Nogomet

Perez: Kaj je Ancelotti naredil narobe? Ne vem, vendar ...

Madrid, 26. 05. 2015 09.33 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Carlo Ancelotti, ki je z Realom osvojil deseto jubilejno lovoriko v ligi prvakov, je moral po dveh letih zapustiti vroč madridski trenerski stolček. Vodstvo kluba na čelu s predsednikom Perezom se je odločilo za rez, ime novega stratega galaktikov bo znano prihodnji teden.

Predsednik Florentino Perez je na novinarski konferenci strnil odločitev klubskega vodstva: "To je bila zelo težka odločitev, vendar nismo prišli v Real Madrid, da bi sprejemali lahke odločitve, temveč tiste, za katere verjamemo, da so najboljše za to institucijo, ki je vzor in referenca po vsem svetu. Zahteve so izjemne in verjamemo, da je bil to pravi trenutek za spremembo, da osvojimo več lovorik in dosežemo naš tekmovalni maksimum v novi fazi." Carlo Ancelotti je tako predčasno končal madridsko zgodbo, saj je imel 55-letni Italijan še eno leto veljavne pogodbe, ki bi se iztekla ob koncu naslednje sezone.

Carlo Ancelotti,ko je prevzel vlogo trenerja pri Realu in presednik Florentino Perez.
Carlo Ancelotti,ko je prevzel vlogo trenerja pri Realu in presednik Florentino Perez. FOTO: Reuters

"Vsi cenimo Ancelottija, podobno je z igralci in navijači. Kaj je naredil narobe? Ne vem, vendar so zahteve pri Realu izjemno visoke. Ancelotti je imel vso podporo in zaupanje vodstva kluba, hvaležni smo mu za Decimo (deseti naslov lige prvakov, op.p.), vendar je Real potreboval nov impulz, moramo vrniti zadovoljstvo navijačem. Ime novega trenerja bomo sporočili naslednji teden," je še dejal Perez, ki je tako opozoril na dejstvo, da ni zadovoljstva brez lovorik.

Na vprašanje, če bo novi trener Španec, je gradbeni magnat skrivnostno dejal: "Lahko bi bil." Gre za namigovanja, da je prvi kandidat za Ancelottijevega naslednika Rafa Benitez, med drugim tudi nekdanji trener Liverpoola in Chelseaja, med večkrat omenjanimi kandidati pa sta Španca tudi nekdanji igralec Reala in sedaj trener Michel, ter Unai Emery, trener Seville. V ožjem krogu kandidatov naj bi bil tudi Jürgen Klopp, ki ob koncu sezone zapušča dortmundsko Borussio.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (236)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

LaDecima
28. 05. 2015 02.36
+0
Preusmerjanje pozornosti, da bi afera FIFA bila manj opazna pri večjih množicah.
LaDecima
28. 05. 2015 02.37
-1
Marko28S
27. 05. 2015 00.28
Odpravnina za Karla znaša 4 mio EUR, kar pomeni polovico njegove plače!
Logitechh
26. 05. 2015 21.56
+8
Tako Ancelotti kot tudi Klopp bi si naj vzela sezono premora. Sem prepričan, da bo enega od teh dveh trenerjev pot vodla v Bayern v sezoni 2016/17. Oba sta se tudi omenjala. Guardioli namreč pogodba poteče po sezoni 2015/16 in v kolikor ne bo podaljšal, bo skoraj zagotovo eden od teh dveh njegov naslednik. City pa bo naredil vse da dobi Guardiolo. Pa tudi pri liverpoolu bodo spremljali situacijo, ker Rodgers izgublja kompas.
Marko28S
26. 05. 2015 22.17
+10
Benitez več kot eno sezono nebo zdržal v Madridu, tako da bo tudi Real iskal novega trenerja!!
Bdesano Horion
26. 05. 2015 21.06
+8
Če ne ve kaj je narobe naj ga ne odpusti
vectron
26. 05. 2015 21.17
+8
Marko28S
26. 05. 2015 22.19
+4
Los Galacticos
26. 05. 2015 20.11
+14
Jah tako je, žal odhaja trener ki vrjetno najbolj paše Realu in trener ki je najboljši za LP... Vrjetno niti Perezu niti celotni upravi Reala ni jasno zakaj so ga odslovili... Sezona, ko pogledaš celotno sliko je bila kar vrhunska, samo par točk za Barco in polfinale LP ob dejstvu da je Real skoraj celo sezono brez glavnega kreatorja igre, ter vrsta poškodovanih igralcev v določenih obdobjih na določenih pozicijah in to so vse bili ključni igralci... Tako da osebno menim da se je sezona še dobro končala... Rekel sem tudi da nimam pojma kaj se bo zgodilo z Realom v naslednjih mesecih, ker sem pričakoval da se bo dogajalo veliko, veliko prodaj i veliko nakupov, tako je prišla prva odločitev, odpoved Karlotu... Khedira baje odhaja v Juve, tako da ima nekega smisla da je zelo možno da je Pogba na poti v Real ( če ga Barce ne bo ukradla )... Danes je Bale objavil status da je sezona bila pač taka kot je in da komaj čaka naslednjo z Realom, tako da njegov odhod v ManU se vrjetno ne bo zgodil, čeprav sem si kar nekako želel da odide, ampak zasluži si še eno sezono... Nekaj se je govorilo da si Real tudi želi drugega krilnega v obrambi,iz Porta, torej Sandra, ob že kupljenem Danilu, tako da vrjetno je tudi Coentrao na izhodnih vratih... Benzema v Arsenal ? Bolj težko, ampak možno... V tem primeru nakup Aguera ? Tudi možno... Hernandez je pokazal odlične predstave na zadnjih tekmah in upam da ostane... Ne vem pa kdaj Perez misli začet iskat zamenjavo za Ronalda, ampak upam da se bo to zgodilo že do konca naslednje sezone ( Odegaard bi ga lahko nadomestil če ga bo kak trener znal usmerit kot LW, čisto možno ker mali ima vsaj še 4 leta do vrhunskega igralca in je v razvoju, tako da mogoče bi ga bilo treba dat na posojo, ali pa malo več minutaže na nepomembnih tekmah ), ter v naslednjih dveh sezonah mislim da se bo šlo v nakup obrambnega igralca, če ne celo dveh, ker Pepe je že v letih, Ramos bo pa tudi naslednje leto 30... Arbeloa, to že vemo da za njega ni več placa ob Carvajalu in novopečenemu Danilu, tako da tudi on odhaja, kam pa, je že vprašanje... Ilaraja ali prodat ali na posojo, druge ni, ker pokazal ni nič... Jese bi odlična menjava Baleu, upam da to tudi pokaže naslednjo sezono, ker tole po poškodbi je bilo bolj bledo od njega... No pa še zadnje, Casillas ? Tudi on je objavil da ga bomo naslednjo sezono še gledali pri Realu, čeprav sem bolj za De Geo ta trenutek, ampak ga ManU ne bo prodal če ne bo v paketu uključen Bale, tako da tukaj res ne bi vedel kaj se lahko zgodi, ampak če bo Casillas branil tako kot je proti Juvetu ga z veseljem gledam še pri Realu... No, pa počakmo zdaj mesec dva da vidimo kaj bo kaj ne bo... Hala Madrid...
meskic
26. 05. 2015 23.05
+2
Real je letos ostal brez lovorik zaradi slabih predstav obrambnih igralcev, ne pa zaradi poskodbe Modrica.
meskic
26. 05. 2015 23.07
+1
Proti ATM v copa del rey je bil Real skoraj popoln, kar se tice igralskega kadra. V La ligi je Real izgubil prvenstvo na drugem el clasicu, kjer je bil Real spet v popolni zasedbi. V LP je Realu manjkal samo Modric proti Juventusu, ampak to ni izgovor za izpad, saj Real ima 4-krat drazjo ekipo od Juventusa. In zdaj bos kriivll poskodbe??? LOL. Priznaj, da je Real letos vse lovorike izgubil zato, ker so bili pac nasprotniki boljsi in ker je obramba bila pod nivojem.
Los Galacticos
27. 05. 2015 08.15
+1
meskic spet si zacel... Daleč od tega da so obrambni bili na nivoju, ampak daleč od tega da so oni krivi... Glede ne to da slediš bolj Real kot pa Bayern bi lahko vedel da je Real dolgo igral brez Carvajala, pa veš da je tudi Pepe bil večkrat poškodovan to sezono, Ramos tudi par tekem ( za njega se je videlo da se je proti koncu sezone skoraj vsako tekmo matral in je komaj zdržal 90min )... Tako da Real letos praktično ni nikoli v obrambi igral z 100%... No recimo lepo da si omenil CDL in Atletico, prav tam ko so zgubili 2:0 niso igrali Carvajal in Pepe, celo Khedira je igral na tej tekmi mi se zdi prvič v prvi enajsterici in ti mi govoriš da niso poškodbe... La Liga pa ni zgubljena proti Barci, ne vem kako si prišel do tega, ampak na tekmah proti Sociedadu in Valenciji kjer je Real imel zmago že v žepu, sploh proti Valenciji kjer je Bale imel 100% za 2:0 in na koncu so zgubili z 2:1... Kiksaš tam kjer zgubiš proti slabšemu nasprotniku, če zgubiš proti Barci to ni kiks, ampak te premaga enakovredna ekipa... Kar se pa tiče Juventusa je pa res da je tam Real kiksal in je Juve šel naprej zasluženo... Nisi ti mene dobro razumel, nism napisal nekaj v smislu "nasprotniki so imeli srečo ker je Real poškodovan" ampak sem napisal da je Real imel še kar dobro sezono glede na vse te poškodbe in končat par točk za Barco za katero vemo da je igrala superiorno to sezono, ter polfinale LP... Boš rekel da Bayern ima slabo sezono, ob vseh teh poškodbah ? No, to ti govorim, če razumeš...
mirnes78
27. 05. 2015 09.12
+1
Belaj___ Ka pa če bi zdej navijači Barce rekl..amm La Liga bi bila že zdavnaj prej odločena, če bi Suarez igral že od začetka sezone??? BI pa jih mi takoj pluvali , kak se izgovarjajo.
Los Galacticos
27. 05. 2015 09.47
+1
mirnes78, moj point ni bil kdo in kdaj bi lahko osvojil in zakaj, ampak že cel čas govorim o tem da je Real sezono še dobro končal glede na vse poškodbe... Ne vem kaj vam tu ni jasno... Kar se pa Suareza tiče, ne moreš primerjat igralce ki so se poškodovali skozi sezono in enega ki sploh ni začel sezono zaradi popolnoma drugih razlogov... Ne vem no, ko se nekdo poškoduje sredi sezone je to minus, ko pa v postavo pride nek top igralec je to samo plus, tako da ni primerjave, ampak kot sem rekel, to sploh ni moj point...
LaDecima
28. 05. 2015 02.48
Real je izgub ligo na račun tekem proti majhnim ekipam, ki so ustvarile zadetek iz prakticno nicesar, potem ko si bili vecino casa izdominirani
BluePanter
26. 05. 2015 20.00
+3
Vsi se menjuje sam Perez ostaja... Pereza treba nagnat pa naj pride Zinedine Zidan pol pa ima Real postlano za desetletja....
mmickica
26. 05. 2015 21.12
+5
A misliš, da bo Perez Zidana bolj dolgo prenašal? Ne verjamem! Prva sezona brez španskega naslova ali LP in adijo Zidan...!
Marko28S
26. 05. 2015 22.20
+1
Pereza NAGNAT in pripeljat ZIDANA na njegovo mesto! To je mišljeno!!
mmickica
26. 05. 2015 22.55
+1
BluePanter
26. 05. 2015 19.57
+2
Js sem za Real in ka tem Perezu ni jasn butasstem da hoče Beniteza.Nevem zaka je Benitez lahk sploh v Real pride če vsak klub ko pride nič ne nardi,pa to same največje.Vodstvo je v riti sam neki bi kupovalo pa nevem kaj oslarija.Anceloti bi moral ostat sram jih je lahk. PEREZ ODSTOP! ZINEDINE ZIDAN ZA PREDSEDNIKA! KAK JE PEREZ HINAVSKI GOVORI TO KAR SAM ZREŽIRA IZ OZADJA ISTO KO PRED KAMERO HVALI CASSILASA V RESNICI PA GA SE ŽE 10 LET HOČE ZNEBIT IN TO SE VE.!
OldSpice27
26. 05. 2015 19.26
+4
real pod ancelotijem je zmagal 75-76% tekem, kar naj bi bil najbolsi dosezek med trenerji reala, samo perez ve kaj dela in "bo najdu" bolsega trenerja za real
LaDecima
26. 05. 2015 18.37
+2
Edina napaka je prodaja Xabija, ki bi lahko nadomestil Modrica, vendar je vodstvo Reala polagalo upe na Illaro.. Kakorkoli ze La Decima je bila prej sreca kot pamet Carlita, na klopi pa je samo sedel in bil 'umirjen'. Naj pride Klopp in raztura z všečno igro, kakršno si želimo Madridiste po vsem svetu!
Campeones34
26. 05. 2015 18.58
+7
take igre kot jo je imel Real letos, je ze dolgo dolgo ni imel. Po 10ih letih je lahko Real prvic odprto pariral Barceloni in jo nadigral, ji pozrl sredino in imel vecjo posest zoge. Poskodbe so terjale svoj davek, a ko je bila ekipa popolna, je bila nepremagljiva. Ti si verejetno edini "navijac" reala, ki se strinja z odhodom Ancelotija
R.M.Club
26. 05. 2015 19.31
+4
je nadigral Barcelono ampak bi bilo bolje da bi nadigral, atletico, valencio in tudi Juve v končni fazi. Kaj nam sedaj pomeni tista zmaga 3:1, enako kot vse osvojene lovorike letos,...
fihner
26. 05. 2015 19.42
+1
Real že dolgo časa ni nadigral Barce, pa še koga!! In to bo trajalo še nekaj časa....Spet znalci realčki, svašta...........
alien8potnik
26. 05. 2015 20.49
+0
kako ni? medsebojni aktualni rezultat je 3:2 za real. dane, khm, kaj pa je to drugega, kot da je real neposredno nadigral barco?
Los Galacticos
26. 05. 2015 20.55
-2
Dane, nisi gledal prvo tekmo ? Očitno da ne... Pa drugo ? Do 60min je igrala samo ena ekipa... Res je Barca letos boljša ekipa, ampak v letošnjih medsebojnih tekmah Barca ni Realu mogla nič, no ja zmagala je v drugi tekmi, ampak iskreno oba gola sta prišla iz dveh edinih pravih priložnosti ki so se naredili iz praktično ničesar, kar je bilo maslo obrambne linije... Ko pa rečeš "pa še koga", pa od kdaj ti človek spremljaš nogomet ? Še prejšno sezono je Bayern pokasiral porcijo od Reala... Pa še in še ekip je ki jih je Real gladko nadigral... Ne vem no kako je nekdo sposoben pisat take neumnosti, pa kaj si ti en znalec če nimaš spomina niti za to sezono, kaj šele za par let nazaj... Pa samo par mesecev nazaj si imel tekmo kjer je Real nadigral Barco, ti pa tukaj pišeš nekaj kontra... A sploh razmišljaš kaj pišeš, al je važno samo da bo kometar čim bolj brez smisla in čim bolj hejtat ? A se ljudje kot ti kdaj sploh na koncu komentarja sploh vprašate, pa kaj za vraga sm lihkar napisal, pa sploh sam vrjamem v to kar sm napisal, bom izpadel smešen ???
fihner
26. 05. 2015 20.57
+2
Še vedno trdim: premagati ali nadigrati ni eno in isto! Real od spomladi ni igral ravno najbolje, saj sam veš. Če bi bil medsebojni rezultat 3:0, potem ja, bi bili nadigrani, tako pa.........Pa še to: Barca je prva, vsi vemo kdo ni...........
fihner
26. 05. 2015 20.59
-1
Belaj, tega nisem pisal tebi, oz. za tebe, ker o nogometu s tabo ne bom.........
alien8potnik
26. 05. 2015 21.05
-1
prva za pičli dve piki. pri vseh peripetijah reala (beri: poškodovanih ključnih igralcih v spomladanskem delu prvenstva), to ni neka huda razlika. za mišjo dlako. to je to, dane gračner. da se tako šopiriš pri tako mali razliki, si ne bi mislil. o pogbaju pa berem - fant preferira real madrid. logično. saj so tu njegovi francoski kolegi iz repke. plus zidane. bo real že zmogel dovolj plačati juvetu, brez skrbi .... upam, da tega igralca pripeljemo k nam. k barci po slogu igre itak ne sodi najbolj.
Los Galacticos
26. 05. 2015 21.07
+3
Zakaj je pa pomembno al 3:1 al pa 3:0 ? Barca je premagovala veliko slabše nasprotnike z 1:0, pa to še zmeraj ne pomeni da jih ni nadigrala... Ne govorim o rezultatu ko se gre za nadigravanje, ampak sama igra in prav to v prvi tekmi Barca ni imela, veliko podaj, ampak igre pa ni bilo, za razliko Real je na tisti tekmi imel še vsaj 3 100% če te spomin še služi in o tem ti govorim... Na drugi tekmi pa prav tako do 60 minute je igral samo Real, komaj ko je Reala presekal tisti gol za 2:1 se je potem tudi Barca zbudila v zadnjih 15 minutah in pritiskala na Real ki je takrat že bil malo zgubljen... In da ne boš mislil da neki vlečem za Real tukaj pri tej temi zato sem napisal da je Barca letos bila v celoti boljša ekipa, ampak na teh medsebojnih je Real pokazal veliko več...
mmickica
26. 05. 2015 21.22
+4
Na to temo, o kateri se prepirate tukaj nad menoj, je Enrique dejal, da je še posebej ponosen na to, da je bila letos Barca boljša od najboljšega Reala v zadnjih nekaj letih! In jaz bi se kar strinjala z njim. Real in Barca sta bila v tej sezoni vrhunska, s tem da je Real proti koncu popuščal, Barca pa se je vedno bolj krepila, bolj ko je šlo h koncu in zasluženo zmagala.
alien8potnik
26. 05. 2015 21.32
+0
nisem rekel, da ni zasluženo zmagala. lahko pa vseeno priznaš, da je bil real hudo oslabljen kar lep čas. pa ne rečem, da bi bilo sicer drugače ... a nikoli ne veš. vsekakor sta oba kluba fantastična.
R.M.Club
26. 05. 2015 21.58
+0
Dane gaćar, spet eden izmed sezoncev kateremu spomin ne traja dalje kot pri zlati ribici
fihner
27. 05. 2015 05.51
+1
Za tebe gospod Dane Gračner, kekec. Kot si morda opazil, jaz pišem pod pravim imenom in priimkom, z razliko od večine tukaj, kekec. R.M.- spremljam zadevo dlje, kot si ti star, zato ne pametuj. Peklo in bolelo bo še nekaj časa, boš že preživel, bogi res..............
mirnes78
27. 05. 2015 09.20
+3
Res je, da smo letos dobro igrali proti Barci.... samo nadigral jih pa nismo no... Dejmo pogledat prvo tekmo... 4 minuta Neymar 1-0, prva tekma Suareza je bila takrat, in še niso bli uigrani.. In ptem je sledila 34 minuta?? al ni važno in kdo nam je pomagal prit do prvega zadetka??? Gerard Pique Bernabeu. In Ronaldo je zabil za 1-1. Pepe je dal gol po kotu, kar je kul. Tretji gol, ki smo ga zabili je pa bil posledica groozanske napake Inieste.. Tak da nismo jih nadigral. Na Nou Campu smo presenetljivo dobro igrali do 60 minute, vendar po tem bi lahko bilo za Barco tudi 4-1 če ne 5-1. Ampak ta dobra igra proti Barc nam zdej ne koristi nič, tako kot Barci ni prejšnjo sezono, ko nas je dvakrat premagala v La Ligi. Na žalost. Mi je mpa všeč, da so pri Barci mal opustili z posestjo, ker jih je bolj fajn gledat, ker so tak nevarni kot žedolgo ne:D
R.M.Club
27. 05. 2015 10.45
-2
Dane ti še ''g'' od gospoda nisi, ne vem pa po čem sklepaš da spremljaš zadeve dalj časa kot jaz. Glede na nivo tvojega pisanja ne moreš glih bit med starejšimi, če pa si potem pa nimam več komentarja,...Glede pravega imena pa tud lahko napišeŠ da si Luka Koper im i je čisto vseeno,...če pa misliš da je kekec žaljivo potem najprej poglej kdo je bil kekec v slovenskem filmu in literaturi ampak mislim da je tudi to že preveč za tvoj nivo inteligence,...
fihner
27. 05. 2015 12.03
Štanjkol
27. 05. 2015 19.32
-1
mmickica
26. 05. 2015 18.13
+20
Ni mi jasno, v Realu se menjujejo trenerji in igralci po tekočem traku, samo Perez ostaja in ostaja in ostaja...! Kaj nimajo v Realu nikoli volitev? Ta dva z Blatterjem sta očitno neuničljiva, kot vrtni polž...!
Rmadrid 1
26. 05. 2015 18.20
+12
alien8potnik
26. 05. 2015 20.50
+5
+++ dosmrtni diktator. mogoče reinkranacija franca, kaj veš;)
Marko28S
26. 05. 2015 22.26
+2
Lansko leto je dobil nov mandat, protikandidata sploh ni imel. Tako da še največ 4 leta ga bomo gledali, upam pa, da že prej leti kolk je dolg in širok!! Organsko ga več ne prebavlam!!
Redtka
27. 05. 2015 07.29
To je v Sloveniji poznano.....sami Ribičiči...
R.M.Club
26. 05. 2015 17.27
-1
ne razumem navijačev Reala. Kaj je tako dobrega naredil Carlo v letošnji sezoni? 8 tekem nismo premagali Atletica, vsak močnejši klub ki nam je stal nasproti nas je premagal ali pa smo ga mi komaj. Ne vem kaj jočete za njim. Z kadrom ki ga premore bi moral osvojit vsaj la ligo in španski pokal ali lp. To da je osvojil Decimo je preteklost. Jaz od Januarja naprej nisem gledal pomembne tekme v kateri bi real dominiral in za to je kriv trener, kot sem prej napisal on določi taktiko in kdo bo kaj delal na igrišču,...
donidon
26. 05. 2015 17.45
+1
to so krive poškodbe in nekaj slabi prodaj in nakupov pereza, naprimer james in odhod di marie ter ozila, nakup kroosa je po moje tudi zgrešen nakup, namesto teh treh bi kupil enega top napadalca kot rotacijo ali menjavo benzu
gongash
26. 05. 2015 19.00
+1
imajo vse ampak igralci niso utečeni, vsak bi nekaj po svoje pa vsi morjo podajat ronaldu da da on gol, ker če kdo drug da gol ni fer in se ne šteje v njegovo statistiko. ni važno če ekipa zgubi, njemu je važno bolj to da eni x ekipi nasuje par golov. baleu gre sigurno tudi v nos. ni ekipnega duha, pomembno je samo to da on posta po facebooku pa po twiterju kakšna dobričina je kako je doniral 7 miljonov v resnici pa ni nič, egoist.
DXXX7
26. 05. 2015 17.26
+4
Ce je ze odpustil super trenerja Carlota naj usaj uzame drugega super trenerja Kloppa ne pa beniteza!
kvaternik
26. 05. 2015 17.23
+4
Ancelotti -Mourinho in obratno. Trenutno najbolša. Prej Ferguson pa Gvardiola. Realu bo prav kmalu žal, da ga je odpustil.
igyyp
26. 05. 2015 17.39
+1
točno tako, kakšen benitez, nikjer nič od njega!!
ays1979
26. 05. 2015 16.34
+4
Zanima me kaj boste vsi navijači reala rekli če slučajno Benitez prinese vsaj eno lovoriko? In kje pa piše da je Benitez že trener reala?
alien8potnik
26. 05. 2015 16.47
+7
jaz bom še vedno rekel - carla perez ne bi smel odpustiti. carlo bi prihodnjo sezono spet prinesel kakšno lovoriko. morda celo več njih. sploh, če bi mu perez omogočil nakup pogbaja in aguera, denimo.
igyyp
26. 05. 2015 17.42
+0
seveda, logično napisano, največja napaka reala, Benitez kje kaj zakaj, nič od njega.Nič nam ne bo prinesel, pa tud Carlo ni kriv, za poškodbe in slabe dneve igralcev, saj je vendar trener ne skače po igrišču, pereza je treba sterat v tri krasne,sam gleda kje bo kasiral !
alien8potnik
26. 05. 2015 16.25
-3
edina dobra novica ob tej katastrofi je, da pogba želi v real (njegov menadžer pa mu teži, da naj gre k barci). kolikor vem, obvelja želja igralca in ne menadžerja. tako da - to je super, če je tako. če pride še kun (ali se vrne morata), bo ekipa tip top. trener pa ........ ne bom raje.
User513426
26. 05. 2015 17.00
+3
ekipi tudi zdaj ni nič manjkalo razen en al dva zdraharja in prepotenčneža sta bila v njej
265004
26. 05. 2015 17.55
+2
a res alien a ti je pogba to povedal?kot pa jaz vem pogba na vsak način hoče igrat z messijem.bomo videl kdo je bolje obveščen
alien8potnik
26. 05. 2015 20.52
+3
preberi malo tuje medije. pa varane, zidane in benz so pri realu. verjetno ima zinedine zidane nek vpliv pri tem, ne?
alien8potnik
26. 05. 2015 21.06
+2
o pogbaju pa berem - fant preferira real madrid. logično. saj so tu njegovi francoski kolegi iz repke. plus zidane. bo real že zmogel dovolj plačati juvetu, brez skrbi .... upam, da tega igralca pripeljemo k nam. k barci po slogu igre itak ne sodi najbolj.
Štanjkol
27. 05. 2015 19.33
ET vsevednež kot ponavadi. Ko pa gre kaj drugače pa se skrije v kot in je tiho kot TE!
Kun_Aguero
26. 05. 2015 16.11
+2
kak kret*** to morš res bit mal izven sveta da manegerja ku osvoji decimo in velja za enega najboljših na svetu odpustiš pa še ce stejemo da je bil ljubljenec igralcev in navijačev
alien8potnik
26. 05. 2015 16.25
+1
YiuYiu
26. 05. 2015 16.07
+4
Robert Flisar
26. 05. 2015 15.56
+2
fghfhfhfhf
26. 05. 2015 15.54
+13
Vedno bom navijal za REAL MADRID neglede na to kdo igra al pa kdo ga vod,ker GRB ni nic kriv kar se dogaja v klubu,ampak da imamo take v vodstvu kot je Perez pa to ne mores verjet.a ga noben ne upa skinit z liste al pa da dobi nogo kar kol sam da tip popoka iz kluba,KER DELA OGROMNO ŠKODO..!!!! nit uposteva navijace nit uposteva igralce nobenga.....mislim pa nek je meja clovk bozji zaustav se !!!!!!!!! gn0jjjjjj retardirani..upam da Benitez vse zafura..pa pride drug pa ta isto nardi pa vse tolk casa dokler sam naus dal odpoved.. sra*nje od cloveka je ta perez!!!!!!!
alien8potnik
26. 05. 2015 16.14
+5
hja, zelo sem razočaran. saj da denar za top igralce, to mu je treba priznati, a kar dela s trenerji (in tudi določenimi igralci) presega vse meje. tokrat je šel dokončno čez rob. da jaz rečem (se pridružim), da naj real zafura prihodnjo sezono, da bodo slepci končno spregledali, pomeni, da je res hudo tole. HALA MADRID (slabi časi so pred nami)!
User513426
26. 05. 2015 17.03
-2
slabi časi so bli tud prej z izjemo lasnke sezone hehe
alien8potnik
26. 05. 2015 20.53
+0
zadnjih nekaj let (mou in carlo) so kar v redu časi za real. sori, no.
Marko28S
26. 05. 2015 23.53
Da sem jaz med top treneri in me ta psihič pokliče, ga odHebem in preklejem v prvi minuti!! Drugič niti pomislo nebi na kaj takega!
mmmmmmmnnnnnnmmm
26. 05. 2015 15.48
+5
glavno da se dresi prodajejo,,,hehe,,proti prejšnemu je bil ancelotti pravi gospod ..pa še bunkerja ni real igral..mogoče bi bil lahko trener čiro blaževič,,,,