Nogomet

Preobrat: Barca (začasno) lahko deluje na poletni nogometni tržnici!

Barcelona, 23. 04. 2014 12.02 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Potem ko je Mednarodna nogometna zveza nedavno kaznovala katalonski nogometni klub Barcelono s prepovedjo sodelovanja v dveh prestopnih rokih zaradi kršitev pri prestopih mladoletnih igralcev, bodo pri blaugrani začasno vendarle lahko iskali okrepitve.

Kot je danes pojasnil predstavnik Fifine komisije za pritožbe Larry Mussenden, je primer Barcelone tako zahteven, da ga verjetno ne bodo mogli v celoti obravnavati do 1. julija, ko se začne naslednji prestopni rok. Zato so klubu začasno dovolili sodelovanje pri prestopih, dokler ne bodo obravnavali pritožbe in dokončno odločili o sankcijah. Fifa je pred tremi tedni kaznovala Barcelono, ki tako v dveh prestopnih rokih v naslednjih 14 mesecih ne bi smela kupovati igralcev. Vzrok so bile kršitve pri prestopih nogometašev, mlajših od 18 let. Katalonci bodo morali odšteti še okoli 370.000 evrov kazni, Fifa pa je kaznovala tudi špansko nogometno zvezo. Oba vpleteni strani sta po mnenju Fife kršili več predpisov, ki se navezujejo na mednarodne prestope in prve registracije igralcev, ki niso iz Španije in so mladoletni.

Vodilni možje Barcelone so še pred suspenzom napovedovali, da bo Barca med poletnim prestopnim rokom zelo aktivna.
Vodilni možje Barcelone so še pred suspenzom napovedovali, da bo Barca med poletnim prestopnim rokom zelo aktivna. FOTO: Reuters

Preiskava je obsegala obdobje od leta 2009 do 2013, so zapisali v obrazložitvi pri krovni nogometni zvezi. Barceloni so dali na voljo 90 dni časa, da položaj uredi. Španska nogometna zveza bo morala plačati 410.000 evrov, področje glede mednarodnih prestopov mladoletnih igralcev pa mora urediti v enem letu. Če se ne bi pritožila, Barcelona ne bi smela sodelovati v naslednjem prestopnem roku med julijem in avgustom letos ter na tistem v januarju 2015. Podobno kazen je leta 2010 Fifa izrekla londonskemu Chelseaju zaradi sklepanja pogodbe z mladoletnim francoskim igralcem Gaelom Kakuto, a so prepoved pozneje umaknili, ker je londonski klub dosegel dogovor z nogometaševim prejšnjim klubom Lensom.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (222)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Matic Starc 1
24. 04. 2014 07.48
+0
ja ja itak UEFALONA
PremierLeague
23. 04. 2014 22.50
+2
Mislm da nekaterim niso cisto jasna pravila. Tukaj se gre o 15 letnikih in nizje... Nogometas lahko svojo prvo pogodbo podpise pri 15ih. Kar pomeni, da ce Barca hoce Messija pri 13ih, ga morjo kupit drugace (as in: presel familijo v svoj mest da bo mali pri nas treneru). Pa to sem dal samo primer zdej. In skoraj vsi veliki klubi goljufajo 1 way or another, da bi imeli boljsi podmladek. In tega ne rabi nihce prijavit.. To se ve. Vprasanje je samo, kaj od tega bos ti lahko dokazal?
Trend01
23. 04. 2014 22.59
-2
Preveč misliš. Če bi spremljal debato , bi to videl. Gre za sistem od 16-18 let ali prej in od kje izhajajo.
jaz.bajsek
23. 04. 2014 20.01
+11
Zdaj pa hitro v nakupe, da si se kdo ne premisli!
vectron
23. 04. 2014 19.25
+14
kot navijača BARCE mene najbolj zanima to...kdo je to stvar prijavil, na kaki osnovi, skakšnim namenom. imena bi rad vedu, ker za tako stvar moraš imeti argumente. če je barca grešila naj se kaznuje, če ne pa naj se kaznujejo vsi tisti ki so to stvar hoteli speljat. dali so odgovor da kao da je primer tako zahteven da ni časa do 1.junija vse to razrešit, mislim ne mi stakimi točno vejo kaka je stvar...kr se pa same ekipe tiče pa me sploh ne skrbi, tudi če nebi smeli kupovat, letošnja sezona je bila malo čudna, ogromno poškodb in afer in zato je tako kot je. vsi vemo da smo odigrali dober del sezone dobro, zmagali ogromno dobrih tekmecev....naj vas ne skrbi Barcelona preveč, navijajte za svoje klube mi pa bomo za barco....lep večer FORZA BARCA!
LESNIKB
23. 04. 2014 19.34
-7
Če pa ti tak vse veš, kak te ne veš kdo je nastavo vse skupaj..... Mislim da tudi to veš.
vectron
23. 04. 2014 19.41
+9
preberi še enkrat kaj sem napisal, počesi ne hitet
pako-san
23. 04. 2014 20.55
-5
pirc,pa kaj to tebe zanima,noben nic ni prijavo,je pac enkrat moglo prit ven....
vectron
23. 04. 2014 21.38
+4
je pršlo vn ja,vse skupaj nič....če bi kaj bilo na tem bi jih kaznovali tako pa jih ne bojo....sam vsi ki ste proti Barci bi radi da jih, pa tudi če stvar ni utemeljena
vectron
23. 04. 2014 21.51
+5
pako-san....veš zakaj me zanima, zato ker je to moj klub. čudi me zakaj zanima tebe ker se oglašaš ker to ni tvoj klub, ti samo sovražiš Barco, nič drugega
Trend01
23. 04. 2014 23.01
-3
Pirc - če boš sestavil cel stavek skupaj in ne cel kup povedi, ti bom z veseljem odgovoril. In nisem "vatreni" za Real, raje za koga drugega glede poštenosti Torej - kaj te zanima
janezdollar
23. 04. 2014 19.02
-20
Vedno ista pesem....kot na igrišču jim zdaj čez prste gledajo tudi ob igrišču...otroški vrtec pač...
kormorancek
23. 04. 2014 19.33
+8
Tako kot so Chealsiju. Če bi pa prevetrili vse velike klube, bi padalo iz omar na kupe okostnjakov. Kjer se obrača ogromno denarja, je veliko sumljivih dejanj. Tako, da, ne polivajte gnojnice le na Barco.
lightning
23. 04. 2014 19.42
-9
@kormoranček...ti si kot naši državni lopovi...čim jim nekaj dokažejo oni takoj s prstom pokažejo na druge...članek je o barci in njenem goljufanju in seveda spet pomoči fife in uefe
Trend01
23. 04. 2014 23.06
-2
Pa zakaj za vraga imate t.i. navijači Barce tako za jamrati. Barca je pač kupila cel kup mladoletnih otrok in to je to. In, da. Real oz. vodstvo naj pa plača kazen zaradi zemljišč. Preden dobim kontra. In PSG in Man City..., naj tudi dobijo kazen zaradi finančnega fair-playa. Tudi Chealsea zraven sodi. Med drugim.
viscaelbarca10
23. 04. 2014 18.20
+18
edino pravilno! zej pa nej kej pamtnega kupijo...
24uric
23. 04. 2014 17.09
-11
a se je lessi ze vrnil
mmmmmmmnnnnnnmmm
23. 04. 2014 16.31
-2
kot sem že napisal...fifa je naredila svoje...preprečila jim je nakup golmana..kar je vplivalo na vse zaključne tekme ...pozabil si napisat da je tud od reala član pri fifi,,če bi kazen veljala bi rekel ni imel real nič pri tem ..zdaj verjamem da je imel....upam da uefa čimprej vse klube ki kopujejo igralce za velike denarje čimprej kaznuje in jim prepreči ligo prvakov
Campeones34
23. 04. 2014 17.31
-7
Luukas123
23. 04. 2014 17.59
-7
DonMiltonFriedman
23. 04. 2014 16.29
-10
xxman.y
23. 04. 2014 16.45
+16
LocoBlanco
23. 04. 2014 16.27
+12
Sam osebno sem proti temu, pa ni važno, če sem navijač RM-a. Naj se gre za RM, ManUtd. PSG, BayM itd. kazen bi morala biti povsem enaka za vse. Že to, da so leta 2010 umaknili prepoved Chelseaju je dokaz, da je FIFA tudi povsem globoko zabredla in zdaj je to potrdila tudi v primeru Barce in tako bo tudi v prihodnje. Dejstvo je, da je z modernizacijo nogometa postal denar glavna priorieta in da klubi, ki imajo denar lahko delajo kakor jim 'paše', pa zato ne bodo odgovarjali. Barca je v tem primeru plačala pribl. mesečno plačo Messija pripeljala, pa je par dobrih mladih in perspektivnih igralcev. Ko vidim kam gre nogomet me ne bi čudilo, da bi v roku 5-10 letih zvedel, da je bil nogomet od l. 2002 ena sama velika kuhinja in da sta za vse to krivca Plattini in Blatter ter ostala mafija v ozadju (Bwin, Adidas, Nike itd.)...Ne me narobe razumet, ampak če bi takšno stvar delal nam nepoznat klub in Blatterju finančo preslab klub bi enak klub dobil 2 leti prepoved nakupovanja in igranja v 1. ligi tako, pa gre za velike klube in jasno, da za velike pravila ne veljajo! Vem, da vsi veliki klubi ne poslujejo, kot bi morali in se spretno izogibajo roki pravice, ampak če te nekdo zaloti, da ne posluješ pošteno in da prek nakupa igralca še dodatno pereš denar mislim, da bi morali odgovarjati tako, pa za to oslarijo Rossela ne bo odgovarjal nihče oz. nekdo, ki bo črna ovca na koncu in bo izvisel zaradi moči ljudi, ki so pravi krivci!
prava resni.ca
23. 04. 2014 16.33
-6
se strinjam, da morajo bit pravila za vse enaka, ampak kje pa pise, da nemore bit napake? Sej nikjer ne pise,da Barca nebo kaznovana. VSak mora met moznost pritozbe, a je tko? Zdej haterje moti samo to, da bo Barca dobila moznost za remont, k ji pac ne gre. To je edina polemika. Kar se tice Rosella, kaj pa mu je blo dokazano? Katero oslarijo pravzaprav? Ko je Barca razkrila podatke je blo vse jasno, da se Rosell ni lagal.
LocoBlanco
23. 04. 2014 16.37
+12
Kranjcan: Rossel je znan po tem, da je utajevalec davkov oz. človek, ki se ga mirno lahko primerja z mafijo. Poglej česa je bil obsojen v Braziliji, pa ni odgovarjal, ker je imel na strani celotno vlado. Potem, pa tak človek pride v Barco kupi Neymara za 100+mio. eur na način kjer zasluži Neymar, njegov oče in še sam Rossel denar. Zakaj je potem odstopil, če ni bil kriv?! Ne mi govorit samo, da verjameš, da Rossel ni lagal itd. ker to je popolnoma enako, kot če bi jaz dejal, da naš čelavi voditelj in Zoki ne lažeta.
prava resni.ca
23. 04. 2014 16.45
+1
LocoBlanco ni Rossel ampak Rosell kot prvo. Kje je utajil davke? Kje se ga povezuje z mafijo. Bil je v povezavi z neko sceno v Braziliji, kar ni blo povezano z Barco ampak njegovim podjetjem, za kar mu ni blo nic dokazanega in je bil oproscen. Dvomim da kaj vec ves o tem ampak obtozen ni bil. Bil je v procesu, kar pa ne pomen da je pravnomocno obtozen. Barcelono je Neymar stal 57,1 mio eura natanko. 17,1 mio je dobil Santos, 40 pa od Neymarja fotr. Kar je smesno, ampak to je Zubi nesposoben. Kar se ostalih tice je Neymarjeva placa, tko k da bi rekel potem, da je Bale stal 150 mio eurov. Odstopil je zarad pritiskov, stvar je sla se vedno naprej, a Barca je javnosti pokazala stevilke (klub ima namrec pravico, da ne da v javnost stevilk prestopa) takoj po odstopu in so se izkazal za take kot so. Alenka Bratušek pa ni čelava :) Lih na tekočem nisi zgleda...
Trend01
23. 04. 2014 16.46
+3
Saj ni lagal. Samo resnice ni povedal. Zavajal je. Žal je to velika razlika.
prava resni.ca
23. 04. 2014 16.52
-3
Trend01 kaj je zavajal? Mediji so namigoval o stevilkah prestopa, Barca jih ni dala v javnost, ker so do ostopa ostale zaupne. Zakaj je zavajal?
Trend01
23. 04. 2014 17.07
+2
Zavajal je člane kluba, ker jim ni povedal vsega. Potem, ko je čLAN kluba vse skupaj sprožil, je seveda moral povedati. To je to, če so navijači lastniki kluba.
LocoBlanco
23. 04. 2014 17.08
+3
Kranjcan: Na vse imaš odgovor. Rosell je mafijoza, ki bi z takšnim poslovanjem skozi celotno življenje trenutno visel iz nekega mosta na Tajskem. Srečno slepljenje še naprej ti želim!
Campeones34
23. 04. 2014 17.27
-4
Kranjcan, pa ti si tolko zaslepljen in naiven clovek, da ti ni pomoci.
prava resni.ca
23. 04. 2014 17.38
+5
sigurno sem naiven ja... k boste mene vidl tko po Realu pljuvat kokr vas vidim na temah od Barce bomo kej o tem.
prava resni.ca
23. 04. 2014 17.38
+2
LocoBlanco a to ga tko v resnici dobro poznas al iz clankov 24ur? :)
prava resni.ca
23. 04. 2014 17.42
-1
Trend01 mislm da klub ne obvezuje, da svojim clanom razkrije podatke o prestopu, ker je to v tem primeru skoraj enako, kot da jih razkrijes v medijih. S tem ni nic narobe. Sem pa kot navijac bil razocaran nad nacinom in za mene je pravilno, da je odstopil. Mel je moje odobravanje, kar se tice izboljsanja financnih kazalnikov, ampak je ta prestop tako meni kot vecini navijacev omogocil, da se mu je uprava zamerila. Ampak vseen, take bedarije, kot jih siri na pamet LocoBlanco pa tud je smesno sirit. Vse neki na pamet al pa na podlagi senzacionalisticnega novinarstva na tem portalu.
prava resni.ca
23. 04. 2014 17.43
-1
Trend01 recimo taki ljudje radi recejo, da je prestop Neymarja stal 100 milijonov. Ja 57,1 mio in petletna pogodba z 8 milijonov recimo nanese tam nekje okol 100 milijonov. Ampak oni ne znajo niti brat in potem je to za njih 100 milijonov, Bale pa 91 :)
Trend01
23. 04. 2014 18.05
+1
Ma, problem je, da nikoli ne bomo izvedeli vseh klavzul. Dejmo napr. en drug klub vzet. Ma, enega imaginarnega. Teoretično daš za prestop 25 mio evr, v opciji za katero sta stranki da bo ziher uspela, napišeš da bonus za vsak osvojeni naslov 10 mio itd. Ta znesek se porazdeli med igralca in bivši klub. Zdaj pa - kaj je tu kot odkup, odkupna klavzula, kaj plača? Vse se da zamotat v celofan. Mislim, da je bila ena zadnjih preglednih prodaj pri Ronaldu, saj je verjetno sam želel da postane najdražji vseh časov. Kaj vse je bilo pri Bale-u in Neymar-ju je pa več ali manj vse v megli. Tu si ti seštel odkup in plačo. To ne gre. Potem je Ronaldo vreden
Trend01
23. 04. 2014 18.05
+1
Ma, problem je, da nikoli ne bomo izvedeli vseh klavzul. Dejmo napr. en drug klub vzet. Ma, enega imaginarnega. Teoretično daš za prestop 25 mio evr, v opciji za katero sta stranki da bo ziher uspela, napišeš da bonus za vsak osvojeni naslov 10 mio itd. Ta znesek se porazdeli med igralca in bivši klub. Zdaj pa - kaj je tu kot odkup, odkupna klavzula, kaj plača? Vse se da zamotat v celofan. Mislim, da je bila ena zadnjih preglednih prodaj pri Ronaldu, saj je verjetno sam želel da postane najdražji vseh časov. Kaj vse je bilo pri Bale-u in Neymar-ju je pa več ali manj vse v megli. Tu si ti seštel odkup in plačo. To ne gre. Potem je Ronaldo vreden zaradi odkupa 100 mio + plača. To je recimo v povprečju 12 mio x 9 let. Torej cca. 200 mio evrov. Torej, nekaj je strošek pri nakupu in strošek celotne kariere pri klubu.
Trend01
23. 04. 2014 18.07
+1
Še za prejšnjega sem dolžan odgovoriti. Način delovanja Barce (tudi Reala, se mi zdi) je, da so navijači (ki želijo) tudi lastniki kluba. In kot lastniki kluba, delničarji, imajo pravico vpogleda v knjigeo, oz. tudi dolžnost, da pogledajo kaj uprava počne in kaj delajo za njegov denar
prava resni.ca
23. 04. 2014 18.17
-1
ja teh klavzul nevem ce je kaj, ampak recimo da so, vsaj glede na to, da je Santos dobil le 17,1. Recimo, tega ne vem. Kar se tice pa tolmacenja tega bi blo pa mogoce se bolj prav, da se celotna investicija navede z vsemi prihodnimi denarnimi tokovi. Ampak place so dejansko na dan prestopa nekak izvzete iz tega razloga, ker nogometasi skozi leta podaljsujejo pogodbe. Morda.
prava resni.ca
23. 04. 2014 18.19
-2
sociosi niso ravn delničarji, je pa tko da lastniško funkcijo oziroma agentski odnos lastnik-manager nekak "prevzamejo" člani v nepridobitnih organizacijah. Glede vpogleda so te redne letne skupščine, vprašanje pa kaj je v statutih. Težko ti na predstavitvi od 1000 članov zahtevaš, da ne izdajo poslovnih skrivnosti.
Trend01
23. 04. 2014 18.33
Ma saj ti pravim da je vse tako zakomplicirano in skrito, da so ziher neke čudne stvari. Vsi, razen, Španije (morda Portugalske), imajo to porihtano. Če se ve kdo je lastnik, se ve. In njegova stvar je pripravljen in na kašne način plačati igralca. Dokler je to v mejah pravil FIFE ali UEFE.
prava resni.ca
23. 04. 2014 18.48
men osebno se sicer zdi prav, da so sportne organizacije drustva in ne podjetja... res da majo podjetja v pravilu boljse lastnike, ampak podjetja so profitne organzacije. Kar se tice teh klavzul in podobnih pravil... men osebno ni vsec italijansko polovicno lastnistvo, pa tud ni mi vsec to, kar imajo na portugalskem (tko k v braziliji), da so lahko agencije lastniki pravic igralca. Kar se tice samih odkupnih klavzul mi je pa vseeno, ceprav "smo" butasto izgubil Thiaga. Kar se tice pa pravil FIFE in UEFE so pa ta, da morajo bit za evropski trg v skladu z zakoni o prostem pretoku delovne sile v EU, zato majo pravila za te prestope, k so tu v obravnavi se dolocene izjeme v pravilih. Ce mene vprasas so ta pravila se "premlada" in se jih lah narobe tolmaci, al pa niso dovolj dodelana, zato mislm da ma Barca zgledne sanse, da se izogne kazni, ce ne prej pa na CAS (glede tega sicer nisem siguren, ampak nekak tako zgodbo pricakujem, ker je kar pogosta pri takih primerih in takrat bo spet FIFAlona in vse ostalo)
Trend01
23. 04. 2014 23.10
+1
Prijatelj moj! Preveč gledaš na vse skupaj s čustvi. Pozabi na to. Vse skupaj je en velik šmorn. Pri vseh ekipah. Meni kontra tem ekipam skače le Liverpool. Ediini, ki nima minusa zadnjih 5 let pri preprodaji igralcev. Poglej kaj dela Bayern. Kupuje vse kar leze in gre v Nemčiji. In, da, rešil je Borussio pred bankrotom. Je to davek za to?
Omen3
24. 04. 2014 00.41
+0
@kranjcan23....v nicku so najbrž leta, zato me ne čudi tvoja teorija zarote..... in zmeraj je en drug kriv samo Barca ne (oziroma tisti ki vodijo ekipo),.... Bi pa lahko vsaj bolje preveril podatke preden pišeš nekaj na pamet o cifrah. Zdaj, ko so odkrili večino zadev okrog prestopa (vse tako ne bodo) imaš na spletu podatke....Santos je res dobil 17,1 m € , 40 m € je dobilo podjetje N&N company (ki je v lasti očeta in Neymarja) , potem je Barca plačala še 10 m € bonusa za podpis pogodbe , ostale pogodbe (tudi za Neymar sport marketing limited podjetje) pa skupaj z provizijo za očeta znesejo skupaj še 19,1 m € . Torej je Barca za Neymarja (kolikor se uradno ve) plačala 86,2 m € ..... in to brez tistih 44 m € (5 let po 8,8 m € letne plače). In logično da je Rosell odstopil, verjetno ima precej masla na glavi (pa tudi rabili so žrtveno jagnje).....je pa sedaj problem davčna, saj bo Barca zaradi utaje davka (ker je predložila nižji znesek celotne pogodbe je plačala manj davka) sedaj plačala še kazen v višini 13,5 m € .....In to lahko komot prištejemo še k ceni za Neymarja ....skratka to je bil precej drag nakup za Barcelono in upam, da se bo enkrat izplačal. Da ne govorimo, da trenutno Messi ni najbolj vesel, ko je izvedel več podrobnosti o tem kako ni več najdražji član Barce...tudi tu se bo morala Barca v kratkem še malo izkazati (denarno seveda na t.r. Messija).....
Trend01
23. 04. 2014 16.21
-4
FIFIna komisija za pritožbe: zgoraj omenjeni je iz Bermude; podpredsednik iz Argentine. Ostali člani iz: Madagaskarja, Bolivije, Guama, ZAE, Avstrije, Faroe otoki, Venezuele, Papua - Nova Gvineja, Komorodi, Meksiko, Fidži in še en otok Turks & Caicos. DA NE VERJAMEŠ!!!
prava resni.ca
23. 04. 2014 16.26
+3
a zato pomen da so neizobrazeni indijanci? Evo ze samo za prvega zivljenjepis najdes na netu, pa ce gremo samo izobrazbo pogledat: Acadia University, Canada, (Bachelor of Computer Science, 1986); Webster University, USA (Masters of Arts (Business Administration), 1988), University of Kent at Canterbury (LL.B., 1994); Inns of Court School of Law (1995)
prava resni.ca
23. 04. 2014 16.27
+3
pomojem bi blo boljs, da so v komisiji tile pacienti spodaj s slikami od Reala ane :)
Trend01
23. 04. 2014 16.35
-1
Ne gre za to. Za te "majhne" države en telefonski klic in se hitro kaj spremeni. Verjemi, sem pogledal. In seveda se na njih ne da vplivati? Kot ameriški kongres ali angleški zgornji dom :) Lahko bi bili člani iz držav, ki imajo neko nogometno zgodovino. Kot veliki piskajo, mali skačejo. In mi je vseeno, četudi bi bil namesto Barce Real!
prava resni.ca
23. 04. 2014 16.39
+0
tuki niso notr ljudje iz nogometa, ampak pravniki... ce majo kompetence in strokovnost je to dovolj... eksoticni otoki so pa itak raj, ampak te ljudje zivijo na letalu z laptopom bolj kot ne :)
Trend01
23. 04. 2014 16.45
+1
Točno to - odvetniki. Kakšna asociacija na slovenske odvetnike? Misliš, da so kaj drugačni. Ne trdim da so vsi plevel, veliko je dobrih a ti ponavadi nimajo časa za takšne "obstranske" stvari. Ali drugače- to le potrjuje, da je fuzbal en sam posel in da se v velike ne bodo preveč vtikali. Takšne ali drugačne
prava resni.ca
23. 04. 2014 16.47
+0
a nogometasi in trenerji in navijaci pa bolje obvladajo pravo?
Trend01
23. 04. 2014 16.49
Ima pa Barcelona definetivno pravico do pritožbe. Normalno. Vsaj tako je ponavadi v svetu.
Trend01
23. 04. 2014 16.51
-1
Nogometaši in trenerji? Dvomim :) Pravilno bi bilo, da bi vse klube prerešetali. Da ljudje ne bodo govorili da za ene so, za druge niso.... Še vedno bom trdil, da se s člani "majhnih" članic FIFE z lahkoto manipulira. Tako kot v "realnem" svetu.
prava resni.ca
23. 04. 2014 17.02
nevem ce so vsi te eksoticni otoki sicer clanice FIFE, gre bolj za ljudi, k se aktivno ukvarjajo s pravom, funkcija na FIFI jim je pa samo ena izmed mnogih
Trend01
23. 04. 2014 17.08
+1
Seveda, iz lastnega veselja in entuzijazma so se pridružili najbogatejši nepolitični in negospodarski organizaciji na svetu.
prava resni.ca
23. 04. 2014 17.47
+1
Trend01 niso to neke stalne zaposlitve za polni delovni cas ce mene vprasas, pa ponavadi so ravn zarad takih razlogov imenovani ljudje, k jih politicno nemors povezat z vidnejsimi clanicami zarad objektivne nepristranskosti
Trend01
23. 04. 2014 18.10
Verjamem, da niso za nedoločen čas. Verjetno so, če so, le za čas, ko njihov otrok doseže starost 18 let in se lahko staršev, če želi, odkriža. Če je sin kot bi ga vsaka tašča rada imela, bodo starši sigurno preskrbljeni do konca svojega življenja in bili srečni, ker imajo tako dobrega žogobrca v družini
prava resni.ca
23. 04. 2014 18.20
Ciljal sm bolj na to, da s to komisijo nimajo tolk dela, da verjetno opravljajo druge dolžnosti na drugih položajih tud.
Trend01
23. 04. 2014 18.38
A, pardon. Sem bil prehiter. V glavi sem imel temo o prestopih. Saj veš, da so uradni vedno vsi več ali manj nepristranski. Me pa zanima kakšno je njihovo finančno stanje. In kakše bonitete imajo. Upam, da delajo v smili dobrega nogometa. Kot si dejal - v glavem so odvetniki. Zdaj pa, če so dobri, nimajo časa za ta cirkus, če niso dobri, so pa podkupljivi. Čudna kombinacija, kajne? In še kakšno pravo furajo; gospodarsko, mednarodno, civilno... pustiva to. Naj naredijo kar želijo, mi na to nimamo vpliva.
prava resni.ca
23. 04. 2014 18.49
ja to lahko ugotavljamo, ce smo mal pesimisticni jim lahko pripisujemo take lastnosti, tud ce jih ne poznamo... pomojm gre za obligacijsko :D
Trend01
23. 04. 2014 23.12
Obligacijsko pravo, pravi: če smo nekoč to imeli kot normalno, bomo to delali tudi zdaj. Imam prav?
MaunelNeuer
23. 04. 2014 15.55
-17
ta slika še vedno seka a, upam da se je lessi napil špermice hehe
prava resni.ca
23. 04. 2014 16.10
+11
Trend01
23. 04. 2014 17.23
+8
Vidiš kranjcan. Takšnih navijačev tudi sam ne prenašam. Delajo sramoto "svojemu" klubu in sebi. Če sebi, me ne moti - je pa nespoštljivo. Tu so pa starši zatajili. Škoda
prava resni.ca
23. 04. 2014 17.59
+4
sej jih js tud ne... recimo tale messiniesta, ki mi je ukradel vzdevek iz konkurencnega portala rabi par vzgojnih...
Trend01
23. 04. 2014 18.40
+3
si kaj odnesl od tega? Ne jemlji vzdevkov kateri bi bili tudi drugim zanimivi.
prava resni.ca
23. 04. 2014 18.50
+1
vcasih dobim tam odgovor, da se tam delam svetnika, tukaj pa kazem pravi obraz in potem je cel postopek razlaganja, da ne gre za eno in isto osebo
prava resni.ca
23. 04. 2014 18.59
+1
aja drgac me pa veseli, da se najdejo tud taki kot si ti, jih je blo ze nemalo, z dolocenimi smo celo vzpostavil socialne kroge in to in mamo bolj kulturne debate hehe... no zdej sm pa tolk pametoval, da sem pozabil nekaj do casa dokoncat v sluzbi, ker sem pozabil gledat na uro :) veselo na delo, lp in srecno nocoj :)
Trend01
23. 04. 2014 23.15
+1
Evo, sploh tekme nisem gledal. Namenoma. Skozi celotno zgodovino spremljanja sem v glavnem navija za Real (gledal pa Barco v '90, Man U, Liverpool, ter Bayern do lanskega leta). Bom kasneje tekmo pogledal v miru in brez poškodbe živcev :))
lightning
23. 04. 2014 15.49
-8
mamoradi
23. 04. 2014 15.39
-7
to je vas vrhunec sezone
minotauro9
23. 04. 2014 15.44
+11
mamoradi
23. 04. 2014 23.53
-1
tako prejsni teden ko smo z vami pometli v pokalu in danes z bayernom :)))
jocjoc321
23. 04. 2014 15.29
-2
kadabra
23. 04. 2014 15.27
-3
mafija mafija...
LJILJAN
23. 04. 2014 15.23
-9
mah sj barca ne rabi kupovat. itak niso umetn klub in imajo svoje igralce.
xxman.y
23. 04. 2014 16.46
+5
LJILJAN
24. 04. 2014 15.48
Profiil
23. 04. 2014 15.20
+11
Kako so mi vščeš komentarji polni foušije in strahu da bo Barca še močnejša naslednjo sezono.glavno je da BARCA lahko trguje!!!
Los Galacticos
23. 04. 2014 15.36
-1
To niso komentarji polni foušije, ampak nekako tako, ko se Realu zbriše rumen karton katalonci naredijo ceu wow in baw in oh in sploh kako se to lahko zgodi samo pri Realu, čeprav recimo karton ni dobljen zaradi kriminalnega dejanja... Ko pa barci zbrišejo kazen zaradi kriminalnega dejanja je "glavno da barca lahko kupuje, drugo ni važno"
minotauro9
23. 04. 2014 15.42
+6
ti si prvo spodaj nekaj o kriminalnih dejanjih preberi,potem pa prst na usta
xxman.y
23. 04. 2014 15.47
+7
Kakšnega kriminalnega dejanja? dej to objasni stari.
minotauro9
23. 04. 2014 15.52
+0
jaz sem spodaj napisal svoje ce pa se vedno komu ni kaj jasno pa naj se prebere komentar ynwa1892
MaunelNeuer
23. 04. 2014 15.54
-2
profolonček kk bi pa ti napiso, če bi realu zamrznili??
prava resni.ca
23. 04. 2014 16.10
+3
Belaj_ kriminalno dejanje? A sploh ves zakaj se gre?
Los Galacticos
23. 04. 2014 16.31
-3
Ja vem, kar vi imenujete kršitve pri prestopih, je mogoče za ene kriminal da držijo mladoletno osebo daleč od svoje familije, kdo je pa pazil na bogega Messija in ostale mladoletnike ? Kako so se obnašali znjimi ? Kaj so počeli znjimi ? Je familija vedela da obstaja ta pravilnik in da bo morali bit zraven otroka, ker je mladoleten ? Kaj ste povedali sploh familijam ? Al ste podtaknili par tisočakov pod mizo da bojo tiho ? Mislite da lahko greste v afriko in kar poberete enga otroka in potem rečete temu napak pri prestopu, hah !!! Sramota... Zakaj pa obstajajo pravilniki kot ste jih opisali spodaj, da otroci morajo živete nekje znotraj 100 km, če ne pa mora biti blizu familija in mora imet službo ??? Ker je nekomu bilo dosadno in jih je pač kar tako napisu ??? Če vam sodi fifa in ne državno sodišče še zmeraj ne pomeni da ni kriminal "poslovanje z mladoletnimi osebami"... Fuj res... Ampak me ne čudi, saj je mes que un klub letos dokazal kaj vse in kje vse so počeli "kriminalna dejanja" ( a lahko rečem kriminalno dejanje, al boste spet užaljeni ? )... Kje je sploh meja med napako med prestopom i kriminalnim dejanjem, ko se gre za mladoletno osebo ?
prava resni.ca
23. 04. 2014 16.36
+4
Belaj_ sej so starsi prsl zraven. Sej ravn to je problem haha. A mi lahko poves, kako je z Narvaezom pri Realu, ce je kaj drugace kot z Maxi Rolonom recimo?
prava resni.ca
23. 04. 2014 16.37
+5
aja bolse povedano,eno izmed izjem v pravilu pravi, da lahko igralec prestopi, ce grejo z njim starsi - ne sme pa njihova selitev bit povezana s tem klubom ... kar pomen, da klub ne sme zrihtat zaposlitve
Los Galacticos
23. 04. 2014 16.43
-2
Ne vem kranjcan, povej mi ti ? Je FIFA našla napako pri Narvaezu ? Če je potem naj kaznujejo Real, ne izražam svoje mnenje ker je Barca rival, ampak na sploh kar se tiče mladoletnih oseb in obsojam kakršnokoli izkoriščanje samih teh... Če se take stvari ne kaznujejo tako ali drugače, kaj nam to potem govori ? Se bo nehalo al se bo stanje samo še poslabšalo ? Saj veš, če te ne kaznujejo, svoja dejanja nadaljuješ dokler gre... Boš razumel ko boš imel otroke...
prava resni.ca
23. 04. 2014 16.49
+3
ja ocitno je bla Barca bolj trn v peti, morda ker je blo vec teh prestopov, a vseeno, ce so pravila naj bojo za vse enaka. Sigurno se je druzina Narvaez zarad fotrove nove sluzbe preselila v Madrid, ne pa zato, ker je mali material in sigurno Real ni mel nic prstov vmes
prava resni.ca
23. 04. 2014 16.50
+3
ocitno ti pa otroci prevec casa vzamejo, da bi mal bolj spremljal stvari... tud pri razumevanju mas tezave... nikjer ne pise da bo Barca oproscena. Moti te, k bojo lahko se okrepil in to dovolj pove ze tvoj avatar. Otroke nauci, naj svoje rivale spostujejo, ne pa v prvem momentu popljuvajo, tud ce se jih ne tice.
Trend01
23. 04. 2014 16.56
+1
Točno tako. Če zato starši pridejo v klub v službo, je pogodba neveljavna. Če klub zrihta službo nekje drugje v radiju 100 km, je zadeva OK. A mora otrok živeti pri starših dokler ne napolni 16 let. Saj potem mu pa zdaj itak državljanstvo ponudijo. In nima veze kateri klub je to.
Los Galacticos
23. 04. 2014 16.59
-3
kranjcan, zmeraj večji občutek imam da zagovarjaš tovrstna dejanja, in z nekom ki to zagovarja očitno nima smisla debatirat. Kolega, napačno razmišljanje imaš o teh dejanjih, ne glede na to, a govorimo o njih povezano z nogometom ali pa v nekih drugih situacijah... Me niti ne moti toliko da se bo okrepila kot pa to da izkoriščajo mladoletne osebe in bojo vrjetno oproščeni... Očitno za nekatere velja "pravila so tu da jih kršimo"... PS: ko se bojo okrepil upam da ne bo spet toliko kriminalnih dejanj in korupcije kot pri Neymarju, vodstvo kataloncev je koruptivno in kriminalno, in potem takim osebam dat svojega otroka ??? Lepo te prosim, začni malo razmišljat...
Trend01
23. 04. 2014 17.03
-2
Glede Narvaeza, ko se že pregovarjata. V Real je prišel 1.7.2013, rojen pa je 12.2.1995. Pomeni, da je imel 18 let 12.2.2013. Torej, pogodbo je podpisal kot polnoletna oseba
prava resni.ca
23. 04. 2014 17.07
+3
lej opazam, da si en izmed tistih k samo pljuva po Barci, ko je prilika... mal manj pisem zadnje case ravn zarad takih. Razmisljanje pa mislm da mam kar pravo. Tebe ena novica iztiri in ze pricas o nekih kriminalnih dejanjih, jaz se pa v stvar poglobim. Ko te nekdo necesa obsodi, imas sanso v obrambo, in lahko si kriv, lahko so pa pravila povrsno napisana, ali pa sploh nisi. Ravno ta pravila so dostkrat tako napisana, da jih lahko tolmacis na vec nacinov. Sicer pri Barci bolj kot ne mislm da gre za nesposobno stroko. Ni pa nobeno kriminalno dejanje, da kot klub organiziras kampe po svetu, in najboljse povabis k sebi, k ti nudijo ne samo trening in nogometno solanje ampak celovito izobrazbo. Ce je teb to kriminal, pol najboljs da svoje lastne otroke kar sam izobrazujes. Spet neki blebetas o kriminalnih dejanjih okol Neymarja. Kaksnih kriminalnih dejanjih. Res mamo veliko inteligence na tem portalu.
prava resni.ca
23. 04. 2014 17.08
+2
lej opazam, da si en izmed tistih k samo pljuva po Barci, ko je prilika... mal manj pisem zadnje case ravn zarad takih. Razmisljanje pa mislm da mam kar pravo. Tebe ena novica iztiri in ze pricas o nekih kriminalnih dejanjih, jaz se pa v stvar poglobim. Ko te nekdo necesa obsodi, imas sanso v obrambo, in lahko si kriv, lahko so pa pravila povrsno napisana, ali pa sploh nisi. Ravno ta pravila so dostkrat tako napisana, da jih lahko tolmacis na vec nacinov. Sicer pri Barci bolj kot ne mislm da gre za nesposobno stroko. Ni pa nobeno kriminalno dejanje, da kot klub organiziras kampe po svetu, in najboljse povabis k sebi, k ti nudijo ne samo trening in nogometno solanje ampak celovito izobrazbo. Ce je teb to kriminal, pol najboljs da svoje lastne otroke kar sam izobrazujes. Spet neki blebetas o kriminalnih dejanjih okol Neymarja. Kaksnih kriminalnih dejanjih. Res mamo veliko inteligence na tem portalu.
Trend01
23. 04. 2014 17.14
-1
kranjčan - sploh ne. Barco spremljam že leta. Sicer mi je bila bolj všeč Barca iz '90 let, a vseeno. Moti me, ker v glavnem vsi navijači govorijo (tokrat tudi ti), da lasten klub ni nič kriv. Poglej poste spodaj, ko smo na to temo debatirali. Real je kriv pri zemljišču (naj gre v zapor in plača), Barca naj plača trgovino z mladoletnimi osebami, PSG, Man City, Chealse itd naj plačajo zaradi finančneg ne fair-playa in tako naprej. P.s. - Narvaeza sem šel pa pogledat kaj dejansko je z njim. Saj ima Barca tudi cel kup takšnih igralcev s katerimi so podpisali pogodbo, ko so bili stari 18 let in kakšen dan.
prava resni.ca
23. 04. 2014 17.53
+3
Trend01 js ne govorim, da ni kriv. Pazi, tukaj je velika razlika. Ce je kriv je kriv in naj odgovarjajo za to. Dejstvo je tuki to, da veliko navijacev Reala in se ostali haterji sploh po vecini ne vejo zakaj se gre in ne znajo niti prebrat teksta. Vidis da pisejo komentarje, kot da so jih oprostili. Pisejo kot da gre za nek kriminal, v bistvu gre pa za zascito otrok in ne v smislu posiljstva ali prostitucije ampak zagotavljanja izobrazevanja in tako dalje. Ze od dneva, k jim je bla izrecena kazen je blo znano, da zna bit odlog kazni zarad pritozbe (isto k s pritozbo odlozis placilo dohodnine, banalen a podoben primer). Sicer pa ima Barca se eno pravico pritozbe na mednarodnem arbitraznem sodiscu oziroma CASu. Dvomim da imajo tile z Real avatarji zgoraj kaj pojma kako arbitraza zgleda, ampak sem ze od prvega dne preprican, da ma Barca zgledne sanse, da tam tud dobi.
prava resni.ca
23. 04. 2014 18.04
+2
komentarje mi brisejo: glede Narvaeza vtipkaj v iskalnik "real madrid snap up juan jose narvaez" pa bos videl, da je prestopil leta 2012, ko priblizno se ni bil 18. Glede na clanek, k ga bos nasel je bil 16, po mojem izracunu pa sicer 17.
Trend01
23. 04. 2014 18.18
Brišejo vse neslovenske stavke. Sem že parkrat znorel taradi tega. V uradnem biltenu FC Real, je Narvaez prestopil k Realu 1.7.2013. Sezono 2012/2013 je igral za Deportivo Pasto.
Trend01
23. 04. 2014 18.18
prava resni.ca
23. 04. 2014 18.32
+1
mah ze samo da omenis wiki ti zbrisejo komentar... mislm da se sami moderatorji ne poznajo ravn lastnih pravil... zarad tega me tud mine volja uporabljat ta portal, zdaj me je minil tud da bi se enkrat enak komentar napisal
prava resni.ca
23. 04. 2014 18.32
+2
po drugi strani pa tud ne dovolijo sovraznega govora, a tukaj ga je precej vec neizbrisanega, kot pa en moj cist normalen nic hudega slutec odgovor...
Trend01
23. 04. 2014 18.41
Vem. Na R.T.V.-ju pa ne moreš pod sledit debate, ker se nalagajo komentarji le po časovnem razporedu.
Mojebesedesozakon
23. 04. 2014 15.12
-11
Na sliki za Messijem manjka Xavi z hlačami do kolen
minotauro9
23. 04. 2014 15.58
+5
enkrat kmet vedno kmet pa s tem zalim postene kmete
MaunelNeuer
23. 04. 2014 16.15
-5
Smeljo
23. 04. 2014 15.00
-4
To k se fifa vtika v delo uefe...