Drugi športi

FOTO in VIDEO: Navijači bučno pozdravili bronaste junake, ki so pokazali zlato srce: 'Enkratno, kot da bi pristali na Brniku!'

Pariz, Zagreb, 29. 01. 2017 15.10 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 8 min

Slovenski rokometaši so v pariški dvorani Bercy pisali zgodovino in na svetovnem prvenstvu osvojili tretje mesto. Bronasti rokometni junaki se vračajo domov in prva postaja na poti v domovino je bila zagrebško letališče. Kljub zamudi letala je rokometaše pričakalo veliko število navijačev, ki so veselo prepevali, poplesavali, igrali harmonike in vzklikali: Kdor ne skače, ni Slovenc, hej hej hej ...

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Večer za bronaste sanje
    02:27
    Iz 24UR: Večer za bronaste sanje
  • Iz 24UR: Bron za Slovenijo
    00:57
    Iz 24UR: Bron za Slovenijo
  • Trenutek, ko so rokometaši v Zagrebu stopili pred navijače
    01:21
    Trenutek, ko so rokometaši v Zagrebu stopili pred navijače
  • Sprejem slovenskih rokometašev na zagrebškem letališču
    02:40
    Sprejem slovenskih rokometašev na zagrebškem letališču
  • Pogovor z Vidom Kavtičnikom po osvojeni bronasti medaliji
    06:52
    Pogovor z Vidom Kavtičnikom po osvojeni bronasti medaliji
  • Rokometaši pripravili mokro presenečenje za Veselina Vujovića
    00:35
    Rokometaši pripravili mokro presenečenje za Veselina Vujovića
  • Jure Dolenec po osvojeni bronasti medalji na SP
    01:04
    Jure Dolenec po osvojeni bronasti medalji na SP
  • Reprezentantje so presenetili selektorja
    00:49
    Reprezentantje so presenetili selektorja
  • Bučen sprejem za rokometaše tudi na meji
    01:21
    Bučen sprejem za rokometaše tudi na meji
  • Iz 24UR: Bronasti junaki že doma
    02:34
    Iz 24UR: Bronasti junaki že doma
  • Iz 24UR: Hrvaška v šoku
    02:07
    Iz 24UR: Hrvaška v šoku
  • Iz 24UR: Jure Dolenec: Verjeli smo do konca, da se lahko vrnemo
    02:24
    Iz 24UR: Jure Dolenec: Verjeli smo do konca, da se lahko vrnemo
Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Slovenski rokometaši so na tekmi s Hrvati ne le spektakularno  nadoknadili gromozanski zaostanek, v razburljivi in napeti končnici so celo prišli do prvega slovenskega odličja na svetovnih prvenstvih v kolektivnih športih. Bronaste slovenske junake so najzvestejši navijači pričakali na zagrebškem letališču. Lepo število navijačev je ves čas prepevalo, vzklikalo in poplesavalo. Ob prihodu rokometašev pa se je 'fešta' šele začela. Vsi so se želeli fotografirati z njimi, jih objeti, skušali dobiti kakšen avtogram. Rokometaši so hitro skočili v objem svojim najbližjim in marsikateremu je po licu pritekla tudi kakšna solza. Bučno so navijači pozdravili tudi selektorja Veselina Vujovića in mu glasno skandirali: Vujo, Vujo, Vujo! Slavje se je nato nadaljevalo tudi na meji med Slovenijo in Hrvaško. Tam je bronaste junake pričakalo lepo število navijačev, ki so poskrbeli za nekaj pravega navijaškega vzdušja, saj so prižgali nekaj bakel. Seveda je bil tudi čas, da so rokometaši in strokovni štab nazdravili z zvestimi navijači, tako da na meji ni manjkalo niti nekaj kapljic penine.

Če bi mi nekdo povedal, da bomo v 19 minutah premagali Hrvaško, ki je imela osem golov prednosti, bi dejal, da je nor. Na koncu smo norci izpadli igralci in jaz, ker lahko le norci dobijo takšno tekmo Veselin Vujović

"Enkratno! Pričakala nas je taka množica, kot da bi pristali na Brniku", je kratko povedal novinarjem slovenski igralec Matej Gaber po prihodu med navijače v Zagrebu "V bistvu šele danes dojemamo, kaj smo dosegli. Lahko smo ponosni, da smo od začetka delovali kot celota in da se je to na koncu splačalo," je dodal vratar Matevž Skok. "Vemo, da smo dosegli veliki rezultat, a še ne vem, kaj se je dogajalo med tekmo. Si bom moral ogledati tekmo, da bi lahko analizirali, kaj je šlo vse narobe na začetku in kaj je šlo prav na koncu," je povedal eden najizkušenejših slovenskih rokometašev Vid Kavtičnik. Dodal je, je "slovenska reprezentanca velika ekipa, ker se lahko le velike ekipe vrnejo po takšnem zaostanku".

V soboto se je namreč v pariški dvorani Bercy pisala zgodovina, zanjo pa so poskrbeli slovenski rokometaši, ki so po zmagi nad Hrvati osvojili svojo prvo kolajno na svetovnih prvenstvih in skupno drugo na velikih tekmovanjih, pred tem so bili srebrni na evropskem prvenstvu v Sloveniji 2004. V zgodovini slovenskega kolektivnega športa so le še odbojkarji osvojili odličje na velikih tekmovanjih, na evropskem prvenstvu v Bolgariji in Italiji 2015 so bili srebrni.

Veselje naših rokometašev je bilo nepopisno. Po tekmi so na avtobusu celo zapeli.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Za zabavo so rokometaši poskrbeli, ko so selektorja Veselina Vujovića zalili z vodo, medtem ko je dajal izjavo za medije. Vujović jim ni nič zmeril, slišati je bilo le obilico smeha.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Slovenija je pred Francijo sedemkrat nastopila na svetovnih prvenstvih, do letošnjega sklepnega turnirja pa je bila najboljša v Španiji 2013, ko se je prebila v polfinale, po porazu proti Španiji pa nato klonila še proti Hrvaški v tekmi za tretje mesto. V Katarju 2015 je zasedla osmo, v Nemčiji 2007 deseto, na Portugalskem 2003 11., v Tuniziji 2005 12., v Franciji 2001 17. in na svojem premiernem nastopu na Islandiji 1995 18. mesto.

Slavje v slovenskem taboru
V slovenskem taboru so se iskreno razveselili prvovrstnega športnega podviga. Pred odhodom v Francijo niso pričakovali takega dosežka, zadali so si preboj v četrtfinale. Selektor slovenske izbrane vrste Veselin Vujović je namreč v Francijo popeljal precej neizkušeno zasedbo, med njimi je bilo kar osem novincev na svetovnih prvenstvih: Urh Kastelic, Blaž Janc, Darko Cingesar, Tilen Kodrin, Nik Henigman, Vid Poteko, Miha Zarabec in Jan Grebenc.

Slovensko izbrano vrsto je krasila enotnost na igrišču in zunaj njega. V Franciji je pretrgala nekatere vezi s preteklostjo, vodilne vloge so prevzeli nekateri "novi fantje", nekateri od njih so v polnem sijaju vrnili na veliko sceno, na nekatere se je tudi dolgo čakalo oziroma se jim je pripravljenost stopnjevala med samim prvenstvom. Tudi Vujovićevi navidezni "eksperimenti" v skupinskem delu so bili dobro premišljeni, na "nepomembnih" tekmah se ni igralo na vso moč, rokometaši so bili zaradi tega na odločilnih tekmah dovolj spočiti in nabrušeni. Spremljala jih je tudi sreča, saj so se po katarski senzacionalni zmagi v četrtfinalu izognili zelo neugodnim Nemcem.

Slovenska izbrana vrsta je na petih tekmah skupinskega dela v Metzu premagala Angolo, Islandijo in Makedonijo, igrala neodločeno s Tunizijo in izgubila s Španijo. V osmini finala je izločila Rusijo, v četrtfinalu Katar, v polfinalu izgubila s Francijo, na svoji deveti turnirski tekmi pa ugnala Hrvaško. Za tretje mesto bo od Mednarodne rokometne zveze (IHF) prejela ček v višini 40.000 evrov. Zlata kolajna je vredna 100.000, srebrna pa 60.000 evrov.

V slovenski izbrani vrsti je bil najbolj učinkovit Gašper Marguč z 38 goli, sledijo mu Blaž Janc (30), Jure Dolenec (26), Vid Kavtičnik (25), itd. Največ časa na igrišču je preživel Darko Cingesar (446 minut na devetih tekmah), nato Matevž Skok (347) in Matej Gaber (346), itd.

PREBERITE ŠE: Neverjeten uspeh naših rokometašev je odmeval tudi na družbenih imrežjih

Vujović verjel v svoje varovance

Selektor slovenske moške rokometne reprezentance Veselin Vujović ni skrival zadovoljstva. Iskreno je priznal, da je tudi po poraznem prvem polčasu proti Hrvatom upal na preporod svojih varovancev in končno zmago.

"V polčasu tekme za tretje mesto z eno besedo nisem omenil taktike, svoje varovance sem bolj opozarjal na njihovo brezsrčno in medlo predstavo. Od njih sem zahteval pravi boj na igrišču in dostojno zastopanje dresa z državnim grbom na prsih, kajti po polfinalni tekmi utrujeni Hrvati so nas v prvi polovici tekme pošteno zasenčili in pretekli ter nam v prvem polčasu zabili kar 18 golov, kar je nedopustno," je porazni prvi polčas opisal črnogorski strokovnjak na klopi slovenske izbrane vrste.

Slovenija bo naslednjo akcijo imela v začetku maja, ko sta pred njo kvalifikacijski tekmi z Nemčijo za evropsko prvenstvo na Hrvaškem 2018.

Slovenija je bila v drugem polčasu dolgo časa v nezavidljivem položaju in v 40. minuti zaostajala za osem golov (16:24). "V zmago smo začeli verjeti šele, ko smo dosegli nekaj lahkih golov. Hrvati so zaradi našega pritiska postajali vse bolj živčni. Imeli smo tudi malce sreče, nekaj hrvaških strelov je zadelo okvir vrat, na površje je izplavala tudi njihova utrujenost po petkovi naporni polfinalni tekmi z Norvežani," je dejal Vujović in dodal, "pred tekmo smo upali na tekmečevo utrujenost, ki pa se je povsem razkrila šele v končnici tekme, ko smo uprizorili zares neverjeten preobrat."

Njegovi varovanci so v zadnjih dvajsetih minutah strnili svoje vrste in tekmo postavili na glavo. "V prelomnih trenutkih dvoboja sem vedel, da moji varovanci potrebujejo dodatno energijo. S skupnimi močmi, veliko vlogo pri tem je odigrala tudi naša klop z rezervnimi igralci, ki je soigralce v polju neprestano spodbujala, smo dobili veter v jadra. Dosegli smo nekaj lahkih golov, na vseh frontah igre nam je steklo, povrnila se je tudi naša vera v zmago. Na koncu smo naredili nekaj neverjetnega in izjemno sem zadovoljen. Kot igralec sem osvojil vse naslove, na reprezentančni sceni pa je to zame prva trenerska kolajna in upam, da tudi ne zadnja," je sklenil Vujović.

V soboto se je v pariški dvorani Bercy pisala zgodovina.
V soboto se je v pariški dvorani Bercy pisala zgodovina. FOTO: Damjan Žibert

Francoski izkupiček je malce presenetil in razveselil tudi direktorja moške reprezentance Uroša Mohoriča, ki je o celotnem turnirju dejal: "Pred prihodom v Francijo si nismo naložili prevelikega bremena na naša ramena. Na svetovno prvenstvo smo prišli s spremenjeno kadrovsko zasedbo, naš primaren cilj je bila uveljavitev mladih in neizkušenih igralcev ter nabiranje njihovih izkušenj za poletne olimpijske igre v Tokiu 2020. Letošnji turnir se je za novo ekipo razpletel sanjsko, ne upam si napovedati, kaj bo šele na naslednjih."

Bobinac: Fasciniran in vesel sem, to je pravi čudež

Zmagoslavje slovenskih rokometašev sta z velikim navdušenjem pozdravila tudi predsednik Rokometne zveze Slovenije Franjo Bobinac in predsednik slovenske vlade Miro Cerar, ki sta si tekmo ogledala v pariški dvorani Bercy in spremljala rokometni preobrat "par excellence".

"Fasciniran in vesel sem, to je pravi čudež. Tu ne mislim zgolj na naš neverjetni preobrat v drugem polčasu, temveč da je lahko Slovenija tretja na svetu. To je fantastičen uspeh. Ves čas sem verjel v fante in sem najbolj srečen zaradi njih," je sprva dejal Bobinac.

"Po polfinalni tekmi s Francozi so bili rokometaši trdno odločeni, da osvojijo kolajno. Proti Hrvatom so večji del tekme igrali v krču, sprostili so se šele v zadnjih desetih minutah razburljivega in napetega dvoboja. V sklepnem delu so bili veliko boljši, če bi tekma trajala še deset minut dlje, bi zmagali za pet ali sedem golov. Čestitam selektorju, ki je znal iz svojih varovancev izvleči zmagovito miselnost. Vsem Slovencem smo pokazali, da smo zmagovit narod in da nikoli ne obupamo," je dejal prvi mož RZS in predsednik uprave velenjskega Gorenja.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Poleg Bobinca si je tekmo ogledal tudi slovenski premier Miro Cerar. "Veseli me, da je bil prvi mož slovenske vlade del tega našega velikega uspeha in je pokazal pravi odnos slovenske vlade do športa, ki je najboljši ambasador Slovenije. Zadeve gredo v pravo smer in vlada nam je dala določeno podporo in zaupanje. Del nagrade za igralce je pripravljen s strani vlade in IHF, tudi na zvezi se bomo skušali dogovoriti za primerno nagrado za naše bronaste fante. Bronasto odličje je izjemno za popularizacijo športa, še posebej za rokomet, ki je dokazal, da je najbolj uspešna kolektivna panoga v Sloveniji," je še na koncu pristavil Bobinac.

PREBERITE ŠENeverjeten uspeh naših rokometašev je odmeval tudi na družbenih omrežjih.

 

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (486)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Castrum
22. 01. 2020 18.14
Poslušam zdaj komentsrje na hrvaški tv... Jočejo kako so oni strašno utrujeni zaradi veliko tekem... 😳 Samo oni? A drugi nismo imeli toliko tekem????
Castrum
22. 01. 2020 18.10
Hehe "žac the frustracija" je že tu.... Sicer pa ima tokrat prav, enkrat so nas pa le premagali. Se opravičujem za tale moj lapsus....
Darko Kopor?i?
30. 01. 2017 21.20
Če novinar piše. da je pravo navijaško vzdušje, če se prižge nekaj bakel, potem res ni čudno, da na skokih v Nemčiji med tisoči Poljakov, Nemcev in drugih policija aretira Slovenca, ki se mu je zdelo, da je treba popraviti vzdušje s prižiganjem bakel.
lnterReflections
30. 01. 2017 17.37
+2
Moj oče je bil sošolec od Vujovića. Ker imata isto ime in podoben priimek, so ju stalno menjali.
srebrnibreg
30. 01. 2017 17.16
+1
Za Hrvate ni hujšega poraza kot, če izgubijo od Slovenije ali Srbije. Milijon izgovorov najdejo, če izgubijo.
poletjepika
30. 01. 2017 17.40
+0
Hahaha, to pa ti misliš. Edino pri porazu s Srbijo bi tvoja teza veljala, ve pa se zakaj.
MaunelNeuer
30. 01. 2017 18.08
+2
tudi poraz z nami vas podobno boli, priznaj
poletjepika
30. 01. 2017 19.02
+0
Koroška, NE! Malo že, itak, pa sigurno ne zarad same zmage SLO, anpak zarad neumnega vodenja reprezentance s strani selektorja. Ne razumem zakaj ste vsi tako prepričani, da nas boli pač vrhunska igra SLO? Saj ne rečem, saj je SLO reprezenranca dobra. Če ne bi bila, je tud na SP ne bi bilo. Ni nobena sramota, če je SLO premagala HR. Sramota je, da ekipa, ki pravi, da se bo borila za medalje, na koncu tako popusti, še bolj pa to, da selektor takrat ne reagira. Upam, da zdaj razumeš, pa še kdo drug zraven tebe. Vsak, ki spremlja HR kanale lahko vidi, da vsi govorijo samo o selektorju in pa, da jim ni jasno zakaj so tako popustili. NOBEDEN pa ne kritizira SLO, tako kot znate vi kritizirat HR.
srebrnibreg
30. 01. 2017 16.45
+2
Ta hrvatek poletje pika je pa sam s sabo obremenjen. Le zakaj toliko opravičuje svoje rokometaše, če so pač izgubili. V primeru, da bi bili tako dobri kot se hvali bi z levo roko Norvežane premagali ne pa, da so se tudi z njimi mučili.Mimogrede smo mi Slovenci Norvežane izločili in jih premagali. Revček zafrustrirani pa ne more brez pljuvanja pač v tej tekmi po boljšem in športno priznati poraz.
poletjepika
30. 01. 2017 17.04
Hehe, nazadnje so vas Norvežani premagal. Sicer pa 7 tekem medsebojnih in 2 zmagi SLO. HR- Nirveška pa 16 medsebojnih tekem in 9 zmag HR, 4 zmage Norveške, ostalo neodločeno, tako kot zdaj. Toliko o statistiki. Če smo že pri takih statistikah oz kriterijih kdo je boljši, poglej samo koliko zmag ima HR proti Španiji in zdaj smo jih nabil, vi pa pušnil hehe.
srebrnibreg
30. 01. 2017 17.13
Si morda kdaj slišal za taktični poraz? Ne obremenjuj se s Slovenijo, ker imaš s svojo reprezentanco preveč dela. Kdo vam je kriv, če ste v zadnjih petih minutah že slavili zmago.
poletjepika
30. 01. 2017 17.30
???? Nobenih problemov. Povsod so vzponi in padci. To se dogaja tudi najboljšim. Zato pa toliko povdarjam, da je za prinerjave kdo je boljši pogledat več strani. Vi pa vztrajno tumbate svoje, kako smo vsi HR jezni, ker je SLO premagala HR. Noben ni jezen zaradi tega, pač pa taktičnega poraza za katerega je kriv naš bivši selektor.
Karantanija
30. 01. 2017 14.13
+2
Odgovor MARIOMANDZUKIČU - spodaj: pravi junak je tisti, ki pade in se pobere! Naša reprezentanca je vstala iz pepela in se pobrala in to tako dobro, da je na koncu tudi zmagala. Za en gol. Sladka zmaga! To so junaki, to je bila borba na vse ali nič! Nič nam ni Hrvaška podarila zmage. Priborili so si jo športniki sami! Nobeni izgovori, ki jih iščete, ne pomagajo. Tudi Slovenci in druge reprezentance so igrali tekme eno za drugo, da si niso imeli časa najbolj odpočiti. Ne morem pa razumeti te ogromne žalosti na hvaškem. Pa saj žalujete, kot da bi izgubili vojno, ne pa eno rokometno tekmo! Malo pa vam vseeno privoščim in to zaradi tega, ker naš narod (seveda ne vsi, večina pa) neprestano zasmehujete in omalovažujete. Seveda to nima nič s športom - pa vendar naj vam bo tole malo vrnjeno za vse spletke okoli Piranskega zaliva, terana in kranjskih klobas. In še česa! Če bi Slovenci izgubili, ne bi delali takega kaosa okoli tega! Bi bilo pa morda drugič bolje! Sram naj vas bo!
poletjepika
30. 01. 2017 14.50
-1
1. Sm hotel prilimat izjavo vašega selektorja v kateri govori o vaši zmagi, pa moderator ne želi objave, ampak ste jo vseeno vsi prebrali. Vsaj on prizna, če si že vsi ostali zatiskate oči, da so bili HR igralci v zadnjh minutah izmučeni, da je to tudi sam videl in obenem videl priliko, da pa mu ni jasno zakaj HR selektor ni zamenjal izmučenih igralcev, ki dobesedno niso mogli niti stat, kar je sam tudi pričakoval, da bo pač HR selektor reagiral. Imeli ste 2 dni počitka, HR igralci 20 ur. Zato lahko govorimo o podarjeni medalji s strani HR selektorja, ki pa hvala bogu gre. 2. Ne vem kdo bolj zasmehuje in omaložuje koga? Tolikokrat kot Slovenci po raznih informativnih oddajah itd omenjate Hrvate in iščete njihove napake, jih ne omenja nihče. Ko boš večkrat spremljal tudi HR programe boš doumel. Slovencev skoraj da niti ne omenjajo, razen, če dajo kakšno repliko na izjavo kakega SLO politika. Drugače pa, če si hočeš o nečem ustvarit sliko, ne smeš poslušat samo svojih. Vsak govori sebi v prid. 3, Če bi Slovenci zgubili, bi vi našli 100 razlogov zakaj je temu tako in itak bi bili spet Hrvati krivi, ker pri vas so zmeraj, sami pa imate vedno prav.
Karantanija
30. 01. 2017 15.17
+2
Bili so izmučeni tudi naši, tudi naši so imeli tekme eno za drugo, tudi druge reprezentance. Smo vedeli, da bo sedaj milijon izgovorov. Vsak poraz bi lažje prenesli kot pa poraz ravno s Slovenci - "prijatelji". Ne, hvala bogu, niste izgubili vojne, izgubili ste rokometno tekmo. In to zasluženo! Kar se pa tiče našega selektorja - vaši časopisi pišejo, kot da je že na pol vaš in da je sam izjavil, da se ne bi branil trenirati Hrvatov. Tudi prav.
Karantanija
30. 01. 2017 15.22
+2
In brez skrbi, poslušam in gledam vaše oddaje, berem vaše portale in vaše komentatorje - to ni bratstvo in prijateljstvo, to je zasmehovanje sosednje države, ki je mala po kvadraturi, po številu prebivalstva, a velika po srčnosti, poštenosti, pridnosti in najboljših športnikih sveta! To je naša trma, naš ponos! Vendar vi malo veste o tem, vaši časopisi, TV in drugi mediji tega zelo malo ali nič ne objavljajo! Zakaj že?
poletjepika
30. 01. 2017 15.27
-1
Mi bomo dobil najboljšega, s katerim smo osvojili VELIKO medalj, vašega ne rabimo. Noben Hrvat ni niti jezen, niti žalosten zaradi zmage Slovencev. To so samo vaše pobožne želje, saj morate vedno za vse obsojat Hrvate. VI ste favš Hrvatom, ne pa obratno. Hrvati smo jezni oz žalostni izključno zaradi našega, h sreči zdaj že bivšega selektorja, ne pa zaradi zmage Slovencev. Če bi vsaj malo spremljal HR portale ali gledal TV, bi se prepričal v to. Vsi omenjajo izključno selektorja. Jao res kakšne imate eni. Še enkrat več dokazano, da ste OBSEDENI z nami.
Karantanija
30. 01. 2017 15.34
+1
Ste, ste, zelo žalostni! Koliko posnetkov dogajanja po tekmi je preplavilo splet! Svet se norca brije iz vaše reakcije po porazu! Ja, Hrvat je jezen, ZELO JEZEN! Kdo je pa komu kaj favš, bi se pa dalo pogovarjati. Trenutno ste nam predvsem favš te zaslužene zmage! Za selektorja pa - vaš je čisto v redu, pa ga boste nagnali. Zakaj? Saj so tudi vaši dobro igrali!? Mi bi bili tudi s 4 mestom na svetu zadovoljni, ne bi delali nikoli take evforije! V tem se razlikujemo, zelo razlikujemo!
poletjepika
30. 01. 2017 15.37
+0
Ja saj, kot pravim, vedno imate prav. Štuhčevo, Prevca....če že ni prenosa je posnetek, če tudi tega ni, vsaj omenijo povsod končni rezulrat. Sicer pa ne vseh. Zneraj omenijo najboljše 3. Če je med njimi Slovebec; ga tudi omenijo. V nasprotnem pa ne vidim razloga zakaj bi ga. Daj mi povej, a Slovenci omenijo katero mesto je dosegel kakšen Hrvat? NE. Tudi ne vem zakaj bi. Bi ga tud Slovenci omenil, če bi bil med prvimi 3.
Karantanija
30. 01. 2017 15.38
+0
Pa lep pozdrav iz Slovenije! Grem na sprejem naših bronastih športnikov v Ljubljano! Neprecenljivo, dva milijona nas je, še za eno veliko mesto bolj malo, pa imamo take športnike!
poletjepika
30. 01. 2017 15.39
-1
Ubogi ste, ni kaj. Skoz samo HRVATI, HRVATI, HRVATI....same njijove napake iščete, svojih ne vidite in za vse so vam krivi Hrvatje.
poletjepika
30. 01. 2017 15.43
+0
V teh 2 milijonih pa več kot pol neslovencev :)))) vsaj čistokrvnih ne. Ti kar pojdi, uživaj, me ne gane, vprašanje kdaj boste spet imeli tako priložnost.
Karantanija
30. 01. 2017 15.44
+1
V Sloveniji je vse objavljeno, tudi na teh 24ur. Poglej na vaš 24sata! Rubrik ŠPORT, pa boš lahko videl, kako smučata otroka od Ivice Kosteliča ....
poletjepika
30. 01. 2017 15.46
-1
Itak da je ja hahahahaha. Daj pojdi na fešto.
Karantanija
30. 01. 2017 15.47
+1
Ti pa na portal 24 sata! Tudi če ne bo nobene zmage več - ta tekma je bila vredna za deset drugih! Adijo!
poletjepika
30. 01. 2017 15.51
-1
Redkokdaj hodim na 24 sata. Sm večkrat na 24 ur, zato mi ne bluzi nekaj, kar vem da ni res. Ajd čau.
Karantanija
30. 01. 2017 15.57
+0
Ravnokar pogledal. Pod "skijanje" nič novih novic, nič od Ilkine včerajšnje zmage, samo vaši smučarji in novice od nekaj tednov nazaj. Mislim, da še nisem slep.
Karantanija
30. 01. 2017 16.01
+0
Še toliko slabše je, ker mislim, da si Slovenec v HR in daješ take komentarje, da ni za nikamor! Midva sva končala, pa napiši, kar hočeš. Vse kar sem napisal, tako mislim in je resnica. Resnico pa tudi pozna ves svet in tudi pride vedno ob pravem času! Resnica in PRAVICA!!!
poletjepika
30. 01. 2017 16.07
-1
Na HR dnevniku, prav tako na RTL direkt, to je tud dnevnik, so jo omenil včeraj!
poletjepika
30. 01. 2017 16.13
-1
Hm, spet narobe, sm Hrvat v SLO :))) Daj ti si preber svoje komentarje. Jaz pa ne da tako mislim, za svoje komentarje vem da imam prav. Sm o vsem na tekočem, tako kaj se v SLO govori oz piše o čem in kaj v HR, zato se s tvojimi izjavami nikakor ne strinjam. Ja saj spet, Slovenec ima vedno prav. Upam da si z mano res končal, ker se tud men ne da več replike na tvoje nepreverjene izjave pisat.
Karantanija
30. 01. 2017 16.13
+1
poletjepika
30. 01. 2017 16.16
-1
A si še tukaj??? Briga me 24sata. A Hrvaške uspehe objavljajo vsi SLO portali???? Daj pojdi že feštat.
Karantanija
30. 01. 2017 16.16
+0
Zato pa je tako, ker vi vedno mislite, da imate prav.
poletjepika
30. 01. 2017 16.17
+1
Na dnevnikih so jo omenil. Prav tako Domna Prevca ko je osvojil medaljo....
Karantanija
30. 01. 2017 16.20
-1
Naj ti še enkrat napišem, da ti verjamem! Na 24 sata tega ni! Mi je zelo smešno, vsi so gor, samo Slovncev in njihovih športnih uspehov, predvsem v smučanju, se ne omenja. "Lepa" Lindsi je pa takoj objavljena ....
MaunelNeuer
30. 01. 2017 16.20
+0
jankoa++++++++++++++++++++++++++++++++++poklon za zgornji komentar
poletjepika
30. 01. 2017 16.21
+0
Hrvati so imeli tudi posebne oddaje o Tini Maze, če še ne veš. Pa o Petru Prevcu, pa verjetno še komu. Oni znajo pohvalit Slovence.
Karantanija
30. 01. 2017 16.24
+0
Karantanija
30. 01. 2017 16.24
+0
poletjepika
30. 01. 2017 16.24
+0
Ja jbg, lepoto je tud treba objavit :) pa tud če 24sata ni objavil nič in kaj? A SLO portali vsi vse objavljajo. Glej, zamudil boš fešto.
MaunelNeuer
30. 01. 2017 16.25
+0
lahk daš link da pogledam če je res? znajo pohvalit Slovence še bolj pa jh popljuvat pa denar vam dol nosimo, da vas ni sram
Karantanija
30. 01. 2017 16.26
+0
Objavljajo vse največje dosežke, oni pa naših največjih ne. Ne bom več komentiral, se mi mudi, ti pa večkrat preberi moj čisto prvi komentar. Čista resnica! Lep pozdrav in vse dobro!
poletjepika
30. 01. 2017 16.33
+0
Ah ti in tvoja resnica, ZMERAJ je kot vi rečete. SLO NAJVEČJE dosežke, uvrstitve med najboljše 3, objavljajo ZMERAJ. Ne rečem pa, da vsi portali. Še enkrat, a SLO portali VSI pišejo o dosežkih Hrvatov???? NE!!!
MaunelNeuer
30. 01. 2017 16.34
+0
miljon plusov si zaslužiš za zgornji komentar, z veseljem ga bom bral, vse dobro tudi tebi
MaunelNeuer
30. 01. 2017 16.36
+0
poletjepika dejstvo je da nas povsem brez razloga pljuvate pa zdej še preklinjate po fb a ni sram hrčkov? SLO portali rednoi objavljajo uspehe vaših, malo bolj podrobno spremljaj pa boš videl
poletjepika
30. 01. 2017 16.37
-1
MaunelNeuer
30. 01. 2017 16.39
+0
poletjepika
30. 01. 2017 16.39
+0
Hahaha, ah, bv s tabo debatirat. Slovenci naredil oddajo???? A ne vidim, a nisem pismen????Očitno ne, saj ti imaš v vsem prav.
poletjepika
30. 01. 2017 16.43
+2
Aja, pa Hrvati tudi niso objavili prihoda SLO rokometašev v ZG, pa Ilke zadnjič????
MaunelNeuer
30. 01. 2017 18.09
+1
nism reku oddajo so pa pisali o tem, zaj pa ne seri pa se pojej od zavisti
nikajzadodat
30. 01. 2017 18.35
+0
Tudi poražencu moraš pustiti malo prostora, ker boš jutri ti poraženec. Nekaterih komentarjev se res lahko sramujemo!
N33L33
30. 01. 2017 14.05
+2
Bilo je super. Naprej velika žalost. Nato pa tako veliko veselje, jok. To je bilo neverjetno. Kar naenkrat se je čudežno zgodilo. BRAVO SLOVENIJA.
poletjepika
30. 01. 2017 13.12
-1
Ups, pa Duvnjak-Hrvat je izbran v sedmerico prvenstva, kljub problemom, ki jih je imel :))) kje je kakšen Slovenec? :)))
MaunelNeuer
30. 01. 2017 16.08
+1
kaj potem? hrčkom to ni pomagalo do medalje
poletjepika
30. 01. 2017 16.26
+0
In kaj zdaj? A je konec sveta? Daj veseli se zgodovinski medalji.
MaunelNeuer
30. 01. 2017 16.38
+0
a je konec sveta ker naši niso v 11erici? očitno je za vas res konec sveta da nas tak pljuvate po fb, da vas ni sram, pač ne prenesete poraza
poletjepika
30. 01. 2017 12.50
-5
SLO ste v raznih komentarjih, objavah na spletnih straneh res vrhunski, sam preberite si kaj vse pišete. Mešate še politiko zraven in to ne posamezniki, javno objavljeno. In vi se smatrate za korektno poročanje??? Smešni ste. Omenjate zraven športa politiko (Teran, Piranski zaliv....), pišete o dnevu žalovanja v HR.....kaj takega se lahko JAVNO prebere samo na SLO portalih. Res veliko imate za povedat o Hrvatih, oni pa vas niti povohajo ne :)))
Pirhster
30. 01. 2017 13.05
-1
Pa tebe tudi ne, magari jim rit ližeš..:-)
poletjepika
30. 01. 2017 13.13
+2
Karantanija
30. 01. 2017 15.59
-1
Še toliko slabše je, če si Slovenec v HR, da dajaš take komentarje! Sramota!
poletjepika
30. 01. 2017 12.40
-3
No pa še nekaj o mojem razmišljanju o vsem dogajanju: npr kolikokrat so Hrvati premagal Špance? Velikokrat. Imata veliko medsebojnih tekem, zdi se mi, da je Španija zmagala 3 ali 4x, vse ostalo Hrvati. Pa zato nikoli nisem rekel niti jaz niti noben drug Hrvat, da so Hrvati boljši od Špancev. Zmeraj so Španci favoriti. Rečemo edino to, da jih lahko premagamo in tako smo govorili tudi pred tekmo. So bili pa Španci favoriti za vse. Vi pa 1 ali 2x nekoga premagate, pa ste boljši od njih.
Castrum
30. 01. 2017 12.28
+1
Šok nad porazom od kvalitetnejšega tekmeca očitno še ne popušča. To prehaja že v travmo...
poletjepika
30. 01. 2017 12.42
-3
Šok je že zdavnaj minil :) zdaj odgovarjam samo še na vaše naivne izjave.
MaunelNeuer
30. 01. 2017 16.09
prej realne kot naivne, ti daješ pa komentarje poune foušije
poletjepika
30. 01. 2017 16.27
+1
poletjepika
30. 01. 2017 16.29
Komu sm fovš, a Slovencem???? NIKOLI. Sm danes že napisal veliko o tem.
MaunelNeuer
30. 01. 2017 16.40
same izgovorew za poraz iščeš, tolažiš se s tem da naši pač niso v 11erivi kakšen vaš pa je, mi pa imamo medaljo vi pa ne, to je glavno
poletjepika
30. 01. 2017 17.59
Hahaha, zgodovinsko medaljo, prvo. Mi smo takih in še bolj bleščečih že vajeni, zato pa vam zgodovinsko privoščimo :)
MaunelNeuer
30. 01. 2017 18.11
privoščite nam? zaka pa te tolko pluvate pa raznorazne izgovore iščete?
5TIG
30. 01. 2017 12.06
+1
ŠE MOJE MNENJE,DEJSTVO JE DA SO NADUVANI HRVATI ZGUBILI IN TO JE TREBA PRIZNAT NE PA ISKAT 100 IN 1 IZGOVOR ZAKAJ SO IZGUBILI.
poletjepika
30. 01. 2017 12.18
-4
IVO1965
30. 01. 2017 12.53
no mislim da smo zdajle res naduvani, sam smo vas pa premagali, oziroma v zadnjih 10 minutah povozli kot pasji iztrebek na cesti in to tebe osebno neznansko boli
poletjepika
30. 01. 2017 12.59
-1
Itak da me je zadnjih 10 min šikiral, koga pa ni, tud bolelo je ja. Pa ne zarad zmage SLO, ko ti jo en skoraj podari ni težko zmagat, ampak iz že omenjenega razloga. Še včeraj ko sm se zbudil sm imel ta poraz v glavi, zdaj pa je itak že pozabljen.
kemuri
30. 01. 2017 10.56
puspan...tako je, navaden hinavec si, našim si pripisal poraz...ko pa je bilo konec tekme si se pa šopiril, sram naj te bo..tipičen hinavec..in kje sem jaz kakšno psovko napisal, kaj je s tabo ? Kar pojdi pa prilimaj vse moje komentarje pa da vidimo kje so te moje psovke ? Kaj mene briga kaj si ti misliš o meni, hinavec, sva mogoče kolega ali kaj ? Jaz sem za razliko od tebe iskren in sem se tudi po zmagi naših posul s pepelom, ne pa skakal v prvi vrsti kot ti..ki si našim čestital sredi tekme za 4 mesto.
poletjepika
30. 01. 2017 10.52
-5
Veselite se vašim junakom, pojdite jih pričakat pred mestno hišo, saj bo tud ta bron kmalu pozabljen. Da pa boste boljši od nas HR, pa kot rečeno boste moral še večkrat dokazat. Da ne bo pomote, tukaj mislim tudi na to, da boste moral večkrat premagat tud ostale močne reprezentance, tako kot smo jih mi. Ko bom to videl, bom spremenil mnenje, prej pa ne. Tekma ali 2 še nič ne pomeni. Za poraz določene ekipe obstajajo različni vzroki. Primer: tud Katarci niso boljši od Nemcev, pa čeprav so jih premagal itd. Skratka, da bomo lahko govoril, da ste boljši od Hr, bo treba še dostkrat dokazat, premagat tud na kakšnih pomembnih tekmah npr Nemce, Špance, Francoze....
t555
30. 01. 2017 11.00
+2
Saj smo boljši! Vi ste igrali 50 minut, mi pa samo 10 in je bilo dovolj!!
poletjepika
30. 01. 2017 11.01
grozjak
30. 01. 2017 11.47
+1
poletjepika
30. 01. 2017 11.54
-2
Spet se gleda sam tekma ali dve in ste takoj boljši:))) Kolikokrat ste premagal srebrne??? Aja, pa vi ste boljši tud od Špancev, Nemcev...ker so oni že pred vami izpadli :))) res kakšne imate :)))
IVO1965
30. 01. 2017 12.15
poletjepika, daj pojdi spit eno pivce za živce in se ne sekiraj ker jeza škodi lepoti, če boš pa šel pred mestno hišo boš pa mogoč kakega zastonj dobil in se boš zraven lahko še veselil naše medalje. Jaz bom tam - se vidiva in nazdraviva našemu uspehu.
poletjepika
30. 01. 2017 12.26
-1
Haha, hvala :) sploh se ne sekiram glede poraza HR. Se dogajajo tud porazi. Še boljšim. Treba bit z ekipo in v dobrem in v slabem. To je pravi navijač. Mene, če me kaj pojezi, me edino razni glupi komentarji in pa raznorazne laži, nič drugega. Ti pa kar pojdi pozdravit igralce in se veseli, jaz se bom v prihodnosti. Bo še prilike :)))
IVO1965
30. 01. 2017 10.45
+2
Res ogromno je nacionalističnih in ne vem kakšnih vse komentarje......in ja tud jaz sem kakega napokal, ampak zakaj, Pojdite na you tube in poglejte izjave in komenatrje, ki sta jih dajala DŽOMBA in ŠPr ob sodelovanju
IVO1965
30. 01. 2017 10.48
+2
DŽOMBA IN ŠPREM ob sodelovanju komentatorja. Niti ene same pohvalne besede o SLO, samo kritiziranje svoje reprezentance in kako bi nas morali nabiti in ne vem kaj, vse bi izpadlo popolnoma drugače če bi padla kakšna pohvala za borbenost in nepopustljivost naše reprezentance otiroma kaj v tem stilu, TAKO PA NIČ - NULAAAA, in zaradi tega oziroma takšnih izjav nekih kao uglednih gostov pride potem do rasističnih in ostalih žaljivih komentarje. Zamislite se malce tisti ki zadeve komentirate na TV.
poletjepika
30. 01. 2017 10.58
-2
Na HR portalih, TV....čist korektno vse povedan. Daj ti mal poslušaj SLO komentatorje na različnih športih pa ti bo vse jasno. Jao jao, vse so krivi samo HR. Itak s tem ne boste nikol prebehal. Kot sem že napisal: OBSEDENOST.
Castrum
30. 01. 2017 11.06
+1
IVO1965...točno tako! O tem pišem tudi jaz. Sem spremljal hrvaške medije v teh dneh in ni variante, da bi priznali kako smo jih Slovenci nadigrali. Samo jočejo kako so utrujeni, pa kako imajo nesposobnega trenerja, skratka paatetično. Naši so jim v zadnjih 8 minutah demonstrirali fanatično borbo, fantastično obrambo in veliko srce. Nimajo športne kulture, da bi enostavno priznali, da smo jih premagali ! Premagali!
poletjepika
30. 01. 2017 11.39
-1
Vse tekme in komenrarje sm spremljal izključno na RTLu. Od začetka do konca. Zato ne bluzi. Tako komentatorja v dvorani kot komentatorji v srudiu niso o SLO rekli nič slabega. Ene slabe besede ne. Vse je bilo povedan tako kot mora bit. Vsi so govoril o borbenosti SLO, pred tekmo so vsi govoril da ne bo lahko premagat SLO, po tekmi so vsi izjavili da je bila pač v zadnjih minutah SLO boljša....kaj bi vi še radi slišali? Normalno pa je, da so pričakoval in navijal za zmago svoje reprezenrance. Kdo pa pričakuje poraz ali navija za poraz svoje ekipe? Joj res kakšne imate eni. Sm si kakšne tekme v preteklosti kdaj ogledal tudi na SLO TV, prav tako poslušal razno komentiranje. Pa ja, oni nikol ne pričakujejo zmag, oni nikol ne navijajo za zmago SLO, oni se strinjajo z vsemi sodniškimi odločitvami, ki jih sodniki dosodijo SLO....bla bla bla. Je bilo od strani SLO komentatorjev v pretekliosti že slišat nekorektno poročanje o drugih. Vsak pač navija za svojega.
poletjepika
30. 01. 2017 11.49
-2
Da bi vas moral premagat, ne pa nabit kot sam praviš, ker danes lahko nabiješ samo outsajderja, razen da je res ne vem kaj narobe, pa je tud čist korektno povedan. Zakaj? Ker Hrvati ne gledajo samo ene tekme, se ozirajo na razna tekmovanja in uspehe tako na SP, EP, OI v vsem času in tukaj so Hrvati, pa si vi priznal ali ne, boljši od SLO, imajo več uspeha. Zato tud jaz pravim, kot sm že napisal, ko boste dosegli vsaj toliko uspehov kot HR, bom drugačnega mišljenja. Tako pa je HR še vedno boljša od vas.
IVO1965
30. 01. 2017 12.00
+1
poletjepika, če boš še enkrat prebral svoje komentarje boš lahko samo potrdil moj post, da vi in tudi ti enostavno nočete spoštovat nobenega nasprotnika, ki je manj kvaliteten od vas in to je vaša rakrana, mislite da ste bog i batina vsepovsod - e pa niste, dobili ste po nosu od reprezentance za katero ste mislili da boste opravili z levo roko in to vas najbolj boli. Naučite se spoštovati tekmece.
poletjepika
30. 01. 2017 12.13
-1
Ne bluzi, same glupe imaš, najdi mi samo enega Hrvata (kakšnega komentatorja ali iz rokometa), ne mislim na kar ene bv posameznike kot si ti, ki so govoril tako kot ti. Nobeden ni tega niti mislil kaj šele rekel. Zato po domače ne seri z lažnimi izjavami. So vsi bolj pomembni akterji rekli, da ne bo lahko premagat SLO. Dokaz? Spremljanje tako na RTLu kot poslušanje raznih HR informativnih oddaj.
Castrum
30. 01. 2017 12.24
+1
Džomba in Šprem nista niti v studiu enkrat samkrat, niti enkrat!!!! pohvalila Slovenije za zmago. Samo jokanje o utrujenosti in o trenerju, niti ene pohvalne o Sloveniji! Nekaj malega je pohvalil Saračević. Tako bolj skozi zobe. Je pa rekel, da je za njega to hujši poraz kot tisti na EP v ZG. To je to!
poletjepika
30. 01. 2017 12.29
-1
Tumbaj svoje, jaz vem, da se motiš. Ajd čau.
MaunelNeuer
30. 01. 2017 18.12
JanzeLjj
30. 01. 2017 10.17
+1
Ujkoti pokadili ste!!! :)))
poletjepika
30. 01. 2017 10.22
-1
Se strinjam. Sami smo si krivi. Da pa boste boljši, bo treba pa še večkrat dokazat.
Castrum
30. 01. 2017 10.25
+2
Saj smo vam že večkrat pokazali in dokazali. Če sem natančen - tri krat !
poletjepika
30. 01. 2017 10.28
-2
Aha, kot sam praviš na nepomembnih tekmah :)))
Castrum
30. 01. 2017 10.30
+2
Ja, nepomembna tekma za 5. mesto na EP v Zagrebu, ki je še peljalo na OI, pa nepomembna zmaga v polfinalni tekmi na EP v Ljubljani....
poletjepika
30. 01. 2017 10.32
Ah, na EP v Lj ste imel pomoč sodnikov, tako kot to velja za vse domačine, tud v nogometu in kot bomo imel mi v ZG.
Castrum
30. 01. 2017 10.34
+2
Hahahah...ma seveda, vedno je nekdo kriv za poraz Hrvatov, vedno! Hahaha...Sicer ste pa na EP v Zagrebu imeli pomoč sodnikov, pa vam ni pomagalo. Smo vas vseeno nakantali....
poletjepika
30. 01. 2017 10.36
Tako pač je. A sami tega ne govorite? Večkrat že slišano in to od vas SLO.
MaunelNeuer
30. 01. 2017 16.10
poletjepika
30. 01. 2017 10.05
-4
Pa še take glupe izjave imate, če je sploh varno prit v ZG hahahahaha. A boste upal prit čez eno leto v ZG? :))) Se vidimo tam :))) Če se spet srečamo in se vam userje spet premagat HR, pa še kakšno dobro reprezentanco, bom mal spremenil mnenje do SLO. Do takrat pa uživajte in se veselite medalji, Hrvati jih imamo že nekaj :)))
general17
30. 01. 2017 10.16
poletjepika
30. 01. 2017 10.27
-1
Take bolane lahko slišiš samo od Slovencev. Hrvati takih in podobnih izjav ne bi nikol dajal. Kakšen posaneznik ja, verjetno še kaj hujšega, ampak javno, da je naslov v neki temi tak, pa nikoli. Pač Balkanci ni kaj :)))
Castrum
30. 01. 2017 10.28
+1
Ma glej, enkrat smo vas že sredi Zagreba izločili iz OI, zakaj ne bi še enkrat ponovili?
poletjepika
30. 01. 2017 10.30
-2
Ker enostavno niste sposobni ponovit tega.
Castrum
30. 01. 2017 10.31
+1
Lahko se tolažiš, ma hlače se vseeno tresejo in tresejo...
MaunelNeuer
30. 01. 2017 16.11
poletjepika kako pa veš? komentarje poune foušije lahk slišiš pa le od hrčkov, ami izgovori
Castrum
30. 01. 2017 09.57
+2
"Verjetno smo bili prepričani, da je v 45. minuti že konec tekme. Ni konec! Nismo bili dovolj mentalno močni,. In prav v tem, mentalni moči, je razlika med dobrimi in vrhunskimi ekipami" .....Lino Červar
general17
30. 01. 2017 09.50
-14
Steje samo prvo mesto....pac zlato vse drugo je bedno....sramota....pac to je to
general17
30. 01. 2017 10.12
IVO1965
30. 01. 2017 10.42