ne vidijo niti centimetra pred sabo v resnici pa ni popolnoma nič boljši od Gašperja ali Stepišnika SAJ JE TUDI SAM KOT NAJVEČJI ZAGOVORNIK JAVNEGA ZDRAVSTVA PRAV V TEM MANDATU S SVOJO ŽENO ODPRL PRAVO PRIVATNO KLINIKO V MOZIRJU ----- No v glavnem že VIDENO kakšen teden bodo ovca... dopovedovali kako so vsi proti Stepišniku potem pa bo vse več ali manj potihnilo tako kot pri PINGVINU GAŠPERJU
korintos1
19. 11. 2013 20.37
+0
zek, Stepišnik jutri gre, s tem se sprijazni dosti več pa ne boste dosegli v teh dveh letih!
srebrnibreg
19. 11. 2013 20.40
-4
Zakaj pa ravno Janšev kolega Popo najbolj navija za Miškoja? Je res ena navadna ambulanta tudi klinika?....
zek
19. 11. 2013 20.58
-1
KORINTOS ---- Ja tako bo šel kot je šel Gašper Mišić -- ISTO SI PONAVLJAL KO JE ŠLO ZA MIŠIČA --- JE ŽE ŠEL?
korintos1
19. 11. 2013 21.09
+2
Popovič ga ne da, on je jajčkov komšija!
MeaParvitas
19. 11. 2013 20.31
+0
Kdaj ima vlada sejo?.... v četrtek bomo videli, pri čem smo...
kardinal Msgr. Svetislav
19. 11. 2013 20.32
+1
Prjatu malenkostni, vemo že od začetka, da smo v nekem organu, kapiš?
korintos1
19. 11. 2013 20.32
-3
kardinal Msgr. Svetislav
19. 11. 2013 20.34
+5
MeaParvitas
19. 11. 2013 20.34
-1
korintos1
19. 11. 2013 20.36
-2
kardinal Msgr. Svetislav
19. 11. 2013 20.36
-1
korintos1
19. 11. 2013 20.41
-2
kardinal Msgr. Svetislav
19. 11. 2013 20.42
+1
Korintos, jap in po deseti enajst, kapiš?
korintos1
19. 11. 2013 20.56
+5