Drugi športi

Đoković in Nadal, sanjski finale na pariškem pesku

Pariz, 06. 06. 2014 15.07 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Na teniškem turnirju za grand slam v Parizu si je Novak Đoković prvi zagotovil nastop v finalu med posamezniki. V polfinalu je srbski igralec s 3:1 v nizih premagal Latvijca Gulbisa. V drugem dvoboju je Rafael Nadal gladko s 3:0 v nizih odpravil Andyja Murraya.

Rafael Nadal
Rafael Nadal FOTO: Reuters

Srbski teniški igralec Novak Đoković je zanesljivo opravil delo v polfinalu in si je kot prvi zagotovil nastop v velikem finalu turnirja za grand slam v Parizu. Na osrednjem igrišču Roland Garrosa je s 3:1 v nizih premagal Latvijca Ernestsa Gulbisa. Drugi nosilec v Parizu je za zmago potreboval dve uri in 34 minut. Zanesljivo je dobil prva dva niza, izgubil tretjega, v četrtem pa znova postavil stvari na svoje mesto (6:3, 6:3, 3:6, 6:3). "Prva dva niza sem odigral tako, kot sem si zamislil, nato pa mi je proti koncu tretjega popustila zbranost, s čimer ne morem biti zadovoljen. Lahko rečem, da je bil težak dvoboj za oba. Seveda sem zadovoljen, da sem znova v finalu, v Parizu igram dobro ter sem zelo motiviran, da odigram svoj najboljši tenis in poskusim dobiti tudi to lovoriko, ki mi še manjka," je o pričakovanjih pred finalom dejal Đoković.

Drugi polfinale je ponudil dvoboj Španca Rafaela Nadala in Britanca Andyja Murrayja. V dvoboju prvega in sedmega nosilca je bilo pričakovati dolg in izenačen dvoboj, a je bil Nadal tisti, ki je poskrbel, da je bilo dogajanje na igrišču povsem enostransko. Murray ni v dvoboju ni imel nobene možnosti, saj je Nadal ekspresno, s 3:0 v nizih odpravil tekmeca in je za preboj v finale potreboval le uro in 40 minut (6:3, 6:2, 6:1). Nadal je iz niza v niz stopnjeval igro in je tekmecu oddal skupaj le šest iger. "Mislim, da sem danes igral svoj najboljši tenis. Neverjetno je, da sem tukaj znova v finalu. Gre za zelo močne čustvene trenutke, sem res zelo vesel. V zadnjih desetih letih sem devetkrat pristal v finalu, kar se ti nedvomno vtisne v spomin," je bil zadovoljen 28-letni Španec.

Novak Đoković
Novak Đoković FOTO: Reuters
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (77)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

mamoradi
08. 06. 2014 00.09
+2
Zdi se da so bili to najslabsi polfinali RG v zadnjih letih ampak resnica je da sta nole in rafa enostavno za nekaj klas boljsa od drugih.. se tisti set ki ga je dobil gulbis je bil bolj po sreci kot ne.. ima prevec dolgo pripravo na forehand za djokoviceve zoge. Naj zmaga boljsi :) VAMO8 :)
SchumiUberAlles
07. 06. 2014 14.38
+4
Rafael Nadal Parera - The King of Clay! Ajmo legenda!!!
Mariborrrrrrrrr
07. 06. 2014 17.27
-5
DAj domov si ga pelji kinga pa tvojo buchardovo sarapova pa ivanoviceva so zame lepotice od moskih pa noleeeeeeeeeeee rafeek pa ko razvlecena cota jutri jih bo dobo*
Matic Starc 1
07. 06. 2014 12.31
+9
vamooooooos rafaaaaaaaa
Mariborrrrrrrrr
06. 06. 2014 22.25
-3
Kje pa je king ferdo aja gulbis ga je domov poslal nisem vedo sory njegovi fani ajde NOleeeeeeeeeeee
remi gillard
06. 06. 2014 22.57
+1
ja no federer je že v letih in ni za pričakovat,da bo še kej osvojil.drgače pa spet se obeta peklenski finale dveh najboljših
Mariborrrrrrrrr
06. 06. 2014 22.23
+0
TRendovski kaj ti si kak jasnovidec kaj v rimu pa v mamiu si tud tak pametoval boli me k... za nadala pa tjd ce zmaga v nedeljo Noleeeeeeeeeeee je zame bolsi nadal pa mi gre na k..... z njegovimi tangicami bomo vidli
Trend01
06. 06. 2014 22.37
-3
Ne, nisem. Ampak rezultate zadnjih treh sezon na RG imam čez 90%. Te njegove tangice pa tudi mene; ogabno. Evo, ena zastonj. Če pride v Wimbledonu čez 2 kolo, bo vsaj v 1/2 finalu.
MM?
07. 06. 2014 07.56
+0
Ja tangice bi si moral večje kupit :) V Wimbledonu ga pa v prvih dveh krogih lahko prav vsak premaga, potem pa malo adaptira. Že v Queensu se vedno sprašujem, če bo izpadel takoj ali bo zmagal.
Trend01
07. 06. 2014 08.52
+0
1/2 finale in finale se pa tako ali tako na zemlji igra in ne več na travi.
MM?
07. 06. 2014 08.57
-1
Ja, sej v tem je fora, pa ima hibrid med peskom in travo..
MM?
07. 06. 2014 09.33
+0
Spomni se lani, koliko igralcev je padalo po tleh in koliko poškodb je bilo, da sem se že spraševal, kera brihta se je spomnila tenis na travi. Je pa bila trava za Becker, Edberg, Sampras stil, servis volej, sedaj ko pa se je igra na splošno pomaknila nazaj, je pa to kriza za igralce.
Trend01
07. 06. 2014 11.15
+0
Ja, igra se je precej spremenila. Zato so tudi pred leti spremenili žogice (počasnejše), pa trava je nekoliko višja. Ko so bile žoge hitrejše, ni nihče izmenjav delal. Bum ina direktno na mrežo. (problem Lendl, Chang). Še Agassi je spremenil delno način igre. Zdaj, ko je vse skupaj umetno počasneje, so izmenjave daljše in gre naprej, nazaj, levo, desno. Tu pa potem preide iz "zemlje" na travo in ga odnese. Nevarno. Sveta trava. Lendl jo je drugače poimenoval =)
MM?
07. 06. 2014 13.55
+1
Baje da je Lendl rekel, da je trava za krave in potem je bil uročen in ni mogel zmagati. Bil je dvakrat v finalu in izgubil celo proti Patu Cashu, ki je bil pravi brezveznik za tiste čase. Sicer je bil še dvakrat v finalu AO, ampak mi tudi ni jasno kako.
MM?
07. 06. 2014 14.04
Je pa treba še to dodati, da je imel Lendl tudi z AO težave, dokler se je igralo na travi, medtem ko je v tistem času že haral na USO. Ko se je pa podlaga spremenila, je pa tudi dobil 2AO.
Trend01
07. 06. 2014 15.01
+1
Lendla so 2x sodniki. Trava je pa za krave. To je zinil. Pa so mu pot zaprli.
MM?
07. 06. 2014 20.14
Veš da se ne spomnim. Kaj je bilo takrat s sodniki?
MM?
07. 06. 2014 20.18
On se je itak ves čas kregal s sodniki in jim velikokrat ni dajal roke, če je izgubil, če je pa zmagal je pa dal roko in odkimal.
Trend01
06. 06. 2014 21.01
+1
Skratka, povzetek. Vsi, ki so/ste pričakovali Nadala izven forme na RG, se ni izšlo. V začetku leta res ni bil v formi, a jo je dvigoval iz turnirja v turnir. Zadnji turnirju so bili več ali manj vsi mokri. Mokre žoge, počasne žoge itd. Poleg tega je Nadal v tem obdobju odigral vsaj (na pamet rečeno) 6,7 ali več partij na polno (odigral 9 partij v 12 dneh?). Res da so se mu nasprotniki približali. Zelo približali. Vendar, ko se je spočil, igra povsem drugače, z več pozitivne energije, in še BH je zopet našel. Pri trenutni formi in predstvah, ki nam jih je Đoković ponudil, pričakujem gladko zmago Nadala. In potem - če je že Španec - decimo. Kot je Wilander povedal - Novaku nekaj ne štima. Oz. kot je njegov sokomentator na Eurosportu povedal: premagati Nadala na RG je v športu nekaj najtežjega na svetu (kaj šele v finalu).
MM?
06. 06. 2014 21.46
+1
Zelo bo odvisno od razmer. Če bo vroče, brez vetra, počasno igrišče, je Nadal sigurno v prednosti, psiha pa bo sigurno na strani Djoleta, čeprav je to ironija in bi moralo biti ravno obratno, saj slednji še nima RG. Je pa to povezano s karakterjem. Rezultati Djoleta niso slabi, saj se je za moje pojme še vseeno sprehodil do finala. Tsonga z lahkoto, Raonič je dober server, a v ključnih trenutkih, mu zmanjka točk. Čilić in Gulbis pa tudi nista resno ogrozila Novaka. Nadal je tudi mlel do finala in prišel ravno pravi čas v top formo (upam, da ne en krog prehitro). Bo pa po moje veliko odvisno od dnevne forme. Če pa Rafa zmaga 3:0, ti pa pošljem six pack pira po izbiri.
Trend01
06. 06. 2014 22.06
+2
Marjan, če bo vroče, sončno, suho, bo igrišče malo hitrejše kot, če bilo mokro :-) Sicer se strinjam, da je Novak edini igralec trenutno, ki ga lahko premaga na 3 dobljene, a ne s takšno igro. Gulbis bi danes lahko igral prosti steni in bi izgubil (razen občasnih prebliskov). Imel je odličen psihološki pristop do Đokovića in mu je pobral kakšno kilo ali dve živcev. Če bo pa še veter na RG, je pa Rafa v absolutni prednosti. Vsaj Wilanderjevi komentarji to govorijo - Nole bolj išče skrajnosti igrišča, down the line in zadnjo, Nadal pa, če že, "samo" down the line, s forhandom. A na koncu bo dejansko pomembna dnevna forma. Moje mišlenje 3-0 ali 3-1 za Nadala. Ne pozabi - nejgov klub je osvojil decimo. Verjetno zadnji v naslednji 20 letih, in sam ima podobno možnot. RG osvojiti 10x in seveda AO 1x.
MM?
06. 06. 2014 22.22
+1
Vroče mora biti, ker če se Nadalove mišice dobro segrejejo, igra veliko bolje. Priznam, sem prišel do protislovja. V bistvu mora biti igrišče zelo namočeno in brez vetra, da igrišča ne suši. Nisem glih prepričan v Wilandrove komentarje, saj se mi zdi Rafa veliko bolj občutljiv na vseh nivojih (od dveh vzporednih flašk naprej). Djole se lahko npr. že dosti jezi, ampak imam občutek, da to ne vpliva preveč na njegovo igro. Nadal se sicer kljub težavam bori do konca, ampak potem postane kar nekako defenziven, Djole pa edino kar zgubi, je tista ostrina, s katero "ubija". Pa upam, da ne navijaš za Nadala v povezavi z Realom in verjamem, da tudi Nadal ne razmišlja na tak način.
Trend01
06. 06. 2014 22.31
Tudi pod razno ne. Nadala zaradi borbenosti., vztrajnosti, ker se drži načrta, ker ne odstopa (tu ima sicer Đole dimenzijo več, zna spremeniti načrt in to učinkovito) Žoga za žogo. Točka za točko. To kar v glavnem vsem manjka. Ravno kontra Samprasu za katerega sem prej. Marjan, mogoče je pa to včasih problem pri vetru. Flaške padejo :-)
iMichael
06. 06. 2014 22.45
+1
Pozitivno je to da Novak ni odigral na visokem nivoju polufinale, ponavadi kadar odigra polufinale dobro, finale katastrofa. Težko je ponovit dve tekme dobre. Tako da ne dvomi, da bo finale odigral perfektno. Nadal ni v formi, v 6 mescih en turnir osvojil. To ni nič v primerjavi z lanskim letom. Finale, če zgubi pol se ve kaj ga čaka, peska je konec... Od 13 grand slamov ma 8 osvojenih na pesku. To pomeni da lahko spet drugo leto čaka na kakšen osvojen turnir...
MM?
06. 06. 2014 22.54
To me skrbi, ker je Nadal (pre)dobro odigral polfinale, me pa veseli, da je v zelo dobri formi. Knindza, prejšnji turnirji v tem trenutku niso pomembni. Trend, tudi sam sem navijal za Samprasa, ki je bil kot ena mašina, ampak ga je bilo fajn gledat. Bi rekel celo, da bi mi moral biti Federerjev stil bližje, kot Nadalov, ampak verjetno sem v začetku z navijanjem za Nadala ščitil Samprasove rekorde in dejstvo, da sem ves čas trdil, da Federer v nekem momentu ni imel nobene konkurence in če bi igral v času Beckerja, Edberga, Samprasa, Ivaniševića, Agassija, bi imel pol grand slamov manj. No, potem se mi je Rafa resnično prikupil s to fajtersko igro (bik na igrišču), čeprav po duši je pa občutljiv in ga, kot praviš, vsaka flaška zmoti.
Trend01
06. 06. 2014 22.58
Nadal je v glavne vsako leto 6 mesecev na 100%, 6 mesecev na 80-90%. Pa dvorane mu ne ležijo. Vlaga v zraku in drugačni, nižji odboji od tal. Razen GS-jev. Tam na polno. Đoković je pa bolj konstanten čez celo sezono in povsod. Zato ima občasno padce med posameznimi dvoboji. Ker pa so fantje, vsaj do 1/4 finala, za Novaka absolutno preslabi, se lahko večkrat prebije do finalov na mastersih. Tam ima pa itak eno najboljših psih med vsemi. Od preostalih turnirjev si pa želi predvsem enega - Australian Open.
Trend01
06. 06. 2014 23.00
Saj je prav tako. Drugače bi vsi navijali za istega. Pri Samprasu me je zaključek najbolj fasciniral. Napovedal je: Še US Open in neham. In to naredil. Pa bi še z lahkoto kakšnega dobil. Tudi Sergej Bubka bi lahko skočil 6,30 - pa ni hotel takoj. Vsi vemo zakaj. $ $ $ $ $. Rogerja pa te OI sekirajo in še bolj sekirajo.
MM?
07. 06. 2014 07.50
Sampras je po mojem kiksnil, ker je rekel "morda je to zadnji turnir, se bom še dokončno odločil" in potem je pol leta vlekel, nato pa rekel, da je končal. Moral bi na podelitvi US opna rečt, da se poslavlja kot zmagovalec in najboljši. Pa sej Roger ima dvojice iz OI, kar je tudi svojevrsten fenomen, da sta bila z Wawrinko prva proti takšnim dvojicam, kot sta brata Brayan. Za posemezno zlato na OI, pa je imel največ šans v Londonu 2012 na travi, ko je na moje začudenje izgubil finale in imel res slab dan. Po drugi strani pa OI pri tenisu niso najpomembnejše, ker to je samo en turnir, kjer pa se ti mora poklopit prav vse (forma, podlaga, žreb).
Trend01
07. 06. 2014 08.54
Ja, trava je bila. Vsi pogoji so bili. In to ga okot kaže žre. Ne vidim razloga zakaj bi podaljšal za ravno štiri leta. Razumal bi da odigraš sezono in poveš, oz. igraš dokler te vleče ter o tem ne govoriš.
MM?
07. 06. 2014 09.00
Nima smisla, da podaljšuje, saj bo v Riu verjetno pesek, kjer pa nima nobenih šans.
number46
06. 06. 2014 20.57
+8
berem malo komentarjev vendar vidim da bolj malo ljudi spremlja tenis oziroma gleda rezultate pa malo pametuje (govori napamet), dejstvo je da Nole je imel bistveno težji žreb od Nadala (do zdej je Nadal odigral dva težka seta 1 in 2 proti Ferrerju), kar se pa tiče Gulbisa glede na to da je izločil Federeja in Berdycha pred tem dobil dva turnirja bi se lahko reklo da je v življenski formi in to da je Nole izgubil set nepomeni nič (tudi Nadal je izgubil proti Ferrerju set pa je na koncu le v finalu (drugače pa kar stavite hišo na Nadala :)), El bunkice bojo, Gremo Nole da zapolnimo kolekcijo :)
Trend01
06. 06. 2014 21.06
-6
Raonić - Tsonga - Čilić - Chardy. Uf. Res težke. Ja, ampak ne na pesku. Pa ne Tsonga in ne Čilić in ne Chardy. A to ti je težak žreb? Nole morda dobi finale čez tri leta, ko bo imel Nadal 10 naslovov. In bo odnehal.
number46
06. 06. 2014 21.21
+1
Dominic Thiem, Leonardo Mayer, Dušan lajovic David Ferrer in podrti Murray ki bi ga moral že Kolschriber izločit plus Chardy francoz domačin mislim da je bistveno težak nasprotnik za prvi krog , murry pa vstopil v igro kot deklica ki ne ve kaj da dela (Nole ni isto kot Murray),...... no lej Trend 01 ti samo stavi na Nadal men je všeč da si tako predna navijač vamos Nole
MM?
06. 06. 2014 21.49
-2
Rafa je tako dober na pesku, še posebej na RG pesku, ki je po mojem malo specifičen, tako da dejansko ni bilo nasprotnika, ki bi ga lahko ogrozil. Za moje pojme bi to lahko bil edino Ferrer, kar se je pokazalo v 1. nizu, nato je pa nenavadno padel v igri. Res pa je, da je tudi Rafa malo pojačal. Nole je pa na vseh podlagah dober, tako da bi se težko odločil, kje je on najboljši. Ima pa Rafa največje šanse seveda na pesku, ampak ne zaradi Noleta, ampak zaradi sebe.
Trend01
06. 06. 2014 22.15
+0
Ferrer lahko Nadala dobi le na dva dobljena. Drugače pa, dragi moj prijatelj number46, na tekmah kjer navijam, nikoli ne stavim. Za Thiema so vsi govorili, da ga bo premagal (ti verjetno ne). Ferrer je sicer garač, ki ima smolo, da živi v napačnem obdobju. Murraya je pa že zadnjič na mokrem pesku, sesut, po skoraj izgubljenem dvoboju premagal, tako da je bila danes le pogrebščina, oz. sedmina. Odvisno iz katerega konca si. Sem pa že nekajkrat povedal, da je Gulbis talent, a mu manjka težkih tekem, ko ga je okoli feštal. Nekje se mora poznati. Ali drugače - oba sta imela relativno lahek žreb - vsaj po številkah. Bomo videli v nedeljo. Okoli 18.00 -18.30 bi moralo biti konec. Stavil bom le v primeru, če bi Nadal izgubil prvi niz in bi Đole povedel v drugem z dvema gemoma rezlike.
iMichael
06. 06. 2014 22.39
-1
Raonič bi nadala že zdavnaj poslal domov
Trend01
06. 06. 2014 22.41
-1
MM?
06. 06. 2014 22.45
Ja, Ferrer težko dobi Nadala na tri sete, pa še v njegovi dnevni sobi ;) Za Raonića in Wimbledon se pa strinjam.
Trend01
06. 06. 2014 23.03
-1
Je pa čudno, da ni komentarjev na Nadala 2. kolo Wimbledona domov ali vsaj 1/2 finale.
Trend01
06. 06. 2014 23.05
Za intermezzo. Brazilci komaj premagal Srbijo. 1-0. Srbi držali obljubo. Na polno igrali. In v polni postavi. Brez nepotrebnih menjav (do 70 minute)...
MM?
07. 06. 2014 08.02
-1
Glede na končni rezultat 1:0, res zgleda, da bodo Hrvati konkurenčni.
Mariborrrrrrrrr
06. 06. 2014 20.13
-1
verjamem da bo super igra verjamem pa zelim pa privoscim zmago bol noleeeeeeeeeeeetu zame je najbolsi
enkrat je blo
06. 06. 2014 19.40
+7
Naj pokažeta dobro igro in naj zmaga boljši.
POVEMRESNICO
06. 06. 2014 19.21
+1
Karkoli nekateri govorite, Novak JE NAJBOLJŠI.
SchumiUberAlles
06. 06. 2014 19.14
+8
Bravo RAFA! En dober trening proti Murrayu. V nedeljo pa po 14ti Grand Slam v karieri, deveti Roland Garros! VAMOS The King of Clay!!!
Mariborrrrrrrrr
06. 06. 2014 21.02
-6
SchumiUberAlles
07. 06. 2014 14.24
Zakaj pa zdaj Genie poleg vmešavaš? Bouchard bo bodoča številka 1 ženskega tenisa. Stara 20 let in že njen drugi zaporedni polfinale po Australian Open-u. Manjka le še tista pika na i za preboj v finale. Predvsem v psihi in tudi v tehniki - zmanjšat neizsiljene napake. Žal se na tem turnirju za GS ni izšlo, škoda! Je še mlada, ima ogromen talent in ne dvomim da bo že kaj kmalu v finalu kakega GS turnirja. Poleg tega pa še lušna in simpatična. GO GENIE! Glede Rafe... ja hudič so te frustracije in ko gre številnim v nos, da ima nekdo 8 osvojenih Roland Garrosov in pa do sedaj 13 osvojenih turnirjev. Na prav vseh štirih prizoriščih za GS (Roland Garros - 8, Australian Open - 1, US Open - 2, Wimbledon - 2).
Borut.Hood
06. 06. 2014 18.30
-14
Srbski smeško že težko diha ko ve da ga bo v finalu ponovno pozozil španski vlak po imenu Rafael Nadal!
Mariborrrrrrrrr
06. 06. 2014 18.50
-1
Kaj si pa ti, v madridu ga je tud, nadalu bojo tangice v rit sle od sile
Borut.Hood
06. 06. 2014 18.51
-11
Nadalu bodo sle tangice v rit ko bo dvignu 9 lovoriko ;) Srbko bo pa mogu po razp
Mariborrrrrrrrr
06. 06. 2014 20.09
-1
res si pa as robin hoooooood plenice si menjaj
iMichael
06. 06. 2014 22.36
+3
Ta tvoj vlak je že 4 krat zapored jokal saj je tu Novak Djoković
Borut.Hood
07. 06. 2014 08.06
+1
Je jokal ja, zato ma pa moj vlak 14 grand slamov, srbska lokomotivca pa 6 ....
iMichael
07. 06. 2014 12.12
-2
On lahko ma 25, ampak še vedno bo šel v garderobo z sklonjeno glavo ko je tu Novak.
Mariborrrrrrrrr
06. 06. 2014 18.20
+7
Noleeeeeeeeeeee noleeeeeeeeeeee NOleeeeeeeeeeee super finale mora ga spipat to mu se majnka pa se prvi bo gulbis pa ni niti blizu bil vseeno pa cestitke gremo po gs
RedDevil20
06. 06. 2014 17.57
+8
Djoko zasluženo! Ampak pazite se Ernestsa Gulbisa v prihodnosti....težek talent, samo v glavi mu nekaj manjka. Gulbisu ni prioriteta denar, ker denarja je v družini dovolj in še preveč. Dober match je bil, po dolgem času sem spet videl Novaka, ko je zlomil lopar. Bravo Novak, bravo Ernests. Pomoje, je v tem matchu igral zmagovalec Pariza.
LESNIKB
06. 06. 2014 19.12
-4
Verjamem da si to lahko predstavlas dokler ne stopi na igrišče nadal. Zmaga Nadala v nedeljo 90% njegov tenis je na eni drugi ravni trenutno, edino ce djoko iztisne svoji 200%. Mislim da je 3 sete preveč do bit trenutno za djokota.
Trend01
06. 06. 2014 21.00
+0
Đoko je zgubil živce pri obnašanju Gulbisa. Gulbis se ga je psihološko dobro lotil. Z besednimi igrami, nonšalantostjo. A, seveda premalo za Novaka. Oz. igralca špice. Premagal je samega sebe. In s to igro Novak nima šans proti Rafaelu.
MM?
06. 06. 2014 21.34
-1
Gulbis prav zaradi glave nikoli ne bo ne vem kaj naredil. V nedeljo nas čaka pravi finale, dveh najboljših igralcev, ki znata trenutno edina pokazati res atomski tenis. Upam na top formo obeh. Da je Nadal favorit, ne bi napovedal, ker Djoko zna v ključnih momentih zelo dvignit nivo. Je pa Rafa vsekakor kralj RG, tako da bi psiha mogla zdržat in to bo ključ do zmage.
TheMatrix1
06. 06. 2014 22.29
Trend ne govori neki napamet..ce ze hoces vedet..novak je ze 4 zmagal zapored nadala zakaj ga se 5 nebi..ne blebetaj kr neki
iMichael
06. 06. 2014 22.35
+1
Prej bi reku da nima Nadal šans glede nato da je 4 krat zapored poražen. Te žogice niso nevarne za Novaka, zelo dobro zna vse nevtralizirat in obrnat v svojo korist. Nedvomno bo pa dober tenis v nedeljo in to je tisto kar želim, da ne sedim za ekranom in gledam enosmerni promet. Ta dva je enostavno fantastično spremljat v finalu ker je vedno atomski tenis. Go Nole....
MM?
06. 06. 2014 22.47
-1
Se strinjam Knindza z atomskim tenisom in brez enosmernega prometa. Vedno si želim, da Nole, Rafa in Fedi zmagujejo, ker potem lahko gledamo dober tenis, ko se srečajo. In tudi danes bi bilo Nole-Fedi veliko bolj zanimivo.
Trend01
06. 06. 2014 22.47
+1
Matrix, Knindza - imaš prav. Ampak od teh štirih so trije takšni na katerih Nadal že dolgo slabše igra. Saj verjetno tenis bolj spremljaš. V Rimu si pa verjetno videl v kakšnem stanju je Nadal igral. Prvi niz ga je imel, potem je pa totalno padel. 9 tekem v 12 dneh. Ne glej samo rezultat. Tudi vzrok poglej. Ja, za finale si tudi sam želim hard tenis. Kot je že bil na RG ali US open. Saj veš katerega mislim. Pa Novak je zmagal. In da ne bo poškodb.
Die einemaister
06. 06. 2014 23.32
+1
djoko ma nadal poguntanega na useh podlaga, sploh pa zadnje 3 leta na pseku visoki odboji nadalovih spinov zna hitro neutralizirati, tako da nadal za djoleta ni več noben bau bau niti na pesku
iMichael
07. 06. 2014 12.10
Dejstvo je da ta dva ko igrata je težko napovedat rezultat. Vse je odvisno od dnevne forme. če eden popusti za par procentov v igri je to razlog za poraz. Enostavno na takih dvobojih odloči par točk. Ne bom napovedal nič. Želel bi si le dober tenis.
Iniesta
06. 06. 2014 17.29
-15
Murray bo dobil Nadala, Djoko pa potem Murraya v finalu ...
kim llsung
06. 06. 2014 19.30
+1
MM?
06. 06. 2014 16.49
-2
Malo me skrbi, če bo Nadal tako nadaljeval, da se ne bo popolnoma iztrošil, ker formo je treba tempirat in najbolje igrati v finalu.
Trend01
06. 06. 2014 16.23
+5
S takšno Đokovićevo igro v finalu, bo Nadal hitro 9-ko dvignil.
MM?
06. 06. 2014 16.34
-1
Sem se vključil proti koncu tretjega niza in se mi je zdelo, da se Gulbis kar dobro upira.
Trend01
06. 06. 2014 20.58
Mah, Gulbis mora poštimat najprej podstrešje. Čeprav p+fant ima talent. Ampak eden najslabših 1/2 final zadnjih let.
POVEMRESNICO
06. 06. 2014 16.22
+1
Čestitke, sedaj pa po " skalp " Nadala. Če se uvrsti v finale, seveda............... Hecam se, normalno da bi se mogel.
LESNIKB
06. 06. 2014 16.19
+3
Poglejte si zaj se lahkoto nadala v finale. Finale taki kot more bit. Vseeno več pričakoval od gulbisa, bogo je blo to.
MM?
06. 06. 2014 16.36
-1
Po mojem Murray izredno leži Nadalu. No, sploh če se srečata na (pariškem) pesku.
KOPITES
06. 06. 2014 16.12
+3
Teska je bla dons....bravo Nole