Nogomet

Terim: Sodnik se je bal Reala

Madrid, 04. 04. 2013 08.05 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na prvi četrtfinalni tekmi Lige prvakov si je madridski Real na Santiagu Bernabeu praktično že priigral vstopnico za polfinale. Galatasaray so premagali s 3:0, trener Turkov Fatih Terim pa je bil po koncu srečanja kritičen predvsem do sodnika.

Gonzalo Higuain je prispeval tretji zadetek na tekmi.
Gonzalo Higuain je prispeval tretji zadetek na tekmi. FOTO: Reuters

Pravico v španski prestolnici je delil Norvežan Svein Oddvar Moen, Fatih Terim pa z njegovim delom še zdaleč ni zadovoljen. "Sodnik se je bal Reala. Ni še zrel za ta nivo. Če spregledaš očitno roko v kazenskem prostoru, si ne zaslužiš soditi tekme v četrtfinalu Lige prvakov. Vsi so videli, da je šlo za enajstmetrovko, le on ne. Real Madrid je prvi favorit za zmago. Preprosto se nam ni izšlo in ničesar ne moremo storiti," je predstavnikom sedme sile po tekmi potožil Terim, ki se nikakor ni mogel pomiriti z (ne)delom Norvežana. "Nas je premagal on? Ne. Je pa zapiskal v nepravih trenutkih. Če ne vidijo dogodkov na zelenici, preprosto nimaš možnosti. Real Madrid ne potrebuje pomoči sodnikov. Veliko napačnih odločitev je sprejel. Ne maram govoriti o sodnikih, vendar je svoje delo opravil porazno. V prvem polčasu bi lahko dvakrat zadeli in to bi prav gotovo spremenilo potek srečanja. Na povratnem srečanju bomo igrali na vse ali nič, vendar je Real v res dobrem položaju," je zaključil turški strokovnjak.

 

 

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (187)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PolitKomisar`
04. 04. 2013 21.33
+1
Terim pravi, da real ne potrebuje pomoči sodnikov. Res je, real ga ne potrebuje, potrebuje ga UEFA. Nogomet je danes zelo skomercializirana stvar, noben ne bi trpel finala Malaga - PSG ali pa Galatasaray. Vsakdo bi si želel El Classico ali Bayern za finalno tekmo. Govori in vrti se v ogromnih vsotah denarja zato pa bo takih tekem kot je bila ta, zaznamovanih z strani sodnikov v prihodnosti na žalost še več.
fluid
04. 04. 2013 19.26
+0
Sem navijač Reala vendar je bilo resnično pristransko sojenje sodnika - tako kot v torek je sodnik sodil za domačina Bayern.
Iniesta
04. 04. 2013 18.16
-2
Zal mi je Turkov, dobro so igrali vendar niso bili konkretni. V Carigradu bo nora tekma, napredoval pa bo vseeno Royal, ki bo v polfinalu izlocil se Barco, v finalu pa popusil od Bayerna ...
alien8potnik
04. 04. 2013 18.22
+0
če bomo igrali z bayernom, bomo zmagali letos. lani smo bili izločeni po penalih. tokrat ne bo tako.
Hammurabi
04. 04. 2013 19.00
-2
Letos vas bodo v polfinalu razbili ko mačke
alien8potnik
04. 04. 2013 19.01
+2
meskic
04. 04. 2013 19.04
-4
Kaj pa drugi gol Ronalda prejsnje leto proti Bayernu, ki je bil dosezen iz cistega ofsajda in se en nedosojen penal v korist Bayern ob koncu prvega polčasa, ko je Pepe mesar igral z roko, ki bi mogel takrat dobiti drugi rumeni karton? Na isti način je v omenjeni tekmi Real prišel do prvega gola po igranju roke Alabe po strelu Di Marie. Tako, da Realovci nemi govorit Uefalona pa take. Prvo poglejte pri sebi. Letos že tretja zaporedna tekma v LP se sodi v korist Realu in v škodo njegovih nasprotnikov (Man Utd in vceraj se Galarasaray).
alien8potnik
04. 04. 2013 17.58
+2
nekateri barcini fundamentalisti so tako besni zaradi gladke zmage reala, da človek dobi občutek, da ta zmaga bolj boli fene barce kot galatasaraya, hehe;)))
Hammurabi
04. 04. 2013 19.00
-1
Ledo44
04. 04. 2013 19.17
-3
Tudi Terim, Ferguson ....ki so rekli da jih je sodnik okradel so fundamelisti. Ti si resno bolan-tako da se človeku prav zasmiliš revež
Ledo44
04. 04. 2013 17.30
-6
Real je res ena velika štala, po teh tekmah bo imel še več sovražnikov od Anglije do Turčije....najbolj antipatični klub na svetu
meskic
04. 04. 2013 17.53
-7
Povsem se strinjam s teboj. Real je prvi začetnik ustvarjanja moštva na podlagi kupovanja že najboljših igralcev. Bolj je antipatičen od Man City-ja in od PSG-ja.
alien8potnik
04. 04. 2013 17.55
+5
ja, kako je rm antipatičen. uf, sram me je, ker navijam za to štalo, hehe;))) HALA MADRID!
alien8potnik
04. 04. 2013 18.26
+1
glede na to, da vas real tolče zadnje čase, da vsakič popušite v medsebojni tekmi, vaju celo na nek način razumem;) cvikate, a, da se srečamo v pol finalu ali finalu? prpa dela, ne? kaj bi vi dali, da nas kdorkoli izloči. ker imate že totalni kompleks pred realom. zato pa take sekate. a ni res?
Hammurabi
04. 04. 2013 19.03
-2
Alien - nagradno vprašanje zate kot velikega navijača royala - kateri dve ekipi sta izločili royal v polfinalu CL v zadnjih dveh sezonah ?
meskic
04. 04. 2013 19.06
-1
Kdaj je nazadnje Real stolkel Bayern, da mi je vedet? Popusili ste najhitrejši gol v zgodovini LP prav proti Bayernu.
minotauro9
05. 04. 2013 10.45
minuse pa zato,ker clovek napise resnico,pa da ne mors verjet
FAUSTOS1
04. 04. 2013 17.21
-2
res je realovci so igrali rokomet
pinkyprinc,
04. 04. 2013 17.15
+10
penal bi mogu bit za gala... vseeno pa je biu real bolsi na pol moči
Darminator
04. 04. 2013 17.02
-12
Saj bo se enkrat moralo nehat to z SODNIKI v korist REALA. Včasih nazaj sem še navijal za Real Madrid ampak od kar igra v njem Ronaldo in Mourinho jih sploh ne maram,zame so jajčkotje. Naj čim poprej zgubijo in gredo na dopust za kamor so itak,sploh šminker RONALDO
pinkyprinc,
04. 04. 2013 17.13
+8
nvem kaj te moti na ronaldu? kake pokas zihr si 5 let star. vsak si ga zeli imeti v ekipi. enako kot messija...fousija
pinkyprinc,
04. 04. 2013 17.14
+0
in če je šminker lol, mssi je pa prtlikav in grd pa je vseeno dober.
dext32
04. 04. 2013 17.19
+8
darminator. to pomeni, da si sezonski navijač?? Enkrat navijaš za en klub, drugo leto pa za drugega, pač kateri je trenutno boljši??
fiforeal
04. 04. 2013 16.33
-3
Skoda tekme da jo je sodnik unicu.Glede na to da se mesarjm iz madrida to redno dogaja bi se mogl v uefi mal prasat kje je povezava RM-sodniska zveza...sramota za kao kraljevi klub.
alien8potnik
04. 04. 2013 16.55
+5
prav nič nas ni sram realove super igre. realove brilijance in dominance. dejstva, da je bil za nekaj razredov boljši od galatasaraya. ne, prav nič. PONOSNI SMO NA REAL MADRID. letos smo najresnejši kandidati za osvojitev lp.
santi10
04. 04. 2013 17.11
-6
meskic
04. 04. 2013 17.55
-4
Kdaj pa je vas sploh sram bilo Realovi navijači? Saj ste zato najbolj antipatični navijači najbolj antipatičnega kluba na svetu.
alien8potnik
04. 04. 2013 18.08
+4
tako je, meskic. mi smo najboj antipatični v celi galaksiji. joj, kako smo grozni. mi in naš vaški realčič, mali klubek iz province. grozni smo. bedni. nikakvi. štala, skratka:))) HALA MADRID!
LionelMessi38
04. 04. 2013 15.31
+3
Lej če se tip vrže v zrak 1 secundo po stiku normalno da bo sodnik ki je 2 matra preč vidu da je stopu nanga pa da je on poj še odigrov 10x preveč in najbol da poj piska penal?Najbol da še rečete da bi mogu Galatasaray zmagat a?
dekk1zz
04. 04. 2013 15.23
+9
res je turky sudnik ni sodil pošteno je pa defitivno bil real razred bolši na tekmi, pa ni neke agresive blo...;)
santi10
04. 04. 2013 15.20
+2
ej samo alien8potnik, ti pa rabiš pomoč veš....poišči si jo, prijateljski nasvet:)
alien8potnik
04. 04. 2013 16.57
+0
prav nobene pomoči ne rabim. zakaj? ker strastno navijam za svoj klub? ker sem vesel zmage reala? ker komentiram zadeve v zvezi s klubom, ki mi je všeč? ma, daj. ti si poišči pomoč. ali odvajalo za svojo zlobo.
santi10
04. 04. 2013 17.11
+0
hahahaha ojoj naj mu nekdo pomaga prosim:):) tipo na 2min piše primitivne komentarje pa misli da je strasten navijac hehehehe
alien8potnik
04. 04. 2013 17.30
+0
santi10
04. 04. 2013 20.08
-2
tedx
04. 04. 2013 15.16
+0
alien8 ce bi bilo 3:2 in rdeci karton kakor bi moralo biti bi bil real naslednjo tekmo brez izjemnega nogometasa,pa se v rezultatskem zaostanki bi bili. Daj razmisljaj malo in nehaj spammat da si niso ustvarili niti ene priloznosti. Ne wem ce sem zaslediv dve objavi kjer nebi omenil tega
alien8potnik
04. 04. 2013 17.03
+2
s 3:2 bi bil real v rezultatskem zaostanku?!?
Rene Pernek Acker
04. 04. 2013 17.16
+1
tedx, ti sanjaš! Nemogoce da da galatasaray 2 gola na bernabeu!
akasa88
04. 04. 2013 14.51
+4
Še ena tekma ki so jo zaznamovali sodniki... uefarid
vukasin
04. 04. 2013 15.43
se strinjam, bi bila boljša tekma, če bi turki zabili enega i penala
alien8potnik
04. 04. 2013 14.16
-10
pogrizite se. real madrid bo zasluženo odšel v pol finale. ker je absolutno boljši. s sodniki ali brez njih. še kaj? HALA MADRID!
damageinc
04. 04. 2013 14.18
+15
rečmo kr s sodniki, da bo še mal realnosti v tvoji pravljici
alien8potnik
04. 04. 2013 14.22
-8
alien8potnik
04. 04. 2013 14.25
-5
vukasin
04. 04. 2013 15.42
+9
so bolši, a pomoč sodnikov so pa le imeli
bibaluka
04. 04. 2013 14.07
+0
Res je sodnik naredil veliko napako, sam ste pa hecni tisti ki nabijate koliko je sodnik pomagal realu, a bayernu, barceloni, unitedu pa nevm kolikim še pa niso al kaj. Ko se to zgodi realu je to narobe, ko pa drugim je pa ok.
alien8potnik
04. 04. 2013 14.12
-6
ko spregovorijo barcini hejterji reala, je točno tako. vse drugo je okej, le real je težki demon.
alien8potnik
04. 04. 2013 14.23
-1
damageinc
04. 04. 2013 14.03
+11
Tale alien8potnik ma pa res hud argument; vseeno je, če je karton bil ali ne, penal bil ali ne, Galatasaray si ni ustvaril niti ene priložnosti iz igre, in (iz tega razloga?) je prav da sodnik ni piskal. Naj te opomnim neobjektivni prijatelj, koliko šans si je ustvaril real proti unitedu preden je bil pokazan karton. Sploh pa se ne bom niti spuščal v Benzemajev štart v obraz, če je nani dobil rdečega za tisto, bi on mogel dobiti par tekem prepovedi. Realno - pa noben od teh dveh štartov ni rdeč, ampak če se že gremo neka pravila, se jih držimo povsod. Seveda pa veljajo v ligi prvakov dvojna merila, in dokler bo tako sploh nima smisla gledat tega gledališča. Letos pač forsirajo real. Pa sramoto si delaš s tvojimi neobjektivnimi komentarji men je kr mal gadno zate.
alien8potnik
04. 04. 2013 14.09
-7
sočustvujem. ah, real je slabša ekipa. galatasaray bi si zaslužil, da gre naprej. a ne? preberi vse, kar sem napisal, pa potem nabijaj. trdim, da tudi če bi bila dva penala za turke, bi pa rm malo pritisnil na gas in dal še kaka dva gola. zelo rezervirano jih je namreč dal z lahkoto tri. toliko. ker vsaki zmagi reala itak gledate v zobe. očitno rm sploh nikoli ne bi smel zmagati, če berem vaše teorije. prav dolgočasni ste že. pri tako očitni razliki tu nabijate v tri dni. upam, da madrid gladko zmaga še v turčiji, da boste končno tiho. in, nikjer ne pišem, da je prav, da sodnik ni piskal, samo zato, ker si turki niso ustvarjali priložnosti iz igre. preberi vse, pa boš videl, kaj pišem. ampak v igri pa res niso ustvarli nekih šans. in s tako igro pač ne moreš zmagati. v najslabšem primeru za rm bi bilo 3:2. pa cerjemi, bilo bi nsajmanj 5:2. splohh, če bo turki dobili 2 penala. bi real popizdil in jim raztrgal mrežo. z lahkoto.
alien8potnik
04. 04. 2013 14.14
-4
ne. ti si zaostal. NE TRDIM TEGA. pa, ej, stari, ne nabijaj v tri dni. NE TRDIM TEGA. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
damageinc
04. 04. 2013 14.17
+5
"trdim, da tudi če bi bila dva penala za turke, bi pa rm malo pritisnil na gas in dal še kaka dva gola." zakaj pol sploh igrajo ta četrtfinale, naj gre real avtomatsko naprej in to je to?
alien8potnik
04. 04. 2013 14.24
-5
hej, kaj bi rad od mene? da ti s krvjo podpišem kakšno izjavo? mislim, no. kaj hočeš? pritoži se na uefo. naj razveljavi tekmo. pa da potem vidimo, kako bo galatasaray zmagal. okej?
tedx
04. 04. 2013 14.01
+0
aja pa cestitke realu za zmago sem pozabil napisati
Ledo44
04. 04. 2013 13.59
-1
Kdaj bomo videli kakšno tekmo Reala brez pomoči sodnikov...?
alien8potnik
04. 04. 2013 14.01
+9
verjetno takrat, ko bomo videli takšno barcino tekmo.
alien8potnik
04. 04. 2013 14.01
-1
Ledo44
04. 04. 2013 14.02
+2
Samo vprašanje je če jih bodo sodniki popeljali do naslova in Mourinja do tretjega podarjenega-vse kaže da ja.
alien8potnik
04. 04. 2013 14.11
+0
hehe, in to te skrbi. da bi real osvojil deseto zvezdico. kar trga se ti ob tem. in vse boš naredil, da boš pljuval čez njihov uspeh. a barcina podarjena zvezdica te pa ne pekli? a tista ti pa sede?
alien8potnik
04. 04. 2013 13.59
-4
barca je že imela ogromno pomoč sodnikov v lp. večkrat. bila je celo prvak po sramotni manipulaciji sodnikov, ki so oškodovali chelsea. tisto je bila zgodovinska svinjarija. torej. kaj se res toliko spravljate prav na real madrid? konec koncev so ga sodniki pušnili tudi v prid bayerna proti juventusu. tokrat res celo začuda oškodovali barcelono pred dvema dnevoma. ne vem, no. na vsaki tekmi se najde kakšna sporna situacija. če bi bil galatasaray primerljiv nasprotnik, okej, bi lahko tule razpredali. tako pa. res. en penal bi gotovo morali dobiti. vendar to ne bi spremenilo nič. je pa škoda, ja. sodnik je poskrbel za slab priokus. tudi meni gre to na živce. brez veze, res.
alien8potnik
04. 04. 2013 14.03
-5
aha, tisto s chelseajem se ni zgodilo, si je rekel kak fanatični ledo in mi stisnil minus;)))
minotauro9
04. 04. 2013 16.26
-1
chelsea in spet chelsea pa ne drzi se ene tekme kot pijanec plota,ti si samo poglej EC v eri mouja pa bos videl kolikokrat ste bili vi oskodovani in se jokali z moujem vred,a resnica je bila drugacna,ce so koga oskodovali so barco pa lahko skupaj pogledava vse EC pa bos videl o cem govorim,glede vase objektivnosti pa samo toliko,da ne start benzemaja ne nanija nista za rdec karton po mojem mnenju a ce ga je nani dobil potem ga je moral dobit benzema a vam sektarjem to enostavno ni jasno