Nogomet

Lahm: Čas je za spremembe pri podelitvi zlate žoge! Ta je rezervirana zgolj za napadalce

Zürcih, 12. 01. 2016 16.56 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Nemški nogometaš Bayerna iz Münnchna Philipp Lahm se je v svoji redni kolumni, ki jo piše za spletni portal goal.com, zapisal nekaj krepkih na račun sistema glasovanja za zlato žogo. Pravi, da se je nagrada za najboljšega nogometaša skozi čas spremenila v tekmovanje popularnosti.

Najprej se je dotaknil družabnih omrežji. Vsi trije finalisti izbora za zlato imajo namreč med nogometaši največ všečkov na Facebooku. Seveda je že v naslednjem odstavku navedel, da so vsi trije fantastični nogometaši in da so si finale v izboru zaslužili. Pa vendar je to že eden izmed kazalcev, ki kažejo, da je popularnost pri izboru ključnega pomena.

Lahm se je obregnil ob način glasovanja za nagrado zlata žoga.
Lahm se je obregnil ob način glasovanja za nagrado zlata žoga. FOTO: Reuters

Piše o tem, da je že sam izbor ključnega pomena in prav ta naj bi bil sporen. "Poznam postopek. Novinarji iz celega sveta, trenerji reprezentanc in njeni kapetani sredi sezone prejmejo poziv, naj izberejo tri kandidate iz že v naprej določene liste imen nogometašev. Seveda je izbor igralcev očiten in zadeva se spet nehote obrne na Facebook. V glavi se kar sama od sebe pojavijo popularna imena nogometašev, ki nas obdajajo na vsakem koraku tako na nogometnem igrišču kot v medijih. Nekako glasuješ za igralca, ki je najbolj viden. Posledično je nagrada za najboljšega nogometaša v zadnjem času postala nagrada za najboljšega napadalca," je zaključil prvi del kolumne.

"Fabio Cannavaro je edini pravi branilec, ki je prejel zlato žogo. Nepozabni Lothar Matthäus je prejel nagrado za najboljšega nogometaša kot igralec sredine igrišča, za njim je trikrat prejel nagrado kot vezist tudi Zinedine Zidane, ampak tudi v tem primeru je bil Matthaus bolj napadalno usmerjen. Oba sta jo prejela še pred začetkom t. i. digitalne dobe. Oliver Kahn in Manuel Neuer sta bila kot vratarja v finalu izbora, ampak na koncu nagrade nista prejela. Edeni vratar, ki je zmagal v izboru, pa je bil Lev Yashin že davnega leta 1963. Na kratko: Samo nogometaši, ki dosegajo zadetke lahko osvojijo ta prestižen naziv," je še dodal bočni branilec Bayerna.

"Mislim, da ne moremo imeti zgolj enega nogometaša, ki je kronan z nazivom najboljšega v letu. V 2015 si je Lionel Messi zaslužil nagrado za najboljšega napadalca. Čestitam, Lionel Messi!" je kritično kolumno zaključil nemški nogometaš in vrgel novo kost za glodanje ljubiteljem nogometa.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (68)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

mmickica
13. 01. 2016 15.57
+4
To je vse res, je pa tudi res, da je na primer delo obrambnega igralca ali vezista težje merljivo, da ne rečem tudi manj opazno. Celo kamera gre za žogo in gledalci velikokrat niti ne vidimo, kaj počnejo igralci izven kadra! Pa tudi če bi videli, vprašanje kako bi ocenili neko gibanje določenega igralca brez žoge, a tudi to je pomembno in to še kako! Napadalci so pač v privilegiranem položaju in to v vseh pogledih, tudi na plačilni listi, ker je dosežen gol, ali vsaj podajo za gol lažje ocenititi, kot obrambne in druge naloge. Samo vratar ima zraven napadalcev še lažje izmerljivo delo, saj ga ocenjujemo glede na to, ali je, ali ni obranil strela. Tako pač je in tega ne bomo spremenili, razen če se bo podeljevalo več zlatih žog, na primer za napadalca, vezista in obrambnega igralca z vratarjem. To pravzaprav sploh ne bi bilo slabo!
Trend01
13. 01. 2016 16.25
+2
Imaš povsem prav. A le v primeru, če bi ocenjevali gledalci, ljubitelji nogometa. A nagrade podeljujejo strokovnjaki. Vsaj naj bi bili. Ti morajo na nogomet gledati drugače kot šank ali kavč navijači, selektorji. Bolj kompleksno. No, če so to razni Cesarji in podobni, ni čudno, da je vse tako kot je. Po mojem mnenju bi morali za podelitev nagrad sodelovato trenerji, selektorji in MORDA novinarji. Še ti so bolj ali ne preveč navijaško nastrojeni. Poglej naše komentatorje. Za vsakega veš koga bo hvalil in koga kritiziral. Stroka; trenerji in selektorji. Ti so še najbolj nevtralni.
harmo1
13. 01. 2016 17.50
+0
Pred dnevi sem tukaj bral,da naj bi bil Messi najbolje ocenjeni vezist.Potem je sedaj dobil zlato žogo vezist in ne napadalec.Messi ima samo v klubu naziv delovnega mesta-napadalec.Morda se pa tudi motim.Lp
Robert Flisar
13. 01. 2016 15.16
+1
In res je zlata žoga je namenjena le napadalno usmerjenim igralcem,a tukaj pa pade v oči,koliko je potem vredna zlata žoga,ki ga ni prejel napadalno usmerjeni igralec,Zidane,Cannavaro,Jašin,itd...neprecenljivo
Robert Flisar
13. 01. 2016 15.14
+1
saj ima prav,in res ni pravično..Pustimo,sedaj kako dober nogometaš je Messi,Ronaldo,itd.Ampak tudi oni bi bili brez soigracev,popolnoma neuporabni.Recimo,obramba,gara,kot nor,da ne prejme gola,napadalci po praksi,pa stojijo naprej in gledajo,kako obramba trpi,ja tu pa tam ob prekinitvah igre pridejo pomagat v obrambo in to je tudi vse...V kolektivnih športih,bi morali ukinit,takšna priznanja..ker ni pravično,do soigralcev...Kaj,če bi recimo vsi nogometašimzačeli razmišljat,jaz bom napadalec,bom dal mnogo golov,in me enkrat bodo izbrali za najboljšega na svetu..A logično ljudje..Isto,kot,pri zaposlitvi,ti garaš in garaš,kot nor,a zasluge si polastijo,oni v pisarnah,ki resnici na ljubo,sploh ne vejo,kako je na terenu..Vzamimo slovenske župane,ki samo dodeli delo,a pri tem sam ne naredi nič,to naredijo pridni in pridne na občinski upravi,a vse zasluge pobere župan,mogoče ste že bili na kakšni otvoritvi neke investicije v svoji občini,in govor ima župan,a je kdaj pohvalil občinski svet,to so tiste osebe,ki so zaposleni na občini,ne župan hvali,samega sebe in svetnike,svetniki pa imajo še manj poleg vsega tega,kot župan,večina svetnikov je zaposalenih,in večinoma,sestanke naredijo,ob večernih urah,ko vsi pridejo iz služb,a tam morajo biti tudi nekatere osebe iz občinske uprave,ki so do tedaj odelale svoj šiht,in potem še morajo bit na teh sejah,kjer dobijo sejnino,a tista oseba iz občinske uprave,pa,ne,in še morajo poslušat,samohvale župana,in svetnikov....Da jih ni sram...
RdecaZvezda
13. 01. 2016 17.23
+2
in kaj je naredil Messi na svetovnem prvenstvu za Argentino ,nič od nič,tam je bil bolj sam kot ne
VENI-VIDI-VICI
13. 01. 2016 15.04
+1
ja pol pa naj uvedejo zlato žogo za golmana, obrambnega igralca, vezista, krilo in napadalca ... zakaj pa potem on podaja žogo proti soigralcem, ki igrajo v napadu. saj je logično, da je za to , da je nek napadalec najboljši jasno, da je to odvisno od moštva. Tako je pač , če on kot dober igralec , pač ne dobi takšnega priznanja. sam je moral to že vedeti ko je začel igrati nogomet, da obrambni igralci niso tako popularni.
taxidenis
13. 01. 2016 13.48
-5
geoid
13. 01. 2016 13.15
+3
Ni čisto res, Messi je napadalec in vezist!
shaker
13. 01. 2016 12.54
+0
Lahm je jezn na Messija, ker mu je pohabil soigralca :/
bus303
13. 01. 2016 11.21
+3
Se strinjam, zlata žoga se je popolnoma izrodila. Podajata si jo le dva igralca.
7strel
13. 01. 2016 12.34
+5
KakovostenSmeh
13. 01. 2016 12.36
+4
Dejansko... onadva delata razliko, in to velko...
7strel
13. 01. 2016 12.36
+3
Dobro v zadnjih letih ronaldo samo od blizu zabija tako da glede igre sse najde kasen bolsi od penaldka on messija pa niti slucajno
DELTA22
13. 01. 2016 13.00
+1
Razlaga je popolnoma enostavna. Zlata žoga se podeljuje vsako leto in zadnjih osem let nista bila vsako leto Messi in Ronaldo najboljša. čeprav sta samo ta dva dobila nagrado.Stvar je v tem, da igrata za Real oziroma za Barcelono ta dva kluba sta pa marketinško najmočnejša. Tako, da je zlata žoga ena navadna farsa.
Hammurabi
13. 01. 2016 14.11
+1
kdo je boljši od njiju? Hazard? Ibra? Lavezzi? Morata? Higuain? Pogba?
Pisek Rok
13. 01. 2016 15.14
-2
7strel ..praviš da ronaldo zabija gole od blizu ...barcelona je lanski sezoni dala manj kot 15 golov izven kazenjskega prostora hahahh
Symbolic
13. 01. 2016 10.46
+5
Lahm, popolnoma se strinjam, zlasti z zaključno izjavo: " Samo nogometaši, ki dosegajo zadetke lahko osvojijo ta prestižen naziv!"
265004
13. 01. 2016 10.03
+6
Jaz bi naredil takole:Naredil bi izbor za najboljšega vratarja,obrambnega igralca,veznega igralca,napadalca in trenerja.Potem bi pa ti glasovali za najboljšega med seboj s tem,da nobeden ne sme glasovati zase.Pa bi blo pošteno
breezer
13. 01. 2016 11.13
+1
Symbolic
13. 01. 2016 11.25
+3
Vratarji imajo 2 svoji nagradi (skoraj v rangu zlate žoge): Zamora Trophy in Golden Glove ( prej: Yashin Award ).... Kaj pa ostali (obrambni igralci, vezisti...) ? Za njih je edina "dosegljiva" nagrada "Zlati čevelj" ... pa še tam prevladujejo napadalci (Rossi, Lineker,Schilaci,Stojčkov, Šuker, brazilski Ronaldo, Klose)... no ja, tudi 2 vezista (Müller James Rodriguez)...
big247
13. 01. 2016 09.19
+0
Ima prav vendar mislim da sta CR in Messi v zadnjih letih pokazala največ in sta si zaslužila vse te zlate žoge! Je pa res čas da drugo leto osvoji zlato žogo kdo drug ko pa ta dva!
alien8potnik
13. 01. 2016 09.33
apodgraj
13. 01. 2016 16.03
+2
Big 247 - V tem grmu tiči zajec . Praviš , da sta Messi in Ronaldo v zadnjih leti pokazala največ . Vsako leto pa izbiramo najboljšega igralca za preteklo letu , ne pa igralca za več let nazaj . To kar je bil Ronaldo ali Messi pred dvema ali tremi leti , nebi se smelo upoštevati . Sloves zvezdnika , pa se žal neopravično prenaša iz leta v leto- čeprav zvezdnik ni pokazal prav veliko Si lahko kdo zamisli , da bi Ronaldo pri Raalu sedel na rezervni klopi , čeprav si bi ta sedež večkrat zaslužil .
alien8potnik
13. 01. 2016 09.03
+5
ima prav. a pri messiju in ronaldu vseeno ni dvoma.
apodgraj
13. 01. 2016 16.11
+0
Dvoma ni pri Messijo je pa velik dvom pri Ronaldu .
bullitt
13. 01. 2016 08.57
-1
ta nagrada je včasih res nekaj pomenila, danes je to samo še kič
Symbolic
13. 01. 2016 11.00
+0
Kič? Za ta "kič" se zmeraj bolj "cufajo ta-veliki" ... Taka pompa okrog tega in zlasti potem!
Hammurabi
13. 01. 2016 08.29
+5
Messi je vezist
Sasda Sadas
13. 01. 2016 08.34
-5
Od kdaj ??? A to ti je dans enrike povedu?' Haahahajaj
Hammurabi
13. 01. 2016 08.57
+2
Od takrat, ko je prišel Suarez v ekipo. Poglej si kakšno tekmo BArcelone in boš videl, da igra poteka preko Messija na enak način, kot je prej potekala preko Xavija. S tem, da Messi, če vidi, da je priložnost, še kakšen gol sam zabije, ne samo podaja, kot je to delal Xavi.
alien8potnik
13. 01. 2016 09.04
+5
po novem res nekako je. in to spoštujem. messi je v pretekli sezoni bil resnično "something" v vseh pogledih. absolutno zaslužena zlata žoga.
meskic
13. 01. 2016 10.49
+2
Messi je winger, odkar je Suarez prisel v Barco.
zeleleni
13. 01. 2016 08.20
+0
messi ima najboljši skok v obrambi pri streljanju iz kota
NeyMessi8
12. 01. 2016 21.43
-8
Zato se pa vsako leto izbere 'najboljsa enajsterica', a najbolsi je lahko le eden ! Lahm je lahko vesel da en igralec lahko igra zgolj eno pozicijo , ker verjetno je veliko napadalcev ali vsaj wingerjev ki so boljsih v obrambi kot on! Stavil bi na Balea na primer!
donće
12. 01. 2016 21.51
+1
giovanni2
12. 01. 2016 21.38
-12
Messi najboljši napadalec? Takoj za Suarezom, Neymarom, Ronaldom, Ibrahimovićem, Lewandovskim in še nekaterimi.
NeyMessi8
12. 01. 2016 21.45
+11
Messi je najboljsi nasploh. Od vceraj je tudi uradno pred vsemi ki si jih nastel , ce si slucajno prej dvomil.
giovanni2
12. 01. 2016 21.50
-6
Nikoili nisem dvomil. Messi ni med deset najboljših napadelcev na svetu.
geoid
13. 01. 2016 13.24
+1
giovanni2 ... Če nekdo ni s tako rekordno statistiko (ne samo po golih in podajah, ampak tudi vrhunskih potezah in kantah) med 10 najboljših napadalcev na svetu, potem ... malo si zamešal. Če je nekdo vrhunski vezni, to še ne pomeni, da tudi ni vrhunski napadalec in obratno. On ne čaka samo v napadu, ampak tudi kreira. In zgleda mu je to sedaj v škodo pri takih ocenah. Narobe svet. On je fenomenalen napadalec pač. Edinstven in tudi edinstveno uspešen po letu 2000. Z naskokom najboljši! LOL, ni med 10 LOL
ZlonamerniGeneralFranco
12. 01. 2016 21.32
+7
Lahm je zadel v nulo. To je postala kuhinja. Je pa res da sam osebno ne vidim druge rešitve kot da se nagrada ukine.
Maday
12. 01. 2016 21.20
+1
Zato je je pa MOJSTER za gate prodajat SKADIL..
tedo9GWTSmedo
12. 01. 2016 21.13
+0
Vse je biznis, izbira se tiste, ki so najbolj zanimivi za ljudi in posledično za marketing, sponzorje... Smo že ugotovili, da je nogometu pomembno, da se nabavlja zvezdnike, klubi z zvezdniki potegnejo več denarja od sponzorjev, potem pa lažje mastno podkupujejo sodnike in "mešalce žogic" pri žrebanju v pokalu in ligi prvakov, da tudi z bedno igro končajo na vrhu lige.